تور صربستان آژانس قصر زرین میترا
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

چهار شنبه 26 مهر 1396
ن : khashayars

تور صربستان آژانس قصر زرین میترا

تور صربستان آژانس قصر زرین میترا

صربستان سرزمینی سرسبز در اروپای شرقی بوده و بشدت مورد توجه توریست های بین المللی و خوشبختانه اخیرا توریست های ایرانی قرار گرفته است . برای شما که به دنبال تور خاص و سفری رویایی و فراموش نشدنی هستید  آفر تور صربستان  آژانس قصر زرین میترا یک گزینه ویژه برای شما خواهد بود . صربستان یکی از کشورهای حوزه یوگوسلاوی سابق و طبیعتا بشدت سرسبز و زیباست . مناظر زیبای این کشور هرگز ار یاد توریستهایی که به آن مسافرت کرده اند نخواهد رفت . بهتر است قبل از رزرو تور صربستان ، یک گشتی در اینترنت بزنید و سعی کنید بیشتر با جاذبه های توریستی صربستان آشنا شوید . زیرا این باعث خواهد شد با آگاهی بیشتری به سفر رفته و بهترین استفاده را از تک تک دقایق سفر ببرید .

جاذبه های توریستی صربستان

می دانیم بلگراد پایتخت این صربستان از توریستی ترین شهرهای اروپاست و توریستهای زیادی همه ساله تور بلگراد را به نقاط دیگر جهان ترجیح می دهند . جاذبه های گردشگری بلگراد برای گردشگران بسیار جذاب می باشد . بهترین هتلهای صربستان نیز توسط این آژانس مسافرتی برای شما تدارک دیده شده است . این آژانس گردشگری معتبر غیر از تور صربستان ، تورهای دیگری به نقاط دیگر جهان نیز برای هموطنان عزیز تدارک دیده است که بطور خلاصه چند تا از آنها را معرفی می نماییم :

تور سریلانکا

کشور سریلانکا یکی از کشورهای آسیای جنوبی و به نوعی زیر مجموعه ای از شبه قاره هند محسوب می گردد . تور سریلانکا کلمبو – بنتوتا ارائه ی دیگری از آژانس قصر زرین میترا است . جاذبه های توریستی سریلانکا همه ساله گردشگران بسیاری را از همه جای دنیا بویژه اروپا به این کشور زیبا می کشاند . این آژانس برای این تور نیز مانند سایر تورهای خود بهترینهتل های سریلانکا را هماهنگ کرده است .

جاذبه های توریستی سریلانکا

تور مراکش

کشور مراکش از کشورهای بشدت زیبای شمال آفریقا بوده و به همراه مصر و تونس ، کشورهای توریستی این منطقه را تشکیل می دهند و قطعا دیدن کازابلانکا برای علاقمندان سفر خالی از لطف نخواهد بود . بسیار ارزشمند است که ابتدا تحقیقی در مورد جاذبه های توریستی مراکش انجام دهید تا صحت عرایض ما در مورد این کشور را تصدیق فرمایید . تور مراکش که شامل تور کازابلانکا هم می شود و توسط این آژانس معتبر با رزرو کردن بهترین هتل های مراکش برای شما تدارک دیده شده قطعا می تواند سفری آرام و لذت بخش همراه با خاطرات شیرین و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند .

جاذبه های توریستی مراکش

تور استانبول

کشوز ترکیه همسایه غربی کشور ما یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای هموطنان عزیزمان است . جاذبه های گردشگری ترکیه بشدت برای ایرانیها دوست داشتنی است . بوِیژه جاذبه های گردشگری استانبول خیلی از ایرانیها را مجذوب کرده است . همیشه وقتی به کنار یکی از جاذبه های تاریخی استانبول پای بگذاریم تعداد زیادی از هموطنانمان را می توانیم ملاحظه فرماییم . تور استانبول ترکیه که توسط این آژانس تدارک دیده شده، با خدماتی ویژه سفری متفاوت و خاطره انگیز تر به این شهر زیبا را برای شما رقم خواهد زد .

جاذبه های گردشگری استانبول

ویزا شینگن

دیگر خدمتی که توسط این آژانس هواپیمایی و توریستی معتبر انجام می گیرد گرفتن ویزا شینگن است . ویزای شینگنچیست ؟ حدود سی سال پیش کشورهای اروپایی طی یک قرارداد پذیرفتند که تمامی اتباع کشورهای اروپایی بتوانند بدون ویزا به این کشورها وارد شوند که مشکلات بین مرزی برای رفت و آمد به حداقل برسد. یعنی اگر از هرکدام از این کشورها که اسمشان در انتهای متن قید شده ویزای شینگن بگیرید، به راحتی می‌توانید در مدت اعتبار ویزا که معمولا سه ماه است به بقیه کشورها هم بدون نیاز به ویزا سفر کنید.‌ بیست و شش کشور عضو این محدوده عبارتند از: آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس.

ویزای شینگن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ویزا شینگن, تور صربستان, تور استانبول, تور مراکش, تور سریلانکا,