مزایای کرم دور چشم و نحوه استفاده از آن
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 2 شهريور 1398
ن : khashayars

مزایای کرم دور چشم و نحوه استفاده از آن

مزایای کرم دور چشم و نحوه استفاده از آن

مراقبت از پوست در هر سنی یکی از مهمترین دغدغه های همه به خصوص خانم ها می باشد، پوست اطراف چشم به دلیل نازکی و لطافت بیشتری که دارد به مراقبت ویژه ای نیز نیاز دارد، از این رو متخصصان استفاده از کرم دور چشم در انواع مختلف با خاصیت های مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و ضد پیری را در هر سنی توصیه می کنند.

ضرورت و چگونگی استفاده از کرم دور چشم

همه ی افراد به ویژه خانم ها تاکید زیادی بر مراقبت از پوست خود دارند و با افزایش سن، این مراقبت باید بیشتر شود. پوست دور چشم به دلیل حساسیت بیشتری که دارد نیاز به مراقبت های ویژه و استفاده از کرم دور چشم با کیفیت و استانداردی را در هر سنی می طلبد. این کرم ها برای رفع تیرگی دور چشم که یا ژنتیکی می باشد و یا در اثر عوامل محیطی مثل اشعه های نور خورشید و یا رادیکال های آزاد پدید می آید، بسیار موثر می باشند و از پیری و چروک پوست اطراف چشم هم جلوگیری می کنند. به عقیده ی متخصصان برای استفاده از کرم دور چشم سن و سال مشخص و معینی وجود ندارد و بهتر است استفاده از آن در هر سنی، در کنار سایر مراقبت های پوستی گنجانده شود و چه بهتر که از دوران نوجوانی از کرم های دور چشمی که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارند و پوست اطراف چشمتان را همیشه سالم نگه می دارند استفاده کنید. شما نیز اگر تاکنون از کرم دور چشم استفاده نمی کردید، بدانید که برای شروع هیچ کاری دیر نیست و همین الان با خرید کرم دور چشم عالی و استاندارد، از خشکی یا پیری زودرس پوست دور چشم خود جلوگیری نمایید و حتی اگر پوست اطراف چشمتان در حال حاضر ایراد و مشکلی ندارد، ساده ترین مزیت استفاده از آن این است که از پوست خود در برابر رادیکال های آزاد و اشعه های خورشید به ویژه در فصل تابستان و مواد مضر و آلودگیهای موجود در محیط محافظت می کنید و از خراب شدن آن به مرور زمان و با افزایش سن پیشگیری می نمایید.

خرید اینترنتی کرم دور چشم به دلیل وجود سایت ها و آنلاین شاپ های آرایشی و بهداشتی و فروشگاه اینترنتی کرم دور چشم، با تنوع محصولات مانند انواع کرم های مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و ضد پیری بسیار راحتتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

کرم دور چشم و استفاده صحیح از آن

مزایای کرم دور چشم

می توان گفت یکی از هدف های اصلی کرم دور چشم، علاوه بر روشن کردن و یا از بین بردن چین و چروک پوست اطراف چشم، این است که برخی از ویتامین ها و مواد مغذی را به این قسمت از پوست برساند که در کرم های مختلف صورت مانند ضد آفتاب ها به مقدار متفاوتی وجود دارد و باید برای پوست دور چشم از موادی با دز کمتر استفاده شود، زیرا پوست نازک دور چشم جذب بهتر و بالاتری از سایر قسمت های پوست داشته و استفاده از کرم های صورت برای اطراف چشم بیش از حد قوی و گاها آسیب زننده می باشند. کرم های دور چشم منحصرا جهت رطوبت دهی به این ناحیه تولید می شوند و از این رو قیمت بالاتری نسبت به سایر کرم های صورت دارند. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم دور چشم، کرم های بدون بو و ضد حساسیت را انتخاب نمایید.

خرید کرم های معطر به هیچ عنوان توصیه نمی شود. بعضی از برندهای کرم دور چشم، هنگام تولید این محصول به آن کافئین اضافه می کنند که موجب سفت شدن موقتی پوست دور چشم می شود و اثر آن سریعتر بر روی چهره نمایان می شود. محققان ثابت کرده اند که کافئین موجب بهبود در عمل گردش خون و کاهش پف اطراف چشم می شود. جالب است بدانید قرار دادن کرم دور چشم در یخچال و استفاده از آن به صورت کاملا سرد می تواند پف اطراف چشم ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یادتان باشد هنگام خرید این کرم ها حتما با مشاور فروش کرم دور چشم چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری صحبت کنید و متناسب با نیازتان، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

کرم دور چشم روشن کننده

استفاده از کرم دور چشم در روز یا شب؟

به این دلیل که پوست اطراف چشم بسیار نازک است و در طی روز با پلک زدن و به اطراف نگاه کردن دائما در حال استفاده از عضلات این ناحیه هستید، توصیه می شود که از کرم دور چشم، هم در طول روز و هم در طول شب استفاده نمایید. هنگام صبح که از خواب بیدار می شوید، پس از شستن صورت و پاک کردن آن با حوله ی تمیز، کرم دور چشم را به پوست لطیف اطراف چشم خود بمالید. دقت کنید اگر کرمی که استفاده می کنید حاوی ویتامین c باشد، می تواند از پوست در مقابل رادیکال های آزاد و اگر حاوی ویتامین E باشد، در برابر آنتی اکسیدان ها مراقبت نماید.

شب هنگام نیز، ساعتی قبل از خواب، پوست خود را تمیز کرده و کرم دور چشم مخصوص خود را بزنید تا کاملا جذب پوستتان شود. استفاده از کرم های رتینول دار می تواند آبرسان بسیار خوبی برای پوست دور چشم باشد که باعث می شود صبح که از خواب بیدار می شوید چهره ای بشاش و سرحال داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: