دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 22 تير 1398
ن : khashayars

ثبت برند چیست؟

به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص است این امر طوری صورت می گیرد که حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی روزانه افراد زیادی قصد ارائه محصولی جدید یا خدماتی ویژه دارند. این افراد تصمیم به جذب مخاطبان و مشتریان خود را از راه هایی همانند رسانه های ارتباط جمعی ، تبلیغات محیطی و … دارند و پر واضح است که شرط لازمه برای ماندگاری در ذهن مخاطبین و مشتریان داشتن یک نام و یا علامت تجاری خاص و منحصر به فرد است. این نام تجاری و یا علامت تجاری به نوعی معرف اصلی افراد و شرکت های سازنده می باشد.ثبت برند به منظور ایجاد تفاوت میان افراد ، محصولات و خدماتشان از یکدیگر به کار می رود و همین امر سبب می شود که رقبا با ارائه خدمات مشابه نمی توانند از زحمات صاحب برند سوءاستفاده کنند و در صورتی که افرادی این عمل را انجام دهند فردی که قبلا به ثبت برند مورد نظر پرداخته است این اجازه را دارد که با استناد بر گواهی ثبت برند به شکایت از شخص مورد نظر بپردازد.

 

 

هر شرکت یا شخصی می تواند علاوه بر ثبت شرکت به ثبت برند خود نیز بپردازد تا با هک شدن آن بر روی محصولات و هر مکان دیگری خود را بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان جای دهند.به منظور تعیین نام تجاری باید توجه داشت نام انتخاب شده توسط صاحب برند می تواند تمام و یا چند حرف از آن برگرفته از نام خاص محلی باشد ، و در نهایت زمانی که نام تجاری مورد نظر خود را انتخاب کرد می تواند آن را از طریق کارشناسان ثبت شرکت کریم خان به ثبت برساند و از طریق آن در بازار کسب و کار شناسایی شود.

 

 

در ادامه ثبت شرکت کریم خان، برند را از ۷ دیدگاه مورد بررسی قرار می دهد.

یک برند را می توان از هفت دیدگاه مورد توجه قرار داد :

  • اقتصادی
  • هویتی
  • دید مصرف کننده
  • شخصیت شناسی
  • دید مدیریت رابطه
  • اجتماعی
  • فرهنگی

فرق برند و علامت تجاری چیست؟

نشان یا علامت تجاری (Trade Mark)، علامتی با رنگ ، شکل، حرف، شعار، آهنگ و تصاویر خاص می باشد.این نکته را همواره باید در نظر داشته باشید که نام تجاری یا برند همواره میبایست با علامت تجاری همان محصول همخوانی داشته باشد شخصی که به ثبت برند می پردازد ، این اطمینان را دارد که شخص دیگری نمی تواند از آن نام و نشان استفاده نماید.نشان تجاری تصویری است که یک شرکت یا سازمان از خود یا محصولش ، آن چنان که هست ارائه می دهد ، اما برند بعنوان هویت تجاری محصول قلمداد می شود.از جمله عواملی که در شناخت کامل یک برند موثر هستند می توان به بسته بندی، نوع ارائه ی محصول، مخاطبان محصول، کیفیت آن، تبلیغات، تجربه ها و… اشاره نمود.


انواع برند چیست؟

برندها بر حسب چیزی که معرفی می کنند ، انواع مختلفی دارند. بعضی از انواع برند را با هم مرور می کنیم:

برند محصول: برند کردن یک محصول یا خدمت خاص.
برند شخصی: مانند یک ورزشکار
برند شرکتی: یک شرکت که چندین محصول یا خدمات مختلف دارد.
برند جغرافیایی: مانند یک شهر خاص
برند عمومی: مانند مراسم های حکومتی
برند فرهنگی: مانند یک مراسم فرهنگی
برند مذهبی: مانند یک مسجد یا کلیسا

اقدامات لازم جهت ثبت برند

برای ثبت برند خود می توانید مستقیما به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید.اما این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است انجام این کار برای شما اندکی وقت گیر باشد.لازم به ذکر است که در صورتی که جهت ثبت برند از مشاورین مربوطه کمک نگیرید ممکن است لازم باشد که چندین بار برند خود را تغییر دهید که این امر ممکن است برای شما زمان گیر و هزینه بر باشد ، بنابراین بهتر است جهت ثبت برند با مشاورین موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان تماس گرفته و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.
قانون درباره‌ ثبت برند چه می‌گوید؟

ماده های ۵۷۶ تا ۵۸۲ قانون تجارت ایران، مربوط به ثبت برند و نام تجاری هستند. این فصل قانون ، «اسم تجارتی» نام دارد و در آن به کلیات ثبت یک اسم برای یک فعالیت تجاری پرداخته شده است.

علاوه بر این، قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری نیز در سال ۱۳۸۶ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. در فصل سوم این قانون، درباره ی ثبت علامت تجاری با جزئیات کامل صحبت شده است.


ویژگی های یک برند ایده آل

موسسه ثبت شرکت کریم خان جهت ثبت یک برند مناسب به ۷ نکته اشاره نموده است :

ایجاد تفاوت و تمایز با ثبت برند مناسب : در ثبت برند باید به این نکته توجه داشته باشید که برند شما میبایست با برند ثبت شده توسط رقبای شما، متفاوت باشد.

درگیری با احساس و عواطف مخاطب با ثبت برند مناسب : شما می توانید پیش از ثبت برند به این نکته توجه داشته باشید که احساسات مشتری را به وسیله برند خود تحت تاثیر قرار دهید.

ایجاد کاریزمای برند هنگام ثبت برند : سعی کنید به ارزش هایی که مخاطبانتان به آن ها پایبندند توجه کنید.
ایجاد فرهنگ برند با ثبت برند : به تمامی کارمندانتان یاد دهید که ارزش برندتان را بدانند و از آن استفاده کنند.
ایجاد سیستم مدیریت برند در هنگام ثبت برند : برند شما باید همه ی نیازمندی های حوزه ی مورد نظر را پشتیبانی نماید.
ثبت برند با توجه به تغییرات : همگام با زمانه به ثبت برند بپردازید و به علاقمندی های جدید مخاطبان خود احترام بگذارید.
ایجاد و ثبت برند به عنوان سرمایه گذاری: همواره این را به یاد داشته باشید که ثبت برند، هزینه نیست بلکه می تواند برای صاحب برند به منزله یک سرمایه ارزشمند به حساب بیاید.

مراحل ثبت برند چیست؟

پیش از انجام ثبت برند ، می بایست اظهارنامه ثبت نام و علامت تجاری به اداره ثبت علائم تجاری تحویل داده شود که این کار در سریع ترین زمان توسط کارشناسان ثبت شرکت کریم خان صورت می پذیرد.سپس کارشناسان اداره ثبت علامت تجاری اقدام به بررسی نام و برند نموده و پس از سپری شدن مدتی اقدام به رد یا تایید برند می کنند.در صورتی که برند و نام تجاری مورد تایید قرار گرفت کارشناسان ثبت شرکت کریم خان اقدام به تکمیل مدارک نموده و چنانچه نام تجاری و برند مورد تایید اداره ثبت برند قرار نگرفت با توجه به نظراتی که کارشناسان ارائه داده اند میبایست نقص موجود در برند را رفع نمایند.پس از گذراندن مراحل فوق به منظور ثبت برند باید یک آگهی تقاضا ترتیب دهند.در این مرحله در صورتی که شخصی اعم از حقیقی و حقوقی شکایتی مبنی بر تکراری بودن نام یا علامت و یا کپی برداری و سوءاستفاده از نام نداشته باشد پس از گذشت زمان قانونی ثبت برند صورت می پذیرد.برای ثبت برند در ایران ، پس از استعلام های اولیه توسط مشاوران ثبت کریم خان ، می بایست اظهارنامه شما در سامانه اداره مالکیت صنعتی ثبت شود ، پس از گذشت ۴۵ الی ۹۰ روز پس از ثبت اظهارنامه کارشناسان اداره نظر نهایی را در مورد علامت مورد نظر اعلام نموده و در صورت مورد تایید قرار گرفتن نام ، آگهی تقاضا جهت ثبت علامت در ایران صادر می شود.از زمان چاپ آگهی تقاضا در روزنامه رسمی کشور ، به مدت ۳۰ روز مهلت به اشخاص حقیقی و حقوقی داده می شود تا در صورت داشتن اعتراض به ثبت این برند ، اعتراض خود را با ذکر مستندات به اداره مالکیت صنعتی ارائه کنند.درصورت گذشت ۳۰ روز از زمان چاپ آگهی تقاضا و عدم اعتراض نسبت به ثبت برند در ایران ، آگهی دوم (آگهی رسمی ثبت علامت) در روزنامه رسمی کشور چاپ می شود و در پایان تصدیق ۱۰ ساله برند صادر گردید و به مالک ارائه می گردد.این نکته شایان توجه است که مشاورین و کارشناسان ثبت شرکت کریم خان جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان به صورت تخصصی برند شما را استعلام می نمایند.در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیحی اجمالی در رابطه با استعلام برند بپردازیم.


آیا پس از ثبت برند می توانیم شروع به فعالیت نماییم؟

مدیران پیش از هر چیزی در هنگام تاسیس یک مجموعه باید به ثبت برند بپردازند تا بدین ترتیب از سو استفاده غیر جلوگیری به عمل آید.اما لازم است بدانید برای شروع فعالیت تجاری ، تنها ثبت برند کافی نیست. مدیران و صاحبان مشاغل می بایست متناسب با نیاز خود اقدام به ثبت شرکت نمایند و پس از آن فعالیت تجاری خود را شروع کنند.موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان شما را در اموری از قبیل ثبت برند و ثبت شرکت یاری می نماید.
اقدامات لازم جهت تقویت برند

گسترش: از گسترش زود هنگام کار خود جدا خودداری نمایید زیرا افزایش ناگهانی مخاطبان، سبب پراکندگی و گم شدن برند شما در میان انبوه فعالیت خواهد شد.

اختصار: در فعالیت مربوط به برند خود، متمرکز شوید. به هر میزان که تمرکز شما بر مورد یا موارد خاصی باشد، برند شما قوی تر می شود.
معروفیت: تا جایی که می توانید باید برند و کار خود را معروف کنید.یکی از روش های کارآمد در کسب شهرت ، این است که در کار خود «اولین» باشید.به عبارت دیگر اولین کسی باشید که این محصول را ارائه می کند ، و یا اولین کسی باشید که این محصول را به این شکل خاص معرفی می کند.

تبلیغات: تبلیغات برای برند یکی از زیربنایی ترین اقدامات جهت تقویت برند می باشد و این تبلیغات باید به گونه ای باشد که برند مذکور به نام شما شناخته شود.

استعلام برند ثبت شده

یکی از مهم ترین مراحل ثبت برند ، استعلام برند می باشد که توسط کارشناسان ثبت شرکت کریمخان از اداره ثبت علائم تجاری مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که نام تجاری و یا برند شما مشابه با برند دیگری باشد موسسه ثبت کریم خان به شما کمک خواهد کرد تا بهترین برند و شبیه ترین برند به نام اولیه را به ثبت برسانید و اگر نام تجاری شما عنوان مشابهی نداشته باشد در کمترین مدت زمان نسبت به ثبت برند اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدارک لازم جهت ثبت برند

مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقیقی:

  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

    مدارک لازم برای ثبت برند توسط شخص حقوقی:
  • کپی شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
  • کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)

جهت اطلاع از سایر مدارک و شرایط لازم با کارشناسان ثبت شرکت کریم خان تماس حاصل فرمایید.

موسسه حقوقی ثبت شرکت کریم خان در خصوص مدارک لازم جهت ثبت برند به ۴ نکته اشاره می نماید:

نکته ۱ :مجوز جهت ثبت علامت تجاری در ایران می تواند پروانه بهره برداری یا جواز تاسیس و یا جواز کسب و … باشد.

نکته۲: اگر نام برند لاتین باشد و یا در لغت نامه دهخدا معنایی نداشته باشد ، جهت به ثبت رساندن آن نیاز به کارت بازرگانی می باشد.

نکته ۳:جهت ثبت برند در ایران در زمینه تبلیغات نیاز به مجوز از وزارت ارشاد می باشد.

نکته۴: جهت علامت در زمینه دارویی نیازمند دریافت مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

 

هزینه ثبت برند

برای اعلام هزینه نهایی ثبت یک نام و علامت تجاری ابتدا می بایست کارشناسان و متخصصان ثبت برند کریم خان نام و علامت شما را بررسی نموده و نسبت به استعلام برند اقدامات لازم را انجام دهند ، اما شما می توانید با مشاورین ثبت کریم خان تماس گرفته و به کسب اطلاعات از هزینه ثبت برند بپردازید.

ثبت برند فارسی و ثبت برند لاتین

بعنوان چند نمونه از مشهورترین برندها می توان به Apple ، Samsung و BMW اشاره نمود. برندهای غیر لاتین یا فارسی برندهایی هستند که به صورت فارسی در اداره مالکیت صنعتی و معنوی طی مراحلی که جزئیات آن در سایت ثبت شرکت کریم خان موجود است به ثبت می رسند.جهت ثبت برندهای فارسی میبایست مجوزی مبنی بر فعالیت مرتبط با آن نام تجاری ارائه شود.در ضمن لازم به ذکر است که نام تجاری مورد نظر باید الزاما دارای ریشه فارسی در فرهنگ لغات فارسی باشد. برندهای لاتین برندها یا نام هایی هستند که در آنها حروف لاتین به کار می رود و ملاک ثبت آن در اداره مالکیت صنعتی و معنوی اخذ مجوز فعالیت مرتبط به انضمام کارت بازرگانی مرتبط می باشد.لازم به ذکر است که ثبت برند های معروف که به اسامی مشهوره شهرت یافته اند خلاف قوانین بین المللی می باشد و غیر قابل ثبت نیز هستند.
طریقه انتخاب درست برند

انتخاب نام و برند یکی از اصول اساسی در شروع یک کسب وکار جدید است.با ثبت برند درواقع قدمی جهت شناسایی محصولا و خدمات به مشتری برداشته اید.همچنین می توان از انتخاب نام تجاری بعنوان یکی از اصول مهم و اساسی در شروع کار جدید یاد کرد که باید در برگزیدن آن دقت لازم را به عمل بیاورید.نام تجاری که انتخاب می کنید باید ساده باشد تا بدین ترتیب برند شما به سهولت تلفظ شده و به خاطر سپرده شود.یکی از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب نام تجاری مورد توجه قرار داد این است که طریقه تلفظ برند باید با شکل نگارشی آن یکی باشد تا مشکلی در سرچ اینترنت کاربران به وجود نیاید در حقیقت یکی دیگر از ویژگی های لازم و اساسی در ثبت برند ، اینترنت پذیر بودن آن است.توجه به این نکته ضروری است که در دنیای امروز کار و تجارت زمانی شکوفا می شود که وارد اینترنت و فضای مجازی شده باشد، یافتن نامی که برای وب آشنا باشد را می توان لازمه این کار دانست.یکی از نکات دیگری که در مورد نام تجاری در وب می توان به آن اشاره داشت تبلیغات است. همانگونه که مطلع هستید یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی، دنیای مجازی بر بستر وب و شبکه های اجتماعی گوشی های همراه است که کمک قابل توجهی به رونق کسب و کار می نماید.

چگونه نام تجاری مناسب ، باعث دیده شدن برند ما می شود؟

یکی از مناسب ترین راهکارها برای متفاوت بودن در بین رقبا و کانون توجه قرار گرفتن در بازار کنونی ، برگزیدن نامی ویژه و متفاوت از رقبای هم صنف می باشد.این راهکار می تواند علاوه بر تحریک حس کنجکاوی سبب شود تا مشتری نام این برند را راحت تر به خاطر بسپارد و زمانی که مشتری قصد خرید محصولی را دارد ، نامی آشنا که در ذهن دارد را انتخاب خواهد کرد.از آنجایی که تمامی تلاش ها در جهت انتخاب بهترین برند ، صرفا برای خوانایی و به خاطر سپردن توسط مشتری می باشد ، گفتنی است که برند و لوگو با یکدیگر ارتباط مستقیمی دارند. یکی از مهم ترین نکاتی که میبایست در ثبت برند مورد توجه قرار دهیم همخوانی برند با لوگو می باشد به صورتی که این دو کاملا با یکدیگر مرتبط باشند.لوگو در واقع تصویری است که با شنیدن نام تجاری شما در خاطر مشتری مرور می گردد ، پس باید نتیجه گرفت که لوگو های تصویری مرتبط با برند بسیار موثر واقع می شوند.البته ناگفته نماند که برند و لوگو باید با ذات کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و باید قدرت شما را در کار منعکس نمایند تا امکان رقابت با رقبا را داشته باشید.

ثبت برند به صورت بین المللی

یکی از نکات حائز اهمیت پس از ثبت برند در داخل ایران ، ثبت برند در جامعه بین المللی یا جامعه جهانی می باشد ، ثبت برند به صورت بین المللی به صورت ثبت در معاهدات بین المللی می باشد.

معاهدات معتبر برای ثبت برند های جهانی

معاهدات معتبر برای ثبت برند های جهانی شامل پروتکل مادرید ، معاهده لیسبون و کنوانسیون مادرید می باشد.در معاهده مادرید حدود ۸۶ کشور که شامل کشور ایران و عدم حضور کشور عراق می باشد حضور دارند.یکی از نکات مهم در خصوص ثبت بین المللی این است که اصولا تحریم ها برند یا نام تجاری را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.حتی شهر ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.در صورتی که نام شهر در این معاهدات به ثبت رسیده باشد می تواند تحریم ها را دور بزند.تا به امروز تبریز اولین شهری است که برای ثبت برند اقدام نموده است.جهت ثبت برند به صورت بین المللی ابتدا باید برند در نقطه مبدا ثبت شود سپس به معاهده مادرید ( ثبت جهانی) ارجاع گردد.

مزایای ثبت برند

عدم سوء استفاده از نام تجاری
عدم کپی برداری و شبیه سازی بر طبق برند
عدم تاثیر تحریم ها در صورت ثبت در معاهدات بین المللی (مانند معاهده مادرید(

ثبت برند می تواند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها و ارگان ها و کارخانجات کمک شایان توجهی نماید.لازم به ذکر است که ادارات استاندارد و اداره بهداشت ، غذا ، دارو و ادارات محیط زیست برای اعطای مجوز یا پروانه از شما تقاضای برند می نمایند.داشتن یک برند و یا ثبت برند (انتخاب اسم برند) در نتیجه برند سازی می تواند در موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات در جهت ورود به بازار رقابت کمک کند و در نتیجه می تواند باعث ورود محصولات و دیگر خدمات توسط همان برند بدون پرداخت هزینه اضافی جهت ثبت برندی جدید و حضور در عرصه رقابت بدون هزینه برند سازی گردد.در ادامه ثبت شرکت کریم خان ۹ نکته مهم جهت انتخاب برند یا نام تجاری را در اختیار شما قرار می دهد.

 




جمعه 21 تير 1398
ن : khashayars

تجربه حساب و کتاب مدرن با نرم افزار حسابداری قیاس

تجربه حساب و کتاب مدرن با نرم افزار حسابداری قیاس

مقدمه ای بر حسابداری و تاریخچه آن و لزوم استفاده از نرم افزار حسابداری

از دیرباز تاکنون، مردم با هر میزان از سواد و دانش، دارایی خود را مورد ارزیابی قرار می داد و حسابداری آن را انجام می داد. وسایل و تجهیزات حسابداری در آن زمان، کاغذ و قلم، چرتکه، ماشین حساب و ذهن خود افراد بود. حسابداری نزدیک به 6000 سال قدمت دارد و نخستین مدارک و مستندات حسابداری مربوط به 3600 سال قبل از میلاد بر می گردد. در ایران نیز این پیشینه به تمدن هایی بر می گردد که در ایران بوجود آمد و مدارک حسابداری بدست آمده در آن زمان، دارای قدمتی 25 قرنه می باشد که پیشرفت ایران در راه حسابداری و تنوع متعدد آن در راه امور مملکت، کاملا قابل مشاهده می باشد. با گذشت زمان، نرم افزار حسابداری به روی کار آمد.

اهمیت حسابداری و نرم افزار حسابداری در جامعه کنونی

در دنیای امروزی با پیشرفت شگرف، مؤسسات کوچک و فردی، جای خود را به مؤسسات بزرگ و وسیع دادند.

در این مؤسسات که با تعداد بالا کار انجام می شود، ( تولید، خرید، فروش ) نیاز به پیاده سازی یک سیستم یکپارچه و منظم حسابداری می باشد تا از دزدی، اختلاس، کم یا زیاد آمدن جلوگیری شود و بتوان یک لیست منظم از درآمد و هزینه شرکت در اختیار داشت. این مدل از حسابداری هم اکنون تحت سیستم و برنامه ریزی نرم افزار های مخصوص حسابداری انجام می شود که به سرعت جای حساب و کتاب های دستی را گرفتند و توانستند علاوه بر افزایش سرعت و کارایی، اشتباه و خطا را به حداقل برسانند و در زمان نیز صرفه جویی کنند.

این برنامه ها در زمان کوتاهی، لیستی از تولیدات، فروش، خرید و مواد اولیه تهیه می کنند ( این لیست شامل موارد کوچکتری نظیر دستمزد و ضایعات و . . . نیز می شود ) که می توان با آن مقایسه لازم را انجام داد و سود و زیان شرکت را ملاحظه کرد و با آن تحلیل های لازم را انجام داد. به طور کلی با وجود این برنامه ها، کار بسیار راحت شد و کامپیوتر و برنامه، جای کاغذ و محاسبات دست نویس انسان ها را گرفت.

نرم افزار حسابداری تحت وب

وقتی ما برنامه ای را دریافت می کنیم و آن را نصب می کنیم، روی سیستم مان وجود دارد و از آن بهره می بریم ولی وقتی برنامه ای، روی خط اینترنت کار می کند و راه اندازی می شود، اصطلاحا به آن تحت وب گفته می شود. نرم افزار حسابداری تحت وب، به این صورت عمل می کند که داده های لازم را به آن می دهیم و از طریق اینترنت، پاسخ را به ما عرضه می کند. بسیاری از برنامه ها بدین صورت وجود دارد که در نوع خود، جدید و جالب به نظر می رسد. البته این نوع نرم افزار حسابداری، بیشتر برای محیط های کوچک مناسب است و برای شرکت های بزرگ و وسیع، معمولا نرم افزار های کارا و سنگین تری لازم است تا تمام داده ها را در خود نگه دارد و بتواند اطمینان خاطر را به مدیران دهد که تمام حساب و کتاب ها و محاسبات، صحیح و درست می باشند.

نرم افزار حسابداری ابری چیست ؟

مفهوم حسابداری ابری شاید برای بسیاری از افراد کلمه ای ناشناخته باشد. اصطلاح پردازش ابری، به این معنا می باشد که با استفاده از اینترنت، بتوان به نرم افزار در فضایی دسترسی داشت که هیچ نیازی به حضور شخص یا فردی بر روی یک کامپیوتر خاص نخواهد بود و نیاز به نصب نرم افزار روی سیستم های مختلف نیست.

حسابداری ابری یا نرم افزار حسابداری ابری، که با حسابداری آنلاین نیز شناخته می شود در واقع عملی مانند پردازش ابری را انجام می دهد. در واقع مثل این می ماند که شما روی سیستم محل کار خود نرم افزار حسابداری نصب کرده اید ولی می توانید در خانه با اینترنت و بدون نصب برنامه مورد نظر، تنها از طریق مرورگر وب، به نرم افزار حسابداری مذکور دسترسی داشته باشید.

همه این موارد ( حسابداری تحت وب، حسابداری ابری، نرم افزار حسابداری ) برای راحت تر کردن کار ها ایجاد شده و ما را به سمت این می برد که با حداکثر سهولت، بتوان کار مورد نظر را انجام داد. بسیاری از شرکت ها از این طریق و از راه دور می توانند شرایط شرکت یا کارخانه خود را ملاحظه کنند یا به افراد حرفه ای و حسابداران خبره نشان دهند تا آن ها بتوانند برایشان تصمیم بگیرند و نظر شخصی خود را اعلام کنند. باید قبول کرد که پیشرفت علم و تکنولوژی در بسیاری از مشاغل، سهولت لازم را برای افراد به وجود آورده و باعث شده است در کوتاه ترین زمان ممکن، حداکثر کار ها پیش برود.




جمعه 21 تير 1398
ن : khashayars

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی

وکیل دیوان عدالت اداری،وکیل ملکی در تهران،طلاق توافقی

وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل عدالت اداری در زمینه تخلفات و تظلمات دستگاه‌های اداری و حکومتی نسبت به مردم در دیوان عدالت اداری دارای تجربه است. آنها در زمینه رسیدگی به مواردی که در صلاحیت دیوان است دارای تخصص ارزشمندی هستند. وکیل دیوان عدالت اداری وکیل دادگستری است. برای وکالت دادن به یک وکیل باید به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک به دفتر مربوطه مراجعه کرد. ‌پس از مطالعه مدارک و قبول پرونده از طرف ایشان وکالتنامه امضا و قرار مالی تعیین می شود. وکیل دیوان عدالت اداری، وکالت دیوان عدالت اداری را بر عهده دارد این صفت به علت با تجربه و ماهر بودن این وکلا در دیوان عدالت اداری می باشد.

رسیدگی به پرونده هایی همچون شکایت از رای ماده صد، اعتراض به آرای کمیسیون های مواد ۵۵ ، ۷۷ ، ۹۹ قانون شهرداری، شکایت از شهرداری برای صدور پروانه ساختمان، شوراهای اسلامی شهرها و مراجع دولتی، اختلاف بر سر  تغییر کاربری اراضی، شکایت از تعزیرات حکومتی به پرونده های تخلفات اداری، و ... بر عهده یک متخصص دیوان عدالت اداری می باشد.

 

مزایای استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری:

- سرعت بخشیدن به نگارش لایحه  دادخواست شکایت به دیوان عدالت اداری

- کاهش اشتباه در توضیح دادخواست

- کوتاه نمودن راه دادرسی با تنظیم صحیح دادخواست توسط متخصص دیوان عدالت اداری

- خدمات وکیل دیوان عدالت اداری در دفاتر استانی دیوان عدالت اداری

وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی وکیلی است که در زمینه ی پرونده های  حقوقی و کیفری که مربوط به اموال غیر منقول است تخصص دارد. وی نسبت به تمامی قوانین و آیین نامه های ثبت آگاهی دارد .

امروزه به علت  عدم نظارت صحیح بر قراردادهای ملکی ،دخالت دلالان به جای سردفتران و وکلا و همچنین عدم آگاهی از قوانین، مشکلات زیادی در پرونده ها به وجود می آید که برای حل کردن آنها نیازمند  آگاهی درباره مسائل ثبت و کارشناسی دقیق یک وکیل ملکی در تهران می باشیم. زیرا بدون وکیل ملکی نمی‌توان به راحتی حق را از باطل تشخیص داد. وکیل پایه یک ملکی در تهران به قانون و آیین نامه های قانون ثبت تسلط دارد و می‌تواند مسائل بسیار پیچیده ای را به راحتی حل کند.

از جمله وظایفی که یک وکیل ملکی بر عهده دارد می توان به تنظیم سند رسمی، رفع مزاحمت از ملک،  تصرف عدوانی، تخلیه املاک استیجاری مشمول قانون ۵۶ و ۵۷، تایید فسخ معامله، ابطال قرارداد اجاره،تعدیل اجاره بها، الزام به اخذ پایان کار و سایر دعاوی ملکی اشاره کرد.

 

از جمله ویژگی های یک وکیل ملکی:

.  میزان تجربه ،  هر چقدر وکیل ملکی تجربه بیشتری در امور املاک و اراضی داشته باشد درصد موفقیت وی در تمامی دعاوی ملکی بالاتر است.

. تسلط کافی به مسائل حقوقی،کیفری و ثبتی . یک وکیل ملکی خوب علاوه بر تجربه کافی باید با قوانین و مقررات  در دادگاه ها آشنا باشد.

 

طلاق توافقی

 طلاق توافقی گونه‌ای از طلاق به شمار می‌آید که در آن زوجین (زن و شوهر) به دلایلی به این نتیجه می‌رسند که قادر به ادامه زندگی مشترک نبوده و تصمیم به جدایی و طلاق می گیرند. در این نوع طلاق زوج و زوجه در کلیه مسائل که مربوط به زندگی مشترک است مانند حضانت فرزند یا فرزندان،نفقه، جهیزیه،مهریه و... به تفاهم و توافق می‌رسند. طلاق توافقی بهترین نوع طلاق است  چرا که زوجین در طلاق توافقی دعوا، جدال و برخوردهای نامعقول  ندارند.

در طلاق توافقی اگر زوجین در مواردی  با یکدیگر تفاهم داشته باشند، این موارد  برای دادگاه قابل قبول خواهد بود. مواردی که زن و شوهر در آن به توافق رسیده اند در گواهی عدم امکان سازش نوشته خواهد شد. این نکته قابل ذکر است که طرفین می توانند تا قبل از آخرین جلسه دادگاه و قبل از صدور حکم طلاق،درخواست طلاق توافقی خود را پس بگیرند .

 

شرایط طلاق توافقی

زوجین در صورت تصمیم گیری برای طلاق در سامانه تصمیم طلاق توافقی ثبت نام می کنند سپس با مراجعه به یکی از مراکز مشاوره پس از گذراندن یک یا چند جلسه مشاوره ،تصمیم نهایی خود را  برای ادامه زندگی و یا طلاق میگیرند. به طور معمول در یک ماه چهار جلسه مشاوره انجام می‌شود اما ممکن است مشاور خانواده انجام مشاوره در یک جلسه را نیز کافی بداند. در طلاق توافقی معمولا تمامی مراحل از زمان مراجعه زوجین یا وکلای آنها به دادگاه تا زمانی که صیغه طلاق جاری شود کمتر از ۱۰ روز به طول می انجامد.

 




جمعه 21 تير 1398
ن : khashayars

ارزان و آسان به اروپا مهاجرت کنید

ارزان و آسان به اروپا مهاجرت کنید

اگر قصد مهاجرت دارید و مقصد مناست را نمی دانید، اگر قصد صادرات و واردات دارید اما نمیدونید به چه کشوری و چگونه، اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید و نمی دانید کدام کشور و کدام دانشگاه، ما اوکراین را به شما معرفی می کنیم.

 

ما با در اختیار داشتن تیمی مجرب از متخصصان و کارشناسان حقوق مهاجرت ، مدیریت، بیزنس و تجارت و با داشتن سالها تجربه درخشان در خدمت هم میهنان عزیز جهت ارائه خدمات مهاجرت واقامت کشور اوکراین، همچنین سرمایه گذاری، راه اندازی و مدیریت بیزنس در این کشورهاست.

راه های اخذ اقامت اوکراین :

1-  اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اوکراین

2-  اخذ اقامت از طریق خرید ملک

3-  اخذ اقامت از طریق حضانت در اوکراین

4-  اخذ اقامت از طریق ازدواج در اوکراین

5-  اخذ اقامت از طریق تولد فرزند در خاک اوکراین

6-اخذ اقامت از طریق تحصیل در اوکراین

 

اقامت از طریق خرید ملک - اقامت اوکراین

خرید ملک در اوکراین می تواند می تواند برای زندگی در آنجا و اقامت اوکراین از طریق خرید ملک اتفاق بیفتد یا با دید اقتصادی و سرمایه گذاری در اوکراین انجام شود.

همچنین و چند نوع ویزا اوکراین داریم که در وب سایت موسسه اقامتی سفیر نور کاملا توضیح داده شده است

دفتر تهران : 02128424794

دفتر تهران : 02128427363

تمتاس از طریق واتزآپ :

09120350072

09108725373

سایت : ukr-visa.com

 

لینک اینستاگرام

https://www.instagram.com/UKRAINE.2017/

تلگرام: @ukraine2017

در صورت عدم پاسخگویی بعلت تماس های متعدد، شماره موبایل خود را به شماره موبایل زیر ارسال نمایید، تا در زمان مناسب با شما تماس بگیریم.

09108725373




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی

 

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت های ال جی و همچنین تبلیغات وسیع، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

 

معرفی کولر گازی ال جی

طراحی منحصر به فرد و کارایی بالای کولر گازی و اسپلیت های ال جی و همچنین تبلیغات وسیع، باعث شده تا مصرف کنندگان در سراسر جهان ، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت داشته باشند.

امروزه در ایران، کولر گازی ال جی اینورتر ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی و اسپلیت شناخته می شود ؛ دوام طولانی قطعات فنی و طول عمر بالای کمپرسور این محصول ، باعث شده این کولر گازی قیمت بالاتری نسبت به بعضی از محصولات مشابه داشته باشد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی

پس از خرید کولر گازی ال جی اینورتر و تحویل آن ، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات نصب مجاز آنلاین سرویس ۲۴ و نمایندگی کولر گازی ال جی توسط شماره تلفن های درج شده بر روی گارانتی کولر گازی ال جی برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد.

بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز آنلاین سرویس ۲۴ ال جی تعیین می شود.
کولرهای گازی ال جی دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۲ سال گارانتی قطعات فنی توسط کارت ضمانت آنلاین سرویس ۲۴ می باشد.

ضمانت نامه و گارانتی کولر گازی ال جی

شركت خدماتی فن آوران آرشام صنعت به شماره ثبت ٢٣٩ و شماره ملی ١٤٠٠٤٩٢٨١٤٤ به تاريخ ثبت سال ١٣٨٢ (سهامي خاص با مسوليت محدود) با نام و لوگوی آنلاين سرويس ٢٤ ( آنلاين سرويس ٢٤ ) به عنوان تنها ارائه دهنده رسمی ضمانت نامه و خدمات پس از فروش کولر گازی دیواری ، ایستاده و پرتابل ال جی با بيش از ۱۵ سال سابقه كاری و داشتن بيش از ١٠٠٠ تكنسين مجرب و كار آزموده در تمام شهرهای ايران در زمينه نصب و راه اندازی و تعميرات لوازم خانگی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.
لوگو و اسم اين شركت ( آنلاین سرویس   ۲۴) ثبت رسمی گشته و كليه حقوق ثبتی و معنوی آن محفوظ و هرگونه تقليد يا كپی از نام ، لوگو و موارد ذينفع اين شركت پيگرد قانونی خواهد داشت.

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش آنلاین سرویس ۲۴

 –بهره مندی از مزایای پوشش تعویض کالا.
 –حُسن سابقه در پشتیبانی از 11 هزار مشترک.
 –خدمات پس از فروش مورد تأیید توسط متخصصان، مجامع و اتحادیه ها.
 –استفاده از قطعات اورجینال در دوره خدمات و پس از آن.
 –گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه 1000 نمایندگی در سراسر ایران.
 –دارای گواهینامه ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش.
 –کیفیت بالای خدمات پس از فروش به گواه 15 سال سابقه حضور درخشان در ارایه خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.

 

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

خرید آنلاین و مطمئن(فروشگاه ایگل)

خرید آنلاین و مطمئن(فروشگاه ایگل)

با توجه به رشد بالا و روزافزون تکنولوژی وسایل ارتباط عمومی مردم برای استفاده از سرویس های نوین که بر بستر اینترنت قابل اجراهستند افزایش یافته و دنیای جدید و تازه ای برای همگان باز نموده است.

یکی از اموری که با فراگیر شدن بستر اینترنت در فضای جامع سبک تازه ای به خود گرفته است فرایند خرید است.شاید در زمان گذشته برای خرید محصولات مختلف مجبور بودیم فروشگاه های متفاوتی در سطح شهر جست و جو کنیم و حتی برای یک سری از محصولات نیاز به  رفتن به شهرهای دیگر داشته ایم،اما حال به کمک اینترنت و فروشگاه های اینترنتی نیاز به صرف زمان زیاد نیست و به راحتی میتوان تمام وسایل مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تنها با چند کلیک خریداری کرد و درمحل کار یا خانه تحویل گرفت.

خرید گل اینترنتی

تمایل مردم دنیا نسبت به شهرنشینی و رفاه طلبی آنان از یک سو و از سوی دیگر زندگی ماشینی به دور از طبیعت زنده باعث شده است که تمایل انسان ها برای داشتن مدل کوچکی از فضای سبز و طبیعت برای برطرف کردن نیاز های روحی و دور شدن از وابستگی های ماشینی و خستگی های روزانه بالا برود و گل این موجود زیبا این مدل کوچک طبیعت است.

سالانه انواع گل ها و گیاهان به شکل،شاخه بریده،گلدان آپارتمانی،فصلی و درختچه های زینتی تولید و در اختیار انسان ها قرار می گیرد.

هم اکنون تجارت گل های شاخه بریده تبدیل به تجارتی سودآور شده است.یکی از پرمصرف ترین گل های شاخه بریده گل رز است که دارای اقسام و واریته های زیادی است که هر کدوم دارای زیبایی خاصی هستند که البته تمامیه آنها به عنوان گل های شاخه بریده به کار نمی رود.

آنچه مسلم است لذت از پرورش گل و ایجاد محیط زیبا و دلپذیر برای بسیاری از مردم جهان یک آرزوی دیرینه است.با این حال هر سال میلیون ها بوته گل زیبا در نتیجه عدم اطلاع از طرز پرورش و نگهداری و احتیاجات واقعی گیاه از بین می رود.

باید دانست هر گیاهی با شرایط خاص خود پرورش می یابد،بسیاری به اشعه مشتقیم خورشید نیاز دارند در صورتی که تعدادی در مقابل نور مستقیم آفتاب دوام نمی آورند،همچنین میزان رطوبت،درجه حرارت هوا،اسیدیته خاک،وزش باد و کوران هوا در رشد گیاه تاثیر مستقیم دارد

خرید گل و هدیه اینترنتی(فروشگاه ایگل)

برای هدیه دادن به افرادی که دوستشان دارید باید به یک سری از مسائل دقت کرد.گل مثل دیگر کالاها نیست،گل ها بسیار حساس و لوکس هستند،خرید گل و هدیه دادن گل مثل هیچ کالای دیگر نیست،چرا که وقتی گل برای فردی ارسال می کنید همراه آن باید احساسات شما انتقال داده شود.

امروزه هدیه دادن به امری مهم تبدیل شده است که افراد برای مناسبت های خاص به عزیزان خود تصمیم به خرید هدیه گرفته که انتخاب گل برای هدیه دادن از جمله هدایایی شمرده می شود که احساسات شما که نشانه محبت و یا پیام تسلی برای فرد دیگر است را انتقال دهد.با گرایش روزافزون مردم به سمت فروشگاه های آنلاین برای خرید کالاهای مورد نیاز خود فروشگاه ایگل تصمیم به راه اندازی وب سایت ایگل داشته تا با خدماتی نظیر خرید گل،سفارش گل برای شهرستان را ارائه دهد تا راهی ساده تر و راحتر هر چه بیستر برای متقاضیان عزیز فراهم کند.

از مزایای بسیار خوبی که بین تمام فروشگاه های آنلاین مشترک است می توان به صرف جویی در وقت و آلودگی هوا در ترافیک اشاره کرد.امروزه اگر مردم برای خرید کالاهای ضروری خود بتوانند از فروشگا های آنلاین کمک بگیرند حجم زیادی از ترافیک و آلودگی هوا در کلان شهرها کاسته شود.شما می توانید در وب سایت ایگل با صرف کمی زمان و تنها چند کلیک خرید گل خود را انجام دهید تا با ارسال رایگان به تمام نقاط درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته و خریدی راحت بدون از دست دادن زمان در ترافیک را داشته باشید

خرید ارزانترین کالا باعث خوشحالی و خرسندی افراد می شود.چه بهتر است این محصول بدون از دست دادن و اتلاف وقت به دستمان برسد.این روزها می توان تاثیر تکنولوژی رادرزندگی روزمره مشاهده کرد.این روزها با پیشرفت تکنولوژی برای بسیاری از کارهای روزمره نیاز نیست وقت زیادی صرف کنیم.مثلا برای انجام دادن تراکنش های بانکی نیاز به از دست دادن وقت خود در صف های طولانی بانک شوید.یکی دیگر از قابلیت های زندگی هوشمند خرید گل اینترنتی است.استفاده از سایت گل فروشی ایگل این امکان را به شما می دهد تا سریع تر و راحت تر خرید گل خود را بدون اتلاف وقت انجام دهید.گل فروش آنلاین ایگل با ارائه خدماتی به متقاضیان خرید گل به صورت آنلاین در تمام نقاط کشور مفتخر است با قبول سفارش انواع گل ها و ارسال به تمام نقاط کشور در اسرع وقت به متقاضیان با خدماتی منحصر به فرد را ارائه دهد.

از مهمترین فعالیت های گل فروشی آنلاین ایگل پشتیبانی و مشاوره مشتریان عزیز قبل از خرید گل و تحویل سفارشات متقاضیان در همان روز 3 ساعت پس از ثبت سفارش می باشد.نحوه تحویل گل ها در تمامیه نقاط کشور توسط نمایندگی های ایگل در همان شهر صورت می گیرد تا به شکل هر چه بهتر و سالم تر گل ها به دست مشتریان عزیز برسد.متقاضیان می توانند با ورود به وب سایت ایگل انواع گل ها از قبیل دسته گل،سبد گل،جعبه گل،گل های آپارتمانی و ... را در سایت سفارش داده و در اسرع وقت محصول انتخابی خود را دریافت کنند

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

برترین ارائه دهنده خدمات شهری و نورپردازی

برترین ارائه دهنده خدمات شهری و نورپردازی

شرکت فنی مهندسی دمیت عرضه  کننده انواع  خدمات شهری (مبلمان و تزئینات) و نورپردازی با عنوان اولین تولید کننده لامپ های تزئینات شهری و سازه های نورپردازی LED و پرژوکتور در کشور و ساخت تلویزیون های غول پیکر شهری و با استفاده از مهندسین و پرسنل با تجربه و دستگاه های پیشرفته همواره تلاش می کند محصولات با کیفیت، زیبا و مطابق با استاندارد های داخلی و خارجی در راستای روشنایی و شادابی در محیط شهر خلق کند. مفتخر خواهیم بود که با حمایت شما مشتریان گرامی بیش از پیش نظاره گر شهری زیبا و با نشاط با محصولات جدید ومهیج باشیم.

طراحی، تولید و اجرای پروژه های روشنایی و نورپردازی شهری، صنعتی و تجاری مسکونی بر مبنای تکنولوژی LED

تیم حرفه ای طراحی منحصربه فرد و خلاقانه خود، آزمایش نور معماری داخلی، نقشه کشی، و طراحی سه بعدی(3D) در اختیار مشتری قرار میدهد و همچنین این شرکت نظارت کامل و دقیق بر اجرای پروژه بر خود لازم میداند.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

خودروبر چیست؟

امروزه با توجه به قیمت روز افزون انواع خودروها  و همچنین بالا بودن هزینه تعمیرات، داشتن یک خودروبر معتبر برای کسانی دارای خودرو های لوکس و وارداتی هستند و یا افرادی که اهمیت ویژه ای به خودرو خود می دهند و رو آن حساس هستند ملزم و ضروری میباشد.

خودروبر خوب و معتبر خودروبری است که در تمامی ساعات شبانه روز بتوان بر روی آن حساب باز کرد .

خودروی شما ممکن است خراب باشد و یا نیاز باشد به تعمیرگاه هدایت شود و یا بنا به هر دلیلی نتوان از اتومبیل استفاده کرد باید یک خودروبر حرفه ای داشته باشیم تا خودروی ما را بدون هیچ گونه فشار اضافی و با امنیت بالا و بدون هیچ ریسکی برای ما جا به جا کند.

برای انتخاب یک خودروبر برای اتومبیل خود قبل از انتخاب حتما از نحوه انجام انتقال و مراحل بارگیری اطلاعات کافی را از متصدی این کار پرس و جو کنید.

خودروبر چیست؟

به وسیله ای که یدکش اتومبیل و حامل خودرو میباشد را خودروبر گویند.

حال میخواهیم انواع خودروبر را مورد بررسی قرار دهیم:

خودروبر ها از لحاظ شکل ظاهری و نوع عملکرد و  نوع کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند:

ما در اینجا توضیحات مختصری راجع به انواع خودروبر پر کاربرد داخل شهری خواهیم داد.

خودروبر یا خودروسوار:

به کامیون و یا کامیونت هایی که بر پشت کشنده ی آن ها کفی صاف و دارای عاج هایی برای استکاک با لاستیک خودرو داشته باشد را خودرو بر یا خودرو سوار مینامند.

کفی ای که بر پشت کامیونت ها نصب شده است،  خود بر چند نوع عملکردی میباشد. لازم به ذکر است که کلیه  کفی ها مکانیزه میباشد و تمامی مراحل حمل و بارگیری توسط جک ها و بازو های هیدرولیکی و پنوماتیکی صورت میپذیرد.

کفی خودروبر ها طوری طراحی میشوند که یا کفی به طور کامل بر روی زمین قرار گیرد و سپس خود رو بر روی آن سوار شود.

و یا کفی به سمت عقب آمده و سپس به طور شیبدار با زمین تلاقی پیدا میکند.

یک نوع دیگری از کفی ها وجود دارد که  کف ثابت بوده و دارای دکل میباشد. این نوع  خودروبر ها با دکلی  که دارند و آن دکل مجهز به تسمه میباشد که با قرار گیری آن تسمه ها بر روی چهار چرخ خودروی شما را بلند کرده و سپس بر روی کفی قرار میدهد.

این نوع خودرو بر ها اغلب برای خودرو هایی به کار میرد که قادر به حرکت نیستند و یا چرخ ها دچار اسیب شده و یا جعبه دنده آن ها دچار خرابی شده است، یا به علت تصادف امکان تکان دادن ماشین نباشد از این نوع مدل خودروبر باید استفاده کرد.

نوع دیگر خودروبر توسط خودرو های کوچک تری که توان کشندگی خودرو را داشته باشند صورت میپذیرد.

همانطور که گفتیم کشندگی و یا یدکشی!!!

ماشین هایی همانند نیسان و پاترول و شورلت و ... که توانایی حمل و کشندگی قوی هستند با قرار دادن دکل بر پشت کاین خود امکان کشندگیه تقریبا خوبی را امکان پذیر میکند.

حال این دکل ها بر دو صورت میباشد:

1.دکل جرثقیل:که  تسمه ای از نوع پلاستیک فشرده بر زیر خودرو قرار گرفته و سپس توسط یه چرخ دنده قوی و زنجیر سر ماشین را به بالا هدایت میکند.

2.دکل چرخ گیر:در مطلب بالا تمامی کار ها توسط متصدی یدک کش انجام خواهد شد ولی با استفاده از دکل چرخ گیری که بر پشت نیسان ها نصب میشود کافیت چرخ های جلو بر روی بازوان قرار گیرد سپس چرخ های عقب هم بر روی ریل قرار گرفته و عملا سر خودرو بالا آمده و سپس بر روی ریل ها  شروع به حرکت میکند.

خودروبری که بتواند مارا راضی نگه دارد باید مکانیزه باشد.

مکانیزه بودن خودروبر تضمین این را به ما میدهد که خودروی ما هیچ گونه فشار اضافی را متحمل نخواد شد و تمام مراحل بارگیری توسط بازوان هیدرولیکی و پنوماتیکی انجام خواهد شد.

مرحله بعدی پس از بارگیری ثبات خودرو بر روی کفی میباشد.

ثبات یک خودرو بر روی کفی به میزان استکاک لاستیک با سطح کفی خودرو بر رابطه مستقیم دارد.یک کفی استاندارد دارای عاج های متناسب با عاج های لاستیک خودرو میباشد تا دچار هیچ گونه لیز خوردن در مسیر نشود.

در جابه جایی های خارج از شهر و یا مسیر هایی که دارای شیب و پیچ و خم های زیادی هست باید از وینچ های فولادی و یا سیم های بوکسل استفاده شود تا احتمال کوچک ترین نا امنی برای خودرو از بین برود.

برای مسیر های برون شهری که خودروی شما نیاز به حمل دارد باید از رانندگان و متصدیان این امر درخواست بیمه بارنامه بکنیم تا خودروی شما در مدت این جابجایی بیمه باشد و اگر دچار خسارت احتمالی شد بتوان میزان خسارت را از بیمه طلب کرد.

تیم تخصصی خودروبران با سابقه درخشان  بیش از 10 سال در عرصه حمل خودرو و با داشتن چندین خودروبر مکانیزه و مدرن در سطح کشور و سطح شهر تهران به طور ویژه آماده خدمت رسانی به هم شهریان و هم میهنان عزیز میباشد.

برای درخواست خودروبر و یا مشاوره برای انتخاب خودروبر مورد نظر میتوانید با شماره تلفن 09100039904 و یا با مراجعه به سایت khodrobaran.ir  اطلاعات تکمیلی و یا پاسخ به هرگونه سوال احتمالی را بدست آورید.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

تهیه پاسپورت دوم ( پاسپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

تهیه پاسپورت دوم ( پاسپورت دومینیکا ) و یا مهاجرت؟ کدام گزینه مناسب شماست

در زمینه مهاجرت باید بگم که مهاجرت تصمیم خیلی سختیه ،  رها کردن همه ارتباطات ، شغل و رویارویی با انبوهی از مشکلات تا کی پاسپورت بگیریم ، حدود ۶ سال تازه اگر قوانین عوض نشود .
پیشنهاد من به شما اخذ پاسپورت دومینیکا هست به دلیل قیمت مناسب و زمان سریع در کسب پاسپورت و همچنین مزایا بسیار زیاد آن که در ادامه می خوانید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

دومینیکا تنها کشوری است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اعطای پاسپورت و حق شهروندی اقدام می‌نماید. (کل پروسه تا زمان دریافت پاسپورت ۳ تا ۶ ماه)

  1. 
پایین‌ترین قیمت
  2. 
روند سریع رسیدگی
  3. 
زبان رسمی کشور انگلیسی
  4. 
معافیت مالیاتی برای بسیاری از امور
  5. 
امکان مسافرت به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا
  6. امکان اقامت در انگلستان و اروپا و همچنین اروپا
  7. 
عدم اطلاع کشور مادری از نسبت به اعطای تابعیت و اقامت

دومینیکا کشوری است جزیره‌ای در دریای کارائیب. نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسواست.
دومینیکا از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک است و به خاطر طبیعت دست‌نخورده‌ای که دارد «جزیره طبیعت کارائیب» نامیده شده‌است. دومینیکا در جنوب گوادلوپ و در شمال مارتینیک واقع شده؛ مساحت دومینیکا ۷۵۰ کیلومتر مربع و جمعیت این کشور ۷۱.۲۹۳ نفر (در سال ۲۰۱۱) است. زبان رسمی این کشور انگلیسی است و زبان‌های کریول دومینیکایی و فرانسوی نیز به عنوان زبان‌های گفتاری استفاده دارند.

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا  و اقامت دائم

داشتن شرایط زیر جهت برنامه اقتصادی شهروندی لازم میباشد

  • متقاضی اصلی باید بالای ۲۱ سال باشد.
  • افراد وابسته و فرزندان متقاضی باید زیر ۲۱ سال و مجرد باشند.
  • متقاضی باید در یک زمان (چه مجرد باشد چه دارای خانواده)کلیه مبالغ و هزینه ها را به دولت دومینیکا بپردازد.
  • متقاضی باید آزمون  تلاش را بگذراند و هیچ گونه سابقه ارتکاب جرم نداشته باشد.
  • متقاضی باید یک سری معاینات پزشکی انجام دهد.
  • متقاضی اصلی باید به زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد .
  • متقاضی باید از طریق گروه iranusatour اقامت اقتصادی مورد تصویب دولت را دریافت نماید.

هزینه های متقاضی اخذ پاسپورت دومینیکا , اقامت دائم

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم با توجه به تعداد اعضای خانواده متفاوت و به شرح جدول زیر (مجموع هزینه سرمایه گذاری و هزینه های دولتی) است:
هزینه های سرمایه گذاری

  • یک فرد مجرد: ۱۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج بدون فرزند: ۱۷۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۱ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • یک زوج + ۲ فرزند زیر ۱۸ سال: ۲۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا
  • به ازای هر فرزند دیگر (بدون توجه به سن) ۵۰ هزار دلار آمریکا به پرونده اضافه می‌شود.

خدمات ارئه شده توسط گروه iranusatour در کشور مشترک المنافع دومینکا

(در صورت تمایل متقاضی برای سفر به آن کشور)

  • زمان بندی پرواز.
  • رزرو هتل.
  • انتقال مسافر از فرودگاه.
  • تورهای مسافرتی خصوصی عمومی متنوع که به علایق متقاضی بستگی دارند.
  • جلسه با وکیل در مشترک المنافع دومینیکا.
  • انجام جلسه با یک نماینده مشاور املاک در مشترک المنافع دومینیکا
  • جلسه با مقامات بانک.
  • انتقال مسافر و تحویل وی به منظور مصاحبه.
  • دیگر خدمات اضطراری و خارج از برنامه ریزی شده .

نماینده رسمی دولت دومینیکا

تهران: چهارراه فرمانیه ، طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین ، واحد ۱ اداری

تلفن : ۰۲۱۲۲۲۸۷۰۰۹

همراه: ۰۹۱۲۴۴۰۳۶۰۰

https://irandominica.com

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

دانلود فیلم های جدید در سایت فیلم چین

دانلود فیلم های جدید در سایت فیلم چین

برای دانلود فیلم به چه سایتی مراجعه میکنید؟ آیا سایت مورد نظر شما به صورت رایگان و با لینک مستقیم فیلم های جدید را در اختیارتان قرار میدهد؟ دانلود فیلم ایرانی میتواند یکی از اصلی ترین دغدغه های هر فردی باشد که در سایت فیلم چین این مشکل رفع شده است؛ ما در فیلم چین سعی کرده ایم جدید ترین فیلم های ایران و جهان را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت مستقیم و رایگان در اختیار کاربران قرار دهیم

دانلود فیلم سینمایی

اگر تمایل به مشاهده فیلم ایرانی و خارجی دارید، این امکان وجود دارد با مراجعه به قسمت فیلم ها از جدیدترین فیلم های سینمایی با خبر شوید و به دانلود بپردازید. جهت دسترسی به صفحه دانلود فیلم سینمایی و دانلود فیلم ایرانی به پیوند پایین رجوع کنید

دانلود فیلم

فیلم های جدید منتشر شده در فیلم چین

دانلود فیلم خانم یایا

فیلم سینمایی خانم یایا که قبلا با عنوان ما شما را دوست داریم خانم یایا مطرح شده بود، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی و تهیه‌کنندگی حمید پنداشته ساخته سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک اجتماعی (درام) و به زبان‌های فارسی، تایلندی و فرانسوی ساخته شده و محصول مشترک کمپانى هسته زردآلوى طلایى ایران و پاز استودیو تایلند است و با حضور عوامل ایرانى و تایلندى تولید شده است.

دانلود فیلم تگزاس ۲

خلاصه داستان تگزاس ۲:

پس از ماجراهای قسمت اول تگزاس، ساسان (سام درخشانی) به همراه بهرام (پژمان جمشیدی) و آلیس (گابریلا پتری) به ایران برمی گردند. پدر بهرام آقا بابک (مهدی هاشمی) و مادر ساسان سوری جون (ژاله صامتی) به دنبال آنها می آیند، اما ساسان نمی‌داند که آن دو زن و شوهر هستند. بهرام با یک اشتباه جدید دلار های خود در چمدان جاساز کرده، چمدان جا به جا می شود، آدم های کارلوس به سراغ آنها می آیند و ساسان و بهرام دوباره وارد ماجرای جدیدی می شوند…

 .

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




چهار شنبه 12 تير 1398
ن : khashayars

فریلنسرها چگونه در خانه درآمد بالا کسب می کنند؟

فریلنسرها چگونه در خانه درآمد بالا کسب می کنند؟

در ابتدا بهتر است با مفهوم فریلنسری که به تازگی در کشور ما رایج شده است، آشنا شویم. فریلنسر یا دورکار به فردی گفته میشود که توسط انجام پروژه و عموما از راه دور درآمد کسب میکند. انجام پروژه نیاز به حضور فیزیکی در محیط کار نداشته و فریلنسر می تواند پروژه ها و وظایف محوله را از راه دور و در محل دلخواه به انجام برساند.

چه کسانی میتوانند فریلنسر شوند؟

عموما فرادی که دارای مهارت های نرم افزاری و یا تخصصی هستند بطوریکه این تخصص قابل ارائه بر بستر اینترنت باشد، می توانند به فریلنسر شدن فکر کنند. برای مثال مهندسین مسلط به نرم افزارهای تخصصی، مترجمین، گرافیست ها ، افرادی که به تولید محتوا مشغول هستند و همچنین تایپیست ها عمده فریلنسرها را تشکیل می دهند.

مزایای فریلنسر شدن

  • حذف قوانین سرسختانه و آزاردهنده محیط کار
  • حذف حضور فیزیکی در محیط کار یا اداره
  • حذف مدت زمان رسیدن به محل کار در ترافیک سنگین شهرها
  • حذف هزینه حمل و نقل
  • کمک به بهبود وضعیت آلودگی هوا و حفظ محیط زیست
  • کار در محیط دلخواه مثلا خانه یا پارک تنها با داشتن اینترنت

چگونه با فریلنسری درآمد بالا کسب کنم؟

خب کسب درآمد بالا ارتباط بسیار زیادی با مهارت مورد نظر شما دارد. مثلا نباید انتظار داشته باشید که با مهارت تایپ بتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید. از طرفی افرادی که دارای نخصص های خاص نرم افزاری و گرافیکی ، مثلا انجام پروژه متلب، انجام پروژه دانشجویی ، طراحی گرافیکی و ... میباشند میتوانند به درآمد بالا در این حوزه فکر کنند.

کجا فریلنسر شویم؟

یک دو سه پروژه به عنوان یکی از بزرگترین سایت پروژه و آنلاین کشور، میزبان هزاران فریلنسر فعال در زمینه های مختلف میباشد. شما هم اگر دارای مهارتهای لازم و کافی هستید، همین امروز شروع کنید.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

همه چیز درباره آموزش رویت

همه چیز درباره آموزش رویت

دانستنی هایی درباره آموزش رویت

قبل از هر چیز باید بگوییم که اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در یکی از حوزه های: برق، عمران و مکانیک فعالیت دارید و می خواهید در رشته خود مهارت و تسلط بیشتری پیدا کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتماً آموزش رویت را فراگیرید.
رویت یک نرم افزار کاربردی ساختمانی است که از آن برای مدل سازی اطلاعات ساختمان استفاده می شود. به واقع این نرم افزار با برخورداری از ویژگی هایی نظیر طراحی معماری، سازه، و مهندسی ساختمان و بسیاری قابلیت های دیگر می تواند شما را چند قدم به طراحی حرفه ای تر ساختمان نزدیک سازد. از همین رو آموزش رویت به سادگی می تواند به کاربران این برنامه توان و قدرت طراحی سازه های ساختمانی آن هم به شیوه سه بعدی را داده و یادداشت و علامت گذاری های اطلاعات ساختمان را در اختیار آنان قرار دهد. رویت در رشته های مختلف و متنوع معماری، مهندسی برق، مهندسی ساختمان، لوله کشی و طراحی و پیمانکاری کاربردهای بی‌نظیری دارد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزیت های آموزش رویت با ما همراه باشید.

مزیت های آموزش رویت

درباره مزیت های آموزش رویت چه می دانید؟
بدون شک همه کسانی که در رشته های متنوع مهندسی تحصیل می کنند با اصول مهم آن نیازمند می باشند. چرا که آن ها مهندسین این مرز و بوم هستند و نباید به شیوه ای عمل کنند که پروژه های آنان در تأسیسات ساختمان و دیگر سازه ها زیر سؤال رود. از همین رو آموزش رویت یا همان آموزش تأسیسات و برنامه های ساخته شده در آن به مهندسین کمک می کند طراحی ها و مدل سازه های گوناگون و نیز مستند سازی را در مدت زمان کوتاهی و با میزان دقت بسیار بالایی به اتمام برسانند. در واقع مدل های هوشمند ایجاد شده توسط این برنامه موجب به حداکثر رساندن میزان بهره وری در ایجاد طراحی اطلاعات ساختمان و نیز مستند سازی های گردش کار می شود. از دیگر مزیت های آموزش تأسیسات می توان به:

دسترسی به مدیریت مالی و نیز هزینه های تولید و مصرف در یک بازه زمانی مشخص

امکان دسترسی به قدرت بالای خلق در نرم افزارهای مهندسی

امکان دسترسی به قابلیت طراحی و مستند سازی سه بعدی ساختمان

امکان دسترسی به ابزارهایی برای نقشه کشی و ردیابی چرخه ساختمان

امکان دسترسی به انواع مدل سازی های هوشمند متنوع و با کیفیت

امکان به اشتراک گذاشتن یک پروژه میان چند مهندس

سؤالات رایج و متداول در رابطه با آموزش رویت

این روزها سؤالات متداول بسیاری در رابطه با دوره های اصول آموزش رویت یا همان آموزش تأسیسات از جانب کارآموزان ارائه می شود که بسیاری از آن ها، پارامترهایی درباره تأسیسات ساختمان را نیز شامل می شوند. سؤالاتی از قبیل:

  • آیا در کلاس های آموزشی، فیلم های آموزشی ارائه می شوند؟
  • دوره های آموزش اصول رویت در چه روزهایی برگزار می شود؟
  • دوره های آموزشی در چند جلسه به اتمام می رسند؟
  • آیا تمامی اصول و مبانی آموزش تأسیسات در این جلسات ارائه می شوند؟

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

پشم سنگ چیست؟ انواع پشم سنگ، ویژگی ها و کاربردهای آن

پشم سنگ چیست؟ انواع پشم سنگ، ویژگی ها و کاربردهای آن

 
روش ایجاد پشم سنگ – انواع پشم سنگ:

پشم سنگ یک عایق صوتی-حرارتی با الیاف معدنی میباشد. ماده اولیه ی عایق پشم سنگ، بازالت است که  از گروه سنگ های آذرین می باشد و بازمانده فعالیت های آتشفشانی است. برای تولید پشم سنگ، بازالت را در دمای 1500 درجه سانتیگراد ذوب می کنند و با استفاده از روشهای خاص آن را به الیافی بسیار ریز با قطر میکرونی تبدیل می کند. 97% کل محصول پشم سنگ را این الیاف تشکیل می دهد، 3%  باقی مانده رزین و روغن های مورد نیاز برای فرم دهی الیاف متناسب با نوع محصول مورد نیاز می باشد.

محدوده تحمل دمایی پشم سنگ از 30- تا 750 درجه سانتیگراد می باشد و ضریب انتقال حرارت آن بسیار پایین می باشد که این ویژگی باعث شده که نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی داشته باشد. کاهش مصرف انرژی علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه ها می شود باعث می شود که آلاینده های کمتری تولید شود و این به حفظ محیط زیست کمک می کند. علاوه بر این پشم سنگ از نظر زیست محیطی و بهداشتی به عنوان عایقی مطلوب شناخته شده و هیچ یک از عوارض نامطلوب عایق های مشابه را ندارد، در واقع پشم سنگ بی ضررترین عایق حرارتی-صوتی شناخته شده می باشد. پشم سنگ علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی بسیار عالی می باشد عایق صوتی خوبی است. قدرت عایقی پشم سنگ 33 برابر دیوار بتنی و 22 برابر دیوار آجری است.
از پشم سنگ در کشت هیدروپوینک (کشت بدون خاک) نیز استفاده می شود.

در کشورهای پیشرفته بیشترین مصرف انرژی مربوط به بخش صنعت می باشد اما در کشور ما بیشترین مقدار انرژی در منازل و بخش اداری مصرف می شود. این امرنه تنهاباعث اتلاف بخش زیادی ازسرمایه ملی کشور می شود بلکه باعث ایجاد آلودگی های زیادی درمحیط نیزمی شود که اثرات این آلودگی ها به صورت ضایعات زیست محیطی ویا کاهش سطح سلامت جامعه نمایان می شود.
از عایق پشم سنگ در صنعت ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاه، کوره ها، اجاق ها، کانال های هوا، دیگ های بخار، دودکش ها و همچنین به منظور عایق کاری صوتی استفاده می شود.

انواع پشم سنگ:

انواع پشم سنگ شامل:

– پشم سنگ فله ای : این نوع عایق صوتی حرارتی بصورت پشم سنگ خام حلاجی شده تولید و به مصرف می رسد و از آن برای پر کردن فضاهای فاقد شکل هندسی منظم استفاده می شود.

– پشم سنگ لحافی : این نوع عایق پشم سنگ بصورت رولی به بازار ارائه می شود و بسیار انعطاف پذیر می باشد. پشم سنگ لحافی در انواع مختلف بدون روکش و با روکش آلومینیومی و کاغذ کرافت تولید می شود و برای عایق کاری سقف ساختمان ها، سوله ها، دیوارها، سقف های کاذب، کانال های تهویه هوا و سطوح با انحنای کم استفاده می شود.

– پشم سنگ پتویی:عایق پتویی پشم سنگ یک عایق حرارتی صوتی حیاتی برای صنایع به حساب می آید و عموما جهت عایق کاری ماشین آلات، تجهیزات صنعتی و لوله های با قطر بالا استفاده می شود. در این نوع عایق پشم سنگ از هیچ نوع عامل پیوندی استفاده نشده است.

– پشم سنگ تخته ایاین نوع عایق پشم سنگ یکی از پرکاربردترین محصولات پشم سنگ می باشد، زمینه های کاربردی بسیاری دارد و تقریبا در تمام صنایع از آن استفاده می شود. در صنعت ساختمان سازی در عایق کاری صوتی و حرارتی دیوار، کف و سقف کاربرد فراوانی دارد و صنایع کوره سازی، پالایشگاه ها و پتروشیمی ها از مصرف کننده گان عمده این محصول هستند. این محصول در دانسیته و ضخامت های مختلف تولید می شود.

– پشم سنگ لوله : همانطور که از نام آن پیداست، عایق لوله ای پشم سنگ برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. پشم سنگ لوله ای در قطر استاندارد لوله های موجود در بازار و در ضخامت های مختلف تولید می شود.

این محصولات پشم سنگ با پوشش خارجی یا بدون پوشش تولید می شوند.
از ویژگیهای پشم سنگ می توان به نصب ساده، خنثی بودن با تمام مصالح مورد استفاده در ساختمان و صنعت، غیر سمی بودن، سازگاری با محیط زیست، مقاوم بودن در برابر آتش، ضریب هدایت حرارتی پایین، قدرت جذب بالای صوت، انتقال صدای کم، اشاره کرد.

عایق های پشم سنگ یا پشم معدنی نزدیک به 44% کل عایق های بکار رفته در صنایع مختلف و ساختمان ها را شامل می شوند.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

بهترین محل تهیه و تعمیر اینورتر

بهترین محل تهیه و  تعمیر اینورتر

اینورتر یک قطعه بسیار پر کاربرد و شناخته شده در صنعت الکترونیک است و همانطور که از نام این قطعه برمی آید عملکرد اینورتر تبدیل کردن است اما اینکه چه نوع تبدیلی انجام میگیرد توسط این قطعه و کاربرد آن چیست در ادامه تشریح میکنیم

عملکرد اینورتر

عملکرد این قطعه تبدیل جریان مستقیم DC به جریان متناوب AC است
که در ساخت بسیاری از وسایل الکترونیکی کاربرد دارد و میتواند علاوه بر افزایش عمر دستگاه
مصرف برق را نیز کاهش دهد این قطعه تبدیل جریان را بدون استفاده از هیچ قطعه متحرکی انجام میدهد.

به کمک اینورتر میتوان بدون کاهش قدرت و گشتاوری سرعت یک موتور سه فاز را کنترل کرد.
اینورتر در توان و ظرفیت های مختلف برای استفاده در دستگاه های الکترونیکی مختلف ارائه میشوند.

عملکرد اینورتر

مهمترین کاربرد اینورتر

  1. به کمک این قطعه مصرف انرژی مورد نیاز دستگاه کاهش یافته در نتیجه برق مصرفی کاهش مییابد.
  2. جریان راه اندازی دستگاه کاهش میابد در نتیجه دستگاه طول عمر طولانی تری خواهد داشت.
  3. کنترل سرعت موتور و امکان تغییر آن
  4. ایجاد تغییر در جهات حرکت موتور
  5. محافظت کرذن از موتور در مقابل اضافه بار
  6. کنترل از راه دور دستگاه
  7. افزایش سرعت موتور نسبت به سرعت واقعی آن
  8. امکان برنامه ریزی کردن حرکت موتور

تشریح برخی از کاربرد های اینورتر

عملکرد اینورتر در مقابل اضافه بار اینگونه است که با افزایش بار ،
موتور خاموش شده و پیغام مناسب به نمایش داده میشود.

اینورتر به گونه ای موتور دستگاه را راه اندازی میکند که هیچ گونه ضربه ای به قسمت های مکانیکی وارد نمیشود
و این باعث افزایش طول عمر میشود که اصطلاحا راه اندازی نرم میگویند.

به کمک اینورتر میتوان بدون نیاز به قطع و وصل جریان برق اصلی ، دستگاه را خاموش و روشن نمود.

در دستگاه های که موتور مرتبا جهت حرکتش تغییر میکند یعنی چپگرد و یا راستگرد دارد
و یا اینکه خاموش و روشن میشود مانع از گرم شدن دستگاه گردیده و از سوختن دستگاه جلوگیری میکند.

اکثر دستگاه های الکترونیکی در زمان راه اندازی جریان برق بیشتری نیاز دارند نسبت به زمانی که در حین کار هستند
در نتیجه برای تامین این انرژی موتور قوی تر را بری راه اندازی آن انتخاب میکنند
که در لحظه روشن شدن جریان بیشتری از شبکه دریافت میکند و در نتیجه مصرف انرژی بالاتر میرود
با استفاده از اینورتر جریان برق مورد نیاز دستگاه در زمان راه اندازی افزایش می یابد و در حین انجام کار کاهش میابد.

اینورتر این امکان را میدهد که بتوان با جریان برق خانگی یعنی 220 ولت یک موتور سه فاز را راه اندازی کرد.

عملکرد اینورتر

مزایایی استفاده از این قطعه

  1. افزایش عمر مفید دستگاه
  2. کاهش مصرف انرژی تا 50 درصد
  3. عدم نیاز به استفاده از دستگاه های کنترل دبی مکانیکی
  4. حذف شوک راه اندازی به دستگاه

موارد کاربرد اینورتر

دستگاه های که گشتاور ثابت دارند مانند میکسر ، نوار نقاله و ...

دستگاه های که گشتاور متغییر دارند مانند فن ، پمپ و ...

دستگاه های که به توان ثابت نیاز دارند مانند دستگاه های ماشینی

اینورتر به عنوان یک قطعه برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی در ساخت بسیاری از وسایل الکتریکی از جمله وسایل الکتریکی منزل مورد استفاده قرار میگیرد از این رو عیب یابی اینورتر و تعمیر آن حائز اهمیت است.

عیب یابی اینورتر

شناخت دقیق اجزای تشکیل دهنده اینورتر و همچنین عملکرد اینورتر و چگونگی اتصال آن

میتواند در تشخیص عیب و برطرف کردن آن به شما کمک کند.

عیب یابی اینورتر

اجزای تشکیل دهنده اینورتر عبارتند از :

  1. واحد مدار یکسو کننده:

که عملکرد این قطعه در اینورتر این است که برق ورودی AC را به برق  DC  میانی تبدیل نمایید.

  1. واحد مداری DC  :

این واحد برق DC میانی را در خازن های توان بالایی که میتوانند ولتاژ زیادی را در خود برای چند دقیقه نگهداری کنند ذخیره میکند.

  1. واحد مداری وارونگر:

این واحد برق DC  را گرفته و به ولتاژ سینوسی AC تبدیل میکند

با این سه فرایند برق DC  به AC تبدیل شده و در موتور های AC  مورد استفاده قرار میگیرد.

اینورتر

عیب یابی اینورتر

اگر اینورتر با مشکل مواجه شد در درجه اول صفحه نمایش و اتصالات آنرا چک کنید

سپس دماها را بررسی کنید اگر متوجه چیزی نشدید به صورت چشمی اینورتر (درایو فرکانس متغییر)را بازدید کنید

اگر گرد و غباری بر روی داریو وجود دارد برطرف کنید و بعد از آن از سفت بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید

در بسیاری از موارد شل شدن اتصالات ورودی و خروجی درایو منجر به قطع شدن اینورتر میگردد.

قطع و یا شل بودن اتصال برق ورودی به درایو و یا اتصال به موتور معمولا مهمترین دلیل عدم کارکرد درست اینورتر است.

عیب یابی اینورتر

ولتاژ سه فاز ورودی نباید انحرافی بیشتر از 5 درصد از مقدار نامی خود داشته باشد

ولتاژ خروجی داریو نیز بررسی شود

اضافه ولتاژ و یازیر ولتاژ اینورتر را از مدار خارج میکند

همچنین مشکلاتی مانند اضافه بار موتور منجر به قطع شدن اینوتر میشود.

تعمیر اینورتر

عیب یابی اینورتر با چک کردن اجزای آن

اگر با بررسی های چشمی به مشکل داریو پی نبردید باید اجزای آنرا مورد بررسی قرار دهید

  1. چک کردن یک سو کنند ورودی:
  1. چک کردن خروجی اینورتر
  1. چک کردن خازن های باس DC
  1. چک کردن منبع تغذیه داخلی

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

ارائه انواع سیستم های اعلام حریق

ارائه انواع سیستم های اعلام حریق

ما فقط یک گروه نیستیم ما تفکر و اقدامی نو با رویکردی جهانی در حوزه سیستم های اعلام حریق و اطفا حریق در کشور هستیم. هیراب متشکل از متخصصین خبره با دانشی جهانی بر لبه تکنولوژی های روز در تلاش است علاوه بر ارائه بهترین راهکارها و خدمات در این حوزه ، به ارائه آموزش های حرفه ای در حوزه اعلام و اطفا حریق طبق استانداردهای NFPA بپردازد و مسیر سنتی موجود رو به رویکردی مدرن و توام با دانش سوق دهد تا مشتریان در انتخاب و تصمیم خود هوشمنداتر عمل کنند.

سیستم اعلام حریق

این سیستم ها سیستم  متشکل از چندین قطعه الکترونیکی میباشد
که با توجه به امکاناتی که درون آنها در نظر گرفته شده
و سنسور های که در آنها به کار رفته قادر به تشخیص حریق و اعلام آن میباشد.

این سیستم دارای انواع متفاوتی میباشد از جمله:

انواع سیستم اعلام حریق

سیستم آدرس پذیر:
این سیستم علاوه بر تشخیص حریق قابلیت اعلام محل آتش سوزی را نیز دارا میباشد.

سیستم متعارف:
چندین حسگر در مکان های مختلفی از محل مورد نظر قرار داده شده که همگی
به واحد کنترل مرکزی متصل میباشند و هر مدار مسئول کنترل یک منطقه است.

سیستم بی سیم :
این سیستم با توجه به اینکه نیاز به هیچ گونه سیم و کابل کشی در محل را ندارد
بسیار نصب و راه اندازی راحتتری نسبت به مدل های دیگر دارد
و کاربرد های بیشتر نیز در محل های مختلف دارد
و هر کدام از سنسور های آن که حریق را تشخیص دهند
قادر خواهد بود که به شماره های که برای آن ثبت شده تماس بگیرد و حریق را اعلام کند.

سیسستم های خودکار و دستی

هر کدام از سیستم های بالا میتوانند خودکار باشند و یا دستی
در حالت دستی یک شستی برای اعلام آتش سوزی وجود دارد
که باید توسط انسان فشرده شود تا آژیر دستگاه به صدا در بیایید
در واقع کار تشخیص آتش سوزی بر عهده انسان است و به صورت خودکار عملی انجام نمیدهد

سیستم های خودکار وابستگی چندانی به انسان ندارند
و خود قادر به تشخیص حریق هستند و در صورت تشخیص حریق نیز قابلیت اعلام را دارا میباشند.

سیستم های اعلام آتش سوزی با توجه به توانایی های که دارند مخصوصا قابلیت کنترل از راه دور
در بسیاری از اماکن و واحدهای مسکونی و تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

چگونگی تشخیص حریق توسط سیستم ها

عملکرد سیستم های اعلام حریق بر اساس تشخیص یکی از اثرات آتش سوزی یعنی دود ، حرارت و یا شعله میباشد

در زمان نصب این سیستم ها محل مورد نظر به چندین قسمت تقسیم میگردد
که به هر کدام از این قسمت ها یک زون گفته میشود
و هر یک از این زون ها توسط یک سنسور جداگانه کنترل میشوند

در سیستم های اعلام معمولی تنها آتش سوزی تشخصی داده شده
و آژیر مربوطه به صدا در می آیید و در صورت مجهز بودن به سیستم تلفن تماس گیرنده
با شماره ای که بر روی آنها ثبت شده است تماس حاصل میشود

در سیستم های هوشمند علاوه و بر تشخیص و اعلام آتش سوزی و تماس تلفنی این امکان وجود دارد
که آدرس دقیق محلی که دچار حریق شده است نیز اعلام گردد
و همچنین عنصری را که حریق را تشخیص داده مشخص میگردد
و خبردهنده مربوط به همان محل فعال میشود و حریق را اعلام میکند.

اجزای سیستم اعلام حریق:

1-تجهزات مربوط به تشخیص حریق

2-تجهیزات مربوط به اعلام پس از وقوع حریق

3-مرکز کنترل اصلی که رابط بین تجهیزات تشخیص و اعلام  میباشد.

نحوه اطلاع رسانی در سیستم اعلام حریق

1-ارسال پیام های متنی و یا صوتی توسط یک سیستم تلفن کننده به شماره های که بر روی آن ذخیره شده.

2-به صدا درآمدن آژیر صوتی و یا چراغ های چشمک زن در محل.

3-پخش پیام های صوتی از قبل ضبط شده توسط سیستم صوتی هشدار مرکزی سیستم  در محل.

هدف از هر یک از اطلاع رسانی های بالا اطلاع رسانی به افراد حاضر در محل و یا نزدیک محل
جهت حفاظت از جان افراد و همچنین اقدام برای اطفاء حریق میباشد.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

بهترین مرکز خرید گیفت کارت

بهترین مرکز خرید گیفت کارت

- خرید گیفت کارت آیتونز اپل ، پلی استیشن ، استیم ٬ گوگل پلی و ... با تخفیف ویژه :

سایت گیفت کارت GiftCard.iR ، اولین و معتبرترین وبسایت ارائه دهنده انواع گیفت کارت در ایران امکان خرید انواع گیفت کارت آیتونز اپل ، گیفت کارت psn ، گیفت کارت استیم ٬ گیفت کارت گوگل پلی و ... با تخفیف ویژه را برای شما فراهم کرده است.

خرید گیفت کارت از مطمئن ترین راه

از آن جا که پروسه خرید گیفت کارت به صورت مجازی صورت می گیرد ، اطمینان از خرید مهم ترین مساله برای کاربران خواهد بود.

از طرفی ارائه قیمت های مناسب که برای اکثر کاربران ایرانی قابل پرداخت باشد نیز یکی از امتیازات فروشگاه های ارائه دهنده گیفت کارت به حساب می آید.

فروشگاه گیفت کارت به عنوان معتبرترین فروشگاه ارائه دهنده انواع گیفت کارت ، قصد دارد جهت رفاه حال کاربران گرامی تمامی گیفت کارت های خود را با تخفیف ویژه در اختیار این عزیزان قرار دهد.

از جمله محصولات بسیار بی نظیر این فروشگاه می توان به گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت ایکس باکس ، گیفت کارت گوگل پلی ٬ گیفت کارت آمازون ٬ ویزا کارت و مستر کارت مجازی اشاره کرد.

محصولات با تخفیف ویژه فروشگاه گیفت کارت

  • گیفت کارت اپل
  • گیفت کارت psn
  • گیفت کارت استیم
  • گیفت کارت ایکس باکس و مایکروسافت
  • گیفت کارت گوگل پلی
  • انواع ویزا کارت و مستر کارت مجازی و ...

از جمله امتیازات دیگر فروشگاه گیفت کارت که کمتر جایی می توان دید ٬ ارائه انواع گیفت کارت با قیمت های دلخواه است که به کاربران حق انتخاب بیشتری برای خرید خواهد داد.

امتیازات ویژه خرید گیفت کارت از فروشگاه GiftCard.iR

خدمات و امتیازاتی که در صورت خرید از این فروشگاه امن و مطمئن در اختیار کاربران قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان خرید با قیمت های مختلف بدون هیچ محدودیتی. سایت گیفت کارت به کاربران فرصت می دهد گیفت کارت مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت ها خریداری نموده و اکانت خود را شارژ نمایند.
  • تخفیفات ویژه و مناسبتی برای همه کاربران در نظر گرفته شده است.
  • بلافاصله پس از خرید ٬ کاربر اطلاعات کارت خود را دریافت کرده و به پنل کاربری خود دسترسی خواهد داشت. در پنل کاربری فرد می تواند اطلاعات حساب کاربری خود را مشاهده نماید. لیست تراکنش ها، تاریخ خرید ٬‌ کد خریداری شده و تمام پرداخت ها در پنل قابل مشاهده است.
  • دامنه سایت گیفت کارتhttps://GiftCard.iR دارای گواهینامه ssl است که نشانگر امنیت جهانی و استاندارد بودن این سایت است.
  • پشتیبانی آنلاین در این فروشگاه وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل در فرآیند خرید و حتی نیاز به مشاوره جهت ثبت نام و خرید ، کاربران می توانند از آنها کمک بگیرند.
  • امنیت بسیار بالای درگاه های پرداخت که خرید مطمئن را برای کاربران فراهم می آورد.
  • تنوع بسیار بالای محصولات باعث می شود که کاربر بدون صرف زمان اضافی گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری نموده و بلافاصله پس از آن تحویل گیرد.
  • اعتبار فروشگاه گیفت کارت به عنوان اولین و معتبرترین فروشگاه ارائه دهنده ی گیفت کارت می تواند تضمین خرید شما باشد.

تنها با زدن دکمه خرید می توانید گیفت کارت مورد نظر خود را به آسانی و با اطمینان خاطر خرید نمایید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

فنیکا یادگیری برای کسب و کار

فنیکا یادگیری برای کسب و کار

آموزشی که ما در دانشگاه و مدارس با آن آشنا هستیم دارای نقاط ضعف بسیاری هست مخصوصا اگر مدارس یا دانشگاه مورد نظر دارای امکانات لازم جهت یادگیری و مهارت آموزی نباشد ، این نوع از آموزش مسیر استعداد یابی یا فهم علاقه به انجام کار و آینده شغلی رو هم تحت تاثیر قرار میدهد.

خیلی از ما فارق التحصیلان مدارس و دانشگاه ها بعد از چند سال کار و خواندن رشته های بسیار سخت دانشگاهی به این نتیجه میرسیم مهارت لازم را برای شغلمان نداریم و باید به آموزشگاهها رجوع کنیم یا کتابهای فراوانی بخوانیم تا به مهارت شغلی مد نظر برسیم.

خب این کار کلی هزینه و زمان لازم داره ! تازه اگر کارهای خانواده یا شغلمون اجازه بده.

پس بهترین مسیر آموزشی ، آموزش آنلاین بدون حاشیه و سریع است، آموزشی که از کلی گویی اجتناب کنه و سریع بره سر اصل مطلب و فن مورد نظر رو به خوبی یاد بده.

ما در فنیکا به همراه اساتید خبره صنایع مختلف با شما خواهیم بود که مهارتی را به شما بیاموزیم که برای کسب و کار شما مفید باشد.

تا در اسرع وقت با هزینه کم تمامی مفاهیم تجربی و علمی مورد نیاز را برای راه اندازی یک کسب و کار یا پاسخ به سوالات اساسی در آن را به شما بگوییم.

آموزش پرورش بلدرچین در فنیکا

در فضایی هرچند محدود در مساحت 25 مترمربع باعلاقه میتوانید با یک الی دو نفر به پرورش بلدرچین بپردازید.

پرورش بلدرچین از ضریب امنیتی بیشتری برخوردار است، یکی از مزایای مهم این طیور زود بازده بودن پرورش آن است، بلدرچین پرنده ای است که پرورش آن بسیار سود ده است ، اما باید قبل از پرورش این پرنده به مواردی مانند میزان سود ، متراژ محل پرورش ، تجهیزات مورد نیاز و هزینه های پرورش آن توجه کافی کرد.

معمولا کسانی که هدف شان از پرورش بلدرچین تولید تخم می باشد از قفس های مکانیزه چند طبقه استفاده می کنند ولی کسانی که دوست ندارند هزینه زیادی را برای تجهیز مکان پرورش بلدرچین بپردازند از روش سنتی استفاده می کنند. این کاملا به خودتان بستگی دارد که از قفس های مکانیزه استفاده کنید یا آنها را به صورت ساده و در بستر پرورش دهید ولی پیشنهاد ما این است که اگر اولین بارتان است که بلدرچین پرورش می دهید، بهتر است از روش ساده استفاده کنید و بعد از گذشت چند دوره که موفقیت را در کارتان احساس کردید می توانید اقدام به خرید قفس بلدرچین بنمایید. ما در دوره پرورش بلدرچین بیشتر به این موارد خواهیم پرداخت.

اهداف آموزش دوره پرورش بلدرچین

  • کسب دانش مربوط به پرورش بلدرچین توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش بلدرچین
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش بلدرچین
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش بلدرچین تصمیم بگیرید.

آموزش پرورش قارچ در فنیکا

پرورش قارچ دکمه ای در رده شغلی گروه کشاورزی قرار می گیرد ، شما در دوره پرورش قارچ با وظایفی همچون طراحی و احداث واحد پرورش قارچ و تأمین تجهیزات و ابزار  ،  تهیه رقم مناسب بذر ، تهیه کمپوست و بذر زنی ، تهیه خاک پوششی و ضد عفونی نمودن آن ، آماده سازی سالن پرورش ، نگهداری از بسترهای قارچ ، برداشت قارچ و نگهداری ، فرآوری و ضدعفونی آن را خواهید آموخت .

در دوره پرورش قارچ دکمه ای شما می توانید به درستی مكان و تجهيزات را انتخاب کنید ، سالن و بستر مناسب کشت را آماده سازی کنید . ، تشخيص قارچ دکمه ای و تهيه و نگهداري بذر و آماده سازي بستر جهت كشت را شناسایی کنید و همچنین انجام عمليات داشت ، و برداشت و بسته بندي و بازار يابي آن را بیاموزد.

برگشت زودهنگام سرمایه از دیگر امتیازات این کار است. با توجه به مراتب فوق وضعیت این شغل از نظر اشتغال در حال حاضر مناسب می باشد و آینده کاری آن نیز خوب است و اشتغال زایی آن در صنایع غذایی صد در صد است. درصورتیکه فرهنگ مصرف این ماده مغذی در بین مردم کشور جابیفتد، شرایط بهتری نیز برای شاغلین این حرفه قابل تصور است.

قارچ خوراکی، یک محصول زود بازده است که کشت و پرورش آن به دلایلی نظیر شاخص اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از پسماندهای کشاورزی و ماهیت اشتغال زایی در پرورش قارچ و مزیت نسبی آن درمقایسه با دیگر محصولات کشاورزی، باعث شده که استقبال از پرورش قارچ همواره رو به افزایش باشد، چراکه برای این فعالیت کشاورزی نیازمند تهیه زمین وسیع نخواهیم بود و کشت آن به صورت طبقاتی قابل انجام است.

اهداف آموزش دوره پرورش قارچ

  • کسب دانش مربوط به پرورش قارچ توسط کارآموز
  • کسب مهارت کارآموز برای راه اندازی صفر تا صد سالن پرورش قارچ
  • عدم اتلاف وقت کارآموز در یادگیری.
  • آموزش های واقعی و گفتن واقعیت های پرورش قارچ
  • شما پس از مطالعه این دوره با قطعیت میتوانید برای شروع کار در حوزه پرورش قارچ تصمیم بگیرید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام بخش جدانشدنی از مردم ایران و کسب و کارهای نوین می باشد و به علت گسترش و در دسترس بودن می توان آن را بهترین محیط برای تبلیغ برای کسب و کارها دانست.

اگر شما مالک هر کسب و کاری باشید مطمئنا با یک برنامه ریزی صحیح می توانید از طریق اینستاگرام به فروش مطلوب برسید. 

اولین و اساسی ترین مرحله در بحث برندینگ و جذب مشتری و افزایش فالوور اینستاگرام برای پیج خود، قرار دادن مطالب مناسب و مرتبط یا همان تولید محتوای کاربرپسند می باشد که می بایست به طور منظم و پیوسته انجام شود و در مرحله بعد نیاز به دیده شدن می باشد که این امر از طریق تبلیغات و به اشتراک گذاشته شدن مطالب توسط کاربران صورت می گیرد.

شما برای شروع قوی تر و بهتر دیده شدن، نیاز دارید که با خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک و کامنت به پیج خود رنگ و لعاب ببخشید.

شاید این برای شما سوال باشد که آیا فالوور اینستاگرام بخریم یا خیر؟ عده ای بر این باورند که خرید فالوور اینستاگرام برای پیج بی فایده است، ولی صرف نظر از درست یا غلط بودن این مطلب، همه ما می‌دانیم که ارزش و اعتبار یک پیج اینستاگرام بر اساس تعداد فالوورهای آن پیج می‌باشد. و اگر این فالوور ها از یک منطقه جغرافیایی مشخص مانند ایران باشند اعتبار آن پیج به مراتب بالاتر می‌باشد. در نتیجه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام باعث افزایش محبوبیت و پیشرفت پیج شما می‌شود.

شاهد این مدعا پیج های مطرح و محبوب اینستاگرام از جمله واینرها، بازیگران، خواننده ها و ورزشکارانی هستند که برای افزایش محبوبیت خود و پیشی گرفتن از رقیبان، با خرید فالوور اقدام به افزایش فالوور پیج اینستاگرام و همچنین افزایش لایک و ویو اینستاگرام خود می نمایند.

مردم نیز زمانی که می‌بینند شما تعداد فالوور زیادی را برای خود جذب کرده اید، به این فکر می‌کنند که شما چه مطالب مفیدی دارید که باعث شده این تعداد دنبال کننده را به خود جذب کنید. این امر باعث می‌شود خواه یا ناخواه، مطالب شما را بررسی کنند و در صورت نیاز محصول شما را خریداری نمایند و شما را نیز دنبال کنند و به دیگران معرفی نمایند. این روش باعث جذب فالوور واقعی و باکیفیت و فعال می‌شود.

بی شک جمله معروف «مردم عقلشان به چشمشان است» را زیاد شنیده اید. متاسفانه یا خوشبختانه امروزه این جمله نمود فراوانی دارد و امروزه کاربران اینستاگرام با وجود تعداد بالای پیج های محبوب، کمتر به سراغ پیج هایی با فالوور پایین می‌روند حتی اگر این پیج ها مطالب زیبایی را به اشتراگ بگذارند.

در نتیجه شما با خرید فالوور برای پیج های تجاری خود نیز می‌تواند اولین قدم برای بازاریابی اینستاگرامی‌و جذب مشتری از طریق اینستاگرام را بردارید و در ادامه با قراردادن پیوسته محتوای مناسب در پست ها و استوری های خود و همچنین تبلیغات اینستاگرام، فروش محصول خود را بیشتر نمایید. یکی از جمله پیج های معروف دیجی کالا می‌باشد که شما با یک بررسی سطحی متوجه اختلاف فاحش تعداد فالوورها و تعداد لایک و کامنت های این پیج خواهید شد.

با اینکه اکثر مردم از غیرواقعی بودن این اعداد و ارقام میلیونی خبر دارند اما ناخودآگاه به چشم برتری به این پیج ها نگاه می‌کنند.

جالب است بدانید برخی از پیج های سلبریتی ها که 7 یا 8 میلیون فالوور دارند، بسیاری از اوقات چیزی در حدود 200 هزار لایک و 600 هزار ویو دارند که قسمتی از این تعداد ویو ها را نیز از سایت ما و یا سایت های مشابه خریداری می‌کنند، برای مثال خرید 100 هزار ویو برای یک کلیپ تصویری به مبلغ 30 هزار تومان برای یک بازیگر، سلبریتی و یا فروشگاه مطرح اینترنتی مبلغ ناچیزی می‌باشد.

با این تفاصیر که ذکر شد صرف نظر از اینکه پیج خود را چه مدت هست که ساخته اید و اینکه چه مقدار دنبال کننده دارید، شما می‌توانید با خرید فالوور ایرانی و لایک اینستاگرام، محبوبیت پیج خود را افزایش دهید و در ادامه با تبلیغات اینستاگرام و تبادل مناسب با افراد دارای پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام خود را تضمین کنید. کاربران زمانی که می‌ببینند شما دنبال کننده زیادی دارید ناخودآگاه ترغیب می‌شوند تا شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد پست های شما جالب است.

در انتها سایت سایبرگرام به آدرس https://www.cybergram.ir را به شما معرفی می کنم که یکی از معروف ترین و معتبرترین سایت های خرید فالوور و لایک اینستاگرام می باشد و با سابقه کاری ای که دارند برای اکثر پیج های معروف ثبت سفارش انجام داده اند و شما نیز می توانید تمام نیازهای خود از جمله بازدید فیلم و استوری و ... را از آنها تهیه نمایید.

 

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

آزمون های زبان خارجی

آزمون های زبان خارجی

 

تیم استارت آپ زونکن در جهت ارائه اطلاعات به روز و کامل از آزمون های زبان که علاقمندان به اپلای، اخذ پذیرش تحصیلی در کشورهای اروپایی، امریکا یا کانادا، مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکا، شرکت در آزمون دکتری و یا تدریس زبان های خارجی، نیاز به آشنایی و دسترسی کامل به صفر تا صد پروسه آمادگی آزمون، ثبت نام آزمون، مراحل برگزاری آزمون و دریافت مدرک و کارنامه نهایی را دارند، اقدام به تهیه و به روز رسانی کامل این اطلاعات در موتور جستجوی آزمون های زبان وب سایت زونکن نموده اند. از این رو، کاربران وب سایت زونکن می توانند با جستجوی آزمون زبان مورد نظر، به هر یک از اطلاعات مورد نیاز شرکت داوطلبان آزمون شامل نحوه برگزاری آزمون، بخش های مختلف آزمون، منابع آزمون، هزینه شرکت در آزمون، نحوه ثبت نام در آزمون، نحوه دریافت کارنامه یا مدرک آزمون، اعتبار آزمون مورد نظر، مراکز برگزاری آزمون، زمانبندی برگزاری آزمون و اعتبار مدرک دریافتی بعد از آزمون مورد نظرشان مطلع شوند. در ادامه به معرفی مختصری از آزمون های زبان خارجی می پردازیم که علاقمندان به شرکت و دریافت مدرک هر کدام، با مراجعه به وبسایت زونکن به تمامی اطلاعات مورد نیازشان در مورد هر یک از این آزمون های زبان دسترسی خواهند داشت.

آزمون آیلتس (IELTS)

International English Language Testing System یا همان آیلتس، سیستم بین المللی سنجش زبان انگلیسی، معروف ترین آزمون سنجش دانش انگلیسی برای ادامه تحصیلات در مقاطع بالا و مهاجرت می باشد که در دو نوع آکادمیک و عمومی، طراحی و تدوین می شود که متقاضیان با توجه به نیاز خود می توانند در هر کدام، ثبت نام کرده و در آزمون شرکت نمایند. علاقمندان به دریافت مدرک آیلتس جهت اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور برای اطلاع از زمانبندی برگزاری آزمون آیلتس در سال 2019 به وبسایت زونکن مراجعه نمایند.

آزمون تافل (TOEFL)

تافل (TOEFL) که برگرفته از Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان بیگانه است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه ها و موسسات آموزشی می سنجد. این آزمون توسط موسسه (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و مؤسسه از بیش از یکصد و سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. علاقه مندان به شرکت در آزمون تافل، جهت اطلاع از مراکز معتبر برگزاری آزمون آزمون تافل به وبسایت زونکن مراجعه نمایند.

آزمون GRE (Graduate Record Examination)

آزمونGRE، یکی از امتحانات زبان بین المللی می باشد که نمره آن معیار سنجش زبان انگلیسی در بسیاری از دانشگاه های جهان به هنگام ارزیابی مدارک پذیرش دانشجویان اپلای کرده، می‌باشد. نمره این آزمون جز مدارک الزامی برای ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس (Master) و دکترا (Phd) در تمامی دانشگاه های آمریکا بوده و کسب نمره خوب در این آزمون زبان بین المللی می‌تواند به عنوان نقطه تمایز و نکته مثبت شما از دیگر شرکت کنندگان و اپلای کنندگان باشد.

آزمون GMAT (Graduate Management Admission Test)

GMAT امروزه یکی از ابزارهای مهم سنجش توانایی متقاضیان دوره های MBA می باشد. ارائه مدرک GMAT در بسیاری از دانشگاه های معتبر برگزارکننده دوره MBA و دکترای امور مالی، حسابداری و اقتصاد الزامی است. این آزمون مهارت های لازم برای دانشجویان فعال در  حوزه مدیریت امور مالی، اقتصادی و اجرایی را بررسی می کند. از این رو، حداقل نمره قابل قبول را مراکز آموزشی و دانشگاه ها بر اساس برنامه های آموزشی خود تعیین می کنند. مراکز معتبرتر نمره 600 تا 700 را پذیرش می کنند. این آزمون در برخی مراکز به صورت کامپیوتری و از طریق اینترنت و در تعداد بسیار محدودی از مراکز به صورت کاغذی انجام می شود.

آزمون KET (Key English Test)

آزمون KET میزان توانایی زبان آموزان را در بکارگیری انگلیسی روزمره در سطح پیش از متوسط می سنجد. این آزمون معیار پذیرفته شده ای برای سنجش قابلیت های پایه ای زبان عمومی است. دریافت نمره قبولی در آزمون KET به این معناست که زبان آموز می تواند در موقعیت های آشنا و روزمره از قبیل محیط کار و تحصیل خود، خرید، درک مفهوم کلی بروشورهای مسافرتی و غیره از زبان انگلیسی استفاده نماید.

آزمون PET ((Preliminary English Test

آزمون PET، یکی از آزمون های رایج دانشگاه کمبریج بوده و نشان دهنده‌ تسلط شرکت کننده بر اصول ابتدایی زبان انگلیسی و مهارت او در استفاده از این اصول در زندگی روزمره است. این آزمون بین المللی مرحله ای منطقی بین دو آزمون دیگر کمبریج به نام های KET و FCE در نظر گرفته می شود.

آزمون FCE (First Certificate in English)

آزمون FCE اولین مدرک زبان انگلیسی می باشد. در جدول CEFR (مرجع مشترک اروپا) آزمون FCE پس از آزمون PET و قبل از آزمون CAE قرار گرفته است. این آزمون، دانش زبانی زبان آموزان را  در سطح فرا میانی (upper intermediate) مورد ارزیابی قرار می دهد.

آزمون CAE (Certificate in Advanced English)

آزمون زبان انگلیسی سطح پیشرفته دانشگاه کمبریج یا به عبارتی CAE، آزمونی بین المللی، طراحی شده توسط بخش آزمایش و ارزیابی زبانی دانشگاه کمبریج که برای سطح پیشرفته طراحی شده است. مدرک این آزمون به طور معمول قابل ارائه به دانشگاه، محل کار و یا سازمان مهاجرت است. در ابتدا دانشگاه کمبریج تنها آزمون FCE و CPE را ارائه می کرد اما با درخواست های مکرر مراکز آموزش زبان مبنی بر این که فاصله زبانی این دو آزمون بسیار زیاد است آزمون CAE در برنامه آزمون های این دانشگاه قرار گرفت.

آزمون CPE (Certificate of Proficiency in English)

بالاترین مدرک زبان انگلیسى است که از سوى دانشگاه کمبریج انگلستان اعطا می گردد. قبولى در این آزمون به معناى دارا بودن سطح C2 با مقیاس مرجع مشترک اروپا (CEFR) می باشد و متقاضیانى که موفق به کسب این مدرک شوند، سطح زبانى لازم براى تحصیل یا اشتغال در مقاطع و مدارج عالى را دارا می باشند.

گواهینامه CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults)

گواهینامه CELTA معتبرترین مدرک برای داوطلبینی است که می خواهند زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم تدریس می کنند. مدرسانی که قصد تدریس زبان انگلیسی در کشورهای دیگر را دارند حتما باید این مدرک را داشته باشند. گواهینامه CELTA در سال ۱۹۸۸ و توسط دانشگاه کمبریج ارائه شده است و اکنون سالانه ۳۰۰ مرکز آموزشی مجاز در ۷۰ کشور دنیا به برگزاری این دوره آموزشی می پردازند که در مجموع هر سال ۱۲۰۰ دوره CELTA در سراسر دنیا برگزار می شود. همانطور که می دانید، برای اثبات سطح مهارت فرد در هر زمینه‌ ای، یک سری آزمون، دوره های آموزشی و گواهینامه یا همان مدرک وجود دارد.

آزمون TKT (Teaching Knowledge Test)

مدرسین زبان انگلیسی، جهت تدریس به نوجوانان و بزرگسالان در سطوح متوسط و تا حدودی هم پیشرفته، مدرک TKT را می توانند به عنوان مدرکی معتبر به عنوان مجوز و نمایش دهنده قابلیت خود برای این کار را برگزینند. TKT، مدرک دانشگاه کمبریج برای مدرسینی می باشد که نیاز به اعتماد به نفس بیشتری دارند و می خواهند تدریس زبان انگلیسی را به عنوان یک حرفه و شغل انتخاب نماینند. آزمون TKT در ایران برای آن دسته از مدرسینی که در ابتدای راه آموزش هستند بسیار مناسب می باشد. البته باید دانست که آزمون TKT در ایران و جهان نشان دهنده دوره پیشرفته تربیت مدرس نیست و برای نشان دادن این میزان از تسلط، مدارک و آزمون های زبان دیگری همچون CELTA و TESOL استفاده می شوند.

آزمون MSRT (Ministry of Science, Research and Technology)

آزمون MSRT در واقع همان MCHE است که توسط اداره بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم نام آن تغییر پیدا کرده است. اما تفاوتی در آزمون ایجاد نشده است و کلیه سرفصل ها مانند قبل در قالب چهار مهارت شنیداری، درک مطلب، لغت و ساختار مورد آزمایش قرار می گیرد. مدرک این آزمون تنها در داخل کشور اعتبار دارد. یکی از آزمون هایی که متقاضیان تحصیل در خارج از کشور می بایست در آن شرکت کنند، آزمون ام اس آر تی است. این آزمون توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان هر ساله برگزار می شود و آزمونی برای تعیین سطح زبان انگلیسی دانشجویان دکترا است. بعضی آن را آزمون تافل کوچک نیز می دانند. لذا دانشجویان برای آمادگی در این آزمون، منابع آزمون تافل را می‌خوانند. این آزمون ویژه دانشجویان دکتری و همچنین ویژه دانشجویان پسر مقطع لیسانس بوده که جهت خروج از کشور و برای ادامه تحصیل می‌بایست نمره مورد نظر را از آزمون دریافت نمایند. مدرک این آزمون مورد تأیید وزارت علوم است و آزمون آن تقریباً هر ماه به صورت منظم برگزار می‌گردد. کلیه دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی، این مدرک را حین مصاحبه دکتری معتبر می‌دانند.

آزمون تولیمو (TOLIMO)

تولیمو يا TOLIMO، مخفف The Test of Language by the Iranian Measurement Organization مي باشد که توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحي و اجرا مي شود که در واقع آزموني استاندارد براي تعيين سطح دانش زبان انگليسي مي باشد. این آزمون برای داوطلبان دکترای داخل کشور (دانشگاه‌های آزاد و سراسری) معتبر است. حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون وجود ندارد و صرفاً افرادی که حداقل مدرک دیپلم داشته باشند می‌توانند در آزمون شرکت کنند. در آزمون TOLIMO می‌توانید در چندین آزمون و در تاریخ های نزدیک به هم شرکت کنید و محدودیتی در این امر وجود ندارد.

آزمون DELE (Diplomas de Español como Lengua Extranjera)

امتحان DELE یا به عبارتی دیپلم زبان اسپانیایی به عنوان زبان خارجی، مدرک رسمی زبان اسپانیایی می باشد. آزمون DELE معتبرترین آزمون بین‌المللی برای سنجش مهارت و تسلط بر زبان اسپانیایی است که دیپلم آن توسط موسسه سروانس و از جانب وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش اسپانیا اعطا می‌گردد.

آزمون DELF (Diplôme d'études en langue française)

مدرک آزمون فرانسوی DELF، مدارک رسمی زبان فرانسوی هستند که توسط مرکز مطالعات زبان فرانسه (CIEP) که تحت نظارت وزارت آموزش فرانسه است، به داوطلبان آزمون اهدا می شود. مدرکی که بعد از آزمون فرانسوی DELF به شرکت کننده اهدا می شود، نشان‌ دهنده توانایی ‌های شخص در کاربرد مهارت های چهارگانه به زبان فرانسه می باشد. ارائه یکی از این دو مدرک برای ورود به دانشگاه هاي فرانسه يا هر دانشگاه ديگري که زبان آموزشی آن فرانسوی است الزامی می باشد. در واقع مدرک آزمون DELF دیپلم مقدماتی زبان فرانسوی می باشد. این آزمون ها دارای 6 نوع مختلف هستند که هر کدام برای هر داوطلب با یک سطح آگاهی مناسب است.

آزمون DALF (Diplôme approfondi de langue française)

این نوع مدرک بالاترین سطح دیپلم است و فقط برای سطوح پیشرفته زبان فرانسوی است. از مزایای این آزمون نسبت به آزمون TEF این است که اعتبار مدرک DELF دائمی است ولی اعتبار مدرک TEF دو سال است. آزمون DALF دربردارنده دو سنجش است که تعیین کننده دو سطح زبانی C1 و C2، بر اساس سطوح زبانی تعریف شده توسط CECRL می باشند. در واقع مدرک آزمون DALF دیپلم پیشرفته زبان فرانسوی می باشد. امروزه این آزمون در 165 کشور دنیا و در 965 مرکز مجاز برگزاری آزمون های DELF و DALF برگزار می شود.

آزمون TCF (Test de connaissance du français)

آزمون های TCF عبارتند از آزمون های سنجش سطح زبان فرانسوی عمومی مورد قبول وزارت آموزش عالی فرانسه برای تحصیل در تمام کشور های جهان به زبان فرانسوی. این آزمون ها شامل مواد امتحانی اجباری و اختیاری است. آزمون TCF-DAP که مشخصا برای ورود به سال اول دانشگاه طراحی شده، شامل همان مواد امتحانی اجباری TCF است به همراه تفسیر متن. آزمون TCF در 629 مرکز معتبر در 129 کشور برگزار می شود که دارای انواع محتلفی می باشد.

آزمون TEF (Test d'évaluation de français)

آزمون ارزشيابي زبان فرانسه يكي از شناخته شده ترين آزمون هاي بين‌المللي زبان فرانسه براي خارجيان جهت ورود به دانشگاه هاي كشور فرانسه و ديگر كشورهاي فرانسوي زبان، مهاجرت به كانادا، اخذ ملیت فرانسوی و سنجش زبان فرانسه در محل کار می باشد. علاقمندان به ادامه تحصيل در كشورهاي فرانسوي زبان، چنانچه در اين آزمون رتبه مطلوب دانشگاه مورد نظرشان را در زبان فرانسه كسب نمايند، از شركت در كلاس‌هاي زبان فرانسه، پيش از ادامه تحصيل، در آن دانشگاه فرانسوي زبان، معاف خواهند شد و مي‌توانند مستقيماً در رشته مورد نظرشان در آن دانشگاه به تحصيل خود ادامه دهند.

آزمون EPT (English Proficiency Test)

آزمون EPT توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و تمامی دانشجویان دکتری باید تا قبل از شرکت در امتحان جامع، نمره آزمون ای پی تی یا دیگر آزمون ها را به دانشگاه ارائه نمایند. تاریخچه آزمون EPT به سال 86 باز میگردد. از سال 1386 تا 1392 حدود 20 آزمون ای پی تی برگزار شد. از سال 92 تا کنون تقریبا هر ماه یک آزمون ای پی تی (EPT) در ایران توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. در سال های قبل شرکت در این آزمون صرفا برای دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات الزامی بود اما اخیرا برای تمامی دانشجویان در این مقطع در تمامی دانشگاه های آزاد، اجباری است. شرکت در این آزمون محدودیتی ندارد و هر فرد می تواند تا زمان رسیدن به نمره مناسب در این آزمون شرکت نماید. مدت اعتبار مدرک آزمون EPT، دو سال می باشد.

آزمون TOMER (Türkçe Öğretim Merkezi)

آزمون TÖMER برای سنجش سطح دانش زبان ترکی استانبولی داوطلبان ساخته شده است. این آزمون در سال ۱۹۸۴ برای اولین بار برگزار شد و از آزمون ها و انجمن های بین المللی آموزش زبان همچونBritish Council ،Alliance Francaisse الهام گرفته شده است. موسسه Tomer در سراسر کشور ترکیه بیش از ۱۱ شعبه دارد و حدود 60 هزار زبان آموز در یک سال آکادمیک در این موسسه آموزش داده می شوند. آزمون تومر در ایران نیز برگزار می شود. این آزمون برای کسانی که قصد تحصیل در ترکیه را دارند لازم است و اکثر زبان آموزان و دانشگاه ها از دانشجویان در خواست مدرک TÖMER را خواهند داشت. مانند آزمون TOEFL که توسط ETS برگزار می شود، آزمون TOMER نیز توسط UTS که مخفف Uzaktan Türkce Sinavi به معنای آزمون زبان ترکی از راه دور می باشد، برگزار می شود و معتبرترین مرجع این آزمون نیز مستقیما دانشگاه آنکارا می باشد و تمامی امور مربوط به برگزاری آزمون، ثبت نام، ارائه مدرک ونتایج توسط همین مرکز انجام می شود. این مرکز برای همین امر به کشورهای مختلف جهان و در شهرهای مختلف دنیا نمایندگی داده است تا این آزمون و امور مربوط به آن در همه جا قابل برگزاری به صورت حضوری باشد. البته متقاضیان باید در نظر داشته باشند تا در یک جای معتبر اقدام به ثبت نام جهت دریافت مدرک این آزمون نمایند.

گواهینامه TTC (Teacher Training Course)

به دوره های تربیت مدرس برای تدریس دوره های متفاوت زبان انگلیسی اطلاق می‌گردد. به طور کلی  کلاس های TTC شامل آموزش موارد زیر می‌شود: تاریخچه مختصری از روش های تدریس از گذشته تاکنون، روش های مدرن تدریس در دنیا، روش های برنامه ریزی درسی (lesson plan)، نحوه برقراری ارتباط سازنده و ایجاد انگیزه در زبان آموز، روش های تدریس مهارت های چهارگانه (Reading, Listening, Writing, Speaking)، تدریس در کلاس های گروهی و خصوصی.

آزمون PTE (Pearson Test of English)

آزمون زبان انگلیسی است که متقاضیان پذیرش تحصیلی و مهاجرت به بعضی از کشورها مثل استرالیا می توانند نمره آن را به عنوان مدرکی که نشان دهنده وضعیت مهارت زبان آنها می باشد، به دانشگاه ها، موسسات و سازمان های دولتی و مهاجرتی ارائه نمایند. این آزمون را سازمان PEARSON که صاحب انتشارات Longman می باشد برگزار کرده است. این آزمون همانند تافل با استفاده از کامپیوترو اینترنت انجام می شود و چهار مهارت اصلی زبان از جملهSpeaking, Reading, Listening و Writing ارزیابی شده و نمره آن از ۱٠ تا ۹۰ محاسبه می شود. متقاضیان اپلای بهتر است برای موفقیت در اپلای نمره ای بالاتر از 66 را کسب نمایند. این آزمون مشابه IELTS در دو نوع General  و Academic برگزار می شود و به طور مشابه نیز جهت پذیرش تحصیلی معمولاً تنها نوع Academic آن مورد قبول دانشگاه ها و موسسات علمی و مهاجرتی می باشد.

بانک جامع اطلاعات آموزشی زونکن

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

تعمیرات مبل در تهران با بالاترین کیفیت !

تعمیرات مبل در تهران با بالاترین کیفیت !

مبلمان یکی از اساسی ترین لوازم در منزل بوده که قیمت نسبتاً بالایی هم دارد. نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی خانه را نمی توان نادیده گرفت. استفاده همیشگی از مبل ها موجب تغییر شکل ظاهری رویه و حتی زیره آن می شود.

در گذر زمان حتی گران ترین مبل ها دچار فرسودگی می شوند. تعمیرات مبل راهکاری مناسب و کم هزینه برای رفع خرابی ها و آسیب های ظاهری مبل می باشد.

آسیب های وارده به پایه های مبل، پارگی های سطحی و عمقی و یا سایش روکش مبل، شکستگی و حتی خرابی اسفنج با انجام تعمیرات مبل برطرف می شوند. قیمت تعمیرات مبل همیشه بسیار کمتر از هزینه تعویض مبلمان است. با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی، نوسانات قیمت دلار و بی ثباتی قیمت ها در بازار، تعمیرات مبل برای صرفه جویی در هزینه های خانوار بهترین تصمیم می باشد.

مبلمان با کیفیت می توانند سال های زیادی بخشی از دکوراسیون منازل باشند. اما گاهی سبک مبلمان خسته کننده شده و تکراری می شوند. قیمت تعویض مبلمان نیز سرسام آور خواهد بود. در این صورت محیط منزل کسالت بار می شود و نیاز به تغییر دکوراسیون دارد.

یک راه ساده برای تغییر دکوراسیون با قیمت مناسب، تعویض رویه مبل است. اگر می خواهید یک تغییر عالی و اساسی در محیط منزل ایجاد کنید، پارچه و رویه مبل را براساس ترکیب رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری منزل تغییر دهید. تغییر در شکل ظاهری مبلمان یکی از محبوب ترین درخواست هایی است که ما در مبل ساتن انجام می دهیم.

تعمیرات مبل یا رویه کوبی یک کار تخصصی بوده که توسط نجار حرفه ای انجام می شود. در واقع رویه کلی مبل شامل: تعویض رویه، فنرکشی، تعویض اسفنج وغیره است که موجب نوسازی مبلمان می شود.
رویه کوبی مبل برای صندلی میز ناهارخوری، مبل های قدیمی و نوسازی کاناپه های بزرگ استفاده می شوند. رویه کوبی مبل استیل بهترین راه برای زیباسازی و تغییر شکل ظاهری آن است. به این ترتیب نیازی به تعویض مبلمان و صرف هزینه زیاد نخواهید داشت.هزینه تعمیرات مبل ارتباط مستقیمی با خدمات رویه کوبی مبل دارد. پارچه رویه در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و بیشترین تاثیر را در افزایش هزینه تعمیر مبل دارد.

مبلمان راحتی، بخشی از دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود که باید همیشه تمیز و پاکیزه باشند. شستشوی مبلمان جهت نظافت و پاکیزگی رویه مبل الزامی است. همواره از نیروهای متخصص برای شستشوی مبلمان استفاده کنید تا عمر مفید مبل ها حفظ شود و در صورت آسیب احتمالی از خدمات رویه کوبی و تعمیرات مبلمان استفاده کنید.

لیست هزینه تعمیر مبل ساتن

تعمیرات مبل ساتن توسط افراد مجرب، آموزش دیده و با قیمت مناسب انجام می شوند. تعمیرات مبل در تهران شامل تعمیر انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل استیل و حتی مبلمان تخت خواب شو می باشد.

تعویض رویه مبل، رفع ایراد نجاری و تعمیر شکستگی، تعویض اسفنج مبل، رنگ کاری مبل استیل، رنگ کاری مبل راحتی و ... را به حرفه ای های مبل ساتن بسپارید.

قبل از ثبت سفارش حتما از متخصصین ما مشاوره بگیرید تا در برآورد قیمت تعمیرات مبل همه موارد برای شما بصورت شفاف اطلاع رسانی شده و با توجه به آن تصمیم مناسب خود را بگیرید. جهت جلب رضایت مشتری خدمات تعمیرات میل ساتن شامل مشاوره و بازدید رایگان است همچنین می توانید از کارگاه ساتن با تعیین وقت قبلی بازدید داشته و از کیفیت ارایه خدمات ما مطلع گردید.

در نظر داشته باشید که هزینه پارچه مد نظر به صورت مجزا محاسبه و اعلام می شود. چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب توسط متخصصین ما داشته باشد، همکاران ما در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارائه کند. برای اطلاع از لیست کامل قیمت تعمیرات مبل استیل و مبل راحتی به وب سایت ساتن مراجعه نمایید.

تعمیرات مبل در تهران

در این اوضاع اقتصادی دیگر نیازی به تعویض مبلمان ندارید! ما فرسوده ترین مبل ها را تعمیر می کنیم. تعمیر مبل در تهران یکی از خدمات ارزنده مبل ساتن است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و یا به وب سایت مبل ساتن ( satanmoble.com ) مراجعه نمایید :

مشاوره قبل از سفارش : ۰۹۱۲۷۰۱۶۶۷۰

شمال تهران : ۲۲۸۹۴۲۹۶

شرق تهران : ۷۷۹۲۶۲۹۹

شمال غرب تهران : ۸۸۰۸۳۱۷۹

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

نسخه، مرکز بهداشت و سلامت و دانستنی های پزشکی

نسخه، مرکز بهداشت و سلامت و دانستنی های پزشکی

هر شخصی ممکن است به جراح پلاستیک مراجعه کند. این جراحان قبل از شروع هر پروسیجر جراحی، بیماران خود را معاینه می‌کنند. طبیعی است که ممکن است در میان بیماران، تعدادی فرد دیابتی نیز به چشم بخورد. جراحان پلاستیک  معمولا افراد مبتلا به دیابت را نیز ویزیت می‌کنند. دیابت یک اختلال است که در آن بدن نمی‌تواند به درستی از قندی که توسط فرد مصرف می‌شود (به ویژه گلوکز) استفاده کند. عوارض ناشی از بیماری می‌تواند روند بهبودی و ترمیم را پس از جراحی با مشکل مواجه کند. اگر شما یک فرد دیابتی هستید و قصد عمل جراحی زیبایی دارید مقاله زیر را حتما مطالعه بفرمایید.

Close-up Of Person Hands Holding Glucometer At Desk

دیابت چیست؟

این اتفاق، یا به این دلیل است که بدن فرد، انسولین تولید نمی‌کند، همانطور که در مورد افراد مبتلا به دیابت نوع 1 این قضیه صدق است. یا از سوی دیگر، زمانی که بدن یک فرد توانی کنترل گلوکز را از دست می‌دهد. زیرا سلول‌های بدن او به هورمون انسولین پاسخ نمی‌دهند، این نوع دیابت نوع 2 نامیده می‌شود. با هر دو نوع دیابت، قند خون و یا میزان قند خون بالاتر از حد نرمال است. سطح گلوکز خون بالا می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری شود. مشکلاتی مانند:

  • لمس یا احساس درد دست و پا (نوروپاتی)
  • نابینایی
  • مشکلات کلیوی
  • مشکلات قلبی
  • و مشکلات بهبود زخم

همه این مشکلات و مشکلات دیگر ناشی از عدم کنترل صحیح گلوکو خون توسط بدن است.

دیابتی ها و ترمیم زخم

جراحان پلاستیک اغلب به دنبال راه‌کاهایی برای کاهش اسکار جراحی ناشی از برش روی پوست هستند. آن‌ها بهترین شیوه‌های جراحی برای التیام به موقع و مناسب زخم را اجرا می‌کنند. این جراحان قبل از شروع هر پروسیجر جراحی به دقت بیمارن خود را ارزیابی می‌کنند. و بیشتر، کیس‌هایی را برای عمل انتخاب می‌کنند، که سلامتی عمومی مناسبی داشته باشند. هر چه بیمار سالم‌تر باشد احتمال موفقیت عمل نیز بالا خواهد رفت. بنابراین برای جراحان مهم است که همه مراحل عمل جراحی، از آغاز اولین برش روی پوست، تا التیام کامل رد برش به بهترین شکل پیش برود. از سویی ممکن است فردی دچار دیابت باشد و قصد انجام عمل زیبایی داشته باشد. یک تناقض جالب و منحصربه‌فرد برای جراح پلاستیک پیش می‌آید.

در تمام عمل‌های جراحی، زخم ایجاد می‌شود. هر کجای بدن برش بخورد خواه‌ناخواه رد برش باقی خواهد ماند و این طبیعی است. جراح پلاستیک معمولا تنها جراحی است که  کم‌ترین رد برش را بر روی  پوست بیمار باقی می‌گذارد. و شهرت عمده آن‌ها به این خاطر است که برش‌های جراحی آن‌ها معمولا ظریف و در قسمتی از بدن است که به راحتی پنهان می‌شود. از آنجا که ممکن است عوارض در یک بیمار کاملا سالم و بدون سابقه بیماری در گذشته نیز پیش بیاید، بیماران دیابتی ممکن است در معرض خطر بیشتری قرار بگیرند. زیرا یکی از مشکلات آن‌ها حداقل بعد از عمل جراحی، بهبود بسیار کند زخم در آن‌هاست. زیرا مکانیزم‌های التیام زخم در آن‌ها تقریبا سرکوب شده‌اند. بنابراین باید برای این بیماران حساسیت بیشتر به خرج داد.

آیا بیماران دیابتی می توانند جراحی پلاستیک انجام دهند

جواب کوتاه این  سوال بله است. اما بیمار دیابتی باید تحت شرایط خاص زیر تیغ جراحی برود. اگر فرد بتواند سطح گلوکز خون خود را کنترل کند، می‌تواند تحت عمل جراحی قرار بگیرد. اما چگونه یک بیمار دیابتی می‌تواند سطح گلوکوز خون خود را به سادگی کنترل کند؟

سطح گلوکوز خون را با دستگاهی به نام گلوکومتر اندازه‌گیری می‌کنند. این تست به‌صورت رندوم و تصادفی از بیمارن گرفته می‌شود. و ممکن است در هر زمانی از روز این تست گرفته شود. بعضی اوقات ممکن است نتیجه تست نرمال باشد، حتی اگر بیمار سطح گلوکوز خون خود را مدیریت نکرده باشد. از این جهت انجام این تست ساده گلوکوز خون برای بیماران دیابتی کافی نیست.

معمولا همه بیماران یک آزمایش خون ساده قبل از جراحی می‌دهند. این طبیعی است و بیمار مبتلا به دیابت نیز باید چنین آزمایشی بدهد. اما یک جراح پلاستیک حرفه‌ای درخواست انجام یک تست مهم دیگر را می‌دهد. این تست با نام "سطح هموگلوبین گلیکوزیله شده یا (glycosylated hemoglobin level)" شناخته می‌شود. نام دیگر این تست هموگلوبین A1c است.

آزمایش ذکر شده یک آزمایش بسیار دقیق است که سطح گلوکوز خون را به‌صورت طولانی مدت ارزیابی می‌کند. جراح می‌خواهد بداند که آیا بیمار در طول دو یا سه ماه گذشته موفق به کنترل میزان گلوکوز خون خود شده است یا نه. اگر سطح هموگلوبین فرد مبتلا به دیابت کمتر از 7% بود، بیمار می‌تواند به راحتی و در شرایط کنترل شده اقدام به عمل جراحی پلاستیک نماید. اما چنانچه نتیجه تست بیشتر از 7% بود، نشان دهنده این است که بیمار در مدیریت سطح گلوکوز و انسولین خود موفق نبوده. و قطعا انجام عمل جراحی باید به تعویق بی‌افتد. اگر بیمار با سطح گلوکوز بیشتر از 7% زیر تیغ جراحی برود نه تنها ممکن است طی جراحی مشکلی برای او پیش بیاید بلکه بهبود زخم در این بیمار به کندی صورت خواهد گرفت.

حتی در صورت مثبت بودن تست فوق، جراح باید برای مدیریت بهتر بیمار از پزشک معالج دیابت فرد کمک و مشورت بگیرد. خلاصه که امکان عمل جراحی برای اشخاص دارای دیابت وجود دارد اما به‌شرط اینکه تمامی آزمون‌ها و موانع برداشته شوند. موانعی که به حفظ سلامتی شخص کمک می‌کنند و تحت هر شرایطی اجازه انجام هر پروسیجر درمانی را صادر نمی‌کنند.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

بهترین سایت تهیه بیمه آنلاین

بهترین سایت تهیه بیمه آنلاین

چرا بیمه مسئولیت

حوادث و اتفاقات و در پی آن صدمات بدنی و جانی در حین انجام کار دور از ذهن نمی باشد.کارکنان و کارگران همواره ممکن است در معرض وقوع حوادث از این دست قرار گیرند از طرفی قوانین کار و مجازات ،مسئولیت های بالقوه سنگینی را به ‌صورت تکلیف جهت جبران غرامت صدمات بدنی و جانی وارد به کارکنان در زمان کار ،متوجه کارفرمایان می‌نماید.از سویی دیگر سازمان تامین اجتماعی مجموعه ایی از شرایط بهینه که منافع آن بطور مستقیم و کاملا منحصر مربوط به کارکنان می باشد و نباید تصور شود که با هدف پوشش خسارات و غراماتی که مسئولیت آن بر عهده کارفرما است،طراحی شده . در چنین وضعیتی کارفرما در زمان وقوع حادثه و خسارت به کارکنان موظف به پرداخت مبالغ گزاف غرامت به منظور جلب رضایت زیان دیده یا بازماندگان کارکنان خود می‌شوند .بیمه مسئولیت مدنی کارفرما جهت این مهم طراحی شده است.

بیمه مسئولیت پزشکان 

پزشکان و دندانپزشکان ممکن است در نتیجه تشخیص، معالجه، اعمال جراحی، مداوا و اموری که مربوط به انجام موارد پزشکی برای بیمار می باشد دچار اشتباه و قصور، خطا گردند و از این فعل صدمات جانی و جسمانی یا روانی به اشخاص (بیماران) وارد شود در نتیجه داشتن بیمه مسئولیت پزشکان را برای ایشان امری لازم و ضروری می گرداند

‌‌‌‌‌‌‌‌

شرایط،تعهدات و خسارات تحت پوشش بیمه مسئولیت پزشکان

در بیمه مسئولیت حرفه ایی پزشکان میزان غرامت (آسیب جسمی یا روانی و یا فوت بیماران ناشی از امور پزشکی انجام شده از سوی بیمه گذار) تعیین شده از سوی مراجع قضایی تا سقف سرمایه بیمه نامه تحت پوشش قراردارد درصورتیکه مسئولیت بیمه گذار در این خصوص محرز باشد.

بیمه آسانسور در قبال استفاده کنندگان 

مسئولیت بیمه گذار را در قبال خسارت های جانی و مالی ناشی از غفلت قصور اشتباه در نصب و نگهداری ،آسانسورهای نصب شده یا تحت سرپرستی بیمه گذار ، به استفاده کنندگان وارد گردد و مسئولیت بیمه گذار محرز باشد را پوشش می دهد.
‌‌‌شرایط، تعهدات و خسارات تحت پوشش بیمه آسانسور در قبال استفاده کنندگان

در بیمه مسئولیت دارندگان آسانسور با رعایت شرایط بیمه نامه خسارات ذیل جبران می گردد:

  • هزینه های پزشکی
  • جبران غرامات فوت و نقص عضو
  • جبران خسارات مالی

بیمیجا در حال حاضر خرید آنلاین بیمه را با بیمه‌نامه های آسانسور و مسئولیت پزشکان آغاز نموده است.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

بهترین کلینیک و مرکز مشاوره روانشناسی تهران

بهترین کلینیک و مرکز مشاوره روانشناسی تهران

آیا کنار آمدن با مشکلاتتان برایتان دشوار است؟ اگر چنین است، نگران نباشید. شما تنها نیستید.

طبق تحقیقات انجام شده تقریبا بیشتر از یک چهارم جمعیت جهان سالانه از مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب و دیگر اختلالات روحی و روانی رنج می برند. برخی ممکن است برای حل مشکلات و اختلالات جدی، کاهش وزن یا ترک سیگار به کمک یک مشاور نیاز داشته باشند. برخی دیگر هم هستند که با مشکلات رابطه احساسی،  بی کاری، مرگ یکی از از عزیزان، استرس، اعتیاد به مواد مخدر و مسائل دیگری درگیر باشند. هریک از این مشکلات می توانند زندگی عادی و روزمره ی فرد را مختل کنند.

 

روانشناسی چیست؟

یک روانشناس می تواند به شما کمک کند تا با چنین مشکلاتی کنار بیایید و آنها را حل کنید. از طریق روانشناسی، روانشناس به مردم از هر سنی و جنسی که باشند کمک می کند تا زندگی شاد تر، سالم تر و مفید تری داشته باشند.

در مرکز مشاوره روانشناسی یک روانشناس رهیافت های پزشکی معتبری را برای کمک به ایجاد عادات سالم تر و موثر تر به کار می بندد. روش های زیادی پیش روی یک روانشناس وجود دارند، از جمله درمان رفتار شناختی، میان فردی و انواع درمان کلامی و غیره. همه ی این روش ها در نهایت به افراد کمک می کنند تا مشکلاتشان را حل کنند.

روانشناسی یک درمان مشارکتی است که بر پایه ی رابطه ی بین فرد و روانشناس استوار است. در حالی که اساس روانشناسی گفتگو است، این درمان محیطی امن و حمایتگر برای فرد می سازد و به او اجازه می دهد به راحتی و با آزادی کامل در مورد مشکلی که با آن رو به رو است صحبت کند. فرد در این گفتگو با روانشناس توسط او قضاوت نمی شود و مفاد حرف هایشان محرمانه بین خودشان باقی می ماند. شما و روانشناستان در مرکز مشاوره روانشناسی با همدیگر کار می کنید تا افکارتان را شناسایی کرده و الگوهای رفتاری که باعث می شوند احساس ناخوش آیندی از خود و زندگیتان داشته باشید را تغییر دهید.

پس از اتمام دوره ی درمان در مرکز مشاوره روانشناسی نه تنها مشکلی که باعث مراجعه تان شده بود را حل کرده اید بلکه مهارت های جدیدی یاد می گرید تا بتوانید در حل هرگونه چالش و مشکلی که احتمالا در آینده برایتان پیش می آید موفق تر باشید.

در ادامه بخوانید : دکتر روانشناس

 

 

چرا باید به مرکز مشاوره روانشناسی رفت؟

به خاطر باور های غلطی که درمورد درمان روانشناسی وجود دارد، شما هم ممکن است مخالف رفتن به مرکز مشاوره روانشناسی باشید.حتی ممکن است به جای افسانه های بی اساس از واقعیت آنچه که در کلینیک روانشناسی اتفاق می افتد هم آگاه باشید، اما به هر حال در مورد اینکه خودتان بخواهید انجامش دهید نگرانی باشید.

 

غالب شدن و فائق آمدن بر این نگرانی ارزشش را دارد. این به خاطر آن است که هر زمانی که کیفیت زندگی شما دقیقا آنچیزی نیست که باید باشد، دقیقا آن چیزی نیست که خودتان می خواهید، روانشناسی می تواند به شما کمک کند.

بعضی از مردم به مرکز مشاوره روانشاسی مراجعه می کنند چون احساس می کنند افسرده شده اند، یا برای مدتی طولانی است که مضطرب و خشمگین هستند. آن هم از چیزی که خودشان هم دقیقا نمی دانند چیست. برخی دیگر ممکن است برای درمان اختلالات روحی شدیدی که زندگی عادیشان را مختل کرده یا سلامت جسمیشان را به خطر انداخته به یک مرکز مشاوره روانشناسی  مراجعه کنند یا از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند.

با اینحال هنوز هم افرادی هستند که ممکن است مشکلات کوتاه مدتی داشته باشند و برای حل آنها به راهنمایی احتیاج دارند. آنها ممکن است اتفاق مهمی چون طلاق را پشت سر گذاشته باشند و نیازمند مشاوره طلاق باشند، احساس پوچی کنند، احساس کنند که کار جدیدشان اصلا مناسبشان نیست یا اخیرا تجربه ی مرگ یکی از نزدیکان را دیده باشند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی روانشناس را مطالعه کنید.

علائمی که نشان می دهند شاید وقتش رسیده که به یک مرکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنید عبارتند از:

  • احساس بد و طولانی مدتی از نا امیدی و ناراحتی دارید
  • علی رغم هر تلاش و کوششی که می کنید، یا هر کمکی که دوستان و اعضای خانواده به شما می کنند به نظر می رسد وضعیت مشکلتان بهتر نمی شود.
  • تمرکز کردن روی کارهایی باید انجام بدهید برایتان دشوار است یا نمی توانید کار های روزانه ی خودتان را هم انجام دهید
  • زیاده از حد نگرانید و همیشه انتظار بدترین چیزها را دارید
  • عادات بد شما مانند مصرف مشروبات الکلی یا مصرف مواد مخدر یا روانگردان به هر شکلی زیاد شده و شکل اعتیاد به خود گرفته است
  • مدام خشن و پرخاشگر هستید و به خودتان و دیگران آسیب می رسانید

در ادامه بخوانید : روانشناس کودک

انواع درمان های روانشاسی جیست؟

انواع گوناگون و مختلفی از درمان های روانشناسی وجود دارد. روانشناس عموما با توجه به وضعیت و شرایط شما یکی یا ترکیبی چند تای آنها را برایتان انتخاب می کند.هر کدام از این راهکار های تئوریک در حقیقت مانند یک نقشه ی راه است تا به روانشناس کمک کند تا بیمارش را بهتر و عمیقتر درک کند. تا از این طریق روانشناس بتواند مشکلات بیمار را بشناسد و راهکارهای درمانی مناسب تری برای او طراحی کند.

نوع درمانی که روانشناس برای شما طراحی می کند به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله ی این عوامل عبارتند از: تحقیقات و کشفیات جدید علم روانشناسی، محور تئوریک و نظریه درمانی خود روانشناس و مهمتر از همه درمانی که به نظر مناسب ترین راهکار برای شما و شرایطتان می رسد

نظریه ی درمانی که روانشناس شما به آن اعتقاد دارد تاثیر زیادی بر اتفاقاتی که در مرکز مشاوره روانشناسی می افتد می گذارد. مشاور روانشناسی که از درمان رفتار شناختی استفاده می کند برای مثال شیوه ی عملی تری را برای درمان شما در پیش می گیرد.

در مرکز مشاوره روانشناسی، مشاور روانشناس ممکن است از شما بخواهد برخی از کارهایی را که طراحی شده اند تا مهارت های حل مسئله را در شما تقویت کنند، انجام دهید. این راهکار معمولا شامل محول کردن برخی از تکالیف است تا بیمار در خانه آنها را انجام دهد و تمرین کند.

روانشناس شما همچنین ممکن است از شما بخواهد اطلاعات بیشتری را برایش جمع آوری کنید، اطلاعاتی مثل  تهیه گزارش از واکنش هایتان در برابر یک موقعیت خاصی که اتفاق می افتد.

یا روانشناس شما ممکن است ازتان بخواهد برخی از کار های خاصی را در فاصله ی بین جلسات تمرین کنید، کارهایی مانند اینکه روانشناس از فردی که از آسانسور می ترسد بخواهد فشار دادن کلید آسانسور را تمرین کند. شما ممکن است تکالیف خواندنی هم از مشاور روانشناستان دریافت کنید. این به خاطر آن است تا در مورد وضعیت و اختلال خودتان اطلاعات و دانش بیشتری کسب کنید.

درمان های روان تحلیلی  و انسان محور معمولا بیشتر بر پایه ی گفتگو و کلام محور هستند. این احتمال وجود دارد که بیشتر وقت خود در مرکز مشاوره روانشناسی را به حرف زدن در مورد تجربیات اولیه ی خود بگذرانید. اینکار به شما و روانشناستان کمک می کند تا درک بهتری از خود وضعیت، اختلال ، علت های احتمالی اش و مشکلات اخیر به دست آورید.

در ادامه بخوانید : روانپزشک تهران

روانشناس شما ممکن است برای درمان عناصر مختلفی از انواع راهکار های رواندرمانی را با هم ترکیب کند. در حقیقت بیشتر روانشناسان خودشان را به تنها یک روش درمانی محدود نمی کنند. در عوض همیشه سعی می کنند عناصری از روش های درمانی گوناگون را با هم ترکیب کنند و برنامه ی درمانی را بر اساس شرایط و نیاز های مختص هر بیمار تنظیم نمایند.

اصلی ترین چیزی که باید بدانید این است که آیا روانشناس شما تخصصی در زمینه ی رفع نیاز های شما و درمان مشکلات خاص شما دارد با خیر. و اینکه آیا خودتان این احساس را دارید که او توانایی کمک کردن به شما برای رفع مشکلتان را دارد یا خیر.

مهمترین عامل موفقیت و نتیجه بخشی درمان با هر روانشناسی و در هر مرکز مشاوره روانشناسی، این است که در وهله ی اول با روانشناس احساس راحتی کنید و حس کنید می توانید برای درمان مشکلتان به او اعتماد داشته باشید. چرا که یک روانشناس بیشتر از آنکه درمانگر باشد، مثل یک مربی، یک راهنما است که به جای درمان،  شما را هدایت می کند و مهارت های خاصی بهتان می آموزد تا خودتان بتوانید با مشکلاتتان کنار بیایید و آنها را حل کنید.

 

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در تهران

اگر قصد دارید به روانشناس مراجعه کنید، سعی کنید بهترین مرکز مشاوره روانشناسی را برای این کار انتخاب نمایید.

مرکز مشاوره حالِ کوک با کادری مجرب از روانشناسان حرفه ای، بی اغراق بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در شمال تهران است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر و تماس با حالِ کوک، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

 

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است.




سه شنبه 4 تير 1398
ن : khashayars

بهترین مرکز تامین پوکه قروه

بهترین مرکز تامین پوکه قروه

پوکه قروه دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید و توزیع پوکه معدنی میباشد.

پوکه معدنی قروه بالاترین درجه کیفیت را داشته و بیشترین سهم بازار ایران را در خصوص فروش پوکه به خود اختصاص داده است.

پوکه معدنی قروه به دلیل بهره گیری از بهترین متخصصان و مجهزترین تجهیزات آزمایشگاهی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

از پوکه اکثراً در صنعت ساختمانی استفاده می شود. این جایگیزینی به دو دلیل اصلی میباشد :

  • در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی همچون شن و ماسه دارای وزن بسیار کمتری است.
  • از سختی و مقاوت بالایی در برابر فشارهای خارجی همچون وزن ساختمان برخوردار است.

پوکه معدنی قروه در اندازه های متفاوتی در پوکه قروه تولید می شود این پوکه ها دارای درجه بندی های مختلفی هستند که هر یک از این درجه بندی ها در کاربرد خاصی استفاده می شود.

در صنعت ساخت و ساز از پوکه معدنی بیشتر برای شیب دهی سقف و مسطح سازی کف به جهت سبکتر کردن ساختمان استفاده می شود.

چرا پوکه قروه

کشور ایران دارای کوه های آتشفشانی فروانی است که بسیاری از آنها بصورت غیرفعال میباشند.

شهرستان قروه واقع در استان کردستان نیز شامل تعداد بسیاری از این کوه های آتشفاشنی است که اکثر آنها در قسمت شمالی این شهرستان قرار دارند که امروزه تمامی آنها بصورت غیرفعال در آمده اند. حاصل این کوه های آتشفشانی ایجاد منابع معدنی فراوانی در این شهرستان گشته است.

پوکه قروه دارای سابقه فراوانی در ایران بوده و معادن قروه یکی از بزرگترین منابع تامین کننده پوکه در سطح کشور است.

پوکه معدنی قروه دارای بهترین کیفیت و کمترین وزن است و بیشترین سفارش برای خرید پوکه را هر سال به خود اختصاص داده است.

دو ویژگی یاد شده سبکی و کیفیت فروان به لحاظ استحکام که در همین مقاله نیز به آنها اشاره شده است.

میزان کیفیت پوکه به وزن آن بستگی دارد یعنی پوکه هر چه قدر سبکتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.

پوکه معدنی

پوکه معدنی یک ماده معدنی حاصل از فعالیت های آتشفشانی است.

پوکه قروه استخراج شده از دل کوه ها بر اثر فراوان گدازه های آتشفشان به وجود می آید. بر اثر خروج گدازه ها، گاز هایی با فشار زیاد به بیرون فرستاده می شود که حاصل برخورد این گدازه ها و گازها، ایجاد توده هایی به همراه حباب هایی ریزی بر روی سطح آن میباشد سپس بر اثر سرد شدن در معرض هوا تبدیل به ماده معدنی سبک و مقاومی با نام پوکه معدنی می شوند.

گدازه های آتشفشانی پس از رسیدن به سطح زمین سرد شده و بصورت دانه های توخالی در می آیند.

سبک وزن بودن پوکه معدنی قروه به دلیل وجود حفره های ریز فراوان در ساختار آن میباشد.

این پوکه معدنی در عین سبکی از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار است.

کاربردهای پوکه قروه

  • برای تولید بتن سبک وزن از پوکه معدنی استفاده می شود.
  • استفاده معمول از پوکه معدنی برای شیب بندی های ساختمان ها میباشد.
  • ایجاد سازه های سبک با بهره گرفتن از پوکه قروه بسیار مفید است.
  • استحکام خیلی مناسب پوکه حتی برای مقاوم سازی سازه ها.
  • کاربرد دیگر پوکه در عایق بندی و محافظت از اجزای سازه است.
  • جهت ایجاد بنا های آب نما می توان از پوکه معدنی استفاده کرد.
  • استفاده از پوکه معدنی در صنعت کشاورزی برای صرفه جویی در مصرف آب.
  • بهره گیری از پوکه معدنی در تصفیه خانه های آب.
  • از پوکه معدنی می توان در مکان هایی که دارای سر و صدای زیاد می باشد به عنوان عایق صوتی استفاده نمود.
  • به دلیل داشتن خاصیت عایق مناسب در سرخانه ها به بعنوان عایق استفاده می شود.
  • پوکه قروه سرشار از املاح معدنی بوده و باعث بهبود کیفیت خاک می شود.
  • به دلیل استحام پوکه معدنی بتن تولید شده از آن درعین سبک وزنی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است.

کاربرد پوکه قروه

کاربرد پوکه معدنی قروه در صنعت ساختمانی

مهمترین کاربرد پوکه در صنعت ساخت و ساز میباشد.

این کاربرد دارای 2 فایده است

  • صرفه جویی در هزینه ها به دلیل جایگیزینی پوکه معدنی با سایر مصالح ساختمانی
  • ایجاد یک بافت سازه ای محکم و سبک

شیب دار کردن سقفها و کف سازی ازعمده کاربردهای دیگر پوکه در ساختمان سازی میباشد.

از جمله سایر کاربردهای مهم دیگر پوکه معدنی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • استفاده از پوکه در ساخت بتن  و بلوک های سقفی
  • استفاده از آن در شیب دار کردن سقف
  • ساخت سازه های سبک
  • استفاده از پوکه در مقاوم سازی به دلیل استحکام آن
  • استفاده از پوکه به عنوان عایق بندی

کاربرد پوکه قروه در کشاورزی

یکی دیگر از مهمترین کاربردهای پوکه معدنی قروه در حفظ و نگهداری رطوبت و کیفیت خاک است.

کاربرد پوکه درکشاورزی که باعث تقویت خاک شده و میزان برداشت را افزایش می دهد.

به دلیل نگهداری بیشتر رطوبت و آب در خود باعث صرفه جویی در آبیاری می شود.

به دلیل حفظ طولانی مدت آب در خود و انتقال تدریجی آن به خاک باعث حفظ مواد معدنی در زمین کشاوری می گردد.

به عنوان آخرین مزیت استفاده از پوکه قروه در کشاورزی برای افزایش هوادهی به خاک به دلیل وجود حفره های ریز در پوکه که باعث افزایش اکسیژن رسانی به ریشه گیاهان می شود.

کاربرد پوکه قروه در صنعت کاغذ و پوشاک

یکی از موارد بسیار منحصربه فرد و مزیت های جالب پوکه معدنی قروه استفاده از آن به عنوان یک ماده سایشی است.

پوکه معدنی به عنوان یک ساینده مناسب در ساخت کاغذ سمباده کاربر فراوانی دارد.

من جمله سایر کاربردها میتوان به تولید پارچه های سنگ شور و همچنین تولید صفحه سنگ فرز اشاره داشت.

کاربرد پوکه قروه در مقاوم سازی

پوکه معدنی به دلیل شکل گیری در شرایط سخت دارای درجه مقاومت بالایی نسبت به سایر مصالح میباشد.

در قسمت هایی از ساختمان که باید فشار زیادی را تحمل کنندعموما از پوکه معدنی استفاده می شود.

ساختمان خود را با پوکه قروه سبک بسازید

کشورمان ایران بر روی گسل های فراونی قرار دارد و کشوری زلزله خیزی شناخته می شود.

در هنگام ساخت و ساز استفاده از مصالح ساختمانی امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین در این شرایط تا جای ممکن باید از مصالح سبک استفاده نمود.

پوکه قروه این تضمین را به شما میدهد که سبکترین و با کیفیت ترین (از لحاظ مقاوت) پوکه معدنی را به شما ارایه نماید.

مزیت استفاده از پوکه قروه علاوه بر سبکتر کردن سازه باعث صرفه جویی اقتصادی نیز می شود.

چرا که هزینه استفاده از پوکه معدنی به جای سایر مصالح ساختمانی بسیار به صرفه تر است.

 

خرید پوکه

خرید پوکه باید بر اساس عوامل مختلفی انجام گیرد تا بیشترین تاثیر خود را برای کاری که قرار است استفاده شود داشته باشد.

عوامل موثر در خرید پوکه

آشنایی با انواع پوکه قروه

  • پوکه عدسی
  • پوکه نخودی
  • پوکه فندقی
  • پوکه بادامی
  • پوکه پودری یا ماسه ای
  • پوکه صنعتی

کاربر انوع پوکه معدنی

هر یک از انواع پوکه معدنی برده شده دارای کاربردهای خاص مربوط به خود هستند.

که در صورت آشنایی با کاربرد هر یک از انواع پوکه قطعا بهترین نوع را برای خرید پوکه انتخاب می نمایید.

وزن پوکه قروه

وزن پوکه یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در خرید پوکه میباشد به عنوان مثال انتخاب سبکترین پوکه برای کارهای ساختمانی باعث کاهش بسیار زیاد وزن ساختمان و افزایش مقاومت ساختمان می شود.

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است.