نکات مهم در خرید لپ تاپ لنوو، ایسوس و لوازم جانبی کامپیوتر
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 16 شهريور 1399
ن : khashayars

نکات مهم در خرید لپ تاپ لنوو، ایسوس و لوازم جانبی کامپیوتر

نکات مهم در خرید لپ تاپ لنوو، ایسوس و لوازم جانبی کامپیوتر

 

لپ‌ تاپ لنوو، ایسوس و دیگر برندهای معتبر، دارای بازار فروش مناسبی در ایران و بازار جهانی هستند. امروزه رایانه های نقش ویژه ای در پیشرفت تکنولوژی داشته اند و در واقعیت عنصر اصلی پیشرفت لحظه ای تکنولوژی رایانه ها هستند. رایانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش ویژه ای در زندگی بشر دارند و بسیاری از امورات زندگی ما به وسیله رایانه ها انجام می گیرد. ما به صورت روزانه کارهای الکترونیک مختلفی را انجام می دهیم که در پس همه آنها رایانه ها قرار دارند. برای مثال برداشت و واریز پول به حساب، گشت و گذار در دنیای مجازی، تماشای تلویزیون و غیره مواردی هستند که بدون وجود رایانه ها امکان انجام آنها وجود ندارد. اگر چه در بسیاری از موارد ما به صورت مستقیم با رایانه ها در ارتباط نیستیم اما اگر رایانه ها نباشد این اقدامات امکان پذیر نیست. در نتیجه این مورد و بسیاری از موارد دیگر باعث شده که رایانه ها نقش ویژه ای در زندگی بشر داشته باشند. در گذشته بشر عمدتا از رایانه های خانگی برای انجام امورات خود استفاده می کرد، اما با گذشته زمان و پیشرفت تکنولوژی نمونه های جدید از رایانه، از جمله لپ تاپ ها تولید شدند که امروزه در امور اداری، مهندسی، آموزشی، کسب و تجارت و غیره کاربرد دارند و به همین دلیل داشتن این ابزار در کنار رایانه های خانگی یکی از لازمه های امورات خانگی، آموزش و کسب و کارهای دنیای امروز است.

لپ‌ تاپ لنوو، ایسوس و چند برند دیگر، محصولاتی هستند که از کیفیت عالی برخوردار می باشند و به همین دلیل همواره دغدغه اصلی خریداران این محصولات انتخاب مدل مناسب از میان محصولات متنوع است. ما در این مقاله قصد داریم شما برای برای خرید انواع لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی آنها یاری کنیم.

نکات مهم در خرید لپ تاپ لنوو، ایسوس و لوازم جانبی کامپیوتر

آشنایی با انواع لپ‌ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو یکی از پیشنهادهای مناسب برای خرید لپ تاپ است. لپ تاپ لنوو در کشور چین تولید می شود و کمپانی لنوو به عنوان بزرگترین تولید کننده کامپیوترهای شخصی در جهان شناخته می شود. این کمپانی لپ تاپ های خود را در مدل ها و کاربردهای مختلفی تولید می کند که از جمله انواع لپ تاپ لنوو می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad: این مدل توسط شرکت IBM آمریکا طراحی و مدتی در این شرکت تولید شد. استقبال زیاد از آن باعث شد که شرکت چینی لنوو امتیاز این محصول را خریداری کند و این محصول را با استانداردها و کیفیت قبلی تولید کند. از این لپ تاپ تا مدت های در ایستگاه فضایی ناسا استفاده می شد و امروزه لنوو آن را در مدل های جدید از جمله مدل دو منظور لپ تاپ و تبلت تولید می کند. از لپ تاپ های این سری می توان برای کاربری های ساده و حرفه ای استفاده کرد که مهمترین مدل های آن عبارتند از:
  • لپ‌ تاپ لنوو مدل Yoga: محصولات این سری لپ تاپ هایی انعطاف پذیر هستند که کیبورد قابل چرخش و نمایشگر لمسی از قابلیت های آنها به شمار می رود. این لپ تاپ در زیر مجموعه های مختلفی تولید می شود که لپ‌ تاپ لنوو Yoga 900 حرفه ای ترین مدل آن است و پس از آنها مدل های Yoga 700، Yoga 500 و Yoga 300 قرار دارند که در موارد حرفه ای تا معمول می توان از آنها استفاده کرد.
  • لپ تاپ لنوو Ideapad: این لپ تاپ نیز در مدل های مختلفی تولید می شود که Ideapad 700 گرانترین مدل بوده و پس از آن مدل های 500، 300 و 100 قرار دارند.
  • لپ‌ تاپ لنوو Legion: این لپ تاپ برای گیمرها طراحی شده و از لحاظ قیمتی و کاربردی به ترتیب در مدل های Legion Y520، Y720و Y920 تولید می شود.

لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های ایسوس همانند لپ تاپ لنوو کاربردی و متنوع

لپ تاپ لنوو تنها برند محبوب بازار ایران نیست و در کنار آن برند ایسوس نیز قرار دارد. ایسوس یک برند جهانی در قطعات جانبی رایانه است اما در کنار این کار مدل های مختلف لپ تاپ را نیز تولید می کند و کاربران آماتور تا حرفه ای و گیمرها می توانند از مدل های مختلف این برند استفاده کنند. از جمله مدل های لپ تاپ ایسوس می توان به این موارد اشاره کرد:

  • لپ‌ تاپ ایسوس :ZenBook این مدل برای امورات دانشجویی تا اداری کاربرد داشته و معمولا وزن پایین و بدنه فلزی دارند. از ویژگی های محصولات این مدل می توان به بدنه باریک، پردازنده‌های قدرتمند و نمایشگرهای با رزولوشن بالا اشاره کرد.
  • لپ‌ تاپ ایسوس ROG و TUF: این محصولات برای کارهای گرافیکی و گیمینگ بسیار مناسب هستند. صفحه نمایش با کیفیت در کنار گرافیک و پردازنده قوی مشخصه آنها است.
  • لپ‌ تاپ ایسوس VivoBook: این محصولات ارزان ترین دسته محصولات ایسوس هستند که برای امورات دانشجویی تا اداری کاربرد دارند.
  • لپ‌ تاپ ایسوس Chromebook: ایسوس این محصول را با سیستم عامل کروم به بازار عرضه کرده که برای کارهای دانش آموزی، دانشجویی، اداری، کسب و کار و غیره که پردازش های سنگین نیاز نیست، کاربرد دارند.

لوازم جانبی رایانه

نکات مهم در خرید لوازم جانبی کامپیوتر، لپ تاپ لنوو و ایسوس

لپ تاپ لنوو، ایسوس و به طور کلی تمامی برندهای لپ تاپ و رایانه محصولاتی هستند که علاوه بر کارکرد اصلی و برای تکمیل فرایند کاری خود نیاز به لوازم جانبی دارند. معمولا شرکت های تولید رایانه و لپ تاپ در کنار تولید این محصولات لوازم جانبی آنها را نیز تولید می کنند. به همین دلیل می توان در بازار فروش لوازم جانبی لپ تاپ و رایانه، برندهای مختلف مشاهده کرد. معمولا به دلیل کیفیت بالا و فروش فوق العاده بعضی از برندهای لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر، نمونه های تقلبی از محصولات آنها روانه بازار می شود و به همین دلیل باید در هنگام خرید این محصولات نهایت دقت و توجه را داشت تا بتوان محصولات اصل را خرید کرد. همچنین در کنار این موارد، برندهای کم اعتباری در بازار وجود دارد که قیمت های پایینی داشته و کاربران را تشویق به خرید می کنند. این برندها گاها فاقد کارایی مناسب هستند و خرید آنها به صرفه نیست، به همین دلیل بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر انجام داد.

لپ تاپ لنوو به همراه لپ‌ تاپ ایسوس، لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم جانبی لپ‌ تاپ محصولاتی هستند که در بازار ایران توسط مراکز مختلف عرضه می شوند اما می توان آنها را با بهترین کیفیت از مجموعه ام اس آی ایران تهیه کرد. این مرکز تخصصی به عنوان نمایندگی رسمی برندهای ایسوس، لنوو و همچنین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ شناخته می شود. و قیمت فوق العاده در کنار خدمات پس از فروش، مزایای خرید از مجموعه ام اس آی ایران هستند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی این فروشگاه به آدرس اینترنتی www.msi-iran.com مراجعه نمایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: