بهترین برند دوربین مداربسته در ایران
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 17 آبان 1399
ن : khashayars

بهترین برند دوربین مداربسته در ایران

بهترین برند دوربین مداربسته در ایران
دوربین های مداربسته امروز به یکی از ارکان مهم زندگی شهری و امنیت در شهرهای بزرگ تبدیل شده است. استفاده گسترده از دوربین ها ی مداربسته در اماکن عمومی، کنترل ترافیک، بیمارستان ها و دیگر اماکن دولتی و حتی استفاده از این وسیله در اماکن خصوصی تر مانند ساختمان ها باعث شده است که صنعت سیستم های نظارتی و حفاظتی به یک صنعت پر رونق در دنیا تبدیل شود. در این مقاله به بهترین برندهای سازنده دوربین مداربسته که در بازار ایران فعال هستند می پردازیم.

هایک ویژن

برند هایک ویژن (HikVision)، بزرگترین تولیدکننده‌ی دوربین‌های امنیتی در سراسر جهان است. این کمپانی در سال 2001 در شهر هانگژوی چین تاسیس شده است و با داشتن بیش از 26 هزار نیروی کار و در اختیار گرفتن بیش از 20 درصد از بازار دوربین‌های مداربسته در سال 2020 توانسته است خود را به عنوان یکی از بهترین برندهای این حوزه به اثبات برساند. محصولات هایک ویژن از لنزهای با کیفیت بالا و قابلیت NVR و HD استفاده می‌کنند. از قابلیت‌های فراوان دوربین‌های هایک ویژن می‌توان به تشخیص حرکت و تشخیص چهره اشاره کرد. به کمک آن می‌توان با شناخت عوامل تهدیدآمیز از هرگونه تهدید و ناامنی جلوگیری کرد. همچنین داشتن قیمت مناسب در برابر کیفیت بالا، از عوامل دیگری است که باعث محبوبیت این برند شده است.

هم اکنون هایک ویژن پرفروش‌ترین برند در بازار ایران است. از محصولات هایک ویژن در پروژه‌های بسیار بزرگ و متعددی در سرتاسر کشورهای جهان استفاده شده است. از جمله مهم‌ترین این کشورها علاوه بر چین می‌توان به ایالات متحده‌ی آمریکا، برزیل، انگلستان، گرجستان، فیلیپین، کره‌جنوبی، سنگاپور و آفریقای جنوبی اشاره کرد که بسیاری از دوربین‌های شهری، مراکز بزرگ تجاری، سیستم حمل و نقل و قطار شهری را از محصولات هایک ویژن انتخاب کرده‌اند. در ایران نیز در بسیاری از پروژه‌های مهم و کلان همچون فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، خطوط متروی شهر تهران و دوربین های نظارت شهری و فروشگاه‌ها و بانک‌های بزرگ در بسیاری از شهرها از محصولات هایک ویژن استفاده شده است.

در حال حاضر شرکت شبکه گستر مهر تجارت نمایندگی اصلی برند هایک ویژن در ایران است. ما در شرکت مهر تجارت مفتخریم که با اتکا به تجربیات چند ده ساله پرسنل متخصصمان از صفرتا صد پروژه های مختلف در زمینه نظارت تصویری، نصب دوربین هایک ویژن ، پشتیبانی و نظارت بر سیستم های نظارتی را در کمترین زمان ممکن و با هزینه های مقرون به صرفه برای شما عزیزان انجام دهیم.

 

هایلوک

برند هایلوک (Hilook) از زیرمجموعه‌های برند هایک ویژن است. بنابراین اگر هایک ویژن بهترین دوربین مدار بسته در ایران شناخته شود هایلوک نیز در این دسته بندی جای خواهد گرفت. این برند به تازگی و در سال 2018 با هدف تولید دوربین‌های اقتصادی و مقرون به صرفه، معرفی شد. بنابراین مهم‌ترین ویژگی دوربین‌های هایلوک، قیمت مناسب آن‌هاست. این دوربین ها که به پشتوانه‌ی قیمت اقتصادی، نصب و راه‌اندازی آسان و ظاهر مناسب توانسته‌اند به سرعت جایگاه خود را در بازار پیدا کنند، برای پروژه‌های کوچکتر و استفاده در کاربردهای درون منزل و محل کار مناسب‌تر بوده و برای پروژه‌های کلان استفاده نمی‌شوند. از آنجایی که هایلوک زیرمجموعه‌ی شرکت مادر (هایک ویژن) بوده، محصولات هایلوک را می‌توان از نمایندگی‌های هایک ویژن تهیه کرد.

 

تی‌وی‌تی

برند تی‌وی‌تی (TVT) برندی نسبتاً جدید و محصول کشور چین است. این برند در سال 2004 در شهر شنزن شروع به فعالیت کرده و با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول در حال رشد و پیدا کردن جایگاه خود در بازار بیش از صد و بیست کشور جهان از جمله ایران است. محصولات این برند اگرچه سهم قابل توجهی از بازار دنیا را به خود اختصاص نداده‌اند، اما به نسبت سایر دوربین‌های موجود در بازار جدیدتر بوده و به دلیل داشتن قیمت مناسب، می‌توانند در کاربری های مختلف جایگزین محصولات برندهای دیگر شوند. از قابلیت‌های مختلف محصولات TVT میتوان به تشخیص دما، تشخیص آتش، تشخیص حرکت و ورود افراد و همچنین اندازه‌گیری درجه‌ی حرارت بدن افراد با دقت بالا اشاره کرد. محصولات TVT در ایران به تازگی در حال توسعه بوده و به سادگی و با قیمت مناسب، قابل تهیه‌اند.

داهوآ

برند داهوآ (Dahua) که در سال 2001 و در چین شروع به کار کرد، از بزرگ‌ترین برند‌های تولیدکننده‌ی دوربین‌های مداربسته در جهان است. در سال‌های اخیر داهوآ با رشد مداومی که داشته توانسته به رتبه دوم پرفروش‌ترین دوربین‌های امنیتی در جهان برسد. محصولات این برند با ارائه‌ی گارانتی پنج ساله و تنوع و کاربری بالا توانسته‌اند در رقابت با محصولات بسیاری از رقبای معروف، سهم بزرگتریی از بازار را به خود اختصاص دهند. داهوآ امروزه بیش از شانزده هزار نیروی کار داشته و در 180 کشور جهان محصولات خود را عرضه می‌کند. از جمله دلایل موفقیت این کمپانی اختصاص مقداری از درآمد خود به پژوهشگران و مهندسین برای بروزرسانی بهتر و سریعتر تکنولوژی است. بیش از شش هزار کارشناس در داهوآ روی موضوعات مختلف پژوهشی فعالیت کرده و تا سال 2016 بیش از 800 مورد ثبت اختراع توسط این برند انجام شده است. قیمت محصولات داهوآ با توجه به امکانات منحصر به فرد آن، به نسبت سایر محصولات تولید کشور چین، مقداری بالاتر است.

نکته پایانی

در یکی دوسال اخیر برند هایک ویژن از دیگر برندهای فعال دربازار ایران به شدت پیشی گرفته است و بازار ایران اقبال بیشتری به این برند در دو سال گذشته نشان داده است. این موضوع به دلیل قیمت ارزان تر و کیفیت بالاتر این دوربین ها نسبت به رقبایشان است. شرکت مهرتجارت با توسعه نام هایک ویژن تهران باعث شده است که عموم مردم بهتر این دوربین را بشناسند و در نتیجه شاهد رونق بازار این دوربین ها د رسالهای اخیر بوده ایم.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: