انتخاب بهترین وب سایت برای طراحی سایت
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : khashayars

انتخاب بهترین وب سایت برای طراحی سایت

طراحی سایت و ورود به دنیای اینترنت و کسب سود از دنیای مجازی، ذهن خیلی از افراد را به خودش مشغول کرده است. خیلی از افراد برای رشد و پیشرفت و همچنین کسب سود بیشتر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستند و بیراه نیست اگر بگوییم یکی از مهم ترین قدم ها در این طور مواقع، طراحی وب سایت است.

طراحی سایت

شاید شما هم به این نتیجه رسیده اید که دیگر زمان فروش محصولات و کالاها آن هم به صورت فیزیکی و سنتی به پایان رسیده است. دیگر زمان آن رسیده که روند خرید برای عموم مردم خیلی راحت تر از قبل باشد و با راه اندازی یک کسب و کار آنلاین از سراسر دنیا اقدام به جذب مشتری و کسب درآمد کنید.

اگر تا به همین امروز به صورت فیزیکی و سنتی محصولات و کالاهای خودتان را به فروش رسانده اید از این به بعد وقت خودتان را هدر ندهید. همین الان گوشی تلفن خودتان را بردارید و با یکی از وب سایت ها و شرکت هایی که اقدام به طراحی سایت می کنند تماس گرفته و از آنها مشاوره دریافت نمایید.

اما سوال مهمی که ممکن است به وجود بیاید این است:

طراحی سایت را به چه شرکت یا وب سایتی بسپاریم؟

طراحی وب سایت

بدون تردید پاسخ دادن به چنین سوالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به دلیل اینکه باید شرکت یا وب سایتی را انتخاب نمایید که اولاً در طراحی وب سایت بتواند کاملاً حرفه ای عمل کرده و از بهترین زبان های برنامه نویسی استفاده نماید و ثانیاً اگر پشتیبانی، نگهداری، سئو و بهینه سازی وب سایت را به این وب سایت ها سپرده باشید بایستی بتوانند خیلی سریع تر وب سایت را به لینک اول جستجوی گوگل نزدیک کنند.

فاکتورهای تعیین کننده در طراحی سایت

در این مقاله ما قصد داریم چند نکته هر چند کوچک اما کاملاً کاربردی را بیان کنیم تا به راحتی بتوانید یک شرکت یا وب سایت را برای طراحی سایت انتخاب نمایید.

اولین نکته: برخوردار بودن از نمونه کارهای زیاد

بدون شک برخوردار بودن از رزومه کاری و نمونه کارهای زیاد و موفق، یکی از فاکتورها و عوامل بسیار مهم برای انتخاب شرکت و یا وب سایت برای طراحی سایت به شمار می رود. قبل از اینکه بخواهید یک وب سایت را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود انتخاب نمایید سعی کنید وارد سایت مربوطه شوید و تمامی نمونه کارهای اجرایی را مشاهده نمایید.

حتی در صورت تمایل می توانید با مشتریان این شرکت تماس گرفته و هر اطلاعاتی که مد نظر دارید را از این افراد جویا شوید. دلیل این امر این است که این افراد بدون هیچگونه ترس و واهمه ای هر نوع اطلاعاتی که مد نظر دارید را اختیار شما قرار خواهند داد.

طراحی و برنامه نویسی سایت

بایستی به این نکته توجه کنید که در این طور مواقع بحث پول و هزینه در میان است. به هیچ عنوان هم قرار بر این نیست که یک شرکت به طور رایگان یک وب سایت را برای شما طراحی کند. پس می توان اینگونه گفت که این حق شماست که اطلاعات کاملی نسبت به شرکتی که قرار است طراحی وب سایت شما را بر عهده بگیرد، دریافت نمایید.

دومین نکته: محک زدن توانایی ها و مهارت های برنامه نویسی کارمندان شرکت مربوطه

از دیگر نکات مهم در طراحی سایت آن هم قبل از انتخاب شرکت، این است که باید شرکتی را انتخاب نمایید که از کارمندانی با تجربه و کاربلد در امر برنامه نویسی بهره ببرند. شاید در نگاه اول تعجب کنید و از خودتان بپرسید که چگونه می توان متوجه شد که توانایی و مهارت برنامه نویس ها برای طراحی سایت تا چه اندازه است؟

از ساده ترین روش های معمول این است که به عنوان مشتری با شرکت مربوطه تماس بگیرید و چند سوال ساده در مورد طراحی سایت از آنها بپرسید. به طور مثال

  • برنامه نویسی اختصاصی بهتر است یا استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس؟
  • کدام زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت از امنیت و قدرت بیشتری برخوردار است؟
  • اکثراً با چه زبان برنامه نویسی اقدام به طراحی وب سایت می کنید؟
  • برای طراحی وب سایت از چه تکنیک ها و تکنولوژی هایی استفاده می شود؟
  • هزینه و قیمت طراحی وب سایت بر چه اساسی تعیین می شود؟
  • سئو و بهینه سازی سایت چیست و چطور آن را پیاده سازی می کنند؟

اینها تنها بخشی از سوالاتی است که می توانید از شرکتی که قرار است طراحی سایت شما را انجام دهد بپرسید و به نوعی توانایی و مهارت افراد برنامه نویس را محک بزنید.

سومین نکته: رابط کاربری در طراحی وب سایت از اهمیت زیادی برخوردار است

طراحی سایت با بالاترین کیفیت

رابط کاربری از دیگر نکاتی است که موجب می شود کاربران و بازدید کننده ها نسبت به وب سایت شما یک حس خوب دریافت کنند. در واقع می توان اینگونه گفت که رابط کاربری همه چیز یک کسب و کار اینترنتی را شامل می شود. از جمله مواردی که در رابط کاربری خلاصه می شود و یک شرکت طراحی سایت بایستی آن را مد نظر داشته باشد به شرح زیر است:

  • به کار بردن رنگ های مناسب در طراحی سایت
  • طراحی ریسپانسیو سایت نسبت به هر صفحه نمایشی
  • چیدمان منوها و المان های پر کاربرد و قرار دادن آنها در مقابل چشمان کاربر
  • به کار بردن فونت های زیبا در طراحی وب سایت
  • به گونه ای کاملاً هوشمندانه از گزینه ها استفاده نمایید تا مشتری ها و بازدید کننده ها با یک بار دیدن به راحتی بتوانند مشکلشان را حل کنند نه این مدام به دنبال گزینه مورد نظرشان باشند

در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که خیلی از وب سایت ها با ایجاد یک رابط کاربری خوب توانسته اند مشتریان و بازدید کننده های زیادی را به سمت خودشان هدایت کنند و این نشان از قدرت شرکت هایی است که طراحی سایت را بر عهده می گیرند.

اما سوال اصلی این است:

چه شرکت یا وب سایتی را برای طراحی سایت خود انتخاب نماییم؟

یکی از پیشنهادهای ما استفاده از خدمات وب سایت امیربهادر حاتمی است. این وب سایت به راحتی تمامی نیازهای مشتریان را مد نظر قرار داده و هر نوع وب سایتی را با قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی و بهترین متد روز دنیا طراحی و در کمترین زمان ممکن در اختیار کارفرما قرار می دهد.

خدماتی که وب سایت امیربهادر حاتمی ارائه می دهد در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین پشتیبانی و نگهداری وب سایت است. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی وب سایت هستید پیشنهاد می کنیم با این وب سایت در ارتباط باشید تا به صورت رایگان تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: