بیمه سنتر محل بررسی بیمه عمر ملت
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

بیمه سنتر محل بررسی بیمه عمر ملت

بیمه سنتر محل بررسی بیمه عمر ملت

این مطلب را با معرفی و ببرسی طرح های مختلف بیمه عمر ملت شروع میکنیم که در نهایت کمک میکند تا شناخت بهتری از این بیمه پیدا کنیم.

 

طرح‌های بیمه عمر ملت

  • بیمه تحصیل فرزندان

داشتن این بیمه نامه می‌تواند سرمایه‌ای مطمئن برای تامین هزینه های تحصیلی  فرزندانتان باشد چرا که تامین هزینه‌های دوران تحصیل فرزندان از مدرسه تا دانشگاه از دغدغه‌های فکری والدین است. بچه‌ها تا سن ۱۲ سالگی می‌توانند این بیمه نامه را تهیه کنند با داشتن آن می‌توانند در سن ۲۰ سالگی از همه مزایای بیمه نامه از جمله جنبه سرمایه گذاری آن استفاده کنند.

  • بیمه مستمری زنان خانه دار

این بیمه نامه به زنان خانه دار کمک میکند تا خیالشان بابت بخشی از نیازهای مالی  و حتی برخی از اتفاقات پیش بینی نشده از جمله بیماری و … راحت باشد. داشتن مستمری برای خانم‌های خانه‌دار که پشتوانه مالی ثابتی ندارند امر مهمی است، هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ پوشش‌های بیمه‌ای.

  • بیمه سپرده زندگی

بیمه سپرده زندگی بدلیل سود آوری بسیار مناسب مورد توجه بیشتر بیمه گذاران می‌باشد.  به عنوان یک صندوق سرمایه گذاری عمل کرده و پوشش‌های بیمه‌ای لازم را نیز فراهم می کند. بیمه سپرده زندگی یکی از مناسب ترین  گزینه های بیمه عمر است.

  • بیمه زندگی و سرمایه گذاری

بیمه زندگی و سرمایه گذاری طرح اصلی بیمه عمر ملت است. بیمه زندگی و سرمایه گذاری یک بیمه نامه جامع عمر است به این دلیل که پوشش های بیمه ای کاملی را به همراه سرمایه گذاری ارائه میکند. افراد تا سن ۷۰ سالگی می‌توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده نمایند.

۱پوشش سرمایه فوت

سرمایه فوت می تواند ۵ تا ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی فرد باشد و برای طرح بیمه سپرده زندگی ملت و بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت و بیمه تحصیلی فرزندان ملت ارائه می‌شود. اگر فرد بیمه شده به صورت طبیعی فوت کند سرمایه فوت به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.

 

۲پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه

سرمایه فوت در اثر حادثه می‌تواند ۵ تا ۱۲۵ برابر حق بیمه پرداختی فرد بیمه گذار باشد و برای طرح بیمه سپرده زندگی ملت، بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت و بیمه تحصیلی فرزندان ملت ارائه می‌شود. اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت کند مجموع سرمایه فوت طبیعی + سرمایه فوت در اثر حادثه + اندوخته بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.

۳پوشش امراض خاص

پوشش امراض خاص برای طرح‌های بیمه سپرده زندگی ملت، بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت و بیمه تحصیل فرزندان ملت ارائه می شود. سقف تعهدات این پوشش تا ۵۰ میلیون تومان  بوده و میزان آن در تمامی طرح‌های بیمه عمر ملت بر اساس سرمایه فوت هر بیمه نامه محاسبه می‌شود . میزان پوشش امراض در بیمه سپرده زندگی ۳۰ درصد سرمایه فوت  و در بیمه زندگی و سرمایه گذاری ۵۰ درصد سرمایه فوت میباشد. در این پوشش ۵ بیماری از قبیل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی باز قلب، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

۴پرداخت سرمایه از کارافتادگی

این پوشش فقط برای طرح بیمه سپرده زندگی ملت و بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت ارائه می‌شود. میزان پوشش از کارافتادگی می‌تواند حداکثر تا ۲ برابر سرمایه فوت  باشد. سقف این پوشش می‌تواند تا ۱۰۰ میلیون تومان  باشد و اگر بیمه شده در طول داشتن بیمه عمر از کارافتاده شود می‌تواند از این پوشش استفاده نماید.  در بیمه تحصیل فرزندان ملت نیز این پوشش در صورت فوت سرپرست یا همان بیمه گذار بیمه نامه قابل پرداخت می‌باشد.

۵پوشش غرامت روزانه بستری شدن در بیمارستان

این پوشش فقط برای طرح بیمه زندگی و سرمایه گذاری ارائه می‌شود و یکی از پوشش‌های اضافی بیمه عمر است که توسط بیمه عمر ملت ارائه می‌شود. میزان تعهدات این پوشش از روز چهارم  بستری تا روز ۹۰ بستری در بیمارستان و روزانه تا سقف ۱۰۰ هزارتومان می‌باشد.

۶پوشش سرمایه هزینه پزشکی

این پوشش فقط برای طرح بیمه زندگی و سرمایه گذاری ملت ارائه می‌شود و میزان آن تا ۲۰ درصد از سرمایه فوت بر اثر حادثه و تا سقف ۱۰ میلیون تومان می‌باشد.

مزایای بیمه عمر ملت

  • امکان پرداخت حق بیمه در هر زمان و به هر مبلغی که فرد بخواهد
  • اقدام به دریافت وام با پایان سال دوم بیمه نامه بدون نیازبه ضامن و وثیقه
  • امکان دریافت کل سرمایه‌ای که برای بیمه شده تشکیل شده بصورت یکجا
  • تعلق گرفتن سود قطعی به همراه سود مشارکتی به حق بیمه‌های پرداختی و اندوخته بیمه نامه
  • امکان پرداخت حق بیمه به صورت سالانه و ماهانه ، دو ماه یکبار، ۳ ماهه و ۶ ماهه
  • برقراری پوشش‌های بیمه نامه تا پایان ۷۰ سالگی برای فرد بیمه شده
  • معاف بودن از مالیات بر ارث و مالیات بر درآمد این بیمه نامه که از مهمترین مزایای آن می‌باشد

سود بیمه عمر ملت چقدر است؟

 

میزان سود قطعی(تضمینی) بیمه عمر ملت برای دو سال اول ۱۶ درصد، برای دو سال بعد ۱۳درصد و برای سال‌های بعد تا ۱۰ درصد می‌باشد. در کنار سود قطعی(تضمینی) ، سود مشارکتی بیمه ملت نیز به بیمه نامه‌های عمر تعلق میگیرد.

محاسبه و استعلام بیمه عمر ملت

برای استعلام و محاسبه بیمه عمر برای سن و مدت مد نظرتان بصورت آنلاین ، پس از وارد کردن موارد  زیر در سیستم می توانید جدول بیمه عمر ملت را دریافت کرده و بررسی کنید. نحوه تشکیل سرمایه و میزان سرمایه شکل گرفته، میزان پوشش‌ها و سایر موارد همه در جدول بیمه عمر در دسترس شما می‌باشد.

سن فرد بیمه شده: سن فرد بیمه شده در بیمه نامه‌های عمر بسیار مهم است. مجموع سن فرد بیمه شده و مدت بیمه نامه نباید بیشتر از ۷۰ سال باشد. و افراد می‌توانند تا سن ۷۰ سالگی از مزایای بیمه عمر خود استفاده نمایند.

شغل بیمه شده: شغل مبنایی برای ریسک سنجی شرایط فرد بیمه شده می‌باشد. که با افزایش میزان ریسک شغلی، در تعیین حق بیمه‌های پرداختی و میزان پوشش‌های لازم برای فرد اثر گذار می‌باشد.

مبلغ سپرده اولیه:  فرد می‌تواند برای افزایش سود دهی در بیمه عمر ملت مبلغی را در ابتدای قرار داد به عنوان سرمایه اولیه پرداخت نماید. پرداخت این مبلغ اختیاری است.

مدت بیمه نامه: در بیمه نامه‌های عمر ملت مدت بیمه نامه می تواند بین ۵ تا ۳۰ سال باشد. البته نباید مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه نامه بیشتر از ۷۰ سال باشد.

سرمایه اولیه فوت: میزان سرمایه فوت ۵ تا ۲۵ برابر حق بیمه پرداختی فرد بوده و مهمترین پوشش بیمه عمر ملت  می‌باشد. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه نامه عمر فوت نماید این سرمایه فوت به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود.

حق بیمه در شروع قرارداد: حق بیمه پرداختی به  انتخاب فرد بیمه شده پرداخت می‌شود و میزان حق بیمه می تواند درطول مدت داشتن این بیمه نامه کاهش و یا افزایش پیدا کند.

نرخ تعدیل سرمایه در سال: میزان حق بیمه در طول مدت داشتن بیمه نامه می تواند به صورت ثابت باشد و یا به صورت تعدیلی و با یک نرخ تعدیل مشخص بین ۵ تا ۲۵ درصد افزایش داشته باشد.داشتن نرخ تعدیل می‌تواند روی میزان سود دهی بیمه نامه اثر بگذارد. با داشتن نرخ تعدیل روی بیمه نامه عمر سود دهی بیمه نامه بهتر می‌شود. علاوه بر این برای این که شما بتوانید سرمایه فوت بالایی داشته باشید می‌توانید با انتخاب نرخ تعدیل  درصدی به سرمایه فوت خود اضافه نمایید.

سرمایه حادثه در صورت فوت: ضریب سرمایه فوت می‌تواند تا ۴ برابر سرمایه فوت عادی انتخاب شود. اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید علاوه بر سرمایه فوت عادی، سرمایه فوت بر اثر حادثه نیز به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می شود.

دوره پرداخت حق بیمه: دوره پرداخت حق بیمه در واقع نحوه پرداخت حق بیمه می‌باشد . در بیمه عمر ملت، فرد بیمه شده می‌تواند حق بیمه خود را بصورت ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه  پرداخت نماید.

* بیمه نامه هایی که حق بیمه آنها بصورت سالانه پرداخت میشود در نهایت از سرمایه گذاری بالاتری برخوردار میشوند.

پوشش حادثه: بیشترین ضریب پوشش حادثه می‌تواند ۴ برابر سرمایه فوت عادی باشد. بیمه شده می تواند ضریب سرمایه فوت در اثر حادثه را مشخص نماید. که با انتخاب ضریب سرمایه فوت چند برابر سرمایه فوت عادی به ذینفعان بیمه نامه عمر پرداخت می‌شود.

ضریب سرمایه نقص عضو ناشی از حادثه: میزان سرمایه نقص عضو بر اساس سرمایه فوت محاسبه می‌شود و ۱ یا ۲ برابر سرمایه فوت است.

پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی:  اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه از کار افتاده شود از پرداخت حق بیمه معاف شده و سایر پوشش‌های بیمه نامه برای وی برقرار می‌ماند.

پوشش امراض خاص: میزان این پوشش در بیمه عمر ملت تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌تواند باشد و همانطور که گفته شد این پوشش برای ۵ دسته از بیماری‌ها که پیشتر نام برده شد ارائه می‌شود .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: