فروش دیزل ژنراتور
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 29 اسفند 1398
ن : khashayars

فروش دیزل ژنراتور

فروش دیزل ژنراتور

شرکت دیزل ژنراتور کاشانی نمایندگی فروش انواع دیزل ژنراتور را داشته و قطعات یدکی آن را نیز عرضه می کند. شرکت دیزل ژنراتور اشانی همینطور عامل فروش انواع موتور برق مانند موتور برق فیرمن می باشد.برای آگاهی از قیمت موتور برق فیرمن با شرکت کاشانی تماس بگیرید.

دیزل ژنراتور نوعی دستگاه برای تولید برق است و به وسیله موتوری که از سوخت دیزل استفاده می کند، روشن می شود. دیزل ژنراتور متشکل از یک موتور دیزلی و یک ژنراتور بوده و با توجه به نوع سوخت مصرفی به سه نوع دیزلی، گازوئیلی و بنزینی قسمت می شود.

یکی از متداول ترین مصارف دیزل ژنراتور ها در زمان قطعی برق است. بعضی از دیزل ژنراتورها به طور دائم مشغول به کار هستند و برای مصارف دائمی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتورها با توجه به توانشان برای تولید برق، در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. بعضی از دیزل ژنراتورها می توانند تا 250 ولت آمپر برق تولید کنند و این نوع از دیزل ژنراتور برای تولید برق اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد.

قطعات یدکی دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور کاشانی انواع قطعات یدکی و لوازم جانبی دیزل ژنراتور را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتورها لوازم یدکی مختلفی دارند و در این مقاله این لوازم را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیزل ژنراتور متشکل از یک فیلتر و آبگیر گازوئیلی است و این فیلتر با تصفیه کردن گازوئیل مصرفی از آلاینده های مایع و گاز مانع از بروز مشکلاتی مانند افت فرکانس دستگاه شده و موجب می شود دستگاه دچار آسیب نشود. فیلتر روغن دیزل ژنراتور، روغن را از آلاینده های مایع و جامد تصفیه کرده و مانع از شکستگی سیلندر و میل لنگ می شود. دیزل ژنراتور همچنین دارای یک فیلتر هوا می باشد که این فیلتر با تصفیه کردن هوا، موجب کاهش مصرف سوخت شده و موجب عملکرد بهتر دیزل ژنراتور و طول عمر آن می شود. اگر فیلتر هوای دیزل ژنراتور به موقع تعویض شود، دیزل ژنراتور بیش از حد گرم نشده و در نتیجه کارکرد بهتری خواهد داشت. از دیگر مزیت های تعویض به موقع فیلتر می توان به عدم شکستگی سوپاپ ها و همچنین خاموش نشدن دیزل ژنراتور موقع کار، اشاره کرد. یکی دیگر از لوازم یدکی دیزل ژنراتور، ضد یخ است. ضد یخ تاثیر مطلوبی در عملکرد دیزل ژنراتور داشته و موجب کاهش دمای آن و خنک شدن دستگاه می شود و همچنین از انفجارهای احتمالی و احتراق نیز جلوگیری می کند.

روغنی که برای دیزل ژنراتور مصرف می شود باید ضد گوگرد باشد زیرا روغن های معمولی دارای H2S و یا سایر ترکیبات گوگردی بوده و در اثر گرما به اسید سولفوریک تبدیل می شوند. اسید سولفوریک یکی از اسیدهای قوی است و موجب خوردگی پیستون و سایر بخش های دیزل ژنراتور می شود. به همین دلیل بهتر است از روغن ضد گوگرد استفاده شود تا دیزل ژنراتور دچار این مشکلات نشود.

به طور کلی لوازم یدکی دیزل ژنراتور به دو بخش قطعات مربوط به دیزل و قطعات مربوط به سیستم الکترونیکی تقسیم می شود. قعات مربوط به دیزل عبارتند از: بلوک سیلندر وسرسیلندر و کارتل، چرخ دنده ها، میل لنگ ها و واشر ها. بخش دیزلی همچنین شامل یاتاقان های ثابت و متحرک و همچنین سیستم های خنک کننده، سوخت رسانی و سیستم روغن کاری می باشد. انواع تسمه از جمله تسمه پروانه، تسمه دینام و تسمه سفت کن نیز جزء قطعات یدکی دیزلی هستند. کلیه فیلترهای مصرفی از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر آب و همچنین شاسی ها از لوازم یدکی دیزلی محسوب می شوند. قطعات یدکی سیستم الکترونیکی شامل انواع سنسور ها از جمله سنسور آب، روغن و سایر سنسورهای دیگر می باشد. سیستم های گرم کننده آب و روغن، فن ها، بلبورینگ ها و همچنین کلیه سیستم های کنترلی، سیستم های اتوماتیک و باتری های شارژ و تمامی کلید فیوزهای قطع و وصل یرق نیز از سیستم های الکترونیکی قطعات یدکی محسوب می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: