دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 11 شهريور 1396
ن : khashayars

آفر بهترین و ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی

آفر بهترین و ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی

 

برای داشتن تجربیات مفید و یادگیری نکات مثبت زندگی مردمان مناطق مختلف، همواره سفر رفتن سفارش شده است . حتی بزرگان دین هم سفارش کرده اند که با گشتن در جای جای زمین ، سعی کنیم به اسرار خلقت پی ببریم و به عظمت خداوند قادر متعال معترف باشیم . از این رو بهترین حالت برای هر کسی این است که بتواند با هزینه ای معقول به سفر در سراسر جهان بپردازد . از این رو آفر بهترین و ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی بسیار جذاب می باشد . من بعنوان علاقمند سفرهای خارجی ، از کشورها اطراف مثل ترکیه و گرجستان و آذربایجان و دبی گرفته تا مالزی و اندونزی و تایلند و استرالیا را گشته ام . از پوکت و پاتایا و بالی و کوالالامپور گرفته تا باکو و آنتالیا و استانبول و باتومی را دیده ام . از دیوار چین تا سالن اپرای سیدنی و برج ایفل و برج العرب و تعداد بسیاری جاذبه گردشگری را از نزدیک دیده ام . بهترین قیمت بلیطهای خارجی همیشه یکی از دغدغه های بنده به عنوان یک توریست بین المللی است . مهمترین مزیتی که من همیشه مدنظر دارم این است که بهترین قیمت پرواز را از بهترین و معتبر ترین و ایمن ترین ایرلاین ها یا خطوط هواپیمایی دریافت کنم . این آژانس بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد .

 

چند ماه قبل دوست من وقت سفارت در یکی از کشورهای همسایه داشت . دیدم بهترین فرصت سفر است و من در این سفر او را همراهی کردم . برای یک سفر خوب ، رزرو بلیت هواپیمای خوب و پیدا کردن بهترین قیمت بلیطهای خارجی برای یک سفر به خارج کشور ، رزرو هتل خوب و سایر موارد از این قبیل باید از قبل سفر فکر شده باشد . دوست من رزرو هتل برای سفارت را از طریق آژانس هواپیمایی رایکا گشت انجام داد . برای من که علاقمند سفرهای خارجی هستم خرید بلیط چارتر ارزان یک آپشن خوب است که با توجه به این سفر بسیار خوب ، همواره از خدمات این آژانس معتبر در این زمینه استفاده خواهم کرد .

 

حدود یک ماه پیش قصد سفری داخلی همراه با خانواده داشتم . سفر به مشهد همواره برای من جذاب است . طبیعتا پس از سفر خوبی که با خدمات این آژانس رفته بودم ، این بار برای سفری داخلی از تور مشهد تابستان 96 این آژانس معتبر استفاده کردم . مشهد علاوه بر اینکه حرم امام رئوف را در خود جای داده  و میعادگاه عاشقان حضرت رضاست ، از نظر جاذبه های تفریحی نیز در سالهای گذشته بشدت غنی شده و وجود پارک های آبی خوب و پاساژهای شیک این شهر را یک شهر توریستی ایده آل کرده است . این شهر حتی برای توریست های خارجی نیز امکانات پذیرایی کافی دارد .

 

از طرف دیگر خیلی از خانواده ها علاقمند مناطقی برای سفر هستند که بهترین تفریحات سالم را برای فرزندانشان داشته باشد . کیش یکی از بهترین گزینه هاست . تفریحات گردشگری جزیره کیش معمولا برای این دسته از گردشگران و ایرانگردان بشدت جذاب می باشد . شنا در خلیج همیشه فارس زیبا و استفاده از امکانات ورزشهای آبی مانند جت اسکی و پارک دلفینهای کیش از جذابترین نقاط دیدنی این جزیره هستند . نیز بهترین مراکز خرید کشور نیز در جزیره کیش واقعند و برای خانواده ها بشدت جذاب است .



:: برچسب‌ها: ارزانترین قیمت بلیطهای خارجی, قیمت بلیطهای خارجی, تفریحات گردشگری جزیره کیش, آژانس هواپیمایی, تور مشهد, تور مشهد تابستان 96, بهترین قیمت بلیطهای خارجی, رزرو هتل, رزرو هتل برای سفارت, بلیط چارتر ارزان, خرید بلیط ارزان, خرید بلیط چارتر, خرید بلیط چارتر ارزان, تور مشهد, تور مشهد تابستان 96, ,


چهار شنبه 8 شهريور 1396
ن : khashayars

چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟

چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟

 

برای بررسی تاثیر تبلیغات گوگل در توسعه کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر ، ابتدا به تجربه بزرگ‌ترین برندهای صنایع مختلف در دنیا اشاره میکنیم که این روش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را به عنوان اولین راه برای معرفی استارتاپ و یا پروموشن‌های تبلیغاتی خود انتخاب میکنند و البته شرکت گوگل هم بالاترین درصد درآمد خود را از این سیستم تبلیغاتی کسب میکند .

برای بررسی اهمیت تبلیغات گوگل در بازاریابی آنلاین با ویرلن همراه باشید ؛

  • نمایش تبلیغات در گوگل رایگان است و شما فقط بابت کاربرانی که وارد وبسایت شما میشوند هزینه کلیک را پرداخت میکنید .
  • مشتریان خود با جستجو در گوگل شما را پیدا میکنند و لازم نیست شما بدنبال آنها بروید .
  • مشتریان به برند شما اعتماد می‌کنند ، زیرا تصور می‌کنند وبسایت شما خیلی قدرتمند  و پر طرفدار است که در رتبه یک گوگل قرار گرفته است .
  • تبلیغات در گوگل هدفمند ترین روش برای جذب مشتریان مورد نظر شماست .
  • بالاترین امکانات مدیریت آگهی برای تاثیرگذاری تبلیغات ارائه میشود .
  • گزارش دقیق از تعداد نمایش و تعداد کلیک ، هزینه ها و ...

 

سایر روش‌های تبلیغات اینترنتی در دنیا که برندهای بزرگ و کسب و کارهای جدید پس از گوگل ادوردز انتخاب می‌کنند :

  • تبلیغات در فیسبوک ( روش تبلیغاتی بسیار موثر و هدفمند ولی متاسفانه در ایران غیرفعال است ).
  • تبلیغات در یوتیوب ( متاسفانه در ایران غیرفعال است ).
  • تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی ( متاسفانه در ایران غیرفعال است ).
  • رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبر.
  • تبلیغات در سایر موتورهای جستجو ، مانند یاهو ، بینگ و ... ( متاسفانه در ایران کاربرد ندارد ).
  • تبلیغات کلیکی بصورت بنری ، متنی و ویدئویی در وب سایت های پربازدید.
  • تبلیغات بنری در وبسایت‌ های پربازدید.
  • ایمیل مارکتینگ.
  • برگزاری کنفرانس آنلاین .

 

همانطور که مشاهده میکنید 4 روش از مهمترین راهکار های بازاریابی آنلاین که البته بسیار هم موثر هستند ، در ایران غیر فعال هستند . البته جالب است که بدانید همین تبلیغات گوگل هم از طرف گوگل برای ایران غیرفعال است و شرکت ویرلن که یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز است از طریق کشور امارات این تبلیغات را اجرا میکند . برخلاف تمام دنیا در ایران برای اجرای تبلیغات کلیکی گوگل محدودیت های زیادی وجود دارد .

 

مشکلات فعال کردن تبلیغ در جستجوی گوگل در ایران

  • شارژ کردن اکانت گوگل به حساب ارزی مانند ویزا کارت یا مستر کارت نیاز دارد .
  • نام ایران در لیست کشورهای قابل انتخاب در سیستم گوگل ادوردز وجود ندارد !
  • گوگل ادوردز دامنه ir.  را قبول نمیکند !
  • سایت گوگل ادوردز نسخه فارسی ندارد .

 

به تمام موارد فوق فیلتر شدن تبلیغات گوگل در ایران را هم اضافه کنید که البته از ابتدای زمستان امسال این مشکل برطرف شد و گوگل با ترفندی این تبلیغات را ازفیلتر خارج کرد .

 

بهینه سازی سایت "سئو"

خوب همانطور که متوجه شدید ما در ایران به بسیاری از روش های تجارت الکترونیک دسترسی نداریم ! حال بهترین کار این است که از یک متخصص بهینه سازی سایت ( سئو ) بخواهید که تمامی استانداردها و الگوریتم های گوگل را در وبسایت شما پیاده کند تا وب سایت شما بصورت عادی ( غیر پولی ) در نتایج جستجو گوگل قرار بگیرد و کابران بسیاری که بدنبال خدمات یا محصولات شما هستند وارد سایت شما بشوند . این کار را حتما انجام دهید ، موفقیت در انتظار شماست .

 

چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟

 

چرا سئو و بهینه سازی سایت در گوگل کافی نیست ؟

  • با سئو رسیدن وبسایت شما به رتبه اول گوگل در بهترین حالت 3 تا 6 ماه زمان میبرد.
  • ممکن است هیچ وقت سایت شما به رتبه اول جستجوی گوگل نرسد !
  • وبسایت شما با تعداد واژه کمی میتواند در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد.
  • همیشه رتبه سایت متغیر است و ممکن است سایت های دیگری جای شما را بگیرند.

 

مهمترین مزایای تبلیغات در گوگل :

  • در کمتر از یک روز فعال میشود.
  • محدودیتی در تعداد واژه های نیست.
  • میتوانید همیشه در رتبه اول باشید.

 

امکانات گوگل ادوردز :

  • با پرداخت بالاترین هزینه برای هر کلیک مطمئن میشود که همیشه اول هستید .
  • امکان تعیین بودجه برای روز و ماه وجود دارد .
  • میتوانید در ساعات خاصی ، مثلا در ساعات غیر اداری تبلیغات را غیر فعال کنید .
  • امکان فعال کردن تبلیغات در تمام کلمات کلیدی مرتبط .
  • اگر صادر کننده هستید میتوانید هر کشوری که میخواهید برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید .
  • همیشه امکان حذف یا افزودن کلمات وجود دارد .
  • بر اساس گزارش های گوگل نقاط ضعف تبلیغات خود را از بین میبرید و نقاط قوت را تقویت میکنید .

 

قیمت تبلیغات گوگل :

تبلیغات گوگل بصورت کلیکی میباشدPPC ، بنابراین اکانت گوگل را به میزان دلخواه شارژ میکنید .

هزینه هر کلیک متغیر است و با توجه به تعداد رقبا ، رنک سایت در گوگل ، کلمات کلیدی ، سئوی سایت و ... قیمت متفاوتی دارد .

البته شما میتوانید حداکثر بودجه ای که حاضر هستید برای هر کلیک بدهید را مشخص کنید ، زیرا قیمت کلیک در تبلیغات گوگل مزایده ای است .

 

مهمترین موارد تاثیر گذار در هزینه تبلیغات :

تجربه مجری تبلیغات مهمترین عامل تاثیر گزار در صرفه جویی در هزینه تبلیغ است ، زیرا قیمت کلمات متفاوت است و همچنین در طول زمان اجرا میشود هزینه ها را کم کرد .

 

مقالات آموزشی بیشتر درباره انواع روش های دیجیتال مارکتینگ را در سایت شرکت ویرلن دنبال کنید .



:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ, روش های تجارت الکترونیک, سئو, بهینه سازی سایت, ایمیل مارکتینگ, تبلیغات بنری, رپورتاژ آگهی, گوگل ادوردز, روش‌های تبلیغات اینترنتی, نمایش تبلیغات در گوگل, تبلیغات در گوگل, تبلیغات گوگل, اهمیت تبلیغات گوگل, بازاریابی آنلاین, اهمیت تبلیغات گوگل در بازاریابی آنلاین, چرا تبلیغات در گوگل بهترین راه بازاریابی آنلاین است ؟, ,