برترین فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 12 بهمن 1398
ن : khashayars

برترین فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی

برترین فروشگاه محصولات و مصنوعات فرهنگی

با توجه به فرمایشات حضرت آقا :

اگر ما در عالم شعر، ادبیات، موسیقی،نقاشی،گرافیک،داستان نویسی و هنر و ادبیات، کاری پیدا کنیم که هم دل غمگین ما را شاد کند، هم احساس انجام وظیفه به ما بدهد، هم در سرنوشت کشور و ملت و ادب و تاریخمان اثر بگذارد این والاترین است . این، بهترین است.چیزی است که اگر کسی به آن دست پیدا کرد، باید هرلحظه هزاران بار خدای متعال را شکر بگزارد، و البته نخواهد توانست. زیرا زبـان شـکرگزاری قاصر است.  (مقام معظم رهبری)

موسسه محصولات و مصنوعات فرهنگی و هنری ربیع به همت جمعی از متخصصان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سال 1392 شروع به کار کرد.

هدف از تشکیل این کارگروه، نشر فرهنگ اسلامی برگرفته از سیره متعالی ائمه اطهار علیهم السلام و ادغام هنر های ناب ایرانی در زندگی اسلامی سطوح مختلف جامعه و پاسداشت جایگاه ارزشمند شهدا و ایثارگران تاریخ انقلاب اسلامی است و امروز با عنایت خداوند متعال، این مجموعه انقلابی یکی از برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات و مصنوعات فرهنگی به طور ویژه در سطح کشور شناخته می شود؛ تهیه و تولید انواع البسه، عرضع انواع اسباب بازی وسائل فکری کودکان منسوجات و نوشت افزار منقّش به نگاره های ارزشی و عرضه کتب فرهنگی و تولیدات عفاف و حجاب،           تنها گوشه ای از فعالیت های این مجموعه می باشد.

هممچنین تولید و عرضه انواع طرح های گرافیکی، عکس و چاپ های دیجیتال با محوریت های ملی و مذهبی به صورت حرفه ای نیز مورد توجه بسیاری از فعالان و علاقه مندان عرصه هنر و گرافیک قرار گرفته است.

فروشگاه ربیع بستری است برای تولید و عرضه محصولات و مصنوعات فرهنگی در بیش از 85 شاخه و با بیش از  7000 محصول که روزانه به صورت میانگین 18.000 نفر از این سایت بازدید داشته که از این رو فروشگاه ربیع یکی از سایت های بسیار مناسب برای عرضه محصولات می باشد. این سایت هم اکنون دارای دو سایت مجله و آکادمی می باشد که در زمینه محتوایی و آموزشی سایت ارائه خدمات میدهند . و این کار باعث پیشرفت در فروش سایت داشته است .

امید است در راه گسترش فرهنگ و سبک زندگی غنی اسلامی ایرانی و رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ، گام موثری برداریم.

آدرس : قم - خیابان صفائیه - کوچه 28 - فرعی 18 - پلاک 242

تلفن همراه : 09120512684

تلفن ثابت : 02537847504

پست الکترونیک مدیریت info@rabi.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: