همه چیز درباره کولر گازی گری
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

همه چیز درباره کولر گازی گری

مردان و زنان معمولا در فصل تابستان و زمستان به دنبال خرید یک کولر گازی یا اسپلیت مناسب و به صرفه هستند تا فضای محل کار و خانه خود را خنک و گرم کنند؛ در این مقاله ما به شما یکی از معتبر ترین و بهترین برند های تولید کننده کولر یعنی شرکت گری و کولر گازی گری را به شما معرفی خواهیم کرد.

کولر گازی گری

شرکت گری و کولر گازی گری با تولید و فروش 30 میلیون دستگاه تهویه خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه تجاری و همچنین با استفاده از فناوری ها و تخصص های روز دنیا به یکی از بهترین و پرطرفدار ترین شرکت های تولید کننده و شناخته شده کولر گازی در سطح جهان تبدیل شده است.

انواع مدل کولر گازی گری

به طور کلی میتوان گفت که کولر گازی گری در مدل ها و طرح های متنوع و مختلفی ساخته شده است که میتوان به مدل هایی مثل S4 Matic، Q2 Matic، T2 Matic، R4 Matic، Z Matic، I cool، G4 Matic و G Matic نیز میتوان اشاره کرد.

شرکت و نمایندگی کولر گری انواع مدل های پنجره ای، اسپلیت دیواری، ایستاده، پرتابل، مولتی پنل ساده و پیشرفته و داکت گری را نیز تولید می کند؛ این دستگاه ها در بی نظیر ترین و معروف ترین مراکز علمی و پژوهشی مورد تست و بررسی قرار گرفته اند و همین نکته باعث میشود که در بد ترین شرایط آب و هوایی بی نظیر ترین عملکرد و بازدهی را در اختیار مشتریان همیشگی خود قرار دهد.

قیمت کولر گازی گری
در رابطه با قیمت کولر گازی گری (GREE) میتوان گفت که قیمت این محصول بر اساس امکانات و ظرفیت کولر نیز تعیین می شود و معمولا هر چه قدر ظرفیت و امکانات یک کولر گازی بیشتر باشد طبیعتا مبلغ و قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد؛ در یک سال گذشته به دلیل افزایش قیمت دلار نرخ قیمت کولر گازی شرکت گری نیز افزایش پیدا کرده است و همچنین به دلیل تحریم ها واردات کولر گازی خارجی و چینی به کشور کم شده است

کولر گازی و داکت گری

مشخصات کولر گازی گری

در این بخش به معرفی ویژگی ها و مشخصات کولر گازی گری میپردازیم؛ این شرکت چینی در تولید اسپلیت و کولر گازی های خود از کمپرسور های کیت اینورتر، پیستونی و روتاری استفاده می کند.

به این نکته توجه داشته باشید که کولر های گازی که درون آنها کمپرسور کیت اینورتر نصب شده است مصرف برق کمتری دارند و در اصطلاح به این مدل کولرها کم مصرف نیز گفته می شود؛ اگر این دستگاه را در حالت صرفه جویی خودکار قرار دهید تا 15 درصد در میزان انرژی صرفه جویی می کند و همچنین اگر این کولر گازی را در حالت صرفه جویی اختیاری قرار دهید تا 20 درصد در میزان و مقدار انرژی نیز صرفه جویی می کند.

نوع گاز مبرّدی که در کولر گازی گری نوع اینورتردار و بدون اینورتر استفاده می شود از نوع R410a و R22 است؛ این مدل گاز در میان گاز های مبرد مختلف جزء بهترین گازها محسوب می شود و برای هوای کره زمین هیچ گونه آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کند.

تقریبا تمامی کولرهای گازی شرکت گری هم قابلیت سرمایش را دارا هستند و هم این قابلیت و ویژگی را دارند که هوای گرم از خود پخش کنند و به عبارتی میتوان گفت که این محصولات در چهار فصل سال مورد استفاده مشتریان قرار می گیرند.

کولر گازی گری مجهز به فیلتر تصفیه هوای بسیار قوی می باشد و همین عامل باعث می شود که گرد و غبار کمتری پخش شود و رطوبت نیز کاهش پیدا می کند؛ این محصول دارای ریموت کنترل است و کمترین دمایی که تولید می کند 7- درجه سانتی گراد است و همچنین بیشترین دمایی که تولید می کند نیز 54 درجه سانتی گراد است.

داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت گری

داکت گری نسل جدیدی از کولر گازی گری می باشد که هواداران و طرفداران زیادی دارد؛ داکت اسپلیت ها علاوه بر خنک نگه داشتن فضا خدماتی مثل حفظ و نگهداری رطوبت هوا، تصفیه کامل هوا و از بین بردن باکتری های محیط خانه را در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار می دهد.

این دستگاه از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل شده است به گونه ای که یونیت داخلی در داخل سقف کاذب خانه نصب می شود و یونیت خارجی این دستگاه در فضای باز نصب می شود. از مزایای بزرگ دستگاه داکت گری میتوان به سیستم استفاده از هوای برگشت اشاره کرد که این عامل باعث می شود راندمان کاری دستگاه بالاتر برود، مصرف سوخت کاهش پیدا کند و هوایی تازه همراه با اکسیژن کافی و مناسب نیز ایجاد شود.

از مزایای استفاده از داکت گری میتوان به این نکته اشاره کرد که این دستگاه در مقایسه با کولر گازی گری 50 درصد برق کمتری مصرف می کند و همچنین این سیستم در فصل زمستان نیز تا 30 درصد در مصرف گاز نیز صرفه جویی می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که این سیستم در فصل زمستان موقع خواب دمای محیط را به صورت تدریجی افزایش می دهد تا اشخاصی که در خانه هستند دچار بیماری سرماخوردگی نشوند.

از مزایا ویژه و خاص این دستگاه این است که کانال کشی عمودی حذف می شود و دستگاه داکت گری قابلیت نصب در فضاهای کوچک و بزرگ را نیز دارد؛ همچنین زمانی که داکت گری در خانه شما نصب شده است شما دیگر نیازی به سیستم رادیاتور ندارید و همین عامل باعث می شود هزینه های شما کاهش پیدا کند.

عملکرد دستگاه داکت گری در حالت سرمایش دقیقا مشابه کولر گازی گری است؛ طریقه عملکرد این دو دستگاه در حالت سرما به گونه ای است که گاز مبرد را از کندانسور، کمپرسور و شیر انبساط عبور می دهد و گاز مبرد

داکت گری و گاز R410a

تغییر فاز میدهد و همچنین به وسیله کویل نیز سرد می شود و این گاز سرد از طریق تهویه شونده به بیرون پخش می شود تا فضای خانه یا محل کار را خنک کند.

در نهایت با توجه به مطالب مفید و جامعی که درباره معرفی کولر گازی گری و داکت گری بیان کردیم؛ شما می توانید از طریق مراجعه به نمایندگی کولر گری در سراسر ایران این محصول با کیفیت و به صرفه را تهیه و خریداری کنید و در فصل های زمستان و تابستان از این دستگاه به خوبی استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: