معرفی اجاره سیستم های سرمایشی و گرمایشی
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : khashayars

معرفی اجاره سیستم های سرمایشی و گرمایشی

معرفی اجاره سیستم های سرمایشی و گرمایشی

امروزه فعالیت های خدماتی فراتر از اصطلاح و یا معانی خاص هستند که بتوان آنها را در قالب کلمات و یا اصطلاحات خاص تعریف کرد. چرا که زندگی شهری و دغدغه های آن اهمیت خدمات را دوچندان کرده است یکی از خدماتی که در سطح کشور ما و بخصوص در سطح استان تهران نمود پیدا کرده است خدمات مربوط به اجاره سیستم های گرمایشی و سرمایشی است.

اجاره سیستم های سرمایشی :

سیستم های سرمایشی به سیستم هایی اطلاق می گردد که در فصول گرم سال به جهت خنک کردن محیط های گرم مورد استفاده قرار می گیرد (برای اطلاعات بییشتر به سایت savanatent.ir مراجعه گردد ) این سیستم ها با توجه به نمود فعالیت های اجتماعی هر روزه اهمیتش در حال افزایش است. به عبارتی دیگر امروزه فعالیت های اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی انقدر افزایش پیدا کرده اند که ناخودآگاه محافل و گردهمای بیشماری را برای جامعه شهری بوجود آورده اند. لذا برای آسایش و ایجاد محیطی دلنشینی ناخودآگاه اجاره سیستم های سرمایشی جای خود را در اینگونه محافل بازکرده است. در سیستم های سرمایشی مجموعه از دستگاهای برقی و الکترونیکی دخیل هستند که می توان به آنها اشاره نمود که اجاره کولر( اجاره کولر گازی، اجاره کولر آبی، اجاره کولر پرتابل آبی، اجاره کولر پرتابل گازی) و اجاره پنکه ( اجاره انواع پنکه ها صنعتی و مه پاش) از آن نوع هستند. در سیستم های سرمایشی جایگاه کولرها بخصوص کولرهای گازی اهمیت دو چندانی دارد چرا که این نوع کولرها از عملکرد فوق العاده خوبی در تغیر دمای محیط برخوردارند و بخوبی می توانند به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و به این علت است که هر روز به طرفداران آنها افزوده می شود. این دستگاهها برای مشتریان بدون زحمت بوده و تنها با فراهم نمودن برق متناسب با دستگاه، کولرها فعالیت خود را شروع خواهند کرد که نتیجه آن همانا تلطیف هوا در محیط های مربوطه خواهد شد. لازم است که در این قسمت اشاره شود که طرفداران عمده این نوع دستگاهها در کلان شهرها و بخصوص تهران فراوانند ولی متاسفانه ارائه دهندگان آنها تنها در شهر تهران گرد هم آمده اند. لذا ارائه این خدمت در شهرهای دیگر هزینه های حمل و جابجایی را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.  جهت کسب اطلاعات بیشتر  درباره اجاره کولر میتوانید وارد لینک زیر شوید

اجاره کولر

 

مزایای سیستم های سرمایشی اجاره ی:

سیستم های سرمایشی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند از مزایای بیشماری برخوردارند از جمله اینکه همه این سیستم قابل حمل و جابجایی بوده و لذا برای سرتاسر ایران پنهاور قابل حمل و قابل ارائه خدمت هستند. از مزایای دیگر این نوع سیستم های هزینه های قابل قبول خدمت است چرا که هزینه خدمت متناسب به قیمت است در واقع برای هر برنامه اداری (24 ساعته) حدود50/1 (1 به 50 است) که دریافت خدمت را برای مشتری به شدت جذابتر می کنند لذا خرید و تهیه این نوع دستگاهها برای شخص مشتری هزینه های به شدت بالایی تحمیل خواهد کرد که برای مراسمات و گردهمی ها اصلا هزینه قابل قبولی نخواهد بود لذا اجاره این نوع دستگاهها کاملا به صرفه است تا خرید و تهیه آنها. از مزایای دیگری این نوع دستگاهای جاگیر نبودن آنهاست که تنها هر دستگاه نیم متر مربع از فضای مراسمات را اشغال می کند و لذا یکی از دغدغه های مشتریان را به شدت مرتفع می کند.

استعلام قیمت و شرایط: اجاره کولر گازی

استفاده کننده گان سیستم های سرمایشی:

عمده استفاده کنندگان از نوع خدمت عبارتند از: تالارها، همایشها، سیمنارها، باغ ها، رستوران ها، سالن ها، ورزشگاهها و سایر برنامه ها و مراسمات دیگر

اجاره سیستم های گرمایشی:

در سوی دیگر اجاره سیستم های سرمایشی، سیستم های گرمایشی قرار دارند که در راستای رفع نیازهای مشتریان در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. اجاره این نوع سیستم ها نسبت به اجاره سیستم های سرمایشی بسیار بیشتر بوده و مشتریان و تنوع مشتری بیشتری دارد چرا که این سیستم ها کاربردهای بیشتری دارد. به عبارتی دیگر سیستم های گرمایشی بر خلاف سیستم های سرمایشی فقط در تجمعات و یا دورهمی ها مورد استفاده قرار نمی گیرند این نوع سیستم های کاربردهای دیگری نیز دارند که در قسمت استفاده کنندگان به آنها اشاره خواهد شد. با توجه به چهار فصلی بودن شرایط آب هوایی ایران همواره فصول سرد سال تمهیداتی برای شهروندان در راستای تامین گرمایش لازم برای محیط های مورد استفاده خود ایجاد می کند که متناسب با محیط و فضای مورد نظر سیستم های متفاوتی پیشنهاد می شوند. سیستم های گرمایشی در حوزه اجرا شامل انواع بخاری(اجاره بخاری، اجاره بخاری انرژی، اجاره بخاری قارچی، اجاره بخاری آبسال و .....) است که هرکدام کاربردهای خود را دارند به عنوان مثال اجاره بخاری انژی برای فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در فضای باز به دلیل کارکرد بخاری اصلا این نوع بخاری پیشنهاد نمی گردد چرا به دلیل فن دار بودن همواره به گردش هوا نیز می پردازد که در صورت باز بودن محیز هوای سرد گردش خواهد داشت و بخاری کارکرد خود را از دست خواهد داد ولی بر خلاف این نوع بخاری، بخاری های قارچی مختص فضای های باز است که علاوه بر گرما مناسب زیبایی خاصی نیز برای محیط ها و دوره همی ها در فضای های باز به ارمغان می آورد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره بخاری میتوانید وارد لینک زیر شوید:

اجاره بخاری

مزایای سیستم های گرمایشی:

همانند سیستم های سرمایشی سیستم های گرمایشی نیز به راحتی قابل حمل می باشند و لذا محدودیتی در ارائه خدمت در مکان های متفاوت ایجاد نمی کند. مزیت بعدی اجاره این سیستم ها هما هزینه های بسیار ناچیز انها نسبت به ارزش دستگاهای مورد استفاده است که در صورت خرید توسط مشتری باید پرداخت شود که به هیچ وجه برای مشتریان صرفه اقتصادی ندارد. از مزیت های دیگر این نوع سیستم ها نحوه کار کردن آنها با گاز شهری و با گاز مایع است که کاربردهای آنها را بسیار زیاد کرده چرا که در برخی مناطق گاز شهری موجود نبوده و گاز مایع جایگزین گاز شهریمی شود.

استفاده کننده سیستم های سرمایشی:

عمده استفاده کنندگان از نوع خدمت عبارتند از: تالارها، همایشها، سیمنارها، باغ ها، رستوران ها، سالن ها، ورزشگاهها و ساختمان ها برای خشک کردن گچ و رنگ و بتن

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: