شناخت و معرفی تشک سرا
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

یک شنبه 15 فروردين 1400
ن : khashayars

شناخت و معرفی تشک سرا

تشک سرا به‌عنوان یکی از مجموعه‌های تولید و عرضه تشک و کالای خواب از سال 1384 فعالیت خود را با مدیریت حمید سلامی آغاز کرده است. این مجموعه از آغاز کار به دو موضوع ارائه‌ و تولید بهترین محصول و نیز اصل مشتری مداری توجه ویژه‌ای داشته و تا به امروز بر این اصول پایبند مانده است. از سال 1399 تشک سرا، فروش اینترنتی خود را آغاز کرده و بیش از گذشته در مسیر دستیابی به اهداف خود در حرکت و تلاش است. تشک سرا با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران، محصولات خود را فقط به صورت غیرحضوری و از طریق سایت و با گارانتی هفت روز ضمانت مرجوعی کالا در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

ارائه‌ی بهترین برند‌ها

تشک سرا با سابقه‌ای بیش از یک دهه در امر تولید تشک و با داشتن نگاه تخصصی در شناخت محصول متفاوت و با کیفیت همواره بر آن است تا محصولات زیبا، جدید و با کیفیت عالی را ارائه کند. از این رو علاوه بر تولید تشک و کالای خواب، با بهترین برندهای تولید تشک نیز همکاری می‌کند. در حال حاضر تشک سرا  علاوه بر ارتباط مؤثر و همکاری ویژه با برندهایی چون خوشخواب، رویا، رکسل، هیمن، پرومدی، سوپرکالکشن، کرالیت، آدنیس، برمودا و اسلیپ ول، در حال گفتگو و رایزنی با تمام برندهای برتر تولید تشک و جذب آن‌هاست.

تشک دو نفره

محصولات

سرویس روتختی یک‌نفره و دونفره، سرویس ملافه، انواع بالش، تخت و باکس خواب محصولات به‌روز و متفاوت تشک سرا را تشکیل می‌دهند. این محصولات خاص تقدیم نگاه کسانی می‎شود که در پی آرامش در خواب و استراحت هستند.

انواع بالش

 

راز ماندگاری و اعتبار تشک سرا

تشک سرا با داشتن مشاوره تلفنی و آنلاین، تعویض تا 48 ساعت، پرداخت وجه در هنگام تحویل محصول، ارائه‌ی بهترین قیمت‌ها یکی از مورد اعتمادترین مجموعه‌هایی است که در عرصة تولید تشک و کالای خواب در ایران فعالیت می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین برندهای تشک و کالای خواب را با تضمین قیمت و کیفیت از یک مجموعه‌ی معتبر خریداری کنید به سایت تشک سرا مراجعه کنید.

www.toshaksara.com

  https://toshaksara.com

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: