دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 30 شهريور 1400
ن : khashayars

چرا آموزشگاه آنلاین؟

یکی از بهترین مکان‌ها در زمینه یادگیری و آموزش دوره‌های مختلف در جامعه آموزشگاه‌ها می‌باشند که این آموزشگاه‌ها چه به صورت حضوری و آنلاین می‌توانند فعالیت کنند. یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در زمینه تدریس و ورود به بازار کار آموزشگاه نخبگان خلاق واقع در اسلامشهر تهران می‌باشد.

این آموزشگاه با تدریس بیش از چندین دوره و با ده سال سابقه آماده ارائه خدمات متنوع می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دوره‌ها شامل طراحی سایت، تعمیرات موبایل و ارائه دیپلم حسابداری در آموزشگاه اسلامشهر واقع در خیابان باغ فیض می‌باشد که در این مقاله به طور مفصل به‌تمامی آنها می‌پردازیم.

چرا آموزشگاه آنلاین؟

با شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا و همه‌گیری شدید آن باعث شده تا اکثراً دانشگاه و مدارس طی این دو سال تعطیل شوند و بیشتر مردم به دلیل این بیماری به فکر رفتن به کلاس‌ها و آموزشگاه‌ آنلاین باشند.

معمولاً آموزش‌ها به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ در بستر یک اینترنت مناسب ارائه می‌شود. یکی از مزیت‌هایی که این دوره‌ها دارند این بوده که قابلیت ذخیره شدن به صورت فیلم را دارند و شما هروقت بخواهید می‌توانید بعداً نیز آن را مشاهده نمایید. آموزشگاه نخبگان خلاق سعی می‌کند بیشتر دوره‌ها را به صورت آنلاین برگزار بکند و با اساتید مجرب و حرفه‌ای که دارد شما را در زمینه‌های مختلف پرورش می‌دهد و حتی می‌توانید به‌آسانی وارد بازار کار شوید.

آموزش طراحی سایت در اسلامشهر:

یادگیری و آموزش ساخت وب‌سایت معمولاً آسان نیست و اکثر علاقه‌مندان دوست دارند این کار را سریع‌تر یاد بگیرد، همان‌طور که می‌دانید یکی از شغل‌های پردرآمد جامعه امروز ما شغل طراحی وب‌سایت می‌باشد که ما برای اولین‌بار این آموزش را در شهر اسلامشهر در آموزشگاه نخبگان خلاق به وجود آورده‌ایم که تمامی افراد علاقه‌مند می‌توانند دوره آموزش طراحی وب‌سایت را بدون نیاز به کدنویسی و صرف وقت و هزینه‌های زیاد یاد بگیرند. پس شما می‌توانید در این دوره یک سایت کامل را بدون یادگیری زبان برنامه‌نویسی راه‌اندازی کنید. پس اگر علاقه دارید که وارد حیطه طراحی سایت بشوید همین حالا می‌توانید از طریق آموزشگاه ما ثبت‌نام نموده و در دوره شرکت نمایید.

آموزش تعمیرات موبایل در اسلامشهر:

اکثر کسانی که به فروش موبایل و تجهیزات آن مشغول هستند به علم تعمیر موبایل مسلط نیستند و همان‌طور که مطلع هستید این شغل در بازار بسیار پرطرف‌دار و جامع می‌باشد. حتماً مشاهده کرده‌اید که گوشی شما یا افراد فامیل خراب می‌شود و بلد نیستید آن را درست بکنید و به یک تعمیرات موبایل مراجعه و آن را برای تعمیر تحویل می‌دهید. خوب چرا خودتان گوشی را تعمیر نکنید و از این راه درآمد خوبی کسب کنید؟

این دوره یکی از پرطرف‌دارترین دوره‌های آموزشی در اسلامشهر می‌باشد که در آموزشگاه برگزار می‌شود و شما با یادگیری این دوره می‌توانید یک تعمیرکار موبایل حرفه‌ای شده و سریعاً وارد بازار کار شوید. ما می‌توانیم تعمیرات موبایل را از پایه و به صورت ساده و روان به شما آموزش دهیم و اصلاً نگران نباشید زیرا در پایان کار شما یک تعمیرکار قدرتمند موبایل خواهید شد.

آموزش حسابداری در اسلامشهر:

یکی از مشاغل پرکاربرد و با بازار کار فراوان در ایران حسابداری می‌باشد که بسیار در حال گسترش و پیشرفت است. باوجوداینکه در این رشته دانشجویان زیادی هرساله وارد می‌شوند ولی اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال یک حسابدار حرفه‌ای و قوی بوده‌اند، بنابراین یادگیری حسابداری یکی از لازمه‌های موفقیت در این شغل می‌باشد.

افرادی که با آموزش حسابداری مالیاتی به دانش و مهارت زیادی دست پیدا کرده‌اند و می‌توانند باعث بالارفتن سود یک تولیدی و حتی یک شرکت بزرگ شوند. اگر مدرک دانشگاهی معتبر در زمینه حسابداری ندارید، اصلاً نگران نباشید زیرا با شرکت در دوره‌های آموزش حسابداری آموزشگاه نخبگان خلاق در اسلامشهر می‌توانید به‌تمامی مهارت‌های این رشته مسلط شوید. آموزشگاه نخبگان می‌تواند علاوه بر یادگیری رشته حسابداری در پایان کار مدرک معتبر دیپلم این رشته را نیز به شما اعطا کند.

درباره آموزشگاه ما

 

آموزشگاه نخبگان خلاق یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در سطح شهر اسلامشهر بوده که علاوه بر یادگیری حرفه‌ای در زمینه رشته‌های ارائه شده، می‌تواند به شما یک مدرک معتبر بدهد و شما را آماده ورود به بازار کار پول‌ساز بکند. اینجا شروع موفقیت‌های شغلی شماست و به فراگیری دوره‌های مختلف برای ورود به بازار کار مشغول خواهید شد. حتی ما در زمینه ارائه آموزش‌های ICDL  و آموزش کامپیوتر و آموزش‌های تخصصی مراقبت و زیبایی نیز فعالیت می‌کنیم.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




سه شنبه 30 شهريور 1400
ن : khashayars

انجام پروژه های معماری و طراحی لوگو خود را به پرشیا پروژه بسپارید

انجام پروژه های معماری و طراحی لوگو خود را به پرشیا پروژه بسپارید

در این روز ها نام موسسه های کار آنلاین و فریلنسری را زیاد می شنویم که سایت های زیادی در این باره در وب به وجود آمده است که کار اصلی آن ها انجام پروژه و کار آنلاین های شما به صورت دورکاری است یعنی به این گونه که شما پروژه خود را در سایت ثبت سفارش میکنید و بعد از بررسی فریلنسرهای  سایت (همان طراحان) قیمت پیشنهادی به شما داده میشود که در صورت موافقت شما انجام پروژه به صورت دورکاری انجام میشود.

انجام پروژه های معماری

پرشیا پروژه سایت کار آنلاین ,انجام پروژه, دورکاری و فریلنسری فعالیت خود را در سال 98 آغاز کرد همان طور که می دانیم انجام پروژه های معماری به دلیل ماهیتی که دارند نیاز به فرد متخصص و با تجربه برای انجام دادن آن ها دارد مانند پروژه های رندرگیری ,پروژه های تری دی مکس, پروژه های اسکچاپ, پروژه های فتوشاپ مربوط به معماری و ...از این رو پرشیا پروژه شروع به جمع آوری متخصصین خبره در رابطه با پروژه های معماری کرد و توانسته در این مدت متخصصان خوب و تراز اولی را جمع آوری کند که شما دوستان می توانید انجام پروژه های معماری خود را به آن ها بسپارید و از نتیجه ان مطمئن باشید برای این کار کافی است به بخش سفارش پروژه در سایت مراجعه کرده و پروژه خود را ثبت کنید بعد از بررسی کارشناسان و قیمت نهایی که به شما داده میشود انجام پروژه شما صورت میگیرد.

اساس کار پرشیا پروژه این گونه است که شما پروژه خود را به صورت رایگان ثبت سفارش میکنید (از طریق سایت واتساپ و تلگرام) و بعد از قیمت گذاری و اعلام به شما ( معمولا کم تر از 48 ساعت ) در صورت موافقت انجام پروژه صورت میگیرد و در صورت عدم صحت پروژه بعد از دریافت ( تا 48 ساعت) میتوانید به صورت رایگان با اعلام مشکلات به برطرف کردن آن اقدام کنید.

همکاری با پرشیا پروژه

موسسه پرشیا پروژه با دوستان متخصص در زمینه های گوناگون همکاری میکند شما هم اگر تخصصی در زمینه های

 مهندسی عمران  ,انجام پروژه های متلب معماری , برق , مکانیک و انواع رشته ها وتخصص های دیگر دارید میتوانید با پرشیا پروژه همکاری کنید و به صورت فریلنسر یا همان دور کاری برای خود درآمد کسب کنید و به صورت رایگان به متخصصان پرشیا پروژه بپیوندید. تنها شرط پیوستن داشتن تخصص و تعهد کاری است که امری مهم در این زمینه است.

طراحی لوگو

لوگو و آرم یک شرکت یا سایت بخش مهمی از برند آن را تشکیل میدهد بدون داشتن یک لوگو و آرم حرفه ای عملا شانس زیادی برای شناسایی و ایجاد اعتماد بر مشتریان وجود ندارد در نتیجه از اولین کار هایی که باید در برند سازی دقت شود طراحی برند حرفه ای است از این رو شما دوستان میتوانید به برنامه های ساخت لوگو آماده مراجعه کنید که لوگو خود را طراحی کنید ولی این لوگو ها از کیفیت لازم برای یک شرکت حرفه ای برخوردار نیستند و باعث موفقیت شما در جذب مشتریان نمیشوند از این جهت شما دوستان میتوانید به سایت پرشیا پروژه مراجعه کرده و طراحی لوگو خود را به آن بسپارید این شرکت با جمع آوری بهترین طراحان گرافیک آماده انجام دادن کار های گرافیکی شما می باشد

در زیر نمونه هایی از خدمات پرشیا پروژه را در زمینه انجام پروژه های معماری و همچنین طراحی لوگو و انواع زمینه  های دیگر را میبینیم

 

  • انجام پروژه عمران | انجام پروژه دانشجویی مهندسی عمران
  • انجام پروژه های معماری دانشجویی
  • انجام پروژه معماری نرم افزاری
  • انجام پروژه معماری درسی
  • طراحی خانه سالمندان .طراحی مجتمع تجاری.طراحی مهد کودک
  • انجام پروژه مهندسی مکانیک
  • انجام پروژه دانشجویی شیمی | انجام پروژه مهندسی شیمی
  • انجام پروژه های متلب
  • انجام پروژه مهندسی مدیریت
  • انجام پروژه معماری | انجام پروژه دانشجویی معماری
  • طراحی لوگو املاک
  • طراحی لوگو تایپ
  • تیزر تبلیغاتی
  • طراحی بنر
  • طراحی هدر سایت
  • طراحی لوگو اسم
  • انجام پروژه مهندسی الکترونیک
  • انجام پروژه مهندسی صنایع
  • انجام پروژه مهندسی برق
  • انجام پروژه مهندسی نفت
  • انجام پروژه بتن , انجام پروژه دانشجویی بتن آرمه
  • انجام پروژه های تری دی مکس
  • انجام پروژه فولاد , انجام پروژه دانشجویی سازه های فولادی
  • انجام پروژه فتوشاپ | انجام خدمات فتوشاپ ,
  • و...

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 19 شهريور 1400
ن : khashayars

چجوری بهترین عکاسی رو داشته باشیم

اگر یک دوربین عکاسی دارید و میخواهید در صنعت عکاسی به یک حرفه ای تبدیل شوید، قطعا این مقاله برای شما استراتژی راه موفقیت خواهد بود. عکاسی نیز مانند هر شغل دیگری به اصطلاح فوت و فن ها خودش را دارد، از سوی دیگر افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند کم نیستند. پس چگونه میتوانید در این فضای هنری و به شدت رقابتی، نامی درخشان و خوش آوازه به جای بگذارید؟

شما باید تکنیک های طلایی عکاسی را که حاصل سال‌ ها تجربه‌ی عکاسان موفق بوده، بدانید تا بتوانید بهترین عکس ها را ثبت کنید. ثبت لحظاتی که در آن رویدادهای واقعی و پر از احساس درهم آمیخته شدند کار ساده ای نیست. اما غیر ممکن هم نیست! در مسیر به واقعیت پیوستن خواسته هایتان، موانع ریز و درشتی خواهید داشت که صبر و استقامت شما را به چالش خواهند کشید.

در این مقاله سعی کردیم تا با جستجو در دنیای خارق العاده عکاسی، توصیه ها و اطلاعات مفیدی را برای شما جمع آوری کنیم. تا شاید در مسیر کارتان کمک کننده باشند. همچنین در مورد نحوه خرید دوربین عکاسی برای مبتدی هایی که در ابتدای راه هستند (کسانی که هنوز نمیدانند چه دوربین عکاسی باید تهیه کنند) نکته های مهمی را افشا خواهیم کرد.

یک منبع حرفه ای و با تجربه پیدا کنید

منظور از یک منبع حرفه ای و با تجربه، یک شخص است. شما باید با یک استاد عکاسی یا یک فرد موفق در این حوزه در ارتباط باشید. این موضوع قطعا در مسیر حرفه ای شدن شما به شدت موثر خواهد بود. جدا از بحث آموزشی و گوش زد کردن اصول عکاسی، شما به کمک آن شخص متخصص، کاملا در فضای این کار قرار میگیرید و به طور مداوم و پیوسته حس و حال کاریتان همیشه در اوج خواهد بود. حتی ممکن است از این طریق به پروژه ها و پیشنهادات کاری بینظیری دست یابید.

اگر چنین دیدگاهی داشته باشید که، من به هیچ استادی برای یادگیری فنون و تکنیک های عکاسی نیاز ندارم! همچنین تصمیم گرفته اید به صورت خود آموز و با استفاده از دیگر منابع حاضر و در دسترس مانند گوگل و یوتیوب به درجه حرفه ای شدن برسید، با کمال احترام باید خدمتتان عرض کنم که آخر این راه، تنها وقت تلف کردن است.

استفاده از منابع جامع و گسترده ای مانند گوگل و یوتیوب قطعا توصیه میشود. شما میتوانید از این منابع برای ایده گرفتن و باز کردن دریچه خلاقیت ذهنتان استفاده کنید. اما برای یادگیری تکنیک ها و فوت و فن کار، مانند هر شغل دیگری نیاز به راهنمای قابل اعتماد دارید.

دلیل اصرار و پا فشاری من برای این موضوع این است، زمانی که شما وارد هر کار جدیدی میشوید، ناگهان خود را در دنیای ناشناخته ای میبینید که با حجم زیادی از اطلاعات محاصره شده. شما حتی از اولین قدم خود آگاه نیستید! اما داشتن یک استاد فرایند یادگیری و حرفه ای شدن را سریع تر میکند. در کنار او شما با اعتماد به نفس بیشتر گام به گام تا قله موفقیت خواهید رفت.

دوربین عکاسی را روی مود دستی قرار دهید

میخواهم این موضوع را با ذکر یک مثال برایتان توضیح دهم. تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا اتومبیل هایی که برای آزمون های رانندگی استفاده میشوند، اتوماتیک نیستند؟! در صورتی که امروزه درصد تولیدات ماشین های اتوماتیک بسیار زیاد شده است. افسر مربوطه از این کار خود هدفی دارد که به موضوع بحث ما بی ربط نیست!

کار کردن با دوربین عکاسی و یا اتومبیلی که دارای حالت اتوماتیک است کار بسیار راحتی است. شما رانندگی میکنید، اما تجربه ای که لازم است را، یاد نمیگیرید. در مورد عکاسی هم این موضوع صدق میکند. به عنوان یک مبتدی خودتان را مجاب به استفاده از حالت دستی کنید تا تمامی زیر و بم کار با دوربین را یاد بگیرید.

اینگونه از همان عکس های ابتدایی یاد خواهید گرفت که دوربین خود را چگونه در بهترین حالت تنظیم کنید. یادگیری مباحت مهمی مانند مثلت نوردهی با استفاده از این روش هم سریع تر و هم ماندگار تر خواهد بود. حتی اگر با حرفه ای ترین دوربین ها، مانند دوربین نیکون و یا دوربین کانن هم در حالت اتوماتیک عکس برداری کنید، چشمه خلاقیتتان خشک میشود.

البته این موضوع به این معنی نیست که شما هیچ گاه نباید از مود اتوماتیک دوربینتان استفاده کنید. حتی عکاسان حرفه ای نیز، هم از مود اتوماتیک و هم از مود های دیگر دوربین استفاده میکنند.

ابتدای راه اهمیت ویژه ای دارد، که گام نخست شما استوار باشد. بعدها برای سرعت بخشیدن به کار عکاسی خود میتوانید دوربین را در حالت اتوماتیک قرار دهید یا مود اولویت دیافراگم یا اولویت شاتر قرار دهید.

اولین گام را محکم اما ساده برداید!

اکثر عکاسان مبتدی اولین سوالی که میپرسند این است که، دوربین را از چه برندی خریداری کنیم؟ آیا دوربین کانن بهترین دوربین است یا دوربین نیکون ؟ دوربین فول فریم باید تهیه کنیم یا یک دوربین مبتدی؟ این بدیهی است که این سوالات در ذهنتان نقش ببندند، اما باید بدانید که در حرفه‌ی عکاسی چالش های زیادی بر سر راهتان خواهد بود و صدرصد داشتن یک دوربین حرفه ای باعث میشود که شما از این چالش ها سربلند و پیروز گذر کنید.

در ابتدای راه، بزرگ ترین چالش شما آموزش و اجرا کردن تکنیک هایی است که یاد میگیرید. با توجه به توصیه همه عکاسان باتجربه، شما باید یک دوربین ساده تهیه کنید تا گذر کردن از چالش را نه، بلکه پیدا کردن راه حل با توجه به دانسته هایتان را یاد بگیرید. دوربین های ساده امکانات کمتری دارند و شما را دچار سختی میکنند، همین سختی ها شما را آگاه تر، باتجربه تر و خلاق تر میکند.

در حرفه خود اولین باشید

برای این که در هر حرفه ای اولین باشید باید متفاوت باشید، برای متفاوت بودن باید خلاقیت داشته باشید، برای خلاقیت هم باید همیشه به روز باشید!

حرفه عکاسی یکسری اصول و مبانی ثابت دارد، که آنها را به راحتی میتوانید یاد بگیرید. آپدیت بودن یا نبودن، مسئله این است!

شما میتوانید یک عکاس باشید که سرگرم دوربین و اجرای همان روش‌ها و مبانی ثابت ابتدایی است. هم اینکه میتوانید عکاسی باشید که با جدید ترین تکنیک‌ها، جدید ترین اخبار و تجهیزات آشنا است و بازتاب دریچه خلاقیت و ایده هایش چشم همه را خیره کرده.

به عنوان یک مشتری خودتان به کدام یک از این عکاس ها سفارش پروژه میدهید؟! خوشحال هستم که با هم توافق نظر داریم.

خلاصه مطلب این است که اگر میخواهید در این حرفه بدرخشید، باید خودتان را مدام به روز نگه دارید و کارهای متفاوت تری نسبت به بقیه انجام دهید. برای این موضوع میتوانید از وب سایت های خارجی معتبر استفاده کنید. مقالات آن ها را دنبال کنید و از توصیه هایی که برای کاربرانش قرار میدهند استفاده کنید.

همیشه یک گام جلوتر باشید

هدف همه انسان ها از فعالیت هایی که انجام میدهند این است که، یک کاری که به آن علاقه دارند را انجام بدهند و به درآمد برسند. اما اشتباه رایجی که اکثر افراد گرفتار آن میشوند این است که فکر میکنند برای به درآمد رسیدن باید به اصطلاح خدای آن کار شوند. اما این درست نیست!

فردی را تصور کنید که در دانشکده پزشکی مشغول تحصیل است و میگوید، من تا مدرک فوق دکترای پزشکی ام را نگیرم نمیتوانم مراجعه کننده ویزیت کنم! اصلا چنین اتفاقی غیر ممکن است. تا حرفه ای شدن در زمینه عکاسی مسیر طولانی است. برای حرفه ای شدن لازم نیست که قله را فتح کنید، همین که یاد بگیرید چگونه در مسیر از رقبای خود جلو تر باشید یعنی شما محکوم به موفقیت هستید.

گر صبر کنی ز دوربین عکاسی به درآمد میرسی!

از گذشته های دور این ضرب المثل بوده، هست و خواهد بود. عکاسی مانند هر حرفه دیگری نیازمند صبور بودن شما است. برخی از افراد صرفا به خاطر لایف استایل جذابی که یک عکاس حرفه ای دارد این حرفه را دنبال میکنند.

بعد از مدتی که با سختی های آن دست و پنجه نرم کردند و در ابتدای مسیر درامد های چشم گیری نداشتند از این حرفه دلسرد میشوند و آن را رها میکنند. پس یاد بگیرید صبر کنید و استقامت داشته باشید، سخت کار کنید تا به یک عکاس حرفه ای تبدیل شوید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 19 شهريور 1400
ن : khashayars

جذب مشتری از طریق سیستم بالتازار پلاس

برای موفقیت کسب و کار باید جذب مشتری داشته باشید.

 

جذب مشتری

جذب مشتری از بالتازار پلاس امکان پذیر است، بالتازار پلاس یک وب سایت تبلیغاتی متفاوت که باعث رشد چشمگیر کسب و کارها می‌گردد.

به اختصار روال کار تبلیغات به صورت : نوتیفیکیشن، صوتی ،پیامکی، در گوگل، در شبکه های اجتماعی، در اپلیکیشن مربوطه.

انواع تبلیغات بیان شده در یک پنل قرار گرفته که ما به مشتریان نیازمند به کسب و کارها معرفیکه قطعا باعث شناخته شدن و رشد کسب و کارها می‌گردد .

ترکیبی از  انواع تبلیغات  و کیفیت فوق العاده بالا و هزینه پایین در تخصص ماست.

تعرفه از پکیچ برنزی تا طلایی از 300هزارتومان و حداکثر 2میلیون تومان می‌باشد. ‌

بالتازار پلاس طوری طراحی شده که تمامی صاحبان کسب و کار حتی با هزینه اندکی هم می‌توانند رشد کنند.

وب سایت بالتازار پلاس18آبانماه 1399 از ایرانی به صورت جهانی تبدیل شد.

بالتازار پلاس در ایران ثبت شده است که میتواند باعث محبوب شدن کشور توسط تبلیغ دهندگان خارجی بشود.

درحال حاضر تمامی جهان از هر کشور ، شهر و منطقه‌ای، میتوانند از خدمات بالتازار پلاس استفاده کنند.

بالتازار پلاس دارای درگاه الکترونیکی بین الملشی ارزی میباشد، که این امر میتواند باعث ارز‌آوری چشمگیری بشود.

وب سایت بالتازار پلاس دارای نماد اعتماد الکترونیکی اینماد و نماد ستاد ساماندهی پلیس فتا و تایید شده است.

 

آغاز جذب مشتری کسب و کار

برای ثبت کسب و کار در سرویس بالتازار پلاس و افزایش فروش فقط و فقط کافیه که روی کلمه ( جذب مشتری ) کلیک کنید.

قطعا رضایت خواهید داشت

همین حالا جذب مشتری و افزایش فروش چشمگیر را تجربه کنید.

وقت رو از دست ندید

https://baltazarplus.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 19 شهريور 1400
ن : khashayars

مزایده خودرو در ایران مزایده

مزایده خودرو در ایران مزایده

درباره مزایدات  سایت ایران مزایده

در اغلب کشورهای جهان  و ایران سازمان های دولتی یا خصوصی و یا شرکت ها به دلیل اینکه نمیتوانند اموال خود را به صورت مستقیم به اشخاص حقیقی یا حقوقی بفروشند، قانونی به عنوان مزایده یا حراجی  وجود دارد که بایستی از طریق فرایند مزایده اموال خود را به فروش برسانند مواد ۱۱۳ الی ۱۳۶ قانون اجرای احکام مدنی، به شرایط انجام مزایده اشاره دارند.فروش کالا در مزایده می تواند به صورت تکی یا یکجا و کلی  باشد. فرآیند فروش از طریق مزایدات زیر نظر نهادهای نظارتی از جمله سازمان صنعت و معدن و تجارت و بازرسی کل کشور و قوه قضاییه میباشد. قیمت گذاری اموال مزایده توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام می شود. و طرف حساب شما دولت می باشد البته شرکت های خصوصی هر چند وقت یکبار به صورت مزایده ای اموال مازاد خود را به فروش میرسانند در سایت ایران مزایده فقط از شرکت های معتبر کشور آگهی مزایده خودرو گذاشته می شود.

 

 

بهترین راه خرید خودرو، خرید از ارگان های دولتی می باشد.

مزایای شرکت در مزایده خودرو  دولتی :
1: شما میتوانید خودروی مورد نظر خودرا تا 35 درصد پایین تر از قیمت بازار خرید کنید.
2: طرف حساب شما ارگان های دولتی می باشند.
3: قیمت خودرو ها از طرف کارشناس دادگستری اعلام می شود. به همین دلیل قیمت خودروها منطقی می باشد.
4: هر خودرویی که بخواهید از جمله سواری-سنگین-وانت و پیکاپ-ماشین آلات-موتور سیکلت و... در مزایده ها اعلام می شود.
5: هر خودرویی در مزایده میتوانید پیدا کنید از خودرهای صفر و کارکرده تا اسقاط و فرسوده و......
6: در تمام شهرستانها و تمام نقاط کشور روزانه مزایده خودرو اعلام می شود و در شهر محل سکونت خودتان امکان ثبت نام و بازدید خودرو را دارید.
7: تمام مراحل واریز وجه خودرو و سپرده پس از رویت خودروها و پس از ثبت نام و فقط به حساب ارگان برگزار کننده می باشد.
8: کل فرایند شرکت در مزایده ها و قبولی شما در مزایده معمولا بیشتر از 1 هفته طول نمی کشد.
۹: تمام مدارک به طور کامل به نام متقاضی صادر می شود.
10: امکان بازدید خودروها قبل از ثبت نام وجود دارد.
۱۱: بالای 70 درصد خودروها سازمانی می باشند، نه بازداشتی و توقیفی.
12: تحویل خودروها پس از پایان مزایده، فوری می باشد.
13: خودرو خریداری شده از طریق مزایده را، به راحتی می توانید در بازار بفروشید.
14: طرف حساب شما فقط دولت می باشد.
15
: خرید خودرو به صورت تکی هم چندتایی امکان پذیر میباشد می باشد.
16: در صورت هر گونه سوال و دریافت مشاوره ی رایگان میتوانید با کارشناس ما در ارتباط باشید:

………………………………………………………………………………………………………
www.irmozayede.com

09356218163

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 19 شهريور 1400
ن : khashayars

رزین تبادل یونی

رزین تبادل یونی

رزین‌های تبادل یونی یا رزین سختی گیر ، ذرات جامد بسیار ریز با ساختار پلیمری هستند که تعدادی یون ثابت در آن وجود دارد. برای خنثی بودن بار الکتریکی این رزین‌ها باید به تعداد یون‌های ثابت، یون‌هایی با بار الکتریکی مخالف به‌صورت شناور و قابل جدا شدن از رزین در کنار آنها قرار بگیرند.

در فرایند تبادل یون، یون‌های شناور در رزین می‌توانند با یون‌های خارجی هم‌بار خود جایگزین شوند. دلیل اصلی این تبادل، تمایل (Affinity) بیشتر رزین به جذب یون موجود در محلول است. به‌عنوان مثال رزین با یون مثبت سدیم وقتی در آب حاوی یون‌های کلسیم و منیزیم ریخته می‌شود، یون سدیم را آزاد کرده و یون‌های کلسیم و منیزیم را جذب می‌کند.

انواع رزین تبادل یونی

رزین‌های کاتیونی قوی ((SAC) Strong acidis Cation)

رزین‌های کاتیونی ضعیف  ((WAC) Weak acidis Cation)

رزین‌های آنیونی قوی ((SBA) Strong basic anion)

رزین‌های آنیونی ضعیف ((WBA) Weak basic anion)

رزین کاتیونی به رزین‌هایی گفته می‌شود که یون‌های متحرک با بار مثبت دارند و رزین‌های آنیونی دارای یون‌های متحرک منفی هستند. رزین‌های نوع قوی در یک محدوده وسیع PH و رزین‌های نوع ضعیف در یک محدوده کوچک از PH عمل می‌کنند. برتری رزین‌های نوع ضعیف، در مصرف کمتر مواد شیمیایی موردنیاز برای احیا رزین و تولید پساب کمتر در روند احیا است.

سختی گیر رزینی یا رزین سختی گیر

یکی از  روش های کاهش املاح محلول آب و سختی آب ، استفاده از روش تبادل  یونی (Ion Exchange) می باشد. که روش بسیار کارآمدی و به صرفه ای  برای حذف پاره ای از املاح موجود در آب است. در این روش از رزین های تبادل یونی ، یا همان رزین سختی گیر یا به عبارتی دیگر سختی گیر رزینی ، استفاده می شود. سختی گیر آب ، که میتوان آن را نرم کننده آب نیز نامید (Water Softener) ، با دانه های رزین همبستر  می شود. آب سخت حاوی کلسیم و منیزیم از بین رزین جریان پیدا میکند. در فرایند تبادل یونی، یونهای سخت موجود در آب با یون های نرم روی دانه های رزین متبادل میشود. نتیجه آن آبی است که سختی آن گرفته شده و اصطلاحا نرم شده است.

کاربردهای رزین سختی‌گیر

رزین سختی گیر کاربردهای زیادی دارد و دارای مصرف خانگی و صنعتی است. از رزین پرولایت در موارد زیر و برای از بین بردن سختی آب و جلوگیری از تشکیل رسوب استفاده می شود.

  • دیگ های بخار
  • مبدل های حرارتی
  • برج خنک کننده
  • سیستم های سرمایشی
  • تجهیزات گرمایشی
  • حذف سختی آب های شور، آب چاه ها و آب های سطحی
  • صنعت رنگرزی
  • موتورخانه ها
  • خشک شویی ها
  • تصفیه آب و فاضلاب

 

رزین  پرولایت Purolite

شرکت رزین پرولایت  Purolite  به ارائه محصولات با کیفیت در دنیا معروف است. شرکت رزین پرولایت Purolite همواره در جهت پیشبرد اهداف خود برای دستیابی به بالاترین سطوح کیفیت تلاش می کند و دارای خط تولید در ایالات متحده، چین، انگلستان و رومانی است. کمپانی پرولایت به طور مستمر ابزارها و روش های خود را برای رسیدن به بالاترین کیفیت ارزیابی می کند و از قابل اطمینان بودن محصولات و سازگاری آنها اطمینان حاصل می کند. کمپانی پرولایت، بزرگترین واحد تحقیق و توسعه (R & D) را در میان تمامی شرکت های تولید کننده رزین داراست. محققان کمپانی پرولایت قادر به تولید محصولات جدید و ارائه راه حل های نوآورانه جدید متناسب با نیاز بازار هستند.

پرولایت علاوه بر همکاری نزدیک با مشتریان خود، با صنایع خصوصی و دانشگاه های معتبر در سراسر جهان نیز همکاری نزدیک دارد تا همواره در تکنولوژی تولید رزین های تبادل یونی پیشتاز باشد. کمپانی پرولایت یک کمپانی جهانی است به طوریکه تعداد دفتر های پرولایت در سرتاسر دنیا به 40 عدد می رسد. برای تهیه هر رزینی که نیاز داشته باشید، می توانید روی برند پرولایت::Purolite حساب کنید. پرولایت در زمینه دانش رزین های تبادل یونی به خود افتخار می کند و متعهد به تولید رزین های مبادله یونی با کیفیت بسیار بالا می باشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




جمعه 19 شهريور 1400
ن : khashayars

آشنایی با فروشگاه اینترنتی Pspro بزرگترین فروشگاه محصولات گیم در ایران

وب سایت فروشگاهی Pspro (Pspro.ir) از فروردین ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه فروش کنسول‌های بازی، بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی مرتبط به آن‌ها آغاز کرد. هدف وب سایت Pspro ارائه کنسول‌های بازی، جدیدترین و بهترین بازی‌های ویدیویی و لوازم جانبی مورد نیاز گیمرهای حرفه‌ای و معمولی از جمله انواع کنترلر مانند دوال سنس یا کنترلر الیت سری 2، انواع هدست‌های مخصوص بازی‌های ویدیویی و سایر وسایل جانبی مرتبط، ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان و انتشار آخرین اخبار مربوط به بازی‌های ویدیویی و مطالب آموزشی برای افزایش اطلاعات کاربران، گیمرها و مشتریان است. وب‌سایت Pspro همچنین دارای سه شعبه در شهر تهران برای خدمت‌رسانی به مراجعین و پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی از طریق شبکه‌های اجتماعی برای رفع نیاز و کمک به گیمرها است.

فروشگاه Pspro در تأمین و عرضه جدیدترین کنسول‌های بازی با کمترین قیمت ممکن همواره پیشگام بوده است. این فروشگاه تمام کنسول‌ها را به صورت پلمپ عرضه می‌کند و علاوه بر ارائه گارانتی‌های خدمات و تعویض برای رضایت مشتری، ۱۰ روز گارانتی رایگان ارائه می‌دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، مشتری بتواند کالای معیوب را با کالای جدید و پلمپ معاوضه کند. به همین دلیل، این فروشگاه معتبرترین و بروزترین مرجع فروش کنسول‌های بازی است.

 

وب‌سایت Pspro دارای بزرگ‌ترین آرشیو از بازی‌های ویدیویی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس و نینتندو سوییچ است. این وب‌سایت علاوه بر داشتن کامل‌ترین آرشیو از بازی‌های ویدیویی، اطلاعات جامعی درباره بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. علاوه بر عرضه بازی‌های پلمپ، فروشگاه Pspro بازارچه جامعی از بازی‌های کارکرده دارد. کاربر می‌تواند بازی‌های کارکرده خود را به فروشگاه Pspro بفروشد یا آن‌ها را با بازی‌های دیگر تعویض کند.

فروشگاه Pspro سعی دارد تا تمام نیازهای یک گیمر را برطرف کند و از این رو، در عرضه محصولات جانبی مورد نیاز گیمرها، پیشتاز است. شما در فروشگاه Pspro می‌توانید انواع کنترلرها، هدست‌های مخصوص گیمینگ، کیف مخصوص حمل کنسول و حتی حافظه‌های جانبی PS5 را بهترین برندهای دنیا از جمله ریزر، استیل سریز، لاجیتک و غیره، مشاهده و خریداری کنید. هم‌چنین Pspro سعی کرده تا لوازم ضروری و مورد نیاز استریم در سرویس‌هایی مانند توییچ از جمله وبکم، میکروفون و صندلی‌های گیمینگ را تأمین کند. علاوه بر این، Pspro دارای کالکشن زیبایی از لوازم تزئینی از جمله باندل‌های ویژه کنسول‌ها، نسخه‌های کالکتور و دلوکس بازی‌ها و اکشن فیگورهای متنوع است.

مجله Pspro بخشی از فروشگاه Pspro متشکل از متخصصین و کارشناسان حوزه بازی‌های ویدیویی، کنسول‌ها و سخت‌افزار است که جدیدترین و مهم‌ترین اخبار و رویدادهای روز دنیای بازی‌ها، انواع مقالات برای آشنایی با مفاهیم مختلف دنیای بازی‌های ویدیویی و معرفی بهترین بازی‌ها در انواع سبک‌ها و معرفی جدیدترین بازی‌ها است. بخش آموزشی مجله Pspro شامل مجموعه‌ای کامل از مقالات آموزشی در زمینه پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس، نینتندو سوییچ است که تمام موضوعات مورد نیاز گیمرها را پوشش می‌دهد. همچنین، این بخش آموزشی دارای راهنماهای متعددی برای خرید انواع قطعات سخت‌افزاری و لوازم جانبی کنسول‌ها است.

 

در Pspro TV شما می‌توانید انواع ویدیوهای آموزشی را مشاهده کنید. این ویدیوهای آموزشی مهم‌ترین موضوعات و مشکلات در زمینه کنسول‌ها را پوشش می‌دهند و مرجعی کامل برای راه‌اندازی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس و نینتندو سوییچ و عیب‌یابی آن‌ها هستند و تمام سوالات اساسی گیمرها را پوشش می‌دهند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

اعلام شروع فعالیت رسمی تنها نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

اعلام شروع فعالیت رسمی تنها نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

 مرکز تعمیرات هواوی در تهران بعد به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات هواوی که که مجوز رسمی فعالیت و ارائه خدمات تعمیرات از کمپانی Huawei را دارد، فعالیت خود را آغاز نموده است.

آشنایی با نمایندگی هواوی

مرکز تعمیرات هواوی با بیش 15 سال سابقه تعمیرات انواع تلفن های هوشمند و تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی با سه شعبه فعال در تهران مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود از سراسر کشور می باشد.

تعمیرکاران فوق تخصصی هواوی

نمایندگی تعمیرات هواوی با داشتن تیمی مجرب و متخصص که دوره های فوق تخصصی خود را زیر نظر کمپانی هواوی جهت تعمیرات تخصصی هواوی گذارنده اند توانسته است امروز به بهترین مکان برای تعمیر دستگاه هواوی در کشور تبدیل شود.

دستگاه های پیشرفته تعمیرات هواوی

در کنار تمامی موارد استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته در این مرکز نه تنها موجب کاهش قیمت تعمیر هواوی گشته بلکه با کیفیت و دقت بسیار بالایی ایراد دستگاه های نیاز به تعمیر را بر طرف می سازد.

خدمات نمایندگی تعمیرات هواوی

 به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات هواوی تمامی دستگاه های تولید شده این کمپانی در این مرکز در سریعترین زمان و مناسبترین قیمت و با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می شوند.

تعمیر گوشی هواوی

اگر گوشی هواوی شما به هر علتی دچار مشکل گردید اصلا نگران نباشید. با مراجعه به واحد نمایندگی تعمیرات موبایل هواوی تلفن همراه شما عیب یابی و تعمیر میشود. و شما با تعمیر در این واحد از مزایای زیر مطمئن خواهید شد:

  • تعمیر در زمان سریع
  • تضمین مناسب ترین قیمت
  • استفاده از قطعات اصلی هواوی
  • گارانتی معتبر تعمیرات هواوی
  • عضویت در باشگاه مشتریان هواوی

خدمات تعمیر موبایل هواوی

تشخیص و تعمیر انواع ایرادات و خرابی ها در موبایل هواوی در مرکز تعمیر Huawei صورت می پذیرد.

  1. تعویض ال سی دی گوشی هواوی
  2. تعویض باتری موبایل هواوی
  3. تعمیر برد هواوی
  4. تعمیر دوربین گوشی هواوی
  5. تعمیر سوکت شارژ موبایل
  6. تعمیر اسپیکر گوشی
  7. کلیه تعمیرات سخت افزاری موبایل Huawei
  8. کلیه تعمیرات نرم افزاری موبایل هواوی

تعمیر تبلت هواوی

تبلت شما هر ایرادی که داشته باشد در واحد تعمیرات تبلت هواوی قابل تعمیر می باشد. حتی تعمیر تبلت سوخته هواوی نیز صورت می پذیرد.

شعب نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

شما در هر نقطه ای در تهران که باشید چه شمال تهران چه در جنوب تهران چه در غرب و چه در شرق تهران نمایندگی هواوی با شما فقط  یک تماس با نمایندگی تعمیرات هواوی فاصله دارد.

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در شرق تهران:

تهران، خیابان گلبرگ غربی، بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳ 

 

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در غرب تهران:

میدان کاج، خیابان سرو شرقی، نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

 

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در مرکز تهران:

تهران، خیابان جمهوری ، بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250 

سایر شعب نمایندگی هواوی:

  • نمایندگی هواوی در علاالدین
  • نمایندگی هواوی در صادقیه
  • نمایندگی هواوی در تهرانپارس
  • نمایندگی هواوی در چارسو

همچنین شمامی توانید با مراجعه به سایت رسمی نمایندگی تعمیرات هواوی به نشانی huawei-services.com اطلاعات بیشتری کسب نمایید و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیرات هواوی خود را ثبت نمایید.

منبع: https://bit.ly/3y4JMtD

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

روغن آرگان و ویژگی‌های آن چیست؟ چرا باید از روغن آرگان استفاده کنیم؟

روغن آرگان

روغن آرگان یکی از بهترین و کمیاب ترین چیزهایی می‌باشد که سرشار از خاصیت برای پوست و مو است. داشتن پوستی صاف و شفاف و موهایی پرپشت و درخشان آرزوی همه‌ی انسان ها می‌باشد. زیرا باتوجه به اینکه زیبایی نسبی است اما پوست صاف و مویی  پرپشت و درخشان در همه‌ی سلیقه ها از ویژگی های زیبایی محسوب می‌شود. از این رو خیلی از افراد به دنبال راهی برای رسیدن به این موارد هستند. به صورت کلی مو یکی از سلول های زنده ی بدن می‌باشد! بعضی از افراد گمان می‌کنند مو نیازی به تغذیه و رسیدگی ندارد. اما اگر به آن رسیدگی نشود قطعا منجر به ریزش مو و در نهایت زشتی آن می‌شود. همانطورکه شما در طول روز نیاز به غذا دارید مو هم با توجه به زنده بودن سلول هایش نیاز به رسیدگی و تغذیه دارد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد روغن آرگان و ویژگی های آن برای مو صحبت کنیم.  تا انتها با ما همراه باشید.

روغن آرگان و ویژگی‌های آن

روغن آرگان از هسته درخت آرگان گرفته شده است. این درخت در ناحیه سوس مراکش می‌باشد. در واقع درخت آرگان فقط در مراکش به صورت خود رو یافت می‌باشد. به همین دلیل یک گیاه کمیاب محسوب می‌شود. این روغن برای پوست و مو بسیار خاصیت دارد. در بارداری هم توصیه شده است که از این روغن استفاده شود. در ادامه خواص آن را به صورت جزیی تر ذکر می‌کنیم.

خواصی که با خوردن روغن آرگان حاصل می‌شود:

  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • کاهش فشار خون
  • تنظیم کلسترول بدن
  • پیشگیری از سرطان
  • افزایش ایمنی بدن
  • کمک به گوارش

خواصی که با مصرف روی پوست حاصل می شود:

  • ضد التهاب پوستی
  • خاصیت ضدپیری زودرس
  • درمان ترک های پوستی
  • درمان ترک های حاصل از بارداری
  • درمان خشکی بیش از حد پوست
  • جلوگیری از ایجاد چروک های پوستی
  • مرطوب کنندگی لب
  • خاصیت براق کنندگی پوست
  • خاصیت شفافیت پوستی
  • جلوگیری از آسیب های ناشی از آفتاب
  • درمان زخم های پوستی
  • درمان آکنه و جوش

خواص روغن آرگان برای مو چیست؟

خواص روغن آرگان برای مو و درمان آن بسیار زیاد است. بخشی از آن ها را در ادامه گفته ایم.

  • جلوگیری از ریزش مو. روغن آرگان به درمان ریزش مو بسیار کمک می‌کند. اما در حین درمان می توانید از لوسیون ضدریزش مو هم استفاده کنید. لوسیون ضدریزش مو به شما کمک می کند تا موهای ریخته شده را دوباره برگردانید و از ریزش بیشتر مو هم جلوگیری می کند. از طرفی از مواد اولیه گیاهی ساخته شده است. یعنی هیچگونه ضرری برای پوست و مو ندارد و کاملا ضد حساسیت می‌باشد. خاصیت استفاده از مواد اورگانیک و گیاهی این است که به مرور زمان به صورت ریشه ای مشکل ریزش مو را حل می‌کند. پس می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید اما توجه داشته باشید که حتما باید از لوسیون اصل و برند استفاده کنید یعنی نباید فیک باشد چون مواد اولیه‌ی ساخت آن مشخص نخواهد بود!
  • درمان موخوره مو. شما با مصرف روغن آرگان بعد از استحمام می‌توانید برای همیشه از موخوره ی مو خلاص شوید. موخوره برای مو بسیار مضر است و به مرور زمان باعث می‌شود که رشد کرده و به ریشه ی سر برسد. علاوه بر این ها موخوره باعث می‌شود ظاهر موی شما زشت و نامنظم به نظر برسد و مو را از یک دستی جدا می‌کند.
  • درمان خشکی مو. تقریبا همه ی خانم ها از خشکی مو رنج می‌برند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اما مهم ترین علت خشکی مو این است که از شامپوهایی استفاده می شود که مناسب نیستند و همچنین کاملا فیک و تقلبی هستند. برای موی خود باید هزینه کنید بنابراین به دنبال مواد ارزان قیمت نباشید زیرا قطعا آسیب هایی به موی شما خواهد رسید که برای درمان آن ها مجبور به هزینه های خیلی بالاتر خواهید بود. خشکی مو به علت کم بودن آب بدن هم می‌باشد. می‌توانید در طول روز از آب بیشتری مصرف کنید. به این ترتیب آب بدن شما تامین می‌شود.
  • درمان شوره سر. شوره یکی از بیماری های رایج در بین افراد می‌باشد. اگر زیاد باشد و درمان نشود ممکن است موجب ریزش مو شود! بنابراین آن را جدی بگیرید. علاوه بر ریزش مو ظاهر مو را هم زشت می کند و اعتماد به نفس را از بین می‌برد. بنابراین باید برای درمان آن اقدام نمایید. ابتدا شامپوی خود را تغییر دهید تا پوست سر شما را درمان کند. همزمان با شامپو بعد از حمام از روغن آرگان استفاده نمایید تا چربی سر شما را تنظیم نماید. برای شامپو هم می‌توانید از شامپو ضد ریزش اورلین استفاده کنید.
  • درخشان شدن و براقی مو. روغن آرگان را که به مرور زمان استفاده می‌کنید متوجه می‌شوید موهای شما نسبت به قبل نرم تر درخشان تر شده است. این خاصیت روغن آرگان می‌باشد. به مرور زمان ساقه های موی شما را ترمیم می‌کند و هرگونه شکستگی و خرابی مو را از بین می برد.
  • محافظت مو از حرارت. بعد از حمام بسیاری از افراد مو را سشوار می‌کنند. حرارت مستقیم به مو به مرور زمان باعث می‌شود که مو حالت شکنندگی به خود بگیرد. همچنین موخوره هم مهمان موی شما خواهد شد. از طرفی به مو اجازه می‌دهید که کاملا خشک شود! این ها فقط در صورتی از بین می‌رود که یا موی خود را سشوار نکنید و یا اینکه مو را قبل از سشوار حتما آغشته به روغن آرگان کنید تا از موی شما در برابر حرارت مستقیم جلوگیری کند. علاوه بر سشوار مو کارهایی مانند اتوی مو و فر کردن مو به کمک دستگاه بابلیس هم به مرور زمان مو را خشک و بدحالت می‌کند.
  • تامین ویتامین های مورد نیاز مو. روغن آرگان حاوی ویتامین e می‌باشد. از طرفی انواع ویتامین های دیگر را که برای مو ضرروی هستند داخل خود دارد. اگر ویتامین‌های بدن شما تامین نباشد کم کم به موی شما هم آسیب می‌رسد زیرا مواد مغذی به آن نخواهد رسید.
  • کاهش وز شدن مو. همانطور که گفتیم بعضی از شامپو ها و همچنین سشوار بیش از حد مو باعث می‌شود که مو حالت زیبای خود را از دست بدهد و وز یا فر شود. روغن آرگان از وزشدگی مو کاملا جلوگیری می‌کند زیرا اجازه ی خشک شدن را به آن نمی‌دهد.
  • کمک به رشد مو. این روغن به شما کمک می‌کند که رشد موی بیشتری از قبل داشته باشید. با ماساژ آن به سر می‌توانید به این ویژگی پی ببرید.

نکته ای که مهم است و قابل توجه می‌باشد این است که همیشه خرید جنس فیک از نخریدن ان بهتر است! اگر روغن آرگان فیک را خریداری کنید نه تنها روی موی شما اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه باعث می‌شود که مو از قبل هم بیشتر بریزد. پس دقت کنید حتما روغن آرگان را از نمایندگی‌های معتبر مانند اورلین خریداری کنید. زیرا این روغن را با ضمانت به شما می‌دهند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

آموزش ساخت ایمیل / درست کردن ایمیل شخصی با گوشی

آموزش ساخت ایمیل / درست کردن ایمیل شخصی با گوشی

ساخت ایمیل و یا درست کردن یک ایمیل شخصی استفاده از آن  برای افراد مبتدی کاری پیچیده و بعضا با دردسرهایی روبرو است در این نوشتار شما را با ساخت ایمیل در سرویس دهنده خوب و قدیمی ایمیل ایرانی میلفا آشنا میکنیم.

این آموزش برای انواع گوشی های سامسونگ و شیائومی نیز کاربرد دارد. با ایمیل ساخته شده میتوانید حساب اپل ایدی ، شیائومی ، سامسونگ ، ایسنتاگرام و سایر سایتها ایجاد کنید.

حتما تا بحال آموزش هایی را در مورد ساخت ادرس ایمیل در وب سایتهای مختلف دیده اید این آموزشها شامل آموزش ساخت ایمیل یاهو ، ساخت ایمیل در جیمیل و ساخت ایمیل میلفا می باشند . اما با توجه به بروز رسانی ها و تغییرات در سایت ایمیل فارسی میلفا ما امروز میخواهیم روش ساخت یک آدرس ایمیل جدید در سایت معتبر و خوب ایمیل ایرانی و فارسی میل­فا را آموزش دهیم.

اول از همه بهتر است بدانید که سایت میلفا فقط یک سرویس دهنده ایمیل نیست و تقویم شمسی ، سرویس ارسال پیامک ، درایو ذخیره فایل تنها برخی از خدماتی است که در کنار یک سرویس ایمیل ایرانی بدست خواهید آورد .

ایمیل چیست و چرا باید ایمیل داشته باشیم؟

اگر نمیدانید ایمیل چیست و چه کاربردی دارد بهتر است اول از همه مقاله ایمیل چیست را از وبلاگ میل­فا بخوانید.اگر با ساختار و کاربردهای ایمیل آشنا شده اید شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از یک سرویس دهنده داخلی استفاده کرد وقتی سرویسهایی مانند جیمیل و یاهو به رایگان و حجم بسیار بالا در اختیار کاربران است چرا باید از سرویس ایرانی استفاده کرد. اولین پاسخ به این سوال اینست که داشتن یک آدرس ایمیل به تنهایی آنهم برای ما ایرانی ها که از فردای تحریمهای خود خبر نداریم کاری با ریسک بسیار بالا می باشد و میتوانید مقاله ایلنا را در این مورد بخوانید. دومین دلیل درست کردن ایمیل شخصی از میلفا محیط بسیار ساده ، کاربردی و آسان آن برای کابران با معلومات کم در مورد ایمیل و کاربردهای آن است و سومین و مهمترین دلیل حمایت از یک استارت آپ کاملا خصوصی و پاسخگو به شما فارسی زبانان عزیز است .

ساخت ایمیل شخصی یا استفاده از سرویس ایمیل سازمانی / ایمیل شرکتی

اگر از یک سرویس دهنده رایگان مانند جیمیل یا یاهو و یا سرویس دهندگان داخلی ایمیل تهیه کنید و ایمیل شما از یک دامنه عمومی باشد شما یک ایمیل شخصی را مالک شده اید که بعضا و بیشتر افراد نیز داری ایمیل شخصی به شکل name @ domain.com هستند که name نام انتخابی شما و domain.com نامه دامنه ای است که از آن ایمیل ساخته اید، اما در دنیای امروز بسیاری از خدمات و روابط مستلزم داشتن ایمیل معتبر سازمانی یا شرکتی است یعنی ایمیلی که از یک دامنه عمومی مانند mailfa.com,gamil.com و یا امثالهم نباشد و نام شما به شکل اختصاصی از دامنه خودتان باشد.

این سرویس که شما بتوانید یک دامنه ثبت و سرویس ایمیل آنرا بر روی یک سرویس دهنده دیگر قرار دهید اصطلاحا email hosting یا میزبانی ایمیل نامیده میشود به عنوان مثال نام شرکت یا سازمان شما شرکت یاران خورشید می باشد شما میتوانید دامنه yarankhorshid.com را ثبت کرده و ایمیل info @ yarankhorshid.com را برای استفاده خود ایجاد نمایید.

در این سرویس تمامی خدمات مرتبط با ایمیل شما توسط سرویس دهنده قوی میلفا ارائه میشود و حتی از محیط وب میل فارسی و بسیار جذاب و کارآمد آن نیز بهره مند خواهید شد اما ایمیل شما به نام اختصاصی خودتان خواهد بود.

ساخت ایمیل در میلفا به شکل شخصی یا ایمیل سازمانی با طراحی سایت

میلفا تا همین چند وقت پیش کاملا رایگان بود اما اخیرا و با توجه به حجم بسیار بالای ساخت ایمیل روزانه در میلفا که بعضا برای ساخت اپل ایدی و فروش آن به افراد با معلومات کم استفاده میشد میلفا تصمیم گرفت با بروز رسانی برنامه ها و آسان سازی ساخت ایمیل هزینه بسیار اندکی را برای خدمت بسیار هوشمند ساخت ایمیل یکبار برای همیشه دریافت کند . یعنی هزینه ای که پرداخت میکنید به شکل شارژ ماهانه یا سالانه نبوده و در صورتی که حداقل هر شش ماه یکبار به حساب خود لاگین کنید ایمیل شما با همان هزینه اندک همیشه فعال و در دسترس خواهد بود.

خوب حالا بهتر است سخن را کوتاه کنیم و به شما آموزش دهیم به چه سادگی  درعرص کمتر از یک دقیقه میتوانید نام خود را در میلفا رزرو و از ایمیل زیبای @mailfa.com خود استفاده کنید . راستی تا یادمان نرفته بگوییم که با ساخت ایمیل در میلفا دو آدرس ایمیل خواهید داشت مثلا اگر برای behrooz @ mailfa.com ثبت نام کنید مالک آدرس ایمیل behrooz @ mailma.ir همم خواهید بود که میتوانید از آدرس ایمیل .ir خود برای سایتهای ایرانی و بانکهای ایرانی و یا سایت ساجات استفاده کنید.

در ضمن به زودی میتوانید با آدرس دامنه اختصاصی خودتان آدرس ایمیل داشته باشید و از سرویس فوق العاده و سریع ایمیل سازمانی یا ایمیل هاستینگ میلفا به کمترین هزینه ها استفاده کنید.

 

  1. درست کردن ایمیل شخصی با مراجعه به صفحه ساخت ایمیل : https://mailfa.com/email/create

شما میتوانید یک شماره همراه وارد کنید و یا اگر نمیخواهید شماره همراهی ثبت کنید گزینه عضویت بدون شماره موبایل را علامت بزنید. از این شماره همراه فقط برای ارسال اطلاعات ایمیل ساخته شده توسط شما و یا در آینده برای بازیابی رمز عبور استفاده کرد بنابراین استفاده از شماره همراه را حتما به شما توصیه میکنیم.
شما میتوانید با یک شماره همراه صدها ایمیل بسازید و محدودیتی وجود ندارد.

  1. ورود نام و نام خانوادگی به فارسی یا انگلیسی

در مرحله دوم باید نام و نام خانوادگی یا اگر برای شرکت یا سازمانی در حال ساخت ایمیل هستید عنوان سازمان را وارد کنید. این اسامی میتواند فارسی یا انگلیسی باشد.

  1. انتخاب آدرس ایمیل و رمز عبور

مرحله سوم جادوگر ساخت ایمیل میلفا آدرس ایمیل جدید شما را با یک رمز مطمئن پیشنهاد میدهد. دقت کنید که این ایمیل و رمز هر دو توسط شما قابل ویرایش هستند .علاوه بر این میتوانید از سایر نامهای پیشنهادی که به رنگ آبی دیده میشوند نیز استفاده کنید.

  1. اگر شماره همراه در مرحله اول وارد نکرده اید باید سوال امنیتی تعیین کنید.

مرحله 4 در صورتی برای شما ظاهر میشود که در مرحله یک گزینه ( عضویت بدون موبایل ) را علامت زده باشید. در صورتی که در مرحله یک شماره موبایل وارد کرده باشید این مرحله برای شما نمایش داده نخواهد شد. اما میتونید بعدا و با مراجعه به صفحه تنظیمات میلفا این مقادیر را تعیین کنید این مرحله برای کمک به بازیابی رمز عبور شما در صورت فراموشی آن است. ما با داشتن پاسخ شما به پرسش امنیتی و کد پستی یا کد ملی یا هر کد ده رقمی دلخواه شما که در این مرحله وارد میکنید میتوانیم در هر زمانی که مایل بودید رمز جدیدی برای شما تعریف کنیم. اطلاعاتی که در این مرحله ساخت ایمیل وارد میکنید را حتما در یک جای امن یادداشت و نگه داری کنید.

  1. پرداخت هزینه ناچیز خدمات یکبار برای همیشه

مرحله پنج برای پرداخت هزینه ای بسیار اندک می باشد تا ایمیل شما ساخته شود. میلفا نمایش تبلیغات نداشته و مورد حمایت هیچ سازمان یا نهاد داخلی و خارجی نیز نبوده و نیست و هزینه ای بسیار ناچیز را یکبار برای همیشه شارژ میکند. برای پرداخت هزینه عضویت باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. برای پرداخت کافی است روی گزینه مشخص شده کلیک کنید. در ضمن این مبلغ نیز در کیف پول شما در میلفا باقی مانده میتوانید برای ارتقا حساب کاربری یا ارسال پیامک استفاده کنید.

  1. تحویل ایمیل ساخته شده

مرحله آخر و تحویل ایمیل ساخته شده . هم اکنون میلفا ایمیل شما را ساخته و اطلاعات آنرا برای شما نمایش میدهد. اگر در مرحله اول شماره همراه خود را وارد کرده باشید در همین لحظه این اطلاعات برای شما پیامک نیز خواهد شد .

از اینکه از سرویس های داخلی واقعی و بخش خصوصی حمایت میکنید از شما متشکریم . حمایت شما منجر به افزایش بازار کار و گردش مالی برای جوانان و آینده بهتر فرزندان شما خواهد بود.

لطفا صفحه اینستاگرام میلفا را دنبال کنید تا در جریان آخرین آموزش ها قرار بگیرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

پتینه کاری ساختمان – آموزش پتینه کاری

پتینه کاری ساختمان – آموزش پتینه کاری

پتینه کاری چه کاربردی دارد؟ مهم ترین کاربرد پتینه، زیباسازی سطوح و اشیاء است. همچنین پتینه میتواند جایگزین مناسبی برای رنگ‌های ساختمانی مثل بلکا و مولتی کالر باشد. به دلیل بافتی که پتینه دارد، می‌تواند در برابر رطوبت، عایق مناسبی باشد. پتینه نسبت به رنگ های روغنی و پلاستیکی ماندگاری بالاتری دارد. همین امر موجب شده تا در بسیاری از محل هایی که ماندگاری رنگ مورد نیاز است، کاربرد داشته باشد. با کمک این پوشش می توان سقف خانه را نیز مرتفع تر نشان داد.

پتینه باعث ایجاد فضای پر نشاط و گرم در محیط می‌شود. در بعضی موارد از پتینه برای انجام کهنه کاری یا همان عتیقه نمودن سطوح و اشیاء استفاده می‌نمایند. پتینه را می‌توان بر روی سطوحی مثل مس، سنگ، فلزات و اثاثیه چوبی اجرا کرد. در پتینه کاری هنر و خلاقیت حرف اول را می‌زند به همین دلیل در بسیاری از کارهای هنری و خلاقانه از پتینه استفاده می‌شود.

پتینه برای تمامی محیط‌ها قابل استفاده است. بسیاری از افراد از آن برای طراحی داخلی اداری و یا شرکت استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد در خانه‌‌های لوکس از آن بهره می‌برند و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.   

 

پتینه چیست؟

پتینه کاری روی دیوار چیست؟ پتینه در لغت به معنای کهنگی و زنگار است. ولی در اصطلاح رنگ کاری ساختمان، به عنوان سبکی از کار نقاشی ساختمان در نظر گرفته می‌شود. با انجام پتینه کاری، سطح کار حالت کهنگی و رنگ و رو رفتگی می‌گیرد.

امروزه با روی کار آمدن متریال های جدید و همچنین سبک‌های کاری متنوع، که به مجموعه رنگ های دکوراتیو و پتینه اضافه می‌شود، می‌توان جلوه‌های مدرنی به سطح کار بخشید. بازی و ترکیب رنگ‌ها و استفاده هوشمندانه از آنها برای خلق طرح‌های سه بعدی، جزئی از هنر پتینه کاری است. انسان‌های خلاق با هنرهایی مانند پتینه کاری، گچکاری و حتی کناف کاری، اشکال جدیدی را با القای حس سنتی و کلاسیک بودن ایجاد می‌کنند.

 

مواد و لوازم پتینه چیست؟

مواد مورد نیاز تا حد زیادی به طرح و سبک پتینه در دست اجرا بستگی دارد. به طور کلی پتینه از دو بخش طرح و رنگ تشکیل شده است. مواد و لوازم مورد نیاز عبارتند از:

  • انواع رنگ
  • ماژیک
  • کاتر
  • پرایمر
  • تکه های پارچه، اسفنج  و پلاستیک
  • انواع شابلون
  • چسب چوب و نقاشی
  • قلم مو، برس و غلطک رنگ
  • بتونه یا خمیر مخصوص پتینه
  • سینی رنگ

بعضی از هنرمندان برای ایجاد بافت‌های برجسته، از انواع ریزدانه‌ها مانند پودر سنگ، سیمان، خاک نسوز، الیاف و ... برای زیبایی کار استفاده می‌کنند.

 

آموزش پتینه کاری روی دیوار

یکی از جالب‌ترین تکنیک‌ها در تغییر دکوراسیون، کاربرد پتینه روی دیوار می‌باشد. کاربرد پتینه روی دیوار علاوه بر زیبایی ظاهری به رفع عیوب احتمالی دیوار نیز کمک می‌کند. برای این که یک بافت زیبا بر روی دیوار اتاق شما نقش ببندد، می توان از تکنیک پتینه کاری با پارچه، اسفنج، رنگ برداری، راه راه کردن و ایجاد بافت روی دیوار استفاده کرد.

قبل از بکارگیری هر تکنیک ابتدا سطح دیوار را با رنگ موردنظر به صورت یکدست رنگ آمیزی کنید. بعد از خشک شدن رنگ زمینه میتوانید طراحی را شروع کنید.

تکنیک پتینه کاری با پارچه

از یک پارچه بدون پرز ، به اندازه یک مستطیل به ابعاد 15 در 20 سانتی متر برش بزنید.

 دو طرف پارچه را لوله کرده و به رنگ دلخواه و متضاد رنگ زمینه، آغشته کنید.

 پارچه را به سرتاسر دیوار بکشید.

 پارچه باید به صورت وردنه کشیده شود تا اثری زیبا خلق کند.   

تکنیک پتینه کاری با اسفنج

برای ایجاد طرح، اسفنج را به رنگ متضاد زمینه آغشته نمایید.

رنگ های اضافه اسفنج را با روزنامه بگیرید.

اسفنج را به صورت ضربه‌ای به دیوار بزنید.

اکنون از طرح‌های زیبا و ابتکاری خود بر روی دیوار لذت ببرید.

 تکنیک رنگ برداری

برای اجرای این تکنیک، دیوار را به طور کامل رنگ آمیزی کنید.

بهتر است از رنگی استفاده شود که از حد معمول، کمی رقیق‌تر باشد.

قبل از خشک شدن کامل دیوار، با یک پارچه نخی مچاله شده به دیوار ضربه بزنید.

نیازی به کشیدن پارچه نیست فقط ضربه بزنید و از پاک شدن رنگ و جای ماندن جای پارچه اثری مهیج ایجاد کنید.

سرعت عمل در این تکنیک بسیار مهم و کلیدی است زیرا قبل از خشک شدن رنگ، باید رنگ‌های اضافی پاک شود.

تکنیک راه راه کردن دیوار

 یکی از تکنیک‌های محبوب پتینه، راه راه کردن دیوار است.

ابتدا مرکز دیوار را پیدا کرده و از خط وسط، دیوار را به نوارهای هم اندازه تقسیم کنید.

نوارها را یکی در میان رنگ کنید.

با رنگ متضاد، نوارهای رنگ نشده را با دقت رنگ‌آمیزی کنید.

رنگ نباید به نوارهای کناری وارد شود.

در این تکنیک، همخوانی رنگ‌ها بسیار اهمیت دارد.

این تکنیک مناسب کل دیوارهای یک اتاق نیست. اگر به صورت تک دیوار استفاده شود زیباتر است. 

تکنیک ایجاد بافت روی دیوار

اکنون نوبت ایجاد یک بافت زیبا با هنر پتینه کاری روی دیوارمی رسد. برای بافت دارشدن و شکل گرفتن پتینه روی دیوار می توان از روش‌های مختلف مثل خمیر پتینه یا ترکیب روغن الیف، پودر مل، رنگ و آب، یک خمیر به غلظت ماست درست کنید و طرح دلخواه را روی دیوار پیاده نمایید.

 

آموزش پتینه کاری مدرن و حرفه ای

امروزه پتینه کاری مدرن در بین علاقه‌مندان بسیار رایج شده و هر روز، روش‌های جدیدی برای اجرای طرح‌های پتینه کاری مدرن به کار گرفته می‌شود. پتینه کاری مدرن به رنگ یا طرح خاصی محدود نمی‌شود و از هر روش و موادی می‌توان استفاده کرد تا جلای خاص روی سطح مورد نظر ایجاد شود.

کاربرد‌های این هنر مدرن بسیار طیف گسترده‌ای دارد و می توان آن را روی سطوح مختلف، از چوب گرفته تا شیشه اجرا کرد. با توجه به معماری های جدید و قدرت سفارشی سازی بالا، استفاده از سبک مدرن بسیار رواج پیدا کرده است.

شروع هر پتینه کاری مستلزم تهیه مواد اولیه کار و ایجاد یک زیرساخت مناسب برای شروع رنگ آمیزی و خلق یک هنرزیبا است. در مرحله بعد جایی را که تصمیم دارید، پتینه کاری انجام دهید، با قلم مو و چسب چوب مسطح کنید. وقتی چسب به حالت نیمه خشک درآمد، با خمیر مخصوص روی محل مورد نظر بکشید و با کاردک کل سطح جسم را با خمیر بپوشانید. به کمک شابلون و یا حرکات دست، می توان نقوش بسیار زیبا بر روی آن ایجاد کرد.

آموزش پتینه کاری کلاسیک

هدف پتینه کاری‌ کلاسیک، ایجاد جلوه های سنتی و نوستالژی است. از این نوع پتینه کاری در آنتیک نمودن اکثر لوازم و اجسام خانه می‌توان بهره برد. برای این منظور از برجسته کاری‌ هایی با ورق‌های طلا، مس، برنج و برنز استفاده می‌شود.

برای هموار کردن سطوح چوبی، سفالی و حتی بخش‌هایی از کاغذ دیواری برای کشیدن طرح‌های پتینه کاری از روغن مخصوص شاپان کاری استفاده می‌کنند. با استفاده از این سبک، امکان تغییر و هماهنگ کردن لوازم و دکوراسیون منزل برای شما فراهم می‌شود. در سبک کلاسیک بیشتر از رنگ‌های آنتیک و سنگین مثل آبی درباری استفاده می‌شود.

همخوانی این سبک با دکوراسیون فضا و نوع معماری، بسیار حائز اهمیت است. درآخر به خاطر داشته باشید پیاده سازی این سبک، هزینه بر و زمان بر است.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

بهترین شامپو ضدریزش مو- معرفی شامپو ضدریزش مو اورلین

شامپو ضدریزش مو

شامپو ضدریزش مو یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از ریزش مو می‌باشد. اما این شامپو دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ آیا می‌توانیم بهترین شامپو ضدریزش مو را پیدا کنیم؟ در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم توضیح دهیم که شامپو ضدریزش مو چیست و بهترین آن چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما تا انتها همراه باشید.

شامپو ضدریزش مو چیست؟

همانطور که می‌دانید زیبایی یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند به انسان‌ها عطا کرده است. زیبایی کاملا نسبی است و تعاریف متفاوتی برای زیبایی صورت و چهره بین افراد وجود دارد. اما تعاریف کلی برای زیبایی وجود دارد که همگان با آن موافق هستند. مانند داشتن پوستی صاف و شفاف و موهایی پرپشت و سالم! یعنی موی سالم و پرپشت از دید همه زیبا می‌باشد. اما در جزئیات ممکن است یکی رنگ روشن را جزو موی زیبا بداند و دیگری رنگ تیره!

این پرپشتی برای همه‌ی افراد صدق می‌کند و موضوعی است که همگان را درگیر خود کرده است. یعنی موی پرپشت هم برای خانم ها و هم آقایان از مسائل چالش برانگیز می باشد. هر خانم یا آقایی به دنبال این است که موی خود را سالم نگه دارد و از ریزش آن جلوگیری کند.

اما دلایل ریزش مو در هر فردی ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد. به صورت کلی دلایلی که برای ریزش مو در بین افراد وجود دارد به صورت زیر می باشد:

  • کم خوابی و استرس. این موضوع کاملا جدی و مهم است و باید آن را کنترل کنید. زیرا علاوه بر ریزش مو منجر به بروز بیماری های دیگری هم در بین شما می شود. سعی کنید با ورزش کردن و خوردن دمنوش های آرامش خواب خود را تنظیم کنید. وقتی خواب تنظیم شود به مرور زمان استرس هم کم میَ شود.
  • بارداری و شیردهی. این موضوع شایع ترین دلیل ریز مو در بین خانم ها می باشد که کاملا طبیعی است و اگر جلوی آن را بگیرید قابل حل می باشد. برای جلوگیری از ریزش مو باید از شامپو ضدریزش مو استفاده کنید و همچنین ویتامین های بدن خود را تامین کنید.
  • مشکلات هورمونی. اگر هورمون های بدن شما به اندازه و سرجای خود نباشد قطعا به مشکل برخورد خواهید کرد. برای اینکه بدانید هورمون های شما چه سطحی می‌باشد باید حتما آزمایش خون بدهید. برای آزمایش خون هم می‌توانید با پزشک مشورت کنید. بعد از اینکه آزمایش خون دادید و سطح هورمون ها را متوجه شدید اگر در حالت تعادل قرار نداشت می‌توانید از قرص هایی استفاده کنید تا این هورمون های شما را تنظیم کند. در غیر این صورت ممکن است همیشه موی شما ریزش داشته باشد.
  • مشکلات تیروئیدی. تیروئید یک غده ی مهم در بدن است که باید همیشه به طور منظم ترشح شود. اگر این میزان کم یا زیاد شود منجر به ریزش مو، لاغری یا چاقی بیش از حد و مشکلات گوارشی متعددی می‌شود به همین دلیل بسیاری از ریزش های موی افراد به دلیل درست کار نکردن این غده می‌باشد. وضعیت این غده هم طبق آزمایش هایی مشخص شده و می‌توانید با خوردن دارو آن را رفع کنید.
  • استفاده از شامپوهای نامناسب. شامپویی که شما برای موی سر خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم م ضروری می‌باشد. این شامپو باید از جنس خوبی باشد. زیرا باید ویتامین های مهم را به موی سر شما برساند. بسیاری از افراد هستند که با تعویض شامپو و تبدیل آن به یک شامپوی مناسب و اصل ریزش موی‌ سر خود را متوقف کرده اند. همچنین باعث رشد مجدد موهاي ریخته شده، شده اند.

در واقع شامپو ضدریزش مو باعث می‌شود که ویتامین های ضروری و مورد نیاز مو به آن برسد و ریشه هایش قوی شود.

مو هم مانند همه‌ی سلول های زنده بدن نیاز به این دارد که تغذیه شود. از خوردن آب کافی هم در کنار ویتامین های ضرروی برای مو غافل نشوید.

اگر دارای موهایی حساس و خشک هستید حتما از شامپو بدون سولفات استفاده کنید. زیرا این شامپو چربی سالم موی سر را حفظ می‌کند. کسانی موی سر آن ها خشک است اگر از شامپوهای معمولی استفاده کنند قطعا منجر به خشک تر شدن موی خود می‌شوند زیرا کفی که شامپوهای معمولی دارند حاوی سدیم می‌باشد که برای مو مضر است. بنابراین پیشنهاد ما به افرادی با موی خشک استفاده از شامپو بدون سولفات می‌باشد. بعد از چندین بار استفاده می‌توانید تفاوت را در موی خود حس کنید.

نکات مهم در انتخاب شامپو ضدریزش مو

یک سری نکات در انتخاب شامپو وجود دارد که قبل از استفاده از آن می‌توانید تشخیص دهید:

  • شامپو حتما باید اصل و اورجینال باشد. برای اینکه شامپوی اصل را خریداری کنید می‌توانید از نمایندگی های رسمی و یا داروخانه های معتبر خریداری کنید. این نکته را فراموش نکنید که جنس فیک موی شما را بدتر از حالت قبل هم می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه. شامپویی که اصل است قطعا قیمت ارزانی نخواهد داشت. اما صرفا گران بودن یک شامپو دلیل بر اصل بودن آن نیست. پس سعی کنید شامپویی را خریداری کنید که قیمت معقول و مقرون به صرفه ای را داشته باشد.
  • حاوی مواد گیاهی و غیرشیمیایی. بهترین شامپو ضدریزش مو شامپویی می‌باشد که در آن ذره ای از مواد شیمیایی به کار رفته نشده باشد. زیرا مواد شیمیایی برای موی سر مضر است و به مرور زمان باعث ایجاد بیماری در سر می‌شود. استفاده از مواد گیاهی همیشه دیرتر جواب می‌دهد اما بهترین نتیجه را دارد و از طرفی به هیچ عنوان آسیبی به مو نمی‌رساند. معمولا در پشت محصولات شامپویی مواد تشکیل دهنده قید شده است. قبل از خرید می‌توانید آن را مطالعه کنید و در صورت وجود موادی مانند پارفن و... از خرید آن جدا خودداری فرمایید.
  • خاصیت ضدریزش . قطعا شامپو ضدریزش مو باید خاصیت ضدریزش داشته باشد و بعد از چند بار استفاده جلوی ریزموی شما را بگیرد.
  • خاصیت رشد مجدد مو. این شامپو باید خاصیت این را داشته باشد که بتواند به رشد مجدد موهای ریخته شده هم کمک کند.
  • حاوی ویتامین. بهترین شامپو ضدریزش مو باید حاوی انواع ویتامین ها باشد که غذای کامل مو را تامین کند.

انتخاب بهترین شامپو ضدریزش مو را باید جدی بگیرید و آن را جزو روتین مو و مراقبت های روتین موی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که مو هم مانند پوست نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. پس برای آن هزینه کنید و سعی کنید وقت کافی را برای سلامت موی خود در طول روز بگذارید.

شامپو ضدریزش مو فقط برای موهایی که شروع به ریزش کرده اند مناسب نیست بلکه همه‌ی شما می‌توانید از شامپو ضد ریزش موی اورلین استفاده کنید زیرا می‌تواند جلوی ریزش مو را هم بگیرد و ریشه‌ی آن را تقویت کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

هرآنچه باید راجع‌به قراردادهای بین المللی بدانید

هرآنچه باید راجع‌به قراردادهای بین المللی بدانید

هرآنچه باید راجع‌به قراردادهای بین المللی بدانید-نقش وکیل امور تجارت در قراردادهای بین المللی

قرارداد بین المللی چیست؟ اصول قرارداد بین المللی چیست؟ در جامعه امروزی، قرارداد بین المللی و تجاری بیشتر از زمان‌های دیگر بین اشخاص حقیقی و حقوقی خارج از کشور منعقد می‌شود. این نوع قراردادها نیز مانند سایر قراردادها باید از مسائل حقوقی بهره‌مند باشند تا بتوان در مواقع لزوم در دادگاه‌های داخلی یا خارجی پیگیری کرد. امروز قصد داریم قرارداد بین المللی، انواع آن و اصول قرارداد بین المللی را برای شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قرارداد بین‌ المللی چیست؟

قرارداد بین المللی قراردادی است که حداقل یکی از طرفین آن، یک عنصر خارجی باشد. یعنی طرفین قرارداد در دو کشور متفاوت اقامت داشته باشند یا محل عقد قرارداد خارج از محل اقامت طرفین باشد. بسیاری از افراد با قراردادها و معاملات بین المللی درگیر هستند و ممکن است در این مسیر دچار مشکلاتی نیز بشوند. برای پیشگیری از به وجود آمدن این مشکلات دانستن برخی اصول و قواعد قرارداد بین المللی به شما کمک شایانی خواهد کرد. همچنین داشتن وکیل تجاری برای عقد قراردادهای بین المللی باعث می‌شود ضرر و زیان‌های احتمالی به طور چشمگیری کاهش یابد.

انواع قرارداد بین المللی

قراردادهای بین المللی در سه دسته قرار می‌گیرند که عبارت‌ اند از:

1- قرارداد بین المللی فروش

2- قرارداد بین المللی خدمات

3- قرارداد بین المللی فروش و خدمات

انواع قرارادهای بین المللی با توجه به کاربرد آن‌ها به صورت زیر تقسیم می‌شوند:

  • قرارداد فرانشیز(Franchise Agreement)
  • قرارداد حمل و نقل کالا
  • قرارداد تامین مالی فاینانس (Finance Contracts)
  • قرارداد بیع متقابل (Buy Back Agreement)
  • قرارداد جوینت ونچر (Joint Venture)
  • قرارداد لیسانس (Licensing Agreement)
  • قرارداد توزیع (Distribution Agreement)
  • قرارداد خرید و فروش بین المللی کالا
  • قرارداد کلید در دست (Turn-Key)
  • قرارداد احداث، بهره‌برداری، انتقال (BOT)

قرارداد فرانشیز(Franchise Agreement) :

طی این قرارداد که با عنوان حق امتیاز نیز شناخته می‌شود به یک شرکت اختیار داده می‌شود تا محصولات و تولیدات شرکت دیگری را به فروش برساند و در قبال آن مبلغی را دریافت کند. در واقع فرانشیز نوعی استراتژی کسب و کار برای جذب و نگهداری مشتری به حساب می‌آید. می‌توان گفت این قرارداد یک سیستم بازاریابی است که در ذهن مشتری تصویری از محصولات شرکت را ایجاد می‌کند. قرارداد فرانشیز، خود به سه دسته‌ی فرانشیز تولیدی، توزیعی و خدماتی تقسیم می‌شود.

 

قرارداد حمل و نقل کالا :

این قرارداد به معنای جابه­‌جایی و حمل کالا از نقطه‌­ای در داخل یک کشور به نقطه­‌ای در داخل کشور دیگر است. در قراردادهای بین المللی حمل و نقل کالا مشخصات طرفین قرارداد، موضوع قرارداد که عبارت است از حمل کالا با ذکر مشخصات آن، تعهدات حمل‌کننده، تعهدات صاحب کالا، تعیین برنامه حمل شامل زمان­‌بندی، مسیر حمل و نحوه پرداخت بهای قرارداد، نوع بیمه و مبلغ آن، فورس ماژور و نحوه حل اختلاف تعیین می‌گردد. حمل و نقل کالاهای بین المللی با روش‌های مختلفی مانند  حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل ونقل جاده‌­ای، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل از طریق خط لوله و حمل و نقل مرکب انجام می‌شود.

 

قرارداد تامین مالی فاینانس (Finance Contracts):

قراردادهای فاینانس، قراردادی است که برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌‌ها منعقد می‌شود و براساس آن امکان استفاده از منابع داخلی و یا دریافت و استفاده از وام ارزی فراهم می‌گردد. در واقع قرارداد فاینانس قراردادی است که در آن بین شرکت سرمایه‌پذیر و شرکت سرمایه‌گذار، منعقد می‌­شود و به این صورت است که زمانی که طرح یا پروژه به بهره­‌برداری رسید، بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و بهره متعلق به آن شرکت، سرمایه‌پذیر متعهد می­‌گردد که کل قیمت تمام شده طرح یا پروژه را به صورت اقساطی در اختیار شرکت یا کشور سرمایه‌گذار قرار دهد.

 

قرارداد بیع متقابل (Buy Back Agreement):

قرارداد بیع متقابل یا بازخرید اغلب بلندمدت هستند (معمولا از حداقل ۳ سال تا حداکثر ۲۰ سال)، و به این معناست که یک شرکت سرمایه­‌گذار خارجی به‌­عنوان پیمانکار اصلی، هزینه­‌های سرمایه­‌گذاری یک پروژه را برای طرف دیگر قرارداد، برعهده می­‌گیرد و با انتقال سرمایه، عملیات ساخت، توسعه یا نوسازی و بهره­‌برداری از پروژه آغازمی‌گردد. در واقع با این قرارداد  هم می‌توان سرمایه­ خارجی را به کشور جذب کرد و هم فناوری پیشرفته دنیا را به کشور منتقل کرد. در پایان قرارداد نیز مالکیت تجهیزات و تولیدات پروژه را می‌توان به طور کامل در اختیار گرفت.

 

قرارداد جوینت ونچر (Joint Venture):

به موجب این قرارداد بین الملل، دو طرف قرارداد انجام فعالیت خاصی را به صورت مشترک بر عهده می‌­گیرند و در سود و زیان آن به نحو اشتراکی سهیم می­‌شوند. قرارداد جوینت ونچر با توجه به نوع مشارکت انواع مختلفی دارد. اشخاص با هدف افزایش قدرت سرمایه، کاهش ریسک و تقویت قدرت رقابت در بازار دست به انعقاد قرارداد جوینت ونچر می‌زنند تا با آن در سرمایه گذاری مشخصی مشارکت کنند.

قرارداد لیسانس (Licensing Agreement):

یکی از انواع قرارداد‌های بین‌‌المللی، قرارداد لیسانس است که بر اساس آن، یکی از طرفین، حق بهره برداری، استفاده و انتفاع از تمام یا بخشی از دارایی‌های خود را برای مدت معین، به طرف دیگر واگذار می‌کند. مهم‌ترین مصادیق قرارداد لیسانس عبارت است از لیسانس اختراع، لیسانس علامت تجاری و لیسانس دانش فنی.

 

قرارداد توزیع (Distribution Agreement):

از مهم‌ترین قراردادهای بین الملل در حوزه تجارت، قرارداد توزیع است. این قرارداد بین یک تامین‌کننده و توزیع‌‌کننده منعقد می‌شود. بر اساس این قرارداد، توزیع‌کننده با خرید محصولات از تامین‌کننده(تامین‌کننده ممکن است صادرکننده یا تولیدکننده باشد) و فروش آن‌ها به دیگران به سود می‌رسد.

 

قرارداد بین المللی خرید و فروش کالا :

قراردادهای خرید و فروش بین المللی کالا، با توجه به موضوع قرارداد، طرفین آن، مدت و قانون حاکم بر آن انواع مختلفی دارد. به همین دلیل با توجه به اهمیت موضوع، تنوع و تعدد قراردادهای خرید و فروش بین المللی کالا باید دانش حقوقی کافی را داشت و بتوان این قراردادها را به خوبی مدیریت کرد.

 

قرارداد کلید در دست (Turn-Key):

قرارداد کلید در دست یعنی واگذاری مسئولیت طراحی و اجرا به پیمانکار! به طور کلی بر اساس این قرارداد پیمانکار باید کار را برای بهره‌ برداری با یک مبلغ و زمان ثابت انجام دهد و کارفرما دخالتی در پروژه نمی‌‌کند. در این نوع از قراردادها مسؤلیت تمامی فعالیت‌های پروژه شامل طراحی، تامین تجهیزات، ساخت و راه اندازی بر عهده پیمانکار قرار گرفته است و پیمانکار موظف است به تعهدات خود عمل کند.

 

قرارداد احداث، بهره‌برداری، انتقال (BOT):

در این نوع قراردادها یکی از طرفین که اصولا کارفرما می‌باشد، برای استفاده از ظرفیت­‌های اقتصادی، فناوری و زیربنایی بین­‌المللی، اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت‌های بزرگ و قدرتمند در زمینه­‌های احداث و سرمایه­‌گذاری می‌­کند تا با جذب سرمایه و تکنولوژی به هدف خود برسد.

 

اصول قرارداد بین ‌المللی

قراردادها چه بین المللی باشند و چه داخلی شکل و اصول مخصوص به خود را دارند که با رعایت آن‌ها می‌توان بسیاری از اموری را که باعث پیچیدگی قرارداد بین المللی می‌شوند را ضمانت کرد. برخی از این موارد عبارت اند از:

عنوان قرارداد: در قرارداد بین المللی باید حتما نامی را که طرفین قرارداد بر روی آن توافق دارند، انتخاب کنید.

طرفین قرارداد: یک قرارداد حقوقی دارای دو طرف است که ممکن است شخصی حقیقی یا حقوقی باشد.

موضوع قرارداد: تعهد یا انجام کاری است که قرارداد برای آن تنظیم شده است. موضوع قرارداد نباید خلاف مقررات و قوانین جاری کشور یا بین الملل باشد و باید منفعت عقلایی داشته باشد.

تعهدات: در تنظیم قرارداد بین المللی باید تعهدات و مسئولیت‌های هر دو طرف به طور کامل و واضح نوشته شود.

مدت زمان قرارداد: مدت زمان قرارداد و پایان آن باید مشخص گردد.

تضمین قرارداد: اگر موضوع قرارداد انجام کار یا ساختن چیزی باشد، باید مشخص گردد که در صورت عمل نکردن یکی از طرفین به تعهدات خود چه خسارتی باید بپردازد. قید کردن تضمین قرارداد و تعیین خسارت در صورت عمل نکردن به تعهدات از مهم ترین مواردی است که هنگام تنظیم قرارداد بین المللی باید رعایت شود.

نقش وکیل در قراردادهای بین ‌المللی

 وکیل بین المللی حقوقدانی متخصص است که می تواند روش حل و فصل اختلاف های بین المللی را کنترل نماید و مسئولیت آن تهیه و تنظیم متون قراردادهای حقوقی بین المللی می باشد.

وکیل قراردادهای بین المللی مسلط به  نظام حقوقی حاکم بر قرارداد بین المللی است و می‌تواند بستر معتبری را برای عقد قراردادهای بین المللی فراهم کند و این مسئله باعث می‌شود قرارداد بین المللی از اعتبار حقوقی خوبی برخوردار باشد. در نتیجه حضور وکیل بین الملل در مذاکرات بین المللی برای انعقاد یک قرارداد بین المللی توصیه  می شود که تهیه و تنظیم قرارداد بین المللی را به عهده گیرد.

علاوه بر آن وکیل سود و نفع هر دو طرف را در نظر می‌گیرد و تنها به منافع موکل خود فکر نمی کند. در این صورت قرارداد برای هر دو طرف رضایت‌بخش خواهد بود و امکان بروز اختلافات احتمالی بین دو طرف کاهش می‌یابد.

همچنین توجه داشته باشید که مذاکرات برخی قراردادها ممکن است سال‌ها طول بکشد. اگر در این مدت یکی از طرفین قرارداد علی‌رغم اتفاق نظر در موضوع کلی، شرط مخالفی را در قرارداد مشاهده کند ممکن است آن را به گردن طرف خود بیندازد نه وکیلی که قرارداد را تنظیم کرده است! پس برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی اگر وکیلی که تنظیم قرارداد بر عهده‌ی او بوده است در مذاکرات حضور نداشت، به طرف دیگر گفته شود که تنظیم قرارداد یا معامله بین المللی توسط وکیلی که حضور نداشته بوده است و از بروز سوء تفاهم در این زمینه جلوگیری نماید.

علاوه بر آن قرارداد بین المللی معمولا به زبان انگلیسی خواهد بود. در نتیجه وکیلی که تنظیم قرارداد بین المللی را به عهده می گیرد به زبان انگلیسی تسلط کافی دارد. پیشنهاد ما این است که حتما از مشاوره حقوقی آنلاین یا تلفنی شرکت‌‌ها استفاده کرده تا از هرگونه ابهامات در زمینه عقد قراردادهای بین‌المللی خلاص شوید.  

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

انواع رفع ممنوع الخروجی- مراحل رفع ممنوع الخروجی

انواع رفع ممنوع الخروجی- مراحل رفع ممنوع الخروجی

رفع ممنوع الخروجی چیست؟ آیا می‌توان ممنوع الخروجی را رفع کرد؟ یکی از مواردی که در بین مردم رایج است بحث ممنوع الخروجی می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم با مفهوم آن بیشتر آشنا شویم و انواع و مراحل رفع ممنوع الخروجی را توضیح دهیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به صورت کلی ۵ گروه ممنوع الخروج می‌شوند:

  • بدهکاران قطعی مالیاتی
  • بدهکارانی که به موجب صدور حکم قطعی دادگاه یا صدور اجرائیه در اجرای ثبت سازمان ثبت اسناد و املاک، بدهی آن‌ها محرز شده است.
  • افرادی که در خارج ایران مشهور به تکدی‌ گری و ولگردی، سرقت، کلاهبرداری و... هستند.
  • افرادی که اخذ گذرنامه و خروج از کشور آن‌ها به اراده‌ی فرد دیگری (پدر یا شوهر و...) می‌باشد.
  • کسانی که مسافرت آن‌ها به خارج کشور به تشخیص مقامات قضایی به مصلحت جمهوری اسلامی نمی‌باشد.

مدت زمان ممنوع الخروجی هم ۶ ماه می‌باشد و بعد از ۶ ماه مجددا باید تمدید شود. در این بین به مدت ۲۰ روز می‌توانید به دادگاه اعتراض نمایید.

رفع ممنوع الخروجی مهریه

به صورت کلی ممنوع الخروجی یعنی شما اجازه‌ی خارج شدن از کشور را ندارید تا زمانیکه این موضوع از شما برداشته شود. از طرفی گاهی در موارد جنایی پیش می‌آید که شما اجازه‌ی خروج از شهر را هم ندارید.

به استناد ماده ۲۳ قانون محکومیت های مالی در هر دعاوی حقوقی از جمله مطالبه مهریه، پس از صدور رای محکومیت مهریه و نپرداختن مهریه و یا تقسیط نشدن مهریه توسط زوج، زوجه می‌تواند از دادگاه صادرکننده رای تقاضای صدور قرار ممنوع الخروجی شوهر را کند.

هدف از ممنوع الخروج شدن مرد به دلیل عدم پرداخت مهریه ابزاری است که مرد را تحت فشار قرار دهد و مجبور شود که مهریه زن را پرداخت کند.

راه‌های رفع ممنوع الخروجی مرد از جهت عدم پرداخت مهریه این است که مهریه‌ را پرداخت کرده باشد و یا اینکه زن خود نسبت به عدم پرداخت مهریه توسط مرد رضایت دهد. در این صورت دادگاه حکم را ثبت می‌کند و مرد اجازه‌ی خروج از کشور را پیدا می‌کند.

نکته‌ی مهم این است که گذاشتن وثیقه هم در این مورد معنایی ندارد و مرد باید فقط مهریه را پرداخت کند و یا رضایت همسرش را بدست آورد.

اگر در مورد رفع ممنوع الخروجی مهریه سوالی دارید می‌توانید به صورت رایگان مشاوره حقوقی آنلاین را از کارشناسان وکیل پرس دریافت نمایید.

رفع ممنوع الخروجی زن بعد از طلاق

زن پس از عقد نکاح تنها با اجازه‌ی شوهر حق خروج از کشور را دارد. مگر اینکه براساس شروط ضمن عقد و یا وکالت رسمی مرد این حق را به همسر خود داده باشد. مسئله محدودیت خروج زنان پس از ازدواج به یکی از پرچالش‌ترین مسائل حقوقی روز تبدیل شده است. افراد زیادی جهت اصلاح این قانون پیگیری می‌کنند. به صورت کلی بعد از طلاق دیگر ممنوعیتی بابت خروج از کشور وجود ندارد و زن می‌تواند بدون اجازه همسر از کشور خارج شود.

رفع ممنوع الخروجی فرزند

درخواست ممنوع الخروجی فرزند توسط پدر و مادر به دلایل مختلفی امکان پذیر می‌باشد. اگر متقاضی پدر باشد خیلی سریع و راحت با مراجعه به اداره گذرنامه و ظرف کمتر از یک ساعت می‌تواند فرزند غیررشید خود را ( زیر ۱۸ سال) ممنوع الخروج کند. اما این موضوع برای مادر کمی دشوارتر می‌باشد. یعنی مادر باید دلایل و اسناد توجیهی خود را به دادگاه ببرد و با اجازه‌ی پدر در صورت صلاح دید دستور ممنوع الخروجی فرزند داده می‌شود. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم از وکیل ثبتی برای جلوگیری از اتلاف وقت استفاده کنید.

ممنوع الخروج کردن فرزند مشترک ( فرزند طلاق) هم بسیار رایج می‌باشد. فرزند تا رسیدن به سن قانونی تحت سرپرستی ولی خود می باشد . در مورد فرزند اغلب ولی قهری شامل پدر و جد پدری است که مسئول و سرپرست فرزند می باشند در مورد فرزند حق ولایت دارند در نتیجه هر تصمیمی از قبیل تصمیمات مالی و غیر مالی فرزند با ولی قهری اوست. طبق قانون اصل بر این است که تصمیمات ولی قهری مطابق مصلحت فرزند است و اثبات خلاف این اصل بر عهده شخصی است که از اعمال ولایت قهری ناراضی و شاکی است و ادعای این را دارد که ولی قهری خلاف مصحت فرزند رفتار می کند .

نکته : کسی که حضانت را بر عهده دارد می تواند نسبت به ممنوع الخروجی فرزند اقدام کند تا ولی قهری نتواند نسبت به خروج فرزند اقدام کند .

در خصوص فرزندانی که به سن بلوغ شرعی رسیده اند ولی هنوز 18 سال تمام نشده اند مقررات قانون گذرنامه حاکمیت دارد .

نکته بسیار مهم دیگری که مطرح است : اگر حضانت فرزند با مادرش باشد مطابق با ماده 18 قانون گذرنامه ، برای زیر سن قانونی یعنی هجده سال تمام، اجازه ولی قهری برای خارج شدن از کشور لازم است و صرف حضانت مادر بدین معنی نیست که وی می‌تواند مجوز خارج کردن فرزند را داشته باشد و در اینصورت اجازه پدر لازم است. اما اگر حضانت با پدر باشد گر چه مجوز اخذ گذرنامه قانونا با اوست ولی مادر می‌تواند با درخواست از اداره گذرنامه مانع از خروج فرزندش از کشور بشود .

 

به این ترتیب کارهای اداری شما برای ممنوع الخروجی فرزند و یا رفع ممنوع الخروجی فرزند راحت تر صورت می‌گیرد.

مدت زمان رفع ممنوع الخروجی چقدر است؟

همانطور که قبلا هم گفته شد مدت زمان رفع ممنوع الخروجی به صورت کلی ۶ ماه است. بعد ۶ ماه این حکم لغو و یا تمدید می شود. در این مدت ۲۰ روز فرصت دارید تا اعتراض خود را به دادگاه ببرید و رفع ممنوع الخروجی را انجام دهید.

نکته‌ی بسیار مهم این است که بعد از ۶ ماه اگر این ممنوعیت توسط فردی که شما را ممنوع الخروج کرده تمدید نشد ممنوعیت به صورت خود به خود از بین می‌رود.

نمونه درخواست رفع ممنوع الخروجی چگونه است؟

متن درخواست رفع ممنوع الخروجی باتوجه به نوع ممنوعیت متفاوت می‌باشد. اما در همه‌ی آن‌ها باید متن به صورت کاملا ادبی باشد. ضمن اینکه در آن شاکی و دعوی کاملا مشخص شده باشد. در اینجا نمونه درخواست رفع ممنوع الخروجی مهریه را توضیح می‌دهیم.

بسمه تعالی

ریاست محترم اداره......اجرای اسناد رسمی شهر ......

با سلام

احتراما به وکالت از آقای ..... ..... متعهد پرونده کلاسه اجرایی فوق با عنایت به مراتب زیر و ادله پیوست، درخواست رفع ممنوع الخروجی موکل از آن مقام محترم مورد تقاضا می باشد:

 

خانم .... (متعهد له مهریه) مستندا به دادنامه شماره ...... مورخ.... صادره از شعبه ..... مجتمع قضایی ...... تعداد 300 عدد سکه از 1014 سکه مهریه خود را از دادگاه مطالبه می نماید و حکم به محکومیت آقای ...... صادر می گردد(پیوست یک لایحه) و به موجب دادنامه شماره ..... مورخ....... حکم به پذیرش این 300 سکه از مهریه زوجه صادر می گردد(پیوست دو لایحه) و پس از آن به موجب دادنامه شماره ..... (پیوست سه لایحه) و دادنامه شماره ..... مورخ ...... (پیوست چهار لایحه) حکم به پرداخت هر شش ماه یک سکه بهار آزادی صادر می گردد.به موجب این احکام، موکل تاکنون تعداد41 عدد سکه بهار آزادی از مهریه خانم ..... را به صورت 30 عدد پیش قسط و 11 عدد بابت اقساط مهریه پرداخت نموده است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

شرایط و قوانین ابطال سند رسمی مالکیت

شرایط و قوانین ابطال سند رسمی مالکیت

ابطال سند رسمی مالکیت چه شرایطی دارد و چگونه انجام می شود؟ سند مالکیت و سند رسمی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ سند رسمی به سندی گفته می‌شود که در مراجع دولتی و زیر نظر حکومت و همچنین در مراجعی مانند دفتر اسناد رسمی که قانون‌گذار مشخص کرده است دارای اعتبار باشد. سند‌های رسمی انواع مختلفی دارند مانند: سند مالکیت، سند مالکیت معارض، سند رهنی، سند اجرایی و.... در نتیجه اگر فردی قصد ابطال سند رسمی مالکیت را داشته باشد، نحوه پیگیری آن با دیگر اسناد رسمی تا حدودی متفاوت خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط و نحوه ابطال سند رسمی مالکیت توسط وکیل امور ثبتی بپردازیم. با ما همراه باشید.

سند رسمی مالکیت چیست؟

سند مالکیت یکی از انواع سند رسمی است که تمامی مفاد آن در دفاتر املاک ثبت شده و در اختیار مالک قرار می‌گیرد. در واقع سند رسمی مالکیت همان سند دفترچه‌‌ی نخ‌کشی و پلمپ شده است که توسط اداره ثبت صادر می‌گردد. این سند می‌تواند توسط  دادگاه یا به درخواست مالک یا مالکین باطل شده و دیگر بدون ارزش و اثر ‌باشد. در ادامه شرایط ابطال سند رسمی مالکیت و دلایل آن را عنوان خواهیم کرد.

دلایل ابطال سند رسمی مالکیت

هریک از افراد می‌توانند به دلایل زیر برای طرح دعوای ابطال سند رسمی مالکیت اقدام کند:

  • اگر سند با کلاهبرداری و دیگر جرایم صادر شده باشد.

در صورت پیش آمدن چنین موردی شخص باید با مراجعه به دادگاه و مراجع حقوقی برای شکایت کیفری اقدام کند. پس انجام مراحل مربوط به ابطال سند رسمی مالکیت، حکم ابطال سند صادر خواهد شد.

  • اگر سند مجعول(جعل شده) باشد.

برخی افراد با هدفی نامشروع و غیر قانونی اقدام به جعل اسنادی مانند مدارک تحصیلی، اسناد مالکیت خودرو یا منزل، اسناد گمرک، پایان خدمت و... می کنند. در صورتی که این فرد از این طریق خود را مالک نشان داده باشد و برای فروش آن‌ها اقدام کرده باشد مجرم است. در نتیجه مالک واقعی می‌تواند برای شکایت کیفری و همچنین ابطال سند رسمی مالکیت به مراجع قانونی مراجعه کند.

  • اگر سند صوری باشد.

اسناد صوری به اسنادی گفته می‌شود که غیر واقعی است و بدون هدف واقعی تنظیم شده‌اند و پشتوانه حقوقی از سوی مراجع حقوقی را ندارند. در این‌ صورت اگر سند، صوری و غیر واقعی باشد می‌توان برای ابطال سند رسمی مالکیت اقدام نمود.

  • اگر سند به عنوان ضمانت به شخصی سپرده یا منتقل شده باشد.

در برخی مواقع افراد برای گرفتن وام به شخصی مراجعه می‌کنند و به عنوان ضمانت و پشتوانه بازپرداخت، املاک قرض گیرنده را قولنامه می‌کنند. به عبارتی این معامله به صورت واقعی صورت نگرفته و صرفا برای ضمانت است.

اما در مواردی پیش آمده است که قرض‌‌دهنده تنها به تنظیم قولنامه اکتفا نمی‌کند و قرض‌ گیرنده را مجبور می‌کند که سند رسمی ملک را نیز به نام او بزند. در این صورت احتمال دارد قرض دهنده علاوه بر این که طلب خود را دریافت می‌کند از برگرداندن سند به مالک واقعی‌اش سر باز زند. در این صورت قرض گیرنده یا مالک واقعی می‌تواند برای ابطال سند رسمی مالکیت به دادگاه مراجعه کند.

  • اگر سند، سند مالکیت معارض باشد.

این نوع سند، سندی است که تمام یا بخشی از سند مالکیت قبلی را شامل شود یا به عبارتی دیگر تمام یا بخشی از ملک، در محدوده دو سند مالکیت قرار داشته باشد. در نهایت سند مالکیت ثانویه را نسبت به سند مالکیت اولیه معارض می‌گویند و تا زمانی که دادگاه حکم نهایی را مبنی بر صحت سند صادر نکند آن سند همچنان معارض است.

شرایط ابطال سند رسمی

طرح دعوای ابطال سند رسمی مالکیت دو شرط اساسی دارد:

  1. سند مالکیت در اختیار شخص دیگری باشد.
  2. عدم رعایت مقررات و قوانین مربوط به سند که خود شامل دو بخش است:
  • عدم رعایت مقررات مربوط به تنظیم اسناد رسمی
  • عدم رعایت مقررات و قوانین برای مبنای صدور سند

بر این اساس وجود سند مالکیت در دست فرد دیگر یکی از ارکان اصلی و از شرایط ضروری برای ابطال سند رسمی مالکیت می‌باشد. اگر سند مالکیت نزد خودتان باشد با درخواست ابطال سند موافقت نخواهد شد.

علاوه بر آن در صورت عدم رعایت قوانین مبنای صدور سند مانند اینکه در قرارداد معامله، قوانین جاری کشور رعایت نشده باشد و یا به دلایلی باطل یا فسخ شده باشد، مدعی یا خریدار می‌تواند تقاضای ابطال سند رسمی مالکیت نماید.

همچنین در برخی مواقع علت ابطال سند رسمی مالکیت به دلیل عدم رعایت مقررات صدور سند می‌باشد که عمدا یا سهوا توسط فرد تنظیم و ثبت کننده سند رخ داده است. در این صورت امکان تنظیم دادخواست جهت ابطال سند رسمی مالکیت وجود خواهد داشت.

اثبات مالکیت و ابطال سند رسمی

اثبات مالکیت دلایل و راه‌های مختلفی برای اقدام دارد مانند:

  • سند رسمی
  • قرارداد
  • تصرف
  • شهادت شهود

سند رسمی مالکیت دلیل محکمی بر اثبات مالکیت است و از بالا ترین اعتبار برخوردار است. شهادت شهود نیز می‌تواند دلیلی بر اثبات مالکیت باشد به شرطی که شاهد شرایط قانونی را داشته باشد.

تصرف از رایج‌ترین راه‌ها برای اثبات مالکیت است؛ زیرا تصرف به عنوان مالک دلیلی بر مالکیت است. در این صورت متصرف باید ثابت کند که این ملک از راه قانونی به او رسیده است. اگر شخصی ادعا کند که متصرف، مالک واقعی نیست؛ باید ثابت کند که فرد دیگری مالک نمی‌باشد.

چنانچه شخصی قبلا مالک ملکی بوده و شخص دیگری آن‌ ملک را تصرف کند و هردو ادعای مالکیت داشته باشند، مالک قبلی به عنوان مالک اصلی شناخته می‌شود و متصرف باید ثابت کند که این ملک از راه قانونی به او منتقل شده است.

اگر با ذکر دلایل بالا مالکیت شخصی تایید شود، اگر سند به نام او نباشد ابطال سند رسمی مالکیت اولیه صورت گرفته و سند جدید تنظیم می‌گردد یا انتقال سند انجام می‌شود.

ابطال سند رسمی با شهادت شهود

به طور کلی شهادت به معنای این است که فردی خارج از طرح دعوا، موضوع را شنیده یا دیده باشد و در دادگاه شهادت دهد. علاوه بر آن شهادت دلیلی در دادگاه محسوب می‌شود که قاضی می‌تواند آن را بپذیرد یا رد کند و اعلام دارد که شهادت واجد شرایط قانونی است. همچنین فردی که به دروغ شهادت دهد، در صورت اثبات کذب بودن شهادت وی علاوه بر این که باید خسارت وارده را پرداخت کند، از لحاظ کیفری نیز مسئول خواهد بود.

بر همین اساس شرایط شهادت مطابق زیر است:

  • اگر چندین شاهد برای یک موضوع وجود دارد باید تمامی آنان با یکدیگر متحد و هم‌نظر باشند.
  • شهادت شهود باید با قطع و یقین باشد نه شک و تردید.
  • موضوع شهادت باید با موضوع دعوا یکسان باشد.

در خصوص ابطال سند رسمی مالکیت با شهادت شهود باید گفت که اسناد رسمی از اعتبار و اعتماد بیشتری نزد دادگاه و افراد برخوردار است تا شهادت شهود. زیرا با گذر زمان ممکن است این شهادت دستخوش تغییر یا اشتباه شود؛ اما سند رسمی که در دفتر اسناد رسمی قرار دارد و ثبت شده است این مشکلات را ندارد.

حال این سوال پیش می‌آید که ابطال سند رسمی مالکیت با شهادت شهود قابل انجام است یا خیر؟ باید گفت که اگر مندرجات روی سند مخالف دعوا باشد، شهادت شهود نیز تاثیری نداشته و رد خواهد شد. در واقع سند رسمی نزد دادگاه اعتبار بالایی داشته و کم پیش می‌آید که با شهادت شهود باطل شود؛ اما می‌تواند در رای دادگاه اثرگذار باشد و رای صادره به نفع صاحب سند تمام شود.

ابطال سند تک برگی

سند تک برگی سندی است که جایگزین استاد دفترچه‌ای و منگوله دار شده است و افراد اقدام به تعویض سند خود به صورت تک برگی می‌کنند.

زمانی می‌توان تقاضای ابطال سند تک برگی کرد که شرایط ابطال سند رسمی مالکیت را داشته باشید. زیرا بر اساس قانون صاحب سند و ملک همان شخصی است که ملک در دفاتر اسناد رسمی به نام او ثبت شده است. اگر خلاف آن برای دادگاه ثابت گردد، ابطال سند تک برگی ملک صورت گرفته و پس از آن فاقد ارزش و اعتبار است.

ابطال سند رسمی مالکیت خودرو

سند مالکیت خودرو نیز نوعی سند رسمی است و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توان آن را باطل کرد. برخی از  دلایلی که منجر به ابطال سند رسمی مالکیت خودرو می‌شود به شرح زیر است:

  • در صورتی که خودرویی را خریداری کرده و پول آن را پرداخت کرده باشید اما سند به نام شما نخورده باشد. یعنی فروشنده پس از دریافت هزینه به طور کامل برای انتقال سند به شما اقدام نکند. در این‌ صورت با استناد بر شهادت شهود و همچنین پرینت واریز وجه باید دادخواست اثبات مالکیت و ابطال سند اولیه و همچنین الزام به تنظیم سند رسمی و تعویض پلاک از سوی فروشنده را بدهید.
  • اگر خودرویی به شما رسیده است که صاحب آن شخص دیگری است اما به دلایلی آن شخص حاضر نباشد(برگشت آن شخص نیز میسر نباشد) و خودرو سند و مدارکی نداشته باشد، می‌توان با دادخواست اثبات مالکیت و الزام به انتقال سند، خودرو را به نام خود زد.

و مواردی دیگر مانند سرقت خودرو، تعویض پلاک و ... که می تواند منجر به ابطال سند رسمی مالکیت خودرو شود.

مراحل ابطال سند رسمی مالکیت

  1. ابتدا دادخواست خود را مبنی بر ابطال سند رسمی مالکیت به همراه مدارک موجود جهت اثبات طرح دعوا را به دادگاه ارائه دهید.
  2. پس از آن دادخواست شما توسط دادگاه بررسی شده و در صورتی که دلایل کافی باشد با ابطال سند موافقت شده و در نهایت برای اقدام به دفتر ثبت اسناد و املاک فرستاده می‌شود.
  3. پس از ارسال مدارک و پرونده به اداره ثبت اسناد، بررسی‌های لازم انجام شده و به بایگانی ارسال می‌شود تا مدارک لازم به پرونده پیوست گردد.
  4. پرونده ابطال سند رسمی مالکیت جهت بررسی‌های نهایی و قطعی تشکیل می‌شود.
  5. اگر در این پرونده نقض و اشتباهی وجود نداشته باشد، ابطال سند رسمی مالکیت فعلی انجام شده و پیش نویس سند مالکیت جدید تهیه می‌شود.

نمونه دادخواست ابطال سند رسمی مالکیت و اثبات مالکیت

نمونه داد خواست ابطال سند رسمی ملک به صورت زیر می باشد :

ریاست محترم دادگاه ..........

احتراماً به استحضار می‌ رساند :

۱- موکل مطابق سند مالکیت شماره ……مورخ ۱۳۴۷ مالکیت شش ‌دانگ یک قطعه زمین واقع در ……… را دارد .

۲- متأسفانه بعد از انقلاب و مهاجرت ایشان به خارج از کشور خواندگان از عدم حضور ایشان سوء استفاده نموده و با معرفی خود به عنوان صاحب ملک با ارائه مبایعه ‌نامه مجعول درخواست ثبت ملک و تنظیم سند مالکیت برای ملک نموده‌اند .

۳- نظر به این که مطابق دادنامه شماره…… مجعول بودن مبایعه‌ نامه ارائه شده احراز شده و اقدامات برای اظهار و ثبت ملک بر خلاف مقررات بوده از دادگاه محترم رسیدگی‌ کننده تقاضای ابطال سند و اعاده وضع به حال سابق به همراه پرداخت هزینه دادرسی و سایر خسارات قانونی مورد استدعا است.

محل امضاء – مهر – اثر انگشت

نمونه داد خواست اثبات مالکیت ملک به صورت زیر می باشد :

مرجع رسیدگیشعبه ........

خواهان: .........
خوانده  : ...........
کلاسه پرونده: ...........

خواسته : اثبات مالکیت

گردشکار پرونده اثبات مالکیت :


.............. دادخواستی ارائه می دهد و در آن اظهار می دارد اینجانب یک قطعه زمین به مساحت 150 متر مربع از 29 فرعی از 45 فرعی از اصلی 4814 بخش یک از خوانده دعوی خریداری نمودم ولی ایشان منکر قرارداد و فروش آن است در حالیکه قرارداد آن موجود است و در این رابطه شاهد نیز دارم.در حال حاضر خواهان اثبات مالکیت و خسارت خود هستم. دادخواست از سوی معاونت ارجاع به شعبه سوم دادگاه حقوقی یزد ارجاع می گردد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

ثبت علامت تجاری چیست؟ چگونه می‌توانیم از ثبت علامت تجاری شکایت کنیم؟

ثبت علامت تجاری چیست؟ چگونه می‌توانیم از ثبت علامت تجاری شکایت کنیم؟

 

ثبت علامت تجاری یکی از مهم‌ترین اقدام هایی می‌باشد که هر شرکتی موظف به انجام آن است. اهمیت ثبت علامت تجاری به دلیل ماندگاری در اذهان مشتریان می‌باشد. ثبت علامت تجاری و داشتن آن یعنی طراحی و انتخاب نشانهای خاص برای یک مجموعه.

با علامت تجاری به صورت گویا در حافظه بصری افراد باقی می‌مانید و در واقع به عنوان یک شناسه‌ای از محصول می‌باشید. گاهی این علامت تجاری بسیار معروف است زیرا به نحو احسنت طراحی شده است. به عنوان مثال علامت تجاری شرکت اپل را همه می‌شناسند و حتی از نام آن هم شهرت بیشتری دارد.

این نکته را فراموش نکنید که علامت تجاری یا همان لوگو باید کاملا ساده طراحی شده باشد. از طرفی به صورت انحصاری معرف فعالیت آن مجموعه باشد که بتوان در صورت استفاده توسط افراد و مجموعه‌های دیگر، پیگرد قانونی انجام داد. حال که اهمیت ثبت علامت تجاری و برند مشخص شد می‌خواهیم به راه‌های اعتراض به ثبت علامت تجاری و شکایت از برند بپردازیم. با ما همراه باشید.

اعتراض به رد ثبت برند چگونه می‌باشد؟

در واقع حق استفاده انحصاری از علامت تجاری فقط به کسی تعلق می‌گیرد که آن را به ثبت رسانده باشد. اما چه کسانی می‌توانند هنگام ثبت برند اعتراض کنند؟

  • کسانی که برند ثبت شده را علامت تجاری خود بدانند.
  • کسانی که برند ثبت شده را با علامت خود به اندازه‌ای شبیه بدانند که مصرف‌کنندگان عادی را دچار اشتباه نمایند. اعتراض به رد ثبت برند در واقع در دسته اعتراض بعد از ثبت محسوب می‌شود.

اعتراض به اداره ی مالکیت صنعتی به دلیل تقاضای ثبت برند بنا به ماده‌ی ۷ قانون ثبت اختراعات و علامت تجاری، متصدی شعبه ثبت برند باید تا ۱۵ روز از تاریخ وصول اظهارنامه و ضمائم نسبت به قبول یا رد آن اتخاذ تصمیم نماید.

اگر تقاضای ثبت برند متقاضی رد شود ( به طور مثال از علائم ممنوعه باشد) باید مراتب با تصریح علل تقاضا به متقاضی ابلاغ شود. شخص می‌تواند ظرف مدت ۱۰ روز از تصمیم به دادگاه عمومی شکایت کند. حکم دادگاه هم قابل تجدید نظر می‌باشد. اگر حکم دادگاه به نفع کارفرما باشد اداره مالکیت صنعتی مکلف است طبق ماده ۸ قانون ثبت اختراعات و علامت تجاری تا ۱۵ روز از تاریخ تقویم رونوشت مصدق حکم دادگاه نسبت به ثبت برند اقدام کرده و گواهی رسمی به تقاضا کننده بدهد.

چگونگی اعتراض به ثبت علامت تجاری

از آنجایی که یکتا بودن علائم تجاری کاملا الزامی است، اعتراض به ثبت علامت تجاری هم بسیار رخ می‌دهد و شایع است. علاوه بر نقش، تصویر، رقم، حرف، عبارت، مهر، لفافه و... که جزئی از علائم تجاری محسوب می‌شوند در این میان شایع‌ترین است. علامت‌های تجاری که کلمه است و جای آن بین حرف و عبارت می‌باشد را فراموش نکنید.

هر بازرگانی می‌تواند برای محصول یا خدمات خود برندی را داشته باشد اما این برند باید حتما قبلا ثبت شده باشد. سیستم ثبت علامت تجاری در ایران طریقه‌ی اعلامی می‌باشد. رسیدگی اداره ثبت هم محدود است به اینکه علامت مقررات قانونی نباشد و شباهتی با علامات ثبت شده قبلی نداشته باشد.

چون تشخیص این شباهت کاملا نظری است، ممکن است عبارت طوری معرفی شده باشد که در بدو امر شباهت با علامت ثبت شده‌ی قبلی معلوم نشود. یا اینکه صاحب علامت قبلی راجع به درجه ی شباهت با اداره ی ثبت موافق نباشد. در مورد کسانیکه موسسه آن‌ها خارج از ایران واقع است حق اعتراض مشروط به شرط معامله‌ی متقابل مذکوره در فقره ی دوم ماده‌ی ۴ می‌باشد. بنابراین اعتراض به ثبت علامت ممکن است قبل از ثبت به عمل آید و یا بعد از ثبت آن.

به طور کلی اگر معترض کسی باشد که علامت قبلا به اسم او ثبت نشده باشد باید در حین اعتراض به ثبت علامت تجاری، برای خود مطابق مقررات این قانون تقاضای ثبت کرده، حق الثبت و تمام مخارج مربوط به آن را قبلا تادیه نماید.

کارهای ثبت علامت تجاری و ثبت برند کارهایی کاملا تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد که باید حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید. تنها کسی که در این زمینه خبره است وکیل تجاری و وکیل ثبتی است. برای اینکه در وقتتان اتلاف نشود و بتوانید راحت‌تر به امور ثبت برند شرکت با محصول خود بپردازید بهترین راه حل سپردن امور به وکیل می‌باشد. وکلای متخصص تیم وکیل پرس می‌توانند به شما در این امور کمک کنند و مشاوره‌ی رایگان در اختیار شما قرار دهند.

مرجع رسیدگی به این چنین اعتراضات دادگاه عمومی تهران است. در واقع سایر دادگاه‌های کشور صلاحیت رسیدگی به آن را ندارند. طبق آیین نامه در هر مورد مانند اعتراض به رد تقاضای ثبت معترض باید مبلغی در صندوق دادگستری به ودیعه بگذارد و قبض آن را به دادخواست اعتراض پیوست کند. از وجه مذبور در صورتیکه معترض محکوم به بی‌حقی شود خسارت طرف پرداخت خواهد شد.

برای هر علامت تجاری قبول شده توسط اداره کل مالکیت صنعتی از طرف اداره‌ی مذبور یک آگهی در روزنامه رسمی منتشر می‌شود که نام و نشانی صاحب علامت و خصوصیات خود علامت و کالا در آن خواهد بود. هرکس می‌تواند ظرف مدت ۳۰ روز بعد از انتشار آگهی نسبت به علامت تجاری مربوط اعتراض کند.

نمونه شکایت استفاده از علامت تجاری

در این قسمت نمونه ای از شکایت استفاده از علامت تجاری را در اختیار شما قرار میدهیم تا با نحوه‌ی درخواست آن آشنا شوید.

 

تاریخ تنظیم.............                     شماره دادنامه.............

رای دادگاه: در خصوص دعوی ....بوکالت از ...... به طرفیت.....مبنی برابطال علامت ......

خوانده اول به شماره ثبت.................مورخ........وضع استفاده از آن به انضمام کلیه خسارت وارده (خسارت دادرسی) دادگاه از توجه به توضیحات وکیل خواهان به شرح دادخواهی و مستندات ابزاری نظر به ثبت مقدم علامت ........ طی شماره.....مورخ......جهت ...... در طبقه اختراعات و ...نظر به اینکه علامت ........ می باشد که شباهت گمراه کننده ای با علامت خواهان دارد از طرفی کارشناسی منتخب در مرجع کیفری به شباهت گمراه کننده دو علامت نظر داده و براین اساس خوانده به اتهام نقض حقوق صاحب علامت معلوم گردیده است و متعاقب آن مبادرت به ثبت علامت نموده که مجموع اطلاعات بیانگر سوء نیت وی و استفاده از شهرت تجاری خواهان است که این اعمال برابر ماده10 مکرر کنوانسیون پاریس برای حمایت از مالکیت صنعتی از مصادیق رقابت نامشروع تجاری است که ممنوع گردیده و قابل حمایت نمی باشد و نظر به اینکه خوانده اول علیرغم ابلاغ قانونی اخطاریه حاضر نشده و ایراد و دفاعی در مقابل دعوی مطروحه به عملی نیاورده است بنابراین دعوی خواهان وارد، ثابت مستندا به مواد 41،40،21،31 از قانون ثبت اختراعات و... و مواد 198 و 519 از قانون آیین دادرسی مدنی حکم به ابطال ثبت علامت خوانده اول و منع استفاده از آن و محکومیت وی به پرداخت هزینه دادرسی و...در حق خواهان صادر و اعلام می گردد،رای صادره نسبت به خوانده اول غیابی و ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل واخواهی در این دادگاه و پس از آن ظرف مدت مشابه قابل تجدید نظر در محاکم تجدید نظر تهران می باشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

بازسازی سقف خانه‌های قدیمی-زیباسازی سقف‌های قدیمی

بازسازی سقف خانه‌های قدیمی-زیباسازی سقف‌های قدیمی

 

بازسازی سق خانه چگونه امکان پذیر است؟ امروزه اغلب مردم به دلیل خسته شدن از محیط آپارتمان‌های دلگیر و بلند به نوسازی یا بازسازی ساختمان‌های قدیمی و ویلایی روی می‌آورند. طراحی و بازسازی سقف‌ خانه مهم‌ترین بخش در بازسازی به شمار می‌رود و با طراحی مناسب،  زیبایی منزل شما را دوچندان می‌کند. با محبوب شدن انواع سقف کاذب در ساخت و سازها، قصد داریم به بررسی انواع سقف کاذب بپردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

چگونه سقف خانه‌های قدیمی را بازسازی کنیم؟

 

در ساخت وساز‌های این دوره، بسیاری از پیمانکاران به جای استفاده از سبک‌های قدیمی در بازسازی سقف خانه از سقف‌های کاذب استفاده می‌کنند. سقف‌های کاذب به دلیل زیبایی و تنوع بالا، قابلیت تعویض آسان، سرعت اجرای بالا، طول عمر زیاد، قابلیت شستشو و هزینه‌ی پایین و همچنین امکان دسترسی آسان به تاسیسات با توجه به فاصله‌ای که تا سقف دارند بهترین انتخاب هنگام بازسازی سقف خانه می‌باشد.

 

سقف کاذب کناف

 

کناف چیست؟ کناف نوعی صفحه‌ی روکش‌دار از جنس گچ است و به ساخت‌وساز بدون آب گفته می‌شود. کناف از جدیدترین مصالح ساختمانی محسوب می‌شود و بیشترین کاربرد آن در ساخت یا بازسازی سقف خانه است. سقف کاذب کناف بهترین جایگزین برای گچ‌بری‌های قدیمی است و می‌توان آن را به عنوان نسل جدیدی از گچ‌کاری معرفی کرد.

 

انواع سقف کاذب کناف

 

انواع سقف کاذب کناف عبارت است از: سقف کاذب کناف ساده یا یکپارچه و سقف کاذب کناف طرحدار یا مشبک.

اگر قصد دارید در بازسازی سقف خانه خود از سقف کاذب کناف استفاده کنید بهتر است با مزایا و معایب این نوع سقف آشنا شوید تا با آگاهی بیشتر، انتخاب بهتری داشته باشید.

 

مزایای سقف کاذب کناف

 

۱- سقف کاذب کناف انعطاف پذیری بالایی دارد. همین امر باعث شده است که در برابر زلزله مقاوم‌تر باشد.

۲- چون ساختار ساده‌ای دارد، اجرای آن با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

۳- به دلیل زیرسازی و اتصالاتی که دارد ایمنی آن بیشتر است.

۴- اگر توسط متخصصین این کار و به صورت درست نصب شود، عایق حرارتی بسیار خوبی است.

۵- در برابر آتش‌سوزی مقاوم است.

۶- مصالحی که در سقف کاذب کناف به کار می روند، ۷۵ تا ۸۰ درصد قابل بازیافت هستند.

۷- سقف‌های کناف رنگ‌پذیری بالایی دارند.

۸- سقف کاذب کناف قابلیت بالایی برای اجرای طرح‌های مختلف دارد.

۹- وزن بسیار کمی دارد.

 

معایب سقف کاذب کناف

 

۱‍- مقاومت آن در برابر رطوبت کم است. (البته انواع ضد آب آن نیز موجود است)

۲- عدم مقاومت نسبت به ضربه

۳- در صورت استفاده از متریال بی کیفیت مشکلات زیادی را به همراه دارد.

 

کاربرد سقف کاذب کناف چگونه است؟

 

مهم‌ترین کاربرد سقف کاذب کناف هنگام بازسازی سقف خانه، در زیباسازی منازل است. از کاربردهای دیگر آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- می‌توان برای پوشش تاسیسات عبوری در سقف ساختمان از آن استفاده کرد.

۲- به واسطه‌ی سقف کاذب کناف، عبور کابل‌های برق و تجهیزات دیگر در سقف به راحتی صورت می‌گیرد.

 

سقف کاذب گچی

 

سقف کاذب گچی از رایج‌ترین و پر کاربردترین سقف‌های کاذب است؛ اما به دلیل اینکه گچ از مقاومت در برابر رطوبت برخوردار نمی‌باشد گزینه‌ی مناسبی نیست. همچنین می توان گفت که برای پوشاندن یک متر مربع از سقف، وزن سقف های کاذب گچی به طور میانگین 40 کیلوگرم است. این در حالی است که وزن کناف استفاده شده در سقف کاذب کناف حدود ۱۳ کیلوگرم می‌باشد. در نتیجه وزن بالای سقف کاذب گچی، از معایب آن به شمار می‌رود.

چنانچه هنگام بازسازی سقف خانه، نصب سقف کاذب گچی به درستی صورت نگیرد، ممکن است اتصالات ناقص، به دلیل وزن بالای سقف رابیتیس جدا شوند.

 

سقف کاذب گریلیوم

 

نوعی دیگر از سقف‌های کاذب، سقف کاذب گریلیوم است که معمولا در بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه‌ها، اماکن اداری و تجاری استفاده می شود.

سقف کاذب گریلیوم از جنس ورقه‌های آلومینیوم، آهن و آلیاژ است که به صورت سقف‌های متحرک و به صورت شبکه‌ای یا سلولی ساخته می‌شود. ابعاد این شبکه‌ها از ۳*۳ تا ۶۰*۶۰ قابل تولید است.

 

مزایای سقف کاذب گریلیوم

 

۱- وزن پایینی دارد.

۲- می‌توان آن را تعمیر یا تعویض کرد.

۳- قابل شستشو می‌باشد.

۴- در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم است.

۵- با سرعت و بسیار آسان نصب می‌شود.

۶- در برابر حریق و آتش‌سوزی مقاوم است.

۷- از تنوع رنگ بالا برخوردار است.

۸- روی هر نوع دیوار نصب می‌شود.

۹- می‌توان از تمام حجم پشت سقف استفاده کرد.

۱۰- قابلیت اجرای نورپردازی را دارد.

۱۱- تاسیسات سقف را می پوشاند.

۱۲- عایق صوتی می‌باشد.

۱۳- گرد و خاک روی آن قرار نمی‌گیرد.

۱۴- قابل رنگ‌آمیزی است.

۱۵- ضدخش است.

 

معایب سقف کاذب گریلیوم

 

هنگام بازسازی سقف خانه، برای اجرای این نوع سقف به زیرسازی آهنی نیاز است. علاوه بر آن تولید سقف‌های گریلیوم فقط تا طول ۳۰/۲ امکان‌پذیر است.

 

انواع سقف کاذب گریلیوم

 

گریلیوم A: با نمای ۱۰ میلی متر، ارتفاع ۵۰ میلی‌متر، ابعاد چشمه ۱۹۰*۱۹۰، ۴۰*۴۰، ۶۵*۶۵، ۱۱۰*۱۱۰ و یا ۱۴۰*۱۴۰ میلی‌متر نصب می‌شود.

گریلیوم B: با نمای۲۰ میلی متر، ارتفاع ۵۰ میلی‌متر، ابعاد چشمه ۱۸۰*۱۸۰، ۸۰*۸۰ و یا ۱۳۰*۱۳۰ میلی‌متر نصب می‌شود.

گریلیوم C: با نمای ۱۵ میلی متر، ارتفاع ۴۸ میلی‌متر، ابعاد چشمه ۱۸۵*۱۸۵، ۳۵*۳۵، ۶۰*۶۰، ۸۵*۸۵، ۱۰۵*۱۰۵ و یا ۱۳۵*۱۳۵ میلی‌متر نصب می‌شود.

سقف کاذب پی‌وی‌سی

 

Poly vinyl chloride یا به اختصار PVC، نوعی پلاستیک سخت از فرآورده‌های نفتی است. به همین دلیل ضد‌آب بوده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. سقف پی وی سی بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارد.

 

مزایای سقف کاذب پی‌وی‌سی

 

۱- عایق حرارتی و صوتی است.

۲- بسیار سبک است.

۳- ضدآب و قابل شستشو می‌باشد.

۴- از تنوع بالایی برخوردار است.

۵- مواد اولیه‌ی آن کاملا در دسترس است.

۶- قابلیت تعویض داشته و طول عمر بالاییی دارد.

۷- دسترسی به تاسیساتی که در پشت سقف کاذب قرار گرفته‌اند راحت است.

۸- در برابر خوردگی توسط حشرات بسیار مقاوم است.

۹- متریال به کار رفته در این نوع از سقف‌های کاذب کمترین ضرر را برای سلامت ما دارد.

۱۰- نیاز به نگهداری در شرایط خاص ندارد.

 

معایب سقف کاذب پی‌وی‌سی

 

سقف کاذب پی‌وی‌سی اگر در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد آسیب می‌بیند. همچنین برخی افراد به دلیل عدم زیبایی ظاهری آن نسبت به انواع دیگر سقف کاذب مایل به استفاده از آن نیستند.

 

سقف کاذب آشپزخانه

 

یکی از قسمت‌های مهم هنگام بازسازی سقف خانه، طراحی مناسب سقف آشپزخانه است. زیرا اصلی‌ترین بخش هر خانه، آشپزخانه‌ی آن است که اگر درست طراحی شود جلوه‌ای  زیبا به خانه‌ می‌دهد.

از پرکاربردترین سقف کاذب‌ها در آشپزخانه می‌توان به سقف کاذب پی‌وی‌سی، کناف، آسمان مجازی و سقف کاذب چوبی اشاره کرد.

یکی دیگر از انواع سقف کاذب پی وی سی  که در آشپزخانه مورد استفاده قرارمی‌گیرد، سقف‌های معرق و  CNC شده است. تایل‌های معرق PVC ، در ابعاد و مدل‌های مختلف، متناسب با طرح دلخواه شما تهیه میشوند. این ورقه‌ها به صورت لیزری برش خورده و یکنواختی و قرینه بودن طرح به طور کامل رعایت می‌شود.

از به روز‌ترین سقف کاذب‌ها که در آشپزخانه استفاده می‌شود، سقف کاذب آسمان مجازی است.  زیرا در برابر اشتعال  و حرارت مقاوم بوده و قابلیت شستشو و نگهداری آسانی دارد.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

 اگر هنگام بازسازی سقف خانه، قصد دارید از سقف کاذب برای حمام و یا سرویس بهداشتی خود استفاده کنید باید سقف کاذبی را انتخاب کنید که عایق رطوبت بوده و ضد آب باشد. در نتیجه بهترین انتخاب برای سقف کاذب سرویس بهداشتی یا حمام سقف کاذب PVC، طلقی و آسمان مجازی است.

در اجرای سقف کاذب طلقی می‌توان با نورپردازی در پشت سقف، به زیبایی آن افزود.

 

 

قیمت سقف کاذب

لیست قیمت سقف کاذب در سال ۱۴۰۰، برای هر متر مربع به صورت زیر است:

پانل طولی پی‌وی‌سی از ۶۹.۷۵۰ هزار تومان تا ۸۹.۵۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع.

تایل ۶۰*۶۰ پی‌وی‌سی از ۶۵.۵۰۰ تا ۷۳.۹۰۰ هزار تومان.

پانل پی‌وی‌سی سفید ساده ۶۹.۷۵۰ هزار تومان.

پانل پی‌وی‌سی سفید براق ۷۴.۸۵۰ هزار تومان.

پانل چاپی پی‌وی‌سی ۷۷.۴۰۰ هزار تومان.

پانل پی‌وی‌سی روکشدار ۸۹.۳۰۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی سفید مات ۶۰*۶۰ ، ۶۵.۵۰۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی ۶۰*۶۰ سفید براق ۷۳.۱۵۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی ۶۰*۶۰ چاپی ۷۳.۹۰۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی CNC هر عدد ۸۸.۰۰۰ هزار تومان.

تایل CNC ام‌دی‌اف هر عدد ۹۸.۰۰۰ هزار تومان.

کناف ۳۱.۱۵۰ هزار تومان.

آسمان مجازی استیکری هر عدد تایل ۶۰*۶۰ از ۹۳.۰۰۰ هزار تومان.

آسمان مجازی چاپی هر عدد تایل ۶۰*۶۰ از ۱۹۸.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان(باریسول) از ۳۳۰.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان براق(آینه‌ای) از ۳۵۵.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان مات(ساتین) از ۳۳۰.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان چاپی(طرحدار) از ۴۰۰.۰۰۰ هزار تومان.

پلکسی طلقی ۶۰*۶۰ از ۴۵.۰۰۰ هزار تومان.

تایل گچی ۶۰*۶۰ از ۴۶.۷۰۰ هزار تومان.

آکوستیک ۶۰*۶۰ گچی از ۵۷.۷۵۰ هزار تومان.

تایل نور گذر ماربل شیت هر عدد ۱۷۰.۰۰۰ هزار تومان.

تایل ساده ماربل شیت هر عدد ۱۰۰.۰۰۰ هزار تومان.

ماربل شیت طرح سنگ از ۱۹۲.۸۵۰ هزار تومان.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

تهیه پرده برقی حرفه ای

پرده برقی جواد (PBJ)درسال ۱۳۷۱ با کادری  مجرب وکاملا حرفه ای در محدوده رسالت تهران افتتاح گردید ودر این مدت  مایه بسی خوشحالی وافتخارماست که مشتریان فراوانی را جذب کرده وباعث رضایتمندی آنان بوده ایم

با ما راحتی را به منزل خود بیاورید

گروه pbj ارائه دهنده انواع پرده های برقی کناررو و بالارو و روف گاردن

بصورت منحنی و صاف

قابل اتصال به هوشمند

موتورهایی بافناوری اروپایی

گارانتی بی‌قید و شرط شرکتی

https://instagram.com/pardeh_barghi/

http://www.pardeh-barghi.com/

با ما تماس بگیرید

09123217717

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

محصولات مدیلن ساخت شرکت گلی افشان

محصولات مدیلن ساخت شرکت گلی افشان

اگر اهل رسیدگی کردن به پوست صورت خود هستید، حتما محصولات پوستی زیادی را می‌شناسید که در این زمینه کاربرد دارند، از محصولات لایه بردار، روشن کننده، ضد چروک تا محصولات سفت کننده پوست صورت، ضد لک و ... . سرم و کرم‌های مختلفی در بازار وجود دارند که برای بهبود وضعیت پوست مورد استفاده قرار میگیرند، در این مقاله ما شما را با محصولات مدیلن ساخت شرکت گلی افشان که تولید کننده محصولات مشهور برند ثمین نیز هست آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تاثیر کرم‌ها و سرم‌ها بر زیبایی پوست

سرم‌ها و کرم‌ها بهترین انتخاب برای رسیدگی به پوست صورت و بدن هستند. تاثیر شگفت انگیز اکثر این محصولات در استفاده های مداوم به خوبی قابل مشاهده است، اما این که کارایی و مکانیسم اثر هریک چگونه است، مسئله‌ای است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت، در ابتدا باید با سرم و کرم و تفاوت آنها آشنا شوید.

کرم پوست چیست؟

کرم‌ها ترکیبات جامد یا نیمه جامد ساخته شده از آب، مواد روغنی، ماده امولسیون کننده و مواد موثر دیگر هستند. مهمترین وظیفه کرم‌ها آبرسانی به پوست است ضمن این که از هدر رفتن رطوبت پوست نیز جلوگیری می‌کنند. در واقع کرم با ایجاد یک لایه نازک روی پوست مانع از تبخیر آب پوست می‌شود.

کرم‌ها با خواص مختلفی چون مرطوب کنندگی، سفت کنندگی پوست صورت، روشن کنندگی، ضد لک، ضد جوش و ضد چروک ساخته می‌شوند، معمولا اکثر کرم‌ها دارای ترکیبات سنگینی ترولاتوم و روغن‌های معدنی هستند و به همین جهت دیرتر از سرم‌ها جذب پوست می‌شوند، اما در عوض از پوست در مقابل عوامل محیطی چون گرما، سرما، آفتاب، باد و آلودگی مراقبت می‌کنند.

در انتخاب کرم‌ها باید به مسائلی چون خواص، میزان چربی و تناسب آن با جنس پوست دقت داشته باشید، به طوری که از کرم‌های چرب‌تر و با خصوصیت آبرسانی برای  پوست های خشک و از کرم‌های طبیعی و فاقد مواد نگهدارنده برای پوست های حساس استفاده می‌شود.

سرم پوستی چست

سرم پوست دارای ترکیبی به شکل مایع غلیظ و شفاف است و کاربردی چند منظوره دارد و  همچنین  معمولا برای برطرف کردن عوارض پوستی به کار می‌رود. ترکیب سرم ها به صورت ریز مولکولی است و به راحتی وارد منافذ پوستی می‌شود و جذب فوق‌العاده بالایی نیز دارند. غلیظ بودن این محصولات باعث می‌شود که از محبوبیت بالایی برخوردار باشند ضمن این که سرم‌ها یک محصول ضد پیری موثر هستند.

تاثیرگذاری فوق العاده و ترکیبات عالی باعث شده است که سرم ها نسبت به سایر محصولات مراقبت پوست گرانتر باشند، ضمن این که از حجم کمتری نیز برخوردار هستند، شکل ظاهری آنها نیز همانند یک مایع غلیظ و لیز است که می توان به راحتی آن را در بخش وسیعی از پوست پخش کرد. بنابراین تنها استفاده از چند قطره سرم برای پوشش تمام صورت کافی است.

خواص سرم ویتامین سی مدیلن

همانطور که اشاره کردیم مدیلن یک محصول ایرانی مورد اطمینان ساخت کمپانی گل افشان است. این محصول با خواص فوق‌العاده‌ای که دارد یک محصول آبرسان و ضد چروک محسوب می‌شود.

سرم ویتامین سی مدیلن یک محصول روشن کننده و ضد چروک است و استفاده از آن برای انواع پوست، حتی پوست های حساس عوارضی به همراه ندارد، این محصول غنی از ویتامین C و مواد آنتی اکسیدان است و به کاهش لک ها و چین و چروک های سطحی پوست کمک فراوانی می کند. استفاده مداوم از سرم ویتامین سی مدیلن باعث شادابی و جوان‌سازی پوست صورت می‌شود.

این سرم به سرعت جذب پوست شده و کار احیاء پوست را آغاز می کند، همچنین از پوست صورت در مقابل عوامل محیطی به خوبی مراقبت می کند، ترکیباتی مثل پارافین و سدیم هیالورونات موجود در سرم ویتامین سی مدیلن به خوبی پوست را رطوبت رسانی کرده و از هدر رفتن رطوبت پوست به ویژه در روزهای گرم جلوگیری می‌کند. این سرم برای انواع پوست موثر است و خانم‌ها و آقایان بدون محدودیت سنی می توانند از آن استفاده کنند.

ویژگی های اصلی سرم ویتامین سی مدیلن

- نرم کننده و مرطوب کننده پوست

- کاهش دهنده لک و چروک پوست

- روشن کننده پوست

- محافظ پوست در برابر عوامل مضر محیطی

- سرشار از ویتامین C

- آنتی اکسیدان

- قابل استفاده برای پوست‌های کومدوژنیک

- احیا کننده پوست

خواص کرم ویتامین سی مدیلن

کرم ویتامین C مدیلن دارای خواص روشن و مرطوب کنندگی پوست است، علاوه بر تامین سلامت پوست این کرم باعث رطوبت رسانی موثر به پوست و رفع تیرگی و لکه های پوستی می‌شود و همچنین در جوانسازی و رفع چین و چروک های سطحی پوست نیز موثر است. با استفاده از این کرم می توان لکه های پوستی ناشی از تابش آفتاب را به مرور از بین برد. ترکیبات موجود در این کرم باعث آبرسانی مناسب به پوست شده و از خشکی پوست صورت جلوگیری می کند. از خواص دیگر کرم ویتامین سی مدیلن خاصیت آنتی اکسیدانی قوی آن است که از پوست در مقابل عوامل محیطی چون گردوغبار و آلودگی به خوبی محافظت می کند.

خلاصه خواص کرم ویتامین C مدیلن را می توان به این شرح خلاصه کرد:

- روشن کننده و مرطوب کننده

- مرطوب کننده و آب‌رسان

- روشن کننده پوست ضد لک

- خاصیت ابریشمی ، لطافت و شادابی پوست

- آنتی اکسیدان قوی ، حفاظت پوست مقابل عوامل محیطی

همان‌طور که در طول مقاله مشاهده کردید این محصولات بی نظیر مراقبت پوست کاملا ایرانی بوده و متناسب با شرایط آب و هوایی و PH پوستی مردم منطقه طراحی و تولید شده است، بنابراین اثرگذاری ماندگارتر و سریع‌تری خواهد داشت. ضمن این که این محصولات را می‌توانید بدون نیاز به نسخه پزشک از داروخانه آنلاین تهیه کنید و استفاده مداوم از آنها هیچ عارضه ای ایجاد نخواهد کرد.

این محصولات آبرسان قوی، ضد چروک و جوانساز پوست بوده برای استفاده در آقایان و خانمها مناسب است و استفاده از آنها محدودیت سنی نیز ندارد. استفاده از محصولات دارای ویتامین سی خاصیت روشن کنندگی پوست را به همراه دارد، برای حصول نتیجه ماندگار بهتر است که استفاده مداوم از محصول را در برنامه خود داشته باشید. این محصولات ایرانی با قیمت مناسب در مقایسه با رقیبان خارجی خود در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

 لیست فروش داروخانه آنلاین بی نسخه

  • ماسک‌های بهداشتی سه لایه، پنج لایه و به طور کلی مناسب جهت جلوگیری از ورود انواع ویروس به بدن
  • مواد ضدعفونی کننده دست در انواع مختلف ژل، اسپری الکل، پد الکلی و ....
  • محلول‌های لازم جهت شستشو و پاکسازی محیط از انواع آلودگی‌ها
  • مکمل‌ها مانند مکمل آقایان، بانوان، کودکان، غذایی و رژیمی، کمک درمانی، بدنسازی و پوست و مو و خون
  • ویتامین‌ها مانند مولتی ویتامین‌ها، بکمپلکس و انواع ویتامین ب، مواد معدنی و ...
  • لوازم آرایشی برای پوست، مو، ناخن، صورت، چشم و ابرو، لب و انواع ادکلن و اسپری
  • لوازم بهداشتی برای صورت، مو، بدن و دهان و دندان
  • لوازم و محصولات مراقبتی و جنسی
  • تجهیزات پزشکی
  • محصولات دارویی مخصوص مادر  و کودک، بانوان، آقایان و ورزشکاران و ...

 

ارسال سریع به سراسر کشور

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به دنبال یک داروخانه آنلاین https://binoskhe.com/  معتبر و جامع می‌گردید لازم است بدانید این گونه واحدهای صنفی اگر چه تعدادشان بسیار محدود و انگشت شمار است اما دست نیافتنی نیستند. یکی از محبوب‌ترین داروخانه‌های کشور که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند داروخانه آنلاین بی‌ نسخه است.

داروخانه‌ی آنلاین بی نسخه  https://binoskhe.com/ به عنوان یکی از اولین و بهترین داروخانه‌های اینترنتی در سطح کشور با در اختیار داشتن کادر مجرب اجرایی و پشتیبانی همواره سعی بر حفظ کرامت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت داشته است. ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن،تنوع اجناس، پاسخگویی ۲۴ ساعته، ضمانت اصالت محصولات، درگاه اینترنتی پرداخت امن، امکان ارائه خدمات حضوری و .... برخی از ویژگی‌های این داروخانه هستند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاهده محصولات و خرید از این مجموعه از راه‌های زیر اقدام فرمایبد.

نشانی الکترونیکی https://binoskhe.com

مراجعه حضوری به آدرس: تهران، ضلع جنوب شرقی چهارراه پارک وی، پلاک 1

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران این امکان را به مشتریان می دهد که محصولات را با اطمینان خاطر خریداری کنند. محصولات سفیرآزما کیان تضمین شده هستند شامل گارانتی می شوند. به این صورت که اگر ماده شیمیایی به تست های آزمایشگاهی پاسخ نداد،‌ شرکت کالا را از شما پس می گیرد و مبلغ دریافتی را باز می گرداند.

سیگما آلدریچ یکی از شرکت های پیشرو در تکنولوژی و علوم است که در زمینه تولید و ارائه محصولات بیوشیمی، محصولات ارگانیک، کیت تحقیقاتی و خدماتی که برای تحقیقات علمی لازم است، فعالیت می کند.

سیگما آلدریچ به بیش از ۱.۳ میلیون مشتری محصولات خود را ارائه می دهد. این شرکت در ۳۵ کشور دنیا حدود ۹۰۰۰ کارمند دارد تا بتواند خدمات خود را به بهترین نحو  ارائه دهد.

  • این شرکت بزرگ متعهد است که موفقیت مشتریان خود را در راه اختراعات و نو آوری هایشان سرعت دهد.
  • این شرکت در سال ۱۹۷۵ با ادغام شرکت شیمیایی سیگما و شرکت شیمی صنعتی آلدریچ به وجود آمد.
  • آلدریچ در سنت لوئیس اداره می شود و در حدود ۴۰ کشور مختلف در دنیا فعالیت دارد.
  • در سپتامبر ۲۰۱۴، شرکت مرک آلمان اعلام کرد که شرکت سیگما آلدریچ را به مبلغ ۱۷ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد.
  • این فرایند خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ تکمیل شد و سیگما آلدریچ به یکی از شرکت های زیرمجموعه مرک آلمان تبدیل شد.

این شرکت در حال حاضر بخشی از کسب و کار و تجارت علمی و بیولوژیک شرکت مرک است و پس از ادغام با شرکت میلیپور که قبلا توسط مرک خریداری شده بود، به عنوان میلیپور سیگما کار می کند.

جهت خرید مواد شیمیایی سیگما الدریچ، می توانید با سیگما ایرن تماس بگیرید که نمایندگی سیگما الدریچ در ایران است، مراجعه کنید.

تلفن سفارش محصولات 09128308091 و 09357007743 می باشد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




چهار شنبه 10 شهريور 1400
ن : khashayars

فروش و پخش محصولات مژه

فروش و پخش محصولات مژه

کاشت دائم مژه و یا اکستنشن مژه یکی از جدیدترین مشاغلی هست که در بین خانم ها باب شده است. این شغل یا به اصلاح هنر چندین سال هست که وارد ایران شده و توانسته در مدت کوتاهی پیشرفت بسیاری کرده و مخاطبین اعم از اساتید و هنرجویان تا مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

در حقیقت در اکستنشن مژه و کاشت مژه و یا حتی لیفت و لمینیت مژه و ابرو یک سری ابزار و لوازم کاشت مژه مورد نیاز است که این لوازم با توجه به برند و اصالتشان دارای قیمت های متفاوتی هستند.

بهترین کیفیت کاری در کاشت مژه قطعا استفاده از لوازم برند و اصل میباشد اما با توجه به کم بودن و تخصصی بودن این لوازم هر فروشگاهی این مواد و لوازم را نداشته و ندارد.

امروز برای معرفی به سراغ یکی از فروشگاه های بسیار با کیفیت و اصیل رفته ایم تا بتوانیم بهترین محصولات کاشت مژه ، لیفت مژه و ابرو را برایتان معرفی کنیم.

برای خرید مواد لیفت مژه میتوانید از این سایت استفاده و خریداری نمائید. سایت پخش مژه کرج با ارائه تخفیف های روزانه توانسته بهترین خدمات را برای کابران خود انجام دهد.

فروش محصولات مژه شامل انواع چسب مژه ، مواد لیفت مژه ، لوازم جانبی و هم انواع پالت مژه و چسب موقت و دیگر محصولات تخصصی میباشد که میتوانید داخل سایت بقیه موارد را مشاهده کنید.

با توجه به وفور لوازم کاشت مژه تقلبی و غیر برند که در بازار وجود دارد به شما توصیه میکنیم برای تهیه این لوازم و محصولات حتما به فروشگاه اینترنتی کاشت مژه کرج سر بزنید و با سفارش و خرید آنلاین لوازم و محصولات مورد نظر را تهیه کنید.

سایت پخش مژه کرج دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای فروش مژه را می باشد پس با خیال راحت اقدام به خرید کلیه محصولات مورد نظر خود کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

از کجا قرنیز بخریم؟

از کجا قرنیز بخریم؟

شرکت مای دکوری بر آن شد تا زمینه ی دکوراسیون منزل شما مهربانان بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. با مای دکوری همراه باشید.

قرنیز

درواقع قرنیز نواری از سنگ یا چوب یا پلاستیک یا بتن و سیمان است که به پایه دیوار و در امتداد آن متصل شده و از نفوذ مستقیم رطوبت و آب از کف به دیوار جلوگیری می کند.

قرنیز ها دارای کاربرد های فراوانی هستند؛ علاوه بر کاربردی که دارند باعث زیبایی منزل شما می شود. از جمله کاربرد های مهم قرنیز می توان به محافظ کردن دیوار از نم و رطوبت دانست. همچنین از برخی ضرباتی که دیوار ها را زخمی میکنند هم می تواند جلوگیری کند. این ها نکاتی هستند که می توانید با کمک قرنیز به کمک دیوار های خود بشتابید. از انواع قرنیز ها هم می توانیم به؛1_قرنیز چوبی2_  قرنیز PVC یا وینیل3 _  قرنیز پلاستیکی4_  قرنیز سنگی5_  قرنیز سرامیکی قرنیز MDF اشاره کنیم.

مای دکوری

مای دکوری شرکتی است که با وجود نیرویی مجرب و کاری توانسته است تاکنون بسیار کار های مهمی را برای هم میهنانمان اجری کنند؛ بنابراین در زمینه ی کار های مربوط به دیزاین خانه ی خود می توانید به این شرکت اعتماد داشته باشید و بهترین دیزاین را برای خانه ی خود به ارمغان ببرید، علاوه بر طراحی و دیزاین می توانید امنیت را به خانه ببرید. برای خرید انواع قرنیز ها می توانید در شرکت مای دکوری حضور بیابید همچنین تضمینی از نظر کیفیت و قیمت برای شما وجود خواهد داشت که می توانید با نگاهی اجمالی به آنچه که در این شرکت در اختیار شما قرار می گیرد و هزینه ایی که در نظر دارید هر آنچه را که می خواهید از آن خود سازید. با مای دکوری همراه باشید برای داشتن یک خانه ی ایمن و زیبا تا از آنچه که هست لذت ببرید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

حرفه ای ترین مرکز خرید پاراوان در ایران

حرفه ای ترین مرکز خرید پاراوان در ایران

با شرکت مای دکوری همراه باشید برای دادن تغییراتی ویژه برای خانه ی خود تا از داشتن بهترین ها لذت ببرید. برای خرید انواع پاراوان با توجه به سلیقه ی مصرف کنندگان عزیز می توانید با شرکت مای دکوری همراه باشید.

پاراوان

در واقع همانطور که می دانید پاراوان به دیوار متحرکی می گویند تا دویک فضا را به فضای مجزا تبدیل کند، مثلا در اداره جات می توان از پاراوان استفاده کرد که در اکثر مواقع جلوی دستشویی، آبدار خانه، نمازخانه گذاشته می شود، یا در رستوران ها هم جلوی آشپزخانه یا سرویس بهداشتی گذاشته می شود. هم باعث زیبایی می شود و هم کاربرد این چنینی دارد اگر در خانه ی شما هم سرویس بهداشتی وسط پذیرایی است می توانید از پاراوان استفاده کنید. که در شرکت مای دکوری از انواع طرح ها رنگ ها و جنس های مختلف را می توانید ببنید. از نظر تضمین کیفیت شرکت مای دکوری همیشه بهترین ها را برای مشتریان خود خواسته است تا در این شرایط بسیار بد اقتصادی کسی ضرری نداشته باشد، بنابراین برای خرید انواع پاراوان می توانید با شرکت مای دکوری همراه باشید.

جنس پاراوان

معمولا جنس این پاراوان ها از ام دی اف می باشد و یک لایه پی وی سی با روکش عکس با توجه به سلیقه ی شما روی آن قرار می دهند، از انواع پاراوان می توان پاراوان هایی را نام برد که می توان جلوی در اتاق کودکان نهاد. پاراوان ها طرح های متفاوتی دارند برخی ساده تر هستند و ارزان تر برخی دیگر با توجه به کاری که روی آن شده است کمی گران تر می باشند. بنابراین انواع پاراوان با رنگ ها طرح های متفاوت هرآن چیزی را که می خواهید را می توانید در شرکت مای دکوری سفارش دهید و با دلخوشی از آن در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

درمان سردردهای مختلف با استفاده از دمنوش‌های گیاهی

درمان سردردهای مختلف با استفاده از دمنوش‌های گیاهی

ممکن است در طول زندگی انواع زیادی از سردرد را تجربه کنید. سردردهای تنشی با عث ایجاد درد خفیف تا متوسط شده و هر دو طرف سر را درگیر می­کنند. سردردهای میگرنی باعث درد متوسط تا شدیدی شده و اغلب فقط در یک طرف سر تمایل به ایجاد درد دارند. اینها دو مورد از انواع مختلف سردردهایی است که می­توانید تجربه کنید.

صرف نظر از نوع سردردی که دارید، نوشیدن یک فنجان چای گرم می­تواند تا حدی از درد ضربان­دار در سر جلوگیری کند. برای درمان اساسی­تر انواع سردرد می­توانید از 6 دمنوش گیاهی که در ذیل آورده شده استفاده کنید و تاثیرات مفید آن را مشاهده کنید.

1.چای زنجبیل

زنجبیل یکی از رایج­ترین ادویه­های آشپزی است که طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می­دهد. این ماده گیاهی حاوی آنتی اکسیدان­های قوی است که به کاهش التهاب و در راستای آن کاهش سر درد کمک می­کند.

محققان دریافته­اند که مصرف پودر زنجبیل در درمان میگرن به اندازه داروی سوماتریپتان که درمان رایج سردردهای میگرنی است موثر عمل می­کند.

چای زنجبیل به طور کلی بی خطر است. اما اگر باردار هستید و یا در دوران شیردهی به سر می­برید، بهتر است ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. همچنین در صورت ابتلا به بیماری کیسه صفرا یا مصرف داروهای رقیق کننده خون نیز نیاز است قبل از مصرف چای زنجبیل با پزشک خود صحبت کرده باشید.

2.چای نعنا

براساس نظریه موسسه ملی بهداشت استفاده موضعی از روغن نعنا بر روی پیشانی می­تواند سردردهای تنشی را کاهش دهد. روغن نعنا بسیار قوی­تر از چای نعنا است. اما استفاده از دم کرده نعنا به صورت دمنوش در هنگام دردهای میگرنی یا سردردهای تنشی می­تواند تسکین دهنده باشد.

چای نعنا به طور کلی برای اکثر مردم بی خطر است و هیچ عارضه جانبی ندارد.

3.چای پوست بید

هزاران سال است پوست بید برای درمان درد و التهاب مورد استفاده قرار می­گیرد. پوست بید همان پوست انواع درختان بید است که حاوی ماده فعال سالیسین است. سالیسین از نظر شیمیایی شبیه آسپرین است.

پوست بید آنقدر شبیه آسپرین است که اگر نمی­توانید آسپرین مصرف کنید، از استفاده پ.ست بید نیز باید اجتناب کنید. کودکان، زنان شیرده یا زنان باردار و افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می­کنند نیز باید از خوردن چای پوست بید خودداری کنند.

4.چای میخک

میخک یک ادویه ارزشمند است که بومی اندونزی است و در سراسر جهان هم رشد می­کند. قرن­هاست این گیاه برای درمان انواع مختلف درد از جمله سردرد استفاده می­شود. و این به علت مواد تشکیل دهنده گیاه میخک است که خواص ضد درد داشته و به مسدود کردن یا کاهش درد کمک می­کند.

یک قاشق چای­خوری میخک آسیاب شده را به مدت 10 دقیقه در آب جوش ریخته و سپس صاف کرده آن را برای درمان سردرد مصرف کنید.

میخک حاوی مواد شیمیایی است که ممکن است توانایی شما را در بهبود برخی بیماری­ها کاهش دهد. پس قبل از مصرف آن در صورت داشتن بیماری خاص حتما با پزشک معالج خود صحبت کنید.

5.چای ضد تب

Feverfew گیاهی است که سابقه دارویی طولانی در درمان تب دارد. مطالعات زیادی نشان داده که این گیاه در درمان سردرد میگرنی هم موثر است.

چای ضد تب گاهی می­تواند باعث تحریک دهان شود. در این صورت سعی کنید از آب بیش­تر و برگ­های کمتر برای تهیه دمنوش آن استفاده کنید. در دوران بارداری چای ضد تب ننوشید زیرا ممکن است باعث زایمان زودرس شود.

6.چای بابونه

چای بابونه برای درمان بی خوابی و اضطراب مفید است. در حالی که هیچ تحقیقی ارتباط مستقیم چای بابونه  با درمان سردرد را مشخص نکرده است، این اثرات آرامش بخش ممکن است به درمان سردردهای تنشی کمک کند.

مصرف بابونه می­تواند باعث کاهش آلرژی در صورت حساسیت نسبت به گیاهانی مانند گیاه خراطی، گل داودی، گل همیشه بهار یا گل مروارید شود.

اگر برای بیماری خود از داروی رقیق کننده خون یا در زمان پیوند عضو از داروهای ضد تخلیه استفاده می­کنید، قبل از نوشیدن چای بابونه باید با پزشک خود مشورت کنید.

جمع بندی

سردرد می­تواند یک درد واقعی و آزاردهنده باشد. دفعه بعد که احساس کردید یکی ازاین دردها دارد به سراغتان می­آید یکی از این گیاهان دارویی را برای تسکین درد خود دم کنید.اگر به طور مرتب چای یا دمنوش نمی­نوشید بیش­تر این گیاهان به صورت مکمل­های غذایی نیز در دسترس هستند که می­توانید به رژیم غذایی خود آنها را اضافه کنید.

 

منبع: https://giahchi.ir

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

خرید آنلاین پوستر دیواری حرفه ای

خرید آنلاین پوستر دیواری حرفه ای

شرکت مای دکوری با وجود سال ها تجربه در زمینه ی دکوراسیون منزل و اداره جات و... توانسته است مشتریان زیادی را به کار خویش مطمئن سازد، با مای دکوری همراه باشید.

پوستر دیواری

برای داشتن خانه ایی زیبا و منحصر به فرد می توانید از انواع پوستر دیواری تصویری استفاده کنید که شرکت مای دکوری در اختیار شما قرار می دهد تا خانه ایی زیبا داشته باشید و از آن لذت ببرید. پوستر های دیواری با هر طرح و نقش و رنگی که بخواهید در اختیار شما با کیفیت بالا و قیمت مناسب قرار می گیرد. شاید برایتان سوال باشد که کاغذ دیواری چه فرقی با پوستر دارد؟ این تفاوت در واقع از نظر جنس و طرح می باشد؛ کاغذ دیواری به صورت رول به فروش می رسد و تصاویرش تکراری است؛ اما پوستر ها بعد از این که نصبش کردید یک تصویر بزرگ ارائه می دهد که طرح های فانتزی دارد. برخی پوستر ها سه بعدی هستند و می توانید مثلا در اتاق خوابتان یا بخشی از پذیراییتان آن را نصب کنید و از داشتن یک تنوع در خانه ی خود لذت ببرید.

خرید پوسترهای دیواری را می توان در هر اتاقی استفاده کرد، تنوع تصاویر پوستر دیواری آنقدر زیاد است که می توانید برای هر مکان یک طرح مناسب را انتخاب کنید، به عنوان مثال برای محیط اداری، می توان از نمایی شهری و یا هر چیز دیگری استفاده می شود، انتخاب طرح البته به نوع استفاده از محیط بستگی دارد و سلیقه ای است، بهترین مکان برای قرار دادن پوستر دیواری روی دیوار اصلی است. در واقع بهتر است بزرگترین دیوار را ر نظر بگیرید تا این پوشتر به چشم بیاید. برای خرید انواع پوستر با ویژگی هایی که دارد می توانید به کادر مجرب مای دکوری اطمینان کنید و یکی از بهترین ها را برای خانه ی خود به ارمغان ببرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

فروشگاه تخصصی دیوارپوش

فروشگاه تخصصی دیوارپوش

شرکت مای دکوری یکی از بهترین شرکت ها می باشد که ارائه دهنده ی انواع دیوار پوش برای منزل یا اداره جات شما می باشد کافی است تنها با بررسی کردن آن ها از نظر کیفیت و قیمت با دیگر شرکت های ارائه دهنده این حجم از محبوبیت را برای شرکت مای دکوری  که بسیاری از افراد دارند؛ ببینید.

دیوار پوش

برای تغییرات دکوراسیون دیوار خیلی فضای بازی دارد که بتوان روی آن مانور هایی داد مثلا خیلی از افراد روی دیوار خود تابلو نصب می کنند و این خیلی نمود پیدا می کند. اگر واقعا این برای شما کافی نیست به پیشهاد مای دکوری می توانید از دیوار پوش استفاده کنید که انواع مختلفی دارد و بسیار می تواند تغییرات ایجاد کند، دیوار پوش ها با انواع جنس های مختلف، طرح و رنگ های مختلف می توانند بسیار در دکوراسیون شما باعث به وجود آمدن تغییراتی شوند. خرید دیوار پوش ها عمر دیوار شما را بالا می برند زیرا در مقابل انواع خم شدن و چروک یا پاره شدن مقاومت بالایی دارند، البته جنس با جنس فرق دارد برای اینکه دیوار پوشی مقاوم داشته باشید ی توانید از دیوار پوش پی وی سی استفاده کنید. از انواع دیوار پوش ها می توان به دیوار پوش ام دی اف و یو پی وی سی اشاره کرد. دیوار پوش های ام دی اف قابلیت شست وشو را ندارند زیرا داخل آن از چوب است اما روکش روی آن یو پی سی می باشد. این تنها در شرایطی می توان آن را تمیز کرد که از یک دستمال نمدار روی آن بکشید. دیوار پوش های پی وی سی وزن کم تری دارند و سبک تر هستند و قابلیت شست و شو هم دارند. اما چون تو خالی است باید مراقب باشید تا در برخورد شی سوراخ نشود. برای نصب انواع دیوار پوش ها در منزلتان از مای دکوری مشاوره دریافت کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

مراقبت از لب و روتین زیبایی لب

مراقبت از لب و روتین زیبایی لب :

مراقبت از لب و روتین زیبایی لب , د‌‌ر لب‌ها برخلاف پوست، خارجی‌ترین لایه بسیار نازک است و حتی ممکن است د‌‌ر برخی افراد‌‌ اصلاً وجود‌‌ ند‌‌اشته باشد‌‌.

د‌‌ر نتیجه، رطوبت به سرعت از سطح لب‌ها تبخیر شد‌‌ه و سبب می‌شود‌‌ تا آن‌ها به سهولت د‌‌چار خشکی شوند‌‌.

این خشکی اغلب منجر به پوسته پوسته شد‌‌ن و ایجاد‌‌ ترک د‌‌ر لب‌ها شد‌‌ه و سبب افزایش احتمال التهاب، عفونت و سوزش می‌شود‌‌.

تماس با آفتاب، باد‌‌ و سرما به طور قابل ملاحظه‌ای سرعت از د‌‌ست د‌‌اد‌‌ن رطوبت را افزایش می‌د‌‌هد‌‌. لیکن لب‌ها د‌‌ر محیط‌های بسته نیز کاملاً د‌‌ر امان نیستند‌‌ و ممکن است د‌‌ر مکان‌هایی که تهویه مرکزی د‌‌ارند‌‌ و د‌‌ر آن‌ها میزان رطوبت نسبی پایین است هم د‌‌چار خشکی شوند‌‌.

خشکی لب‌ها همچنین د‌‌ر هنگام سرماخورد‌‌گی افزایش می‌یابد‌‌. د‌‌ر چنین موارد‌‌ی به علت احتقان بینی، تنفس بیشتر از راه د‌‌هان صورت می‌گیرد‌‌ که سبب خشک شد‌‌ن لب‌ها می‌شود‌‌

 

حساسیت ناشی از ترکیبات آرایشی :

 

حساسیت ناشی از محصولات آرایشی و بهد‌‌اشتی یک واکنش غیرقابل پیش‌بینی به صورت قرمزی و خارش لب‌ها است .

این حالت ممکن است به صورت تحریک باشد‌‌. اما همچنین احتمال د‌‌ارد‌‌ که نشان د‌‌هند‌‌ه یک آلرژی حقیقی باشد‌‌ که منجر به خارش، سوزش و حتی تورم لب‌ها می‌شود‌‌.

آلرژی آرایشی زمانی اتفاق می‌افتد‌‌ که فرد‌‌ی نسبت به یکی از اجزاء فرآورد‌‌ه‌های بهد‌‌اشتی نظیر رنگ لب یا ترکیبات معطر آن‌ها حساس شد‌‌ه باشد‌‌.

این واکنش حتی ممکن است ناگهان نسبت به محصولی ایجاد‌‌ شود‌‌ که سال‌ها مورد‌‌ استفاد‌‌ه قرار گرفته است.

 

 

حساسیت به نور :

حساسیت به نور ممکن است منشاء د‌‌رونی د‌‌اشته و یا به د‌‌نبال مصرف موضعی یک ماد‌‌ه بر روی پوست بروز نماید‌‌.

این حالت ممکن است به د‌‌نبال تماس قبلی با ترکیبات حساس کنند‌‌ه به نور نیز ایجاد‌‌ شود‌‌. حساسیت به نور د‌‌ر لب‌ها زمانی اتفاق می‌افتد‌‌ که یک ماد‌‌ه مالید‌‌ه شد‌‌ه به لب‌ها، پس از تماس با نور خورشید‌‌ ایجاد‌‌ واکنش کند‌‌.

علائم مشابه یک آفتاب سوختگی شد‌‌ید‌‌ و ناگهانی شامل: قرمزی، د‌‌رد‌‌، سوزش و یا تورم است. این حالت ممکن است حتی با یک تماس مختصر با آفتاب بعد‌‌ از مصرف یک رژلب و یا سایر ترکیبات آرایشی هم ظاهر شود‌‌.

 

 

التهاب لب‌ها :

التهاب لب‌ها یا «کیلیت» به التهاب د‌‌ائمی یک یا هر د‌‌و لب اطلاق می‌شود‌‌ که به صورت پوسته پوسته شد‌‌ن، ترک خورد‌‌ن و تورم آن‌هاست.

این حالت می‌تواند‌‌ د‌‌ر محل تلاقی مخاط لب با پوست طبیعی صورت ایجاد‌‌ شود‌‌. انواع مختلفی از التهاب لب وجود‌‌ د‌‌ارد‌‌ که یکی از آن‌ها التهاب آفتابی لب است.

د‌‌ر این حالت لب‌ها به واسطه تماس با نور خورشید‌‌ صد‌‌مه می‌بینند‌‌.

التهاب لب ممکن است به د‌‌لیل کمبود‌‌ ویتامین نیز باشد‌‌. یک نوع شایع د‌‌یگر این حالت، التهاب گوشه لب‌هاست که یک نوع عفونت قارچی محسوب می‌شود‌‌ و ممکن است به د‌‌نبال استفاد‌‌ه از د‌‌ند‌‌ان‌های مصنوعی نامناسب ایجاد‌‌ شود‌‌.

 

 

آسیب آفتابی :

به د‌‌لیل آنکه لایه خارجی لب‌ها بسیار نازک است و حتی د‌‌ر برخی موارد‌‌ اصلاً وجود‌‌ ند‌‌ارد‌‌، لب‌ها د‌‌ر حالت طبیعی، حفاظت کافی د‌‌ر برابر آفتاب ند‌‌ارند‌‌. لب‌ها (د‌‌ر سفید‌‌ پوستان) تقریباً فاقد‌‌ ملانین هستند‌‌.

ین ماد‌‌ه رنگد‌‌انه طبیعی پوست بود‌‌ه و به انعکاس اشعه آسیب رسان خورشید‌‌ی کمک می‌کند‌‌. به همین د‌‌لیل لب‌ها به ند‌‌رت برنزه می‌شوند‌‌، اما به سهولت می‌سوزند‌‌.

 

لیسیدن لب ها ( زبان زدن به لب ) مضر است، زیرا قطرات بزاق به عنوان یک ذره بین عمل کرد‌‌ه و شد‌‌ت نور خورشید‌‌ را افزایش می‌د‌‌هند‌‌. لب‌ها به د‌‌لیل قرار د‌‌اشتن د‌‌ر صورت، به ند‌‌رت پوشانید‌‌ه می‌شوند‌‌ و به همین د‌‌لیل به طور د‌‌ائم د‌‌ر معرض صد‌‌مات آفتابی قرار د‌‌ارند‌‌.

زمانی که لب‌ها د‌‌چار آفتاب سوختگی شوند‌‌، آسیب‌های پاید‌‌ار ممکن است ایجاد‌‌ شوند‌‌. به عنوان مثال کلاژن تغییر پید‌‌ا می‌کند‌‌. کلاژن پروتئینی است که عامل ضخامت لب‌ها و ایجاد‌‌ حالت ارتجاعی د‌‌ر آن‌ها بود‌‌ه و از پید‌‌ایش چین و چروک جلوگیری می‌کند‌‌.

هنگامی که لب‌ها به مد‌‌ت طولانی بد‌‌ون محافظ د‌‌ر برابر آفتاب قرار گیرند‌‌، کلاژن تغییر پید‌‌ا می‌کند‌‌ و سبب چروک خورد‌‌گی د‌‌ر لب‌ها و ایجاد‌‌ خطوط ظریف د‌‌ر اطراف د‌‌هان می‌شود‌‌.

آسیب آفتابی حتی د‌‌ر غیاب علائم فیزیکی اثرات آفتاب هم می‌تواند‌‌ ایجاد‌‌ شود‌‌ و مشاهد‌‌ه شد‌‌ن آفتاب سوختگی سطحی د‌‌لیل آن نیست که لایه‌های عمقی د‌‌چار صد‌‌مه نشد‌‌ه اند‌‌ چین و چروک و پیری زود‌‌رس تنها صد‌‌ماتی نیستند‌‌ که به واسطه آفتاب ایجاد‌‌ می‌شوند‌‌.

 

 

چند توصیه برای مراقبت از لب و روتین زیبایی لب :

به طور روزانه از یک محصول محافظ لب به منظور مرطوب کرد‌‌ن و حفظ حالت طبیعی آن‌ها استفاد‌‌ه کنید‌‌. یک مرطوب کنند‌‌ه لب که حاوی مرطوب کنند‌‌ه‌های طبیعی نظیر کره کاکائو و Aloe Vera باشد‌‌ یک ترکیب موثر است و سبب حفظ رطوبت می‌شود‌‌. مراقبت روزانه لب‌ها به حفظ یک احساس طبیعی د‌‌ر لب‌ها و ظاهر نرم و صاف آن‌ها کمک می‌کند‌‌.

زمانی که د‌‌ر معرض هوای خشک قرار می‌گیرید‌‌، از ترکیبی استفاد‌‌ه کنید‌‌ که ضمن نگهد‌‌اری رطوبت طبیعی از تأثیر خشکی محیط نیز جلوگیری کند‌‌. د‌‌ر این موارد‌‌ استفاد‌‌ه از ترکیباتی توصیه می‌شود‌‌ که حاوی چند‌‌ین ماد‌‌ه محافظت کنند‌‌ه بود‌‌ه و بتوانند‌‌ از لب‌ها به خوبی محافظت کنند‌‌. د‌‌ر طول سال هر زمان که د‌‌ر معرض نور خورشید‌‌ قرار می‌گیرید‌‌ از یک محصول ضد‌‌آفتاب با عیار حفاظتی مناسب استفاد‌‌ه کنید‌‌. عیار حفاظتی نشان د‌‌هند‌‌ه آن است که برای چه مد‌‌ت زمانی، فرد‌‌ می‌تواند‌‌ پیش از پید‌‌ایش آفتاب سوختگی، د‌‌ر آفتاب باقی بماند‌‌.

 

چند روش برای داشتن لب‌هایی سالم و زیبا

 

لب‌های نرم و برجسته، ممکن است زیبا به نظر برسند، اما حفظ رطوبت و سلامت لب‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اگر شما هم مانند بیشتر افراد به پوست لب‌هایتان رسیدگی نکنید، ظاهر نرم، صورتی رنگ و برجسته خود را از دست خواهند داد. در ادامه چند روش درمان خانگی و مراقبت از لب را، باهم مرور می‌کنیم.

از انجام کارهایی که خشکی لب‌هایتان را تشدید می‌کند، پرهیز کنید.

  • لب‌ها لایه محافظتی ندارند،هر بار که آن‌ها را دست کاری می‌کنید یا زبان می زنید، در معرض آسیب قرار می‌گیرند.
  • خیس کردن لب‌ها به وسیله زبان، ممکن است برای چند لحظه آن‌ها را مرطوب کند.
  • اما وقتی بزاق دهان تبخیر شود، لب‌ها خشک‌تر می‌شوند. آنزیم‌های بزاق برای بافت لطیف لب بسیار خشن است.
  • با دهان باز نفس نکشید. با عبور هوای خشک از روی لب‌هایتان، آن‌ها رطوبت زیادی از دست می‌دهند.

 

برای مراقبت از لب‌ها آن را لایه برداری کنید.

  • شب‌ها پیش از رفتن به رختخواب،کرم مرطوب کننده روی لب هایتان بزنید .
  • صبح‌ها با استفاده از یک حوله‌ی تمیز یا مسواک، پوست های خشک یا مرده آن‌ها را به آرامی جدا کنید.
  • این کار باعث افزایش گردش خون در این ناحیه می‌شود.

 

از یک اسکراب (لایه بردار) لب برای پاکسازی لب هایتان استفاده کنید.

  •  
    • شکر، روغن بادام و عسل را مخلوط کنید. شکر به خوبی لب‌های شما را لایه برداری می‌کند .
    • روغن بادام و عسل با خاصیت مرطوب کنندگی،رطوبت لب را حفظ می‌کند.
    • یا با استفاده از لایه بردار های لب از برند ها مختلف میتوانید این کار را انجام دهید .

 

  •  

 

برای مراقبت از لب‌هایتان را آبرسانی کنید.

      •  

یکی از رایج‌ترین دلایل خشکی لب‌ها، نخوردن آب کافی است. نوشیدن هشت لیوان آب در روز، فواید بسیاری برای بدن و نقش موثری در برجسته‌ به نظر رسیدن لب‌ها دارد

 

 

سعی کنید رژیم غذایی سالمی داشته باشید.

      •  
        • داشتن یک رژیم غذایی سالم، نه تنها برای پوست، بلکه برای مراقبت از لب نیز اهمیت زیادی دارد.
        • ویتامین ها و سایر مواد مغذی، به طور مستقیم بر لب هایتان تاثیر می گذارند. حفظ رژیم غذایی سالم، برای داشتن لب‌های زیبا بسیار ضروری است.

 

 

 

از ویتامین E استفاده کنید.

    •  
      • کپسول ویتامین E را شکاف داده و روغن آن را روی لب‌هایتان بمالید. ویتامین E گردش خون را بهبود بخشیده و به تولید سلول‌های جدید پوست و نرمی لب‌ها کمک می‌کند.

 

 

 

لب‌هایتان را ماساژ بدهید.

    •  

می‌توانید با استفاده از برخی روغن‌های مغذی، هر روز به مدت ۵ دقیقه، لب هایتان را ماساژ دهید. این کار باعث بهبود گردش خون و مراقبت از لب‌ها شده و مواد مغذی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. بعد از استفاده از بالم لب و وازلین لب نیز میتوانید این کارا انجام دهید برای مراقبت از زیبایی لب و زیبایی لب

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

انواع کولر گازی گری

 

انواع کولر گازی گری

 

GREEگری

گری در کارخانه عظیم تهویه مطبوع گری واقع در کشور چین تولید می شود.  کولر گازی

 

شرکت گری با تولید انواع کولر گازی های دیواری و ایستاده و پنجره ای و پرتابل و داکت و کاست در سطح بین المللی مطرح می باشد.

 

حتی کولر گازی دیواری این برند بسیار متنوع و مدل های بسیار زیادی را تولید کرده است و این نشان از قدرتمندی این شرکت می باشد.

به گونه ای که از هر سه کولر گازی نصب شده در کل دنیا یک عدد کولر گازی گری می باشد .

 

کولر گازی گری

 

شرکت گری سابقه طولانی در تولید انواع تهویه مطبوع خانگی و تجاری دارد و به جرات می توان گفت کامل ترین سبد فروش را دارد و می توان در سراسر ایران با توجه به اقلیم محل سکونت خود مدل کولر گازی خود را خریداری نمایند.

انواع کمپرسور های کولر گازی گری :

این شرکت با تولید کولر گازی هایی با کمپرسور روتاری و پیستونی و اسکرال مدل های مختلفی را با طراحی های منحصر به فرد تولید و در اختیار خریداران محترم قرار داده است .

رمز موفقیت این شرکت در تولید کولر گازی های با کیفیت بالا و قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران می باشد.

 

کولر گازی های اینورتر این برند از بورد دی سی بهره می برد که با کنترل مصرف انرژی آن را به حداقل می رساند و قابلیت خنک کنندگی بالا را در نوسانات ولتاژی متغیر بین 190 تا 250 ولت را دارد و همچنین مانع از ضربه های مستهلک به کولر گازی و تاثیر بالایی در محافظت از کولر گازی دارد و موجب طول عمر کولر گازی می شود

 

کولر گازی های معمولی این برند دارای مدل های مختلفی می باشد و برای کل کشور عزیزمان می توانید از این برند گری خریداری و از خنک کنندگی آن بهره ببرید.

 

تکنسین های حرفه ای در کارخانه گری در زمینه سرمایش و کمپرسور و انتقال حرارت بطور اختصاصی عمل کرده و نظارت کاملی بر خطوط تولید و کیفیت ساخت دارند و این اکیپ با انجام آزمایشات مکرر و طاقت فرسا بهترین مدل های کولر گازی کم مصرف را در ظرفیت های مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان در سرتاسر جهان قرار می دهند و این موجب رضایت خاطر و اعتماد بیشتر مشتریان به خرید این کولر گازی شده است .

 

گری رضایت خاطر خریدار و اعتماد مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است

 

این کولر گازی کم مصرف بدلیل نحوه کارکرد کمپرسور در کولر گازی فوق العاده مصرف کمتری نسبت یه مدل های معمولی دارد.

 

قیمت کولر گازی گری بسیار ارزان می باشد زیرا که با مدل های مختلف گفته شده در بالا تولید می شود و خرید کولرگازی گری گزینه مناسبی می باشد چون مستقیما” در شرکت مادر تولید می شود .

 

کولر گازی اینورتر گری :

قیمت این کولر گازی کم مصرف اینورتر یک مقدار از کولر گازی معمولی بیشتر می باشد ولی با مرور زمان میزان هزینه اضافی که بابت خرید بورد دی سی اینورتر پرداخت کرده اید جبران می شود.

با خرید کولر گازی کم مصرف گری در آینده نه چندان دور آن را به دیگر آشنایان پیشنهاد می کنید و از خرید آن رضایت کامل را خواهی داشت.

 

کولر گازی گری کم مصرف و معمولی دیواری در ظرفیت های مختلف 9000-10000-12000-13000-14000-18000-21000-24000-27000-28000-30000-36000 تولید می شود که می توانید سایز کولر گازی خود با راهنمایی های نماینده فروش ما و تکنسین نصب انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

 

انواع کولر گازی گری :

کولر گازی دیواری :

 

کولر گازی دیواری گری با گاز 410 و گاز 22 و گاز 32 تولید می شود که تا به امروز خرید کولر گازی کم مصرف با گاز 410 دارای سرمادهی بهتر و چون حامی محیط زیست و مانع از تخریب لایه ازون می باشد پیشنهاد بهتری است .

کولر گازی ایستاده :

 

کولر گازی ایستاده در با برق سه فاز و برق تک فاز تولید می شود .

کولر گازی ایستاده گری تک فاز را می توان با برق خانگی  32  آمپر به راحتی نصب و محیط را کاملا” خنک کرد  همچنین با موتور تک فن و موتور جفت فن تولید می شود که بسته به نیاز می توان انتخاب اصولی انجام داد و با بورد دی سی اینورتر از کولر گازی کم مصرف شاهد خنک کنندگی عالی می باشید.

 

کولر گازی گری ایستاده با برق سه فاز برای اماکن تجاری و رستوران ها و مساجد و حسینیه ها و فروشگاه ها و اماکن ورزشی توصیه می شود زیرا این کولر گازی ایستاده سه فاز کم مصرف و از سرمادهی عالی برخوردار می باشد.

 

کولر گازی پنجره ای :

همانطور که از نامش پیداست این نوع کولر گازی در داخل پنجره قرار می گیرد و قسمت کندانسور به سمت بیرون محیط و قسمت اپراتور به سمت داخل محیط قرار می گیرد و گرمای محیط را به خارج محیط هدایت می کند و کندانسور نقش خنک کردن هوای گرم محیط را بعهده دارد.

 

کولر گازی گری کم مصرف پنجره ای برای افرادی که مستاجر هستند گزینه مناسبی می باشد که با تغییر محل سکونت خود می توانند به راحتی آن را جابجا کنند و نیاز به حضور فیزیکی نصاب برای نصب و باز کردن آن نمی باشد.

 

کولر گازی پنجره ای گری را معمولا” برای اماکنی با متراژ کوچک و آپاتمان های تک خوابه که پذیرایی کوچکی دارند و همچنین برای دفاتر اداری کوچک و… گزینه مناسبی می باشد.

 

کولر گازی پنجره ای گری نسبت به کولر گازی دیواری  و کولر گازی ایستاده  و کولر گازی داکت  و کولر گازی داکت کاستی  از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

کولر گازی پرتابل :

کولر گازی پرتابل گری بدلیل طراحی یکدست و قرار گرفتم کمپرسور و کندانسور و دیگر متعلقات در یک محفظه مانند کولر گازی پنجره ای به راحتی حمل و بدلیل داشتن پایه های چرخ دار قابلیت جابجایی آسان به هر مکانی را دارد.

 

پرتابل گری اینورتر با داشتن بورد دی سی از مصرف کمتری نسبت به معمولی آن برخوردار می باشد.

 

کولر گازی پرتابل گری معمولا” برای اتاق های سرور که نیاز مبرم یک قسمت از ساختمان به خنک کنندگی بیشتر می باشد پرتابل گری کم مصرف گزینه مناسبی می باشد.

 

قیمت پرتابل گری با توجه به طراحی ساده تر آن بسیار ارزان می باشد.

داکت اسپلیت کانالی :

داکت اسپلیت گری کم مصرف برای ساختمان های نوساخت توصیه می شود زیرا که از هزینه های اضافی خرید رادیاتور و لوله کشی های اضافی برای سیستم گرمایش می کاهد و قیمت داکت اسپلیت گری نسبت به کولر گازی دیواری گران تر می باشد ولی با احتساب هزینه های گرمایش بسیار ارزان تر و به صرفه تر برای مشتری تمام می شود.

 

داکت اسپلیت گری مانند کولر گازی گری در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر تولید می شود داکت اسپلیت گری اینورتر بسیار کم مصرف می باشد .

 

داکت اسپلیت گری کم مصرف بصورت توکار نصب می شود  و با استفاده از کانال کشی می توانید کل ساختمان را یکدست و همدما خنک کرد.

 

داکت اسپلیت کاست :

کاست گری کم مصرف را معمولا” برای اماکن تجاری پیشنهاد می دهیم زیرا که در سقف بصورت توکار نصب می شود و و اماکنی که سقف های بلند دارند جای مناسبی برای تعبیه آن دارند.

 

قیمت کاست گری با برق سه فاز و تک فاز متفاوت می باشد ولی در هر صورت نسبت به برند های دیگر مناسب تر می باشد.

 

خرید مناسب ترین قیمت کولر گازی گری و اسپلیت گری در نمایندگی گری خانه سفید با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و شرکتی

 

فروشگاه ما شما را در خرید بهترین مدل کولر گازی و داکت اسپلیت و پرتابل و کاست و کولر گازی پنجره ای و کولر گازی ایستاده و… راهنمایی می کند که بتوانید انتخاب اصولی داشته باشید..

 

گارانتی و خدمات پس از فروش :

تمام کولر گازی های شرکت گری تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آنلاین سرویس 24 می باشد.

 

در سرتاسر کشور عزیزمان نصاب و تکنسین های ماهری جهت خدمت رسانی در زمینه کولر گازی را دارد .

 

شرکت گارنتی متعهد می گردد که کمپرسور کولر گازی را به مدت پنج سال گارانتی کند و در طی این مدت در صورت خرابی تا اتمام زمان گارانتی ناچار به تعویض یا تعمیر کمپرسور می باشد البته در صورتی که خرابی دستگاه ناشی از ظرفیت نامناسب برای محیط مورد نظر باشد و نوسانات برق در محیط نصب شده وجود داسته باشد شرایط 5 سال گارانتی کمپرسور ساقط می شود.

 

شرکت متعهد می گردد قطعات مکانیکی و بدنه کولر گازی گری را به مدت دو سال گارانتی کند که در صورت خرابی ناشی از عملکرد کولر گازی تعهدات خود را کامل انجام می دهد .

 

شرکت متعهد می گردد قطعات الکترونیکی و بوردهای موجود در کولر گازی را به مدت یک سال گارانتی کند البته در صورتی که خرابی قطعات الکتریکی ناشی از نوسانات برق و قطع و وصل های بی مورد برق ورودی باشد تعهدات این بخش قابل قبول شرکت نمی باشد.

فروشگاه ما سعی در راهنمایی شما خریداران محترم برای انتخاب درست واصولی می باشد که از خرید کولر گازی گری کم مصرف خرسند شوید و فروشگاه ما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهید.

آدرس : کردستان – بانه – میدان جهاد بالاتر از پاساژ خیام – نمایندگی گری

شماره تماس : 08734244252

شماره موبایل : 09188742748

 




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

اهمیت عکاسی حرفه ای محصولات و تاثیر آن در افزایش فروش

اهمیت عکاسی حرفه ای محصولات و تاثیر آن در افزایش فروش

عکاسی صنعتی محصولات همواره بخش مهمی از تبلیغات کسب و کارهای تولید کننده بوده است. برای معرفی و فروش هر کالایی نیاز به ارائه عکسی واقعی و با کیفیت از آن است. تصویری که به عکس صنعتی معروف است و خصوصیات محصول را به مخاطب یا خریدار نشان می دهد.

زندگی ماشینی امروز باعث شده اکثر مردم فرصت مطالعه متن های تبلیغاتی را نداشته باشند. اینجاست که عکسها نقش اصلی را در تبلیغات ایفا می کنند. یک عکس حرفه ای بسیار تاثیرگذارتر از متن های تبلیغاتی است، چرا که مشخصات و مزایای یک محصول را به زبان بصری و در زمانی کوتاه به مخاطب منتقل می کند.

امروزه عکسهای حرفه ای که توسط عکاسان با تجربه تهیه می شود تاثیر شایان توجهی در تبلیغات هر برندی داشته و اعتبار و هویت محصولات و یا خدمات آن برند را به شایستگی به مخاطبان هدف در جهت کسب اعتماد و ترغیب به فروش بیشتر نمایش می دهند.

 

هزینه های عکاسی از محصولات بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغات را شامل می شود، اما اگر عکسهای محصولات به شکلی حرفه ای تهیه شوند تاثیرات بسیار خوبی داشته و باعث رشد چندین برابری فروش می شوند. این موضوع صرفا بازی با کلمات و شعار نیست و شرکت ها و برندهای بسیاری افزایش فروش را از طریق عکسهای حرفه ای و تبلیغات اصولی تجربه کرده اند.

پس مطمئنا هزینه های بخش عکاسی و تبلیغات در حقیقت سرمایه گذاری کسب و کارها برای رشد فروش و پیشرفت برند آنها است.

 

اهداف عکاسی صنعتی محصولات

عکسهای صنعتی محصولات با هدف معرفی دقیق ساختار و جزئیات کالا به مخاطبان تهیه می شوند، عکاسی صنعتی جزئیات دقیقی از مشخصات ظاهری و مزیت های محصولات را به مشتریان نشان می دهد که تاثیر زیادی در تصمیم مخاطب هدف و اقدام به خرید محصول دارد. عکسهای صنعتی حرفه ای از کیفیت و جزئیات بالایی برخوردارند و باعث جلب اعتماد خریداران غیر حضوری محصولات می شوند.

 

کاربرد عکسهای صنعتی محصولات

عکاسی محصولات بخشی از فرآیند موفقیت کسب و کارها است و تاثیر زیادی در برندسازی، گسترش بازار ، افزایش مشتریان و ایجاد بازارهای جدید دارد. این عکسها که باید واقعی باشند لازمه معرفی و فروش محصولات و خدمات کسب و کارها هستند و کاربردهای متنوعی در تبلیغات دارند. اجراء کمپین های تبلیغاتی، طراحی کاتالوگ، بروشور، پوستر، راه اندازی وب سایت و فروشگاه های اینترنتی بخشی از کاربردهای مهم عکسهای محصولات است.

 

 

تاثیر عکسهای حرفه ای محصولات در روند برندسازی

یکی از شاخصه های مهم تبلیغات بهره گیری از عکسهای صنعتی و تبلیغاتی است، عکس حرفه ای نشانگر شخصیت قدرتمند برند تولید کننده است. عکس واقعی و با کیفیت از محصول نقش بسیار موثر و مهمی در انتقال اهداف تبلیغات ایفا می کند.

استفاده از عکس حرفه ای کالاها در تبلیغات اعتماد و میل خرید ایجاد می کند که نتیجه آن فروش و رونق محصولات است. عکسهای صنعتی و تبلیغاتی محصولات مهمترین و تاثیرگذارترین ابزار فروش کالا یا خدمات در سالهای اخیر بوده است.

 

تاثیر عکسهای صنعتی محصولات در فروش اینترنتی

برای فروش غیرحضوری محصولات قطعا نیاز به عکس واقعی و با کیفیت از محصولات خواهد بود، در تهیه عکس از محصولات می توان کم اهمیت برخورد کرد و عکسها را با دوربین موبایل تهیه کرد. تهیه عکسهای حرفه ای شرایطی متفاوت از عکاسی موبایلی دارد، نورپردازی استودیویی، چیدمان و انتخاب بهترین زاویه محصول، زمینه یک دست و ادیت و روتوش عکس مواردی است که عکسهای صنعتی حرفه ای را از عکسهای معمولی متمایز می کند.

برای افزایش فروش و برندسازی اصولی باید برای محصولات خود ارزش قائل شویم و عکسهایی حرفه ای و بی نقص به مشتریان ارائه کنیم.

قطعا تا بحال از فروشگاه های اینترنتی خرید غیر حضوری داشته اید و قبل از خرید برندهای مختلفی از محصول مورد نظرتان را بررسی کرده اید. طبیعتاً در بین محصولات مشابهی که قصد خرید آن‌ها را داشتید، محصولی را انتخاب کرده‌اید که جذاب و واضحی داشته است.

عکسهای موجود در سایت‌های فروش یک عکس معمولی نیستند. قطعاً اهمیت این عکس‌ها که تحت عنوان عکاسی صنعتی محصولات شناخته می‌شوند، برای کارفرمایان سایت‌ها واضح و آشکار است. اهمیت عکاسی صنعتی حرفه‌ای زمانی مشخص می‌شود که عکس‌های باکیفیت در افزایش فروش سایت فروشگاهی سهمی داشته باشند.

هیچ چیز همانند یک عکس خوب از محصول، نمی‌تواند فضای آنلاین کسب و کار شما را حرفه‌ای تر نشان دهد. اگر بتوانید بوسیله عکسهای حرفه ای اطلاعات کاملی از محصولات خود به مشتریان ارائه کنید ، اعتبار کسب و کار شما بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. سپس جذابیت آن در ذهن بیننده بیشتر خواهد بود و محصولات شما در بین رقبا ارزش بیشتری پیدا می‌کند

عکسهای صنعتی و تبلیغاتی محصولات که با اصول حرفه ای تهیه شده اند بهترین بازاریاب ها برای پیدا کردن مشتریان وفادار هستند.

تاثیر عکاسی صنعتی حرفه‌ای بر بسته‌بندی محصولات

یکی از نکات مهم در عکاسی محصولات مختلف، روش عکاسی اصولی از محصولاتی است که دارای بسته‌بندی هستند. همان طور که بسته‌بندی خوب یک محصول نقش بسیار زیادی در جلب توجه مخاطب دارد، عکاسی صنعتی حرفه‌ای هم باید به گونه‌ای انجام شود که زوایای مختلف بسته‌بندی محصول اعم از نام برند و کیفیت و .. را بهتر نشان دهد.

 

 

 

عکسهای حرفه ای محصولات چه ویژگی هایی دارند؟

عکسهای حرفه ای محصولات تفاوت زیادی با عکسهای ساده و معمول دارند. در این عکسها اصول حرفه ای عکاسی رعایت شده تا به شکلی چشم گیر ویژگی ها و مزایای محصول دیده شود. عکسهای حرفه ای محصولات ویژگی های زیر را همراه دارند:

با نورپردازی حرفه ای تهیه شده اند.

واقعی بوده و تفاوتی با اصل محصول ندارند.

ویژگی ها و مزایای محصول را به خوبی نمایش می دهند.

دارای بیشترین کیفیت و جزئیات هستند.

رنگهای واقعی محصول را نشان می دهند.

 

تاثیر عکسهای حرفه ای محصولات در اعتماد سازی مخاطب

عکس با کیفیت و واقعی مخاطب را ترغیب می کند تا محصول شما را خریداری کند، در فروش آنلاین اگر محصولات دریافتی مشتری با عکس آن یکی باشد رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت، در واقع یک عکس باکیفیت و واقعی اولین گام برای اعتماد سازی در فروش آنلاین است.

 

سخن آخر

عکاسی محصولات بخش مهم از پروسه موفقیت کسب و کار شماست. عکسهای معمولی و ضعیف تاثیری در فروش شما نداشته و بالعکس تاثیر منفی در وجهه برند شما دارند. برای درک بهتر این موضوع کمی در مورد کسب و کارهای موفق تحقیق کنید. مطمئنا به اهمیت مدیران این شرکت ها در مورد تهیه عکسهای حرفه ای و با کیفیت از محصولاتشان پی خواهید برد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




شنبه 30 مرداد 1400
ن : khashayars

ثمین پلیمر برترین مجری و تولیدکننده کفپوش اپوکسی در ایران

 

ثمین پلیمر برترین مجری و تولیدکننده کفپوش اپوکسی در ایران

ثمین پلیمر در سال 1390 تشکیل و فعالیت خود را شروع کرد و ذر سال 1398 ثبت رسمی برند ثمین صورت پذیرفت مجوعه ثمین با تغییر نگاه سنتی به علمی به کسب و کار موفق به ایجاد جایگاه ممتاز در بین مشتریان شده و همچنین در سال 1399 به عنوان شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان البرز مستقر گشته در طی این سالها با تولید چند محصول دانش بنیان و همچنین اجرای بیش از 235 پروژه بزرگ و کوچک در کشور نقش خود را به عنوان یک شرکت مهندسی و تولیدی در صنعت کشور ایفا میکند.انجام موفق هر پروژه ای، خصوصا با تکنولوژی برتر، نیاز به دانش فنی روز، نیروی انسانی متخصص و مهمتر از همه سیستم کارآمد دارد.

بررسی ثمین پلیمر در خبرگزاری الف

کفپوش اپوکسی اغلب برای توصیف انواع سیستم کفپوش کف استفاده می شود که از رزین های اپوکسی با عملکرد مختلف تشکیل شده است. کفپوش اپوکسی یا کفپوش بدون درز نوعی از کفپوش های مدرن بوده که به صورت یک مایع یکپارچه و با ضخامت 0/5 تا 10 میلیمتر بر روی کف های بتنی سیمانی، سنگی، فلزی و موزائیکی قابل اجرا می باشد. این محصول در رنگ ها و طرح های مختلف یافت می شود و از زیبایی بالایی برخوردار است با ما در ثمین پلیمر همراه باشید

 

کفپوش اپوکسی از چه موادی تشکیل شده و ترکیب آن چگونه است:

همانطور که از اسم این محصول نیز مشخص است، این کفپوش از رزین های اپوکسی شکل یافته است و اپوکسی ماده است پلیمری که قبل از اجرا حالت مایع داشته و پس از اجرا با کمک واکنش های شیمیایی به ماده ای جامد تبدیل می شود. این ماده به لحاظ خواص مکانیکی بسیار قوی و مستحکم بوده و در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. لازم به ذکر است که مشخصات فنی این محصول با استفاده از ترکیبات شیمیایی مختلف قابل تغییر و اصلاح است.

اجرای کف پوش اپوکس

لایه های کفپوش اپوکسی

این کفپوش از سه لایه کلی تشکیل شده است:

لایه اول یا پرایمر اپوکسی مخصوص بتن.

لایه دوم یا لایه میانی.

لایه نهای یا رویه.

مراحل اجرای کف پوش اپوکسی

اجرا و اعمال کفپوش اپوکسی روی سطح به طور کلی شامل مراحل زیر می شود:

آماده سازی سطح:

سطوح مورد استفاده برای کفپوش اپوکسی عموماً بتن، موزاییک و در مواردی چوب است. سطح مورد نظر باید سخت و صاف باشد، بنابراین کفپوش اپوکسی را روی سطوح نرمی چون آسفالت نمی توان اعمال کرد. بر اثر آماده سازی، ترک ها و نقوص سطح باز می شوند.

پرایمر اپوکسی:

اولین لایه ای که روی سطح اعمال می شود، رزین اپوکسی بدون هیچ گونه افزودنی است. در واقع پرایمر از حلال و رزین اپوکسی تشکیل شده و حلال با کاهش غلظت، نفوذ پرایمر را ساده تر می کند.

لایه میانی:

اصلی ترین وظیفه این لایه ایجاد مقاومت مکانیکی و همچنین چسبندگی لازم برای سطوح بعدی است. این لایه در واقع کفپوش اپوکسی بوده که با سیلیس مخلوط می شود. از آنجایی که سیلیس بعد از الماس، سخت ترین جسم در طبعیت است، مقاومت مکانیکی کفپوش (به خصوص مقاومت فشاری) را بسیار بالا می برد.

بتونه کاری:

پس از اعمال لایه میانی، عملیات بتونه کاری اجرا می شود تا از اشکالات ظاهری کفپوش از جمله ترک خوردگی ها و منافذ، برطرف شوند.

اعمال لایه نهایی (Top Coat):

اجرای این لایه به سه روش مختلف انجام می شود: با کاردک شانه ای، غلتکی و اسپری. مزیت اعمال لایه نهایی با کاردک شانه ای این است که می توان ضخامت های مختلف ایجاد کرد. استفاده از غلتک نیز باعث می شود سطح حالت پوست پرتقالی یا همان Orange Peel به خود بگیرد که اتفاقا در برخی از کاربردها مورد انتظار مشتری است، زیرا نور را تفرق و سطح را مات می کند. اسپری کردن نیز در مقایسه با دو روش قبلی سرعت بالاتری داشته، سطح یکنواخت تری ایجاد می کند و مصرف رنگ به مراتب کمتر است.

تست ها و آزمایشات پس از اجرای کفپوش اپوکسی

دو دسته تست قابل انجام است:

تست های قبل از اجرای کفپوش اپوکسی: رطوبت سطح، دمای محیط، دانسیته و وزن مخصوص روکش اپوکسی، نسبت اختلاط جز A به B، استحکام سطح و عدم وجود نقاط سست، تمیز کاری سطح، اطمینان از اختلاط کامل دو جز رنگ.

تست های بعد از اجرا کفپوش اپوکسی: تست ضخامت کفپوش، تست چسبندگی یا Pull off، تستهای بصری به جهت یکنواختی و عدم وجود حفره و حباب.

راه های ارتباطی با مشاوران گروه ثمین پلیمر در سایت این مجموعه به نشانی saminpolymer.com درج شده است و این مجموعه آمادگی پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی را دارند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.