دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

دو شنبه 7 اسفند 1396
ن : khashayars

آسا چارتر | بلیط هواپیما مشهد

آسا چارتر | بلیط هواپیما مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد

آسا چارتر بروزترین سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما lمشهد و بلیط چارتر است که قدم اول رسیدن به اهداف پروژه‌ی بزرگ سفرهای آسا چارتر به حساب می‌آید: «تجربه‌ی لذت‌بخش سفر برای تمامی ایرانیان.» با آساچارتر، خرید بلیط هواپیما مشهد و سایر شهر ها، خرید بلیط چارتر و برنامه‌ریزی برای سفر، دیگر یک اتفاق پراسترس، وقت‌گیر و هزینه‌بر نیست؛ بلکه فرایندی است مطمئن و لذت‌بخش، شامل حق انتخاب‌های پرشمار، با امکان مقایسه و بررسی، که در صورت نیاز به تغییر برنامه‌ی سفر یا لغو آن، همچنان در کنار مسافر می‌ماند تا کمترین هزینه و زمان را پرداخت کند. برای رسیدن به این هدف، آسا چارتر ۱۰۰% پروازهای تمامی خطوط هواپیمایی داخلی – شامل پروازهای سیستمی و پروازهای چارتر – را به مشتری ارائه می‌دهد. به عبارتی شما با جستجوی بلیط در آساچارتر با تهیه بلیط هواپیما مشهد و سایر مسیرها، اطمینان خواهید داشت که هرگز پروازی را در آسمان ایران از دست نخواهید داد. همچنین برای خرید بلیط هواپیما مشهد یا شهرهای دیگر بصورت چارتر، آسا چارتر مطمئن‌ترین گزینه است، چرا که استرداد آنلاین پروازهای کنسل شده را تضمین می‌کند. با تکمیل بخش پروازهای خارجی آسا چارتر، همین امتیازات هنگام خرید بلیط پروازهای خارجی و بلیط هواپیما مشهد نیز در اختیار کلیه‌ی مسافران خواهد بود.

خرید بلیط هواپیما مشهد ارزان

آسا چارتر نه تنها تمامی پروازهای ثبت شده در سیستم پروازهای بین‌المللی را که از مبدا یا مقصد تهران یا مشهد انجام می‌شود برای شما جستجو می‌کند، بلکه این جستجو را برای تمامی مقاصد پروازی و ایرلاین‌های خارجی که امکان خرید آنلاین بلیط آنها موجود است انجام می‌دهد. خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد یا مقاصد دیگر، قدم بزرگی به سوی دنیای آینده است که در آن اینترنت، موبایل و ابزارهای دیجیتال به کمک انسان می‌آیند تا به فعالیت‌های روزانه‌اش سرعت بخشد، هزینه‌های روزمره را کاهش دهد، با کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری، ترافیک و آلودگی هوا را کنترل کند و با محیط زیست خود مهربان‌تر باشد. شما هم این قدم را با آسا چارتر مطمئن‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر بردارید.جهت خرید راحت بلیط هواپیما مشهد میتوانید از اپلیکشین اندرود آسا چارتر براحتی استفاده کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما
جستجوی بلیط هواپیما

برای مشاهده از آخرین وضعیت بلیط مشهد، در بخش جستجوی پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران و … را تعیین نمایید؛ با زدن دکمه جستجو لیست پروازها نمایش داده شود. برای انتخاب شهر مبدا و مقصد،
سه حرف فارسی یا انگلیسی را تایپ نمایید تا لیست شهرها نمایش داده شود و سپس مسیر خود را انتخاب نمایید.

رزرو بلیط هواپیما

انتخاب بلیط موردنظر: در نتایج جستجو براساس شرایط انتخابی شما لیست بلیط ها از ارزان قیمت ترین بلیط نمایش داده می شود و شما می توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ، ساعت حرکت و ورود، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزییات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه ها و نوع هواپیما ارایه شده است.

جهت خرید بلیط هواپیما مشهد یا خرید بلیط چارتر به صفحه اصلی مراجعه و یا با آسا چارتر تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما مشهد



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما مشهد,


دو شنبه 7 اسفند 1396
ن : khashayars

هدایای تبلیغاتی گیفت سازان (www.giftsazan.com)

هدایای تبلیغاتی گیفت سازان (www.giftsazan.com)

شرکت ما تولیدکننده پازل با فوم بهداشتی در ابعاد ۱۲ تیکه، ۲۴ تیکه، ۴۸ تیکه، ۷۲ تیکه و ۹۶ تیکه ، مگنت آهنربایی در سایزبندی و طرح اختصاصی، کلاه های فومی،کلاه های مقوایی با سلفون و بدون سلفون، تقویم های رومیزی، ساک دستی های مقوایی، ساک دستی های سوزنی بدون کاست و کاست دار، بادبزن های رویال و لوگوکات، جاکلیدی های چرم ساده و کمری، جاکلیدی های پلی فتو می باشد. همچنین عرضه کننده خودکارهای فلزی، جیر و پلاستیکی، ماگ های سرامیکی ساده، لبه و دسته رنگی و حرارتی، لیوان های ABS ساده و زیره و قاشق دار، جاموبایل های رومیزی، هولدر موبایل، خط کش های ژله ای

خودکارهای تبلیغاتی

امروزه خودکارها با عنوان خودکار ارگونومیک بیان می شوند. خودکار ارگونومیک را میتوان اینگونه تعریف کرد که بتوان آن را در مدت زمان طولانی  در دست گرفت بدون اینکه درد در ناحیه ی مچ و انگشتان احساس شود. بعضی افراد عادت دارند خودکار را بین انگشتان خود محکم نگه دارند و یا با انگشتان خود فشار زیادی به خودکار وارد کنند که باعث درد در ناحیه انگشت اشاره می شود و لازم است از خودکارهایی با پوشش پلاستیکی انعطاف پذیر استفاده کنند. به طور کلی مشخصه هایی وجود دارد که اگر خودکاری دارای آن ویژگی باشد، میتوان جزء دسته ی ارگونومیک قرار داد.

عواملی که در ارگونومی یک خودکار موثر است:

شکل و ظاهر، وزن ( خودکاری که وزن آن به طور غیر معمولی سبک باشد، در هنگام نوشتن در دست دچار لغزندگی می شود، بنابراین در حین نوشتن باید فشار زیادی را وارد کرد که این پدیده موجب آسیب رسانی به دست می شود)، وجود پوسته ای در بدنه (ما پوسته هایی از جنس پلاستیک نرم را به شما توصیه می کنیم، چون بسیار لطیف هستند و برای قرار گرفتن بر روی بدنه ی خودکارهایی که از جنس پلاستیک و فلز هستند، بهتر عمل می کنند)، میزان روان نویسی خودکار (خودکاری که روان می نویسد علاوه برکاهش  میزان نیرویی وارد شده در حین نوشتن به خودکار،باعث کاهش خستگی و فرد با آرامش و اعصاب راحت به نوشتن می پردازد).به هرحال، همه افراد در زندگی روزمره ی خود نیاز به نوشتن دارند، بنابراین با استفاده از نوشت افزار مناسب، این امر را برای دیگران تسهیل کنیم.

 برای مشاهده انوع خودکار تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

مگنت تبلیغاتی

مگنت از کلمه MAGNET به معنای آهن ربا گرفته شده است

به صرفه و جایگزین مناسب به جای تبلیغات کاغذی همچون تراکت

نوعی بیلورد (تابلو) تبلیغاتی در دست افراد مورد نظر شما

جلوگیری از افزایش قطع بی رویه ی درختان و کمک به محیط زیست

کاربرد مگنت آهنربای؛ در امور پزشکی مانند مگنت تراپی  ، برای نصب عکس روی سطوح فلزی ، وایت بردهای آهنربایی، تبلغات روی خودرو

یادداشت های مخصوص خانم ها در آشپزخانه، قاب عکس مگنتی ،کارت اشتراک مگنتی، کارت ویزیت مگنتی ،تقویم مگنتی، تبلیغات مگنتی رو ماشین

 برای مشاهده انوع مگنت تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

پازل های تبلیغاتی

پازل های فکری، هوشی، سرگرمی، تبلیغاتی،

قطعات پازل دو بعدی، به علت خاصیت ” soft click ” به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

این محصول علاوه بر تبلیغات، یک بازی مناسب برای کودکان مشتریان محسوب می شود.

چیدن جورچین در کاهش استرس و افسردگی و در پیشگیری از آلزایمر مؤثر است.

پازل تبلیغاتی مؤثر در آموزش جغرافیایی کشورها و استان ها

 برای مشاهده انوع پازل تبلیغاتی و خرید کلیک کنید

ماگ های تبلیغاتی

انواع لیوان یا ماگ تبلیغاتی شامل؛ ماگ شیشه ای، ماگ ABS ، ماگ سرامیکی، ماگ فلزی

کاربرد لیوان و ماگ تبلیغاتی؛ همایش ها، نمایشگاه ها، هدیه ویژه مدیران، مخصوص کودکان، رستوران و فست فودها، آموزشی، هدیه دانش آموزان، مراکز دولتی، محصولات غذایی و ….

ماگ تبلیغاتی علاوه بر تبلیغات محصول مورد نظر شما به دلیل استفاده از وسایل شخصی جهت آشامیدن در طول شبانه روز همیشه در دست مخطب مورد نظر شما قرار دارد و موجب می شود مخاطب برند شما را همشه در ذهن به خاطر بسپارد. قابلیت تبلیغاتی بالای لیوان باعث استقبال مناسب از این محصول برای هدیه تبلیغاتی است.

 برای مشاهده انوع ماگ های تبلیغاتی و خرید کلیک کنید



:: برچسب‌ها: خودکارهای تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی, ماگ های تبلیغاتی,


دو شنبه 7 اسفند 1396
ن : khashayars

نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !

نقاشی ساختمان خودتان را خودتان انجام بدهید !

چند وقت پیش یکی از دوستام اومده بود پیش منو می‌گفت می خوام خونمو رنگ کنم. و چند نفر نقاش آوردم یه آپارتمان کوچیک داشت می‌گفت: هزینه ای که برای چند روز کار نقاشی خونه من بهم گفتن از درامد یک ماه منم بیشتره و من ندارم و نمی دونم چکار کنم . من بهش گفتم دوست داری با یه مبلغ خیلی کمتر خونتو رنگ کنی. گفت چجوری: گفتم تو می تونی خونتو خودت رنگ کنی.

گفت من بلد نیستم و اونا یه عمر کار کردن و تجربه دارن و این حرفا من بهش گفتم: من اگر بهت تضمین کنم که ظرف چند دقیقه جوری بهت یاد بدم که از یه استا کار ماهر بهتر خونتو نقاشی ساختمان کنی حاضری این کارو بکنی؟

نقاشی ساختمان

خوب بهش یاد دادم و بعد چند روز که پیش من اومده بود و خوشحال بود اعتمادبه‌نفسش بالا رفته بود و می‌گفتش که خانمم جلو دوستاش پوز می‌ده می گه خونمون رو شوهرم رنگ کرده و من خیلی از این قضیه خوشحال شدم.

خیلی وقت‌ها دوستان پیش من میان و می گن ما سرمایه اولیه برای کار کردن نداریم من بهشون می گم: برای کار نقاشی ساختمان شما فقط ۳۰ /۴۰ هزار تومان برای خرید لوازم ندارین! اصلاً نیازی نیست که همونم داشته باشید معمولاً زمانی که یکی برای نقاشی ساختمان می‌ره. همون اول یه مبلغی رو برای تهیه‌ی رنگ می گیره شما می تونید از همون پول لواز اولیه تون رو هم تهیه کنید.

با دیدن این مسائل و برخورد با مشکلات افراد مثلاً: هزینه‌ی زیاد پیدا نکردن آدم مورد اعتماد و خوش‌قول و… منو مصمم کرد. محصولی درزمینهٔ ی آموزش نقاشی ساختمان که در عرض یک ساعت خیلی سریع و به ساده‌ ترین زبان ممکن یاد بگیره که کارهای نقاشی خونشو خودش انجام بده و اون چیزی که خودتون می خوایین رو در بیارین.

نقاشی ساختمان

در مورد هزینه‌ی این دوره باید به گم که من جوری حساب کردم که هر فردی که محصول رو تهیه کرد و فقط در طول عمرش یک‌بار اتاق خودش رو رنگ کنه. چندین برابر این هزینه رو صرف جویی می کنه و زمانی از این کار نتیجه می‌گیرم. که شما لبخند رضایت از نتیجه‌ی کارتون روی لبهاتون نقش به بنده.

آموزش نقاشی ساختمان به زبان ساده که به شما ظرف مدت یک ساعت یاد میده. که کار های نقاشی و رنگ آمیزی خانه ی وتون رو خودتان انجانم بدین. و هزینه های خودتون رو تا یک / پنجم کاهش دهید. .

و درنهایت باید بگم که من به این محصول افتخار می‌کنم و ساخت اون یکی از باارزش‌ترین کارهای زندگی من بود..

نقاشی و رنگ آمیزی

حاصل دوره

شما در عرض یک ساعت یاد می گیرید به راحتی منزل و یا هر محیطی که در نظر دارید رو نقاشی و رنگ آمیزی کنید.



:: برچسب‌ها: نقاشی و رنگ آمیزی, نقاشی ساختمان,


دو شنبه 7 اسفند 1396
ن : khashayars

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی

تالار وب مکانی برای انتخاب تالار پذیرایی و باغ تالار برای برگزاری تمامی مراسم های شما در بین تالارهای پذیرایی تهران است.

از ابتدای امر حسنه ازدواج تا برگزاری مراسم عروسی و رفتن به خانه بخت، چند بار نیاز محلی برای جمع نمودن فامیل دور و نزدیک احساس میشود. غیر ممکن است بخواهید مراسمی برگزار نمایید و محل برگزاری مراسم قسمت اعظم ذهن و زمان شما را به خود اختصاص ندهد. همواره نبودن فضای در دسترس که بتوان توسط آن به تالارهای پذیرایی دسترسی پیدا نمود جزو مشکلات عروس و داماد ها بوده است.

تالار وب به شما کمک میکند تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات کلیدی، شما را در انتخاب محل مراسمتان یاری نماید. سایت بانک تالارهای پذیرایی ایران برای سهولت در امر انتخاب تالار پذیرایی اقدام به طبقه بندی تالارهای تهران نموده است که با استفاده از این طبقه بندی شما میتوان به راحتی به اطلاعات مورد نظرتان دسترسی پیدا نمایید.

تالار وب سعی نموده است تا تالارهای خوب تهران را که در اقصی نقاط تهران قرار دارند به شما معرفی نماید. اطلاعات هر تالار اعم از نام تالار پذیرایی یا باغ تالار، منطقه ای که تالار در آن قرار دارد و… نمایش داده می شود. با کلیک کردن بر روی هر یک از این بنرها وارد صفحه اختصاصی آن تالار می شوید که در آن تمامی اطلاعات به صورت کامل برای شما به نمایش در می آید. اطلاعات اولیه، تلفن، آدرس، توضیحات عکس های جدید و به روز تالار پذیرایی مورد نظر، تور مجازی اطلاعاتی است که میتوانید در مورد تالارهای پذیرایی طرف قرارداد با تالاروب کسب نمایید.

یکی دیگر از قسمت های مهم تالار وب بخش نظرسنجی و ثبت دیدگاه مرکز تالارهای پذیرایی ایران است. با استفاده از این بخش شما میتوانید از نظرات سایرین که از خدمات مورد نظر شما استفاده نموده اند نهایت استفاده را ببرید و یا دیدگاه خود را نسبت به تالار عروسی مورد نظر بنوسید و اگر سوالی دارید آن را مطرح نمایید تا دوستان دیگر یا مسولان تالار و یا بخش روابط عمومی سایت تالار وب پاسخ شما را بدهند.

هم چنین لیست تالارهای تخفیف دار در صفحه ای برای شما گردآوری شده است تا بتوانید بهترین تخفیف را از تالار عروسی خود بگیرید.

امید است که کوشش تمام پرسنل سایت به بار نشسته و شما را انتخاب تالار پذیرایی یا باغ تالار مورد نظرتان یاری رساند.

تالار وب حامی زوج های جوان

معرفی سایت تالار پذیرایی و تالار عروسی



:: برچسب‌ها: تالار عروسی, تالار پذیرایی,


دو شنبه 7 اسفند 1396
ن : khashayars

مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟

افراد شاغل، محل کار را، خانه ی دوم خود می دانند. از آنجایی که افراد در خانه های خود احساس راحتی می کنند، لازم است تا آرامش در محیط کار نیز برای آنها فراهم شود.

عوامل مختلفی در محیط کار وجود دارند که می توانند در ایجاد حس همکاری، اعتماد و اطمینان و به خصوص آرامش و راحتی تاثیر گذار باشند.

یکی از مهم ترین محصولاتی که در فضای اداری به کار گرفته می شود، مبلمان اداری است. مبلمان اداری نه تنها در ایجاد سبکی زیبا در دکوراسیون تاثیر دارد، بلکه در افزایش یا کاهش راندمان کارمندان بسیار موثر است.

اما چگونه؟

جالب است بدانید که برای خرید مبلمان اداری، باید ها و نبایدهایی وجود دارد که لازم است کارفرمایان به این موارد توجه کنند. طیف گسترده ای از مبلمان اداری وجود دارد که بسته به ویژگی هایی که دارند، در فضاهای مختلفی استفاده می شوند.

از آنجایی که کارمندان حدود 8 ساعت از شبانه روز خود را روی صندلی اداری و مبلمان های محیط اداری می گذرانند، سلامتی آنها بیش از پیش اهمیت میابد، چرا که این محصولات می توانند مستقیما بر سلامت افراد تاثیر گذار باشند. لذا در کنار دقت در زیبایی این وسایل، به این دلیل که طیف گسترده ای  از مبلمان اداری وجود دارد، راحتی آنها نیز مورد توجه قرار میگیرد.

 

این موضوع اساسا به این دلیل مطرح می شود که نشستن فرد روی صندلی، کاملا ستون فقرات وی را تحت تاثیر قرار می دهد، لذا استفاده از صندلی های اداری طبی و ارگونومیک یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بهره وری در کارکنان است. خستگی کمر و ستون فقرات، خستگی ذهنی را در پی دارد و در نتیجه بر بهره وری کارکنان تاثیر مستقیمی می گذارد.

 

مبلمان اداری طبی چه ویژگی هایی دارد؟

علم ارگونومیک آمده است تا وسایل استانداردی طراحی شود که سلامت فیزیکی انسان را تضمین کند و از آسیب رسیدن به اعضای بدن حین کار کردن افراد جلوگیری به عمل آید. 

 لذا طراحی ارگونومیک و طبی مبلمان اداری نه تنها به سلامت ستون فقرات افراد کمک می کند، بلکه سلامت پاها، بازوها و ناحیه ی گردن کاربران را نیز تضمین می کند. همانطور که در ابتدا گفتیم، از آنجایی که یکی از پر کاربردترین وسایل محیط اداری، همین صندلی و مبلمان اداری است، سلامت فیزیکی و زندگی حرفه ای یک کارمند در گرو این وسیله است.

یک مبل اداری طبی ویژگی های مختلفی دارد، برای مثال، می تواند با توجه به قد، وزن و فرم بدن افراد تنظیم شود. اینکه حین نشستن پای کاربران به زمین برسد و زانو زاویه 90 درجه داشته باشد، بسیار مهم است و یک صندلی ارگونومیک می تواند به راحتی این نیاز ها را برای کاربران فراهم کند.

یک صندلی اداری طبی، تکیه گاه قابل تنظیمی دارد که به راحتی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و برآمدگی و فرورفتگی این ناحیه را به آسانی پر می کند.

همچنین باید گفت که دسته ی آنها نیز قابل تنظیم است و کاربران می توانند حین نوشتن و کار با کامپیوتر، آنها را در بهترین زاویه که احساس راحتی می کنند، تغییر دهند.

 

در خرید مبلمان اداری کمی خلاقیت به خرج دهید

جالب است بدانید که دفاتر بزرگ و معروف اداری در هر بخش از فضای کاری، از مبلمان متفاوتی با رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده می کنند. اغلب کمپانی های بزرگ با بهره گیری از روانشناسی رنگ، از مبلمانی با رنگ های شاد و روشن به جای مبلمانی با رنگ های کسالت آور و قدیمی استفاده می کنند.

تحقیقات مختلفی در این رابطه صورت گرفته که نشان داده است که استفاده از رنگ های روشن و شاد در محیط کار، در افراد تاثیرات مثبتی ایجاد می کنند، راندمان را بالا میبرند و خلاقیت را افزایش می دهد.

 

قیمت مبلمان اداری طبی چقدر است؟

از آنجایی که مدل های مختلفی از مبلمان و صندلی اداری وجود دارد، لذا در قیمت های مختلفی عرضه می شوند. شروع قیمت مبل و صندلی اداری از 310 هزار تومان آغاز می شود و این رقم تا 4800000 تومان ادامه میابد. برای خرید و مقایسه انواع مبلمان اداری می توانید به صفحه ی فروش مبلمان اداری فروشگاه آنلاین خوگر مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و از بهترین برند ها خریداری کنید.

 

کلمات کلیدی : مبلمان اداری – صندلی اداری- مبلمان

 

لینک :

https://www.khooger.com/products/%D9%85%D8%A8%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

 



:: برچسب‌ها: مبلمان اداری, صندلی اداری, مبلمان,