خرید آنلاین دارو از داروخانه آنلاین فورری دارو
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

خرید آنلاین دارو از داروخانه آنلاین فورری دارو

خرید آنلاین دارو از داروخانه آنلاین فورری دارو

داروخانه ی دکتر زینب امیری (استادیار دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد) با عنوان داروخانه آنلاین فوری دارو از سال 1397 فعالیت خود را با اخذ مجوز از معاونت غذا و دارو علوم پزشکی مشهد و نماد الکترونیک، با هدف ایجاد عدالت در دسترسی به لوازم پزشکی، مکمل‌های تغذیه‌ای و محصولات گیاهی و مکمل اصل و مجاز آغاز نمود.در ادامه انواع پودر و مکمل بدنسازی و لوازم آرایشی اصل نیز به سایت اضافه شد. اکنون مجموعه‌ی کاملی از محصولات داروخانه ای در این سایت وجود دارد.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از مشتریان این داروخانه از استان های محروم، مرزنشین و برخی روستاها هستند که دسترسی به این محصولات را ندارد، با اینکه تعرفه های پستی افزایش زیادی داشته است اما ارسال رایگان برای خریدهای بیش تر از 300 هزار تومان صورت می گیرد، در واقع حتی برای شهروند تهرانی یا مشهدی هم خرید از این داروخانه نسبت به خرید حضوری مقرون به صرفه تر است. در بسیاری از زمانها کمپین های مختلفی در سایت برگزار می شود  و با تخفیف های مناسبتی و یا دائمی خرید از این سایت بسیار به صرفه می گردد.

سعی شده است تا مطابق دستورالعمل معاونت غذا و دارو کلیه اطلاعات داخل کاتالوگ محصولات و اطلاعات تکمیلی شرکت تولید کننده جهت مطالعه و انتخاب کاربران فراهم شود.

حفظ حریم خصوصی یک اصل است، خرید حضوری برخی محصولات، به واسطه ی رابطه ی چهره به چهره، برای برخی افراد اضطراب آور است تا جایی که این افراد از استفاده از محصولات مورد نیاز خود محروم می شوند، لذا در فوری دارو تمام تدابیر لازم برای یک خرید محرمانه مهیا شده است، مشتریان بدون نگرانی محصولات خصوصی را خرید می کنند و بسته بندی کاملا محرمانه ارسال خواهد شد. ارسال به همه جای ایران و در کمترین زمان با پست پیشتاز انجام می گردد.

در شرایط فعلی علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، ماندن در خانه نیز شرط بسیار مهمی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری است. شما می‌توانید محصولات داروخانه ای  را از وب سایت داروخانه آنلاین فوری دارو خریداری کنید. با این کار شما زمان کمتری را بیرون از خانه خواهید بود و می‌توانید بیشتر به سلامت خانواده خود نیز رسیدگی کنید.

در خرید محصولات دارویی و تغذیه ای مشاوره دکتر داروساز اهمیت زیادی دارد. در سایت فوری دارو شما می‌توانید از مشاوره رایگان دارویی داروسازان مسئول فنی سایت به صورت کاملا محرمانه و بدون مشخص شدن هویتتان حتی برای داروساز مشاور به صورت چت اختصاصی بهره مند شوید.

در انتها برای شما خواننده ی عزیز سایت نیز هدایای ویژه ای داریم. با کد تخفیف repcampaign100 می توانید در سفارش های زیر ۳۰۰ هزارتومان نیز ارسال رایگان بگیرید. (حداقل خرید 100 هزارتومان) یا با کد تخفیف  repcampaign300 سی هزار تومان تخفیف علاوه بر ارسال رایگان در خریدهای بالای ۳۰۰ هزار تومان هدیه بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: