بهترین جای شمال برای اجاره ویلا کجاست؟
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 3 بهمن 1398
ن : khashayars

بهترین جای شمال برای اجاره ویلا کجاست؟

بهترین جای شمال برای اجاره ویلا کجاست؟

شمال کشور همواره یکی از پرتردد ترین و محبوب ترین مقاصد بوده است که هر ساله مسافران بسیاری را از سراسر کشور به خود جذب میکند. یکی از دغدغه های اصلی مسافرانی که به آنجا میرودند این است که کدام شهر از شمال بهترین ویلا را از لحاظ قیمت و منظره دارد. به دلیل اینکه شهر های رامسر و چالوس از پر طرفدار ترین شهر ها هستند ما هم در این مقاله سعی کردیم که به مقایسه ویلاهای رامسر و ویلاهای چالوس بپردازیم.

همچنین اگر میخواهید که لیست کامل ویلاهای شمال را ببینید و خودتان بهترین ویلا را انتخاب کنید، میتوانید به وبسایت کارناوال رفته و در صفحه ویلاهای اجاره ای شمال فهرستی کامل از تمامی ویلا ها را مشاهده نمایید.

نگاهی اجمالی به ویلاهای رامسر (تگ H2)

شهر رامسر از گذشته به خاطر ساخت و ساز مدرن به سبک غربی که در آن صورت گرفت، از معروف ترین شهر های شمالی ایران است. در این شهر ویلاهای بسیاری میتوان یافت که هم جنگلی و هم ساحلی هستند. قیمت اجاره ویلاهای رامسر (https://www.karnaval.ir/stay/list-ramsar/b11) نسبت به ویلاهای دیگر شهرها گران تر است اما در فصل های پاییز و زمستان ارزان ترین ویلا ها را هم می توان اجاره کرد. به عنوان مثال: اجاره ویلایی که در فصل تابستان و بهار به هرشب 2 میلیون تومان می رسد، میتوان در پاییز و زمستان با شبی 400 هزار تومان هم آنرا اجاره کرد.

 

از بهترین مناطق رامسر برای اجاره ویلا که هم به ساحل نزدیک است و هم به جنگل، منطقه بلوار کازینو میباشد که البته نسبت به سایر مناطق این شهر ویلاهای گران قیمت تری دارد.

نگاهی اجمالی به ویلاهای چالوس (تگ H2)

چالوس به دلیل نزدیکی به تهران، یکی از مقاصد محبوب تهرانی ها میباشد و در اصطلاح ویلاهای تهرانی نشین در چالوس بسیار است. این شهر به دلیل نزدیکی به دریا، بیشتر ویلاهای ساحلی دارد که نسبت به رامسر از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

در فصول پر تردد سال قیمت ویلاهای چالوس به شبی 1 میلیون تومان هم میرسد که همان ویلا را در فصل های عادی می توانید با قیمتی نزدیک به 400 هزار تومان نیز اجاره نمایید. برای رزرو آنلاین و اجاره ویلاهای چالوس میتوانید به آدرس (https://www.karnaval.ir/stay/list-chalus/b11) مراجعه نمایید.

سامانه رزرو و اجاره آنلاین ویلا در کارناوال چندی است که راه اندازی شده، که با راحتی هرچه تمام تر میتوانید ویلای مورد نظر خود را در آن وبسایت اجاره نمایید.

منبع: وبسایت کارناوال (https://www.karnaval.ir/)

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: