با داشتن سایت چگونه می توانید فروش محصولات خود را بیشتر کنید ؟
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 12 بهمن 1398
ن : khashayars

با داشتن سایت چگونه می توانید فروش محصولات خود را بیشتر کنید ؟

با داشتن سایت چگونه می توانید فروش محصولات خود را بیشتر کنید ؟

در ابتدا شما میتوانید از سایت اردبیل کمک بگیرید که با داشتن تیم حرفه ای در این زمینه و با قیمت مناسب بهترین سایت مورد نیاز شمارا تحویل میدهد.

همانطور که در عنوان مقاله به افزایش فروش اشاره کردیم با داشتن وبسایت انگار فردی را برای 24 ساعت بدون استراحت استخدام کرده اید تا فروش محصولات مارا به صورت انلاین انجام دهد .

هر روز کسب و کارهای زیادی در اینترنت راه اندازی می‌شوند اما بسیاری از آنها با وجود پتانسیل بالا شکست می‌خورند و تنها درصد بسیار کمی از آنها به موفقیت می‌رسند. چرا این اتفاق می‌افند و چطور می‌توانید مطمئن شوید جزو دسته‌ای هستید که به موفقیت می‌رسید؟

شما برای اینکه بفهمید که در بین افراد موفق هستید یا نه باید از افراد متخصص تیم ما در طراحی سایت   مشاوره دریافت کنید یا به چند مورد در ادامه مقاله دقت کنید.

قرار نیست از روز اول شما در امد میلیونی داشته باشید یا یه سایتی مثل دیجیکالا داشته باشید . همین که شما سعی کنید این کار را شروع کنید ان ها هم سعی می کنند اسم شمارا بشناسند و از شما خرید کنند .

نکاتی که انجام دادن انها محبوبیت شمارا سریعتر خواهد کرد :

 

  1. 1مدت زمان هاست و دامنه را بیشتر از 1 سال ثبت کنید

در صورت تمایل سایت را با پسوندهای مختلف ثبت کنید. و هاست خودرا  به مدت بیشتر از 1 سال حتی در صورت ممکن 5 ساله بخرید .

۲تبلیغ در شبکه های مجازی مهمترین اصول

مهم ترین شبکه های مجازی : اینستاگرام – تلگرام – فیسبوک – توییتر و ... میباشد که تبلیغ در انها بر روی  سئو و فروش شما اثر می گذارد . در صورت ممکن اکانت یوتیوب داشته باشید تا تمام فیلم محصولات خودرا در ان بگذارید .

3روند ثبت سفارش رو اسون کنید

از عوامل مهم کاهش فروش، درخواست عضویت اجباری در هنگام ثبت سفارش است.  همه از اینترنت خرید می کنند تا از وقتشون صرفه جویی شود نه با عضویت های طولانی و تایید هویت وقت انها گرفته شود

4سایت به روزی داشته باشید

همواره سایت  خودرا از نظر مقاله و محصولات و پشتیبانی و  ... به روز نگه دارید تا سایت با اعتباری در نزد گوگل داشته باشید

  1. 5. بعد از خرید مشتری را فراموش نکنید : طوری مشتری را راضی نگه دارید که بار دوم هم از شما خرید کند وقتی فردی محصولی فیزیکی خریداری می‌کند با تماس تلفنی یا اس ام اس او را در جریان وضعیت سفارش قرار دهید. اگر محصول فیریکی است در سایت به طور کامل مشخص کنید که ارسال به چه صورتی و از طریق چه پستی انجام می‌شود.

اگر محصولات دانلود دارید جملاتی مانند ” بلافاصله محصول را دانلود کنید” را اضافه کنید. وقتی او از خرید احساس رضایت کند، باز هم خرید خود را تکرار خواهد کرد. بعد از خرید مشتری را فراموش نکنید بلکه با تماس تلفنی و ارسال ایمیل و ارائه هدیه یا تخفیف مناسبتی او را به خرید دوباره ترغیب کنید.

  • برخلاف تصور نکته‌ مهمی که نقشی اساسی در افزایش فروش سایت دارد بازدیدکنندگان زیاد نیست بلکه اعتمادسازی در بازدیدکنندگاناست.
  1. به سوال های مشتریان خود سریع جواب بدهید .

اجازه ندهید تا مشتریان بالقوه‌ به علت کم بی‌توجهی از دست‌تان خارج شوند. حتی اگر برای مدتی نیستید مطمئن باشید که شخصی هست تا به سوالات و مشکلات پاسخ دهد.

 

در نتیجه هر انچه که خواندید پیش زمینه ای از نکات کسب در امد از طریق وبسایت بود و شما حتما برای شروع کار خود نیاز دارید یا روی خودتان سرمایه گذاری کنید یا از ما کمک بگیرید قطعا راه اول به علت نیاز به یاد گیری و تجربه زمان بر و هزینه بر خواهد بود پیشنهاد ما راه دوم هست که با یک تیم طراحی سایت در ارتباط باشید و روش کسب کار خودرا پیدا کنید .

منبع:  سایت اردبیل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: