دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 2 شهريور 1398
ن : khashayars

از کجا فیلم و سریال روز را دانلود کنیم

از کجا فیلم و سریال روز را دانلود کنیم

سایت Bi-3-Seda  در زمینه ارائه فیلم و سریال های روز دنیا و با آرشیوی کامل از بهترین فیلم و سریال های تاریخ جهان می باشد ، این سایت یک سایت کاملا حرفه ای و بروز بوده که می توانید به راحتی جدیدترین آثار سینما و تلوزیون را از آنجا دانلود کنید.  باید اشاره کنیم که یکی از مشکلات عمده کاربران ایرانی نبودن یک سایت مناسب با محیط کاربری فوق العاده است که با حضور سایت پیشرفته ای چون Bi-3-Seda تا حدود بسیار زیادی این مشکل حل شده است. شاید از قدیم و الایام یکی از مشکلات عمده کاربران فارسی زبان که با آن رو به رو بوده اند نبودن یک منبع مناسب و کامل و خصوصا رایگان برای فیلم های خارجی زبان بوده است، اما امروزه با وجود این وبسایت، این مشکل تا حدود زیادی حل شده است به شکلی که شما به راحتی برای دانلود فیلم و سریال می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و از آنجا فیلم و یا سریال مورد نظر خود را دانلود کنید. ما سعی داریم در این پست این وبسایت بی نقص را برای شما شرح بدهیم. برای معرفی یکی از بهترین سایت های دانلود با ما همراه باشید.

سایت بی صدا را به جرائت می توان یکی از بروزترین و پیشرفته ترین سایت های داخلی و حتی خارجی دانست که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان سینما قرار گرفته است. بنظر من که تا به امروز در سایت های مطرح بسیار زیادی برای دانلود فیلم جستوجو کرده ام این سایت از آن دسته سایت هایی است که تمامی نیازهای یک فرد علاقمند به سینما رو رفع می کند و کاربر می تواند به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیازش دسترسی داشته باشد.

یکی از امکانات بسیار جالب این وبسایت در قسمت سریال ها, بودن تایمر معکوس هست که به کاربر این امکان را میدهد تا زمان دقیق پخش قسمت ها را اطلاع دهد.

سایت بی صدا دارای آرشیوی فوق العاده از فیلم ها و سریال های جدید و قدیمی می باشد که کاربر می تواند با استفاده از جستوجوی هوشمندی که در بالای سایت موجود است فیلم و یا سریال مورد نظرش را جستوجو کند. جالب اینجاست که اشاره کنیم که سایت بی صدا برعکس دیگر سایت های داخلی و خارجی از نظم و دسته بندی بسیار خوبی برخوردار است به شکلی که مخاطب برای دانلود یک سریال با چندین فصل دچار هیچگونه مشکلی برای پیدا کردن لینک مورد رو به رو نمی شود در صورتیکه در بیشتر سایت های داخلی و خارجی کاربر نمی تواند به راحتی لینک مورد نظرش را پیدا کند و با انبوهی از لینک های غیر مرتبط دیگر رو به رو می شود که به صورت درهم ریخته ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم سایت بی صدا دارای محیط کاربری و قالبندی کاملا دوست داشتنی می باشد که کاربر برای اولین بار که وارد سایت می شود متوجه تفاوت این سایت با دیگر سایت های داخلی و حتی خارجی می شود. دومین نکته دسته بندی منظم فیلم ها و سریال ها می باشد. همچنین در این وبسایت علاوه بر دانلود فیلم و  دانلود سریال , میتوان آهنگ جدید و یا بازی های کامپیوتری جدید را نیز دانلود نمود.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی است که مسئولیت هر آنچه داخل متن است به صاحب لینک و آگهی مربوط است.




شنبه 2 شهريور 1398
ن : khashayars

سمساری

سمساری

امروزه با در نظر گرفتن مشکلات ترافیک، زمان و وزن سنگین کالاها مثل گذشته نمی توانیم کالای خود را به مغازه های سمساری ببریم.

ولی نسبت به مشکلات به وجود آمده راه حل هایی هم به وجود آمده که یکی از این راه حل ها استفاده از خدمات آنلاین سمساری تهران می باشد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

چجوری کالای خود را بفروشیم؟

  • در مرحله اول وارد وب سایت ما می شوید و با کارشناسان ما در منطقه خود ارتباط برقرار می کنید.
  • در محله دوم کارشناس ما برای بازدید کالا خدمت شما خواهد رسید و یا عکس کالای خود را برای ما ارسال می کنید.
  • در محله بعد کالای شما قیمت گذاری می شود و هزینه آن به شما پرداخت می گردد.

سمساری تهران چیست؟

  • سمساری تهران یکی از برترین سمساری های ایران بوده و با در نظر گرفتن رضایت مندی از مشتریان خود مشغول به فعالیت می باشد.

چرا لوازم کارکرده منزل خود را به سمساری تهران بفروشیم؟

  • دلیل اصلی این مورد این است که ما کالای شما را به بهترین قیمت خریداریم.
  • همچنین زمان تماس شما تا فروش کالای شما حداکثر یک ساعت می باشد.

خدمات سمساری تهران در کدام مناطق تهران انجام می شود؟

  • ما در تمام مناطق 22 گانه تهران فعالیت داشته و داریم.

سمساری تهران را چگونه پیدا کنیم و کالای خود را بفروشیم؟

  • با جستجو در گوگل از طریق کلمات : سمساری ، سمساری تهران ، سمساری شمال تهران ، سمساری غرب تهران ، سمساری در تهران، سمساری شرق تهران ، می توانید ما را به راحتی پیدا کرده و با ما در تماس باشید.
  • همچنین از طریق راه ارتباطی زیر می توانید با ما در تماس باشید.
  • آدرس وب سایت ما:  https://semsari-tehran.com




شنبه 2 شهريور 1398
ن : khashayars

مزایای قارچ گانودرما و نحوه تهیه آن

مزایای قارچ گانودرما و نحوه تهیه آن

قارچ گانودرما یا ریشی که در ژاپن به این اسم شناخته میشه و با نا م علمی (Ganoderma lucidum)  در حال حاضر مهمترین قارچ دارویی و تجاری  در سراسر جهانه، به طوری که تجارت فعلی اون در حال حاضر سالی 2 میلیون دلار.  این گیاه بومی آسیا و کشور چینه. البته خواص درمانی قارچ های تولید شده در آسیا و بخصوص ایران بسیار بالاتر از بقیه کشوراست. مصرف این قارچ ها سابقه تاریخی و باستانی طولانی بیش از پنج هزار سال داره. در ۱۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح تصاویر این قارچ روی ظروف، جواهرات حک شده و در حال حاظز هم وجود دارن.  از این قارچ در چین و ژاپن تحت عنوان اکسیر جوانی ابدی، گیاه معجزه آسا، گیاه جاودانگی و حافظ سلامتی نام برده میشه. این قارچ در چین و ژاپن غذای امپراطورا و پادشاهان بوده . در چین و طی سالیان متمادی قارچ گانودرما به عنوان اکسیر سنتی در درمان انواع بیماری ها شناخته شده بود و کلیه متون طب سنتی چین از این قارچ نام بردن و اون رو برای درمان انواع بیماری ها بدون عوارض جانبی موثر می‌دونن.

قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی به صورت پودر فوری است که حاوی پودر قهوه و عصاره قارچی به نام «گانودرما» است. قارچ گانودرما خواص درمانی دارد و به نام‌های «قارچ جان‌افزا»، «رِیشی» یا «لینگژی» هم شناخته می‌شود. در ساخت این قهوه از مواد دیگری مانند: شکر، مکمل قهوه و گیاهان دارویی هم بهره می‌برند. گفته می‌شود که این قهوه‌ی جذاب هم مفید است و هم علاوه‌بر مزایای زیادی که دارد در ترک و کم‌کردن قهوه‌ی مصرفی عادی به شما کمک می‌کند.

تاثیر گانودرما بر دیابت

حتما به گوشتان خورده که گانودرما با فواید زیادی که دارد می تواند در درمان دیابت و بیماری های بسیار زیادی موثر باشد و به درمان آن ها کمک کند. با تحقیقات گسترده ای که در زمینه درمان بیماری دیابت صورت گرفته است له این نتیجه رسیده اند که قارچ گانودرما علاوه بر کمک به تولید انسولین در بدن به فرد دیابتی کمک می کند تا درمان بیماری  تسریع بخشیده شود. قارچ گانودرما در بدن تاثیری مشابه با انسولین دارد  و به همان اندازه قند خون را کنترل و کاهش می دهد .

گانودرما حاوی حدود ۴۲۲ ترکیبات فعال زیستی مختلف است. که هر یک  خواص منحصر به فرد و ارزشمندی  دارد و میتواند  در کنترل و درمان پیسی بسیار موثر باشد .
گانودرما با خاصیت آداپتوژن سازی ،موجب تعادل در بدن میشود . در نتیجه حملات ناشی از سیستم ایمنی بدن که در بیماری پیسی با حمله به سلولهای تولید رنگدانه در پوست رخ میدهد تا حد بسیار زیادی کنترل می شود . و به مرور زمان کاهش پیدا می کند و همچنین با تنظیم ترشح سایتو کاین ها که واکنشهای التهابی را در بدن کنترل میکنند، باعث کاهش التهاب سیستماتیک بدن و کنترل بیشتر سیستم ایمنی می شود.

چرا قیمت قارچ گانودرما متفاوت است؟

حتما به این نکته توجه داشته باشید که این قارچ و پودر و محصولات آن را حتما از فروشنده های معتبر خریداری کنید و به قیمت اصلی موجود در بازار هزینه بدهید چرا که افرادی هستند که پودر این قارچ را با قارچ های جنگلی مخلوط کرده و مقدار پودر خالص از قهوه گانودرما در این محصول کمتر از اصل محصول می باشد به همین علت هم قیمت پایین تری نسبت به  پودر اصل و خالص این قارچ ها دارد .

گروه تولیدی پژوهشی ایران گانو با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تحقیق پرورش تولید انواع قارچ های خوراکی ( قارچ دکمه ای قارچ صدفی و گانودرما ) نماینده انحصاری فروش کمپوست قارچ صدف در ایران و تولید انواع قارچ های دارویی و با بهره‌گیری از کادری مجرب افتخار دارد تولیدکنندگان، علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در زمینه تولید قارچ را با ارائه‌ی خدمات خود در تولید انواع قارچ یاری نماید.

 




شنبه 2 شهريور 1398
ن : khashayars

مزایای کرم دور چشم و نحوه استفاده از آن

مزایای کرم دور چشم و نحوه استفاده از آن

مراقبت از پوست در هر سنی یکی از مهمترین دغدغه های همه به خصوص خانم ها می باشد، پوست اطراف چشم به دلیل نازکی و لطافت بیشتری که دارد به مراقبت ویژه ای نیز نیاز دارد، از این رو متخصصان استفاده از کرم دور چشم در انواع مختلف با خاصیت های مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و ضد پیری را در هر سنی توصیه می کنند.

ضرورت و چگونگی استفاده از کرم دور چشم

همه ی افراد به ویژه خانم ها تاکید زیادی بر مراقبت از پوست خود دارند و با افزایش سن، این مراقبت باید بیشتر شود. پوست دور چشم به دلیل حساسیت بیشتری که دارد نیاز به مراقبت های ویژه و استفاده از کرم دور چشم با کیفیت و استانداردی را در هر سنی می طلبد. این کرم ها برای رفع تیرگی دور چشم که یا ژنتیکی می باشد و یا در اثر عوامل محیطی مثل اشعه های نور خورشید و یا رادیکال های آزاد پدید می آید، بسیار موثر می باشند و از پیری و چروک پوست اطراف چشم هم جلوگیری می کنند. به عقیده ی متخصصان برای استفاده از کرم دور چشم سن و سال مشخص و معینی وجود ندارد و بهتر است استفاده از آن در هر سنی، در کنار سایر مراقبت های پوستی گنجانده شود و چه بهتر که از دوران نوجوانی از کرم های دور چشمی که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارند و پوست اطراف چشمتان را همیشه سالم نگه می دارند استفاده کنید. شما نیز اگر تاکنون از کرم دور چشم استفاده نمی کردید، بدانید که برای شروع هیچ کاری دیر نیست و همین الان با خرید کرم دور چشم عالی و استاندارد، از خشکی یا پیری زودرس پوست دور چشم خود جلوگیری نمایید و حتی اگر پوست اطراف چشمتان در حال حاضر ایراد و مشکلی ندارد، ساده ترین مزیت استفاده از آن این است که از پوست خود در برابر رادیکال های آزاد و اشعه های خورشید به ویژه در فصل تابستان و مواد مضر و آلودگیهای موجود در محیط محافظت می کنید و از خراب شدن آن به مرور زمان و با افزایش سن پیشگیری می نمایید.

خرید اینترنتی کرم دور چشم به دلیل وجود سایت ها و آنلاین شاپ های آرایشی و بهداشتی و فروشگاه اینترنتی کرم دور چشم، با تنوع محصولات مانند انواع کرم های مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و ضد پیری بسیار راحتتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

کرم دور چشم و استفاده صحیح از آن

مزایای کرم دور چشم

می توان گفت یکی از هدف های اصلی کرم دور چشم، علاوه بر روشن کردن و یا از بین بردن چین و چروک پوست اطراف چشم، این است که برخی از ویتامین ها و مواد مغذی را به این قسمت از پوست برساند که در کرم های مختلف صورت مانند ضد آفتاب ها به مقدار متفاوتی وجود دارد و باید برای پوست دور چشم از موادی با دز کمتر استفاده شود، زیرا پوست نازک دور چشم جذب بهتر و بالاتری از سایر قسمت های پوست داشته و استفاده از کرم های صورت برای اطراف چشم بیش از حد قوی و گاها آسیب زننده می باشند. کرم های دور چشم منحصرا جهت رطوبت دهی به این ناحیه تولید می شوند و از این رو قیمت بالاتری نسبت به سایر کرم های صورت دارند. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم دور چشم، کرم های بدون بو و ضد حساسیت را انتخاب نمایید.

خرید کرم های معطر به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بعضی از برندهای کرم دور چشم، هنگام تولید این محصول به آن کافئین اضافه می کنند که موجب سفت شدن موقتی پوست دور چشم می شود و اثر آن سریعتر بر روی چهره نمایان می شود. محققان ثابت کرده اند که کافئین موجب بهبود در عمل گردش خون و کاهش پف اطراف چشم می شود. جالب است بدانید قرار دادن کرم دور چشم در یخچال و استفاده از آن به صورت کاملا سرد می تواند پف اطراف چشم ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یادتان باشد هنگام خرید این کرم ها حتما با مشاور فروش کرم دور چشم چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری صحبت کنید و متناسب با نیازتان، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کرم دور چشم روشن کننده

استفاده از کرم دور چشم در روز یا شب؟

به این دلیل که پوست اطراف چشم بسیار نازک است و در طی روز با پلک زدن و به اطراف نگاه کردن دائما در حال استفاده از عضلات این ناحیه هستید، توصیه می شود که از کرم دور چشم، هم در طول روز و هم در طول شب استفاده نمایید. هنگام صبح که از خواب بیدار می شوید، پس از شستن صورت و پاک کردن آن با حوله ی تمیز، کرم دور چشم را به پوست لطیف اطراف چشم خود بمالید. دقت کنید اگر کرمی که استفاده می کنید حاوی ویتامین c باشد، می تواند از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و اگر حاوی ویتامین E باشد، در برابر آنتی اکسیدان ها مراقبت نماید.

شب هنگام نیز، ساعتی قبل از خواب، پوست خود را تمیز کرده و کرم دور چشم مخصوص خود را بزنید تا کاملا جذب پوستتان شود. استفاده از کرم های رتینول دار می تواند آبرسان بسیار خوبی برای پوست دور چشم باشد که باعث می شود صبح که از خواب بیدار می شوید چهره ای بشاش و سرحال داشته باشید.




شنبه 2 شهريور 1398
ن : khashayars

میهن ساب، برترین ارائه دهنده خدمات کفسابی و سنگسابی

میهن ساب، برترین ارائه دهنده خدمات کفسابی و سنگسابی

 

کفسابی چیست ؟

در سالهای اخیر کفسابی و سنگ سابی امر مهمی در صنعت ساختمان محسوب می شود. کف ساختمان درصد زیادی از سطح ساختمان را تشکیل می­دهد. بنابراین زیبایی و تمیزی آن نقش مهمی را در زیبا جلوه دادن ساختمان ایفا می کند. ممکن است در حین سنگ فرش کردن بوسیله نیروی انسانی پستی و بلندی در سنگ فرش ایجاد شود که منجر به تجمع رسوبات و میکروب­ها گردد. ممکن است تمیز کردن کف بوسیله نیروی انسانی و یا استفاده از موادی که خاصیت اسیدی دارند مانند جرم گیرها موجب تخریب سنگ کف ساختمان و از دست رفتن زیبایی کف شود. شما می توانید اینکار را به یک گروه متخصص و با تجربه زمینه خدمات کفسابی بسپارید تا عملیات کفسابی و سنگ سابی را بصورت درست انجام دهند تا ضمن پرداخت هزینه پایین، زیبایی و جلوه کف ساختمانتان را حفظ نماید.

 روش انجام کفسابی و سنگ سابی

در کفسابی توسط دستگاه های مخصوص یک لایه خیلی نازک از سنگ مانند پوست پیاز از روی آن برداشته می شود. بعد از برداشتن لایه نازکی از سنگ، یکسری مواد مخصوص برای هم تراز کردن و درخشان جلوه دادن روی سنگ استفاده می شود بطوریکه سنگ مثل آیینه عمل می کند و تصویر وسایل را در خود نشان می دهد. برای ایجاد حالت آیینه ای در سنگ کفسابی با کفساب ایتالیایی صورت می گیرد. از آنجائیکه در عمل کف سابی لایه خیلی نازکی از سنگ برداشته می شود لازم است فرد ارائه دهنده خدمات کفسابی علاوه بر دانش و تجربه از صبر و حوصله کافی برخوردار باشد.

سنگسابی همان کف سابی است که روی سنگ های مختلف صورت می گیرد. در این عمل لایه خیلی نازک مانند پوست پیاز از روی سنگ ها برداشته می شود. این امر به حذف بر آمدگی ها و تیزی های موجود در سنگ که ممکن است به دست و پای انسان آسیب بزند، می پردازد. ضمنا تمامی درز ها که می تواند محل تجمع باکتری ها شود در این روش پر می شود و در نهایت سنگ شما زیبا و براق می شود و در عین حال موجب افزایش طول عمر سنگ نیز می گردد. پرکردن ترک خوردگی ها، سنگ پریدگی ها و پرکردن بندها در این روش توسط رزین مخصوص صورت می گیرد. در نهایت رنگ آمیزی این بخش های ترمیم شده به شکلی انجام می شود که اصلا قابل رویت و یا به عبارتی قابل تشخیص از سنگ واقعی نیست. سنگ سابی بسته به نوع سنگ نیاز به مهارت خاص، دستگاه مخصوص و مواد نانو متفاوت دارد. سنگ سابی را می توان در ساختمان های نوساز که نیاز به بازسازی دارند و همچنین در مکان­های پرترددی مانند ادارات، ارگان ها، رستوران ها، باشگاه­های ورزشی، مغازه­ها، انواع پاساژ و مراکز خرید، فرودگاه­ها، بیمارستان­ها، شرکت­های خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار داد. با این کار طول عمر کف پوش سنگی این مکان ها افزایش پیدا می کند و نیز با افزایش جلای سنگ، حس دلپذیر بودن فضا به مشتریان انتقال پیدا می کند. در زیر به سایر مزایای کفسابی و سنگ سابی اشاره خواهیم کرد.

مزایای کفسابی و سنگ سابی

  • کفسابی به افزایش درخشندگی سنگ و ایجاد حالت آیینه ای در آن کمک می کند.
  • پر کردن ترک ها و درز ها با رزین در طی عمل سنگ سابی منجر به افزایش طول عمر سنگ می شود و دیگر این ترک ها محل تجمع قارچ و باکتری و سایر آلودگی ها نخواهد بود و برای افراد حساس مشکل ایجاد نمی کند.
  • کفسابی باعث می شود نمای داخلی ساختمان نو و جدید بنظر برسد.
  • گاها ممکن است سنگ های ساختمان آنقدر آسیب دیده باشند که نیاز به تعویض داشته باشند، با کف سابی می توان از پرداخت هزینه های بالای تعویض سنگ در امان بود.
  • چنانچه فرد ارائه دهنده خدمات کفسابی کار خود را درست انجام داده باشد شستشو و تمیز کردن کف بعد از انجام اینکار بسیار راحت صورت می گیرد.

 

درخشندگی سنگ بعد از کفسابی

هزینه کفسابی و سنگ سابی

هزینه انجام کفسابی و سنگ سابی به عوامل متعددی از جمله نوع و جنس سنگ، میزان جرم سنگ و همچنین سابقه ساب خوردگی وابسته است. برای مثال سنگ سابی سنگ هایی مانند تراورتن و گرانیت هزینه بالاتری را در مقایسه با موزائیک و بتن دارد.

 

با توجه به اصول و حساسیت کار باید در نظر داشته باشیم که خدمات کف سابی ساختمان را به یک متخصص مطمئن بسپارید تا از عواقب برگشت نا پذیر جلوگیری کنیم.

میهن ساب به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات کف سابی در سرتاسر کشور با سابقه درخشان 18 ساله حضور خود را با افتخار اعلام می کند.

ارتباط با میهن ساب : 09125363969

 




شنبه 2 شهريور 1398
ن : khashayars

دلایل استفاده از درب ضد سرقت

دلایل استفاده از درب ضد سرقت

چرا باید از درب ضد سرقت استفاده کنم؟

درب های ضد سرقت با هدف اولیه محافظت از خانه و خانوادتان طراحی شده اند. دلایل بسیاری وجود دارند که باعث نصب درب های ضد سرقت می شوند شاید جذاب ترین آن ها این است که علاوه بر اطمینان خاطر در برابر سارق باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود.

در ایستادر همه ی ما به شما برای حفاظت از منزل و خانوادتان پیش از یک دستبرد کمک می کنیم. تمام سوال های شما در مورد هزینه، نوع درب مورد نیازتان و اینکه اصلا به درب ضد سرقت نیاز دارید یا نه توسط  تیم پشتیبانی پاسخ داده می شود.

درب ضد سرقت ایرانی ایستادر متناسب با آب و هوای ایران بوده مواد به کار رفته و عایق کاری اصولی به منظور جلوگیری از افزایش هزینه های انرژی و ماندگاری بسیار بالا در طول زمان در ساخت آن انجام شده است.

چرا درب های ضد سرقت ایستادر؟

شرکت ایستادر دارای پیش از 15 سال تجربه در تولید درب و پنجره می باشد. این سابقه سبب شده که دارای انواع طرح ها برای درب های داخلی و درب های ضد سرقت باشد مشتری می توانند طیف وسیعی از انتخاب را اعم از نوع متریال مورد استفاده مانند فلز مستحکم، چوب های طبیعی بلوط، راش، گردوی آمریکایی، و در انواع مدل های لوکس، مدرن، گلد وسفارشی با رنگ های چشم نواز و اندازه ی دلخواه را متناسب با بودجه ی خود پس از مشاوره ی کامل با تیم پشتیبانی ایستادر دارا باشد.

این نوید را به شما می دهیم که ایستادر دارای بیشترین نوع تنوع در تولید درب های ضد سرقت متناسب با نیاز های شما می باشد.

200 نیروی متخصص و کارشناسان آموزش دیده سبب شده که شرکت ایستادر به عنوان یکی از نام های مطرح و دارای اعتبار تجاری در بازار داخلی از منظر نگرش دانش محور و سیستمی باشد واردات ماشین آلات پیشرفته ی تولید درب از آلمان و همچنین اعزام نیروهای خود به خارج از کشور برای دیدن آموزش سبب شده درب های ما از منظر کیفیت و همچنین قیمت از رقبای داخلی خود برتر و پایاپای محصولات خارجی قدم بردارد، شرکت ایستادر یکی از اولین شرکت های تولید کننده ی درب ضد حریق و ضد سرقت در ایران می باشد که موفق به کسب گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر سازی (B.H.R.C) شده است.

وهمچنین نشان گواهینامه استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت (ISO 9001) سبب اطمینان خاطرشما به جهت ارائه محصولاتی با کیفیت قابل قبول و خدمات پس از فروش می باشد.

تولید لنگه دوتکه کشویی و پرکردن با بتن، تعویض پروفیل های ضعیف با ساختاری بسیار مستحکم در لنگه درب ها و استفاده از قفل های گاوصندوقی که به هیچ وجه نمی شکنند ما به جرات ادعا می کنیم درب های ضد سرقت ایستادر از مقاوم ترین درب های ضد سرقت در ایران و با کیفیتی بالاتر از درب های وارداتی ترک تولید و عرضه می شوند.

درب ضد سرقت سری لوکس

در این سری از درب های ضد سرقت، چهارچوب فلزی با روکش طبیعی چوب ارائه می گردد که از زیبایی ویژه ای بر خوردار است و همچنین لنگه بازشوی آن بطور کامل از پنل با روکش طبیعی چوب می باشد و با طرح های بسیار زیبای برجسته کاری شده، ارائه می گردد.

درب ضد سرقت سری مدرن

در درب های سری مدرن ایستادُر، لنگه بازشو کلیه درب ها، بطور کامل از پنل روکش لمینیت می باشد که با طرح های بسیار زیبا ارائه می گردد.
همچنین علاوه بر لنگه بازشوی درب ها، چهارچوب فلزی آن ها نیز با روکش لمینیت ارائه می گردد که از زیبایی ویژه ای برخوردار است.

درب ضد سرقت سری گلد

درب های ضد سرقت سری گُلد، دارای چهار چوب فلزی بوده و در لنگه بازشوی آن بطور کامل روکش طبیعی چوب بکار گرفته شده است.
این سری از درب ها با طرح های شیاردار ( CNC ) و یا طرح های بسیار زیبای بر جسته و منبت کاری شده ارائه می گردد.

درب ضد سرقت سری سفارشی

درب های ضد سرقت ویژه یا سری سفارشی، درب هایی هستند که بنا به نیاز مشتری و با تشخیص کارشناسان فنی ایستادر بصورت تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه و یا درابعاد مختلف مطابق با درخواست خریدار قابل سفارش و نصب می باشند.

ساختار و مواد به کار رفته در درب های ضد سرقت.

مهم ترین ویژگی درب های ضد سرقت توانایی این درب ها در مقابله با سارقان است رابج ترین روش ورود از طریق یک سری لگد و یا تنه زدن به درب می باشد اما در درب های ضد سرقت این روش جواب نداده و با این کار فقط به خود فرد آسیب وارد می شود تا اینکه بتواند درب  را بشکند و اصلی ترین وسیله مورد استفاده سارقان دیلم می باشد. یک درب ضد سرقت استاندارد علاوه بر زیبایی ظاهری باید دارای ساختار داخلی مستحکمی باشد که بتواند دربرابر دیلم و سایر ابزارآلات سارقین مقاومت کند. چارچوب و لنگه درب ها اجزای اصلی یک درب هستند. چارچوب انحصاری ایستادر با ساختار دوتکه کشویی که با بتن پر می شود به هیچ وجه خم و تا نمی شود همچنین پروفیل های بسیار مستحکم به کاررفته در لنگه درب های ایستادر با رنگ الکترواستاتیک با گارانتی ده ساله خیال شما را بابت نصب یک درب ضد دیلم واقعی مقاوم در برابر سرقت با استانداردهای روز جهان راحت می کند.




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

از دیجی کالا با تخفیف خرید کنید

از دیجی کالا با تخفیف خرید کنید

دیجی کالا بعنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران با بیش از سالها فعالیت رو به رشد می باشد و امروز شاید کمتر کسی در ایران باشد که سابقه خرید اینترنتی داشته باشد ولی حداقل یک یا چند بار از این فروشگاه بزرگ خرید نکرده باشد. دیجی کالا روزانه میلیونها نفر بازدیدکننده دارد که اکثرا یا برای خرید یا مقایسه کالا و یا برای کسب اطلاعات فنی در مورد یک کالا از این سایت بازدید می کنند. ما در سایت "دیجی کالا تخفیف" یک بستر بسیار خاص و لذت بخش برای خریداران دیجی کالا فراهم نموده ایم. بستری که در آن شما میتوانید روزانه به انواع کد تخفیف دیجی کالا دسترسی داشته باشید. ما سعی میکنیم کوپن تخفیف های دیجی کالا را در این سایت به شما معرفی نماییم و همچنین با بررسی روزانه این فروشگاه بهترین محصولات دیجی کالا را که جدیدا تخفیف خورده اند شناسایی کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم. تخفیفهای دیجی کالا در این سامانه به دو روش در اختیار کاربران قرار میگیرد.


روش اول اینکه یک کد تخفیف دیجی کالا در توضیحات قرار داده میشود که شما میتوانید با کپی کردن آن کد و قرار دادن آن در فرم سفارش دیجی کالا به میزان نوشته شده تخفیف بگیرید.
روش دوم اینکه ما لیست محصولات تخفیف دار را شناسایی کرده و لینک خرید محصولات تخفیف دار را در اختیار شما قرار میدهیم، در این حالت نیازی به وارد کردن کد تخفیف نبوده و شما میتوانید با کلیک کردن بر روی دکمه مشاهده تخفیف محصولات دارای تخفیف دیجی کالا را مشاهده نمایید.
برخی مواقع فروشگاه دیجی کالا جشنواره ها یا تخفیف های بسیار کوتاه مدت برگزار میکند که کاربران بدلیل اینکه هر روز از دیجی کالا بازدید نمی کنند از این تخفیف ها و جشنواره ها بی خبر می مانند. لذا در صورتیکه میخواهید از تخفیف های روزانه دیجی کالا مطلع شوید کافیست ایمیل خود را در باکس بالای سایت ثبت نمایید. در این صورت هرگاه که یک کوپن تخفیف دیجی کالا در سایت قرار گرفت از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود. همچنین ما سعی میکنیم گلچین محصولات جدیدی که تخفیف خورده اند را بصورت هفتگی برای شما ارسال کنیم. با این کار برای آگاهی از تخفیف های فعال دیجی کالا نیازی به بررسی روزانه این سایت نبوده و میتوانید تمام تخفیف های جذاب را در ایمیل خود دریافت نمایید.




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

تولید کننده مبلمان باغ و ویلا

تولید کننده مبلمان باغ و ویلا

 

گروه تولیدی راه سبز کلبه ها تولید کننده برتر مبلمان و صندلی باغی، میزو صندلی فلزی، میز و صندلی آلومینیومی، سایبان، فنس چمنی، میز و صندلی حصیری و سایر محصولات مرتبط

 

در دنیای ماشینی امروز یک رویا سبب شد تا ما بهترین نوع مبلمان ویلایی و مبلمان باغی و میز و صندلی رستورانی را در اختیار شما قرار دهیم. این رویای شیرین فراهم آوردن محیطی آرام و به دور از هیاهوی شهری است. ما محصولات خود را با جدیدترین متد روز دنیا طراحی و زیر نظر کارشناسان مجرب تولید و خلق می نماییم.
محصولات ما برای افرادی که می خواهند در جهت آرامش خود گام بردارند و محیطی به دور از تکنولوژی برای فرزندان خود ایجاد کنند، کار آمد است.
درجهت اولین درخواست مشتریان گرامی خود که همانا کیفیت است، کوشیده ایم که با تهیه بهترین مواد اولیه، جدیدترین تکنولوژی های تولید و کارشناسان با سابقه تولید این نیاز را برآورده سازیم، تنوع در انتخاب به شما کمک می نماید تا، زیبایی که امری نسبی است، زیباترین محصول از دید شما قابل دسترس باشد. سهولت در انجام خرید از طرف گروه تولیدی راه سبز کلبه ها امری اجتناب ناپذیر است، ما راه هایی را برای شما فراهم کرده ایم که تنها با یک تماس بتوانید ازخرید محصولات ویلایی و باغی لذت ببرید. برای کاهش هزینه های خرید شما، سعی بر آن شده که از هزینه های سر بار تولید به صورت چشمگیری جلوگیری گردد، همینطور با خریدهای عمده قیمت های مواد اولیه کاهش پیداکنند. ما اولین تولید کننده محصولات ویلایی، باغی، شهری نیستیم، ولی جزو بهترین ها هستیم.




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

آموزش دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

آموزش دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

 

امروزه بیشتر تفریحات کودکان دیدن فیلم های انیمیشن و بازی های کامپیوتری است که یکی از راه های بدست آوردن آنها دانلود انیمیشن از سایت های اینترنتی و همچنین دانلود بازی کامپیوتر است که کار را برای انسان ها آسان کرده است تا بتوانند به راحتی در خانه این کار را انجام دهند. دانلود انیمیشن ودانلود بازی کامپیوتر نیاز به اطلاعات کمی دارد که باید آنها را آموخت.

انیمیشن و بازی کامپیوتر

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر تفریحات و اوقات فراغت کودکان صرف دیدن فیلم های انیمیشن و بازی های کامپیوتری می شود که بسیاری از این فیلم های انیمیشن برای کودکان بسیار آموزنده و جذاب می باشد که باعث می شود تا بسیاری از کودکان از این فیلم ها الگو برداری کنند که این باعث شده است تا کار برای پدران و مادران در تربیت کودکان آسان تر شود. چون هرچه اطلاعات کودکان بیشتر باشد کار تربیت نیز برای خانواده ها آسان تر خواهد بود و از آنجا که کودکان به دیدن فیلم های انیمیشن و بازی های کامپیوتر علاقه زیادی دارند این دو روش یک گزینه خوب و عالی برای پرورش تربیت برای کودکان و همچنین پرورش علم در کودکان است.

انیمیشن و بازی کامپیوتر

بسیاری از کودکان نیز اشتیاق زیادی به بازی های کامپیوتری دارند که این خود نیز باز باعث افزایش هوش کودکان می شود. بسیاری از بازی های کامپیوتری که برای کودکان است با درگیر کردن هوش کودکان باعث می شود تا کودک نسبت به حل مسائل در بازی ها شوق و اشتیاق پیدا کنند که با گذشت زمان باعث می شود تا هوش کودک نسبت به قبل تفاوت پیدا کند. یکی از راه های که بتوانیم به آسانی این فیلم ها و بازی ها را برای کودکان خود فراهم کنیم دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر از سایت های معتبر در اینترنت است که باعث می شود تا ما به راحتی در هر زمانی این دو نوع تفریحات را برای کودکان خود فراهم کنیم که این روش نیاز به اطلاعات کمی دارد که فرد دانلود کننده باید از آن ها اطلاع پیدا کند که ما برای شما این نکات را آموزش می دهیم.

 

طرز دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

 

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از راه های فراهم کردن این دو سرگرمی و تفریحات برای کودکان دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر از سایت های معتبر در اینترنت است که امروزه بیشتر افراد لوازم مورد نیاز خود را از طریق اینترنتی فراهم می کنند. دانلود انیمیشن نسبت به دانلود بازی کامپیوتر راحت تر است. در دانلود انیمیشن شما می توانید به یکی از سایت های معتبر فیلم های انیمیشن رفته و فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید. بعنوان مثال شما میتوانید از سایت نت پاک برای این کار استفاده نمایید. یک نکته مهم در دانلود انیمیشن وجود دارد که فایل دانلود شده ممکن است در حالت زیپ باشد یعنی در حالت فشرده که باید شما با برنامه وین رار این فایل را از حالت زیپ خارج کرده و تماشا کنید. امروزه با پیشرفت علم برای این که حجم زیادی از دانلود کننده مصرف نشود طراحان سایت ها فایل های خود را در حالت زیپ در سایت قرار می دهند تا فایل دانلود شده هم حجم کمتری از اینترنت شما مصرف کند و هم در کمترین زمان دانلود شود.

طرز دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی کامپیوتر نیز مثل دانلود انیمیشن می باشد فقط با کمی تغییر در نصب آن که ما برای شما توضیح می دهیم. در دانلود بازی کامپیوتر شما مثل دانلود انیمیشن به یکی از سایت های معتبر در اینترنت می روید. بعد از پیدا کردن فایل بازی مورد علاقه خود آن را دانلود می کنید و همچنین بعد از دانلود فایل نصبی اگر بازی دارای کرک نیز باشد آن را نیز دانلود می کنید. بعد از دانلود کردن که قطعا فایل در حالت زیپ خواهد بود آن را از حالت زیپ یا فشرده خارج می کنید که این کار نیز با برنامه وین رار یا دیگر برنامه ها به آسانی صورت می گیرد. بعد از خارج کردن از حالت زیپ برنامه را نصب می کنید و اگر بازی دارای فایل کرک نیز باشد آن فایل را هم از حالت زیپ خارج کرده و در داخل پوشه ای که بازی را نصب کرده ایم کپی می کنیم و بعد به داخل بازی می رویم و استفاده می کنیم و اگر بازی دارای کرک نباشد بعد از نصب به راحتی می توانیم وارد بازی شویم و استفاده کنیم.




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

مرکز تهیه دوش چشم شوی

مرکز تهیه دوش چشم شوی

 

از چشم و بدن تان محافظت کنید:

 

اطلاعاتی درباره محافظت از چشمان و بدنتان در محیط های پر خطر با مواد شیمیایی

اگر در محیط ها با مواد اسید و بازی و مضر کار می کنید حتما از دوش و چشم شوی اضطراری استفاده نمایید.

استفاده از دوش و چشم شوی ایمنی در آزمایشگاه ها بنا بر استاندارد های بین المللی الزامی می باشد.

 

نکاتی درباره نحوه استفاده از دوش و چشم شوی اضطراری:

1.محل تجهیزات ایمنی :

محل مناسب مکانی است که درعرض 10 ثانیه بدون توقف از محل حادثه قابل دسترس باشد

 

2.با نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی آشنا شوید:

از هماهنگ کننده و مسئول آزمایشگاه بخواهید محل دوش و چشم شوی و نحوه استفاده از آن را به شما نشان دهد.

 

3.بازرسی دوره ای :

برای اطمینان از صحت و سلامت دوش و چشم شوی اضطراری , دستگاه را به صورت دوره ای بررسی و از کارایی آن اطمینان حاصل نمایید.

 

4.استفاده از تجهیزات ایمنی فقط برای هدف مورد نظر:

*هرگز از دوش و چشم شوی برای شست و شوی تجهیزات و وسایل استفاده نکنید

 

.

5.نحوه استفاده از چشم شوی اضطراری:

در صورت پاشیده  یا ریخته شدن مواد خورنده سریعا خود را به دوش و چشم شوی ایمنی برسانید.

 

*زمان از مهمترین پارامترهایی است که باید به آن توجه شود.

 

سر را خم نموده چشم ها را در مقابل چشم شوی قرار گیرد , با دست راست اهر به  سمت جلو خم نمایید.

(در دستگاه های سه کنترله با پدال پایی می توان این کار رو کرد.)

بلافاصله چشم ها را بشویید و چشم ها را باز نگاه دارید و در تمام جهات بچرخانید.

 

6.نحوه استفاده از دوش اضطراری:

برای استفاده از دوش ایمنی نیز مانند دوش عمل نمایید.

لباس های آلوده جواهرات و کفش را حذف نمایید.

 

  1. زمان شست و شو :

برای شست و شو با توجه به نوع ماده و میزان خوردگی متفاوت می باشد.

برای چشم شوی این زمان 5 الی 15 دقیقه می باشد و

برای دوش اضطراری 10 الی 20 دقیقه می باشد این زمان می توان تا 30 الی 40 دقیقه نیز ادامه یابد.

 

*بعد از شست و شو با مرکز فوریت های پزشکی تماس بگیرید یا با کمک مسئولان ایمنی به نزدیکترین مرکز ایمنی مراجعه کرده

*حین انتقال فرد صدمه دیده عمل شست و شو با استفاده از سرم فیزیولوژی ادامه یابد.

 

8.از مهمترین موارد استفاده از تجهیزات ایمنی قابل اطمینان می باشد:

برای انتخاب و خرید دوش و چشم شوی آزمایشگاهی توجه لازم را نمایید و از مراکز معتبر خرید نمایید.

 

علمینوگستر از اصلی ترین مراکز تولید و پخش دوش و چشم شوی اضطراری آماده ارائه خدمات به کلیه مراکز آزمایشگاهی و پالایشگاه ها و کارگاه ها می باشد.

برای دریافت لیست قیمت دوش و چشم شوی اضطراری با ما تماس حاصل نمایید:

66405180_021    66483719_021

 

 

یا به سایت ما مراجعه نمایید:

 

http://elminogostar.com/




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

کاربرد ترموویژن در صنعت برق

کاربرد ترموویژن در صنعت برق

 

امروزه با توجه به نیاز مبرم به برق و حداقل رساندن قطعی های ناخواسته و رضایت مندی مشترکان و پایداری سیستم برق و حس اعتماد مشتریان به جریان و روند مطمئن در سیستم برق رسانی برنامه های پیشگیرانه ای تنظیم می گردد که با تست و بررسی تجهیزات از صحت عملکرد آنها مطمئن میشویم. با توجه به اینکه بسیاری از قطعی های ناخواسته مربوط به اتصالات و جمپر ها وکابلها و کلمپ های متصل به تجهیزات است لذا ایجاب می کند که علیرغم بررسی چشمی و سرویس و آچار کشی این نوع اتصالات از دستگاه ترموویژن جهت بررسی مقدار دمای آن تجهیز نیز آگاه شویم . با توجه به اینکه اگر اتصالی ضعیف باشد، طبق قانون اهم، مقاومت درآن نقطه زیاد شده و ایجاد حرارت و گرما میکند و در نهایت موجب ذوب شدگی و باز شدن اتصال می شود.

دستگاه ترموویژن که در صنعت با نام های دوربین حرارتی، دوربین تصویربرداری حرارتی، گرمانگار و همچنین ترموگراف مادون قرمز نیز شناخته می شود با بررسی امواج مادون قرمز ساطع شده از تجهیزات، نقاط داغ را شناسایی کرده و نمایش می دهد. که این یکی از مزیت های عمده این دستگاه است که بدون قطع تجهیزات و عدم اتصال به وسیله خاصی، با قرائت میزان دمای آن نقطه و مقایسه با دمای محیط و شرایط می توان میزان اهمیت نقطه مورد بررسی را سنجید و جهت رفع عیب آن طبق یک برنامه از پیش تعیین شده اقدام نمود و از قطعی های احتمالی بخصوص در زمان پیک بار جلوگیری به عمل آورد. ضمن اینکه بعد از رفع عیب نیز می توان به بررسی پرداخت و از رفع عیب تجهیز اطمینان حاصل نمود. ترموویژن ها انواع مختلفی دارند که بر اساس محدوده دمایی ترموویژن، رزولوشن ترموویژن، کاربرد ترموویژن و سایر مشخصات قابل تقسیم بندی هستند که می توان براساس نیاز، دستگاه مورد نظر را شناسایی و خریداری کرد. از آنجایی که دوربین های حرارتی ترموویژن ها دستگاه هایی بسیار خاص هستند و با توجه به مشخصات فنی ترموویژن می توانند کاربردهای مختلفی نیز داشته باشند بعضا بسیار گران قیمت نیز هستند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از هرگونه تصمیم به خرید، با کارشناسان فنی ما در اولین تیم تخصصی ترموویژن در ایران  در Iran-Thermovision.ir مشاوره بگیرید. در ادامه با گوشه ای از کاربرد های ترموویژن آشنا می شویم.

 

کاربرد ترموویژن در صنعت برق:

  • بررسی گرمای بیش از حد در اتصالات
  • اختلال در اتصلات شبکه برق
  • پست های برق (ترانسفورماتورها، سیستم خنک کاری، تب چنجرها، اتصالات، رله ها و بریکرها)
  • بررسی تمام عیوبی که با افزایش دما همراه باشند
  • چک کردن عایق ها
  • بررسی افزایش دما در اتصالات محوری
  • بررسی گرم شدن زیاد از حد چیپ های مدارات الکتریکی
  • چک کردن دمای بردهای الکتریکی (PCB)

 

کاربرد ترموویژن در صنعت عمران و بازرسی ساختمان:

  • پیدا کردن حفره در دیوار ساختمان ها
  • یافتن لوله بخاری درون دیوار ها
  • یافتن نشتی های درون دیوار و زیر زمین
  • بررسی تلفات حرارتی در ساختمان ها

 

کاربرد ترموویژن در کارخانجات و مراکز تولیدی:

  • بررسی گرفتگی لوله های بخار و لوله های هیدرولیک و پنیوماتیک
  • بازرسی و چک کردن آلودگی ها و ناخالصی ها
  • بررسی دمای ماشین آلات گوناگون، یاتاقان ها، کوپلینگ ها
  • کنترل ماشینهای فرز و CNC
  • کنترل وضعیت عایق، ولوها، تله های بخار، تشخیص ساییدگی و خوردگی لوله ها

 

کاربرد ترموویژن در صنعت نفت:

  • بررسی سطح سیال در مخزن
  • تست لوله های نفت در زیر زمین
  • بررسی خطوط انتقال نفت

 

کاربرد ترموویژن در صنعت فولاد:

  • دمای فولاد در حال ذوب
  • تست دمای شمش فولاد
  • بررسی دمای پاتیل ذوب

 

سایر کاربرد های ترموویژن:

  • بررسی ترافیک و جاده ها
  • تعمیرات و نگهداری تجهیزات
  • پروسه ساخت کاغذ
  • رانندگی ایمن در شب
  • بررسی صافی سطوح
  • استفاده در زیست شناسی و تشخیص سرطان ها
  • تحت نظارت داشتن مرز کشورها با استفاده از دوربین های دید در شب
  • کنترل افراد در کنار دریا در شب

 

 




چهار شنبه 23 مرداد 1398
ن : khashayars

اجاره ویلا در شمال و نکاتی در خصوص آن

اجاره ویلا در شمال و نکاتی در خصوص آن

 

همیشه سفر سبب تازگی روح و از بین رفتن خستگی ناشی از انجام یک زندگی روتین و ماشینی برای ما ایرانی‌ها می‌شود، خصوصاً که اگر مقصد مسافرتی ما، نواحی شمالی ایران و اقدام جهت اجاره ویلا در شمال کشورمان باشد. نواحی شمالی ایران بطور کلی به سه استان دیدنی و چشم‌نواز گیلان، مازندران و گلستان تقسیم می‌شود و می‌توان در هر یک از این استان‌ها و شهرهای آن‌ها با کلی جاذبه توریستی و مناظر شگفت‌انگیز طبیعی مواجه شد و حسابی از بودن در یک آب و هوای معتدل و پاک لذت برد.

01

منتها از جایی که همیشه اسکان و یافتن یک مکان اقامتی در سفر از جمله مواردی می‌باشد که بایستی خیلی خوب به آن توجه شود، ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب کمی در خصوص اقامت در شمال و یا بهتر بگوییم اجاره کردن یک دستگاه ویلا در شمال ایران برایتان صحبت کنیم و شما را با بخش دوم نکاتِ مهم در خصوص انتخاب و اجاره ویلا شمال بیش از پیش آشنا نماییم.

بخش دوم نکاتی در خصوص اجاره ویلا شمال

با توجه به استقبال شدید مردم ایران از شهرهای شمالی‌ (بخصوص شهر رامسر و شهر ماسال) در تعطیلات رسمی و غیر رسمی کشورمان، معمولاًبه سختی می‌توان در صورت عدم برخورداری از یک مکان اقامتی ثابت در این محدوده از ایران با یک اقامتگاه مطلوب مواجه شد. برای این منظور ما نکاتی در خصوص اجاره کردن یک ویلای مناسب در محدوده شمال ایران را برایتان در مطلب گذشته قید کردیم و حال می‌خواهیم توجه شما را به بخش دوم این سری از نکات مهم و حائز اهمیت، جلب می‌کنیم.

02

زمانبندی و برنامه ریزی برای سفر

سعی کنید برای سفر خود، مدت زمانی مشخص را تعیین کنید تا بدین وسیله بتوانید متناسب با بودجه‌ای که برای این سفر کوتاه‌مدت و یا بلندمدت خود در نظر گرفته‌اید، به سراغ کرایه سوئیت و یا اجاره کردن ویلا در شمال بروید. توجه و رعایت این نکته همیشه برای گردشگران و مسافرانی که قصد اقامتی بلندمدت دارند و به سراغ ویلاهای گران‌قیمت در نواحی شمالی ایران می‌روند، بسیار لازم و ضروری است.

نظرخواهی و تصمیم جمعی

یادتان باشد وقتی صحبت از اجاره ویلا در شمال می‌کنیم؛ یعنی تمامی ویلاهای این ناحیه از کشورمان اعم از: ویلاهای ساحلی، ویلاهای جنگلی، ویلاهای شهری، ویلاهای روستایی و غیره را مورد بحث خود قرار داده‌ایم و بهتر است به خاطر وجود همین میزان از تنوع در ویلاهای شمالی ایران، حتماً پیش از رزرو و اجاره کردن ویلا در شمال، نوع مکان و امکانات موجود در آن را با سایر هم‌سفرانتان نظیر دوستان و یا اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید تا همه در نهایت از اقامت در ویلای انتخابی حسابی لذت ببرند.

دقت در انتخاب ها

حسابی حواستان را جمع کنید تا با مبلغ پولی که برای اجاره نمودن ویلا و یا هر نوع اقامتگاه دیگر در شمال کنار گذاشته‌اید، بتوانید به یک مکان اقامتی نسبتاً پر امکانات و بزرگ دست پیدا نمایید. 

03

جمع آوری اطلاعات پیش از سفر

برای اجاره ویلا شمال بهتر است همیشه کمی در خصوص محدوده قیمت‌های کرایه‌ای برای این قبیل اماکن اقامتی اطلاع بدست آورید تا با دانشی از قبل فراگرفته بتوانید در شهر و دیار مقصدتان به اجاره کردن یک ویلای مناسب دست پیدا کنید و خدایی نکرده این وسط متحمل ضرر و زیانی نشوید. پس سعی کنید از هزینه اجاره ویلا مطلع شوید.

استفاده از نظرات مسافران با تجربه

توجه داشته باشید یکی از مهم‌ترین روش‌های اجاره ویلا شمال، مطلع شدن از نظر مسافران و گردشگرانی است که پیش‌تر از شما در آن ویلا اقامت کرده‌اند و صادق‌ترین نظرات خوب و بد را از خود برای آن مکان اقامتی برجای گذاشته‌اند. راحت‌ترین راه دستیابی به این نظرها مراجعه به اینترنت می‌باشد.

کلام آخر در خصوص اجاره ویلا

دوستان و مسافران عزیزی که قصد سفر به شهرهای شمالی ایران را دارند، بد نیست بدانند که اجاره ویلا در شمال در حال حاضر تبدیل به یک معضل جدی با توجه به میزان تقاضای بالای عموم گردشگران شده است و در این شرایط بهترین روش پیدا کردن یک مکان اقامتی و سپس اجاره نمودن آن، استفاده از وب‌سایت‌ها، سامانه و همچنین برنامه‌های مجازی برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب تلقی می‌شود که سرویس جستجوگر ویلا و مکان‌های اقامتی تیشینه یکی از معتبرترین و کارآمدترین این نوع از روش های اجاره ویلا در شمال و حتی دیگر نقاط کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود.

 




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

تخصصی ترین تعمیر کولر گازی در تابستان

 تخصصی ترین تعمیر کولر گازی در تابستان  

تعمیر کولر گازی در روزهایِ گرم تابستان...

  تعمیر کولر گازی در روزهای گرم تابستان ممکن است بزرگترین نگرانیِ شما شود. کولر گازی، دستگاهی است برای مطبوع کردن و قابل تحمل کردن هوایِ اطراف برای زندگی و این تهویه را با چرخه‌ی تبریدِ تراکمی انجام می دهد. هر کولر گازی از 4 بخشِ اصلیِ کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط تشکیل شده است. اشکال در روند کار هر یک از آنها، نیاز به تعمیر کولر گازی را در پی خواهد داشت. خدمات تعمیر کولر گازی با تعمیر کارانِ سیارِ 24 ساعته و... قابل انجام می باشد و بهتر است از تعمیر کاران حرفه ای کمک بگیرید تا تعمیر کولر گازیِ شما در روزهایِ طاقت فرسایِ تابستان با تکنسین‌های آموزش دیده، به سرعت و با کیفیت انجام گیرد. تعمیر کولر گازی در مدل هایِ مختلف آن شامل: کولر گازی هایِ پنجره ای، اسپیلت، ایستاده و... انجام می شود و نخست باید عیب یابی شود و بخش ایراد دار تشخیص داده شود ازجمله: ایراد در کمپرسور که تنها با وجود عیب و فقط توسط تعمیر کارِ ماهر باید دست کاری شود، چون بخش مهمیست، تعویض خازن که بخشی پر اهمیت است، تعمیر ندارد و فقط باید عوض شود، تعمیر فن که ایراد در آن مشکلاتی در کارِ کلی کولر ایجاد می کند، تعمیر موتور و برد کولر گازی از خدماتِ دیگر تعمیر کولر گازی می باشد که باید با دقت، مهارت و تشخیص درست انجام گیرد.

 

   تعمیر چیلر و تعمیر کولر گازی...

   چیلر، دستگاهی است که گرما را از آب، با چرخه ی تبرید می گیرد و این آب برای خنک کردن هوا مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ به بیانِ ساده تر گرفتن حرارت از درون و هوایِ اطراف و انتقال آن به بیرون... چیلرها در دو نوعِ جذبی و تراکمی وجود دارند؛ در چیلرهایِ تراکمی، گازِ متراکم شده در کمپرسور به کندانسور وارد می شود اما در چیلرهایِ جذبی، از یک جذب کننده و ژنراتور به جایِ کمپرسور استفاده می گردد. در تعمیر چیلر هم مثل تعمیر کولر گازی باید از نیروهایِ کاربلد کمک گرفت چراکه در غیر این صورت، تعمیرکاران غیر حرفه ای با آسیب رساندن به چیلر، ار عمر مفید دستگاه کم خواهند کرد؛ سیستمِ چیلرها نسبت به سایر تهویه کننده ها مقداری پیچیده تر است و تعمیر چیلر نیاز به مهارت کافی دارد و در بخشهای مختلف آن مانند: ژنراتور، کمپرسور، کندانسور و... ممکن است  عیب رخ دهد. تعمیر کار حرفه ای در کنار تشخیص قسمت آسیب دیده و تعمیر آن، می تواند نکاتی در خصوص نگهداری از چیلر شامل: آب چیلرِ لیزر، تنظیم دمایِ چیلر دستگاه لیزر و... در اختیار شما بگذارد...

 

   تعمیر سردخانه...

  سردخانه، در بیانی ساده، جایی  برای خنک نگه داشتنِ مواد غذایی با هدفِ جلوگیری از فساد و کالاهایِ دیگر در آن است... سردخانه ها در سوپر مارکت ها، مراکز تجاریِ بزرگ، هتل ها، دانشگاه ها، پادگان ها و... به کار می روند؛ سردخانه های صنعتی و تجاری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. سردخانه ها هم مانند هر دستگاهِ دیگری که بر اساسِ سیکل تبرید تراکمی کار می کند، شامل بخش هایِ اصلیِ: کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیرهای انبساط می باشند. برای تعمیر سردخانه هم مثل تعمیر چیلر و تعمیر کولر گازی باید به مراکز تخصصیِ نصب، سرویس و تعمیر سردخانه مراجعه نمایید تا با تخصص و سرعت بالا به رفعِ عیب بپردازند چراکه سردخانه ها به دلیل نقشِ مهمشان در نگهداریِ مواد غذایی، پروتئینی، صیفی جات، گیاهان و... از اهمیت بالایی برخوردارند؛ کوچکترین ایرادها در سردخانه ها، خسارت هایِ سنگینی در پی خواهد داشت. سیستم هایِ بسیار پیچیده ی سردخانه ها و اهمیتشان در اقتصادِ کشور، صنعت و... برای خدماتِ تعمیر نیاز به تیمی حرفه ای، آموزش دیده و با تخصص بالا را صد چندان می کند و در تعمیر سردخانه ها، سرعت و زمان بسیار مهم می باشد.

 

   تعمیر و نگهداری وسایل تهویه...

  تعمیر، سرویس و نگهداریِ وسایل تهویه با توجه به قیمت بالایِ این وسایل و نقش بزرگشان در زندگیِ روزمره بسیار مهم است. کمک گرفتن از افراد متخصص که با بخش هایِ مختلفِ کولر گازی، چیلر و سردخانه و روند کارِ آنها به خوبی آشنا هستند، نه تنها صرفه جویی در وقت و هزینه ها و بالا بردن عمرِ دستگاه ها را در پی دارد بلکه در آموختن نکاتِ کافی و لازم برای نگهداری عالی از این دستگاه ها هم به شما کمک خواهد رساند. افرادی که دانشِ کافی در این زمینه ها نداشته باشند، با تشخیص نادرستِ عیب، تعویضِ اشتباهِ بخش ها و آسیب رساندن به بخش هایِ سالمِ دستگاه، برای شما خسارت و هزینه‌ی اضافی به بار خواهند آورد...

 

 




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

اتلیه تخصصی کودک رستا در کرج

اتلیه تخصصی کودک رستا در کرج

اتلیه تخصصی رستا در کرج با توجه به تجربه چندین ساله  و همکاران متخصص خانم خود در حوزه عکاسی کودک و بارداری در کرج تصمیم به راه اندازی آتلیه تخصصی کودک در کرج در ابتدای سال ۱۳۹۴ گرفت و با توجه به افزایش مشتریان اقدام به ایجاد فضای آرام و تخصصی برای عکاسی کودک در کرج نمودند , با ایجاد فضایی مناسب و استاندارد شرایط را برای ثبت لحظه هایی شیرین از کودک دلبندتان در نهایت آرامش فراهم آورد. اتلیه تخصصی کودک رستا در کرج افتخار دارد با ایجاد فضای گرم و صمیمی به دور از تنش، لحظات تکرار نشدنی کودکان شما را ماندگار سازد. محیط استودیو از نظر شرایط بهداشتی و دمایی به گونه ای است که در تابستان و زمستان بتوان از کودکان با بدن برهنه نیز عکاسی کرد. توجه کنید به عنوان مقاله،  این نمی گوید که چگونه “پرتره” از بچه ها را بگیرد! میگوید عکاسی تخصصی از کودک ، کودکان و نوجوانان، به خصوص آنهایی که پنج و کمتر از آن را دارند، تقریبا دیکته می کنند که جلسه عکاسی شما چگونه پیش برود که معمولا شامل حرکت های زیاد است. در طول سالها، سبک من از فرمت پرتره با دوربین فیلمبرادری به ۳۵mm و در نهایت به دیجیتال تبدیل شده است. دیجیتال اجازه می دهد تا آزادی بیشتری در حرکت کردن داشته باشید و یا با چند راهنمایی ساده شما میتوانید راه خود را برای گرفتن عکس های عالی از کودکان پیدا کنید . نگامی که از بچه ها عکاسی میکنید گاهی اوقات هیچ چیزی دستگیرتان نمی شود ، ممکن است آنها شروع به خجالت کشیدن یا بازی کنند. حتی بچه هایی که می دانند قرار است که شما از آنها عکس بگیرید تصمیم میگیرند که نخواهند شما از آنها عکس بگیرید . خواهرزاده سه ساله من این کار را دقیقا زمانی انجام میداد که میخواستیم از او عکس بگیریم. به محض این که دوربین را به سمتش میگرفتم می گفت: “از من عکس نگیر!”  در نهایت من در جلسه عکاسی تخصصی کودک بودم و کم کم کودک به حضور من عادت میکرد . بنابراین اگر این نوع رفتار را در جلسه تخصصی کودک دید کاری انجام ندهید، عجله نکنید و یا کودک را مجبور نکنید. فقط با آنها باشد، بازی کنید و با آنها را تعامل کنید و در نهایت آنها سمت شما می آیند و عکس حرفه ایی و تخصصی که میخواهید را میگیرید . متخصص عکاسی برای ارتباط برقرار کردن با کودکان در عکاسی به شیوه ی آن ها رفتار خواهد کرد و سعی در جلب توجه کودکان خواهد داشت , آتلیه کودک در کرج فتو رستا با داشتن تمامی این توانمندی ها ناب ترین عکس ها را از فرزندان شما خلق خواهد کرد که با عکاسی کودک درکرج  رستا این عکس ها را در خاطره ی خود و کودکانتان همیشگی کنید. عکسبرداری از کودکان و نوزادان در آتلیه های عکاسی اغلب با بهانه گیری های کودکانه همراه است که یک عکاس خوب و متخصص توانایی مدیریت کردن آتلیه کودک خود را به همراه عکسبرداری خواهد داشت. عکاسی کودک در کرج در آتلیه رستا این امکان را به شما می دهد تا عکس های یادگاری و ماندگاری را از کودکان خود داشته باشید و با دیدن آن ها حس خوبی به شما دست دهد برای سفارش و دیدن نمونه کارها به سایت عکاسی کودک رستا https://photorasta.com مراجعه کنید .

تلفن : 02634990630
وب سایت : https://photorasta.com




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

خرید لوازم فانتزی از تی تو مارکت

خرید لوازم فانتزی از تی تو مارکت

تی تو مارکت کار خود را در سال 94 باارائه محصولات آنلاین آغاز کرد و با نگرش مدیریتی موسس این سایت به این فعالیت به عنوان یک کسب و کار پویا و بالنده و مسیری که از همان ابتدا برای رشد و پیشرفت این فروشگاه توسط موسس آن برنامه ریزی شده بود و نیز نیازهای بیشمار و فزاینده ی بازار برای خدمات این فروشگاه و رضایت مشتریان ازکیفیت خدمات ارایه شده توسط این فروشگاه ، موجب شد که تی تو مارکت به سرعت بتواند جایگاه بسیار مناسبی را به عنوان پیشروی این فعالیت در بازار به دست آورد و روزانه تعداد بسیار چشمگیری به شمار مشتریان تی تو مارکت افزوده شود.

تی تو مارکت فروش انواع لوازم فانتزی از جمله ، کالای شخصی و بهداشتی، کالای فانتزی،عروسک نرمالو،اسکوییشی، لوازم خانه فانتزی،لوازم ناخن،مانیکور،پدیکور،لوازم ارایشی

ما به دنبال ایجاد فضایی برای بیشترین بهره وری از طریق حفظ و افزایش سطح کیفی ،کمترین قیمت محصولات تولیدی و با کمترین حاشیه سود ، عرضه محصولات مختلف با تنوع بالا در برندها، عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده، ارسال سریع ، راه اندازی یک وب سایت با امکانات فنی کامل و کاربرپسندبه منظور فراهم نمودن رضایتمندی هستیم . و از تامین کنندگانی که مایل به همکاری در فروش باشند دعوت به عمل می آوریم.




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

 

افزایش بازدید سایت خدمتی کاربردی از سوی سایت های آی پی می باشد که به وسیله آن می توانید با مشخص نمودن تعداد آی پی ، مدت زمان بازدید ، تعداد بازدید هر آی پی و قسمت ها و ویژگی های متنوع دیگر ، بازدید وب سایت خود را به شکلی واقعی و فوق العاده افزایش داده و باعث بهبود رتبه الکسا سایت خود شوید.

افزایش ترافیک سایت یکی از مهمترین اهداف هر مدیر وب می باشد. چرا که با افزایش بازدید وب سایت میتوانیم خدمات یا اهدافی را که با توجه به آن وب سایتمان را ایجاد کرده ایم پیش برده و کسب و کار اینترنتی خود را بهبود بدهیم.

سایت های اینترنتی با هدف های مختلفی راه اندازی شده و در دسته بندی های متفاویتی جای می گیرند. بسیاری از وب سایت ها حالت فروشگاهی داشته و با هدف ایجاد یک کسب و کار اینترنتی ایجاد شده اند. عده ای دیگر سایت های خدماتی بوده و در راستای ارائه کمک و خدمت به کاربران وب تلاش میکنند. سایت های خبری ، شرکتی و … نیز دیگر دسته بندی های سایت های اینترنتی را تشکیل می دهند. اما همه سایت ها در یک مسئله مشترک هستند و آن این است که نیاز به کاربران زیاد و ترافیک بالای بازدیدکنندگان دارند. ترافیک بالای سایت به منزله مشتری بیشتر و بهبود شرایط کاری سایت می باشد.

اهمیت افزایش ترافیک سایت

افزایش بازدید سایت یکی از عواملی است که باعث بهبود رتبه الکسا سایت شما شده و ترافیک سایت را با استفاده از بهترین متدهای روز افزایش می دهد. هر چه ترافیک سایت بالاتر باشد و کاربران بیشتری در طول روز از سایت شما بازدید به عمل آورند ، تاثیر مثبتی بر روی رتبه الکسا می گذارد. تاثیر این روش در یک بازه ۷ تا ۱۴ روزه قابل مشاهده می باشد.

افزایش ورودی گوگل

یکی از مهم ترین عوامل موثر در سئو و بهینه سازی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل ، افزایش ورودی سایت از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو است. از دید گوگل زمانی که این اتفاق می افتد یعنی محتوا سایت شما نسبت به بقیه سایت های جستجو شده برای کاربران مفیدتر بوده است. پس مطمئنا گوگل این ورودی را به عنوان یک امتیاز برای سایت شما ثبت می کند.

از آن جایی که گوگل به عنوان مهمترین موتور جستجوی موجود در اینترنت ، مرجع بسیاری از کاربران وب برای جستجوی مطلب موردنظرشان می باشد ، افزایش ورودی گوگل همواره یکی از دغدغه های اصلی وب مستران به شمار می رود. راه های مختلفی برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد. تولید محتوای مناسب ، توجه درست و اصولی به مسائل مربوط به سئو و همچنین تبلیغات هوشمندانه می تواند از عواملی باشد که در افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو موثر است. اما راه دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد و آن خرید بازدید گوگل است. مجموعه های آی پی ، افزایش ورودی گوگل را به صورت واقعی به همراه امکانات متنوع بازدید برای شما فراهم آورده است.

 

خدمات تولید محتوا

یک سایت هر چقدر که طراحی خوب و جذابی هم داشته باشد، تا زمانیکه از محتوای مناسب برخوردار نباشد مورد توجه موتورهای جستجو و کاربران قرار نخواهد گرفت.دیگر روش های سنتی و لینک سازی انبوه جوابگو نیست و گوگل اولویت نتایج جستجو را به وب سایت هایی می دهد که از محتوای مفید برای کاربران برخوردار باشند. ما بهترین محتوا را برای برندتان تهیه می کنیم کافی است فقط یک بار به ما اعتماد کنید.

با استفاده از خدمات تولید محتوا مخاطبان بیشتری را جذب سایت خود کنید و از حضور خود در رده های اول نتایج موتورهای جستجو لذت ببرید. ما آماده ایم تا ضمن رعایت هویت برند کسب و کار شما، برای وب سایت شما محتوای جذاب و کاربرپسندی تولید کنیم تا شانس دیده شدن شما توسط موتورهای جستجو و به دنبال آن کاربران بالاتر رفته و بازدیدکنندگان وفاداری برای سایت خود پیدا کنید.

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

 

برچسب ها : افزایش ورودی گوگل ، افزایش بازدید سایت ، خدمات تولید محتوا

 

 

 

 




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

امیر شریفی مدیر سایت‌ پرورش افکار

امیر شریفی مدیر سایت‌  پرورش افکار  ، مربی قانون جذب و صاحب چندین سایت پربازدید دیگر است. هرکسی او را ببیند، نخستین چیزی که نظرش را جلب می‌کند، صداقت و انرژی فوق‌العاده‌اش است، طوری که همواره با جنب‌وجوش حرف می‌زند و کمتر می‌نشیند.

وقتی حرف می‌زند کاملاً مشخص است که باصداقت کامل حرف می‌زند و انسان محو صداقت و خاکی بودنش می‌شود. مشخص است که کودک درون بسیار قدرتمندی دارد و به قول خودش رفتارهای کودکانه بسیاری دارد و اصلاً هم سعی در مخفی کردنش ندارد. در کل سعی در مخفی کردن هیچ‌چیزی ندارد. می‌گوید نقاب را دوست ندارم.

جوانی که در چند مقطع فقر و ورشکستگی را تجربه کرده است و امروز لقب کارآفرین موفق را به دوش می‌کشد. زمان تعریف کردن هر چیزی اشتیاق زیادی دارد و با حرارت حرف می‌زند. بسیار عاشق است. به گفته خودش اگر عشق به انسان‌ها را فاکتور بگیریم ۲ عشق درونی و معنوی دارد. یکی عشق به تدریس و معلمی و دیگری عشق به کشور عزیزمان ایران.

وی در زیر به پرسش‌هایی در مورد اینکه چگونه در این سن کم تبدیل به کارآفرینی موفق شد، پاسخ داد:

چطور شد که فکر کردید می‌توانید کارآفرین شوید؟

- داستانش طولانی است. اول از توانستن شروع نشد. اصلاً به توانستنش فکر نکردم. بیشتر بحث خواستن بود. همه شنیدیم که خواستن توانستن است ولی من این موضوع رو یک مدل دیگر مطرح می‌کنم. من اعتقاد دارم وقتی انسان بخواهد اصلاً فکر نمی‌کند که می‌تواند یا نه!‌ فقط شروع می‌کند. البته اگر خواستن، خواستن واقعی باشد. من عاشق کارم هستم و زمانی که نشاط آوران یا پرورش افکار را استارت زدم، نشستم و حساب کتاب کنم که می‌شود یا نه. فقط گفتم می‌خوام و بسم الله گفتم و شروع کردم.

اگر موفق نمی‌شدید چطور؟

- آنقدر در زندگی‌ام شکست‌خورده بودم که نمی‌ترسیدم (می‌خندد). جدای شوخی می‌دانستم موفق می‌شوم چون وقتی‌که به درک خوبی از قوانین موفقیت رسیدم این قوانین را درجاهای مختلفی تست کردم و نتیجه همواره یک‌چیز بود: بی‌نظیر! اجازه بدید تنها یک موردش را برای‌تان خیلی کوتاه تعریف کنم.

من ابتدا کمک مشاور دبیرستان علامه حلی ۴ بود. شروع کردم گفتم خوب من می‌خواهم به درجات بالاتری برسم نه اینکه تایپ و کپی به عهده من باشد. من می‌خواهم تأثیرگذار باشم. بعد شروع به استفاده از همین قوانین کردم و کمتر از یک سال مسئول المپیاد همان دبیرستان شدم. درصورتیکه به طور معمول کمک مشاورها شاید بعد از چندین سال نهایتا مشاور اول دبیرستان شوند ولی من فقط المپیاد را می‌خواستم.

جالب اینجاست که تمام مسئولان المپیادی که می‌شناختم، مدال المپیاد کشوری و یا حتی جهانی داشتند ولی من نداشتم. این باعث نشد ناامید بشوم تنها به خودم گفتم جای مدال را باید با تواناییم پر کنم. در آن زمان دبیرستان علامه حلی ۴ از زمان تأسیس تا همان سال ۲ مدال طلای کشوری المپیاد داشت و سال اولی که من مسئول المپیاد شدم موفق شدیم ۶ مدال طلا به دست بیاوریم. می‌دانم شاید برای عده‌ای این نتایج خیلی چشم‌گیر نباشد ولی من به بزرگترین هدف کاری‌ام در آن زمان رسیدم. در کمتر از یک سال.

یعنی سه برابر تمام ادوار مدرسه فقط در یک سال مدال طلا کسب کردید؟

- بله

خیلی عالی است...

- شاید من هم در آن زمان چون تازه این قوانین را به کار می‌بستم همین نظر را داشتم ولی الآن می‌گویم کاملاً طبیعی است. بعد این قوانین را در مورد ثروت در زندگی شخصیم به کار بردم و به‌سرعت درآمدم ده برابر شد. به‌سرعت منظورم ۳ ماه نیست ولی در کمتر دو سال و چند ماه نزدیک به ده برابر شد. این‌ها فقط قسمتی از به کار بردن این قوانین بود. اگر بخواهم نتایجی که گرفتم را بگویم یک جلد کتاب می‌شود. حالا فکر می‌کنم جواب سؤالتان را کامل گرفته باشید. آنجا که پرسیدید اگر موفق نمی‌شدید چطور؟ من اصلاً به موفق نشدن فکر نمی‌کردم چون می‌خواستم و تجربه‌ام می‌گفت همه‌چیز به بهترین شکل پیش خواهد رفت.

پس شما موفقیت خودتان را پیشگویی کردید. اتفاقاً شنیدم که شما در یکی از صحبت‌های‌تان اشاره کردید، بارها به افراد گفتید تا ۶ ماه دیگر به موفقیتی می‌رسید یا برعکس، گفتید که الان زمان شروع کار نیست و اگر آغاز کنید، حتماً متضرر می‌شوید و اکثراً هم درست گفتید. در کل پیشگوی خوبی هستید؟

- نه، به‌هیچ‌وجه اسمش پیشگویی نیست. اگر من بگویم امشب خورشید در آسمان نخواهد بود پیشگوی خوبی هستم؟

مسلماً خیر. این موضوع خیلی طبیعی است...

- کاری که من کردم و می‌کنم هم طبیعی است. ما در جهانی منظم زندگی می‌کنیم. صد در صد منظم! شنیدید حتی یک برگ هم بدون اراده خداوند از درخت نمی‌افتد؟ این دقیقاً همان نظم جهان هستی است. اراده خداوند متعال منظم است. بهتر بگویم خداوند بزرگ و مهربان اراده کرده که جهان منظم باشد. تابه‌حال دیده‌اید که خداوند اراده کند شب خورشید در آسمان باشد؟ یا اراده کند که یک روز به‌جای جاذبه زمین جاذبه آسمان داشته باشیم؟

خیر...

- پس تابه‌حال ۲ موضوع رو قبول داریم: همه‌چیز در دنیا به اراده خداوند است. اراده خداوند این است که جهان هستی کاملاً منظم باشد و این نظم است که جهان را زیبا کرده است. اصلاً دقت کردید که عمومی‌ترین و ساده‌ترین برهان برای اثبات خداوند برهان نظم است؟ حالا ما به‌عنوان اشرف مخلوقات خداوند در زندگی‌مان نظم وجود ندارد؟

در عین سادگی خیلی جالب است...

- بله جالب است، کلاً همیشه حقیقت جالب است.  کاری که من می‌کنم کار عجیبی نیست. کافی است نظم جهان را بدانیم. آن زمان به راحتی می‌بینیم که یک نفر آیا در راستای این نظم حرکت می‌کند یا برخلاف آن. اگر در راستای این نظم حرکت کرد به چیزی که می‌خواهد می‌رسد و اگر رعایت نکرد نمی‌رسد و هیچ‌چیز این بین قدرتی ندارد. معنی «لاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم» دقیقاً همین است: یعنی هیچ حول و قوه‌ای نیست مگر مال خدا. یعنی اوضاع اقتصادی مهم نیست. تصمیم کارفرما مهم نیست و هیچ‌چیز دیگری مهم نیست؛ فقط خدا.

یک شعر زیبا از زبان دل‌نشین و مبارک مقام معظم رهبری شنیدم که نمی‌دانم از کیست ولی بسیار زیباست: «اگر تیغ عالم بجنبد ز جای - نبرد رگی تا نخواهد خدای» این یعنی دیدگاه توحیدی به جهان. یعنی جهان به اراده خداوند متعال منظم آفریده‌شده است.

و تلاش شما این است که این نظم را به مردم آموزش دهید؟

- دقیقاً. من محصولی آماده کردم به نام کارشناس جذب شوید که در آن قانون جذب را آموزش می‌دهم. البته نه به آن شکلی که در فیلم راز و یا منابع دیگر آموزش داده‌ شده است. این منابع دیدگاه اومانیسمی دارند و سعی کردند خدا را از این  قانون حذف کنند درصورتی‌که کل این قانون بوی دل‌نشین خدا را می‌دهد. به‌شخصه معتقدم بهترین منبع برای یادگیری این قانون کتاب مقدس قرآن و کلام نورانی اهل‌بیت(ع) است.

 




شنبه 22 تير 1398
ن : khashayars

ثبت برند چیست؟

به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص است این امر طوری صورت می گیرد که حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی روزانه افراد زیادی قصد ارائه محصولی جدید یا خدماتی ویژه دارند. این افراد تصمیم به جذب مخاطبان و مشتریان خود را از راه هایی همانند رسانه های ارتباط جمعی ، تبلیغات محیطی و … دارند و پر واضح است که شرط لازمه برای ماندگاری در ذهن مخاطبین و مشتریان داشتن یک نام و یا علامت تجاری خاص و منحصر به فرد است. این نام تجاری و یا علامت تجاری به نوعی معرف اصلی افراد و شرکت های سازنده می باشد.ثبت برند به منظور ایجاد تفاوت میان افراد ، محصولات و خدماتشان از یکدیگر به کار می رود و همین امر سبب می شود که رقبا با ارائه خدمات مشابه نمی توانند از زحمات صاحب برند سوءاستفاده کنند و در صورتی که افرادی این عمل را انجام دهند فردی که قبلا به ثبت برند مورد نظر پرداخته است این اجازه را دارد که با استناد بر گواهی ثبت برند به شکایت از شخص مورد نظر بپردازد.

 

 

هر شرکت یا شخصی می تواند علاوه بر ثبت شرکت به ثبت برند خود نیز بپردازد تا با هک شدن آن بر روی محصولات و هر مکان دیگری خود را بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان جای دهند.به منظور تعیین نام تجاری باید توجه داشت نام انتخاب شده توسط صاحب برند می تواند تمام و یا چند حرف از آن برگرفته از نام خاص محلی باشد ، و در نهایت زمانی که نام تجاری مورد نظر خود را انتخاب کرد می تواند آن را از طریق کارشناسان ثبت شرکت کریم خان به ثبت برساند و از طریق آن در بازار کسب و کار شناسایی شود.

 

 

در ادامه ثبت شرکت کریم خان، برند را از ۷ دیدگاه مورد بررسی قرار می دهد.

یک برند را می توان از هفت دیدگاه مورد توجه قرار داد :

  • اقتصادی
  • هویتی
  • دید مصرف کننده
  • شخصیت شناسی
  • دید مدیریت رابطه
  • اجتماعی
  • فرهنگی

فرق برند و علامت تجاری چیست؟

نشان یا علامت تجاری (Trade Mark)، علامتی با رنگ ، شکل، حرف، شعار، آهنگ و تصاویر خاص می باشد.این نکته را همواره باید در نظر داشته باشید که نام تجاری یا برند همواره میبایست با علامت تجاری همان محصول همخوانی داشته باشد شخصی که به ثبت برند می پردازد ، این اطمینان را دارد که شخص دیگری نمی تواند از آن نام و نشان استفاده نماید.نشان تجاری تصویری است که یک شرکت یا سازمان از خود یا محصولش ، آن چنان که هست ارائه می دهد ، اما برند بعنوان هویت تجاری محصول قلمداد می شود.از جمله عواملی که در شناخت کامل یک برند موثر هستند می توان به بسته بندی، نوع ارائه ی محصول، مخاطبان محصول، کیفیت آن، تبلیغات، تجربه ها و… اشاره نمود.


انواع برند چیست؟

برندها بر حسب چیزی که معرفی می کنند ، انواع مختلفی دارند. بعضی از انواع برند را با هم مرور می کنیم:

برند محصول: برند کردن یک محصول یا خدمت خاص.
برند شخصی: مانند یک ورزشکار
برند شرکتی: یک شرکت که چندین محصول یا خدمات مختلف دارد.
برند جغرافیایی: مانند یک شهر خاص
برند عمومی: مانند مراسم های حکومتی
برند فرهنگی: مانند یک مراسم فرهنگی
برند مذهبی: مانند یک مسجد یا کلیسا

اقدامات لازم جهت ثبت برند

برای ثبت برند خود می توانید مستقیما به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید.اما این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است انجام این کار برای شما اندکی وقت گیر باشد.لازم به ذکر است که در صورتی که جهت ثبت برند از مشاورین مربوطه کمک نگیرید ممکن است لازم باشد که چندین بار برند خود را تغییر دهید که این امر ممکن است برای شما زمان گیر و هزینه بر باشد ، بنابراین بهتر است جهت ثبت برند با مشاورین موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان تماس گرفته و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.
قانون درباره‌ ثبت برند چه می‌گوید؟

ماده های ۵۷۶ تا ۵۸۲ قانون تجارت ایران، مربوط به ثبت برند و نام تجاری هستند. این فصل قانون ، «اسم تجارتی» نام دارد و در آن به کلیات ثبت یک اسم برای یک فعالیت تجاری پرداخته شده است.

علاوه بر این، قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری نیز در سال ۱۳۸۶ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. در فصل سوم این قانون، درباره ی ثبت علامت تجاری با جزئیات کامل صحبت شده است.


ویژگی های یک برند ایده آل

موسسه ثبت شرکت کریم خان جهت ثبت یک برند مناسب به ۷ نکته اشاره نموده است :

ایجاد تفاوت و تمایز با ثبت برند مناسب : در ثبت برند باید به این نکته توجه داشته باشید که برند شما میبایست با برند ثبت شده توسط رقبای شما، متفاوت باشد.

درگیری با احساس و عواطف مخاطب با ثبت برند مناسب : شما می توانید پیش از ثبت برند به این نکته توجه داشته باشید که احساسات مشتری را به وسیله برند خود تحت تاثیر قرار دهید.

ایجاد کاریزمای برند هنگام ثبت برند : سعی کنید به ارزش هایی که مخاطبانتان به آن ها پایبندند توجه کنید.
ایجاد فرهنگ برند با ثبت برند : به تمامی کارمندانتان یاد دهید که ارزش برندتان را بدانند و از آن استفاده کنند.
ایجاد سیستم مدیریت برند در هنگام ثبت برند : برند شما باید همه ی نیازمندی های حوزه ی مورد نظر را پشتیبانی نماید.
ثبت برند با توجه به تغییرات : همگام با زمانه به ثبت برند بپردازید و به علاقمندی های جدید مخاطبان خود احترام بگذارید.
ایجاد و ثبت برند به عنوان سرمایه گذاری: همواره این را به یاد داشته باشید که ثبت برند، هزینه نیست بلکه می تواند برای صاحب برند به منزله یک سرمایه ارزشمند به حساب بیاید.

مراحل ثبت برند چیست؟

پیش از انجام ثبت برند ، می بایست اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری تحویل داده شود که این کار در سریع ترین زمان توسط کارشناسان ثبت شرکت کریم خان صورت می پذیرد.سپس کارشناسان اداره ثبت علامت تجاری اقدام به بررسی نام و برند نموده و پس از سپری شدن مدتی اقدام به رد یا تایید برند می کنند.در صورتی که برند و نام تجاری مورد تایید قرار گرفت کارشناسان ثبت شرکت کریم خان اقدام به تکمیل مدارک نموده و چنانچه نام تجاری و برند مورد تایید اداره ثبت برند قرار نگرفت با توجه به نظراتی که کارشناسان ارائه داده اند میبایست نقص موجود در برند را رفع نمایند.پس از گذراندن مراحل فوق به منظور ثبت برند باید یک آگهی تقاضا ترتیب دهند.در این مرحله در صورتی که شخصی اعم از حقیقی و حقوقی شکایتی مبنی بر تکراری بودن نام یا علامت و یا کپی برداری و سوءاستفاده از نام نداشته باشد پس از گذشت زمان قانونی ثبت برند صورت می پذیرد.برای ثبت برند در ایران ، پس از استعلام های اولیه توسط مشاوران ثبت کریم خان ، می بایست اظهارنامه شما در سامانه اداره مالکیت صنعتی ثبت شود ، پس از گذشت ۴۵ الی ۹۰ روز پس از ثبت اظهارنامه کارشناسان اداره نظر نهایی را در مورد علامت مورد نظر اعلام نموده و در صورت مورد تایید قرار گرفتن نام ، آگهی تقاضا جهت ثبت علامت در ایران صادر می شود.از زمان چاپ آگهی تقاضا در روزنامه رسمی کشور ، به مدت ۳۰ روز مهلت به اشخاص حقیقی و حقوقی داده می شود تا در صورت داشتن اعتراض به ثبت این برند ، اعتراض خود را با ذکر مستندات به اداره مالکیت صنعتی ارائه کنند.درصورت گذشت ۳۰ روز از زمان چاپ آگهی تقاضا و عدم اعتراض نسبت به ثبت برند در ایران ، آگهی دوم (آگهی رسمی ثبت علامت) در روزنامه رسمی کشور چاپ می شود و در پایان تصدیق ۱۰ ساله برند صادر گردید و به مالک ارائه می گردد.این نکته شایان توجه است که مشاورین و کارشناسان ثبت شرکت کریم خان جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان به صورت تخصصی برند شما را استعلام می نمایند.در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیحی اجمالی در رابطه با استعلام برند بپردازیم.


آیا پس از ثبت برند می توانیم شروع به فعالیت نماییم؟

مدیران پیش از هر چیزی در هنگام تاسیس یک مجموعه باید به ثبت برند بپردازند تا بدین ترتیب از سو استفاده غیر جلوگیری به عمل آید.اما لازم است بدانید برای شروع فعالیت تجاری ، تنها ثبت برند کافی نیست. مدیران و صاحبان مشاغل می بایست متناسب با نیاز خود اقدام به ثبت شرکت نمایند و پس از آن فعالیت تجاری خود را شروع کنند.موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان شما را در اموری از قبیل ثبت برند و ثبت شرکت یاری می نماید.
اقدامات لازم جهت تقویت برند

گسترش: از گسترش زود هنگام کار خود جدا خودداری نمایید زیرا افزایش ناگهانی مخاطبان، سبب پراکندگی و گم شدن برند شما در میان انبوه فعالیت خواهد شد.

اختصار: در فعالیت مربوط به برند خود، متمرکز شوید. به هر میزان که تمرکز شما بر مورد یا موارد خاصی باشد، برند شما قوی تر می شود.
معروفیت: تا جایی که می توانید باید برند و کار خود را معروف کنید.یکی از روش های کارآمد در کسب شهرت ، این است که در کار خود «اولین» باشید.به عبارت دیگر اولین کسی باشید که این محصول را ارائه می کند ، و یا اولین کسی باشید که این محصول را به این شکل خاص معرفی می کند.

تبلیغات: تبلیغات برای برند یکی از زیربنایی ترین اقدامات جهت تقویت برند می باشد و این تبلیغات باید به گونه ای باشد که برند مذکور به نام شما شناخته شود.

استعلام برند ثبت شده

یکی از مهم ترین مراحل ثبت برند ، استعلام برند می باشد که توسط کارشناسان ثبت شرکت کریمخان از اداره ثبت علائم تجاری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که نام تجاری و یا برند شما مشابه با برند دیگری باشد موسسه ثبت کریم خان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین برند و شبیه ترین برند به نام اولیه را به ثبت برسانید و اگر نام تجاری شما عنوان مشابهی نداشته باشد در کمترین مدت زمان نسبت به ثبت برند اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدارک لازم جهت ثبت برند

مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقیقی:

  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

    مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقوقی:
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  • کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

جهت اطلاع از سایر مدارک و شرایط لازم با کارشناسان ثبت شرکت کریم خان تماس حاصل فرمایید.

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان در خصوص مدارک لازم جهت ثبت برند به ۴ نکته اشاره می نماید:

نکته ۱ :مجوز جهت ثبت علامت تجاری در ایران می تواند پروانه بهره برداری یا جواز تاسیس و یا جواز کسب و … باشد.

نکته۲: اگر نام برند لاتین باشد و یا در لغت نامه دهخدا معنایی نداشته باشد ، جهت به ثبت رساندن آن نیاز به کارت بازرگانی می باشد.

نکته ۳:جهت ثبت برند در ایران در زمینه تبلیغات نیاز به مجوز از وزارت ارشاد می باشد.

نکته۴: جهت علامت در زمینه دارویی نیازمند دریافت مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

 

هزینه ثبت برند

برای اعلام هزینه نهایی ثبت یک نام و علامت تجاری ابتدا می بایست کارشناسان و متخصصان ثبت برند کریم خان نام و علامت شما را بررسی نموده و نسبت به استعلام برند اقدامات لازم را انجام دهند ، اما شما می توانید با مشاورین ثبت کریم خان تماس گرفته و به کسب اطلاعات از هزینه ثبت برند بپردازید.

ثبت برند فارسی و ثبت برند لاتین

بعنوان چند نمونه از مشهورترین برندها می توان به Apple ، Samsung و BMW اشاره نمود. برندهای غیر لاتین یا فارسی برندهایی هستند که به صورت فارسی در اداره مالکیت صنعتی و معنوی طی مراحلی که جزئیات آن در سایت ثبت شرکت کریم خان موجود است به ثبت می رسند.جهت ثبت برندهای فارسی میبایست مجوزی مبنی بر فعالیت مرتبط با آن نام تجاری ارائه شود.در ضمن لازم به ذکر است که نام تجاری مورد نظر باید الزاما دارای ریشه فارسی در فرهنگ لغات فارسی باشد. برندهای لاتین برندها یا نام هایی هستند که در آنها حروف لاتین به کار می رود و ملاک ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی و معنوی اخذ مجوز فعالیت مرتبط به انضمام کارت بازرگانی مرتبط می باشد.لازم به ذکر است که ثبت برند های معروف که به اسامی مشهوره شهرت یافته اند خلاف قوانین بین المللی می باشد و غیر قابل ثبت نیز هستند.
طریقه انتخاب درست برند

انتخاب نام و برند یکی از اصول اساسی در شروع یک کسب وکار جدید است.با ثبت برند درواقع قدمی جهت شناسایی محصولا و خدمات به مشتری برداشته اید.همچنین می توان از انتخاب نام تجاری بعنوان یکی از اصول مهم و اساسی در شروع کار جدید یاد کرد که باید در برگزیدن آن دقت لازم را به عمل بیاورید.نام تجاری که انتخاب می کنید باید ساده باشد تا بدین ترتیب برند شما به سهولت تلفظ شده و به خاطر سپرده شود.یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب نام تجاری مورد توجه قرار داد این است که طریقه تلفظ برند باید با شکل نگارشی آن یکی باشد تا مشکلی در سرچ اینترنت کاربران به وجود نیاید در حقیقت یکی دیگر از ویژگی های لازم و اساسی در ثبت برند ، اینترنت پذیر بودن آن است.توجه به این نکته ضروری است که در دنیای امروز کار و تجارت زمانی شکوفا می شود که وارد اینترنت و فضای مجازی شده باشد، یافتن نامی که برای وب آشنا باشد را می توان لازمه این کار دانست.یکی از نکات دیگری که در مورد نام تجاری در وب می توان به آن اشاره داشت تبلیغات است. همانگونه که مطلع هستید یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی، دنیای مجازی بر بستر وب و شبکه های اجتماعی گوشی های همراه است که کمک قابل توجهی به رونق کسب و کار می نماید.

چگونه نام تجاری مناسب ، باعث دیده شدن برند ما می شود؟

یکی از مناسب ترین راهکارها برای متفاوت بودن در بین رقبا و کانون توجه قرار گرفتن در بازار کنونی ، برگزیدن نامی ویژه و متفاوت از رقبای هم صنف می باشد.این راهکار می تواند علاوه بر تحریک حس کنجکاوی سبب شود تا مشتری نام این برند را راحت تر به خاطر بسپارد و زمانی که مشتری قصد خرید محصولی را دارد ، نامی آشنا که در ذهن دارد را انتخاب خواهد کرد.از آنجایی که تمامی تلاش ها در جهت انتخاب بهترین برند ، صرفا برای خوانایی و به خاطر سپردن توسط مشتری می باشد ، گفتنی است که برند و لوگو با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند. یکی از مهم ترین نکاتی که میبایست در ثبت برند مورد توجه قرار دهیم همخوانی برند با لوگو می باشد به صورتی که این دو کاملا با یکدیگر مرتبط باشند.لوگو در واقع تصویری است که با شنیدن نام تجاری شما در خاطر مشتری مرور می گردد ، پس باید نتیجه گرفت که لوگو های تصویری مرتبط با برند بسیار موثر واقع می شوند.البته ناگفته نماند که برند و لوگو باید با ذات کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و باید قدرت شما را در کار منعکس نمایند تا امکان رقابت با رقبا را داشته باشید.

ثبت برند به صورت بین المللی

یکی از نکات حائز اهمیت پس از ثبت برند در داخل ایران ، ثبت برند در جامعه بین المللی یا جامعه جهانی می باشد ، ثبت برند به صورت بین المللی به صورت ثبت در معاهدات بین المللی می باشد.

معاهدات معتبر برای ثبت برند های جهانی

معاهدات معتبر برای ثبت برند های جهانی شامل پروتکل مادرید ، معاهده لیسبون و کنوانسیون مادرید می باشد.در معاهده مادرید حدود ۸۶ کشور که شامل کشور ایران و عدم حضور کشور عراق می باشد حضور دارند.یکی از نکات مهم در خصوص ثبت بین المللی این است که اصولا تحریم ها برند یا نام تجاری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.حتی شهر ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.در صورتی که نام شهر در این معاهدات به ثبت رسیده باشد می تواند تحریم ها را دور بزند.تا به امروز تبریز اولین شهری است که برای ثبت برند اقدام نموده است.جهت ثبت برند به صورت بین المللی ابتدا باید برند در نقطه مبدا ثبت شود سپس به معاهده مادرید ( ثبت جهانی) ارجاع گردد.

مزایای ثبت برند

عدم سوء استفاده از نام تجاری
عدم کپی برداری و شبیه سازی بر طبق برند
عدم تاثیر تحریم ها در صورت ثبت در معاهدات بین المللی (مانند معاهده مادرید(

ثبت برند می تواند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها و ارگان ها و کارخانجات کمک شایان توجهی نماید.لازم به ذکر است که ادارات استاندارد و اداره بهداشت ، غذا ، دارو و ادارات محیط زیست برای اعطای مجوز یا پروانه از شما تقاضای برند می نمایند.داشتن یک برند و یا ثبت برند (انتخاب اسم برند) در نتیجه برند سازی می تواند در موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات در جهت ورود به بازار رقابت کمک کند و در نتیجه می تواند باعث ورود محصولات و دیگر خدمات توسط همان برند بدون پرداخت هزینه اضافی جهت ثبت برندی جدید و حضور در عرصه رقابت بدون هزینه برند سازی گردد.در ادامه ثبت شرکت کریم خان ۹ نکته مهم جهت انتخاب برند یا نام تجاری را در اختیار شما قرار می دهد.

 




جمعه 21 تير 1398
ن : khashayars

ارزان و آسان به اروپا مهاجرت کنید

ارزان و آسان به اروپا مهاجرت کنید

اگر قصد مهاجرت دارید و مقصد مناست را نمی دانید، اگر قصد صادرات و واردات دارید اما نمیدونید به چه کشوری و چگونه، اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید و نمی دانید کدام کشور و کدام دانشگاه، ما اوکراین را به شما معرفی می کنیم.

 

ما با در اختیار داشتن تیمی مجرب از متخصصان و کارشناسان حقوق مهاجرت ، مدیریت، بیزنس و تجارت و با داشتن سالها تجربه درخشان در خدمت هم میهنان عزیز جهت ارائه خدمات مهاجرت واقامت کشور اوکراین، همچنین سرمایه گذاری، راه اندازی و مدیریت بیزنس در این کشورهاست.

راه های اخذ اقامت اوکراین :

1-  اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اوکراین

2-  اخذ اقامت از طریق خرید ملک

3-  اخذ اقامت از طریق حضانت در اوکراین

4-  اخذ اقامت از طریق ازدواج در اوکراین

5-  اخذ اقامت از طریق تولد فرزند در خاک اوکراین

6-اخذ اقامت از طریق تحصیل در اوکراین

 

اقامت از طریق خرید ملک - اقامت اوکراین

خرید ملک در اوکراین می تواند می تواند برای زندگی در آنجا و اقامت اوکراین از طریق خرید ملک اتفاق بیفتد یا با دید اقتصادی و سرمایه گذاری در اوکراین انجام شود.

همچنین و چند نوع ویزا اوکراین داریم که در وب سایت موسسه اقامتی سفیر نور کاملا توضیح داده شده است

دفتر تهران : 02128424794

دفتر تهران : 02128427363

تمتاس از طریق واتزآپ :

09120350072

09108725373

سایت : ukr-visa.com

 

لینک اینستاگرام

https://www.instagram.com/UKRAINE.2017/

تلگرام: @ukraine2017

در صورت عدم پاسخگویی بعلت تماس های متعدد، شماره موبایل خود را به شماره موبایل زیر ارسال نمایید، تا در زمان مناسب با شما تماس بگیریم.

09108725373




جمعه 21 تير 1398
ن : khashayars

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی

وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل عدالت اداری در زمینه تخلفات و تظلمات دستگاه‌های اداری و حکومتی نسبت به مردم در دیوان عدالت اداری دارای تجربه است. آنها در زمینه رسیدگی به مواردی که در صلاحیت دیوان است دارای تخصص ارزشمندی هستند. وکیل دیوان عدالت اداری وکیل دادگستری است. برای وکالت دادن به یک وکیل باید به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک به دفتر مربوطه مراجعه کرد. ‌پس از مطالعه مدارک و قبول پرونده از طرف ایشان وکالتنامه امضا و قرار مالی تعیین می شود. وکیل دیوان عدالت اداری، وکالت دیوان عدالت اداری را بر عهده دارد این صفت به علت با تجربه و ماهر بودن این وکلا در دیوان عدالت اداری می باشد.

رسیدگی به پرونده هایی همچون شکایت از رای ماده صد، اعتراض به آرای کمیسیون های مواد ۵۵ ، ۷۷ ، ۹۹ قانون شهرداری، شکایت از شهرداری برای صدور پروانه ساختمان، شوراهای اسلامی شهرها و مراجع دولتی، اختلاف بر سر  تغییر کاربری اراضی، شکایت از تعزیرات حکومتی به پرونده های تخلفات اداری، و ... بر عهده یک متخصص دیوان عدالت اداری می باشد.

 

مزایای استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری:

- سرعت بخشیدن به نگارش لایحه  دادخواست شکایت به دیوان عدالت اداری

- کاهش اشتباه در توضیح دادخواست

- کوتاه نمودن راه دادرسی با تنظیم صحیح دادخواست توسط متخصص دیوان عدالت اداری

- خدمات وکیل دیوان عدالت اداری در دفاتر استانی دیوان عدالت اداری

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی وکیلی است که در زمینه ی پرونده های  حقوقی و کیفری که مربوط به اموال غیر منقول است تخصص دارد. وی نسبت به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت آگاهی دارد .

امروزه به علت  عدم نظارت صحیح بر قراردادهای ملکی ،دخالت دلالان به جای سردفتران و وکلا و همچنین عدم آگاهی از قوانین، مشکلات زیادی در پرونده ها به وجود می آید که برای حل کردن آنها نیازمند  آگاهی درباره مسائل ثبت و کارشناسی دقیق یک وکیل ملکی در تهران می باشیم. زیرا بدون وکیل ملکی نمی‌توان به راحتی حق را از باطل تشخیص داد. وکیل پایه یک ملکی در تهران به قانون و آیین نامه های قانون ثبت تسلط دارد و می‌تواند مسائل بسیار پیچیده ای را به راحتی حل کند.

از جمله وظایفی که یک وکیل ملکی بر عهده دارد می توان به تنظیم سند رسمی، رفع مزاحمت از ملک،  تصرف عدوانی، تخلیه املاک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۵۷، تایید فسخ معامله، ابطال قرارداد اجاره،تعدیل اجاره بها، الزام به اخذ پایان کار و سایر دعاوی ملکی اشاره کرد.

 

از جمله ویژگی های یک وکیل ملکی:

.  میزان تجربه ،  هر چقدر وکیل ملکی تجربه بیشتری در امور املاک و اراضی داشته باشد درصد موفقیت وی در تمامی دعاوی ملکی بالاتر است.

. تسلط کافی به مسائل حقوقی،کیفری و ثبتی . یک وکیل ملکی خوب علاوه بر تجربه کافی باید با قوانین و مقررات  در دادگاه ها آشنا باشد.

 

طلاق توافقی

 طلاق توافقی گونه‌ای از طلاق به شمار می‌آید که در آن زوجین (زن و شوهر) به دلایلی به این نتیجه می‌رسند که قادر به ادامه زندگی مشترک نبوده و تصمیم به جدایی و طلاق می گیرند. در این نوع طلاق زوج و زوجه در کلیه مسائل که مربوط به زندگی مشترک است مانند حضانت فرزند یا فرزندان،نفقه، جهیزیه،مهریه و... به تفاهم و توافق می‌رسند. طلاق توافقی بهترین نوع طلاق است  چرا که زوجین در طلاق توافقی دعوا، جدال و برخوردهای نامعقول  ندارند.

در طلاق توافقی اگر زوجین در مواردی  با یکدیگر تفاهم داشته باشند، این موارد  برای دادگاه قابل قبول خواهد بود. مواردی که زن و شوهر در آن به توافق رسیده اند در گواهی عدم امکان سازش نوشته خواهد شد. این نکته قابل ذکر است که طرفین می توانند تا قبل از آخرین جلسه دادگاه و قبل از صدور حکم طلاق،درخواست طلاق توافقی خود را پس بگیرند .

 

شرایط طلاق توافقی

زوجین در صورت تصمیم گیری برای طلاق در سامانه تصمیم طلاق توافقی ثبت نام می کنند سپس با مراجعه به یکی از مراکز مشاوره پس از گذراندن یک یا چند جلسه مشاوره ،تصمیم نهایی خود را  برای ادامه زندگی و یا طلاق میگیرند. به طور معمول در یک ماه چهار جلسه مشاوره انجام می‌شود اما ممکن است مشاور خانواده انجام مشاوره در یک جلسه را نیز کافی بداند. در طلاق توافقی معمولا تمامی مراحل از زمان مراجعه زوجین یا وکلای آنها به دادگاه تا زمانی که صیغه طلاق جاری شود کمتر از ۱۰ روز به طول می انجامد.

 




جمعه 21 تير 1398
ن : khashayars

تجربه حساب و کتاب مدرن با نرم افزار حسابداری قیاس

تجربه حساب و کتاب مدرن با نرم افزار حسابداری قیاس

مقدمه ای بر حسابداری و تاریخچه آن و لزوم استفاده از نرم افزار حسابداری

از دیرباز تاکنون، مردم با هر میزان از سواد و دانش، دارایی خود را مورد ارزیابی قرار می داد و حسابداری آن را انجام می داد. وسایل و تجهیزات حسابداری در آن زمان، کاغذ و قلم، چرتکه، ماشین حساب و ذهن خود افراد بود. حسابداری نزدیک به 6000 سال قدمت دارد و نخستین مدارک و مستندات حسابداری مربوط به 3600 سال قبل از میلاد بر می گردد. در ایران نیز این پیشینه به تمدن هایی بر می گردد که در ایران بوجود آمد و مدارک حسابداری بدست آمده در آن زمان، دارای قدمتی 25 قرنه می باشد که پیشرفت ایران در راه حسابداری و تنوع متعدد آن در راه امور مملکت، کاملا قابل مشاهده می باشد. با گذشت زمان، نرم افزار حسابداری به روی کار آمد.

اهمیت حسابداری و نرم افزار حسابداری در جامعه کنونی

در دنیای امروزی با پیشرفت شگرف، مؤسسات کوچک و فردی، جای خود را به مؤسسات بزرگ و وسیع دادند.

در این مؤسسات که با تعداد بالا کار انجام می شود، ( تولید، خرید، فروش ) نیاز به پیاده سازی یک سیستم یکپارچه و منظم حسابداری می باشد تا از دزدی، اختلاس، کم یا زیاد آمدن جلوگیری شود و بتوان یک لیست منظم از درآمد و هزینه شرکت در اختیار داشت. این مدل از حسابداری هم اکنون تحت سیستم و برنامه ریزی نرم افزار های مخصوص حسابداری انجام می شود که به سرعت جای حساب و کتاب های دستی را گرفتند و توانستند علاوه بر افزایش سرعت و کارایی، اشتباه و خطا را به حداقل برسانند و در زمان نیز صرفه جویی کنند.

این برنامه ها در زمان کوتاهی، لیستی از تولیدات، فروش، خرید و مواد اولیه تهیه می کنند ( این لیست شامل موارد کوچکتری نظیر دستمزد و ضایعات و . . . نیز می شود ) که می توان با آن مقایسه لازم را انجام داد و سود و زیان شرکت را ملاحظه کرد و با آن تحلیل های لازم را انجام داد. به طور کلی با وجود این برنامه ها، کار بسیار راحت شد و کامپیوتر و برنامه، جای کاغذ و محاسبات دست نویس انسان ها را گرفت.

نرم افزار حسابداری تحت وب

وقتی ما برنامه ای را دریافت می کنیم و آن را نصب می کنیم، روی سیستم مان وجود دارد و از آن بهره می بریم ولی وقتی برنامه ای، روی خط اینترنت کار می کند و راه اندازی می شود، اصطلاحا به آن تحت وب گفته می شود. نرم افزار حسابداری تحت وب، به این صورت عمل می کند که داده های لازم را به آن می دهیم و از طریق اینترنت، پاسخ را به ما عرضه می کند. بسیاری از برنامه ها بدین صورت وجود دارد که در نوع خود، جدید و جالب به نظر می رسد. البته این نوع نرم افزار حسابداری، بیشتر برای محیط های کوچک مناسب است و برای شرکت های بزرگ و وسیع، معمولا نرم افزار های کارا و سنگین تری لازم است تا تمام داده ها را در خود نگه دارد و بتواند اطمینان خاطر را به مدیران دهد که تمام حساب و کتاب ها و محاسبات، صحیح و درست می باشند.

نرم افزار حسابداری ابری چیست ؟

مفهوم حسابداری ابری شاید برای بسیاری از افراد کلمه ای ناشناخته باشد. اصطلاح پردازش ابری، به این معنا می باشد که با استفاده از اینترنت، بتوان به نرم افزار در فضایی دسترسی داشت که هیچ نیازی به حضور شخص یا فردی بر روی یک کامپیوتر خاص نخواهد بود و نیاز به نصب نرم افزار روی سیستم های مختلف نیست.

حسابداری ابری یا نرم افزار حسابداری ابری، که با حسابداری آنلاین نیز شناخته می شود در واقع عملی مانند پردازش ابری را انجام می دهد. در واقع مثل این می ماند که شما روی سیستم محل کار خود نرم افزار حسابداری نصب کرده اید ولی می توانید در خانه با اینترنت و بدون نصب برنامه مورد نظر، تنها از طریق مرورگر وب، به نرم افزار حسابداری مذکور دسترسی داشته باشید.

همه این موارد ( حسابداری تحت وب، حسابداری ابری، نرم افزار حسابداری ) برای راحت تر کردن کار ها ایجاد شده و ما را به سمت این می برد که با حداکثر سهولت، بتوان کار مورد نظر را انجام داد. بسیاری از شرکت ها از این طریق و از راه دور می توانند شرایط شرکت یا کارخانه خود را ملاحظه کنند یا به افراد حرفه ای و حسابداران خبره نشان دهند تا آن ها بتوانند برایشان تصمیم بگیرند و نظر شخصی خود را اعلام کنند. باید قبول کرد که پیشرفت علم و تکنولوژی در بسیاری از مشاغل، سهولت لازم را برای افراد به وجود آورده و باعث شده است در کوتاه ترین زمان ممکن، حداکثر کار ها پیش برود.




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی

 

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت های ال جی و همچنین تبلیغات وسیع، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

 

معرفی کولر گازی ال جی

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت های ال جی و همچنین تبلیغات وسیع، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

امروزه در ایران، کولر گازی ال جی اینورتر ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی و اسپلیت شناخته می شود ؛ دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسور این محصول ، باعث شده این کولر گازی قیمت بالاتری نسبت به بعضی از محصولات مشابه داشته باشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی

پس از خرید کولر گازی ال جی اینورتر و تحویل آن ، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات نصب مجاز آنلاین سرویس ۲۴ و نمایندگی کولر گازی ال جی توسط شماره تلفن های درج شده بر روی گارانتی کولر گازی ال جی برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد.

بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز آنلاین سرویس ۲۴ ال جی تعیین می شود.
کولرهای گازی ال جی دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۲ سال گارانتی قطعات فنی توسط کارت ضمانت آنلاین سرویس ۲۴ می باشد.

ضمانت نامه و گارانتی کولر گازی ال جی

شركت خدماتی فن آوران آرشام صنعت به شماره ثبت ٢٣٩ و شماره ملی ١٤٠٠٤٩٢٨١٤٤ به تاريخ ثبت سال ١٣٨٢ (سهامي خاص با مسوليت محدود) با نام و لوگوی آنلاين سرويس ٢٤ ( آنلاين سرويس ٢٤ ) به عنوان تنها ارائه دهنده رسمی ضمانت نامه و خدمات پس از فروش کولر گازی دیواری ، ایستاده و پرتابل ال جی با بيش از ۱۵ سال سابقه كاری و داشتن بيش از ١٠٠٠ تكنسين مجرب و كار آزموده در تمام شهرهای ايران در زمينه نصب و راه اندازی و تعميرات لوازم خانگی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.
لوگو و اسم اين شركت ( آنلاین سرویس   ۲۴) ثبت رسمی گشته و كليه حقوق ثبتی و معنوی آن محفوظ و هرگونه تقليد يا كپی از نام ، لوگو و موارد ذينفع اين شركت پيگرد قانونی خواهد داشت.

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش آنلاین سرویس ۲۴

 –بهره مندی از مزایای پوشش تعویض کالا.
 –حُسن سابقه در پشتیبانی از 11 هزار مشترک.
 –خدمات پس از فروش مورد تأیید توسط متخصصان، مجامع و اتحادیه ها.
 –استفاده از قطعات اورجینال در دوره خدمات و پس از آن.
 –گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه 1000 نمایندگی در سراسر ایران.
 –دارای گواهینامه ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش.
 –کیفیت بالای خدمات پس از فروش به گواه 15 سال سابقه حضور درخشان در ارایه خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.

 

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

برترین ارائه دهنده خدمات شهری و نورپردازی

برترین ارائه دهنده خدمات شهری و نورپردازی

شرکت فنی مهندسی دمیت عرضه  کننده انواع  خدمات شهری (مبلمان و تزئینات) و نورپردازی با عنوان اولین تولید کننده لامپ های تزئینات شهری و سازه های نورپردازی LED و پرژوکتور در کشور و ساخت تلویزیون های غول پیکر شهری و با استفاده از مهندسین و پرسنل با تجربه و دستگاه های پیشرفته همواره تلاش می کند محصولات با کیفیت، زیبا و مطابق با استاندارد های داخلی و خارجی در راستای روشنایی و شادابی در محیط شهر خلق کند. مفتخر خواهیم بود که با حمایت شما مشتریان گرامی بیش از پیش نظاره گر شهری زیبا و با نشاط با محصولات جدید ومهیج باشیم.

طراحی، تولید و اجرای پروژه های روشنایی و نورپردازی شهری، صنعتی و تجاری مسکونی بر مبنای تکنولوژی LED

تیم حرفه ای طراحی منحصربه فرد و خلاقانه خود، آزمایش نور معماری داخلی، نقشه کشی، و طراحی سه بعدی(3D) در اختیار مشتری قرار میدهد و همچنین این شرکت نظارت کامل و دقیق بر اجرای پروژه بر خود لازم میداند.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

خرید آنلاین و مطمئن(فروشگاه ایگل)

خرید آنلاین و مطمئن(فروشگاه ایگل)

با توجه به رشد بالا و روزافزون تکنولوژی وسایل ارتباط عمومی مردم برای استفاده از سرویس های نوین که بر بستر اینترنت قابل اجراهستند افزایش یافته و دنیای جدید و تازه ای برای همگان باز نموده است.

یکی از اموری که با فراگیر شدن بستر اینترنت در فضای جامع سبک تازه ای به خود گرفته است فرایند خرید است.شاید در زمان گذشته برای خرید محصولات مختلف مجبور بودیم فروشگاه های متفاوتی در سطح شهر جست و جو کنیم و حتی برای یک سری از محصولات نیاز به  رفتن به شهرهای دیگر داشته ایم،اما حال به کمک اینترنت و فروشگاه های اینترنتی نیاز به صرف زمان زیاد نیست و به راحتی میتوان تمام وسایل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تنها با چند کلیک خریداری کرد و درمحل کار یا خانه تحویل گرفت.

خرید گل اینترنتی

تمایل مردم دنیا نسبت به شهرنشینی و رفاه طلبی آنان از یک سو و از سوی دیگر زندگی ماشینی به دور از طبیعت زنده باعث شده است که تمایل انسان ها برای داشتن مدل کوچکی از فضای سبز و طبیعت برای برطرف کردن نیاز های روحی و دور شدن از وابستگی های ماشینی و خستگی های روزانه بالا برود و گل این موجود زیبا این مدل کوچک طبیعت است.

سالانه انواع گل ها و گیاهان به شکل،شاخه بریده،گلدان آپارتمانی،فصلی و درختچه های زینتی تولید و در اختیار انسان ها قرار می گیرد.

هم اکنون تجارت گل های شاخه بریده تبدیل به تجارتی سودآور شده است.یکی از پرمصرف ترین گل های شاخه بریده گل رز است که دارای اقسام و واریته های زیادی است که هر کدوم دارای زیبایی خاصی هستند که البته تمامیه آنها به عنوان گل های شاخه بریده به کار نمی رود.

آنچه مسلم است لذت از پرورش گل و ایجاد محیط زیبا و دلپذیر برای بسیاری از مردم جهان یک آرزوی دیرینه است.با این حال هر سال میلیون ها بوته گل زیبا در نتیجه عدم اطلاع از طرز پرورش و نگهداری و احتیاجات واقعی گیاه از بین می رود.

باید دانست هر گیاهی با شرایط خاص خود پرورش می یابد،بسیاری به اشعه مشتقیم خورشید نیاز دارند در صورتی که تعدادی در مقابل نور مستقیم آفتاب دوام نمی آورند،همچنین میزان رطوبت،درجه حرارت هوا،اسیدیته خاک،وزش باد و کوران هوا در رشد گیاه تاثیر مستقیم دارد

خرید گل و هدیه اینترنتی(فروشگاه ایگل)

برای هدیه دادن به افرادی که دوستشان دارید باید به یک سری از مسائل دقت کرد.گل مثل دیگر کالاها نیست،گل ها بسیار حساس و لوکس هستند،خرید گل و هدیه دادن گل مثل هیچ کالای دیگر نیست،چرا که وقتی گل برای فردی ارسال می کنید همراه آن باید احساسات شما انتقال داده شود.

امروزه هدیه دادن به امری مهم تبدیل شده است که افراد برای مناسبت های خاص به عزیزان خود تصمیم به خرید هدیه گرفته که انتخاب گل برای هدیه دادن از جمله هدایایی شمرده می شود که احساسات شما که نشانه محبت و یا پیام تسلی برای فرد دیگر است را انتقال دهد.با گرایش روزافزون مردم به سمت فروشگاه های آنلاین برای خرید کالاهای مورد نیاز خود فروشگاه ایگل تصمیم به راه اندازی وب سایت ایگل داشته تا با خدماتی نظیر خرید گل،سفارش گل برای شهرستان را ارائه دهد تا راهی ساده تر و راحتر هر چه بیستر برای متقاضیان عزیز فراهم کند.

از مزایای بسیار خوبی که بین تمام فروشگاه های آنلاین مشترک است می توان به صرف جویی در وقت و آلودگی هوا در ترافیک اشاره کرد.امروزه اگر مردم برای خرید کالاهای ضروری خود بتوانند از فروشگا های آنلاین کمک بگیرند حجم زیادی از ترافیک و آلودگی هوا در کلان شهرها کاسته شود.شما می توانید در وب سایت ایگل با صرف کمی زمان و تنها چند کلیک خرید گل خود را انجام دهید تا با ارسال رایگان به تمام نقاط درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته و خریدی راحت بدون از دست دادن زمان در ترافیک را داشته باشید

خرید ارزانترین کالا باعث خوشحالی و خرسندی افراد می شود.چه بهتر است این محصول بدون از دست دادن و اتلاف وقت به دستمان برسد.این روزها می توان تاثیر تکنولوژی رادرزندگی روزمره مشاهده کرد.این روزها با پیشرفت تکنولوژی برای بسیاری از کارهای روزمره نیاز نیست وقت زیادی صرف کنیم.مثلا برای انجام دادن تراکنش های بانکی نیاز به از دست دادن وقت خود در صف های طولانی بانک شوید.یکی دیگر از قابلیت های زندگی هوشمند خرید گل اینترنتی است.استفاده از سایت گل فروشی ایگل این امکان را به شما می دهد تا سریع تر و راحت تر خرید گل خود را بدون اتلاف وقت انجام دهید.گل فروش آنلاین ایگل با ارائه خدماتی به متقاضیان خرید گل به صورت آنلاین در تمام نقاط کشور مفتخر است با قبول سفارش انواع گل ها و ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت به متقاضیان با خدماتی منحصر به فرد را ارائه دهد.

از مهمترین فعالیت های گل فروشی آنلاین ایگل پشتیبانی و مشاوره مشتریان عزیز قبل از خرید گل و تحویل سفارشات متقاضیان در همان روز 3 ساعت پس از ثبت سفارش می باشد.نحوه تحویل گل ها در تمامیه نقاط کشور توسط نمایندگی های ایگل در همان شهر صورت می گیرد تا به شکل هر چه بهتر و سالم تر گل ها به دست مشتریان عزیز برسد.متقاضیان می توانند با ورود به وب سایت ایگل انواع گل ها از قبیل دسته گل،سبد گل،جعبه گل،گل های آپارتمانی و ... را در سایت سفارش داده و در اسرع وقت محصول انتخابی خود را دریافت کنند

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

دانلود فیلم های جدید در سایت فیلم چین

دانلود فیلم های جدید در سایت فیلم چین

برای دانلود فیلم به چه سایتی مراجعه میکنید؟ آیا سایت مورد نظر شما به صورت رایگان و با لینک مستقیم فیلم های جدید را در اختیارتان قرار میدهد؟ دانلود فیلم ایرانی میتواند یکی از اصلی ترین دغدغه های هر فردی باشد که در سایت فیلم چین این مشکل رفع شده است؛ ما در فیلم چین سعی کرده ایم جدید ترین فیلم های ایران و جهان را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت مستقیم و رایگان در اختیار کاربران قرار دهیم

دانلود فیلم سینمایی

اگر تمایل به مشاهده فیلم ایرانی و خارجی دارید، این امکان وجود دارد با مراجعه به قسمت فیلم ها از جدیدترین فیلم های سینمایی با خبر شوید و به دانلود بپردازید. جهت دسترسی به صفحه دانلود فیلم سینمایی و دانلود فیلم ایرانی به پیوند پایین رجوع کنید

دانلود فیلم

فیلم های جدید منتشر شده در فیلم چین

دانلود فیلم خانم یایا

فیلم سینمایی خانم یایا که قبلا با عنوان ما شما را دوست داریم خانم یایا مطرح شده بود، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته ساخته سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک اجتماعی (درام) و به زبان‌های فارسی، تایلندی و فرانسوی ساخته شده و محصول مشترک کمپانى هسته زردآلوى طلایى ایران و پاز استودیو تایلند است و با حضور عوامل ایرانى و تایلندى تولید شده است.

دانلود فیلم تگزاس ۲

خلاصه داستان تگزاس ۲:

پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس، ساسان (سام درخشانی) به همراه بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمی گردند. پدر بهرام آقا بابک (مهدی هاشمی) و مادر ساسان سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آنها می آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. بهرام با یک اشتباه جدید دلار های خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جا به جا می شود، آدم های کارلوس به سراغ آنها می آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجرای جدیدی می شوند…

 .

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

تهیه پاسپورت دوم ( پاسپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

تهیه پاسپورت دوم ( پاسپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

در زمینه مهاجرت باید بگم که مهاجرت تصمیم خیلی سختیه ،  رها کردن همه ارتباطات ، شغل و رویارویی با انبوهی از مشکلات تا کی پاسپورت بگیریم ، حدود ۶ سال تازه اگر قوانین عوض نشود .
پیشنهاد من به شما اخذ پاسپورت دومینیکا هست به دلیل قیمت مناسب و زمان سریع در کسب پاسپورت و همچنین مزایا بسیار زیاد آن که در ادامه می خوانید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

دومینیکا تنها کشوری است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اعطای پاسپورت و حق شهروندی اقدام می‌نماید. (کل پروسه تا زمان دریافت پاسپورت ۳ تا ۶ ماه)

  1. 
پایین‌ترین قیمت
  2. 
روند سریع رسیدگی
  3. 
زبان رسمی کشور انگلیسی
  4. 
معافیت مالیاتی برای بسیاری از امور
  5. 
امکان مسافرت به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا
  6. امکان اقامت در انگلستان و اروپا و همچنین اروپا
  7. 
عدم اطلاع کشور مادری از نسبت به اعطای تابعیت و اقامت

دومینیکا کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب. نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسواست.
دومینیکا از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک است و به خاطر طبیعت دست‌نخورده‌ای که دارد «جزیره طبیعت کارائیب» نامیده شده‌است. دومینیکا در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده؛ مساحت دومینیکا ۷۵۰ کیلومتر مربع و جمعیت این کشور ۷۱.۲۹۳ نفر (در سال ۲۰۱۱) است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و زبان‌های کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز به عنوان زبان‌های گفتاری استفاده دارند.

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا  و اقامت دائم

داشتن شرایط زیر جهت برنامه اقتصادی شهروندی لازم میباشد

  • متقاضی اصلی باید بالای ۲۱ سال باشد.
  • افراد وابسته و فرزندان متقاضی باید زیر ۲۱ سال و مجرد باشند.
  • متقاضی باید در یک زمان (چه مجرد باشد چه دارای خانواده)کلیه مبالغ و هزینه ها را به دولت دومینیکا بپردازد.
  • متقاضی باید آزمون  تلاش را بگذراند و هیچ گونه سابقه ارتکاب جرم نداشته باشد.
  • متقاضی باید یک سری معاینات پزشکی انجام دهد.
  • متقاضی اصلی باید به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد .
  • متقاضی باید از طریق گروه iranusatour اقامت اقتصادی مورد تصویب دولت را دریافت نماید.

هزینه های متقاضی اخذ پاسپورت دومینیکا , اقامت دائم

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت و به شرح جدول زیر (مجموع هزینه سرمایه گذاری و هزینه های دولتی) است:
هزینه های سرمایه گذاری

  • یک فرد مجرد: ۱۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج بدون فرزند: ۱۷۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۱ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۲ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • به ازای هر فرزند دیگر (بدون توجه به سن) ۵۰ هزار دلار آمریکا به پرونده اضافه می‌شود.

خدمات ارئه شده توسط گروه iranusatour در کشور مشترک المنافع دومینکا

(در صورت تمایل متقاضی برای سفر به آن کشور)

  • زمان بندی پرواز.
  • رزرو هتل.
  • انتقال مسافر از فرودگاه.
  • تورهای مسافرتی خصوصی عمومی متنوع که به علایق متقاضی بستگی دارند.
  • جلسه با وکیل در مشترک المنافع دومینیکا.
  • انجام جلسه با یک نماینده مشاور املاک در مشترک المنافع دومینیکا
  • جلسه با مقامات بانک.
  • انتقال مسافر و تحویل وی به منظور مصاحبه.
  • دیگر خدمات اضطراری و خارج از برنامه ریزی شده .

نماینده رسمی دولت دومینیکا

تهران: چهارراه فرمانیه ، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین ، واحد ۱ اداری

تلفن : ۰۲۱۲۲۲۸۷۰۰۹

همراه: ۰۹۱۲۴۴۰۳۶۰۰

https://irandominica.com

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

خودروبر چیست؟

امروزه با توجه به قیمت روز افزون انواع خودروها  و همچنین بالا بودن هزینه تعمیرات، داشتن یک خودروبر معتبر برای کسانی دارای خودرو های لوکس و وارداتی هستند و یا افرادی که اهمیت ویژه ای به خودرو خود می دهند و رو آن حساس هستند ملزم و ضروری میباشد.

خودروبر خوب و معتبر خودروبری است که در تمامی ساعات شبانه روز بتوان بر روی آن حساب باز کرد .

خودروی شما ممکن است خراب باشد و یا نیاز باشد به تعمیرگاه هدایت شود و یا بنا به هر دلیلی نتوان از اتومبیل استفاده کرد باید یک خودروبر حرفه ای داشته باشیم تا خودروی ما را بدون هیچ گونه فشار اضافی و با امنیت بالا و بدون هیچ ریسکی برای ما جا به جا کند.

برای انتخاب یک خودروبر برای اتومبیل خود قبل از انتخاب حتما از نحوه انجام انتقال و مراحل بارگیری اطلاعات کافی را از متصدی این کار پرس و جو کنید.

خودروبر چیست؟

به وسیله ای که یدکش اتومبیل و حامل خودرو میباشد را خودروبر گویند.

حال میخواهیم انواع خودروبر را مورد بررسی قرار دهیم:

خودروبر ها از لحاظ شکل ظاهری و نوع عملکرد و  نوع کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند:

ما در اینجا توضیحات مختصری راجع به انواع خودروبر پر کاربرد داخل شهری خواهیم داد.

خودروبر یا خودروسوار:

به کامیون و یا کامیونت هایی که بر پشت کشنده ی آن ها کفی صاف و دارای عاج هایی برای استکاک با لاستیک خودرو داشته باشد را خودرو بر یا خودرو سوار مینامند.

کفی ای که بر پشت کامیونت ها نصب شده است،  خود بر چند نوع عملکردی میباشد. لازم به ذکر است که کلیه  کفی ها مکانیزه میباشد و تمامی مراحل حمل و بارگیری توسط جک ها و بازو های هیدرولیکی و پنوماتیکی صورت میپذیرد.

کفی خودروبر ها طوری طراحی میشوند که یا کفی به طور کامل بر روی زمین قرار گیرد و سپس خود رو بر روی آن سوار شود.

و یا کفی به سمت عقب آمده و سپس به طور شیبدار با زمین تلاقی پیدا میکند.

یک نوع دیگری از کفی ها وجود دارد که  کف ثابت بوده و دارای دکل میباشد. این نوع  خودروبر ها با دکلی  که دارند و آن دکل مجهز به تسمه میباشد که با قرار گیری آن تسمه ها بر روی چهار چرخ خودروی شما را بلند کرده و سپس بر روی کفی قرار میدهد.

این نوع خودرو بر ها اغلب برای خودرو هایی به کار میرد که قادر به حرکت نیستند و یا چرخ ها دچار اسیب شده و یا جعبه دنده آن ها دچار خرابی شده است، یا به علت تصادف امکان تکان دادن ماشین نباشد از این نوع مدل خودروبر باید استفاده کرد.

نوع دیگر خودروبر توسط خودرو های کوچک تری که توان کشندگی خودرو را داشته باشند صورت میپذیرد.

همانطور که گفتیم کشندگی و یا یدکشی!!!

ماشین هایی همانند نیسان و پاترول و شورلت و ... که توانایی حمل و کشندگی قوی هستند با قرار دادن دکل بر پشت کاین خود امکان کشندگیه تقریبا خوبی را امکان پذیر میکند.

حال این دکل ها بر دو صورت میباشد:

1.دکل جرثقیل:که  تسمه ای از نوع پلاستیک فشرده بر زیر خودرو قرار گرفته و سپس توسط یه چرخ دنده قوی و زنجیر سر ماشین را به بالا هدایت میکند.

2.دکل چرخ گیر:در مطلب بالا تمامی کار ها توسط متصدی یدک کش انجام خواهد شد ولی با استفاده از دکل چرخ گیری که بر پشت نیسان ها نصب میشود کافیت چرخ های جلو بر روی بازوان قرار گیرد سپس چرخ های عقب هم بر روی ریل قرار گرفته و عملا سر خودرو بالا آمده و سپس بر روی ریل ها  شروع به حرکت میکند.

خودروبری که بتواند مارا راضی نگه دارد باید مکانیزه باشد.

مکانیزه بودن خودروبر تضمین این را به ما میدهد که خودروی ما هیچ گونه فشار اضافی را متحمل نخواد شد و تمام مراحل بارگیری توسط بازوان هیدرولیکی و پنوماتیکی انجام خواهد شد.

مرحله بعدی پس از بارگیری ثبات خودرو بر روی کفی میباشد.

ثبات یک خودرو بر روی کفی به میزان استکاک لاستیک با سطح کفی خودرو بر رابطه مستقیم دارد.یک کفی استاندارد دارای عاج های متناسب با عاج های لاستیک خودرو میباشد تا دچار هیچ گونه لیز خوردن در مسیر نشود.

در جابه جایی های خارج از شهر و یا مسیر هایی که دارای شیب و پیچ و خم های زیادی هست باید از وینچ های فولادی و یا سیم های بوکسل استفاده شود تا احتمال کوچک ترین نا امنی برای خودرو از بین برود.

برای مسیر های برون شهری که خودروی شما نیاز به حمل دارد باید از رانندگان و متصدیان این امر درخواست بیمه بارنامه بکنیم تا خودروی شما در مدت این جابجایی بیمه باشد و اگر دچار خسارت احتمالی شد بتوان میزان خسارت را از بیمه طلب کرد.

تیم تخصصی خودروبران با سابقه درخشان  بیش از 10 سال در عرصه حمل خودرو و با داشتن چندین خودروبر مکانیزه و مدرن در سطح کشور و سطح شهر تهران به طور ویژه آماده خدمت رسانی به هم شهریان و هم میهنان عزیز میباشد.

برای درخواست خودروبر و یا مشاوره برای انتخاب خودروبر مورد نظر میتوانید با شماره تلفن 09100039904 و یا با مراجعه به سایت khodrobaran.ir  اطلاعات تکمیلی و یا پاسخ به هرگونه سوال احتمالی را بدست آورید.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

فریلنسرها چگونه در خانه درآمد بالا کسب می کنند؟

فریلنسرها چگونه در خانه درآمد بالا کسب می کنند؟

در ابتدا بهتر است با مفهوم فریلنسری که به تازگی در کشور ما رایج شده است، آشنا شویم. فریلنسر یا دورکار به فردی گفته میشود که توسط انجام پروژه و عموما از راه دور درآمد کسب میکند. انجام پروژه نیاز به حضور فیزیکی در محیط کار نداشته و فریلنسر می تواند پروژه ها و وظایف محوله را از راه دور و در محل دلخواه به انجام برساند.

چه کسانی میتوانند فریلنسر شوند؟

عموما فرادی که دارای مهارت های نرم افزاری و یا تخصصی هستند بطوریکه این تخصص قابل ارائه بر بستر اینترنت باشد، می توانند به فریلنسر شدن فکر کنند. برای مثال مهندسین مسلط به نرم افزارهای تخصصی، مترجمین، گرافیست ها ، افرادی که به تولید محتوا مشغول هستند و همچنین تایپیست ها عمده فریلنسرها را تشکیل می دهند.

مزایای فریلنسر شدن

  • حذف قوانین سرسختانه و آزاردهنده محیط کار
  • حذف حضور فیزیکی در محیط کار یا اداره
  • حذف مدت زمان رسیدن به محل کار در ترافیک سنگین شهرها
  • حذف هزینه حمل و نقل
  • کمک به بهبود وضعیت آلودگی هوا و حفظ محیط زیست
  • کار در محیط دلخواه مثلا خانه یا پارک تنها با داشتن اینترنت

چگونه با فریلنسری درآمد بالا کسب کنم؟

خب کسب درآمد بالا ارتباط بسیار زیادی با مهارت مورد نظر شما دارد. مثلا نباید انتظار داشته باشید که با مهارت تایپ بتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید. از طرفی افرادی که دارای نخصص های خاص نرم افزاری و گرافیکی ، مثلا انجام پروژه متلب، انجام پروژه دانشجویی ، طراحی گرافیکی و ... میباشند میتوانند به درآمد بالا در این حوزه فکر کنند.

کجا فریلنسر شویم؟

یک دو سه پروژه به عنوان یکی از بزرگترین سایت پروژه و آنلاین کشور، میزبان هزاران فریلنسر فعال در زمینه های مختلف میباشد. شما هم اگر دارای مهارتهای لازم و کافی هستید، همین امروز شروع کنید.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

همه چیز درباره آموزش رویت

همه چیز درباره آموزش رویت

دانستنی هایی درباره آموزش رویت

قبل از هر چیز باید بگوییم که اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در یکی از حوزه های: برق، عمران و مکانیک فعالیت دارید و می خواهید در رشته خود مهارت و تسلط بیشتری پیدا کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتماً آموزش رویت را فراگیرید.
رویت یک نرم افزار کاربردی ساختمانی است که از آن برای مدل سازی اطلاعات ساختمان استفاده می شود. به واقع این نرم افزار با برخورداری از ویژگی هایی نظیر طراحی معماری، سازه، و مهندسی ساختمان و بسیاری قابلیت های دیگر می تواند شما را چند قدم به طراحی حرفه ای تر ساختمان نزدیک سازد. از همین رو آموزش رویت به سادگی می تواند به کاربران این برنامه توان و قدرت طراحی سازه های ساختمانی آن هم به شیوه سه بعدی را داده و یادداشت و علامت گذاری های اطلاعات ساختمان را در اختیار آنان قرار دهد. رویت در رشته های مختلف و متنوع معماری، مهندسی برق، مهندسی ساختمان، لوله کشی و طراحی و پیمانکاری کاربردهای بی‌نظیری دارد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزیت های آموزش رویت با ما همراه باشید.

مزیت های آموزش رویت

درباره مزیت های آموزش رویت چه می دانید؟
بدون شک همه کسانی که در رشته های متنوع مهندسی تحصیل می کنند با اصول مهم آن نیازمند می باشند. چرا که آن ها مهندسین این مرز و بوم هستند و نباید به شیوه ای عمل کنند که پروژه های آنان در تأسیسات ساختمان و دیگر سازه ها زیر سؤال رود. از همین رو آموزش رویت یا همان آموزش تأسیسات و برنامه های ساخته شده در آن به مهندسین کمک می کند طراحی ها و مدل سازه های گوناگون و نیز مستند سازی را در مدت زمان کوتاهی و با میزان دقت بسیار بالایی به اتمام برسانند. در واقع مدل های هوشمند ایجاد شده توسط این برنامه موجب به حداکثر رساندن میزان بهره وری در ایجاد طراحی اطلاعات ساختمان و نیز مستند سازی های گردش کار می شود. از دیگر مزیت های آموزش تأسیسات می توان به:

دسترسی به مدیریت مالی و نیز هزینه های تولید و مصرف در یک بازه زمانی مشخص

امکان دسترسی به قدرت بالای خلق در نرم افزارهای مهندسی

امکان دسترسی به قابلیت طراحی و مستند سازی سه بعدی ساختمان

امکان دسترسی به ابزارهایی برای نقشه کشی و ردیابی چرخه ساختمان

امکان دسترسی به انواع مدل سازی های هوشمند متنوع و با کیفیت

امکان به اشتراک گذاشتن یک پروژه میان چند مهندس

سؤالات رایج و متداول در رابطه با آموزش رویت

این روزها سؤالات متداول بسیاری در رابطه با دوره های اصول آموزش رویت یا همان آموزش تأسیسات از جانب کارآموزان ارائه می شود که بسیاری از آن ها، پارامترهایی درباره تأسیسات ساختمان را نیز شامل می شوند. سؤالاتی از قبیل:

  • آیا در کلاس های آموزشی، فیلم های آموزشی ارائه می شوند؟
  • دوره های آموزش اصول رویت در چه روزهایی برگزار می شود؟
  • دوره های آموزشی در چند جلسه به اتمام می رسند؟
  • آیا تمامی اصول و مبانی آموزش تأسیسات در این جلسات ارائه می شوند؟

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

بهترین محل تهیه و تعمیر اینورتر

بهترین محل تهیه و  تعمیر اینورتر

اینورتر یک قطعه بسیار پر کاربرد و شناخته شده در صنعت الکترونیک است و همانطور که از نام این قطعه برمی آید عملکرد اینورتر تبدیل کردن است اما اینکه چه نوع تبدیلی انجام میگیرد توسط این قطعه و کاربرد آن چیست در ادامه تشریح میکنیم

عملکرد اینورتر

عملکرد این قطعه تبدیل جریان مستقیم DC به جریان متناوب AC است
که در ساخت بسیاری از وسایل الکترونیکی کاربرد دارد و میتواند علاوه بر افزایش عمر دستگاه
مصرف برق را نیز کاهش دهد این قطعه تبدیل جریان را بدون استفاده از هیچ قطعه متحرکی انجام میدهد.

به کمک اینورتر میتوان بدون کاهش قدرت و گشتاوری سرعت یک موتور سه فاز را کنترل کرد.
اینورتر در توان و ظرفیت های مختلف برای استفاده در دستگاه های الکترونیکی مختلف ارائه میشوند.

عملکرد اینورتر

مهمترین کاربرد اینورتر

  1. به کمک این قطعه مصرف انرژی مورد نیاز دستگاه کاهش یافته در نتیجه برق مصرفی کاهش مییابد.
  2. جریان راه اندازی دستگاه کاهش میابد در نتیجه دستگاه طول عمر طولانی تری خواهد داشت.
  3. کنترل سرعت موتور و امکان تغییر آن
  4. ایجاد تغییر در جهات حرکت موتور
  5. محافظت کرذن از موتور در مقابل اضافه بار
  6. کنترل از راه دور دستگاه
  7. افزایش سرعت موتور نسبت به سرعت واقعی آن
  8. امکان برنامه ریزی کردن حرکت موتور

تشریح برخی از کاربرد های اینورتر

عملکرد اینورتر در مقابل اضافه بار اینگونه است که با افزایش بار ،
موتور خاموش شده و پیغام مناسب به نمایش داده میشود.

اینورتر به گونه ای موتور دستگاه را راه اندازی میکند که هیچ گونه ضربه ای به قسمت های مکانیکی وارد نمیشود
و این باعث افزایش طول عمر میشود که اصطلاحا راه اندازی نرم میگویند.

به کمک اینورتر میتوان بدون نیاز به قطع و وصل جریان برق اصلی ، دستگاه را خاموش و روشن نمود.

در دستگاه های که موتور مرتبا جهت حرکتش تغییر میکند یعنی چپگرد و یا راستگرد دارد
و یا اینکه خاموش و روشن میشود مانع از گرم شدن دستگاه گردیده و از سوختن دستگاه جلوگیری میکند.

اکثر دستگاه های الکترونیکی در زمان راه اندازی جریان برق بیشتری نیاز دارند نسبت به زمانی که در حین کار هستند
در نتیجه برای تامین این انرژی موتور قوی تر را بری راه اندازی آن انتخاب میکنند
که در لحظه روشن شدن جریان بیشتری از شبکه دریافت میکند و در نتیجه مصرف انرژی بالاتر میرود
با استفاده از اینورتر جریان برق مورد نیاز دستگاه در زمان راه اندازی افزایش می یابد و در حین انجام کار کاهش میابد.

اینورتر این امکان را میدهد که بتوان با جریان برق خانگی یعنی 220 ولت یک موتور سه فاز را راه اندازی کرد.

عملکرد اینورتر

مزایایی استفاده از این قطعه

  1. افزایش عمر مفید دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی تا 50 درصد
  3. عدم نیاز به استفاده از دستگاه های کنترل دبی مکانیکی
  4. حذف شوک راه اندازی به دستگاه

موارد کاربرد اینورتر

دستگاه های که گشتاور ثابت دارند مانند میکسر ، نوار نقاله و ...

دستگاه های که گشتاور متغییر دارند مانند فن ، پمپ و ...

دستگاه های که به توان ثابت نیاز دارند مانند دستگاه های ماشینی

اینورتر به عنوان یک قطعه برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی در ساخت بسیاری از وسایل الکتریکی از جمله وسایل الکتریکی منزل مورد استفاده قرار میگیرد از این رو عیب یابی اینورتر و تعمیر آن حائز اهمیت است.

عیب یابی اینورتر

شناخت دقیق اجزای تشکیل دهنده اینورتر و همچنین عملکرد اینورتر و چگونگی اتصال آن

میتواند در تشخیص عیب و برطرف کردن آن به شما کمک کند.

عیب یابی اینورتر

اجزای تشکیل دهنده اینورتر عبارتند از :

  1. واحد مدار یکسو کننده:

که عملکرد این قطعه در اینورتر این است که برق ورودی AC را به برق  DC  میانی تبدیل نمایید.

  1. واحد مداری DC  :

این واحد برق DC میانی را در خازن های توان بالایی که میتوانند ولتاژ زیادی را در خود برای چند دقیقه نگهداری کنند ذخیره میکند.

  1. واحد مداری وارونگر:

این واحد برق DC  را گرفته و به ولتاژ سینوسی AC تبدیل میکند

با این سه فرایند برق DC  به AC تبدیل شده و در موتور های AC  مورد استفاده قرار میگیرد.

اینورتر

عیب یابی اینورتر

اگر اینورتر با مشکل مواجه شد در درجه اول صفحه نمایش و اتصالات آنرا چک کنید

سپس دماها را بررسی کنید اگر متوجه چیزی نشدید به صورت چشمی اینورتر (درایو فرکانس متغییر)را بازدید کنید

اگر گرد و غباری بر روی داریو وجود دارد برطرف کنید و بعد از آن از سفت بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید

در بسیاری از موارد شل شدن اتصالات ورودی و خروجی درایو منجر به قطع شدن اینورتر میگردد.

قطع و یا شل بودن اتصال برق ورودی به درایو و یا اتصال به موتور معمولا مهمترین دلیل عدم کارکرد درست اینورتر است.

عیب یابی اینورتر

ولتاژ سه فاز ورودی نباید انحرافی بیشتر از 5 درصد از مقدار نامی خود داشته باشد

ولتاژ خروجی داریو نیز بررسی شود

اضافه ولتاژ و یازیر ولتاژ اینورتر را از مدار خارج میکند

همچنین مشکلاتی مانند اضافه بار موتور منجر به قطع شدن اینوتر میشود.

تعمیر اینورتر

عیب یابی اینورتر با چک کردن اجزای آن

اگر با بررسی های چشمی به مشکل داریو پی نبردید باید اجزای آنرا مورد بررسی قرار دهید

  1. چک کردن یک سو کنند ورودی:
  1. چک کردن خروجی اینورتر
  1. چک کردن خازن های باس DC
  1. چک کردن منبع تغذیه داخلی

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است