5 نکته ای که باید هنگام خرید دستگاه بخور بخورید
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 19 اسفند 1399
ن : khashayars

5 نکته ای که باید هنگام خرید دستگاه بخور بخورید

5 نکته ای که باید هنگام خرید دستگاه بخور بخورید

از نوزادان گرفته تا بزرگسالان ،خرید دستگاه بخور راهی عالی برای حفظ سطح رطوبت سالم در خانه شما است. با افزایش سطح رطوبت داخل خانه ، می توانید از سلامت خانواده خود محافظت کنید ، از ساختار خانه خود در برابر اثرات هوای خشک محافظت کنید و راحتی کلی محیط داخلی خود را بهبود ببخشید.

 

برای دسترسی راحت تر به 5 نکته مهم که باید هنگام خرید برای یک دستگاه رطوبت ساز در نظر بگیرید ، از لیست موضوعات زیر استفاده کنید:

 

چرا به مرطوب کننده نیاز دارم؟

چقدر فضای لازم برای مرطوب شدن دارم؟

چه نوع مرطوب کننده ای می خواهم؟

آیا رطوبت سازها بلند هستند؟

چه مقدار نگهداری لازم است؟

  1. چرا به دستگاه رطوبت ساز نیاز دارم؟

اثرات هوای خشک داخلی

 

در طول زمستان ، با استفاده از بخاری خانه می توانید فضای رطوبت مورد نیاز را از بین ببرید ، هوای داخلی خشک ایجاد کنید و منجر به موارد زیر شود:

 

گلو تحریک شده ، ترک خورده لب ها ، بینی های خونی ، خارش پوست و سایر علائم ناخوشایند.

تشدید علائم آلرژی ، شعله ور شدن آسم ، سرماخوردگی ، عفونت های سینوسی و موارد دیگر.

کاغذ دیواری را لایه برداری کنید یا باعث پارگی ، تاب خوردن یا جدا شدن کف و مبلمان چوبی شوید.

رطوبت ساز چگونه می تواند کمک کند

 

دستگاه های رطوبت ساز علاوه بر محافظت از سلامتی شما ، راهی عالی برای محافظت از یکپارچگی ساختاری و وسایل چوبی خانه شما هستند.

 

به سادگی با افزودن یک مرطوب کننده به محیط داخلی خود ، و رطوبت اضافی که ایجاد می کند ، به کنترل و حتی از بین بردن بسیاری از این مشکلات کمک می کند.

 

2.چقدر فضای لازم برای رطوبت رسانی دارم؟

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به رطوبت متمرکز برای یک اتاق یک نفره احتیاج دارید یا رطوبت کل خانه یکی از مهمترین مراحل در انتخاب رطوبت ساز است.

 

برای فضاهای با اندازه کوچک تا متوسط

 

برای افزودن رطوبت به اتاق خواب یا دفاتر خانه ، رومیزی یا رطوبت ساز اتاق بهترین انتخاب است زیرا:

 

جمع و جور: رطوبت سازهای رومیزی جمع و جور هستند و به گونه ای طراحی شده اند که روی کمد ، پیشخوان ، میز کار یا میزهای دیگر قرار می گیرند.

جابجایی آسان: این رطوبت سازهای سبک مانند مرطوب کننده دیجیتال اولتراسونیک 120 ساعته PureGuardian ، در صورت لزوم به راحتی می توانند به مناطق دیگر منتقل شوند.

طولانی مدت: بسیاری از مدل ها قبل از نیاز به دوباره پر کردن آب می توانند تا 24 ساعت کار کنند.

ویژگی های اضافه شده: سایر ویژگی هایی که می خواهید به جستجوی آنها بپردازید ، محافظت از میکروب ، سرعت های متعدد ، رطوبت سنج داخلی ، خروجی ترکیبی از غبار گرم یا سرد ، کنترل های آسان برای استفاده و نشانگرهای کم آب است.

برای چند اتاق

 

اگر شما نیاز به افزودن رطوبت به چندین اتاق یا کل خانه خود دارید ، رطوبت سازهای کنسول و رطوبت سازهای کل خانه برای کار مناسب هستند.

 

رطوبت رسانی با قدرت بیشتر: به مراتب بزرگتر از یک رطوبت ساز در یک اتاق ، یک رطوبت ساز کنسول می تواند رطوبت را به فضاهایی به اندازه 3000 فوت مربع برساند.

ناحیه رطوبت بزرگتر: این رطوبت سازها ، مانند رطوبت ساز کنسول تبخیری 3 سرعته Essick Air H12-400 ، به طور معمول روی زمین در یک مکان مرکزی قرار می گیرند و در آنجا یک غبار ظریف منتشر می کنند که کل فضا را پوشش می دهد.

Stylish Too: آنها در طرح ها و پایان های متنوعی وجود دارند که باعث می شوند دستگاه ها به راحتی با دکوراسیون شما ترکیب شوند.

برای مسائل قابل توجه رطوبت

 

در خانه ها یا اداراتی که نیاز قابل توجهی به رطوبت دارند ، یک دستگاه رطوبت ساز HVAC / Ducted یک انتخاب عالی است.

 

این رطوبت سازها با سیستم هوای مرکزی کار می کنند - و روی واحد HVAC نصب می شوند و مستقیماً به خط آب متصل می شوند - تا به طور مداوم رطوبت را در محیط شما پراکنده کنند.

 

گزینه هایی مانند Humeywell Whole House Bypass Humidifier ، هرگز نیازی به دوباره پر کردن ندارند زیرا آب مستقیماً از منبع آب ساختمان گرفته می شود. در راهنمای خرید رطوبت ساز کوره بیشتر بیاموزید.

 

  1. نوع رطوبت ساز را می خواهم؟

رطوبت سازها به روش های مختلف رطوبت را به هوا اضافه می کنند و در انواع مختلف با مزایا و معایب مختلف موجود هستند.

 

رطوبت سازهای خنک و خنک ، مه دمای اتاق را پراکنده می کنند و به طور کلی مناطق بزرگتری را می پوشانند و نسبت به انواع دیگر برق کمتری مصرف می کنند.

رطوبت گیرهای غبار گرم از یک عنصر گرمایشی برای گرم کردن آب و استفاده از آن به عنوان رطوبت گرم و راحت در اتاق شما استفاده می کنند. آنها ممکن است از برق کمی بیشتر از انواع دیگر دستگاه های رطوبت ساز استفاده کنند زیرا آب را به جوش می آورند ، اما روند جوشاندن میکروب ها و ناخالصی ها را قبل از انتشار در اتاق از بین می برد.

رطوبت سازهای اولتراسونیک در هر دو نوع مه سرد و گرم وجود دارند و به عنوان ساکت ترین رطوبت سازهای بازار شناخته می شوند.

نگاهی به بهترین دستگاه های رطوبت ساز رومیزی و مرطوب کننده های برتر HVAC / کانال.

 

4- آیا رطوبت سازها بلند هستند؟

می توانید انتظار داشته باشید که هر رطوبت ساز کمی صدا ایجاد کند. با این حال ، برخی از رطوبت سازها بیشتر از بقیه سر و صدا می کنند.

 

برای مناطقی مانند اتاق خواب و دفاتر خانگی که به محیطی آرام تر نیاز دارند ، یک دستگاه رطوبت ساز اولتراسونیک بهترین راه حل است. رطوبت سازهای اولتراسونیک از امواج صوتی با فرکانس بالا برای ایجاد غبار آرام و آرام استفاده می کنند. از آنجا که امواج صوتی بالاتر از آن است که ما می توانیم بشنویم ، این رطوبت سازها به طور قابل توجهی ساکت و آرام تر از سایر مدل های رطوبت ساز هستند.

 

  1. چه مقدار نگهداری مورد نیاز است؟

رطوبت ساز دستگاه هایی با نگهداری نسبتاً کم هستند. فعالیت های نگهداری منظم معمولاً شامل موارد زیر است:

 

تمیز کردن مخزن آب برای اطمینان از رشد نکردن کپک ، کپک و باکتری

منبع

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: