مدیریت پیج اینستاگرام این عنصر اعتیاد آور برای من!
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

چهار شنبه 19 شهريور 1399
ن : khashayars

مدیریت پیج اینستاگرام این عنصر اعتیاد آور برای من!

مدیریت پیج اینستاگرام این عنصر اعتیاد آور برای من!

وقتی 17 ساله بودم و اینترنت پرسرعت یا همان ADSL تازه به ایران آمده بود شرکت های معدودی ارایه دهنده ی آن بودند و من چون سرم درد میکرد برای تکنولوژی ، اینترنت 1 ساله خریدم و در دنیایی به نام دیجیتال غرق شدم. به همین خاطر به ندرت کامپیوتر رو خاموش میکردم و بین جمع خانواده ظاهر میشدم.همین موضوع باعث شده بود تا پدرم بشدت عصبانی و اینترنت منزل را جمع آوری کند.در سالهای بعد شرکت های مخابراتی از غافله عقب نیافتادند و اینترنت ضعیفی را بر روی تلفن همراه پدید آوردند. اما کار همه ی ما را راه می انداخت و برای ارسال تصاویر کم حجم عالی به نظر می رسید که البته باز هم پدرم به دلیل استفاده ی بیش از حد و هزینه های بالای این امکان بار ها و بار ها اقدام به جمع آوری تلفن همراه من کرد با گسترش بستر اینترنت و رقابت شرکت های مخابراتی در پیشی گرفتن از هم، نسل 3 و 4 اینترنت تلفن همراه نیز ارائه شد. اوضاع روز به روز بهتر شد. طولی نکشید تا شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و توئیتر در دل کاربران جا باز کردند.

 

مدیریت پیج اینستاگرام من از کجا شروع شد؟

تقریبا در هر محفلی که پا میگذاشتیم صحبت از یکی از شبکه های اجتماعی بود. اما عمر فیس بوک در کشور ها بسیار کوتاه بود و جای خود را به برادر خود یعنی اینستاگرام داد. از ابتدای کار تصورم از اینستاگرام یک app بود که فقط فیلتر تصاویرش برایم خیلی جالب بود.با گذشت زمان متوجه شدم که مدیریت پیج اینستاگرام چندان هم کار ساده ای نیست.زیرا باید علاوه بر صرف وقت از الگوریتم های اینستاگرام هم برای بهتر دیده شدن استفاده کرد. باید اضافه کنم که دیگر پدرم شمشیر خود را در مقابل فضای مجازی غلاف کرد. علاقه ی من به اینستاگرام آنقدر زیاد شد که با درک بالای الگوریتم های آن و همچنین استفاده از فضای بصری توانستم اولین کار مدیریت پیچ اینستاگرام خود را در حدود 6 سال پیش بگیرم. امروز تیم بازاریابان برتر بیش از پیش و با تمام توان در این زمینه فعالیت میکند تا بتواند گره ای از کار هموطنان عزیزمان بگشاید.

 

 

کلمه کلیدی: مدیریت پیج اینستاگرام

آدرس: tazarv66.blogfa.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: