با انواع دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال آشنا شوید
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

چهار شنبه 4 تير 1399
ن : khashayars

با انواع دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال آشنا شوید

با انواع دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال آشنا شوید

انواع دستگیره هوشمند و قفل دیجیتال الکترونیکی را می توان به دستگیره های دیجیتالی رمزی، قفل اثر انگشتی و قفل کارتی تقسیم نمود که قفل کارتی هتلی یکی از آنهاست. در اینجا معرفی مختصری از هر کدام از برند ALOCK می پردازیم.

 

دستگیره هوشمند چیست؟

دستگیره هوشمند به دستگیره هایی گفته می شود که معمولا بر روی درب خانه و درب های آپارتمانی نصب شده و علاوه بر استفاده از کلید برای باز شدن می توان آنها را به کمک کارت یا رمز یا اثر انگشت و یا حتی موبایل نیز باز نمود.

انواع دستگیره دیجیتال به چه شکل است؟

دستگیره دیجیتال را می توان بر روی درب ورودی منزل، درب حیاط، درب کمد و یا درب هتلی نیز نصب نمود و تفاوتی ندارد که دستگیره دیجیتال روی درب ضد سرقت نصب شود و یا درب منزل ساده.

از جمله این دستگیره ها می توان به دستگیره دیجیتال ALOCK اشاره نمود.

 

قفل دیجیتال یا دستگیره هوشمند چگونه کار می کند؟

اگر درب منزل یا قفل آپارتمان شما مجهز به قفل دیجیتال باشد شما تنها با به خاطر سپردن رمز درب برای همیشه از همراه داشتن کلید بی نیاز خواهید شد. در واقع شما با وارد کاردن کد رمز مورد نظر بر روی دستگیره درب دیجیتال ALOCK می توانید وارد خانه شوید.

 

قفل اثر انگشتی چیست؟

شما می توانید به شکل ساده با استفاده از قفل اثرانگشتی بدون کوچکترین زحمتی امکان باز کردن درب را تنها با لمس قفل با انگشت دست خود داشته باشید. برای این منظور می توانید به هر تعداد که نیاز است اثر انگشت بر روی دستگیره درب اثرانگشتی ALOCK تعریف کرده و در زمان استفاده تنها با اثرانگشت خود درب آپارتمان خود را باز کنید.

 

دستگیره ‌های آنلاین موبایلی چگونه کار می کنند؟

شما به وسیله قفل های آنلاین دیجیتال ALOCK می توانید فرمان باز و بسته شدن درب را از راه دور و تنها از طریق موبایل به صورت آنلاین انجام داده و حتی تردد افراد در بازه های زمانی مختلف را به وسیله این دستگیره دیجیتال گزارشگیری نمائید.

برای این منظور باید دانلود برنامه قفل اثرنگشت و یا دانلود نرم افزار قفل دیجیتال ALOCK را بر روی گوشی اندروید و یا iOS خود انجام دهید و سپس از طریق این برنامه ها درب ضد سرقت خود را باز نمائید.

لازم به ذکر است مهم نیست قفل اثر انگشتی و موبایلی بر روی گوشی سامسونگ و یا آیفون نصب شده باشد. مهم این است که از طریق برنامه قفل هوشمند ALOCK می توانید درب مورد نظر را از راه دور و به صورت آنلایت باز نمائید.

 

انواع قفل کارتی هتلی و کاربردهای آن

با توجه به تکنولوژی روز دنیا و نیاز جامعه هتل‌داران و در نظر گرفتن خواسته‌های میهمانان، قفل دیجیتالی کارتی و دستگیره‌های هتلی مختلفی طراحی و تولید کرده شده است که قفل هتلی ALOCK یکی از آنهاست. به طور کلی قفل کارتی هتلی ALOCK را می‌توان به این گروه‌ها تقسیم کرد.

  • دستگیره‌ ها و قفل کارتی هتلی آفلاین که این گروه از محصولات جزو پرفروش‌ترین، پرکاربردترین و در عین حال کم هزینه‌ترین قفل‌ کارتی در دنیا می‌باشند.

این دسته از دستگیره‌ها با تکنولوژی رادیو فرکانسی مایفر 13.56 طراحی شده‌اند. این محصولات دارای بیشترین نوع تنوع در گروه قفل ‌های هتلی ALOCK می‌باشد.

دلیل این تنوع، محبوبیت آفلاین بودن و تکنولوژی‌های خاص به کار رفته در این محصولات بوده که در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار دنیا بسیار پرفروش و بادوام می‌باشند.

  • قفل کارتی هتلی آنلاین نیز نوع دیگری از این نوع دستگیره درب هوشمند به حساب می آیند که علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات فوق با تکنولوژی آنلاین قادر به ارائه وضعیت لحظه‌ای قفل اتاق، گزارش تردد افراد، میزان باتری موجود روی قفل کارتی هتلی، فعال و غیر فعال بودن قفل شب بند و... می‌باشند. هلتداران با قفل کارتی آنلاین قادر به پذیرش به صورت آنلاین و باز نمودن درب اتاق بدون نیاز به کارت هستند. این دسته از قفل ها نیز توسط ALOCK تولید می شوند.

تجهیزات جانبی هتلی:

میزبانی از میهمانان هتل‌ها یکی از مهم ترین نکاتی است که در دانشگاهها به هتل داران و دانشجویان آموزش داده میشود. یکی از ابزارهای میزبانی مناسب در هتل‌ها تجهیزات به کار رفته در آن است.

از جمله دیگر محصولات تولید شده توسط گروه قفل های هوشمند و دستگیره های دیجیتال ALOCK می توان به تجیهزات جانبی هتلی اشاره نمود. شرکت قفل دیجیتالی کارتی ALOCK یکی از کامل ترین سیستم های میزبانی هتلی را در اختیار دارد.

دستگیره ‌های الکترونیکی، پنل های نمایشگر اتاقی لمسی، پاورسوئیچ و کارت هولدرهای تخصصی هتلی، پنلهای لمسی فرامین هتلی و همچنین پنلهای سر تختی با قابلیت کنترل فرامین هتلی و کنترل روشنایی چراغها، کنترل کننده های آسانسور و.... از انواع تجهیزات جانبی هوشمند بوده و می توان به پنل نمایشگر اتاقی، پاورسوئیچ – کارت هولدر و پنل سر تختی نیز در این زمینه اشاره نمود.

 

درباره دستگیره هوشمند و قفل کارتی ALOCK چه می دانید؟

مجموعه دستگیره هوشمند و قفل های کارتی هتلی دیجیتال ALOCK از سال 1387 با ثبت اختراع سیستم قفل الکترونیک و دیجیتال رمزی پا به عرصه تکنولوژی قفل درب و دستگیره های هوشمند گذاشت.

 

معرفی شرکت قفل و دستگیره هوشمند ALOCK

ALOCK  یک برند ایرانی است که محصولات خود را در ایران و با استفاده از قطعات ساخت ژاپن تولید می‌کند. این مجموعه با همت جوانان پر توان و باانگیزه ایرانی شروع به فعالیت کرده و پس از بررسی محصولات موجود در بازار ایران و جهان و شناخت تکنیک‌ها، محاسن و معایب آن‌ها اقدام به طراحی صنعتی چند مدل دستگیره دیجیتال کرد. پس از مذاکره با شرکت‌های خارجی برای تامین قطعات با کیفیت اقدام به تولید دستگیره های دیجیتال کارتی و رمزی نمود.

انواع محصولات قفل دیجیتال ALOCK

دستگیره های کارتی مناسب برای هتل‌ها و ادارات با تکنولوژی‌های روز طراحی و تولید شدند. دستگیره های رمزی با قابلیت ثبت تعداد کاربران بالا و مقاوم در برابر آسیب مکانیکی نیز ساخته شد. پس از آن دستگیره های اثر انگشتی طراحی و عرضه شدند. با توجه به استقبال خریداران از کیفیت این محصولات، تکنولوژی‌ها به روزتر شدند. دستگیره ها به سیستم های گزارش‌گیری، تولید رمزهای یک‌بار مصرف و ... مجهز شدند.

به لطف الهی این محصولات نیز مورد پسند خریداران قرار گرفت. نیاز بعدی قفل های کاملا هوشمندی بودند که بتوان از مکان های مختلف دنیا آن‌ها را کنترل کرد. بر همین اساس دستگیره های هوشمند موبایلی طراحی و تولید شدند. محصولاتی که جزو پرفروش‌ترین‌های بازار ایران به شمار می‌آیند.

 

ارائه خدمات پس از فروش عالی

یکی از دلائل پیشرفت فروش و گسترش این محصولات در بازار ایران را به جرات می توان سرویس‌پایه بودن این محصولات دانست. مانند شرکت کامپیوتری Dell که این شرکت برای اولین بار کامپیوترهای تک عددی تولید می‌کردند و تمرکز خود را بر روی سرویس‌محوری و خدمات پس از فروش عالی قرار دادند. رفته رفته با گذشت زمان و شناخت مشکلات محصولات تولید شده و ارتقاء آن‌ها در مراحل بعد و حفظ کیفیت خدمات پس از فروش محصولات، این برند در بین مردم آمریکا شناخته شد.

همین روش را ALOCK نیز انتخاب کرده است. محصولاتی که سرویس‌پایه طراحی شدند. سرویس‌های 5 ساله رایگان. شعار مجموعه این بود محصولی باید ساخته شود که تا 5 سال هیچ گونه هزینه‌ای برای سرویس‌دهی و پشتیبانی برای خریدار و فروشنده ایجاد نکند.

اگر محصولی با این قابلیت طراحی و تولید شود می‌تواند در بلند مدت سهم بزرگی در بازار را از آن خود کند. همین طرز فکر سبب شد قطعات محصولات از شرکت‌های مهم دنیا انتخاب شوند. قطعاتی از شرکت‌های  TDK، Morata، Mabuchi  ژاپن، Atmel  آمریکا، NXP  هلند، SP  محصول مشترک ایتالیا و فرانسه، اسکنرهای سوئدی FTP و ...

 

مزایای محصولات دستگیره کارتی و قفل دیجیتالی  ALOCK

  • قفل های دیجیتال ALOCK با 15 سال سابقه در زمینه طراحی، تولید، واردات و عرضه بیش از 118 مدل از انواع قفل‌های دیجیتال و در اختیار داشتن رزومه‌ای بسیار قدرتمند توانسته است یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرضه‌کننده قفل و تجهزات دیجیتال در ایران باشد.
  • محصولات ALOCK با قطعات ساخت ژاپن تولید شده و دارای پنج سال گارانتی تعویض بی‌قید و شرط می‌باشند.
  • این برند ثبت شده با در اختیار داشتن استانداردهای روز دنیا مانند ISO9001، FCC، CE، CE ISO14000 دارای کیفیتی کم نظیر در میان دیگر برندهای عرضه‌کننده قفل دیجیتال می‌باشد.
  • طی کردن مراحل مختلف و سنگین تست‌های فیزیکی، مکانیکی، تست‌های نمک و تست‌های فنی بردهای الکترونیکی سبب شده تا محصولات ALOCK دارای کیفیتی با دوام و قدرتمند برای استفاده طولانی مدت خریداران باشند.

 

گواهینامه‌ها

شرکت ALOCK تا کنون موفق به دریافت استانداردهای متعدد بین المللی شده است که حاکی از کیفیت بالای محصولات قفل دیجیتال این برند می باشد. برخی از این استانداردهای روز دنیا که توسط مجموعه ما دریافت شده اند، شامل CE اروپا، FCC آمریکا،ISO 9001  از QAL انگلستان و تائیدیه شرکت بازرسی مهندسی ایران می‌شود.

از این رو به جرات می‌توان اذعان داشت قفل های هوشمند و کارتی ALOCK دارای بالاترین کیفیت در ایران هستند. ضمن این‌که پویایی و به روز بودن گروه سبب طراحی و تولید محصولات متنوع و ایمن شده است.

به طوری که تا به حال 38 مدل دستگیره دیجیتالی هوشمند در کلاس‌های مختلف توسط این برند به ثمر رسیده است. ما تلاش نموده‌ایم با ایجاد تنوع در محصولات خود، سبب تامین سلایق مختلف خریداران و مشتریان گرامیمان گردیم.

 

خدمات و سرویس‌های ما را ارزیابی کنید!

در جهت کسب رضایت مشتریان عزیزمان، کلیه نمایندگان رسمی، نصاب‌ها و سرویس‌کاران محصولات ALOCK تحت آموزش قرار گرفته و سپس در زمینه فروش، سرویس محصولات و خدمات پس از فروش آن‌ها، با افتخار در لیست همکارانمان قرار می‌گیرند.

خریداران عزیز می‌توانند به نحوه فروش و خدمات‌دهی پس از فروش هر یک از همکاران ما امتیاز داده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارند تا به این صورت نهایت تلاش خود را برای افزایش کیفیت خدمات و محصولاتمان به کار بندیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: