انواع قالب برای فروشگاه ساز اپن کارت
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 7 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

انواع قالب برای فروشگاه ساز اپن کارت

انواع قالب برای فروشگاه ساز اپن کارت

قرنطینه خانگی یعنی مرگ کسب و کار شما، قالب اپن کارت راه حلی ارزان و سودمند

فروشگاه ساز اپن کارت روشی برای معرفی محصولات و کسب و کار شما

اینکه شخص بزرگی مثل بیل گیتس میگه “اگر کسب و کار شما در بستر اینترنت نباشد ، تا چند سال آینده کسب و کارتان اصلا وجود نخواهد داشت”  الکی نیست. همین روزهایی که در قرنطینه خانگی هستیم و نمیتونیم کسب و کارمون رو مدیریت کنیم به این موضوع پی می بریم.

شیوع ویروس کرونا یه تهدیده یا فرصت؟ اگر ذهن فعال و مثبتی داشته باشید قطعا به این نتیجه خواهید رسید که همین روزهای قرنطینه بهترین فرصت برای یادگیری و راه اندازی کسب و کار در بستر اینترنت می باشد.

اگر محصولی برای فروش دارید (هر نوع محصولی: ابزارآلات ، میوه ، خواروبار ، لوازم خانگی و ..) بهترین راه را برای شما پیشنهاد میکنیم.

با یک قالب اپن کارت 3 میتوانید صاحب یک سایت فروشگاهی شوید و با چند افزونه اپن کارت میتونید سایتتونو قدرتمند تر کنید . همچنین یک اپلیکیشن اندروید و پیج اینستاگرام میتونه قدرت شمارو افزایش بده.

پس وقتشه که به سایت دایاتم مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید تا کسب و کار شما رو آنلاین کنیم و از فرصتی که به دست اومده به نحو احسن استفاده کنید. ما در کنار هم میتوانیم نه تنها کرونا بلکه خیلی چیزها از جمله مرگ کسب و کارمان را هم شکست دهیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: