مشاوره رایگان و فروش انواع تجهیزات بسته بندی در آی فودز
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

پنج شنبه 2 بهمن 1399
ن : khashayars

مشاوره رایگان و فروش انواع تجهیزات بسته بندی در آی فودز

مشاوره رایگان و فروش انواع تجهیزات بسته بندی در آی فودز

 

صنعت بسته بندی امروزه جایگاه بسیار مهمی را در صنعت کل دنیا پیدا کرده است. چراکه به قول متخصصان مارکتینگ ، بسته بندی فروشنده خاموش است. یعنی بسته بندی خود به تنهایی می تواند عامل جذب و فروش یک محصول گردد.

به همین دلیل بروز بودن و آپدیت بودن در صنعت بسته بندی جایگاه ویژه ای را برای صاحبان صنایع و تولید کنندگان ایجاد کرده است. تولید کنندگانی که از تکنولوژی روز دنیا در بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند می توانند جایگاه ویژه ای را در بازار برای خود بدست بیاورند.

هر چند که برخی محصولات نوستالژیک با بسته بندی قدیمی خود شناخته شده هستند، اما این درصد کمی از کل محصولات بازار را شامل می شود. اکثر محصولا تولیدی نیاز به یک بسته بندی حرفه ای و جذاب دارند تا بتوانند مشتری را به خود جذب کنند. مشتری ها عموما محصول را ابتدا از روی بسته بندی قضاوت می کنند. مشتری ها با خود می گویند محصولی که روی بسته بندی آن دقت و ظرافت بکار رفته است حتما در تولید آن نیز همینگونه رفتار شده و احتمالا آن محصول کیفیت بالایی خواهد داشت.

 

 

انواع بسته بندی محصولات :

به طور کلی اگر بخواهیم بسته بندی ها را طبقه بندی کنیم به چهار مرحله بسته بندی می رسیم:

مرحله اول ) بسته بندی اولیه : این شامل اولین لایه روی محصول اصلی است. برای مثال اگر یک آبنبات را در نظر بگیرید، اولین لایه همان روکش خود آبنبات است.

 

مرحله دوم) بسته بندی ثانویه : بسته بندی ثانویه حاوی تعدادی از محصولاتی می شود که بسته بندی اولیه روی آنها انجام شده است. درمورد مثال آبنبات ، ممکن است بسته بندی ثانویه شامل یک پاکت حاوی تعداد مشخصی آبنبات باشد.

 

مرحله سوم) بسته بندی ثالث یا بسته بندی در کارتن : در این مرحله محصولات کارتن گذاری می شوند.

 

مرحله چهارم ) پالت گذاری : در این مرحله کارتن های محصول روی پالت چیده می شوند. در سفارشات عمده که محصولات با پالت به فروش می رسند این مرحله می تواند شامل استرچ کردن هر پالت از محصول باشد.

 

 

دسته بندی تجهیزات بسته بندی :

تجهیزات بسته بندی در دنیا بسیار بسیار متنوع هستند. هر ساله نیز در نمایشگاه های بین المللی مرتبط با صنایع بسته بندی مشاهده می گردد که ایده ها و خلاقیت های جدیدی در تولید انواع دستگاه ها و تجهیزات بسته بندی در دنیا ایجاد شده است.

تجهیزات بسته بندی می توانند در هر کدام از مراحل بسته بندی که در بالا گفته شد به کار گرفته شوند و هر مرحله تجهیزات مختص به خود را داراست.

 

تجهیزات بسته بندی اولیه با توجه به نوع محصول بسیار متفاوت هستند. از جمله این تجهیزات می توان به دستگاه بسته بندی شرینک ، دستگاه بسته بندی پیلوپک ، دستگاه بسته بندی اسکین پک ، دستگاه بسته بندی وکیوم و... نام برد. شما می توانید انواع دستگاه های مرتبط با بسته بندی مواد غذایی را در وبسایت آی فودز مشاهده بفرمایید.

 

درمرحله دوم بسته بندی یعنی بسته بندی ثانویه نیز دستگاه های مختلفی می تواند وجود داشته باشد. برای مثال دستگاه بسته بندی توزین دار می تواند از جمله این دستگاه ها باشد.

 

دستگاه جت پرینتر دستگاهی است که برای درج اطلاعات محصول روی بسته بندی آن کاربرد دارد. این دستگاه انواع مختلفی دارد که شامل جت پرینتر های دستی، جت پرینتر های صنعتی، لیزر پرینتر ها و... می باشد. در سایت آی فودز می توانید انواع مختلفی از این دستگاه ها را مشاهده بفرمایید.

 

تجهیزاتی که برای مرحله سوم بسته بندی یعنی بسته بندی کارتن به کار می روند به نسبت تجهیزات مورد استفاده در دو مرحله قبلی محدود تر هستند. از جمله پر کاربردترین دستگاه هایی که در این مرحله کاربرد دارد دستگاه چسب زن کارتن می باشد. شما می توانید در وبسایت آی فودز انواع این دستگاه ها را مشاهده بفرمایید.

 

در مرحله چهارم بسته بندی یعنی پالت گذاری نیز معروفترین دستگاه برای آن دستگاه استرچ پالت است. این دستگاه پس از گذاشتن کارتن ها روی پالت وارد عمل می شود و یک لایه از پلاستیک استرچ را دور پالت می پیچد. این دستگاه عموما در دو مدل پالت ثابت و پالت متحرک تولید می گردد.

 

 

کارشناسان آی فودز آماده مشاوره به شما هستند :

وبسایت آی فودز از سال 1399 شروع به کار کرد. بنیانگذار آی فودز، به پشتوانه تجربه بیش از 8 سال در صنعت غذای ایران اقدام به راه اندازی پلتفرمی جامع برای مشاوره و فروش تجهیزات و مواد اولیه صنایع غذایی نموده است.

شما می توانید هر آنچه را که در ارتباط با صنایع غذایی نیاز دارید شامل انواع مواد اولیه، دستگاه ها و خطوط تولید خانگی ، کارگاهی و کارخانه ای را از آی فودز بخواهید. متخصصان و کارشناسان آی فودز همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: