معرفی و بررسی ۴ برند برتر شیرآلات در ایران
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 29 بهمن 1398
ن : khashayars

معرفی و بررسی ۴ برند برتر شیرآلات در ایران

معرفی و بررسی ۴ برند برتر شیرآلات در ایران

در سال های اخیر صنعت شیرآلات ایرانی به یکی صنایع مهم ایران تبدیل شده است و از نظر کیفیت و طراحی ظاهری پیشرفت فوق العاده ایی داشتند . میتوان با افتخار ادعا کرد که در حال حاضر تعدادی از شیرآلات ایرانی قدرت قابل توجهی در مقایسه با محصولات خارجی دارند.

البته ناگفته نماند که بسیاری ازتولیدکنندگان شیرآلات ایرانی در محصولات خود از کارتریج و قطعات خارجی استفاده می کنند؛ اما در نهایت این مساله منجر به تولید شیرآلاتی شده که هم کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی دارند و هم با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسند. در اینجا به معرفی و بررسی 4 برند شیرآلات برتر ایران شامل شیرآلات شودر، شیرآلات قهرمان، شیرآلات کلار و شیرآلات راسان  میپردازیم.

 

لیست بهترین شیرآلات ایرانی

در هر موضوعی معرفی بهترین‌ها قطعی و ۱۰۰ درصد نیست. چه بسا این لیست در آینده تغییر کند و برند جدیدی جای یکی از مارک‌های قبلی را بگیرد. کالای ساختمانی چلونگر با حدود نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه تاسیسات، لوله و اتصالات و شیرآلات ساختمانی و ارتباط با اکثر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با بررسی آمار موجود، این لیست را براساس فاکتورهای کیفیت، طراحی ظاهری، خدمات پس از فروش و تجربه مصرف کنندگان تهیه کرده است. البته در بازار هم نام این برندها بیش از سایر شیرآلات بهداشتی دیگر به گوش میرسد و قطعا این محبوبیت تصادفی به دست نمی آید.

  1. شیرآلات بهداشتی شودر

شرکت شیرآلات شودر از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات ایرانی مشغول به کار شده است. گروه شودر تاکید زیادی روی توجه به جزئیات دارند و در نتیجه‌ی این توجه به طراحی، تکنولوژی و نیاز مشتریان توانسته‌اند رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان را کسب کنند. تنوع طراحی محصولات شودر بسیار بالا و شامل انواع شیرآلات از جمله شیر ظرفشویی شودر، شیر حمام شودر، شیر روشویی شودر و شیر توالت شودر در رنگ‌های متنوع کروم، کروم مات، سفید کروم، شیری کروم، طلا و طلا مات، مشکی و … است.

در میان شیرآلات شودر مدل های دانته شودر، بیزانس شودر، اروپا شودر و یونیک شودر جز پرفروش ترین شیرآلات بهداشتی شودر به شمار میرود.

 

  1. شیرآلات بهداشتی قهرمان

شرکت شیرآلات قهرمان از قدیمی ترین تولید کنندگان شیرآلات میباشد که در سال ۱۳۵۹ تاسیس شده است. احتمالا همه شما برای یک بار هم که شده نام برند قهرمان به گوشتان خورده است. محصولات این کارخانه، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استانداردهای بین المللی میباشد امروزه بخشی از محصولات درخشان به بیش از ۳۰ کشور جهان صادر می‌شود و نقش بسزایی در صنعت ایران داشته است. اگر قصد خرید از این برند را دارید نگران قیمت و تنوع محصولات نباشید. شما عزیزان میتوانید ست شیرآلات قهرمان شامل : شیر ظرفشویی قهرمان، شیر حمام قهرمان، شیر روشویی قهرمان، شیر توالت قهرمان و همچنین شیر روشویی پایه بلند قهرمان را در مدل های مختلف ای مارک و با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی چلونگر با اطمینان کامل خریداری فرمایید.

 

  1. شیرآلات بهداشتی کلار

فعالیت شیرآلات کِلار (کِلار پویا) از سال ۱۳۸۲ شروع شده است. این برند از نظر تولید شیرآلات توکار و فلاش تانک توکار پیشرو است و اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار می‌باشد. در محصولات این برند از کارتریج‌های کروکس kerox مجارستان استفاده می‌شود. شیرآلات کلار تنوع بالایی دارند و بیش‌تر در سبک مدرن و توکار و رنگهای کروم، سفید و طلایی طراحی شده‌اند.

کلار تاکید بسیاری بر کیفیت شیرآلات خود دارد. تمام محصولات این برند از بهترین مواد اولیه (شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان) ساخته می‌شوند و دارای ۳۵ الی ۴۰ میکرون آبکاری هستند. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود درصد بالایی از رضایت مخاطبان را جلب کرده و توانسته گواهی‌های متعددی مانند تولیدکننده برتر سال ۹۴، نشان ملی برترین مدیریت، استانداردها و … را دریافت کند.

  1. شیرآلات بهداشتی راسان

مجموعه ماهسان پویا در سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود. پیش از آن مدیران شرکت ماهسان پویا به کار تجارت مشغول بوده و از نمایندگان فعال یک شرکت تولیدی شیرالات بهداشتی آلمانی بودند. اندیشه تولید شیرآلاتی ایرانی با رویکرد کیفیت آلمانی از آن زمان در راس اهداف شرکت قرار گرفت. اولین محصولات این مجموعه شاید با اندیشه مدیران فاصله زیادی داشت اما اکنون که سالها از روزهای اول می گذرد، این شرکت با دارا بودن دو برند راسان و ماهسان رقیبی جدی برای شیرآلات خارجی در ایران شده است.

راسان از محبوب‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات در کشور است. شرکت شیرآلات راسان همیشه سعی داشته تا با استفاده از طرح‌های خلاقانه همراه با نوآوری محصولاتی با کیفیت جهانی را به مشتریان خود عرضه کند و به همین دلیل نیز توانسته است سهم خوبی از بازار ایران را به دست آورده و اعتماد مشتریان را جلب کند.

علاوه بر این برند راسان با احترام و حمایت از حقوق مشتری از طریق ارائه خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت محصولات به روش‌های مختلف توانسته است جوایز و گواهینامه‌های بسیاری نیز دریافت کند.

لازم به ذکر است با توجه به نوسان قیمت در بازار ممکن است قیمت شیرآلات راسان نیز تغییر کند. اما به طورکلی قیمت شیرهای راسان نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب است.

ست شیرآلات راسان  شامل : شیر ظرفشویی راسان، شیر حمام راسان، شیر روشویی راسان و شیر توالت راسان در مدل های مختلف و رنگبندی کروم، سفید، مشکی، طلایی و طلایی مات  با قیمتی مناسب در بازار ایران عرضه میشود.

 

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی چلونگر با دارا بودن نماد اعتماد، این امکان را برای شما عزیزان فراهم ساخته تا به راحتی و اطمینان بیشتر به بررسی و مقایسه شیرآلات بهداشتی مختلف و دیگر محصولات ساختمانی پرداخته در نهایت تصمیم گیری  و خریدی امن داشته باشید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: