معرفی وب سایت جی اف ایکس دانلود
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 14 مهر 1398
ن : khashayars

معرفی وب سایت جی اف ایکس دانلود

معرفی وب سایت جی اف ایکس دانلود

گسترش اینترنت ، روش های ارتباطی و روش های دست یابی به اطلاعات ، آموزش ها و نحوه یاد گیری را به کلی دگر گون کرده است . منافع موجود در یاد گیری آنلاین آنقدر زیاد است ، که مجالی برای برشمردن آنها نیست . اما به هر حال ما به شرح اندکی از آنها خواهیم پرداخت .

اینترنت و دسترسی آنلاین ارتباطات را بسیار آسان تر از پیش کرده است . امروزه مردم ساده تر و راحت تر می توانند با یکدیگر در تعامل باشند ، از تجزبیات هم استفاده کنند ، یکدیگر را راهنمایی کنند و ...

از دیگر مزایای اینترنت سلیقه ای شدن شیوه های یادگیری است .

تنها با داشتن یک کامپیوتر شخصی و ارتباط اینترنتی قوی شما قادر خواهید بود تا با جهانی در تعامل باشید ، شما تنها چند کلیک با دریچه ای از اطلاعات فاصله دارید .

دگر زمان شنیدن ، این کتاب تمام شده است ، این کتاب یافت نمی شود ، حتما باید در زمان های مقرر شده در کلاس ها حضور داشته باشید و ... تمام شده است ، تنها چند کلیک با آنچه می خواهید فاصله است .

آموزش در هیچ زمانی از تاریخ به این حد آسان نبوده است ، این در حالی است که آموزش هیچ گاه به این حد هم دشوار نبوده است .

دلیل آسانی ، دسترسی آسان به اطلاعات و آموزش های گوناگون است .

دلیل دشواری هم زیاد بودن منابع است ، این زیاد بودن منابع انتخاب را دشوار کرده است ، کدام را انتخاب کنیم  ؟ کدام را رد کنیم؟

اثر مخرب یک آموزش بد بسیار بیشتر از اثر گذاری یک آموزش خوب است ، پس بیشتر از آن که نگران باشیم چه بخوانیم باید دقت کنیم ، چه چیز را نخوانیم .

عکاسی و ویرایش عکس دو مقوله جدایی ناپذیر هستند ، ما نیز معمولا باشنیدن واژه ویرایش عکس ، فتوشاپ را به یاد می آوریم .

فتوشاپ قوی ترین کامل ترین و جامع ترین نرم افزار موجود در بازار بوده ، ما در این مجموعه سعی کرده ایم تا آموزش های فتوشاپ را از ابتدایی ترین سطح ممکن شروع کرده و تا بالا ترین سطح ادامه دهیم .

آموزش ها از سطح کاملا مبتدی شروع شده و به مراتب به سمت آموزش های ، جامع حرفه ای و پروژه محور می رود .

تنها آشنایی با نمای کلی فتوشاپ ، ابزارها ، پنل ها ، تگ ها و ... چیزی حدود چند ساعت زمان خواهد برد ، این موضوع دلیلی بر دشوار بودن آموزش های فتوشاپ نیست ، بلکه کاملا برعکس این موضوع تداعی کننده یک قانون بسیار مهم است

" برای تسلط بر کار خود شما حتما باید به محیط کار خود ، اشراف کامل داشته باشید "

ما در اینجا ، سعی کرده ایم تا این آموزش کامل ، جامع ، مفید و در عین حال از لحاظ زمانی مقرون به صرفه باشد .

فتوشاپ دارای ویژه گی های بسیار زیادی است ، به طبع یاد گیری آنها نیز نیاز مند صرف زمان مورد نیاز است .

البته پس از یادگیری این تکرار است که اهمیت دارد ، تکرار و تکرار و تکرار .

 علاوه بر آموزش های فتوشاپ ، ما برای شما پروژه های افتر افکت را نیز آماده کرده ایم تا با دانلود آنها به فهم و یادگیری نسبی و قابل قبولی از افتر افکت دست یابید .شما می توانید با دانلود پروژه افتر افکت در وقت خود صرفه جویی کنید و از آن ها برای ساخت اسلایدشو،تیزر های تبلیغاتی،معرفی فیلم و سایر پروژه های دیگر استفاده نمایید.

برای آن دسته از دوستانی که با افتر افکت آشنایی ندارند : افتر افکت یکی دیگر از نرم افزار های Adobe است که در زمینه ایجاد جلوه های بصری ، دیجیتال ، موشن گرافیک و ترکیب عناصر بصری فعالیت دارد .

در ادامه در قسمت دانلود پریست لایت روم ، پریست هایی را برای شما آماده کرده ایم ، تا با بهره از آنها کارها و پروژه های خود را به پیش برید ، تمام سعی بر آن بوده تا قسمت دانلود پریست لایت روم تنوع و جامعیت خاصی را دارا باشد .

همانگونه که گفتیم تاثیر آموزش بد بسیار بیشتر از ، مزایای آموزش خوب است ، لذا تمام سعی ما بر آن بوده تا آموزش های ما از کیفیت لازم بر خوردار باشد .

در ادامه امیدواریم تا تلاش های ما تاثیر مثبتی در زندگی شما عزیزان داشته باشد .

با آرزوی موفقیت شما عزیزان تیم  gfxdownload

.

.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی است و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: