دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

از دیجی کالا با تخفیف خرید کنید

از دیجی کالا با تخفیف خرید کنید

دیجی کالا بعنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران با بیش از سالها فعالیت رو به رشد می باشد و امروز شاید کمتر کسی در ایران باشد که سابقه خرید اینترنتی داشته باشد ولی حداقل یک یا چند بار از این فروشگاه بزرگ خرید نکرده باشد. دیجی کالا روزانه میلیونها نفر بازدیدکننده دارد که اکثرا یا برای خرید یا مقایسه کالا و یا برای کسب اطلاعات فنی در مورد یک کالا از این سایت بازدید می کنند. ما در سایت "دیجی کالا تخفیف" یک بستر بسیار خاص و لذت بخش برای خریداران دیجی کالا فراهم نموده ایم. بستری که در آن شما میتوانید روزانه به انواع کد تخفیف دیجی کالا دسترسی داشته باشید. ما سعی میکنیم کوپن تخفیف های دیجی کالا را در این سایت به شما معرفی نماییم و همچنین با بررسی روزانه این فروشگاه بهترین محصولات دیجی کالا را که جدیدا تخفیف خورده اند شناسایی کرده و در اختیار کاربران قرار دهیم. تخفیفهای دیجی کالا در این سامانه به دو روش در اختیار کاربران قرار میگیرد.


روش اول اینکه یک کد تخفیف دیجی کالا در توضیحات قرار داده میشود که شما میتوانید با کپی کردن آن کد و قرار دادن آن در فرم سفارش دیجی کالا به میزان نوشته شده تخفیف بگیرید.
روش دوم اینکه ما لیست محصولات تخفیف دار را شناسایی کرده و لینک خرید محصولات تخفیف دار را در اختیار شما قرار میدهیم، در این حالت نیازی به وارد کردن کد تخفیف نبوده و شما میتوانید با کلیک کردن بر روی دکمه مشاهده تخفیف محصولات دارای تخفیف دیجی کالا را مشاهده نمایید.
برخی مواقع فروشگاه دیجی کالا جشنواره ها یا تخفیف های بسیار کوتاه مدت برگزار میکند که کاربران بدلیل اینکه هر روز از دیجی کالا بازدید نمی کنند از این تخفیف ها و جشنواره ها بی خبر می مانند. لذا در صورتیکه میخواهید از تخفیف های روزانه دیجی کالا مطلع شوید کافیست ایمیل خود را در باکس بالای سایت ثبت نمایید. در این صورت هرگاه که یک کوپن تخفیف دیجی کالا در سایت قرار گرفت از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود. همچنین ما سعی میکنیم گلچین محصولات جدیدی که تخفیف خورده اند را بصورت هفتگی برای شما ارسال کنیم. با این کار برای آگاهی از تخفیف های فعال دیجی کالا نیازی به بررسی روزانه این سایت نبوده و میتوانید تمام تخفیف های جذاب را در ایمیل خود دریافت نمایید.




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

تولید کننده مبلمان باغ و ویلا

تولید کننده مبلمان باغ و ویلا

 

گروه تولیدی راه سبز کلبه ها تولید کننده برتر مبلمان و صندلی باغی، میزو صندلی فلزی، میز و صندلی آلومینیومی، سایبان، فنس چمنی، میز و صندلی حصیری و سایر محصولات مرتبط

 

در دنیای ماشینی امروز یک رویا سبب شد تا ما بهترین نوع مبلمان ویلایی و مبلمان باغی و میز و صندلی رستورانی را در اختیار شما قرار دهیم. این رویای شیرین فراهم آوردن محیطی آرام و به دور از هیاهوی شهری است. ما محصولات خود را با جدیدترین متد روز دنیا طراحی و زیر نظر کارشناسان مجرب تولید و خلق می نماییم.
محصولات ما برای افرادی که می خواهند در جهت آرامش خود گام بردارند و محیطی به دور از تکنولوژی برای فرزندان خود ایجاد کنند، کار آمد است.
درجهت اولین درخواست مشتریان گرامی خود که همانا کیفیت است، کوشیده ایم که با تهیه بهترین مواد اولیه، جدیدترین تکنولوژی های تولید و کارشناسان با سابقه تولید این نیاز را برآورده سازیم، تنوع در انتخاب به شما کمک می نماید تا، زیبایی که امری نسبی است، زیباترین محصول از دید شما قابل دسترس باشد. سهولت در انجام خرید از طرف گروه تولیدی راه سبز کلبه ها امری اجتناب ناپذیر است، ما راه هایی را برای شما فراهم کرده ایم که تنها با یک تماس بتوانید ازخرید محصولات ویلایی و باغی لذت ببرید. برای کاهش هزینه های خرید شما، سعی بر آن شده که از هزینه های سر بار تولید به صورت چشمگیری جلوگیری گردد، همینطور با خریدهای عمده قیمت های مواد اولیه کاهش پیداکنند. ما اولین تولید کننده محصولات ویلایی، باغی، شهری نیستیم، ولی جزو بهترین ها هستیم.




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

مرکز تهیه دوش چشم شوی

مرکز تهیه دوش چشم شوی

 

از چشم و بدن تان محافظت کنید:

 

اطلاعاتی درباره محافظت از چشمان و بدنتان در محیط های پر خطر با مواد شیمیایی

اگر در محیط ها با مواد اسید و بازی و مضر کار می کنید حتما از دوش و چشم شوی اضطراری استفاده نمایید.

استفاده از دوش و چشم شوی ایمنی در آزمایشگاه ها بنا بر استاندارد های بین المللی الزامی می باشد.

 

نکاتی درباره نحوه استفاده از دوش و چشم شوی اضطراری:

1.محل تجهیزات ایمنی :

محل مناسب مکانی است که درعرض 10 ثانیه بدون توقف از محل حادثه قابل دسترس باشد

 

2.با نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی آشنا شوید:

از هماهنگ کننده و مسئول آزمایشگاه بخواهید محل دوش و چشم شوی و نحوه استفاده از آن را به شما نشان دهد.

 

3.بازرسی دوره ای :

برای اطمینان از صحت و سلامت دوش و چشم شوی اضطراری , دستگاه را به صورت دوره ای بررسی و از کارایی آن اطمینان حاصل نمایید.

 

4.استفاده از تجهیزات ایمنی فقط برای هدف مورد نظر:

*هرگز از دوش و چشم شوی برای شست و شوی تجهیزات و وسایل استفاده نکنید

 

.

5.نحوه استفاده از چشم شوی اضطراری:

در صورت پاشیده  یا ریخته شدن مواد خورنده سریعا خود را به دوش و چشم شوی ایمنی برسانید.

 

*زمان از مهمترین پارامترهایی است که باید به آن توجه شود.

 

سر را خم نموده چشم ها را در مقابل چشم شوی قرار گیرد , با دست راست اهر به  سمت جلو خم نمایید.

(در دستگاه های سه کنترله با پدال پایی می توان این کار رو کرد.)

بلافاصله چشم ها را بشویید و چشم ها را باز نگاه دارید و در تمام جهات بچرخانید.

 

6.نحوه استفاده از دوش اضطراری:

برای استفاده از دوش ایمنی نیز مانند دوش عمل نمایید.

لباس های آلوده جواهرات و کفش را حذف نمایید.

 

  1. زمان شست و شو :

برای شست و شو با توجه به نوع ماده و میزان خوردگی متفاوت می باشد.

برای چشم شوی این زمان 5 الی 15 دقیقه می باشد و

برای دوش اضطراری 10 الی 20 دقیقه می باشد این زمان می توان تا 30 الی 40 دقیقه نیز ادامه یابد.

 

*بعد از شست و شو با مرکز فوریت های پزشکی تماس بگیرید یا با کمک مسئولان ایمنی به نزدیکترین مرکز ایمنی مراجعه کرده

*حین انتقال فرد صدمه دیده عمل شست و شو با استفاده از سرم فیزیولوژی ادامه یابد.

 

8.از مهمترین موارد استفاده از تجهیزات ایمنی قابل اطمینان می باشد:

برای انتخاب و خرید دوش و چشم شوی آزمایشگاهی توجه لازم را نمایید و از مراکز معتبر خرید نمایید.

 

علمینوگستر از اصلی ترین مراکز تولید و پخش دوش و چشم شوی اضطراری آماده ارائه خدمات به کلیه مراکز آزمایشگاهی و پالایشگاه ها و کارگاه ها می باشد.

برای دریافت لیست قیمت دوش و چشم شوی اضطراری با ما تماس حاصل نمایید:

66405180_021    66483719_021

 

 

یا به سایت ما مراجعه نمایید:

 

http://elminogostar.com/




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

آموزش دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

آموزش دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

 

امروزه بیشتر تفریحات کودکان دیدن فیلم های انیمیشن و بازی های کامپیوتری است که یکی از راه های بدست آوردن آنها دانلود انیمیشن از سایت های اینترنتی و همچنین دانلود بازی کامپیوتر است که کار را برای انسان ها آسان کرده است تا بتوانند به راحتی در خانه این کار را انجام دهند. دانلود انیمیشن ودانلود بازی کامپیوتر نیاز به اطلاعات کمی دارد که باید آنها را آموخت.

انیمیشن و بازی کامپیوتر

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر تفریحات و اوقات فراغت کودکان صرف دیدن فیلم های انیمیشن و بازی های کامپیوتری می شود که بسیاری از این فیلم های انیمیشن برای کودکان بسیار آموزنده و جذاب می باشد که باعث می شود تا بسیاری از کودکان از این فیلم ها الگو برداری کنند که این باعث شده است تا کار برای پدران و مادران در تربیت کودکان آسان تر شود. چون هرچه اطلاعات کودکان بیشتر باشد کار تربیت نیز برای خانواده ها آسان تر خواهد بود و از آنجا که کودکان به دیدن فیلم های انیمیشن و بازی های کامپیوتر علاقه زیادی دارند این دو روش یک گزینه خوب و عالی برای پرورش تربیت برای کودکان و همچنین پرورش علم در کودکان است.

انیمیشن و بازی کامپیوتر

بسیاری از کودکان نیز اشتیاق زیادی به بازی های کامپیوتری دارند که این خود نیز باز باعث افزایش هوش کودکان می شود. بسیاری از بازی های کامپیوتری که برای کودکان است با درگیر کردن هوش کودکان باعث می شود تا کودک نسبت به حل مسائل در بازی ها شوق و اشتیاق پیدا کنند که با گذشت زمان باعث می شود تا هوش کودک نسبت به قبل تفاوت پیدا کند. یکی از راه های که بتوانیم به آسانی این فیلم ها و بازی ها را برای کودکان خود فراهم کنیم دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر از سایت های معتبر در اینترنت است که باعث می شود تا ما به راحتی در هر زمانی این دو نوع تفریحات را برای کودکان خود فراهم کنیم که این روش نیاز به اطلاعات کمی دارد که فرد دانلود کننده باید از آن ها اطلاع پیدا کند که ما برای شما این نکات را آموزش می دهیم.

 

طرز دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

 

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از راه های فراهم کردن این دو سرگرمی و تفریحات برای کودکان دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر از سایت های معتبر در اینترنت است که امروزه بیشتر افراد لوازم مورد نیاز خود را از طریق اینترنتی فراهم می کنند. دانلود انیمیشن نسبت به دانلود بازی کامپیوتر راحت تر است. در دانلود انیمیشن شما می توانید به یکی از سایت های معتبر فیلم های انیمیشن رفته و فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید. بعنوان مثال شما میتوانید از سایت نت پاک برای این کار استفاده نمایید. یک نکته مهم در دانلود انیمیشن وجود دارد که فایل دانلود شده ممکن است در حالت زیپ باشد یعنی در حالت فشرده که باید شما با برنامه وین رار این فایل را از حالت زیپ خارج کرده و تماشا کنید. امروزه با پیشرفت علم برای این که حجم زیادی از دانلود کننده مصرف نشود طراحان سایت ها فایل های خود را در حالت زیپ در سایت قرار می دهند تا فایل دانلود شده هم حجم کمتری از اینترنت شما مصرف کند و هم در کمترین زمان دانلود شود.

طرز دانلود انیمیشن و دانلود بازی کامپیوتر

دانلود بازی کامپیوتر نیز مثل دانلود انیمیشن می باشد فقط با کمی تغییر در نصب آن که ما برای شما توضیح می دهیم. در دانلود بازی کامپیوتر شما مثل دانلود انیمیشن به یکی از سایت های معتبر در اینترنت می روید. بعد از پیدا کردن فایل بازی مورد علاقه خود آن را دانلود می کنید و همچنین بعد از دانلود فایل نصبی اگر بازی دارای کرک نیز باشد آن را نیز دانلود می کنید. بعد از دانلود کردن که قطعا فایل در حالت زیپ خواهد بود آن را از حالت زیپ یا فشرده خارج می کنید که این کار نیز با برنامه وین رار یا دیگر برنامه ها به آسانی صورت می گیرد. بعد از خارج کردن از حالت زیپ برنامه را نصب می کنید و اگر بازی دارای فایل کرک نیز باشد آن فایل را هم از حالت زیپ خارج کرده و در داخل پوشه ای که بازی را نصب کرده ایم کپی می کنیم و بعد به داخل بازی می رویم و استفاده می کنیم و اگر بازی دارای کرک نباشد بعد از نصب به راحتی می توانیم وارد بازی شویم و استفاده کنیم.




پنج شنبه 24 مرداد 1398
ن : khashayars

کاربرد ترموویژن در صنعت برق

کاربرد ترموویژن در صنعت برق

 

امروزه با توجه به نیاز مبرم به برق و حداقل رساندن قطعی های ناخواسته و رضایت مندی مشترکان و پایداری سیستم برق و حس اعتماد مشتریان به جریان و روند مطمئن در سیستم برق رسانی برنامه های پیشگیرانه ای تنظیم می گردد که با تست و بررسی تجهیزات از صحت عملکرد آنها مطمئن میشویم. با توجه به اینکه بسیاری از قطعی های ناخواسته مربوط به اتصالات و جمپر ها وکابلها و کلمپ های متصل به تجهیزات است لذا ایجاب می کند که علیرغم بررسی چشمی و سرویس و آچار کشی این نوع اتصالات از دستگاه ترموویژن جهت بررسی مقدار دمای آن تجهیز نیز آگاه شویم . با توجه به اینکه اگر اتصالی ضعیف باشد، طبق قانون اهم، مقاومت درآن نقطه زیاد شده و ایجاد حرارت و گرما میکند و در نهایت موجب ذوب شدگی و باز شدن اتصال می شود.

دستگاه ترموویژن که در صنعت با نام های دوربین حرارتی، دوربین تصویربرداری حرارتی، گرمانگار و همچنین ترموگراف مادون قرمز نیز شناخته می شود با بررسی امواج مادون قرمز ساطع شده از تجهیزات، نقاط داغ را شناسایی کرده و نمایش می دهد. که این یکی از مزیت های عمده این دستگاه است که بدون قطع تجهیزات و عدم اتصال به وسیله خاصی، با قرائت میزان دمای آن نقطه و مقایسه با دمای محیط و شرایط می توان میزان اهمیت نقطه مورد بررسی را سنجید و جهت رفع عیب آن طبق یک برنامه از پیش تعیین شده اقدام نمود و از قطعی های احتمالی بخصوص در زمان پیک بار جلوگیری به عمل آورد. ضمن اینکه بعد از رفع عیب نیز می توان به بررسی پرداخت و از رفع عیب تجهیز اطمینان حاصل نمود. ترموویژن ها انواع مختلفی دارند که بر اساس محدوده دمایی ترموویژن، رزولوشن ترموویژن، کاربرد ترموویژن و سایر مشخصات قابل تقسیم بندی هستند که می توان براساس نیاز، دستگاه مورد نظر را شناسایی و خریداری کرد. از آنجایی که دوربین های حرارتی ترموویژن ها دستگاه هایی بسیار خاص هستند و با توجه به مشخصات فنی ترموویژن می توانند کاربردهای مختلفی نیز داشته باشند بعضا بسیار گران قیمت نیز هستند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از هرگونه تصمیم به خرید، با کارشناسان فنی ما در اولین تیم تخصصی ترموویژن در ایران  در Iran-Thermovision.ir مشاوره بگیرید. در ادامه با گوشه ای از کاربرد های ترموویژن آشنا می شویم.

 

کاربرد ترموویژن در صنعت برق:

  • بررسی گرمای بیش از حد در اتصالات
  • اختلال در اتصلات شبکه برق
  • پست های برق (ترانسفورماتورها، سیستم خنک کاری، تب چنجرها، اتصالات، رله ها و بریکرها)
  • بررسی تمام عیوبی که با افزایش دما همراه باشند
  • چک کردن عایق ها
  • بررسی افزایش دما در اتصالات محوری
  • بررسی گرم شدن زیاد از حد چیپ های مدارات الکتریکی
  • چک کردن دمای بردهای الکتریکی (PCB)

 

کاربرد ترموویژن در صنعت عمران و بازرسی ساختمان:

  • پیدا کردن حفره در دیوار ساختمان ها
  • یافتن لوله بخاری درون دیوار ها
  • یافتن نشتی های درون دیوار و زیر زمین
  • بررسی تلفات حرارتی در ساختمان ها

 

کاربرد ترموویژن در کارخانجات و مراکز تولیدی:

  • بررسی گرفتگی لوله های بخار و لوله های هیدرولیک و پنیوماتیک
  • بازرسی و چک کردن آلودگی ها و ناخالصی ها
  • بررسی دمای ماشین آلات گوناگون، یاتاقان ها، کوپلینگ ها
  • کنترل ماشینهای فرز و CNC
  • کنترل وضعیت عایق، ولوها، تله های بخار، تشخیص ساییدگی و خوردگی لوله ها

 

کاربرد ترموویژن در صنعت نفت:

  • بررسی سطح سیال در مخزن
  • تست لوله های نفت در زیر زمین
  • بررسی خطوط انتقال نفت

 

کاربرد ترموویژن در صنعت فولاد:

  • دمای فولاد در حال ذوب
  • تست دمای شمش فولاد
  • بررسی دمای پاتیل ذوب

 

سایر کاربرد های ترموویژن:

  • بررسی ترافیک و جاده ها
  • تعمیرات و نگهداری تجهیزات
  • پروسه ساخت کاغذ
  • رانندگی ایمن در شب
  • بررسی صافی سطوح
  • استفاده در زیست شناسی و تشخیص سرطان ها
  • تحت نظارت داشتن مرز کشورها با استفاده از دوربین های دید در شب
  • کنترل افراد در کنار دریا در شب

 

 




چهار شنبه 23 مرداد 1398
ن : khashayars

اجاره ویلا در شمال و نکاتی در خصوص آن

اجاره ویلا در شمال و نکاتی در خصوص آن

 

همیشه سفر سبب تازگی روح و از بین رفتن خستگی ناشی از انجام یک زندگی روتین و ماشینی برای ما ایرانی‌ها می‌شود، خصوصاً که اگر مقصد مسافرتی ما، نواحی شمالی ایران و اقدام جهت اجاره ویلا در شمال کشورمان باشد. نواحی شمالی ایران بطور کلی به سه استان دیدنی و چشم‌نواز گیلان، مازندران و گلستان تقسیم می‌شود و می‌توان در هر یک از این استان‌ها و شهرهای آن‌ها با کلی جاذبه توریستی و مناظر شگفت‌انگیز طبیعی مواجه شد و حسابی از بودن در یک آب و هوای معتدل و پاک لذت برد.

01

منتها از جایی که همیشه اسکان و یافتن یک مکان اقامتی در سفر از جمله مواردی می‌باشد که بایستی خیلی خوب به آن توجه شود، ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب کمی در خصوص اقامت در شمال و یا بهتر بگوییم اجاره کردن یک دستگاه ویلا در شمال ایران برایتان صحبت کنیم و شما را با بخش دوم نکاتِ مهم در خصوص انتخاب و اجاره ویلا شمال بیش از پیش آشنا نماییم.

بخش دوم نکاتی در خصوص اجاره ویلا شمال

با توجه به استقبال شدید مردم ایران از شهرهای شمالی‌ (بخصوص شهر رامسر و شهر ماسال) در تعطیلات رسمی و غیر رسمی کشورمان، معمولاًبه سختی می‌توان در صورت عدم برخورداری از یک مکان اقامتی ثابت در این محدوده از ایران با یک اقامتگاه مطلوب مواجه شد. برای این منظور ما نکاتی در خصوص اجاره کردن یک ویلای مناسب در محدوده شمال ایران را برایتان در مطلب گذشته قید کردیم و حال می‌خواهیم توجه شما را به بخش دوم این سری از نکات مهم و حائز اهمیت، جلب می‌کنیم.

02

زمانبندی و برنامه ریزی برای سفر

سعی کنید برای سفر خود، مدت زمانی مشخص را تعیین کنید تا بدین وسیله بتوانید متناسب با بودجه‌ای که برای این سفر کوتاه‌مدت و یا بلندمدت خود در نظر گرفته‌اید، به سراغ کرایه سوئیت و یا اجاره کردن ویلا در شمال بروید. توجه و رعایت این نکته همیشه برای گردشگران و مسافرانی که قصد اقامتی بلندمدت دارند و به سراغ ویلاهای گران‌قیمت در نواحی شمالی ایران می‌روند، بسیار لازم و ضروری است.

نظرخواهی و تصمیم جمعی

یادتان باشد وقتی صحبت از اجاره ویلا در شمال می‌کنیم؛ یعنی تمامی ویلاهای این ناحیه از کشورمان اعم از: ویلاهای ساحلی، ویلاهای جنگلی، ویلاهای شهری، ویلاهای روستایی و غیره را مورد بحث خود قرار داده‌ایم و بهتر است به خاطر وجود همین میزان از تنوع در ویلاهای شمالی ایران، حتماً پیش از رزرو و اجاره کردن ویلا در شمال، نوع مکان و امکانات موجود در آن را با سایر هم‌سفرانتان نظیر دوستان و یا اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید تا همه در نهایت از اقامت در ویلای انتخابی حسابی لذت ببرند.

دقت در انتخاب ها

حسابی حواستان را جمع کنید تا با مبلغ پولی که برای اجاره نمودن ویلا و یا هر نوع اقامتگاه دیگر در شمال کنار گذاشته‌اید، بتوانید به یک مکان اقامتی نسبتاً پر امکانات و بزرگ دست پیدا نمایید. 

03

جمع آوری اطلاعات پیش از سفر

برای اجاره ویلا شمال بهتر است همیشه کمی در خصوص محدوده قیمت‌های کرایه‌ای برای این قبیل اماکن اقامتی اطلاع بدست آورید تا با دانشی از قبل فراگرفته بتوانید در شهر و دیار مقصدتان به اجاره کردن یک ویلای مناسب دست پیدا کنید و خدایی نکرده این وسط متحمل ضرر و زیانی نشوید. پس سعی کنید از هزینه اجاره ویلا مطلع شوید.

استفاده از نظرات مسافران با تجربه

توجه داشته باشید یکی از مهم‌ترین روش‌های اجاره ویلا شمال، مطلع شدن از نظر مسافران و گردشگرانی است که پیش‌تر از شما در آن ویلا اقامت کرده‌اند و صادق‌ترین نظرات خوب و بد را از خود برای آن مکان اقامتی برجای گذاشته‌اند. راحت‌ترین راه دستیابی به این نظرها مراجعه به اینترنت می‌باشد.

کلام آخر در خصوص اجاره ویلا

دوستان و مسافران عزیزی که قصد سفر به شهرهای شمالی ایران را دارند، بد نیست بدانند که اجاره ویلا در شمال در حال حاضر تبدیل به یک معضل جدی با توجه به میزان تقاضای بالای عموم گردشگران شده است و در این شرایط بهترین روش پیدا کردن یک مکان اقامتی و سپس اجاره نمودن آن، استفاده از وب‌سایت‌ها، سامانه و همچنین برنامه‌های مجازی برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب تلقی می‌شود که سرویس جستجوگر ویلا و مکان‌های اقامتی تیشینه یکی از معتبرترین و کارآمدترین این نوع از روش های اجاره ویلا در شمال و حتی دیگر نقاط کشور عزیزمان ایران محسوب می‌شود.

 




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

تخصصی ترین تعمیر کولر گازی در تابستان

 تخصصی ترین تعمیر کولر گازی در تابستان  

تعمیر کولر گازی در روزهایِ گرم تابستان...

  تعمیر کولر گازی در روزهای گرم تابستان ممکن است بزرگترین نگرانیِ شما شود. کولر گازی، دستگاهی است برای مطبوع کردن و قابل تحمل کردن هوایِ اطراف برای زندگی و این تهویه را با چرخه‌ی تبریدِ تراکمی انجام می دهد. هر کولر گازی از 4 بخشِ اصلیِ کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط تشکیل شده است. اشکال در روند کار هر یک از آنها، نیاز به تعمیر کولر گازی را در پی خواهد داشت. خدمات تعمیر کولر گازی با تعمیر کارانِ سیارِ 24 ساعته و... قابل انجام می باشد و بهتر است از تعمیر کاران حرفه ای کمک بگیرید تا تعمیر کولر گازیِ شما در روزهایِ طاقت فرسایِ تابستان با تکنسین‌های آموزش دیده، به سرعت و با کیفیت انجام گیرد. تعمیر کولر گازی در مدل هایِ مختلف آن شامل: کولر گازی هایِ پنجره ای، اسپیلت، ایستاده و... انجام می شود و نخست باید عیب یابی شود و بخش ایراد دار تشخیص داده شود ازجمله: ایراد در کمپرسور که تنها با وجود عیب و فقط توسط تعمیر کارِ ماهر باید دست کاری شود، چون بخش مهمیست، تعویض خازن که بخشی پر اهمیت است، تعمیر ندارد و فقط باید عوض شود، تعمیر فن که ایراد در آن مشکلاتی در کارِ کلی کولر ایجاد می کند، تعمیر موتور و برد کولر گازی از خدماتِ دیگر تعمیر کولر گازی می باشد که باید با دقت، مهارت و تشخیص درست انجام گیرد.

 

   تعمیر چیلر و تعمیر کولر گازی...

   چیلر، دستگاهی است که گرما را از آب، با چرخه ی تبرید می گیرد و این آب برای خنک کردن هوا مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ به بیانِ ساده تر گرفتن حرارت از درون و هوایِ اطراف و انتقال آن به بیرون... چیلرها در دو نوعِ جذبی و تراکمی وجود دارند؛ در چیلرهایِ تراکمی، گازِ متراکم شده در کمپرسور به کندانسور وارد می شود اما در چیلرهایِ جذبی، از یک جذب کننده و ژنراتور به جایِ کمپرسور استفاده می گردد. در تعمیر چیلر هم مثل تعمیر کولر گازی باید از نیروهایِ کاربلد کمک گرفت چراکه در غیر این صورت، تعمیرکاران غیر حرفه ای با آسیب رساندن به چیلر، ار عمر مفید دستگاه کم خواهند کرد؛ سیستمِ چیلرها نسبت به سایر تهویه کننده ها مقداری پیچیده تر است و تعمیر چیلر نیاز به مهارت کافی دارد و در بخشهای مختلف آن مانند: ژنراتور، کمپرسور، کندانسور و... ممکن است  عیب رخ دهد. تعمیر کار حرفه ای در کنار تشخیص قسمت آسیب دیده و تعمیر آن، می تواند نکاتی در خصوص نگهداری از چیلر شامل: آب چیلرِ لیزر، تنظیم دمایِ چیلر دستگاه لیزر و... در اختیار شما بگذارد...

 

   تعمیر سردخانه...

  سردخانه، در بیانی ساده، جایی  برای خنک نگه داشتنِ مواد غذایی با هدفِ جلوگیری از فساد و کالاهایِ دیگر در آن است... سردخانه ها در سوپر مارکت ها، مراکز تجاریِ بزرگ، هتل ها، دانشگاه ها، پادگان ها و... به کار می روند؛ سردخانه های صنعتی و تجاری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. سردخانه ها هم مانند هر دستگاهِ دیگری که بر اساسِ سیکل تبرید تراکمی کار می کند، شامل بخش هایِ اصلیِ: کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیرهای انبساط می باشند. برای تعمیر سردخانه هم مثل تعمیر چیلر و تعمیر کولر گازی باید به مراکز تخصصیِ نصب، سرویس و تعمیر سردخانه مراجعه نمایید تا با تخصص و سرعت بالا به رفعِ عیب بپردازند چراکه سردخانه ها به دلیل نقشِ مهمشان در نگهداریِ مواد غذایی، پروتئینی، صیفی جات، گیاهان و... از اهمیت بالایی برخوردارند؛ کوچکترین ایرادها در سردخانه ها، خسارت هایِ سنگینی در پی خواهد داشت. سیستم هایِ بسیار پیچیده ی سردخانه ها و اهمیتشان در اقتصادِ کشور، صنعت و... برای خدماتِ تعمیر نیاز به تیمی حرفه ای، آموزش دیده و با تخصص بالا را صد چندان می کند و در تعمیر سردخانه ها، سرعت و زمان بسیار مهم می باشد.

 

   تعمیر و نگهداری وسایل تهویه...

  تعمیر، سرویس و نگهداریِ وسایل تهویه با توجه به قیمت بالایِ این وسایل و نقش بزرگشان در زندگیِ روزمره بسیار مهم است. کمک گرفتن از افراد متخصص که با بخش هایِ مختلفِ کولر گازی، چیلر و سردخانه و روند کارِ آنها به خوبی آشنا هستند، نه تنها صرفه جویی در وقت و هزینه ها و بالا بردن عمرِ دستگاه ها را در پی دارد بلکه در آموختن نکاتِ کافی و لازم برای نگهداری عالی از این دستگاه ها هم به شما کمک خواهد رساند. افرادی که دانشِ کافی در این زمینه ها نداشته باشند، با تشخیص نادرستِ عیب، تعویضِ اشتباهِ بخش ها و آسیب رساندن به بخش هایِ سالمِ دستگاه، برای شما خسارت و هزینه‌ی اضافی به بار خواهند آورد...

 

 




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

اتلیه تخصصی کودک رستا در کرج

اتلیه تخصصی کودک رستا در کرج

اتلیه تخصصی رستا در کرج با توجه به تجربه چندین ساله  و همکاران متخصص خانم خود در حوزه عکاسی کودک و بارداری در کرج تصمیم به راه اندازی آتلیه تخصصی کودک در کرج در ابتدای سال ۱۳۹۴ گرفت و با توجه به افزایش مشتریان اقدام به ایجاد فضای آرام و تخصصی برای عکاسی کودک در کرج نمودند , با ایجاد فضایی مناسب و استاندارد شرایط را برای ثبت لحظه هایی شیرین از کودک دلبندتان در نهایت آرامش فراهم آورد. اتلیه تخصصی کودک رستا در کرج افتخار دارد با ایجاد فضای گرم و صمیمی به دور از تنش، لحظات تکرار نشدنی کودکان شما را ماندگار سازد. محیط استودیو از نظر شرایط بهداشتی و دمایی به گونه ای است که در تابستان و زمستان بتوان از کودکان با بدن برهنه نیز عکاسی کرد. توجه کنید به عنوان مقاله،  این نمی گوید که چگونه “پرتره” از بچه ها را بگیرد! میگوید عکاسی تخصصی از کودک ، کودکان و نوجوانان، به خصوص آنهایی که پنج و کمتر از آن را دارند، تقریبا دیکته می کنند که جلسه عکاسی شما چگونه پیش برود که معمولا شامل حرکت های زیاد است. در طول سالها، سبک من از فرمت پرتره با دوربین فیلمبرادری به ۳۵mm و در نهایت به دیجیتال تبدیل شده است. دیجیتال اجازه می دهد تا آزادی بیشتری در حرکت کردن داشته باشید و یا با چند راهنمایی ساده شما میتوانید راه خود را برای گرفتن عکس های عالی از کودکان پیدا کنید . نگامی که از بچه ها عکاسی میکنید گاهی اوقات هیچ چیزی دستگیرتان نمی شود ، ممکن است آنها شروع به خجالت کشیدن یا بازی کنند. حتی بچه هایی که می دانند قرار است که شما از آنها عکس بگیرید تصمیم میگیرند که نخواهند شما از آنها عکس بگیرید . خواهرزاده سه ساله من این کار را دقیقا زمانی انجام میداد که میخواستیم از او عکس بگیریم. به محض این که دوربین را به سمتش میگرفتم می گفت: “از من عکس نگیر!”  در نهایت من در جلسه عکاسی تخصصی کودک بودم و کم کم کودک به حضور من عادت میکرد . بنابراین اگر این نوع رفتار را در جلسه تخصصی کودک دید کاری انجام ندهید، عجله نکنید و یا کودک را مجبور نکنید. فقط با آنها باشد، بازی کنید و با آنها را تعامل کنید و در نهایت آنها سمت شما می آیند و عکس حرفه ایی و تخصصی که میخواهید را میگیرید . متخصص عکاسی برای ارتباط برقرار کردن با کودکان در عکاسی به شیوه ی آن ها رفتار خواهد کرد و سعی در جلب توجه کودکان خواهد داشت , آتلیه کودک در کرج فتو رستا با داشتن تمامی این توانمندی ها ناب ترین عکس ها را از فرزندان شما خلق خواهد کرد که با عکاسی کودک درکرج  رستا این عکس ها را در خاطره ی خود و کودکانتان همیشگی کنید. عکسبرداری از کودکان و نوزادان در آتلیه های عکاسی اغلب با بهانه گیری های کودکانه همراه است که یک عکاس خوب و متخصص توانایی مدیریت کردن آتلیه کودک خود را به همراه عکسبرداری خواهد داشت. عکاسی کودک در کرج در آتلیه رستا این امکان را به شما می دهد تا عکس های یادگاری و ماندگاری را از کودکان خود داشته باشید و با دیدن آن ها حس خوبی به شما دست دهد برای سفارش و دیدن نمونه کارها به سایت عکاسی کودک رستا https://photorasta.com مراجعه کنید .

تلفن : 02634990630
وب سایت : https://photorasta.com




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

 

افزایش بازدید سایت خدمتی کاربردی از سوی سایت های آی پی می باشد که به وسیله آن می توانید با مشخص نمودن تعداد آی پی ، مدت زمان بازدید ، تعداد بازدید هر آی پی و قسمت ها و ویژگی های متنوع دیگر ، بازدید وب سایت خود را به شکلی واقعی و فوق العاده افزایش داده و باعث بهبود رتبه الکسا سایت خود شوید.

افزایش ترافیک سایت یکی از مهمترین اهداف هر مدیر وب می باشد. چرا که با افزایش بازدید وب سایت میتوانیم خدمات یا اهدافی را که با توجه به آن وب سایتمان را ایجاد کرده ایم پیش برده و کسب و کار اینترنتی خود را بهبود بدهیم.

سایت های اینترنتی با هدف های مختلفی راه اندازی شده و در دسته بندی های متفاویتی جای می گیرند. بسیاری از وب سایت ها حالت فروشگاهی داشته و با هدف ایجاد یک کسب و کار اینترنتی ایجاد شده اند. عده ای دیگر سایت های خدماتی بوده و در راستای ارائه کمک و خدمت به کاربران وب تلاش میکنند. سایت های خبری ، شرکتی و … نیز دیگر دسته بندی های سایت های اینترنتی را تشکیل می دهند. اما همه سایت ها در یک مسئله مشترک هستند و آن این است که نیاز به کاربران زیاد و ترافیک بالای بازدیدکنندگان دارند. ترافیک بالای سایت به منزله مشتری بیشتر و بهبود شرایط کاری سایت می باشد.

اهمیت افزایش ترافیک سایت

افزایش بازدید سایت یکی از عواملی است که باعث بهبود رتبه الکسا سایت شما شده و ترافیک سایت را با استفاده از بهترین متدهای روز افزایش می دهد. هر چه ترافیک سایت بالاتر باشد و کاربران بیشتری در طول روز از سایت شما بازدید به عمل آورند ، تاثیر مثبتی بر روی رتبه الکسا می گذارد. تاثیر این روش در یک بازه ۷ تا ۱۴ روزه قابل مشاهده می باشد.

افزایش ورودی گوگل

یکی از مهم ترین عوامل موثر در سئو و بهینه سازی سایت و بهبود رتبه سایت در گوگل ، افزایش ورودی سایت از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو است. از دید گوگل زمانی که این اتفاق می افتد یعنی محتوا سایت شما نسبت به بقیه سایت های جستجو شده برای کاربران مفیدتر بوده است. پس مطمئنا گوگل این ورودی را به عنوان یک امتیاز برای سایت شما ثبت می کند.

از آن جایی که گوگل به عنوان مهمترین موتور جستجوی موجود در اینترنت ، مرجع بسیاری از کاربران وب برای جستجوی مطلب موردنظرشان می باشد ، افزایش ورودی گوگل همواره یکی از دغدغه های اصلی وب مستران به شمار می رود. راه های مختلفی برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد. تولید محتوای مناسب ، توجه درست و اصولی به مسائل مربوط به سئو و همچنین تبلیغات هوشمندانه می تواند از عواملی باشد که در افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو موثر است. اما راه دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد و آن خرید بازدید گوگل است. مجموعه های آی پی ، افزایش ورودی گوگل را به صورت واقعی به همراه امکانات متنوع بازدید برای شما فراهم آورده است.

 

خدمات تولید محتوا

یک سایت هر چقدر که طراحی خوب و جذابی هم داشته باشد، تا زمانیکه از محتوای مناسب برخوردار نباشد مورد توجه موتورهای جستجو و کاربران قرار نخواهد گرفت.دیگر روش های سنتی و لینک سازی انبوه جوابگو نیست و گوگل اولویت نتایج جستجو را به وب سایت هایی می دهد که از محتوای مفید برای کاربران برخوردار باشند. ما بهترین محتوا را برای برندتان تهیه می کنیم کافی است فقط یک بار به ما اعتماد کنید.

با استفاده از خدمات تولید محتوا مخاطبان بیشتری را جذب سایت خود کنید و از حضور خود در رده های اول نتایج موتورهای جستجو لذت ببرید. ما آماده ایم تا ضمن رعایت هویت برند کسب و کار شما، برای وب سایت شما محتوای جذاب و کاربرپسندی تولید کنیم تا شانس دیده شدن شما توسط موتورهای جستجو و به دنبال آن کاربران بالاتر رفته و بازدیدکنندگان وفاداری برای سایت خود پیدا کنید.

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش ۳ و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

 

برچسب ها : افزایش ورودی گوگل ، افزایش بازدید سایت ، خدمات تولید محتوا

 

 

 

 




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

خرید لوازم فانتزی از تی تو مارکت

خرید لوازم فانتزی از تی تو مارکت

تی تو مارکت کار خود را در سال 94 باارائه محصولات آنلاین آغاز کرد و با نگرش مدیریتی موسس این سایت به این فعالیت به عنوان یک کسب و کار پویا و بالنده و مسیری که از همان ابتدا برای رشد و پیشرفت این فروشگاه توسط موسس آن برنامه ریزی شده بود و نیز نیازهای بیشمار و فزاینده ی بازار برای خدمات این فروشگاه و رضایت مشتریان ازکیفیت خدمات ارایه شده توسط این فروشگاه ، موجب شد که تی تو مارکت به سرعت بتواند جایگاه بسیار مناسبی را به عنوان پیشروی این فعالیت در بازار به دست آورد و روزانه تعداد بسیار چشمگیری به شمار مشتریان تی تو مارکت افزوده شود.

تی تو مارکت فروش انواع لوازم فانتزی از جمله ، کالای شخصی و بهداشتی، کالای فانتزی،عروسک نرمالو،اسکوییشی، لوازم خانه فانتزی،لوازم ناخن،مانیکور،پدیکور،لوازم ارایشی

ما به دنبال ایجاد فضایی برای بیشترین بهره وری از طریق حفظ و افزایش سطح کیفی ،کمترین قیمت محصولات تولیدی و با کمترین حاشیه سود ، عرضه محصولات مختلف با تنوع بالا در برندها، عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده، ارسال سریع ، راه اندازی یک وب سایت با امکانات فنی کامل و کاربرپسندبه منظور فراهم نمودن رضایتمندی هستیم . و از تامین کنندگانی که مایل به همکاری در فروش باشند دعوت به عمل می آوریم.




پنج شنبه 17 مرداد 1398
ن : khashayars

امیر شریفی مدیر سایت‌ پرورش افکار

امیر شریفی مدیر سایت‌  پرورش افکار  ، مربی قانون جذب و صاحب چندین سایت پربازدید دیگر است. هرکسی او را ببیند، نخستین چیزی که نظرش را جلب می‌کند، صداقت و انرژی فوق‌العاده‌اش است، طوری که همواره با جنب‌وجوش حرف می‌زند و کمتر می‌نشیند.

وقتی حرف می‌زند کاملاً مشخص است که باصداقت کامل حرف می‌زند و انسان محو صداقت و خاکی بودنش می‌شود. مشخص است که کودک درون بسیار قدرتمندی دارد و به قول خودش رفتارهای کودکانه بسیاری دارد و اصلاً هم سعی در مخفی کردنش ندارد. در کل سعی در مخفی کردن هیچ‌چیزی ندارد. می‌گوید نقاب را دوست ندارم.

جوانی که در چند مقطع فقر و ورشکستگی را تجربه کرده است و امروز لقب کارآفرین موفق را به دوش می‌کشد. زمان تعریف کردن هر چیزی اشتیاق زیادی دارد و با حرارت حرف می‌زند. بسیار عاشق است. به گفته خودش اگر عشق به انسان‌ها را فاکتور بگیریم ۲ عشق درونی و معنوی دارد. یکی عشق به تدریس و معلمی و دیگری عشق به کشور عزیزمان ایران.

وی در زیر به پرسش‌هایی در مورد اینکه چگونه در این سن کم تبدیل به کارآفرینی موفق شد، پاسخ داد:

چطور شد که فکر کردید می‌توانید کارآفرین شوید؟

- داستانش طولانی است. اول از توانستن شروع نشد. اصلاً به توانستنش فکر نکردم. بیشتر بحث خواستن بود. همه شنیدیم که خواستن توانستن است ولی من این موضوع رو یک مدل دیگر مطرح می‌کنم. من اعتقاد دارم وقتی انسان بخواهد اصلاً فکر نمی‌کند که می‌تواند یا نه!‌ فقط شروع می‌کند. البته اگر خواستن، خواستن واقعی باشد. من عاشق کارم هستم و زمانی که نشاط آوران یا پرورش افکار را استارت زدم، نشستم و حساب کتاب کنم که می‌شود یا نه. فقط گفتم می‌خوام و بسم الله گفتم و شروع کردم.

اگر موفق نمی‌شدید چطور؟

- آنقدر در زندگی‌ام شکست‌خورده بودم که نمی‌ترسیدم (می‌خندد). جدای شوخی می‌دانستم موفق می‌شوم چون وقتی‌که به درک خوبی از قوانین موفقیت رسیدم این قوانین را درجاهای مختلفی تست کردم و نتیجه همواره یک‌چیز بود: بی‌نظیر! اجازه بدید تنها یک موردش را برای‌تان خیلی کوتاه تعریف کنم.

من ابتدا کمک مشاور دبیرستان علامه حلی ۴ بود. شروع کردم گفتم خوب من می‌خواهم به درجات بالاتری برسم نه اینکه تایپ و کپی به عهده من باشد. من می‌خواهم تأثیرگذار باشم. بعد شروع به استفاده از همین قوانین کردم و کمتر از یک سال مسئول المپیاد همان دبیرستان شدم. درصورتیکه به طور معمول کمک مشاورها شاید بعد از چندین سال نهایتا مشاور اول دبیرستان شوند ولی من فقط المپیاد را می‌خواستم.

جالب اینجاست که تمام مسئولان المپیادی که می‌شناختم، مدال المپیاد کشوری و یا حتی جهانی داشتند ولی من نداشتم. این باعث نشد ناامید بشوم تنها به خودم گفتم جای مدال را باید با تواناییم پر کنم. در آن زمان دبیرستان علامه حلی ۴ از زمان تأسیس تا همان سال ۲ مدال طلای کشوری المپیاد داشت و سال اولی که من مسئول المپیاد شدم موفق شدیم ۶ مدال طلا به دست بیاوریم. می‌دانم شاید برای عده‌ای این نتایج خیلی چشم‌گیر نباشد ولی من به بزرگترین هدف کاری‌ام در آن زمان رسیدم. در کمتر از یک سال.

یعنی سه برابر تمام ادوار مدرسه فقط در یک سال مدال طلا کسب کردید؟

- بله

خیلی عالی است...

- شاید من هم در آن زمان چون تازه این قوانین را به کار می‌بستم همین نظر را داشتم ولی الآن می‌گویم کاملاً طبیعی است. بعد این قوانین را در مورد ثروت در زندگی شخصیم به کار بردم و به‌سرعت درآمدم ده برابر شد. به‌سرعت منظورم ۳ ماه نیست ولی در کمتر دو سال و چند ماه نزدیک به ده برابر شد. این‌ها فقط قسمتی از به کار بردن این قوانین بود. اگر بخواهم نتایجی که گرفتم را بگویم یک جلد کتاب می‌شود. حالا فکر می‌کنم جواب سؤالتان را کامل گرفته باشید. آنجا که پرسیدید اگر موفق نمی‌شدید چطور؟ من اصلاً به موفق نشدن فکر نمی‌کردم چون می‌خواستم و تجربه‌ام می‌گفت همه‌چیز به بهترین شکل پیش خواهد رفت.

پس شما موفقیت خودتان را پیشگویی کردید. اتفاقاً شنیدم که شما در یکی از صحبت‌های‌تان اشاره کردید، بارها به افراد گفتید تا ۶ ماه دیگر به موفقیتی می‌رسید یا برعکس، گفتید که الان زمان شروع کار نیست و اگر آغاز کنید، حتماً متضرر می‌شوید و اکثراً هم درست گفتید. در کل پیشگوی خوبی هستید؟

- نه، به‌هیچ‌وجه اسمش پیشگویی نیست. اگر من بگویم امشب خورشید در آسمان نخواهد بود پیشگوی خوبی هستم؟

مسلماً خیر. این موضوع خیلی طبیعی است...

- کاری که من کردم و می‌کنم هم طبیعی است. ما در جهانی منظم زندگی می‌کنیم. صد در صد منظم! شنیدید حتی یک برگ هم بدون اراده خداوند از درخت نمی‌افتد؟ این دقیقاً همان نظم جهان هستی است. اراده خداوند متعال منظم است. بهتر بگویم خداوند بزرگ و مهربان اراده کرده که جهان منظم باشد. تابه‌حال دیده‌اید که خداوند اراده کند شب خورشید در آسمان باشد؟ یا اراده کند که یک روز به‌جای جاذبه زمین جاذبه آسمان داشته باشیم؟

خیر...

- پس تابه‌حال ۲ موضوع رو قبول داریم: همه‌چیز در دنیا به اراده خداوند است. اراده خداوند این است که جهان هستی کاملاً منظم باشد و این نظم است که جهان را زیبا کرده است. اصلاً دقت کردید که عمومی‌ترین و ساده‌ترین برهان برای اثبات خداوند برهان نظم است؟ حالا ما به‌عنوان اشرف مخلوقات خداوند در زندگی‌مان نظم وجود ندارد؟

در عین سادگی خیلی جالب است...

- بله جالب است، کلاً همیشه حقیقت جالب است.  کاری که من می‌کنم کار عجیبی نیست. کافی است نظم جهان را بدانیم. آن زمان به راحتی می‌بینیم که یک نفر آیا در راستای این نظم حرکت می‌کند یا برخلاف آن. اگر در راستای این نظم حرکت کرد به چیزی که می‌خواهد می‌رسد و اگر رعایت نکرد نمی‌رسد و هیچ‌چیز این بین قدرتی ندارد. معنی «لاحول و لا قوة الا بالله العلی العظیم» دقیقاً همین است: یعنی هیچ حول و قوه‌ای نیست مگر مال خدا. یعنی اوضاع اقتصادی مهم نیست. تصمیم کارفرما مهم نیست و هیچ‌چیز دیگری مهم نیست؛ فقط خدا.

یک شعر زیبا از زبان دل‌نشین و مبارک مقام معظم رهبری شنیدم که نمی‌دانم از کیست ولی بسیار زیباست: «اگر تیغ عالم بجنبد ز جای - نبرد رگی تا نخواهد خدای» این یعنی دیدگاه توحیدی به جهان. یعنی جهان به اراده خداوند متعال منظم آفریده‌شده است.

و تلاش شما این است که این نظم را به مردم آموزش دهید؟

- دقیقاً. من محصولی آماده کردم به نام کارشناس جذب شوید که در آن قانون جذب را آموزش می‌دهم. البته نه به آن شکلی که در فیلم راز و یا منابع دیگر آموزش داده‌ شده است. این منابع دیدگاه اومانیسمی دارند و سعی کردند خدا را از این  قانون حذف کنند درصورتی‌که کل این قانون بوی دل‌نشین خدا را می‌دهد. به‌شخصه معتقدم بهترین منبع برای یادگیری این قانون کتاب مقدس قرآن و کلام نورانی اهل‌بیت(ع) است.