راهنمای ارائه سرویسهای آنتن مرکزی
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 20 مهر 1399
ن : khashayars

راهنمای ارائه سرویسهای آنتن مرکزی

راهنمای ارائه سرویسهای آنتن مرکزی

همانطور که می دانید، پیشرفت تکنولوژی، اینترنت و رسانه های ارتباطی انسان را ناگزیر به دریافت اطلاعات زیادی کرده که بدون درسترسی به آنها بخشی از زندگی و پیشرفت روزانه مختل و یا کند می شود، رسانه های جمعی در این بین به علت دسترسی آسانتر و جامع تر بودن و پشتیبانی شدن توسط دولت ها و سازمان های خصوصی به جهت ارائه محتوا سرگرم کننده، اخبار، تبلیغات و غیره اقبال بیشتری نسبت به سایر موارد یاد شده دارند، از سوی دیگر، زندگی شهری و فضای کم برای زندگی، آپارتمان های بلند را جایگزین خانه های قدیمی کرده و به جهت اشتراکی شدن محیط زندگی، مشاعات، پشت بام ها و غیره همه ساکنین را نیازمند نصب آنتن جهت دریافت تلویزیونی نموده است. یکی از بزرگترین چالش های ساکنین ساختمان های بزرگ در ارتباط با دریافت تصاویر تلویزیونی مربوط شلوغی بیش از حد پشت بام ها، معابر مشترک همانند راه پله، پاگرد ها و یا از بین رفتن فضای کوچک تراس منازل یا واحد های اداری، تجاری می باشد، لذا انتخاب سیستم آنتن مرکزی و تلویزیون آی پی ( آی پی تی وی ) برای چنین شرایطی از طرف ساکنان اجتناب ناپذیر می باشد ...

شرکت هاتف الکترونیک هوشمند با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه خدمات و فروش سیستم های فشارضعیف شامل آنتن مرکزی و تلویزیون هتلی ، تلویزیون بیمارستانی و دیجیتال ساینج و ... نماینده رسمی شرکت های FTE اسپانیا، Johansson بلژیک، Exterity انگلیس و Brightsign آمریکا در ایران می باشد که توانسته با ارائه جدید ترین راه کارهای مبنی بر استاندارد روز سیستم های مدرن تلویزیونی، اعتماد بسیاری از مشتریان و همکاران گرامی را به خود جلب نماید.

هدف ما در هاتف ارائه سیستم های تخصصی و کارشناسی شده بر اساس نیاز هر پروژه و ارائه خدماتی مانند تلویزیون بیمارستانی برای مراکز درمانی و بیمارستانی و تلویزیون هتلی برای هتل ها و مراکز اقامتی و ارائه سیستم تلویزیون آی پی (IPTV) برای این مراکز جهت استفاده از بستر شبکه برای تلویزیون، تلفن و ... میباشد.

در این راستا ایجاد بستر مناسب برای توسعه و تجهیز سیستمهای تلویزیونی و امکان استفاده بهتر از جلوه های بصری در جامعه با ارائه سیستم های یک پارچه تصویری و با کیفیت و مورد نیاز کارفرمایان و مشتریان عزیز که در نهایت منجر به جلب رضایت و ایجاد آرامش و لذت بصری برای مشتریان و همکاران عزیز است راهگشای کار خواهد بود.

امید است با حسن اعتماد شما شاهد پیشرفت روز افزون این مجموعه و در نهایت شاهد بهبود سیستم های ارتباط تلویزیونی در کشور باشیم.

آدرس سایت هاتف : Www.hutef.ir

آدرس شرکت : اصفهان، خيابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت

كوچه شهيد معيني، ساختمان صدرا، واحد 6

تلفن: 32656367-031

فكس: 32654381-031

ايميل: Info @ hutef . ir

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: