کارخانه کسب و کار، اشتغال و لذت همکاری
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : khashayars

کارخانه کسب و کار، اشتغال و لذت همکاری

 

کارخانه کسب و کار، اشتغال و لذت همکاری

معلومه که پول پول میاره. این ضرب‌المثل قدیمی نه تنها بارها اثبات شده، بلکه هر آدم کارآفرین و هر صاحب کسب و کاری می‌تونه به شیوه‌ی منحصر به فرد خودش باهاش مواجه بشه و بعد، تعریف مخصوص خودشو ازش ارائه بده. آیا وقت این نرسیده که شما، تعریف خاص خودتون رو از این جمله بسازید؟

فرقی نمی‌کنه سرمایه‌ی شما چقدر باشه؛ اندازه‌ی حقوق و مزایای چند ماه‌تون یا ارثی که ناگهانی به خانواده‌تون رسیده و یا حتی مبلغ بزرگی که میشه باهاش سهام یه شرکت رو خرید! با هر مبلغی، میشه مبلغ بیشتری رو به دست آورد، فقط اگر چندتا شرط رعایت بشه:

اینکه بدونیم کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟

چقدر سرمایه‌گذاری کنیم؟

و مراقب چه خطراتی باشیم؟

جواب دادن به این سه تا سوال، نیازمند یه عمر تجربه، دانش، فکر، تخصص، مهارت و البته ایده‌ی خلاقانه است که سخته شما بتونید به یکباره به همه‌ش دست پیدا کنید، مگر اینکه ....؟

مگر اینکه به کارخانه کسب و کار راه پیدا کنید. ممکنه این عبارت برای شما عجیب باشه اما این هیچ اشکالی نداره! همه‌ی پدیده‌های جدید در قدم‌های اول باعث تعجب می‌شن اما کمی که از عمرشون می‌گذره آدما از خودشون می‌پرسن تا قبل از این اتفاق دنیا چطوری بود؟ چطور کارها رو جلو می‌بردیم؟ کارخانه کسب و کار هم چنین حالتی داره.

اما واقعا، کارخانه کسب و کار چیه؟

ایده کارخانه کسب و کار توسط پزشک کسب و کار، دکتر سید احمد سیدی مطلق در سال 97، بعد از راه اندازی پزشک کسب و کار شکل گرفت. هدف از ایده پردازی و راهبرد کارخانه کسب و کار، تولید انواع کسب و کار، خرید، فروش، واگذاری، و مقایسه کسب و کارها با همدیگه‌ست. همونطور که در کارخانه‌های صنعتی، یه تعداد نیروی انسانی و ماشین صنعتی در جهت تولید یه نوع کالا و یا ساخت یه جور وسیله در تلاش هستن، در کارخانه کسب و کار هم، ایده‌ ها و کسب و کارها درست شبیه ماشین‌های صنعتی یه کارخانه، امر تولید و ایده‌پردازی بعضی از کسب و کارهایی جدید و با خلاقیت رو انجام می‌دن.

اما چطور؟

در کارخانه کسب و کار هر فردی با هر مقدار سرمایه، می‌تونه کسب و کاری متناسب با سلایق خودش انتخاب کنه و بعد هم خریداری! خیلی اهمیت داره که شما بخش بسیار بزرگی از عمرتون رو برای همون کاری صرف کنید که بهش علاقه دارید و کیه که بتونه انکار کنه شغل ما، بخش بسیار بزرگی از عمر شما رو در بر می‌گیره؟

کارخانه کسب و کار به شما کمک می‌کنه این انتخاب رو به درستی انجام بدید تا هم اشتغال رو تجربه کنید و هم لذت بردن رو.

نکته مهم در کارخانه کسب و کار اینجاست که شما در کمتر از چند ساعت صاحب کسب و کار خودتون می‌شید، بدون اینکه تلاشی در جهت ایده پردازی، بازار هدف و تحقیقات در مورد اون کسب و کار داشته باشید. چطور؟ چون قبل از شما یه عده به جاتون فکر کردن تا شما صد از صد انرژی‌تون رو برای نفس تولید خرج کنید.

شاید هم تصمیم بگیرید کسب و کاری رو قبلا راه اندازی کردید رو به فروش برسونید، چطور؟

با کارخانه کسب و کار!

در سایت کارخانه کسب و کار شما میتونید کسب و کار خودتون و ثبت کنید و بعد از برسی کسب و کار شما توسط تیم تخصصی کارخانه کسب و کار اون و بفروش بزارید به همین راحتی!!!!!

 

در سایت کارخانه کسب و کار میتونید از قسمت فروشگاه کسب و کار، مزایده کسب و کار و طرح های استارت آپی، کسب و کار جدید خودتون و با مطالعه دقیق و با مشاوره آنلاین از مشاورین با تجربه کارخانه کسب و کار نسبت به سرمایه خودتون کسب و کار جدیدتون و راه اندازی کنید حتی با سرمایه 10 میلیون تومانی !!!! بله شما در سایت کارخانه کسب و کار میتونید حتی با سرمایه 10 میلیون تومانی صاحب کسب و کار خودتون بشید و کار آفرینی کنید.

هدف از ایجاد کارخانه کسب و کار راه اندازی کسب و کار هایی بدون درد سر، بدون خاک خوری های سابق و حتی با کمترین سرمایست.

تیم تخصصی کارخانه کسب و کار با سالها تجربه درخشان و راه اندازی کسب و کار های موفق به شما کمک میکنند به کسب و کار شخصی خودتون هر جای ایران بزرگ و عزیز که هستید برسید و بدون دردسر و حساب شده شروع کنید.

اگر قصد دارید با سرمایه‌ی امروزتون فکری برای گنجینه فرداتون بکنید، کارخانه کسب و کار با مشاوره کاملا رایگان، در کنار شماست.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: