طراحی سایت حرفه ای زیبا
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 14 آبان 1398
ن : khashayars

طراحی سایت حرفه ای زیبا

طراحی سایت حرفه ای  زیبا

شما می توانید برای کسب و کار خود،در صورت اینکه پتانسیل بالایی داشته باشد،طراحی صفحه هات وب را سفارش دهید تا بهترین شرکت طراحی سایت برای شما این کار را انجام دهد و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید

حال ممکن است از خود بپرسید که طراحی سایت  چگونه صورت می گیرد و هزینه های آن به چه صورت است و اصلا ضرورتی دارد که بخواهید برای کسب و کار خود سایتی را داشته باشید و در آن محصولات شرکت / موسسه را در آن قرار دهید؟

همانگونه که در ابتدای متن ذکر شد،امروزه بیش از 90 درصد مردم ایران به دنیای اینترنت دسترسی کامل دارند و اکثر مردم علاقه بسیار زیادی به خرید آنلاین از وب سایت های معتبر دارند و چرا شما نتوانید این بازار گسترده را در دست بگیرید و محصولات خود را به فروش برسانید؟آیا می دانید با طراحی اپلیکیشن می توانید فروش خود را چندین برابر بیشتر کنید؟

حال شما می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت،برای کسب و کار خود یک سایت بسیار مناسب و ریسپانسیو / واکنش گرا (نسبت به دستگاه هایی نظیر تلفن همراه هوشمند به این منظور که سایت به درستی در این دستگاه ها نمایش داده شود) داشته باشید و مشتریان جدیدی را به دست آورید و همچنین نکات اصولی سئو سایت را رعایت کرده باشید و یا به طور کلی طراحی اپلیکیشن را انجام دهید و شما تمام وقت در اختیار مخاطب باشید.

قیمت طراحی سایت نیز برمیگردد به امکاناتی که دریافت می کنید،برای مثال شما نمی توانید سیستم وب سایت فیسبوک را با 5 میلیون پیاده سازی کنید،برای اینکار شما باید حداقل سرمایه 500 میلیونی را کنار بگذارید تا بتوانید سیستم فیسبوک را پیاده سازی کنید و حال شما نیاز نیست که برای یک سایت ساده و شخصی که اطلاعات خاصی در آن قرار نگرفته است،5 میلیون تومان هزینه کنید،مطمئنا هزینه های بسیار کمتری در پیش خواهید داشت!.

طراحی سایت با بروزترین تکنولوژی

سئو سایت

از دیگر مسائل مهم به هنگام طراحی وب سایت،انجام دادن سئو سایت به صورت اصولی برای وب سایت طراحی شده است و در کنار آن ثبت سفارش طراحی نرم افزار اندروید و آی او اس می تواند به کسب و کار شما کمک شایانی کند.

مطمئنا تمامی افراد به هنگامی که ثبت سفارش طراحی وب سایت را انجام می دهند،به این فکر می کنند که چگونه می توانند به نتایج اول گوگل در یک کلمه کلیدی مشخص دست پیدا کنند و از این جهت راهکارهای مختلفی را آزمایش می کنند تا بلاخره به یک نتیجه ای برسند که مطمئنا راه بسیار طولانی را در پی خواهند داشت و به راحتی نمی توانند یک شبه به نتیجه دلخواه برسند.

حال در این میان،برخی از شرکت های طراحی وب سایت،به شما پیشنهاد سرویس سئو سایت می دهند که در نوع خود بی نظیر است و باید دقت کنید که از کدام شرکت طراحی وب سایت پیشنهاد را دریافت می کنید و هر شرکتی نمی تواند به راحتی سایت شما را به گوگل بیاورد و چه بسا که ممکن است نتایج فعلی تان در گوگل نیز پاک شود و دیگر به نتایج گوگل دست پیدا نکنید و صرفا مخاطب از طریق طراحی اپلیکیشن که انجام داده اید با شما ارتباط برقرار کند.

به هنگامی که یک شرکت طراحی وب سایت،اقدام به انجام عملیات سئو سایت بر روی سایت طراحی شده شما می کند،بک لینک هایی را برای سایت شما تهیه کرده،اصول سئو سایت را به خوبی بر روی کدهای سایت شما پیاده سازی می کند،کدهای سایت شما را بهینه می کند،باعث می شود تا سرعت سایت شما افزایش چشمگیری به خود بگیرد به گونه ای که مخاطبین به هنگامی که وارد سایت شما می شوند،این افزایش سرعت سایت را حس کنند و همچنین سروری که طراحی اپلیکیشن بهینه شود!.

اشتباه بسیاری از کسب و کارهایی که دیده نمی شوند،استفاده نکردن از عملیات سئو وب سایت است و فکر می کنند که هیچ اتفاقی نمی افتد اما غافل از اینکه دنیای وب سایت های اینترنتی و همچنین اپلیکیشن هایی که در گوگل پلی و یا بازار (و یا دیگر مارکت های قانونی) دریافت می کنید نیز اصول سئو سایت را رعایت می کنند!.

سئو سایت سایت برای افزایش بازدید

طراحی اپلیکیشن

همانگونه که در ابتدای متن ذکر شد،اگر فکر می کنید کسب و کار شما به اندازه کافی پتانسیل لازم را برای گسترش کار دارد،می توانید برای آن ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن دهید و در کنار طراحی وب سایت و سئو وب سایت،کارهای ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار نیز انجام دهید.

شما با وجود ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن و سئو وب سایت قوی در کنار طراحی وب سایت تان می توانید به این فرایند کمک کنید تا مخاطب به سرعت به محصولات شما دست پیدا کند و یا اگر سایت شما محصول محور نباشد و چیزی شبیه به وبلاگ بود،می توانید طراحی اپلیکیشن را انجام دهید تا مخاطب راحت تر از قبل باشد و دیگر نحواهد تخفیف های اضافی را از شما بگیرد که به سود نرسید.

اکثر فروشگاه های مجاز اینترنتی ایران،اقدام به طراحی اپلیکیشن در کنار طراحی وب سایت کرده اند و در این زمینه بسیار موفق بودند به گونه ای که توانسته اند در کمترین زمان ممکن بیشترین مشتری را دریافت کنند و سود کلانی را از طریق این کار دریافت کنند.

شما به هنگامی که طراحی اپلیکیشن را انجام می دهید،باید به رنگ بندی آن نیز توجه کنید تا مورد پسند کاربران قرار بگیرد.

یک اپلیکیشن اندروید و یا آی او اس زمانی به چشم می آید که حجم آن سبک باشد و مدیریت نرم افزار برای سمت ادمین (Admin) آسان باشد و نخواهد درگیر کارهای جانبی و کدنویسی شود.

از این جهت،باید به این مسئله دقت داشت که یک کاربر سایت نمی تواند حجم بالای اپلیکیشن را تحمل کند و شما باید به این مورد دقت کافی داشته باشید!.

همانگونه که ذکر شد،رنگ بندی اپلیکیشن برای کاربر و نحوه استفاده از آن بسیار مهم است،به گونه ای که کاربر به هنگام کار با اپلیکیشن طراحی شده نباید خسته شود و یا چشم هایش پس از مدتی مورد هدف رنگ های نامربوط اپلیکیشن قرار بگیرد.

توسعه و طراحی اپلیکیشن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: