در کیش کجا اقامت کنیم؟
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 10 مهر 1399
ن : khashayars

در کیش کجا اقامت کنیم؟

در کیش کجا اقامت کنیم؟

کیش زیباترین جزیره در میان مجمع جزایر دریای خلیج فارس است که به دلیل تفریحات و همچنین دیدنی های طبیعی و تاریخی که در دل خود جای داده مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است. این جزیره محل خوبی برای یک ماه عسل به یادماندنی و همچنین گشت و گذار با خانواده خواهد بود. قبل از سفر به جزیره کیش بهتر است با مواردی آشنایی داشته باشید تا در طول سفر دچار هیچ گونه مشکلی نشده و از وقت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اطلاع داشتن از هزینه های سفر، بهترین زمان سفر، انتخاب بهترین رستوران های کیش، بلیط هواپیما و اقامتگاه های کیش از جمله ضروریات قبل از سفر خواهد بود. هر زمان از سال را که برای سفر خود انتخاب کرده باشید می‌توانید هتل های مختلفی را برای رزرو مشاهده کنید که البته هر یک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در ادامه به بررسی برخی از بهترین اقامتگاه های کیش پرداخته ایم:

 

اقامتگاه های کیش

کیش به دلیل اینکه به صورت هرساله مقصد خیل عظیمی از گردشگران قرار میگیرد دارای مراکز اقامتی متنوعی است که این مراکز اقامتی در جای جای نقاط این جزیره پراکنده شده و می‌توانید متناسب با خواسته خود نسبت به رزرو بهترین مورد اقدام نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از این اقامتگاه ها امکانات و خدمات متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه میدهند و به همین دلیل هر فردی می‌تواند متناسب با وسع مالی خود نسبت به رزرو اقدام نماید. هتل های جزیره کیش از 1 تا 5 ستاره فعالیت می‌کنند که هتل های 5 ستاره بیشترین و 1 ستاره کمترین میزان خدمات را به مسافران ارائه خواهند کرد. برای اقامت در کیش همچنین می‌توانید سوئیت یا یک خانه مسکونی نیز رزرو نمایید اما هتل ها به دلیل اینکه با تمامی نیازهای مسافران آشنایی دارند توانایی ارائه بهترین خدمات را برایتان خواهند داشت.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه های کیش شناخته می‌شود که 5 ستاره بوده و در طول دوره فعالیت خود توانسته رضایت اغلب مسافران را نسبت به خود جلب نماید. بزرگترین فضای سبز جزیره به این هتل اختصاص دارد و فضای بسیار بزرگی برای تفریح و خوشگذرانی خواهید داشت.نزدیکی به ساحل یکی از مهمترین مزیت های مارینا پارک کیش خواهد بود و به همین دلیل مسافران زیادی آن را برای اقامت خود در کیش انتخاب می‌کنند. هتل مجهز به استخر، سونا و جکوزی بوده و می‌توانید پس از گشت و گذار و تفریح در کیش خستگی خود را در آنها به در کنید. در ساحل مارینا پارک کیش خدمات غواصی نیز ارائه می‌شود و با چند قدم پیاده روی خواهید توانست خود را به مرکز ارائه این خدمات برسانید.

آدرس: این هتل در کنار برج های دوقلو کیش قرار گرفته است

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش به عنوان یکی دیگر از بهترین اقامتگاه های کیش شناخته می‌شود. این هتل معماری بسیار زیبایی داشته و به همین دلیل توجه هر فردی را نسبت به خود جلب خواهد کرد. این هتل به عنوان یکی از نماد های فرهنگ و تاریخ ایران شناخته می‌شود و با اقامت در آن می‌توانید از بهترین خدمات و امکانات بهره مند شوید. این هتل 5 ستاره با الهام از معماری تخت جمشید ساخته شده و به صورت نمادین عزت ایران در زمان هخامنشیان را به رخ میکشد. اتاق های مختلفی در این هتل ارائه شده اند که متناسب با خواسته خود امکان رزرو هریک از آنها برایتان وجود خواهد داشت.

آدرس: میدان داریوش

هتل مریم کیش

هتل مریم یکی دیگر از هتل های لوکس 5 ستاره کیش است که تا چندی پیش در میان هتل های 4 ستاره این جزیره جای گرفته بود اما به مجموعه هتل های سورینت کیش ملحق شده و به یک هتل 5 ستاره تبدیل شد. این هتل به صورت بازسازی شده امروزه برای استفاده عموم باز است و معماری باروک زیبای آن که در 4 طبقه است از جمله سازه های خاص جزیره به شمار می‌رود. این هتل در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع ساخته شده و به دلیل فاصله کمی که از ساحل دارد می‌توانید به سهولت در تمامی اوقات در ساحل مشغول به قدم زدن شوید. اغلب مراکز خرید معروف کیش نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند و به همین دلیل توانسته محبوبیت بسیاری در میان گردشگران پیدا کند.

آدرس: نزدیکی میدان امیرکبیر کیش

 

هتل پارمیس

هتل 5 ستاره پارمیس یکی دیگر از هتل هایی است که برای اقامت شما مناسب خواهد بود. این هتل چشم انداز بسیار زیبایی به دریا داشته و با اقامت در آن به بسیاری از جاذبه های گردشگری و تفریحی و همچنین مراکز خرید کیش دسترسی خواهید داشت. رستوران های مختلف هتل نیز مکان مناسبی برای سرو غذا و نوشیدنی خواهند بود. از جمله امکانات هتل می توان به: سونا، جکوزی، استخر، سالن ماساژ، بازی های کامپیوتری، سالن بیلیارد، کافی نت و... اشاره کرد. امکان رزرو خودرو نیز از هتل وجود داشته و با پرداخت هزینه اندک انواع خودرو های مختلف در اختیارتان خواهد بود.

آدرس: میدان پردیس، مقابل بازار پردیس

هتل پارمیدا کیش

یکی از اقامتگاه های کیش که می توانید با هزینه ای پایین تر آن را رزرو کنید هتل پارمیدا خواهد بود. این هتل در سال 1393 شروع به فعالیت کرده و اتاق های تمیز با خدمات رسانی عالی دارد. ساختمان 4 طبقه آن اتاق های بزرگ و کوچک را در دل خود جای داده اند و با اقامت در آن هیچ گونه کمبودی نخواهید داشت.

آدرس: پارک شهر

 

هتل هلیا کیش

هتلی 4 ستاره که تمامی امکانات مد نظر شما را داشته و به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد دسترسی به مراکز تفریحی و بازار را سهولت خواهد بخشید. این هتل تنها چند قدم از دریا فاصله داشته و فضای سبز آن زیبایی آن را دوچندان خواهد ساخت. مسئولین هتل تمامی تلاش خود را در ارائه بهترین خدمات به کار گرفته اند. اتاق ها به صورت روزانه تمیزکاری شده و خدمات مختلفی در آن ارائه می‌شود.

آدرس: نوار سیاحتی جزیره کیش، بین میدان امیرکبیر و ساحل

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: