فروشگاه تامین تک؛ تعمیرات تخصصی لوازم خانگی
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 13 آذر 1399
ن : khashayars

فروشگاه تامین تک؛ تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

فروشگاه تامین تک؛ تعمیرات تخصصی لوازم خانگی

تعمیرات کولر گازی و اسپیلت در پردیس، رودهن، بومهن، دماوند و جاجرود

کولر گازی سیستمی هوشمند و دقیق است  می باشد که تعمیر آن باید توسط تعمیرکاران خبره صورت پذیرد. در فروشگاه تعمیرات لوازم خانگی تأمین تک، تعمیر کولر گازی به نحوی صورت می پذیرد که تا مدت ها مهمان منزل شما باشد. در تعمیر کولر گازی نکته اساسی زمان انجام تعمیرات است چون اگر به وقفه بیفتد ممکن است مجبور به خرید مجدد دستگاه شوید. خدمات فروشگاه تأمین تک در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ، تعمیر کولرگازی ال جی، تعمیر کولرگازی جنرال و سایر برندها میباشد. همچنین تعمیر برد کولرگازی، تعمیر و تعویض کمپرسور کولرگازی و تعمیر یا تعویض فن آن از جمله دیگر خدمات این مرکز است. متخصصان و تعمیرکاران با تجربه تعمیر کولر گازی  تأمین تک از قطعات اصلی  استفاده می کنند تا علاوه بر حفظ کیفیت، هزینه مجددی برای تعمیرات پرداخت نکنید.  ارزان ترین قیمت تعمیر کولرگازی در بهترین مرکز تعمیرگاه کولر گازی در ایران.  اعزام تعمیرکار کولرگازی متخصص به سراسر استان تهران و کرج

تعمیر لباسشویی در پردیس، رودهن؛ بومهن، دماوند و جاجرود

ماشین لباسشویی به یک وسیله ضروری در هر منزلی تبدیل شده است و لذا در صورتی خرابی مشکلات عمده برای زندگی ممکن است به وجود آورد. هرچند بسیاری از افراد برای رهایی از هزینه تعمیرات به سراغ برندهای مطرح بازار همانند بوش، ال جی، سامسونگ و ... می روند اما حتی لباسشویی های برند هم روزی ممکن است دچار خرابی شوند. لذا لباسشویی نیز همانند سایر لوازم برقی منزل نیاز به سرویس دوره ای دارد. فروشگاه تعمیرات لوازم خانگی تأمین تک با بهره گیری از تعمیرکاران با تجربه قادر به تعمیر ماشین لباسشویی شما در زمانی کوتاه و به صورت اصولی خواهد بود. متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی تأمین تک با تجربه بالایی که از تعمیر هزاران ماشین لباسشویی کسب کرده اند، قادر به انجام کلیه خدمات مربوط به تعمیر و یا تعویض قطعات ماشین لباسشویی در هر برندی هستند. کیفیت خدمات ارائه شده با ارائه گارانتی معتبر محرز می گردد و علاوه بر آن، تمامی نگرانی های شما با بیمه دستگاه در طول تعمیرات آن برطرف میگردد.

تعویض و فروش دستگاه تصفیه آب

فروشگاه تأمین تک وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی  فروشگاه تأمین تک از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند.

شما خریداران گرامی برای ثبت سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب  در هر زمان میتوانید با شماره های 09108176962 و 02176270028 تماس حاصل نمایید. بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش ما در اولین فرصت با شما جهت هماهنگی های لازم جهت ارسال و نصب محصول سفارش داده تماس خواهند گرفت و همچنین میتوانید در ساعات اداری با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و ضمن یک مشاوره عالی در انتخاب بهترین تصفیه آب، نسبت به آب منطقه خود و خرید دستگاه تصفیه مشورت بگیرید.  کارشناسان مرکز ما در پردیس، رودهن، بومهن، دماوند و جاجرود جهت انجام مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: