در مورد لپ تاپ استوک چه می دانید
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

چهار شنبه 4 تير 1399
ن : khashayars

در مورد لپ تاپ استوک چه می دانید

در مورد لپ تاپ استوک چه می دانید

در مورد لپ تاپ استوک چه می دانید

شاید بارها به شما گفته اند که اگر می خواهی یک لپ تاپ عالی بخری، لپتاپ استوک بگیر. منظور از کلمه ی استوک و لپ تاپ استوک چیست ؟

به یاد داشته باشید، تفاوت های زیادی میان لپ تاپ استوک و لپتاپ های دسته دوم وجود دارد. کیفیت لپ تاپ استوک بسیار بالاست. با توجه به این کیفیت بالا، قیمت خرید لپ تاپ های استوک بسیار مناسب است.

برای همین آن را برای بسیاری از افراد گزینه ای ارزشمند ساخته است. لپ تاپ های استوک گاه تنها کارتون آنها باز شده است و بدون هیچ دلیل فنی و سخت افزاری به کارخانه برگشت خورده اند. این لپ تاپ ها بدون کارکرد و با کمترین میزان کارکرد با قیمت های بسیار پایین تر به داخل کشور آورده می شود و در فروشگاههای معتبر لپ تاپ استوک به فروش می رسند.

چنارو لیستی از بهترین لپتاپ های استوک را برای شما به فروش گذاشته است که می توانید از آنها دیدن کنید.

لپ تاپ استوک خارجی

انواع لپ تاپ استوک آمریکایی و لپ تاپ استوک اروپایی برندهای معتبر مانند لنوو، اچ پی، ایسوز و  ... لپ تاپ های استوک خود را به دیگر کشورهای متقاضی می فروشند.

یکی از بهترین فروشگاههای لپ تاپ استوک ارزان در دبی واقع شده است. اگر به دنبال خرید لپ تاپ های استوک هستید، حتما باید به نکاتی توجه داشته باشید تا خرید شما بدون نقص باشد.

  • پیچ ها را چک کنید: پیچ ها، در واقع یک قفل کلاچ دار هستند. اگر بر روی این پیچ ها دقت کنید، چنانچه رنگی نقره ای و آثار باز شدن دیدید، می توانید دلیل آن را از فروشنده بپرسید. گاها برای ارتقا قطعات لپتاپ این پیچ ها باز و بسته می شوند.
  • پورت و اتصالات: تمام درگاههای اتصال لپتاپ را آزمایش کنید. این اجزا قابل تعویض و تعمیر نیستند. از سلامت و بی ایرادی پورت ها مخصوصا HDMI و USB اطمینان حاصل کنید.
  • هارد دیسک SSD: یکی از موارد مهم در خرید لپ تاپ استوک همین مورد است. برای تست می توانید از نرم افزارهایی مانند HD Sentinel استفاده کنید.
  • مانیتور و کارت گرافیک را حتما بررسی کنید: برای کسانی که به دنبال لپ تاپ استوک رندرینگ هستند این مساله اهمیت پیدا می کند. کارت گرافیک، نوع آن و مشخصات آن را به دقت با نیازهای موتور رندرینگ و نرم افزارهای خود تطبیق دهید. البته همانطور که میدانید لپ تاپ ها امروزه دو تا کارت گرافیک دارند، یکی کارت گرافیک خود سیستم  ویکی بالاتر از آن که برای کارهای گرافیکی سنگین می توانید روی آنها سوییچ کنید. البته با نصب و اجرای یک بازی به مدت 10 تا 15 دقیقه نیز می توانید کارت گرافیک را بررسی کنید.
  • حافظه رم: از مقدار رم واقعی لپ تاپ استوک مطمئن شوید. مدلی که می خواهید خریداری کنید را در اینترنت سرچ کنید و ویژگی های اصلی آن را به خاطر داشته باشید.
  • باتری و شارژر را چک کنید: باتری سالم بسیار مهم است. اگر باتری شارژ لپتاپ را سریع خالی می کند، سریع فروشنده را در جریان آن بگذارید.
  • سیستم خنک کننده: اگر لپ تاپ استوک سیستم خنک کننده ی خوبی نداشته باشد، شما مجبور خواهید بود آن را در طولانی مدت عوض یا با هزینه های زیاد تعمیر کنید.

خرید لپ تاپ استوک گیمینگ

اگر قصد خرید لپتاپ های استوک ضمانتی و اصل را دارید، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید. این لپ تاپ ها را باید در نهایت تمیزی و بدون هیچ تغییر رنگ ولک دریافت کنید. این را باید در مانیتور لپ تاپ نیز چک کنید. لپ تاپ های استوک تفاوت های بسیار ریزی با لپ تاپ های صفر کارکرد دارند که تنها با تحقیق و مشاوره از کارشناسان این زمینه می توانید یک خرید موفق داشته باشید. تعدادی از بهترین لپتاپ های استوک در وبسایت ما به فروش گذاشته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: