کاشت مو تنها در ناحیه طاسی یا کاشت کامل حتی قسمت های کرکی و ضعیف؟
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
ن : khashayars

کاشت مو تنها در ناحیه طاسی یا کاشت کامل حتی قسمت های کرکی و ضعیف؟

کاشت مو تنها در ناحیه طاسی یا کاشت کامل حتی قسمت های کرکی و ضعیف؟

تراکم کاشت مو؟

بانک مو و آسیب به بانک مو؟

تمام مراجعین کاشت مو به دنبال انجام یک باره این عمل هستند و از شنیدن جمله موهای خودتون ریخته که تراکم کم شده و ... بعد از گذشت 1 الی 2 سال عصبانی هستند. اما چه کار باید کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید...

کاشت موی طبیعی روشی است که امروزه در تمام دنیا برای افرادی که با مشکل طاسی سر روبه رو هستند انجام می پذیرد. اما قبل از تصمیم به کاشت مو باید چند موضوع مهم شامل بانک مو، از بین بردن موهای کرکی و ضعیف و تراکم را بررسی کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.

Untitled-1

موضوع اول بانک مو است، به محلی که اهدا کننده گرافت های مو میباشد اصطلاحا بانک مو میگویند که به ترتیب اولویت پشت سر، ریش، موی سینه در آقایان و سایر قسمت های دارای موی بدن می باشد. نکته مهم در این قسمت جلوگیری از آسیب به بانک مو با انتخاب مناسب ترین روش برداشت است. همچین قابل ذکر است که انتخاب اشتباه در این مورد شانس عمل های مجدد و یا ترمیم را از متقاضیان میگیرد. از این رو بهترین تکنیک برای برداشت از بانک مو روش micro fit بوده چرا که بدون انجام جراحی و توسط هولدرهای میکرو با ظرافت بسیار بالا انجام می‌پذیرد.

موضوع دوم از بین بردن موهای کرکی است. افرادی که برای کاشت مو مراجعه می کنند عمدتا جدای از طاسی در بخش هایی از سر در قسمت های دیگر دارای موهایی ضعیف یا کرکی می باشند، که در اکثر موارد بعد از انجام کاشت مو با گذشت زمان ضعیف تر شده و میریزند. از این رو متقاضیان باید به این موضوع دقت کنند. در تکنیک micro fit این امکان وجود دارد تا تمام موهای اسیب دیده با موهای سالم و ضخیم ناحیه بانک مو تعویض گردند تا بعد از گذشت چند سال شاهد کم پشتی در کاشت مو نباشیم.

در نهایت مسئله تراکم کاشت حائز اهمیت بوده، باید دقت شود که با توجه به سطح طاسی و موهای آسیب دیده شما چه تراکمی مورد نیاز است؟ که در برخی از موارد به دلیل زیاد بودن سطح طاسی عمل های کاشت مو به صورت دوروزه یا چند مرحله برای رسیدن به حداکثر تراکم انجام می پذیرند. در تکنیک یاد شده با عنوان micro fit امکان برداشت حداکثر گرافت از محل بانک مو و در نتیجه بالاترین تراکم کاشت مو وجود دارد. شما عزیزان میتوانید برای تفهیم دقیق تر موضوع کاشت مو با تراکم بالا و موضوع از بین بردن موهای کرکی نمونه های آن را در لینک زیر در اینستاگرام مشاهده نمایید.

https://www.instagram.com/tehran_beautycenter/

بزرگترین مجموعه زیبایی تهران ارائه دهنده اختصاصی و انحصاری کاشت مو micro fit در کشور با ثبت بالاترین تراکم کاشت مو در کشور مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر

 

این مطلب صرفا یک رپرتاژ آگهی می باشد و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل متن رپرتاژ آگهی قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: