دندانپزشکی مدرن
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 12 بهمن 1398
ن : khashayars

دندانپزشکی مدرن

دندانپزشکی مدرن

امروزه با فراهم شدن امکانات و تکنولوژی مدرن و مواد جدید در دنیای دندانپزشکی و بالا رفتن سطح فرهنگ و توقع جامعه دیگر مطب های دندانپزشکی به سبک قدیمی و رایج نمی توانند پاسخگوی نیازهای افراد باشند . با توجه به پیشرفت هایی که در کلیه علوم ایجاد شده است در علم دندانپزشکی نیز تحولات چشمگیری صورت پذیرفته است.

در کلینیک دندانپزشکی Dencare با بیش از بیست سال سابقه کاری در دندانپزشکی سعی شده است که بهترین و جدید ترین تکنولوژی و مواد روز دنیا را همه در یک جا جمع نماید . درکلینیک Dencare دندانپزشک متخصص از آلمان و انگلیس تخصص روز دنیا را با تکنولوژی نوین در اختیار مراجعین خود قرار می دهند . این کلینیک در تمام این مدت در یک محل و در شهر تهران بوده و با داشتن هزاران مراجعه کننده راضی در خدمت مراجعین محترم می باشد . شماره تماس کلینیک دندانپزشکی Dencare عبارتند از : 02122023658-02122027384

درمان تخصصی ایمپلنت

در دندانپزشکی روز دنیا ایمپلنت دندان دیگر به روش قدیمی و متداولی که در اکثر مطب های دندانپزشکی صورت می گرفته انجام نمی شود . در کلینیک دندانپزشکی  Dencare دکتر بزرگ متخصص ایمپلنت ازفرانکفورت آلمان با روش نوین پانچ و به طریقه بدون جراحی ایمپلنت را در درون استخوان قرا می دهد . ایشان مدت پانزده سال است که از این تکنیک جهت کاشت ایمپلنت استفاده نموده اند .

در این روش نیازی به باز کردن لثه با تیغ و انجام جراحی باز نیست و با پانچ کردن لثه این بافت را از روی استخوان فک بر می دارند . در نتیجه استخوان فک فقط به قطر ایمپلنتی که قرار است در محل قرار گیرد باز می شود . پس از قرار دادن ایمپلنت دندان داخل استخوان فک دیگر نیازی به زدن بخیه نیست و این مسئله بسیار در راحتی بیمار کمک کننده است .آسایش مراجعین مهمترین اولویت ایشان است.

از مزایای دیگر این روش مدت کوتاه عمل و بدون درد و بخیه و خونریزی و تورم بودن این درمان است . تجربه خوبی از درمان ایمپلنت دندان در ذهن فرد باقی می ماند به گونه ای که پس از گذاشتن اولین ایمپلنت درخواست گذاشتن بقیه ایمپلنت ها را می کنند .با توجه به اینکه ایمپلنت یکی از درمان های اصلی دندانپزشکی شده است نترسیدن افراد از این عمل بسیار مهم است.

البته در صورتی که استخوان فک در اثر مرور زمان پس از کشیدن دندان به میزان زیادی تحلیل رفته باشد به گونه ای که امکان قرار دادن ایمپلنت دندان به روش پانچ نباشد در آن زمان با جراحی باز پیوند استخوان با پودر استخوان آلوگرفت و ممبرین کلاژن صورت می گیرد . در اکثر مواقع این کار هم زمان با قرار دادن ایمپلنت انجام می شود و جراحی جداگانه ای نیاز نیست.

درمان تخصصی زیبایی دندان

دکتر محمدی نژاد متخصص زیبایی دندان از انگلیس جدید ترین متد های زیبایی را نه تنها بر روی دندان ها بلکه بر روی لثه و لب اعمال می کنند. لمینیت دندان در کلینیک دندانپزشکی Dencare با اسکن دیجیتال از دندان ها و بدون قالب گیری از آنها صورت می گیرد . این تکنولوژی جدید با حذف خطای تغییر ابعاد مواد قالب گیری و گچ دندانپزشکی به روکش دندان دقتی صد رد صد می دهد . علاوه بر این راحتی مراجعین با اسکن دندان ها به صورت دیجیتال و عدم ایجاد حالت تهوع به موقع قالب گیری دندان ها از محاسن این روش است .

با تغییر فرم لب به روش علمی و با لیزر دندانپزشکی این تغییر حالت طبیعی و زیبا و دائمی می باشد . دیگر نیازی به تزریق لب برای اصلاح حالت لب نازک نیست و این کار به صورت علمی و دقیق انجام می شود . ذائمی بودن نتیجه کار از محاسن این روش است .

همچنین کسانی که لبخند لثه ای دارند ودر هنگام لبخند مقدار زیادی از لثه آنها نمایان می شود نیز با لیزر این مشکل به راحتی درمان می گردد. این مشکل معمولا به علت پوشاندن مقدار زیادی از تاج دندان ها با لثه اتفاق می افتد و مادرزادی است . کاری که باید کرد برداشتن این لثه زیادی با کمک لیزر و بدون درد و خونریزی است.پس از پایان کار نیز درد و ناراحتی وجود ندارد.

از مزایای کلینیک Dencare انجام گرفتن کلیه اعمال دندانپزشکی با بالاترین کیفیت در یک مکان می باشد . این مسئله آسایش و امنیت مراجعین محترم را به همراه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: