آشنایی با انواع پله های داخل خانه
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

چهار شنبه 19 شهريور 1399
ن : khashayars

آشنایی با انواع پله های داخل خانه

آشنایی با انواع پله های داخل خانه

پله اسپیرال

پله اسپیرال به پله هایی گفته می شود به شکل حلزون بوده و امروزه مورد انتخاب و توجه بسیاری از مخاطبان واقع می باشد در حالت کلی پله گرد که دارای چرخش 360 درجه می باشد به پله حلزونی یا پله اسپیرال شناخته می شود. کیفیت طراحی و زیبایی ظاهری بی نظیر این نوع پله ها سبب جذب افرادی که به دکوراسیون روز دنیا علاقه مند هستند، شده است.

به گونه ای که می توان گفت یکی از مهمترین دلایلی که سبب استفاده از این نوع راه پله ها در روزهای اخیر شده است تاثیر شگفت انگیز آن در طراحی داخلی خانه می باشد و در حال حاضر می توان در بسیاری از ساخت و ساز ها و پروژه های عمرانی شاهد پیاده سازی این نوع راه پله ها باشیم و هم چنین در اغلب قصرها و عمارت های معروف تاریخی از این نوع پله ها استفاده شده و به وضوح تاثیر بی نظیر آن در معماری داخلی لوکس عمارت ها را مشاهده می کنیم. کاربرد بسیار پله های اسپیرال سبب استفاده از آن در زمینه های مختلفی می باشیم.

پله استیل

پله استیل یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع راه پله هایی می باشد که با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بسیار در اولویت انتخاب بسیاری کاربران و مشتریان واقع می شود. در دنیای امروزه با در نظر گرفتن تحول عظیمی که در صنعت ساخت و ساز و ساختمان سازی به وجود آمده است شاهد ارائه و اجرای انواع راه پله ها با بهره مندی از متریال ها و مصالح مختلف می باشیم که با توجه به رشد شهرنشینی آپارتمان ها و ساختمان های دوبلکس افزایش یافته که این موضوع سبب افزایش تعداد تقاضای اجرای راه پله ها در فضای داخلی خانه شده است.

پله استیل به انواع پله هایی اطلاق می شود که به منظور ارتباط بین دو سطوح مختلف به شکل تمام استیل طراحی می شود البته برای جنس کف پله ها می توان از متریال های مختلفی از جمله شیشه، چوب، پلکسی و  بهره مند باشیم.

پله دوبلکس

پله دوبلکس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع راه پله های اجرایی در خانه ها و محیط کاری به شمار می رود. از دیرباز اجرای راه پله نقش بسیار مهمی را بین دو فضا در طبقات مختلف دارا بوده و هم چنین تاثیر اجرای راه پله ها در معماری داخلی قابل انکار نمی باشد. در حال حاضر در بسیاری از خانه ها از راه پله های دوبلکس استفاده می کنند که این موضوع بر زیبایی معماری داخلی بسیار تاثیر می گذارد. برای اجرای این مسئله در ساختمان ها بایستی یک سری نکات را در نظر داشته باشید تا بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی و با جذابیت بسیار آن را پیاده کنید.

خانه های دوبلکس در حالت کلی از شیک ترین و مدرن ترین سازه هایی می باشد که در سال های اخیر بر تعداد این نوع سازه ها افزوده شده و در این میان اجرای راه پله های دوبلکس از مهمترین عناصر اجرایی در این ساختمان ها می باشد .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: