دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 4 خرداد 1398
ن : khashayars

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک چندکاره قابلیت تولید انواع بلوک، انواع جدول، انواع سنگفرش و فلاورباکس دارد. سه آیتم که در تولید اهمیت دارد عبارتند از ظرفیت تولید محصولات، کیفیت محصول نهایی و قطعات و تجهیزات مصرفی در دستگاه بلوک زنی است.

با افزایش ظرفیت تولید دستگاه بلوک زن؛ سودآوری آن افزایش می یابد. کیفیت محصول نهایی مهمترین اصل در رضایتمندی مشتریان است. قطعات و تجهیزات مصرفی در دستگاه بلوک زن نقش عمده ای در طول عمر دستگاه دارد.

دستگاه بلوک زنی چندکاره انواع بلوک، جدول، سنگفرش و فلاورباکس را تنها با تعویض قالب به راحتی تولید می نماید. قالب به کار رفته در دستگاه بلوک زنی بسیار حائز اهمیت است. امروزه توجه به تنوع مدل های مختلف قالب برای دستگاه سنگفرش بسیار مهم است.

دستگاه سنگفرش باید قابلیت تولید سنگفرش دو رنگ را داشته باشد. سنگفرش تک رنگ امروزه چندان کاربردی ندارد. به منظور دو رنگ بودن محصولات؛ دستگاه سنگفرش باید دو پاکته باشد. در دستگاه بلوک زن دو پاکته می توان جدول دو رنگ  و سنگفرش دو رنگ تولید نمود. در اینصورت لایه ای رنگی بر روی محصولات بتنی قرار می گیرد که این لایه  رنگ از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از محصولات تمام رنگی می باشد.

شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز تولید کننده دستگاه بلوک زنی چندکاره است. این شرکت دستگاه های خود را در دو سری ثابت و متحرک به بازار عرضه می نماید. دستگاه های ثابت که چندکاره و تمام اتوماتیک است و گاهی از آنها به عنوان دستگاه سنگفرش نامبرده می شود. دستگاه های متحرک قابلیت تولید سنگفرش را ندارند و این سری از دستگاه های بلوک زن قابلیت تولید بلوک، جدول و فلاورباکس دارند و از آن ها به عنوان دستگاه تخم گذار نامبرده می شود.

برای تولید بلوک پومیس یا بلوک پوکه معدنی  باید بلوک زن قابلیت تولید بلوک با کیفیت بالا را داشته باشد. اختلاط پوکه معدنی برای مناطق گرم و مرطوب، سرد و مرطوب، مناطق بسیار سرد و بسیار گرم متقاوت از دیگری است. همچنین بلوک در سازه ای که استفاده می شود قبل از ساخت باید برآورد های اولیه صورت گیرد.کیفیت بالای بلوک زن در کیفیت بلوک سبک پوکه ای نقش عمده ای دارد. بلوک سبک یا بلوک پوکه معدنی خریداران زیادی دارد و علت آن وزن پایین و مقاومت پذیری بالا است. استفاده از بلوک پوکه ای سبب کاهش وزن سازه می گردد.شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های چندکاره و تمام اتوماتیک بلوک زن، جدول زن، کفپوش زن در خاورمیانه است. پارسیان به عنوان برند معتبر جهانی برای ماشین آلات بتنی همواره با تولید دستگاه های با کیفیت در این عرصه پیشگام بوده است. بلوک زن در مدل های متنوع موجود است. مدل های ثابت و متحرک پارسیان؛ قابلیت تولید بلوک پوکه ای را با کیفیت عالی دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به دستگاه بلوک زنی و دستگاه سنگفرش به وبسایت parsianmachine.com مراجعه نمایید.

این متن صرفا یک رپورتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت متوجه سایتی است که لینک آن در داخل متن رپورتاژ آگهی قرار گرفته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: