مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید و رفع آن
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

چهار شنبه 4 تير 1399
ن : khashayars

مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید و رفع آن

مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید و رفع آن

با پيشرفت علم و فناوري وسايل الكترونيكي از جمله يخچال فريزرها نيز پيشرفت چشمگيري در زمينه طراحي و ساخت داشته اند. با پيچيده تر شدن وسايل الكترونيكي از جمله سايد باي سايد،رفع عيب اينگونه دستگاهها نيز پيچيده تر ميشود. تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید از جمله اموری بوده که باید توسط مرکز خدمات پس از فروش یخچال صورت گرفته و تعمیرات یخچال تهران نوین با شعب متعدد در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران خدمات 24 ساعته ارائه کرده و تعمیرکار مجاز در کمتر از 2 ساعت در محل شما حاضر شده و خدمات خود را با ارائه ضمانت کتبی ارائه میدهد.  چنانچه یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما دچار هرگونه مشکل شد یا نیاز به سرویس داشت میتوانید به راحتی از خدمات تعمیر و سرویس یخچال در تهران بهره بگیرید.

با توجه به مدرن بودن یخچال های امروزی برخی از مشکلات به وجود آمده در قالب ارور روی نمایشگرهای یخچال نمایش داده شده که این راهنمای اصلی برای رفع مشکل یخچال بوده.

برخی از مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید برندهای سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک، فریجیدیر، دوو ، زیمنس، مابه و پروفایل در ادامه آورده شد که با کلیک روی هر مطلب به راحتی میتوانید علت ارور یا مشکل را متوجه شده و نسبت به رفع مشکل برآیید.

·        ارور SY EF در سايد فريجيدر

·        علت روشن شدن چراغ آلارم فريزر زيمنس

·        علت صداي يخچال فريزر سامسونگ

·        علت ارور hrs در يخچال جنرال الكتريك

·        علت چشمك زدن درجه يخچال فريزر سامسونگ

·        علت خنك نكردن سايد باي سايد دوو

·        ارور 00 در یخچال ساید جنرال الکتریک

·         تجمع آب در زير كشوي جا ميوه اي

·        فريزر خنک ميكند اما سرماي قسمت يخچال كم است

·        آب ريزي از زير يخچال

توجه داشته باشید که هر صدای نامتعارف یا عملکرد غیر معمول در یخچال فریزر یا ساید بای ساید نمایانگر مشکل در یک قطعه از آن بوده که نیازمند بررسی و تعمیر بوده و در صورت بی توجهی امکان آسیب جبران ناپذیر به سایر قطعات وجود داشته که موجب تحمیل هزینه های زیادی خواهد شد که در صورت تعمیر به موقع این اتفاق رخ نداده و عملکرد کل مجموعه بهبود پیدا خواهد کرد. برای نمونه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک یا گرفتگی محل خروج سیستم دیفراست و ده ها مشکل کوچک دیگر، که به راحتی توسط نمایندگی تعمیرات یخچال تهران برطرف گردیده و میتواند موجب از کار افتادن کامل یا قسمتی از یخچال فریزر یا ساید بای ساید شود .

تعمیرات یخچال تهران به عنوان نمایندگی اختصاصی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید خدمات خود را بصورت شبانه روزی ارائه داده، در ادامه نشانی سایت و شماره تلفن‌ها دکر شده است.

https://www.تعمیر-یخچال.com

نمایندگی تعمیرات یخچال شمال تهران:22861174

مرکز تعمیرات یخچال غرب تهران: 44376210

نمایندگی تعمیرات یخچال شرق تهران: 77814910

نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال تهران:88452316

نمایندگی مرکزی نوین علاوه بر یخچال فریزر کلیه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر را در محل انجام داده. از این جمله مشکلات ماشین لباسشویی میتوان به ارور  flash ماشین لباسشویی جنرال الکتریک اشاره کرد برای مشاهده اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس زیر مراجعه فرمایید.

https://novinrepairs24.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: