نرم افزار اتوگرام بهترین ، سریعترین و ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 28 دی 1397
ن : khashayars

نرم افزار اتوگرام بهترین ، سریعترین و ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

نرم افزار اتوگرام بهترین ، سریعترین و ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام

 

چگونه ربات اینستاگرام فالوور های شما را افزایش می دهد؟

احتمالا تا به حال متوجه شده اید زمانی که شما پست های اشخاص دیگر را در اینستاگرام لایک کرده یا کامنت می گذارید آنها نیز بازگشته و پست های شما را لایک کرده، کامنت گذاشته و یا شما را فالو میکنند. این موضوع زمانی که شما شخصی را فالو میکنید نیز اتفاق می افتد.

در اپلیکیشن اینستاگرام تنها راه افزایش فالوور واقعی استفاده از ربات خودکاری سازی فعالیت های اینستاگرام است ، با استفاده از اتوگرام علاوه بر افزایش فالوور ، لایک ها و کامنت های شما نیز به صورت چشمگیر و با سرعتی باورنکردنی و روز افزون افزایش می یابد.

نرم افزار اتوگرام چیست؟

نرم افزار اتوگرام به صورت یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم ویندوز طراحی شده است، که این امر منجر به کاهش هزینه چشمگیر نسبت به نسخه های تحت سرور، همچنین سرعت باورنکردنی انجام فعالیت های ربات شده است.

اتوگرام بهترین ربات اینستاگرام محسوب شده و به صورت خودکار و تنها با چند کلیک تمام فعالیت های لازم جهت افزایش فالوور و افزایش بازدید پیج شما در اینستاگرام را انجام می دهد .

از قابلیت های اتوگرام می توان به انجام فالو خودکار ، لایک خودکار ، کامنت خودکار ، آنفالو خودکار ، ارایه آمار فعالیت های ربات ، ایجاد زمان های خواب و تنظیمات بسیار دقیق و گسترده اشاره کرد.

در صورت استفاده روزانه از ربات افزایش فالوور اتوگرام ما افزایش هفته ای 500 فالورو و حتی بیشتر بسته به پیج شما را تضمین می کنیم.

ویژگی های کلیدی و متمایز کننده ربات افزایش فالوور اتوگرام:

  • ارزانترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام به علت نیاز نداشتن به سرورهای پر هزینه
  • سریعترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام به علت طبیعی بودن فعالیت ربات و تحت سرور نبودن اتوگرام قادر است به صورت ثانیه ای فعالیت کند!
  • تنظیمات بسیار دقیق و گسترده
  • فالو خودکار ، آنفالو خودکار ، لایک خودکار ، کامنت خودکار
  • قابلیت انتخاب کشور،شهر،جنسیت،تعداد فالوور و فالووینگ باعث شده تا شما بتوانید بسته به نیازتان فالورهای واقعی جمع آوری کنید
  • ...

این متن یک رپرتاژ آگهی بوده و ما هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که در داخل متن لینک شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: