دوربین هایک ویژن ; تحت شبکه (IP) یا Turbo HD
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 10 مرداد 1399
ن : khashayars

دوربین هایک ویژن ; تحت شبکه (IP) یا Turbo HD

دوربین هایک ویژن ; تحت شبکه (IP) یا Turbo HD

دوربین هایک ویژن یکی از بهترین برند های دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی در جهان به شمار می رود که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی دنیا به صورت انبوه تولید می شود و سهم بزرگی از فروش بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. دوربین هایک ویژن با دو تکنولوژی آنالوگ (Turbo HD) و تحت شبکه (IP) در جهان تولید می گردد. دوربین Hikvision با تکنولوژی تحت شبکه این امکان را به افراد می دهد که انتقال داده های تصویری را از طریق اینترنت انجام دهند. امروه با گسترش تکنولوژی بکارگیری دوربین های IP افزایش چشم گیری داشته است. این تکنولوژی قابلیت های جدیدی مانند کیفیت و بالای وضوح تصویر، تشخیص چهره و رمز گذاری را به ویژگی های قبلی خود افزوده است. راه اندازی و نصب دوربین مداربسته تحت شبکه از طرق مختلفی مانند وایرلس کابل های LAN ، بک مودم و روتر مورد انجام می گردد و در فضاهای وسیع و در صورت وجود دوربین های متعدد توسط مشتریان انتخاب می گردد.

 

از دیگر محصولات حفاظتی و سیستم نظارت تصویری هایک ویژن، دوربین آنالوگ یا Turbo HD است. هزینه دوربین Hikvision Turbo HD نسبت به دوربین های تحت شبکه پایین تر می باشد و نیز دارای کیفیت و وضوح تصویر بالایی است. دوربین آنالوگ هایک ویژن در بسیاری از ادارات ،ساختمان های مسکونی، و سازمان ها بسیار پرکاربرد می باشد. شرکت هایک 98 به عنوان یکی از نمایندگان مرجع اصلی فروش و با مشاوره تخصصی به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی می باشد.

 

تیم قدرتمند هایک 98 تحت عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران و سایر شهر ها دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی آن را با بهترین کیفیت و قیمت های اقتصادی را در پکیج های مختلف به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

بهترین مارک دوربین مداربسته، پر فروش ترین در دنیا

بهترین مارک دوربین مداربسته از پرطرفدارترین دوربین های خریداری شده می باشد قیمت مناسب، کیفیت بالا، وضوح تصویر و تناسب با نیاز مشتری از بارز ترین ویژگی های بهترین مارک دوربین مداربسته است. اما متاسفانه اجناس بی کیفیت در بازار و با قیمت های نا متعارف بدون ارائه گارانتی با افزایش روبروست. پس هنگام خرید بهترین مارک دوربین مداربسته بایستی به این نکات مورد توجه داشت.

سوال بسیار مهمی که هنگام خرید بهترین مارک دوربین مداربسته ممکن است به ذهن ما خطور کند. چه دوربینی می تواند امنیت محل کار یا ساختمان من را تامین کند؟ با ما هراه باشید تا پس از خواندن این مقاله جواب این سوال را پیدا کنیم.

داهوا یا هایک ویژن

کیفیت بهترین مارک دوربین مداربسته

کیفیت بهترین مارک دوربین مداربسته یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب این برند توسط کافرمایان و مشتریان است. در خط تولید بهترین مارک دوربین مداربسته تنوع در قیمت و کیفیت متناسب با نیاز مشتری در نظر گرفته شده است .

 

دوربین مداربسته هایک ویژن مناسب آپارتمان کدام است؟

از آنجایی که ساخت آپارتمان ها در اکثر مناطق با گسترش مواجه بوده است، ممکن است امنیت این افراد و منزل توسط جنایت کاران و دزدان به خطر بیفتد. از این رو بسیاری از مدیران ساختمان با نصب دوربین مداربسته با در نظر گرفتن نوع سازه می توانند بر رفت و آمد افراد نظارت داشته باشند و میزان وقوع خطر و جرم را کاهش دهند. دوربین مدار بسته در فضای پارکینگ، پاگرد ها، راه پله، پشت بام و فضای بیرونی نصب می گردد.

 

اما چه دوربینی را در این فضاها بایستی نصب کرد؟ دوربین Turbo HD هایک ویژن بهترین گزینه برای انتخاب است. توصیه ما برای محیط داخلی ساختمان دوربین های دام است و کیفیت وضوح تصویر 2 مگا پیکسلی به شما این امکان را می دهد تا با وضوح مناسبی تردد افراد را با جزییات زیر نظر بگیرید.

 

در جدول زیر می توانید پرفروش ترین بهترین مارک دوربین مداربسته را مشاهده نمایید.

 

برای دریافت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

علاوه بر انتخاب صحیح دوربین مداربسته، به خریداری تجهیزات جانبی آن نیاز است. دستگاه ذخیره ساز DVR یا NVR ، منبع تغذیه یا کابل های مورد نیاز از دیگر لوازم جانبی است که مشتریان در هنگام خرید باید به آن توجه مهمی داشته باشند. شما نیز میتوانید به اطلاعات مورد نیاز در مورد این تجهیزات در سایت هایک 98 دسترسی داشته باشید و با قیمت های مناسب این تجهیزات را تهیه نمایید.

 

بهترین دوربین مداربسته در طلا فروشی

از دیگر مکان هایی که نصب دوربین مدار بسته در آن دارای اهمیت است مرکز فروش طلا و جواهرات است زیرا این محیط های کاری مرکز توجه دزدان است. بهترین فضای نصب دوربین مدار بسته ویترین طلا و جواهرات، گاو صندوق، پیشخوان، و درب ورودی می باشد.

 

کیفیت دوربین مداربسته در طلا فروشی ها

ویترین و درب ورودی: هنگام خرید دوربین مداربسته باید توجه داشته باشید که درب ورودی و ویترین ها از فضای خارجی هستند و نیاز به وضوح و کیفیت بالا در تصاویر ضبط شده می باشد. کارشناسان هایک ویژن دوربین با کیفیت بالای 4 مگا پیکسلی را به مشتریان پیشنهاد می دهند.افزون بر کیفیت بالا ی تصویر نور محیط باید با روشنی خاصی کنترل گردد تا از نظر سخت افزاری سیستم ضبط تصویر با مشکل روبرو نشود.

 

تکنولوژی WDR از بهترین ویژگی های دوربین مدار بسته هایک ویژن است. این فناوری به همراه قابلیت زوم لنز شما را قادر به مشاهده جزییات می کند. از دیگر نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته این است که باید دستگاه DVR تهیه شده دارای ویژگی Face Detection یا تشخیص چهره باشد باشد تا در هنگام بروز جرم بتوان افراد مجرم را شناسایی نمود.

برای دریافت هرگونه اطلاعات تخصصی تر و هزینه بهترین مارک دوربین مداربسته به همراه تجهیزات جانبی (قیمت های اقتصادی) با مشاوران ما در تماس باشید.

بهترین بهترین مارک دوربین مداربسته برای شرکت ها و دفاتر اداری

دفاتر و شرکت ها از دیگر مکانهایی هستند که نصب دوربین مداربسته در آن الزامی می باشد. چنانچه محل کار شما دارای فضایی بسیار بزرگ است، توصیه می کنیم که از دوربین های تحت شبکه یا IP استفاده نمایید

لنزهای تعبیه شده در این دوربین  Varifocal می باشد. همچنین شما می توانید برای تحت نظر گرفتن رفت و آمد بیرونی دوربین مدار بسته بولت را تهیه نمایید.

وضوح تصویر 2 مگاپیکسلی بهترین کیفیت مناسب با این فضا ها می باشد و نیازی به وضوح تصویر بالاتری نیست.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته با تهیه تجهیزات جانبی آن امکان پذیر است. ما در هایک ویژن دستگاه دوربین مداربسته را به همراه تجهیزات جانبی اعم از دستگاه ذخیره ساز DVR و کابل ها و اتصالات را با قیمتی کاملا اقتصادی به شما ارائه می دهیم.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته هایک ویژن در دفاتر و شرکت ها

نظارت بر عملکرد کارکنان

  1. 2. افزایش بازدهی
  2. 3. تحت نظر گرفتن محیط به صورت 24 ساعته
  3. 4. تامین امنیت

بهترین دوربین مداربسته جهت نصب در مغازه و فروشگاه

فضای فروشگاه ها و مغازه ها به دلیل رفت و آمد بسیاری از افراد از دیگر مکان هایی است که به وجود دوربین مداربسته احتیاج دارد. در مجتمع هایی که دارای فضای وسیعی هستند نصب دوربین های تحت شبکه IP پیشنهاد می شود اما اگر فضای کاری شما بزرگ نیست می توانید دوربین های با کیفیت Turbo HD را انتخاب نمایید. نظارت داخلی از مهمترین وظایف تامین امنیت فروشگاه می باشد.

 

دوربین مداربسته دام هایک ویژن این امکان را به صاحبان کسب و کار فروشگاهی میدهد تا به صورت indoor بر فضای داخلی ساختمان نظاررت دقیقی داشته باشند. نکته قابل توجه این است که تعداد دوربین ها با توجه به فضای موجود تعیین می گردد.

 

تهیه دوربین مداربسته با تنوع در کیفیت و به صورت عمده به همراه تجهیزات جانبی با قیمت مناسب در بازار به دلیل نوسانات ارز بسیار مشکل می باشد. اما ما در هایک 98 تمامی موارد ذکر شده در زمینه ارائه بهترین مارک دوربین مداربسته را با قیمت های کاملا اقتصادی در اختیار شما قرار می دهیم. (دریافت قیمت دوربین هایک ویژن)

بهترین دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

مزایای نصب دوربین مداربسته در فضای پارکینگ بر کسی پوشیده نیست؛ زیرا با بهره گیری از آن میزان وقوع جرم به میزان چشم گیری کاهش یافته است. لازم به ذکر است که دوربین ها قابل نصب در فضای پارکینگ به دلیل حساسیت آن باید از قابلیت های خاصی برخوردار باشند. از آنجایی که در این فضا نور موجود بسیار کم و ارتفاع سقف تاحدی کوتاه است و امکان وقوع سرقت و تصادف زیاد است، بهره گیری از بهترین مارک دوربین مداربسته بسیار مهم است.

 

بهترین مارک دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

دوربین پیشنهادی کارشناسان هایک ویژن دوربین دام است. وضوح تصویر در این دوربین ها 2 مگا پیکسل است و باعث می شود که شما بتوانید محیط را با جزییات بیشتری در نظر داشته باشید. دارا بودن لنز Varifocal این امکان را به شما می دهد تا در زمان نیاز زاویه دید داشته باشید.

 

همانطور که پیشتر ذکر شد عدم وجود نور کافی در پارکینگ، فضای دید کاربران را تاحدی کاهش می دهد بنابراین شرکت هایک ویژن با افزودن قابلیت ICR موفق به بهبود تصویر دریافتی و تشخیص جزییات مانند وضوح در تشخیص پلاک خوردروها و… گردیده است. از دیگر مشکلات نظارت بر فضای پارکینگ وجود Noise می باشد. اما اگر دستکاه شما از ویژگی D2 یا DNR برخوردار باشد این مشکل به آسانی رفع می شود.

 

مشاوران ما در هایک 98 با ارائه مشاوره همه جانبه در مورد بهترین مارک دوربین مداربسته به همراه تجهیزات حفاظتی در 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند.

بهترین دوربین مداربسته جهت نصب در کارخانه ها

با گسترش صنعت و افزایش کارخانه ها در مناطق مختلف نیاز به نصب دوربین مداربسته جهت تامین امنیت کارکنان و متعلقات افزایش یافته است. اما در چه فضاهایی در کارخانجات بایستی بهترین مارک دوربین مداربسته نصب گردد؟

 

محل های قرارگیری ماشین آلات و تجهیزات

درب ورودی دفاتر و کارگاهها

آبدارخانه و کانتین ها

پارکینگ

محیط کارخانه

در محیط های کارخانه ای، به علت تعدد دوربین ها نصب دوربین های آنالوگ پیشنهاد نمی گردد. توصیه مشاوران فنی ما دوربین مداربسته تحت شبکه IP است. دوربین مدار بسته در فضای پارکینگ کاربری بسیار اختصاصی دارد بایستی دارای ویژگی ها ی جستجوی هوشمند، زوم و تغییر لنز و انتقال بالای تصاویر باشد.

 

تمامی تجهیزات جانبی و انواع دوربین مداربسته را متناسب با مراکز صنعتی و کارخانجات را از ما بخواهید. قیمت این پکیج های دوربین مداربسته کاملا مناسب است و با گارنتی 25 ماهه به شما ارائه می گردد.

 

سعی ما در تحریر این مقاله بر این بوده که جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه دوربین های مدار بسته با به شما ارائه نماییم و با شما نیز با در نظر گرفتن نیاز خود بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. علاوه بر این شما میتوانید به طور کاملا رایگان با مشاوره کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و از آخرین اخبار و قیمت پکیج های مختلف بهره مند شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: