راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 15 فروردين 1399
ن : khashayars

راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه

راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه

اگر برای خرید ملک در ترکیه، آنتالیا را انتخاب کرده‌اید، مسیر درستی را در پیش گرفته‌اید. آنتالیا ازنظر جغرافیایی بسیار وسیع است و شامل محلات و مناطق مطرح متعددی می‌شود. از مرکز شهر بزرگ و شلوغ آنتالیا تا سواحل معروف و دنج آن شامل ساحل بِلِچ، ساحل آنتالیا و ساحل سیدِه، همگی پتانسیل پیشرفت بالایی از نظر سرمایه‌گذاری املاک در آینده دارند.آیا خرید ملک در ترکیه یک سرمایه گذاری سودآور است؟

 

 به دلیل اینکه برای این نوع سرمایه گذاری می توانید از واحد پول لیر ترکیه استفاده کنید، ارزش پایین لیر ترکیه، تجارت در بخش املاک این کشور را تقویت می کند.

 

با کاهش ارزش لیر ترکیه نسبت به واحد های پولی دیگر مانند یورو، دلار و پوند، سرمایه گذارانی که دارای ارز های قدرتمند هستند، با خرید ملک در این کشور  می توانند سرمایه گذاری مقرون به صرفه ای داشته باشند. به همین سبب این نوع سرمایه گذاری توجه بسیاری از افراد از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. آمار مربوط به آگوست سال 2018 نشان می دهد که خرید ملک در ترکیه با افزایش 151.1 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است. اکثریت خریداران املاک در ترکیه از خاورمیانه بودند که در آپارتمان های استانبول سرمایه گذاری می کردند، هرچند بسیاری از اروپایی ها، اعراب و روس ها نیز آپارتمان ها و ویلاهایی را در آنتالیا، ازمیر، فتحیه و بدروم خریداری کرده بودند.

 

با وجود افزایش ارزش لیر نسبت به سال گذشته، همچنان خرید ملک در ترکیه سرمایه گذاری سودآوری محسوب می شود. هزینه خرید ملک  و هزینه زندگی در این کشور همچنان مقرون به صرفه است.

در میان مناطق مطرح ترکیه برای خرید ملک، آنتالیا همیشه حضوری پر رنگ مخصوصا برای خرید ویلا در ترکیه داشته است. آنتالیا همچنین یکی از مناطق محبوب برای تفریح و خرید ویلا در ترکیه در بین ایرانیان است که بعد از استانبول، بیشترین طرفدار برای خرید خانه در ترکیه را دارد. مصوبات تشویقی دولت ترکیه برای خرید ملک در ترکیه مانند اقامت ترکیه با خرید ملک و معافیت‌های مالیاتی برای کار و ثبت شرکت در ترکیه، شامل آنتالیا نیز می‌شود و مقامات آنتالیا از کوچک‌ترین فرصتی برای تصویب طرح‌های حمایتی بیشتر برای خرید خانه و آپارتمان در آنتالیا ترکیه دریغ نمی‌کنند.دولت ترکیه در حال حاضر سیاستی اتخاذ کرده که سرمایه گذاران را جذب می کند. وقتی در ترکیه ملک دلخواه خود را به نام خود خریداری و ثبت کردید واجد شرایط تقاضا برای اقامت دائم ترکیه خواهید بود. به عنوان مالک در ترکیه در صورت تقاضای اقامت آزادی بسیار بیشتری خواهید داشت به ویژه اگر بخواهید زمان بیشتری را در ترکیه سپری کنید. اگر در ترکیه مالک ویلایی باشید و قصد داشته باشید با ویزای توریستی از خانه خود به عنوان ویلای تعطیلاتی استفاده کنید محدودیت هایی به لحاظ مدت زمان مجاز برای حضور در ترکیه در برابرتان خواهد بود. اما اگر مقیم ترکیه باشید، می توانید آزادانه رفت و آمد کنید. اگر هم بخواهید تا آخر عمر در ترکیه بمانید در صورت اخذ اقامت می توانید فرصت شهروندی ترکیه را هم برای خود فراهم کنید.با اصلاحات قانون اعطای تابعیت ترکیه در سال ۲۰۱۸، خرید ملک در این کشور متقاضیان بسیاری پیدا کرد. پیش از تصویب این قانون، خرید ملک توسط اتباع خارجی در ترکیه باید با مبلغ بیش از یک میلیون دلار صورت می‌گرفت، اما پس از آن رویداد مهم، تنها با ۲۵۰هزار دلار امریکا می‌توان در ترکیه ملک خرید و در یک کشور نیمه‌اروپایی سرمایه‌گذاری کردبرای خرید خانه در ترکیه باید از قوانین و شرایط آن آگاهی داشت؛ چراکه قدم برداشتن خارج از چهارچوب باعث لغو قرارداد خواهد شد. بنابراین مشورت با مشاورین دلتا هومز که متخصص به امور خرید ملک در ترکیهs هستند می‌تواند از این موضوع پیشگیری کند.آنتالیا یکی از پرترددترین فرودگاه‌ها را در ترکیه دارد. سواحل خوش‌منظر و آب‌وهوایی دلپذیر سالانه هزاران گردشگر را روانه آنتالیا می‌کند. بسیاری از این گردشگران مدهوش طبیعت کم‌نظیر آنتالیا می‌شوند و تصمیم می‌گیرند با سرمایه‌گذاری در این استان از طریق خرید ملک، دسترسی خود را به این همه زیبایی آسان کنند.گروه سرمایه گذاری دلتا به شماره ثبت ۱۰۶۹۸۰ در کشور ترکیه فعالیت خود را آغاز نمود و از ابتدای شروع به فعالیت چشم انداز توسعه اقتصادی «ترکیه ۲۰۲۳» را سرلوحه اهداف و استراتژی خود قرار داده و در جهت تحقق این چشم انداز ملی خود را به عنوان یک عضو تاثیر گذار در خانواده اقتصادی کشور ترکیه مسئول میداند.

.

گروه سرمایه گذاری دلتا در سه بخش از بازار ترکیه شامل : مواد غذایی، توریست و املاک و مستغلات، مشارکت در ساخت با برند های تجاری ثبت شده مشغول به فعالیت میباشد.

 

  • مواد غذایی ®TINO
  • توریست ®DELTA TUR
  • املاک و مستغلات،مشارکت در ساخت ®DELTA HOMES

 

.

.

.

این مطلب صرفا یک رپورتاژ آگهی است و مسئولیت محتوای داخل آن با صاحب رپورتاژ و لینکی است که در آن لحاظ گردیده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: