فروشگاه اینترنتی چهلسو
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

فروشگاه اینترنتی چهلسو

فروشگاه اینترنتی چهلسو

فروشگاه اینترنتی چهلسو در سال 96 و هدف تسهیل فرایند خرید و فروش کالا با مدل مارکت پلیسی راه اندازی گردید. چهلسو علاوه بر ایجاد بستری مطمئن و کاربر پسند برای خرید کالا توسط مشتریان، زمینه فروش کالا توسط تولید کنندگان ، تامین کنندگان و واحدهای صنفی خرد را فراهم آورده است. هر شخص، شرکت ، تامین کننده یا تولید کننده کالا می تواند با ثبت نام در چهلسو بدون هیچ گونه هزینه ای محصولات خود را برای فروش در چهلسو در اختیار مشتریان قرار دهد. چهلسو با تبلیغات گسترده و فراهم آوردن زمینه برای دیده شدن محصولات ، به فروشندگان کالا کمک می کند کالای خود را در سرتاسر ایران به فروش برسانند.

ثبت نام فروشندگان در چهلسو

چهلسو ، صفحه ویژه ای را جهت ثبت نام تدارک دیده است که فروشندگان می توانند علاوه بر مطالعه شرایط و ضوابط فروش کالا ، اطلاعات خود را وارد نمایند. چهلسو صفحه ویژه ای برای هر تامین کننده کالا ایجاد میکند که مشتریان می توانند از طریق آن دیگر کالاهای فروشنده را مشاهده نمایند. انتخاب اسم و آدرس اختصاصی برای فروشگاه از دیگر مزایای ثبت نام در پنل فروشندگان می باشد.

به علاوه هر فروشنده، می تواند در داشبورد اختصاصی خود میتواند وضعیت کالاها ، قیمت گذاری ، ایجاد کالاهای جدید، اعمال تخفیف های ویژه و حتی نوع و میزان هزینه ارسال کالا را در آن مشخص نماید و همچنین از اطلاعات مربوط به کالا، میزان فروش، گزارش گیری وضعیت مالی مطلع شود.

 همکاران و تامین کنندگان چهلسو

چهلسو در مدت زمان فعالیت خود توانسته با تامین کنندگان بسیاری در زمینه های مختلف همکاری نماید. بسیاری از تامین کنندگان کالا در چهلسو از کارخانجات یا فروشندگان خوشنام و بزرگ فعال در بازار ایران می باشند. برای مثال در بخش لوازم خانگی چهلسو با تامین کنندگانی مانند پارس خزر ، ایران شرق ، بیمکث ، اخوان ، مجیک ، مولینکس، کاچیران، فرش کوروش و ... همکاری نماید. همچنین تامین کنندگانی که کالاهایی از برندهای شناخته شده در ایران را به فروش می رسانند با چهلسو همکاری می نمایند.

کالاهای چهلسو

امروزه تعداد فروشگاه های اینترنتی که کالایی را برای خرید عرضه می نمایند بسیار زیاد شده است. فروش کالاهای تقبلی و غیر اصل، قیمت گذاری های نادرست و غیر منصفانه و همچنین تعهداتی که در بسیار از موارد ضمانت اجرایی ندارند و پس از اخذ پول از مشتری انجام نمی شوند از مشکلات فروشگاه های اینترنتی نا معتبر می باشد. چهلسو سعی نموده با نظارت مداوم و کامل از فروش کالاهای تقلبی و غیر اصل جلوگیری به عمل آورد. همچنین فروشگاه چهلسو دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت و گواهی کسب و کار از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می باشد تا علاوه بر ایجاد حس اعتماد پاسخگویی خود در برابر هر گونه مشکل در فرایند خرید اینترنتی را تضمین نماید.

دسته بندی های چهلسو

چهلسو در حال حاضر کالاهای دسته بندی های

  • پوشاک، کیف، کفش و زیورآلات
  • آرایشی، بهداشتی و سلامت
  • خانه آشپزخانه و لوازم منزل
  • دیجیتال و الکترونیک
  • فرهنگ و هنر
  • سوپرمارکت اینترنتی

را برای فروش کالا به صورت فعال ارائه نموده است و در صورت اعلام تمایل فروشندگان به فعالیت در دسته بندی هایی غیر از دسته بندی های ذکر شده در بالا ، دسته بندی مورد نظر را به لیست اضافه می نماید.

غیر از دسته بندی های فوق چهلسو برای کالاهای اساسی و پر بازدید صفحات جداگانه در نظر گرفته است تا با دسترسی سریع تجربه کاربری مناسبی را فراهم آورد. دسته بندی خرید موبایل ، لپ تاپ و الترابوک ، صنایع دستی ، خرید کتاب، خرید تلویزیون ، خرید یخچال ، خرید انواع تجهیزات شبکه مانند سوئیچ ، روتر ، سرور و ... ، خرید ادکلن ، خرید ساعت مچی و دوربین ، خرید لوازم آشپزخانه مانند خرید هود و سینک ظرفشویی ، خرید لوازم پخت و پز  آشپزخانه مانند  خرید پلوپز ، سرخ کن ، خرد کن و ... خرید لوازم خانگی،  چرخ خیاطی ، اتو و جارو برقی از دسته بندیهای پر بازدید چهلسو می باشند که زمینه مناسبی برای فعالیت فروشندگان کالا دارند. در بلاگ چهلسو نیز به نحوه درست انتخاب و خرید کالا پرداخته شده است. برای مثال اگر به دنبال خرید تلویزیون مناسب هستید مقاله ای در مورد خرید تلویزیون  که در آن به جزئیات خرید انتخاب برند، ویژگیها و معرفی مکان های مناسب برای استفاده تلویزیون متناسب با نیازهای گوناگون پرداخته شده است موجود می باشد.

قیمت کالا در چهلسو

چهلسو با سیاست حذف واسطه های فروش سعی نموده قیمت کالاهای ارائه شده را به کمترین حد ممکن برساند. همچنین با تشویق فروشندگان به ارائه قیمت های مناسب تر هم به رونق اقتصادی بیشتر فروشندگان با فروش بیشتر و گردش مالی بالا کمک میکند هم مناسب ترین قیمت ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مقایسه قیمت های ارائه شده برای کالا های در دسته بندی های مختلف در سایت ترب نمایانگر این ادعا می باشد. جشنواره ها و کمپین های تبلیغاتی که به صورت مناسبتی در چهلسو اجرا می شود شامل هزاران کد تخفیف و قیمت های باور نکردنی می باشد که جهت تشویق مشتریان به خرید ارائه می شود.

 

تبلیغات چهلسو

چهلسو بستری برای دیده شدن بهتر محصولات فروشندگان در جستجوی موتور های جستجو مانند گوگل فراهم آورده است. همچنین با تبلیغات گسترده در سطح اینترنت به صورت google Ads ، بنرهای ثابت در وب سایت های پر بازدید و  همچنین تبلیغات بنری از طریق آژانس های مارکتینگ زمینه را برای دیده شدن بیشتر فروشگاه مجازی فروشندگان ایجاد نموده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: