مهاجرت تحصیلی و کاری کانادا
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 29 آذر 1398
ن : khashayars

مهاجرت تحصیلی و کاری کانادا

مهاجرت تحصیلی و کاری کانادا

شرکت آریامهر پس از ثبت قرارداد همکاری با دانشگاه ها و کالج های مختلف کانادا، لایسنس اعزام دانشجو به کانادا را برای ایرانیان عزیز جهت ویزای تحصیلی و کاری با قیمت بسیار پایین فراهم آورده است. تمامی مراحل مشاوره به صورت کاملا رایگان می باشد. همچنین قیمت اخذ پذیرش و ویزای شما جهتمهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا تنها 1650 دلار می باشد که در سه قسط قبل از شروع کار، گرفتن پذیرش و پس از پایان کار دریافت می گردد.کارشناسان ما پروسه ویزای تحصیلی شما را به صورت لحظه‌ای با شما چک خواهند نمود. کلیه مراحل پروسه یعنی از روز دریافت مدارک تا روز دریافت ویزا از سفارت کانادا فقط 12 هفته زمان خواهد برد. حین تحصیل یا پس از اتمام تحصیل شما برای پیدا کردن شغل و دریافت کارت شهروندی کانادا نیز مشاوره خواهید شد.

مشاوره رایگان در طول پروسه

در تمامی مراحل پروسه تحصیلی و کاری کانادا، پاسخگوی سوالات شما به صورت رایگان، 24 ساعته و آنلاین می‌باشیم، مشاوران ما از انتخاب رشته تا شهروندی در کنار شما خواهند ایستاد.

 

مزایای مهاجرت تحصیلی و کاری به کانادا

مهاجرت ارزان

حق الزحمه تمامی پروسه شما فقط با قیمت 1650 دلار انجام شده و دیگر نیازی به ارائه پول به وکیل و یا شخص ثالثی نمی‌باشد و شما مستقیماً با دانشگاه طرف بوده و تسویه حساب خواهید نمود.بزرگترین مزیت کانادا جهت انتخاب برای ادامه تحصیل و یا کار، ارزان بودن تمامی پروسه بوده و شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به وکیل، اداره مهاجرت و یا حتی پرداخت کامل هزینه رشته انتخابی خود نمی‌باشید و فقط قسط اول رشته خود را مستقیماً از طریق صرافی به حساب دانشگاه واریز نموده و مابقی هزینه در کانادا و توسط امور مالی دانشگاه گرفته خواهد شد. هزینه کل پروسه نیز توسط ما 1650 دلار کانادا می باشد.

مهاجرت سریع

سریع ترین راه مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی بوده که ما می توانیم این پروسه را به صورت کاملاً حرفه ای مدیریت کنیم تا شما ظرف 12 هفته و با تضمین صد در صدی ویزای خود را دریافت نمایید.یکی دیگر از مزیت های انتخاب کانادا جهت ادامه تحصیل، سریع بودن پروسه نسبت به سایر کشورها می باشد. تمامی پروسه فقط و فقط 12 هفته زمان برده و شما پس از ارائه مدارک، سه ماه بعد می توانید در دانشگاه خود در کانادا حاضر باشید. همچنین شما با تماس واتساپی با مشاوران خود به صورت لحظه ای از پروسه ویزای خود در هر ساعت از شبانه روز با خبر شده  و با استفاده از تجارب آن ها بهترین هدف را انتخاب نمایید.

بدون نیاز به مدرک زبان

جهت مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا، نیازی به ارائه مدرک زبان نبوده و شما می‌توانید حتی با سطح زبان مبتدی نیز به این کشور وارد شده و در دانشگاه مورد نظر در رشته زبان انگلیسی تحصیل نمایید .اگر شما متأهل می باشید و یا برای مقطع ارشد به بالا قصد اقدام دارید، می بایست یا در آزمون آنلاین دانشگاه از منزل شرکت کنید و یا آیلتس 6 ارائه نمایید. برای افراد خارج از این دسته خوشبختانه این موضوع وجود نداشته و شما حتی با سطح مبتدی زبان نیز می توانید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید. شما ابتدا در کورس زبان انگلیسی شرکت نموده و سپس به کورس مورد نظر خود تغییر رشته خواهید داد.

امکان تغییر به ویزای کاری

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، مصاحبه ای حضوری با او ترتیب خواهند داد که نیاز به حضور فرد در مالزی می‌باشد. از این رو با حضور خود در مالزی می توانید فرصت یافتن شغل را نیز داشته باشید .بسیاری از افراد خبره در شغل های مهم،پس از آگهی کردن رزومه خود در سایت های کاریابی، هیچ گونه بازخوردی را از طرف کارفرما دریافت نمی کنند. عدم حضور شما در کشور مورد نظر مهمترین عامل این اتفاق می‌باشد، زیرا کارفرما جهت انتخاب فرد او را مستقیماً به مصاحبه دعوت می نماید. شما با گرفتن ویزای تحصیلی می توانید در این کشور و یا کشورهای اطراف به دنبال شغل مناسب بوده و ویزای خود را تبدیل نمایید.

شهروندی کانادا

یکی از بهترین مقاصد مهاجران، کشور کاناداست. این کشور مهاجر پذیر به دلیل امکانات رفاهی زیاد و وجود موقعیت‌های زیاد شغلی برای تمام فارغ التحصیلان، اولین کشور مهاجر پذیر دنیاست .شما در حین تحصیل و یا پس از تحصیل در دانشگاه می توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل نمایید. پس از 12 ماه کار در این کشور، تقاضای اقامت در این کشور را داده و پس از حضور دو ساله در کانادا، تقاضای شهروندی در این کشور را می نمایید. پس از شهروند شدن، شما می توانید از تمامی مزایای یک شهروند کانادا مانند گرفتن وام جهت خرید خانه و… استفاده نمایید.

دانشگاه ارزان و با کیفیت

دانشگاه های کانادا نسبت به دانشگاه‌‌های کشورهای آمریکا، استرالیا و انگلیس، شهریه بسیار پایین تر و رتبه های برابری دارند. مدرک دانشگاه های رنک بالای کانادا با مدرک کشور آمریکا در یک سطح است .شما با تحصیل در کانادا می توانید علاوه بر ذخیره کردن پولتان نسبت به تحصیل در کشورهای بزرگ دیگر مانند آمریکا، استرالیا و یا انگلیس، از کیفیت بالای تحصیل نیز بهره مند گردید. بسیاری از دانشگاه های کانادا با دانشگاه های آمریکا در یک سطح بوده و در حال رقابت با این کشور می باشد. مزیت دیگر کشور کانادا محاسبه سال های تحصیلی شما به عنوان سال اقامتی می باشد. به طور مثال اگر شما 5 سال در این کشور مشغول به تحصیل باشید، شهروند این کشور خواهید شد.

اخذ ویزای همسر و فرزند

بسیاری از کشورها به مردان یا زنان متأهل جهت تحصیل همسرشان ویزا نمی دهند اما کشور کانادا در صورت تحصیل شما به همسر شما و همچنین فرزندتان ویزای همراه خواهد داد .مزیت دیگر این کشور، ارائه ویزای همراه به همسر و فرزند شما می باشد. تعداد بسیاری از کشور ها پس از ارائه ویزای تحصیلی به دانشجوها، هیچ گونه ویزایی به همراه و یا فرزندان دانشجو نداده و این موضوع چالش بسیاری بزرگی برای افراد متاهل خصوصا افرادی که فرزند کوچک دارند می باشد. کشور کانادا همزمان با ویزای دانشجو، به همسر و فرزندان نیز ویزای همراه داده تا مشکل دوری از خانواده به درس شما لطمه ای وارد نکند.

اجازه کار همزمان با تحصیل

با داشتن ویزای تحصیلی، خود شما مجوز کار 20 ساعته و همسر شما اجازه کار بدون محدودیت را از طرف دولت این کشور دارد. ضمناً فرزند شما نیز اجازه تحصیل رایگان را در این کشور دارا می باشد .مزیت دیگر این کشور، مجوز کار به دانشجو و همسر دانشجو می باشد. شما با 20 ساعت کار در هفته می توانید حدوداً ماهی 1200 دلار برای خود پس انداز کنید. همچنین همسر شما می‌تواند به صورت نامحدود در این کشور مشغول به کار گردد. فرزندان شما نیز می‌توانند بدون پرداخت هیچ شهریه ای به صورت رایگان در این کشور به تحصیل بپردازند. لازم بذکر است که برای فرزندان شما کلاس های رایگان آموزش زبان انگلیسی گذاشته شده و سپس به مقطع مورد نظرتان فرستاده خواهند شد.

 

بورسیه های دانشگاهی

بسیاری از دانشگاه های کانادا، در صورت داشتن معدل بالا، به دانشجویان کشورهای جهان سوم از جمله ایران بورسیه تحصیلی ارائه می دهند که می تواند حتی تحصیل در این کشور را رایگان نماید .مزیت دیگر این کشور، ارائه بورس های 70، 80 و حتی 100 درصدی به دانشجویان ایرانی می‌‌باشد که در صورت داشتن نمره کافی در آیلتس می توانید در دانشگاه‌های این کشور که اکثراً مورد تأیید وزارت علوم ایران نیز می باشد ادامه تحصیل نمایید. ویزای شما به صورت سال به سال تمدید شده تا درس شما به اتمام برسد و پس از آن شما برای پیدا کردن شغل مناسب در این کشور و یا کشور های دیگر به کارفرمایان معرفی خواهید شد.

پرداخت قسطی شهریه

قسطی بودن شهریه یکی از مزیت های بزرگ دیگر دانشگاه های کانادا می باشد. شما می توانید شهریه خود را قسط بندی کرده و در قسط های کوچک در موعد های مختلف پرداخت نمایید .مزیت دیگر دانشگاه های کانادا، قسطی کردن شهریه دانشگاه برای دانشجویان می باشد. دانشجویان می توانند با مجوز 20 ساعت در هفته کار در حین تحصیل، و همچنین مجوز کار بدون محدودیت در تعطیلات مابین ترم‌ها، هزینه های دانشگاهی خود را پرداخت نمایند. همچنین دانشجویان تیزهوش با معدل بالا از مزیت بورس های تحصیلی و وام های رایگان دانشگاه ها بهره برده و تقریباً هیچ هزینه ای برای دانشگاه و یا حتی خوابگاه و خورد و خوراک خود پرداخت نخواهند کرد و از ترم دوم تحصیل رایگان خواهند داشت.

امکان تحصیل فرزندان

کشور کانادا امکان تحصیل فرزندانتان حتی در مقطع دبستان را نیز می دهد، شما نیز می توانید با همسر خود همراه فرزندتان به آن کشور مهاجرت نموده و حین تحصیل فرزندان خود به دنبال شغل مناسب بگردید. افرادی با فرزندهای کوچک دبستانی و یا مقاطع بالاتر هستند نیز می توانند برای فرزند خود در این مقاطع در کشور کانادا ویزای تحصیلی گرفته و سپس پدر و مادر برای خود نیز ویزای همراه دریافت کنند. پس از ورود به خاک کشور کانادا، پدر و یا مادر می توانند به دنبال کار در سایت های کاریابی گشته و ویزای خود را از ویزای همراه به ویزای کاری تغییر دهند و پس از چند سال کار تقاضای شهروندی آن کشور را درخواست دهند.

 

هزینه زندگی پایین

کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورها در سطح جهان بوده و همیشه با کشورهای هم تراز خود مانند آمریکا در حال رقابت بوده است. این در حالی است که هزینه زندکی در این کشور بسیار پایین‌تر می‌باشد. کشورهایی نظیر آمریکا، انگلیس، استرالیا، سوئیس و یا کشورهای دیگر برتر از نظر اقتصادی، دارای هزینه هایی سرسام آور جهت زندگی می باشند. این در حالیست که جهت زندگی در کشور زیبا و پیشرفته کانادا، شما هزینه های بسیار پایین تری را متحمل می‌شوید. همچنین شما پس از اخذ شهروندی کانادا می توانید از تمامی مزایای یک شهروند کانادایی بهره مند شوید. به طور مثال، کشور کانادا به تمامی شهروندان خود وام 95 درصدی قیمت خرید خانه را می دهد که شما براحتی می توانید در کانادا خانه دار شوید!

 

آموزش آلمانی  در مالزی و  کار در آلمان

شرکت آریامهر پس از ثبت قرارداد همکاری با کالج های مالزی واقع در مرکز شهر کوالالامپور، لایسنس اعزام دانشجو به مالزی را برای ایرانیان عزیز جهت ویزای تحصیلی را در رشته آموزش زبان آلمانی به صورت کاملاً رایگان فراهم آورده است. این پکیج شامل آموزش زبان آلمانی در کشور مالزی و درخواست ویزای تحصیلی و یا ویزای جستجوی کار از سفارت آلمان واقع در این کشور می باشد. مزیت این کار، سریع بودن وقت سفارت نسبت به ایران (یکسال سریعتر) و تقویت زبان آلمانی و انگلیسی به صورت همزمان در مالزی است. تمامی مراحل مشاوره، عقد قرارداد و اعزام دانشجو به صورت کاملا رایگان می باشد.

رصد آنلاین پروسه!

پروسه ویزای تحصیلی شما به صورت لحظه ای و آنلاین در لپ تاپ و یا تلفن همراه شما در سایت  اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد. کلیه مراحل پروسه یعنی از روز دریافت مدارک تا روز دریافت ویزا از سفارت مالزی فقط 20 روز زمان خواهد برد.

مشاوره رایگان در طول پروسه

در تمامی مراحل پروسه تحصیلی و کاری رایگان مالزی، پاسخگوی سوالات شما به صورت 24 ساعته و آنلاین می‌باشیم، مشاوران ما از انتخاب رشته تا پیدا کردن کار در کنار شما می باشند.

 

مهاجرت رایگان

تمامی پروسه به صورت کاملا رایگان انجام شده و نیازی به ارائه پول به وکیل و یا شخص ثالثی نمی باشد و شما مستقیماً با دانشگاه طرف بوده و تسویه حساب خواهید نمود.بزرگترین مزیت انتخاب آموزش زبان آلمانی جهت مهاجرت کاری به آلمان، رایگان بودن کل پروسه می باشد. شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به وکیل، اداره مهاجرت و یا حتی پرداخت کامل هزینه رشته انتخابی خود نمی‌باشید و فقط قسط اول رشته خود به مبلغ 2950 رینگیت را مستقیماً از طریق صرافی به حساب دانشگاه واریز نموده و مابقی هزینه( با کسر 2950 رینگیت) در مالزی و توسط امور مالی دانشگاه گرفته خواهد شد.

مهاجرت سریع

سریع ترین راه مهاجرت تحصیلی نسبت به سایر کشورها، مهاجرت به مالزی می باشد. این پروسه به صورت آنلاین و بیست و چهار ساعته در سایت اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد.یکی دیگر از مزیت های انتخاب این رشته در مالزی جهت  ادامه تحصیل، سریع بودن پروسه نسبت به سایر کشورها می باشد. تمامی پروسه فقط و فقط بیست روز زمان برده و شما پس از ارائه مدارک، بیست روز بعد می توانید در دانشگاه خود در مالزی حاضر باشید. همچنین شما با ورود به سایت اداره مهاجرت مالزی و وارد کردن شماره پاسپورت خود، می توانید پروسه ویزای خود را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز رصد نمایید.

بدون نیاز به مدرک زبان

جهت مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی، نیازی به ارائه مدرک زبان نبوده و شما می‌توانید حتی با سطح زبان مبتدی نیز به این کشور وارد شده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل نمایید.نبود نیاز به مدرک زبان نیز مزیتی دیگر برای مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی می باشد، بسیاری از کشورها جهت ادامه تحصیل نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6 می‌باشند، که این موضوع خوشبختانه برای مهاجرت به مالزی وجود نداشته و شما حتی با سطح مبتدی زبان نیز می توانید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید. شما ابتدا کورس زبان مبتدی را پاس نموده و سپس به کورس مورد نظر خود تغییر رشته خواهید داد.

 

بدون نیاز به مصاحبه در سفارت

بسیاری از دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور های اروپایی را دارند در مرحله مصاحبه سفارت توسط آفیسر ریجکت می گردند، اما در سفارت مالزی از شما هیچ مصاحبه ای گرفته نخواهد شد.  دغدغه دیگر دانشجویان ایرانی جهت ادامه تحصیل در کشور های دیگر، وجود مرحله سخت مصاحبه حضوری در سفارت آن کشور می باشد که معمولاً درصد بالایی از دانشجویان به دلیل وجود همین مصاحبه ریجکت شده و پول پرداختی به دانشگاه را از دست می دهند. سفارت مالزی جهت مهاجرت تحصیلی از شما هیچ گونه مصاحبه ای نگرفته و شما به آسانی می توانید جهت تحصیل به این کشور وارد شوید.

تقویت سریع زبان آلمانی

وجود اساتید native از یک طرف، و حضور شما در مالزی جهت تقویت زبان آلمانی از طرف دیگر، می تواند روند پیشرفت شما در زبان آلمانی مخصوصاً بهبود نمره گوته نسبت به ایران دو برابر کند.یادگیری زبان آلمانی تقریباً مشکل بسیاری از متقاضیان ورود به کشور آلمان جهت تحصیل و یا کار می باشد.شما با حضور در کشور  مالزی می‌توانید با بهره گیری از متدهای جدید و بروز دنیا، یادگیری این زبان را برای خود لذت بخش کنید. همچنین وجود اساتید native جهت تدریس نیز به دلیل حضورشان در کشور آلمان یا اتریش و دانش گسترده تر زبان آلمانی نسبت به اساتید ایرانی، می‌تواند پیشرفت شما را  دو برابر نماید.

تقویت سریع زبان انگلیسی

زبان دوم تقریباً 90 درصد مردم مالزی، زبان انگلیسی بوده و شما با حضور در این کشور به صورت ناخودآگاه جهت رفع نیازهای خود مجبور به استفاده از زبان انگلیسی می‌باشید.به دلیل مستعمره بوده این کشور در زمان های قدیم توسط انگلیس، زبان دوم تقریباً 90 درصد مردم مالزی، زبان انگلیسی می باشد و شما با حضور در این کشور جهت رفع نیازهای خود مجبور به استفاده از زبان انگلیسی بوده و این موضوع به پیشرفت زبان شما کمک بسزایی خواهد نمود و شما می توانید همزمان با یادگیری زبان آلمانی، به بهبود زبان انگلیسی خود نیز کمک نموده و امتیاز  بیشتری را برای مهاجرت کاری به آلمان کسب نمایید.

امکان ادامه تحصیل رایگان

بسیاری از دانشگاه های آلمان، در صورت داشتن نمره کافی زبان آلمانی، به دانشجویان بورسیه تحصیلی ارائه می دهند که می تواند تحصیل در این کشور را به صورت کاملاً رایگان نماید.مزیت دیگر این کشور، ارائه بورس های صد درصدی به دانشجویان می‌‌باشد که در صورت داشتن نمره کافی در زبان آلمانی می توانید در دانشگاه‌های این کشور که اکثراً مورد تأیید وزارت علوم ایران نیز می باشد ادامه تحصیل نمایید. ویزای شما به صورت سال به سال تمدید شده تا درس شما به اتمام برسد و پس از آن شما برای پیدا کردن شغل مناسب در این کشور و یا کشور های دیگر به کارفرمایان معرفی خواهید شد.

امکان تغییر به ویزای کاری

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، مصاحبه ای حضوری با او ترتیب خواهند داد که نیاز به حضور فرد در آلمان می‌باشد. از این رو با حضور خود در آلمان می توانید فرصت یافتن شغل را داشته باشید.بسیاری از افراد خبره در شغل های مهم،پس از آگهی کردن رزومه خود در سایت های کاریابی، هیچ گونه بازخوردی را از طرف کارفرما دریافت نمی کنند. عدم حضور شما در کشور مورد نظر مهمترین عامل این اتفاق می‌باشد، زیرا کارفرما جهت انتخاب فرد او را مستقیماً به مصاحبه دعوت می نماید. شما با گرفتن ویزای تحصیلی می توانید در این کشور و یا کشورهای اطراف از جمله اتریش به دنبال شغل مناسب بوده و ویزای خود را تبدیل نمایید.

 

تسریع در وقت سفارت کشورها

افرادی که قصد مهاجرت به کشورهایی نظیر آلمان را دارند، برای گرفتن وقت سفارت در ایران در صف دو ساله ای می بایست منتظر باشند که با حضور در کشور مالزی می‌توانند پروسه را کمتر از سه ماه نمایند. بسیاری از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان، جهت ادامه تحصیل و یا پیدا کردن کار در کشورهایی نظیر آلمان، اتریش و یا غیره، می‌بایست در صف هایی حدود 2 ساله جهت گرفتن وقت سفارت آلمان در ایران باشند که این زمان در مالزی با داشتن ویزای تحصیلی این کشور به کمتر از سه ماه تقلیل یافته و شما می توانید با حضور به عنوان دانشجو در این کشور، از آن به عنوان یک پل جهت مهاجرت به کشور های دیگر استفاده نمایید.

کشوری ارزان برای زندگی

جهت زندگی در حین تحصیل در کشورهای اروپایی و یا کشورهای دیگر، نیاز به صرف هزینه هنگفتی در ماه می باشد که در مقایسه با آن، در کشور مالزی، تمامی هزینه شما در ماه حدود 1500 رینگیت می باشد.ارزان بودن این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر جهت تحصیل نیز این کشور را یکی از مقاصد برتر دانشجویان جهت تحصیل نموده است. شما جهت زندگی در این کشور، حدود 1000 رینگیت جهت اجاره یک خانه معمولی و حدود 500 تا 800 رینگت در ماه جهت هزینه خورد و خوراک، اینترنت، رفت و آمد و غیره می پردازید. همچنین در صورت مهاجرت دو نفره، هزینه شما جهت اجاره خانه نصف خواهد شد.

شهریه ارزان همراه با کیفیت بالا

بسیاری از کالج ها در مالزی قیمت هنگفتی را برای رشته های زبان به دلار اعلام می نمایند. در این کالج قیمت ها به رینگت بوده و ارزانترین کالج نسبت به سایر کالج ها در مالزی می‌باشد.کالج طرف قراداد با موسسه آریامهر در مقایسه با کالج های دیگر، هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر کیفیت تدریس و هم از نظر قیمت، یکی از بهترین کالج ها جهت تحصیل در رشته‌های زبان می باشد. این کالج همچنین با بهره گیری از بهترین اساتید، می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما چه در رشته زبان و چه در آینده کاریتان در آلمان رقم زند.با بهره گیری از مشاوره رایگان موسسه آریامهر، بهترین انتخاب پیش روی شماست.

جاذبه های گردشگری

هر فردی در کنار تحصیل و یا کار، نیاز به تفریح در ساعاتی از روز یا هفته دارد. کشور مالزی یکی از مقاصد گردشگری کل دنیا با جاذبه‌هایی بی نظیر می باشد که می تواند چشم هر بیننده ای را خیره نماید.در کنار تحصیل و یا کار در این کشور، شما می‌توانید از دیدن جاذبه های این کشور نیز لذت ببرید. ده ها جاذبه گردشگری در این کشور می تواند حدود یک سال شما را در همین کشور سرگرم نماید. همچنین شما می‌توانید در اواخر هفته با گرفتن ویزای آنلاین یا تورهای ارزان از مالزی، به کشورهای همسایه مانند اندونزی (جزیره بالی)، تایلند و یا سنگاپور نیز رفته و از جاذبه های فوق العاده گردشگری این کشور ها نیز لذت ببرید.

 

تحصیل و کار همزمان در مالزی

شرکت آریامهر پس از ثبت قرارداد همکاری با کالج مالزی واقع در مرکز شهر کوالالامپور، لایسنس اعزام دانشجو به مالزی را برای ایرانیان عزیز جهت مهاجرت تحصیلی و کاری همزمان در رشته های مدیریت میزبانی و مدیریت بیزینس به صورت کاملاً رایگان فراهم آورده است. تمامی مراحل مشاوره، عقد قرارداد و اعزام دانشجو به صورت کاملاً رایگان می باشد.

 

رصد آنلاین پروسه!

پروسه ویزای تحصیلی شما به صورت لحظه ای و آنلاین در لپ تاپ و یا تلفن همراه شما در سایت اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد. کلیه مراحل پروسه یعنی از روز دریافت مدارک تا روز دریافت ویزا از سفارت مالزی فقط 20 روز زمان خواهد برد.

 

مشاوره رایگان در طول پروسه

در تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی و کاری رایگان مالزی، پاسخگوی سوالات شما به صورت 24 ساعته و آنلاین می‌باشیم، مشاوران ما از انتخاب رشته تا پیدا کردن کار در کنار شما می باشند.

مهاجرت رایگان

تمامی پروسه به صورت کاملا رایگان انجام شده و نیازی به ارائه پول به وکیل و یا شخص ثالثی نمی باشد و شما مستقیماً با دانشگاه طرف بوده و تسویه حساب خواهید نمود.بزرگترین مزیت مالزی جهت انتخاب برای ادامه تحصیل و یا کار، رایگان بودن تمامی پروسه بوده و شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی به وکیل، اداره مهاجرت و یا حتی پرداخت کامل هزینه رشته انتخابی خود نمی‌باشید و فقط قسط اول رشته خود به مبلغ 2950 رینگیت را مستقیماً از طریق صرافی به حساب دانشگاه واریز نموده و مابقی هزینه( با کسر 2950 رینگیت) در مالزی و توسط امور مالی دانشگاه گرفته خواهد شد.

مهاجرت سریع

سریع ترین راه مهاجرت تحصیلی نسبت به سایر کشورها، مهاجرت به مالزی می باشد. این پروسه به صورت آنلاین و بیست و چهار ساعته در سایت اداره مهاجرت مالزی قابل مشاهده می باشد.یکی دیگر از مزیت های انتخاب مالزی جهت  ادامه تحصیل، سریع بودن پروسه نسبت به سایر کشورها می باشد. تمامی پروسه فقط و فقط بیست روز زمان برده و شما پس از ارائه مدارک، بیست روز بعد می توانید در دانشگاه خود در مالزی حاضر باشید. همچنین شما با ورود به سایت اداره مهاجرت مالزی و وارد کردن شماره پاسپورت خود، می توانید پروسه ویزای خود را به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز رصد نمایید.

بدون نیاز به مدرک زبان

جهت مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی، نیازی به ارائه مدرک زبان نبوده و شما می‌توانید حتی با سطح زبان مبتدی نیز به این کشور وارد شده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل نمایید.نبود نیاز به مدرک زبان نیز مزیتی دیگر برای مهاجرت تحصیلی به کشور مالزی می باشد، بسیاری از کشورها جهت ادامه تحصیل نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6 می‌باشند، که این موضوع خوشبختانه برای مهاجرت به مالزی وجود نداشته و شما حتی با سطح مبتدی زبان نیز می توانید در این کشور به ادامه تحصیل بپردازید. شما ابتدا کورس زبان مبتدی را پاس نموده و سپس به کورس مورد نظر خود تغییر رشته خواهید داد.

بدون نیاز به مصاحبه در سفارت

بسیاری از دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور های اروپایی را دارند در مرحله مصاحبه سفارت توسط آفیسر ریجکت می گردند، اما در سفارت مالزی از شما هیچ مصاحبه ای گرفته نخواهد شد. دغدغه دیگر دانشجویان ایرانی جهت ادامه تحصیل در کشور های دیگر، وجود مرحله سخت مصاحبه حضوری در سفارت آن کشور می باشد که معمولاً درصد بالایی از دانشجویان به دلیل وجود همین مصاحبه ریجکت شده و پول پرداختی به دانشگاه را از دست می دهند. سفارت مالزی جهت مهاجرت تحصیلی از شما هیچ گونه مصاحبه ای نگرفته و شما به آسانی می توانید جهت تحصیل به این کشور وارد شوید.

تقویت سریع زبان انگلیسی

وجود اساتید native از یک طرف، و حضور شما در مالزی جهت تقویت زبان انگلیسی از طرف دیگر، می تواند روند پیشرفت شما در زبان انگلیسی مخصوصاً بهبود نمره آیلتس نسبت به ایران دو برابر کند. زبان دوم تقریباً 90 درصد مردم مالزی، زبان انگلیسی بوده و شما با حضور در این کشور به صورت ناخودآگاه جهت رفع نیازهای خود مجبور به استفاده از زبان انگلیسی بوده و این موضوع به پیشرفت زبان شما کمک بسزایی خواهد نمود. علاوه بر این، وجود اساتید native جهت تدریس نیز به دلیل حضورشان در کشورهای انگلیسی زبان و دانش گسترده تر در زبان انگلیسی نسبت به اساتید ایرانی،  می تواند پیشرفت شما را حداقل دو برابر نماید.

کشوری ارزان برای زندگی

جهت زندگی در حین تحصیل در کشورهای اروپایی و یا کشورهای دیگر، نیاز به صرف هزینه هنگفتی در ماه می باشد که در مقایسه با آن، در کشور مالزی، تمامی هزینه شما در ماه حدود 1500 رینگیت می باشد. ارزان بودن این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر جهت تحصیل نیز این کشور را یکی از مقاصد برتر دانشجویان جهت تحصیل نموده است. شما جهت زندگی در این کشور، حدود 1000 رینگیت جهت اجاره یک خانه معمولی و حدود 500 تا 800 رینگت در ماه جهت هزینه خورد و خوراک، اینترنت، رفت و آمد و غیره می پردازید. همچنین در صورت مهاجرت دو نفره، هزینه شما جهت اجاره خانه نصف خواهد شد.

امکان ادامه تحصیل رایگان

بسیاری از دانشگاه های مالزی، در صورت داشتن نمره کافی آیلتس، به دانشجویان کشورهای جهان سوم از جمله ایران بورسیه تحصیلی ارائه می دهند که می تواند حتی تحصیل در این کشور را رایگان نماید. مزیت دیگر این کشور، ارائه بورس های 70، 80 و حتی 100 درصدی به دانشجویان ایرانی می‌‌باشد که در صورت داشتن نمره کافی در آیلتس می توانید در دانشگاه‌های این کشور که اکثراً مورد تأیید وزارت علوم ایران نیز می باشد ادامه تحصیل نمایید. ویزای شما به صورت سال به سال تمدید شده تا درس شما به اتمام برسد و پس از آن شما برای پیدا کردن شغل مناسب در این کشور و یا کشور های دیگر به کارفرمایان معرفی خواهید شد.

امکان تغییر به ویزای کاری

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، مصاحبه ای حضوری با او ترتیب خواهند داد که نیاز به حضور فرد در مالزی می‌باشد. از این رو با حضور خود در مالزی می توانید فرصت یافتن شغل را نیز داشته باشید. بسیاری از افراد خبره در شغل های مهم،پس از آگهی کردن رزومه خود در سایت های کاریابی، هیچ گونه بازخوردی را از طرف کارفرما دریافت نمی کنند. عدم حضور شما در کشور مورد نظر مهمترین عامل این اتفاق می‌باشد، زیرا کارفرما جهت انتخاب فرد او را مستقیماً به مصاحبه دعوت می نماید. شما با گرفتن ویزای تحصیلی می توانید در این کشور و یا کشورهای اطراف از جمله سنگاپور و تایلند به دنبال شغل مناسب بوده و ویزای خود را تبدیل نمایید.

تسریع در وقت سفارت کشورها

افرادی که قصد مهاجرت به کشورهایی نظیر آلمان را دارند، برای گرفتن وقت سفارت در ایران در صف دو ساله ای می بایست منتظر باشند که با حضور در کشور مالزی می‌توانند پروسه را کمتر از سه ماه نمایند.  بسیاری از دانشجویان و یا فارغ التحصیلان، جهت ادامه تحصیل و یا پیدا کردن کار در کشورهایی نظیر آلمان و یا غیره، می بایست در صف هایی حدود 2 ساله جهت گرفتن وقت سفارت آلمان در ایران باشند که این زمان در مالزی با داشتن ویزای تحصیلی این کشور به کمتر از سه ماه تقلیل یافته و شما می توانید با حضور به عنوان دانشجو در این کشور، از آن به عنوان یک پل جهت مهاجرت به کشور های دیگر استفاده نمایید.

سابقه کار بین المللی

بسیاری از کارفرمایان جهت انتخاب فرد، سابقه کار یک ساله درخواست می نمایند. شما با خواندن رشته های مدیریت بیزینس و یا مدیریت بازرگانی، می‌توانید یک سال سابقه کار بین المللی دریافت نمایید. سابقه کار جهت پیدا کردن کار مهمترین عامل یافتن شغل در هر کشوری می باشد. کارفرمایان در آگهی های خود، داشتن سابقه کار را فاکتوری مهم برای انتخاب فرد مورد نظرشان می دانند. شما با انتخاب رشته های مدیریت بیزینس و یا مدیریت میزبانی، می توانید علاوه بر تحصیل در این کالج، سابقه کار بین المللی نیز دریافت نموده و جهت پیدا نمودن شغل در این کشور و یا کشورهای دیگر، به کار فرما ارائه نمایید.
شهریه ارزان همراه با کیفیت بالا

بسیاری از کالج ها در مالزی قیمت هنگفتی را برای رشته های زبان و یا مدیریت به دلار اعلام می نمایند. در این کالج قیمت ها به رینگت بوده و ارزانترین کالج نسبت به سایر کالج ها در مالزی می‌باشد. کالج شفیلد در مقایسه با کالج های دیگر، هم از نظر موقعیت جغرافیایی که در مرکز شهر کوالالامپور و کنار برج های پتروناس می باشد، هم از نظر کیفیت تدریس و هم از نظر قیمت، یکی از بهترین کالج ها جهت تحصیل در رشته‌های زبان و یا مدیریت می باشد. این کالج همچنین با بهره گیری از بهترین اساتید، می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما چه در رشته زبان و چه در رشته مدیریت برای شما فراهم نماید.

جاذبه های گردشگری

هر فردی در کنار تحصیل و یا کار، نیاز به تفریح در ساعاتی از روز یا هفته دارد. کشور مالزی یکی از مقاصد گردشگری کل دنیا با جاذبه‌هایی بی نظیر می باشد که می تواند چشم هر بیننده ای را خیره نماید. در کنار تحصیل و یا کار در این کشور، شما می‌توانید از دیدن جاذبه های این کشور نیز لذت ببرید. ده ها جاذبه گردشگری در این کشور می تواند حدود یک سال شما را در همین کشور سرگرم نماید. همچنین شما می‌توانید در اواخر هفته با گرفتن ویزای آنلاین یا تورهای ارزان از مالزی، به کشورهای همسایه مانند اندونزی (جزیره بالی)، تایلند و یا سنگاپور نیز رفته و از جاذبه های فوق العاده گردشگری این کشور ها نیز لذت ببرید.

 

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: