دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 5 شهريور 1394
ن : khashayars

آموزش تصویری بافتنی دومیل در 6 دی وی دی - اورجینال

آموزش تصویری بافتنی دومیل در 6 دی وی دی - اورجینال

 

بیش از این حرف از بافتنی که می شد یاد مادر بزرگ ها می افتادیم ، فکر می کردیم فقط مادر بزرگ ها کاموا می بافند در حالی که همه ایرانی ها در هر سنی که باشند هنر مند هستند .

در این مجموعه آموزشی با روش های ساده ، متد اصول تمامی بافت ها با کیفیت عالی و به زبان شیرین فارسی آموزش داده شده تا هر ایرانی بتواند با ذوق و سلیقه خود هر نوع لباس با هرمدی که دوست دارد ببافد و حتی طراحی نماید .

در ضمن باید ذکر کنیم که اگر هنر بافندگی را به عنوان یک فن قبول داشته باشیم می توانیم به اقتصاد خانواده کمک نمائیم یا با تاسیس کارگاه های بافندگی و استخدام افراد یک کار آفرین موفق باشیم .

عزیزان قبلاً در انتخاب کاموا مشکل داشتند ولی امروزه کامواهای متفاوت ومتنوعی در بازار موجود است که هر شخص می تواند بنابر ذوق و سلیقه خود لباس دلخواه خودش را ببافد .

دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 10/3679 مورخ 139/03/21

در این مجموعه که بصورت دی وی دی های اورجینال نقره ای با بسته بندی شکیل و اورجینال ارائه میگردد آیتم های زیر را خواهیم آموخت.

 

 


:: برچسب‌ها: آموزش بافتنی, آموزش تصویری بافتنی دومیل, آموزش بافتنی دومیل, آموزش بافت جو دانه, آموزش بافت تمشکی, آموزش بافت کیف کشکولی, آموزش بافت بدون میل, آموزش بافت کاموا پیله ای, آموزش بافت بافت گیس, آموزش بافت پیچ ها, آموزش بافت مدل لانه زنبوری, آموزش بافت مدل پاپیونی, آموزش بافت پفکی, آموزش بافت تیغ ماهی, آموزش بافت کشباف, آموزش تصویری بافتنی دومیل, آموزش بافتنی دومیل, آموزش بافتنی, آموزش تصویری بافتنی, آموزش بافت ابری, ,