خوش شانسی و خوش شانس شدن
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 12 بهمن 1398
ن : khashayars

خوش شانسی و خوش شانس شدن

خوش شانسی و خوش شانس شدن 

جیمران یه جمله جالب داره و میگه در عجبم که هرچه بیشتر تلاش میکنم خوش شانستر میشم .

به نظر شما این تلاش فقط تلاش عملیه یا باید از تلاشهای عملیمون تلاشهای ارتعاشیمون هم حمایت کنه ؟؟

خیلیها به شانس اعتقاد دارند اما معتقدند که بد شانسند و نکته بد داستان اینه که بدشانسی و خوش شانسی انتخابیه و چقدر احمقانست که خودمون این بدشانسی رو انتخاب کرده باشیم .

خب حالا براتون توضیح میدم چطوری .

  1. باور .

حتما همتون راجب قانون جذب شنیدین و میدونید که قانون جذب چیست . اکثر انسانهای خوش شانس خوش شانسی خودشون رو باور کردند و این باور باعث شده که اتفاقات عالیی رو توسط رسم کشش به زندگیشون جذب کنند .

اونها هر کاری که انجام میدند خیلی مطئنند که موفق میشند و همین باور قوی باعث میشه که بر طبق اصول قانون جذب اتفاقات خوشایندی رو با ارتعاشی که تولید میکنند به زندگیشون جذب کنند .

  1. عشق .

انسانهای زیادی در جستجوی عشقند و قصد دارند که دریافتش کنند و یا میخوان که عاشق دیگری باشند . چیزی رو که خودتون ندارید چطوری میتونید به دیگران بدید و اگه داریدش چرا از دیگران گداییش میکند ؟؟ اینجا قانون جذب عشق به ما یاد میده که با روشهای خاصی عاشقانه زندگی کنیم و عشق بیشتری رو به زندگی خودمون جذب کنیم . و این خوش شانسها با استفاده از قانون جذب عشق بیشتری رو بزندگی خودشون جذب میکنند .

  1. توکل

مهمترین قسمت خوش شانسی توکل به خدا است و جالبه که بدونید در طول تاریخ ثبت شده که انسانهای با ایمان از شجاعت بیشتری نسبت به دیگران برخوردارند و ایمان به خداوند که شکلهای مختلفی داره و سطوح مختلفی داره باعث افزایش آرامش و آسودگی خیالمون میشه و این آرامش قدرت تصمیم گیریمون رو بالا میبره و با آرامش میتونیم تصمیمهای درستی بگیریم . و این خوش شانسها بخوبی از ارزش توکل و قدرتش آگاهند و استفادش میکنند و به همینخاطر خیلی خوش شانستر میشند .

به مجموع اینها میگند تلاشهای ارتعاشی و خیلی مهمه که با این تلاشهای ارتعاشی از تلاشهای فیزیکیمون همایت کنیم تا نتایج بهتری بگیریم .

موفق باشید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: