چطور در تنوتاس برون‌سپاری کنیم؟
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

چهار شنبه 22 بهمن 1399
ن : khashayars

چطور در تنوتاس برون‌سپاری کنیم؟

چطور در تنوتاس برون‌سپاری کنیم؟

تا امروز چقدر به برون‌سپاری فرایندهای کسب‌ و کار خودت فکر کردی؟

چطور کمبود و یا هزینه‌های بالای استخدام نیروی‌ انسانی ماهر رو در کسب و کار مدیریت میکنی؟

خیلی وقت‌ها ایده‌ها به خاطر نداشتن زیرساخت‌های لازم در حد همون ایده باقی میمونه و حیف میشه و البته گاهی هم با اینکه میدونی میشه بیشتر پیشرفت کنی اما جلو نمیری و شاید منتظر این هستی که یک تیمی بیاد کمکت و...

همچین تیمی هست و اسمش رو گذاشتن تنوتاس یعنی صاحب علم و عمل.

از مشاوره تا اجرای بخشی از فرایندهای کسب و کار رو انجام میده و میتونه سود شرکت شما رو بالا ببره و این کار با کاهش هزینه‌ها و همچنین بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تعهد بالای خودش انجام میده.

حمید آقاجانی بنیان‌گذار تنوتاس میگه:

تمام تلاش ما اینه که مدیران شرکت‌ها به جای پرداختن به مسائل جانبی، روی حوزه‌های اصلی کسب و کار خودشون تمرکز کنند و به برون‌سپاری بخشی از فرایندهای سازمانی بیاندیشند.

ما یک استارت‌آپ در حوزه‌‌ی BPO در ایران هستیم که در مرکز رشد دانشگاه علوم و تحقیقات استقرار داریم.

اصطلاح BPO مخفف (Business Process Outsourcing)  یا برون‌سپاری فرایندهای کسب‌ و کاره. در تنوتاس کل فرایند کسب و کار شرکت شما از اولین مرحله که مشاوره، تحقیقات، تدوین استراتژی، طراحی فرایند و شناسایی نیازمندی‌هاست تا اجرای کامل فرایندهایی مثل بازاریابی و فروش تلفنی، دیجیتال مارکتینگ، منابع انسانی، انفورماتیک، برندسازی، آموزش و تولید محتوا انجام می‌گیره.

تمام سعی ما ارائه راهکارهایی برای توسعه و پیشرفت شرکت شماست که در نتیجه، افزایش سودآوری برای شما خواهد داشت.

شاید این سوال بعدیت باشه، آیا کسب و کار من نیاز به برون‌سپاری داره؟

در فضای کنونی کشور دلایل زیادی برای برون‌سپاری فعالیت کسب و کار وجود داره، همین حالا یک نگاهی به کسب و کار خودت بنداز، پلن شما برای ادامه حیات و یا توسعه چیه؟

نیروی ماهر و شایسته داری؟

وب سایت بروز و تاُثیرگذار داری؟ تیم دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای داری که بتونی در فضای آنلاین و شبکه‌ها اجتماعی حضور با برنامه داشته باشی؟

مدیر منابع انسانی متخصص و متعهد داری؟

مشاور خوب برای مدیریت و برندینگ داری؟

تیم متخصص بازاریابی و فروش تلفنی داری؟

پاسخ هر سوالی "خیر" بود به برون سپاری فرایندهای کسب و کار فکر کن.

و در آخر...

تا زمانی که زیرساخت‌های مناسبی برای کسب و کارت مهیا نشده و مخارج بالایی برای این زیرساخت نیاز داری، برون‌سپاری فعالیت‌ها گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شماست.

ما در تنوتاس خدمات مشاوره کسب و کار و برندینگ ارائه می‌کنیم چون اعتقاد ما بر اینه که روش‌های زیادی برای ارتقا مدیریت و همینطور شرکت شما وجود داره

فقط کافیست یک مشاور دلسوز و کارآمد در کنار شما باشه، تا شما هم موفقیت‌های بیشتری رو تجربه کنید.

برای اینکه از بیمه عمر برای کسب و کارتون استفاده کنید باید با یک متخصص در حوزه استراتژی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ در ارتباط باشید، چه بهتر که همه در یک تیم باشند.

ما در تنوتاس باور داریم سرمایه اصلی هر مجموعه‌ای پرسنل آن هستند به همین جهت تمام تلاشمون اینه که شما رو در جذب و استخدام بهترین‌ها و مستعدترین‌ها یاری کنیم و در کنارتون در جهت نگهداشت و بالا بردن بهره‌وری قدم برداریم.

و یک نکته حیاتی: فضای دیجیتال، چالش فعلی کسب و کارهاست.

جایی که واقعا نمیشه به هر تیمی و فکری اعتماد کرد و هزینه‌های زیادی براش انجام داد اما واقعا یکی از نیازهای اساسی شماست، همونطور که الان در حال خوندن این متن هستی.

حالا در نظر بگیرید هزینه کردن برای تیم و منابع انسانی متخصص در کنار تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیازشون برای سازمان به صرفه‌تره یا هزینه کمتر و واگذار کردن همون فعالیت‌ها به شرکت دیگری که امکانات و نیرو متخصص رو داره؟

با اطمینان کامل میشه گفت مشخصا هزینه کمتر در مقابل کیفیت، تعهد و پاسخگویی برگ برنده شما در مقابل رقباتون خواهد بود.

ما در ایران نه اولین هستیم نه برترین، بابت این چیزها کسی دیگه مدال نمیده، اما ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین خودمون باشیم و فقط رضایت شما برای ما کافیه.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: