آیا بیت کوین بخریم؟پیش بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۱...سال تاریخی ارزهای دیجیتال
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

جمعه 12 دی 1399
ن : khashayars

آیا بیت کوین بخریم؟پیش بینی قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۱...سال تاریخی ارزهای دیجیتال


(اگر قصد خرید بیت کوین یا ارزهای دیجیتال رو دارید و یا به مشاوره جهت خرید یا فروش ارز دیجیتال نیاز دارید حتما حتما به سایت کسرا سرمایه بروید و متن زیر را بخوانید )

در تاریخ ۱۶ دسامبر(۲۵آذر ماه ۱۳۹۹)نرخ این ارز رمزنگاری شده برای سومین بار در یک روز افزایش یافت و برای اولین بار از مرز ۲۲ هزار دلار عبور کرد. ارقام منتشره از سوی بورس Coindesk حاکی از این امر است.

در ۱۶ دسامبر نرخ بیت کوین برای اولین بار در تاریخ از مرز ۲۰ هزار دلار گذشت و یک رکورد تاریخی را شکست. در شب ۱۷ دسامبر ، نرخ بیت کوین رکورد زد و در اوج خود به ۲۱ هزار و ۲۹۹ دلار رسید.
اکنون سرمایه گذاران به دلیل تزریق گسترده ارز از سوی سیستم فدرال رزرو (FRS) آمریکا و سایر بانک های مرکزی به اقتصاد ، به معاملات خطرناکی تن در می دهند. همچنین ، اخبار پیرامون توفیق در مبارزه با همه گیری ویروس کرونا به دلیل ظهور واکسن های موثر ، نرخ ارز رمزنگاری شده را افزایش می دهد. برخی از کارشناسان منتفی نمی داند که در آینده نزدیک بیت کوین بتواند به تدریج جایگزین دلار شده و آن را از موقعیت خود به عنوان ارز ذخیره محروم کند.
بیت کوین یک رمزارز جهانی ، با کارکردهای مشابه پول بی‌پشتوانه است، ولی از نظر حقوقی هنوز هیچ کشوری آن را به عنوان پول قانونی به رسمیت نشناخته‌است. از نظر فنی بیت‌کوین نخستین پول دیجیتال غیرمتمرکز است. چرا که بدون بانک مرکزی یا مسئول مرکزی کار می‌کند. این شبکه همتابه‌همتا است و تراکنش‌ها، مستقیماً و بدون واسطه بین کاربران انجام می‌شود.

پیش بینی کارشناسان در باره آینده بیت کوین چیست؟

تقریبا قریب به اتفاق همه کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال معتقدند امسال سال تاریخی برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال میباشد چون شناخت مردم و نخبگان اقتصادی از ارزهای دیجیتال به درجه ای رسیده که تقریبا همه ارزهای دیجیتال را بعنوان نوع جدیدی از پول و سرمایه قبول کرده اند و کسانی هم که مقاومت میکنند دیر یا زود به این نتیجه خواهند رسید …
پس کسانی که زودتر با تغییرات جدید کنار بیایند قطعا یک قدم از آیندگان جلوتر خواهند بود و بک روز زودتر یعنی سود بیشتر …

پس اگر شما هم قصد دارید به این بازار ورود کنید در قدم اول باید یک شناخت حداقلی ازین مقوله بدست بیاورید تا با دید باز وارد شده و استراتژی درستی داشته باشید…ما در سایت کسرا سرمایه علاوه بر جدول مارکت قیمت آنلاین ارزهای دیجیتال و تحلیل و نمودار های مربوطه انواع آموزش های پایه مربوط به ارزهای دیجیتال رو خواهیم گذاشت تا باهم جلو برویم و درکنار هم سود کنیم…

ودر پایان این جمله را حتما حتما به خاطر بسپارید ..

ابتدای سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین حدود ۳۰۰۰ دلار بود و درپایان سال تا امروز حدود ۲۲۰۰۰دلار..؟!!!
ده سال پیش نه فقط اگر یکسال پیش با این بازار جدید آشنا شده بودید امروز سرمایه شما ۷ برابر شده بود…و این رو بدانید پیش بینی کارشناسان برای سال دیگر قیمت ۱۰۰۰۰۰دلار برای بیت کوین میباشد …پس حتما پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید بیت کوین دارید حتما قبل از شروع سال جدید خرید کنید البته در کف قیمتی معتبر و برای اطلاع از کف قیمتی تکنیکال و دریافت حداکثر سود میتوانید از کارشناسی و مشاوره رایگان تیم کسرا سرمایه بهره مند شوید و بهترین نقاط ورود و خرید با تحلیل های دقیق روزانه رو از ما بخواهید.


.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: