راهنمای خرید مبلمان باغی
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 17 فروردين 1400
ن : khashayars

راهنمای خرید مبلمان باغی

با نزدیک شدن به فصل تابستان، با صرف غذا و استراحت در فضای باز، می‏توانید از هوای مناسب نهایت استفاده ببرید. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در مورد خرید مبلمان باغی یادآور شویم. بنابراین شما می‏توانید بهترین مبلمان را خریداری کنید. علاوه بر این می‏توانید فضای بیرونی مناسبی را در باغ خود ایجاد کنید. قبل از شروع خرید، مواردی است که باید از خود بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که مبلمان باغی مناسب خود را خریداری می‌کنید.

مبلمان باغی

 

  • چقدر فضا دارید؟

 یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید در نظر گرفت این است که شما با چه فضایی کار می‏کنید؟ باغ است یا بالکن؟ یک دید کلی از فضای بیرونی خود داشته باشید؛ یعنی در این مرحله، به‌جای اندازه گیری دقیق، درک کلی فضا مهم است.

 

 

 

  • چگونه از مبلمان باغی استفاده می‌شود؟

 

 شما باید در نظر بگیرید که مبلمان باغ برای چه منظور استفاده می‌شود. آیا می‌خواهید از خوردن چلو کباب لذت ببرید؟ بنابراین باید به دنبال یک مجموعه ناهار خوری باشید. آیا می‌خواهید در باغ خود استراحت کنید؟ بنابراین یک مبل راحتی یا صندلی راحتی لازم دارید. با پیش بینی در مورد چگونگی برنامه‌ریزی برای استفاده از مبلمان باغی خود، ایده بهتری از انواع مبلمان مورد نیاز خود، اعم از راحتی یا ناهار خوری به ذهن شما خطور خواهد کرد.

 

  • آیا جایی برای ذخیره وسایل دارید؟

 

 مهم است که در مورد مکانی که قصد استفاده از مبلمان خود را ندارید، فکر کنید. آیا با تغییر هوا قصد دارید آن را به داخل خانه بیاورید یا فضای کافی برای نگهداری از آن در تمام طول سال دارید؟ لازم به ذکر است که در طول زمستان، بالشتک‌ها باید در یک محیط خشک و با تهویه مناسب نگهداری شوند.

 

  • مبلمان باغی به چه میزان نگهداری نیاز دارد؟

 

 قبل از خرید هر چیزی، باید از خود بپرسید که چقدر می‌خواهید برای مراقبت از مبلمان باغ خود تلاش کنید، زیرا بعضی از مواد به مراقبت بیشتری نسبت به بقیه نیاز دارند. آیا دوست دارید هر سال به مبلمان خود رنگ بزنید؟ این یک نکته مهم است، زیرا شما می‌خواهید سال‌های سال از مبلمان خود استفاده کنید.

 

 

 

 مبلمان باغی

 

انواع مواد برای انتخاب مبلمان باغی

 

 مبلمان باغی در انواع مختلفی از مواد، از جمله چوب، فلز و خیزران موجود است.

 

  • مبلمان باغی چوب خیزران (حصیری)

 

مبلمان حصیری در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می‏شوند. مبلمان حصیری با چوب خیزران مصنوعی، سازگار با محیط زیست و با دوام است، بنابراین می‌توانید در تمام طول سال در فضای باز بگذارید. در حالی که از نظر بصری، تشخیص بافت مصنوعی و طبیعی از یکدیگر تقریباً غیرممکن است. این نوع مبلمان باغی با بافت رزین ساخته شده است که بسیار مستحکم است و در عین حال سبک است. نه تنها در برابر کپک مقاوم است بلکه در برابر اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم است، بنابراین رنگ آن محو نمی‌شود.

 

  • مبلمان باغی چوبی:

 

 اگر می‌خواهید فضای بیرون شما ظاهری طبیعی داشته باشد، مبلمان چوبی باغی ایده آل است. این نوع مبلمان با 3 نوع مختلف چوب ساخته می‏شوند: ساج، اقاقیا و اکالیپتوس.

 

 اقاقیا - چوب اقاقیا به طور طبیعی با گذشت زمان از بین می‌رود، بنابراین توصیه می‌شود که حداقل یک بار در سال از روش‏های محافظتی استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن به نظر برسد. این نوع چوب در برابر عناصر طبیعی بسیار مقاوم است، بنابراین می‌توان مبلمان را در تمام طول سال در خارج از خانه رها کرد.

 

 اکالیپتوس - اکالیپتوس در مبلمان باغی دارای چوب سخت و محکم با روغن زیاد است، بنابراین به طور طبیعی در برابر پوسیدگی و فرسودگی مقاوم است. برای به حداکثر رساندن طول عمر آن، چوب‌ها را با یک درزگیر اکریلیک با کیفیت بالا و پایه آب کاری کنید.

 

 ساج - ساج چوبی با چگالی بالا و دارای روغن زیاد است. ساج نسبت به چوب‌های دیگر مقاومت بیشتری در برابر آب دارد، بنابراین حتی در مرطوب‌ترین شرایط نیز پوسیده نمی‌شود. برای حفظ رنگ زیبای آن، می‌توانید سالی یک بار آن را سنباده بزنید و از چوب استفاده کنید. اگر ترجیح دهید آن را سنباده نکشید، چوب به رنگ خاکستری نقره‌ای در خواهد آمد.

مبلمان باغی

 

 

  • مبلمان باغی فلزی:

 

 اگر می‌خواهید مبلمان باغی محکمی خریداری کنید و مراقبت از آن آسان باشد، مبلمان فلزی گزینه مناسبی است. مبلمان فلزی در دو مدل مبلمان آلومینیومی و میز و صندلی فرفورژه در بازار موجود است .مبلمان فلزی باغی غیر از اینکه از دوام بالایی برخوردار است، نیاز کمی به تعمیر و نگهداری دارد و فقط نیاز به شستشوی گاه به گاه با آب صابون دارد. اگر از غذا خوردن در فضای باز لذت می‌برید، مجموعه غذاخوری‎‏های کاربردی و شیک گزینه مناسبی خواهد بود. مجموعه‌های بزرگ ناهار خوری هم می‌تواند ظرفیت 6 تا 10 نفر را داشته باشد هم مجموعه‌های جمع و جور، ایده آل برای 2 نفر هستند. فضا تأثیر زیادی در مجموعه مبلمان شما خواهد داشت. از فضای خود هوشمندانه استفاده کنید و اگر فضای محدودی دارید، یک میز و صندلی شیک، جمع و جور و با نگهداری آسان انتخاب خوبی است.

 

 مورد بعدی شکل است. میزهای گرد، مربع، مستطیل و حتی بیضی شکل در دسترس هستند. بعضی میزهای غذا خوری قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که برای هر شرایطی مناسب هستند. اگر فقط می‌خواهید استراحت کنید می‌توانید میز را تا حد میز قهوه پایین بیاورید یا ارتفاع آن را برای صرف غذا بلندتر کنید.

 مبلمان باغی

 

شما باید در نظر بگیرید که مبلمان را در چه مکان‌هایی نگهداری می‌کنید، چه زمانی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید. اگرچه برخی از مبلمان را می‌توان در تمام طول سال در خارج از خانه رها کرد، اما اگر دور از عناصر طبیعی نگهداری شوند، بیشتر دوام می‌آورند. بعضی روکش‌های محافظ ساخته شده‌اند تا برای محافظت مبلمان در فضای باز استفاده کنید. توصیه می‌شود که در طول زمستان کوسن‌ها را به داخل خانه بیاورید یا آن‌ها را در یک جعبه کوسن خشک و با تهویه مناسب نگهداری کنید.

 اگر بعد از مدتی مبلمان شما کمی کثیف به نظر می‌رسد، معمولاً یکپارچه مرطوب، ساینده و آب صابون برای تمیز کردن بیشتر مواد، مانند چوب خیزران و فلز کافی است. مبلمان باغ چوبی نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتری دارند. ما توصیه می‌کنیم، ابتدا از یک مایع تمیز کننده چوب قوی استفاده کنید، سپس با استفاده از محافظ چوب یا روغن، از آن محافظت کنید. این کار باعث می‌شود که مبلمان شما برای تابستان پیش رو بهترین جلوه را داشته باشد.

در پایان امیدواریم با مطالعه مقاله بهترین مبلمان باغی را خریداری کنید و از فضای باز خود بیشتر لذت ببرید.

برای خرید مبلمان باغی با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد میکنم به وب سایت باغ کالا مراجعه کنید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: