مرکز آموزش عالی سهامیر [ بورس ]
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

دو شنبه 10 خرداد 1400
ن : khashayars

مرکز آموزش عالی سهامیر [ بورس ]

مرکز آموزش عالی سهامیر [ بورس ]

فعالیت  موسسه سهامیر  در بخش آموزش و توسعه شامل برگزاری کلاس های انحصاری فوق تخصصی همچون : اموزش بورس ، اموزش فارکس ، اموزش بازار اتی ، اموزش تحلیل تکنیکال و .. همچنین پیشتاز در صنعت معاملات الگوریتمی ، اکسپرت فارکس و .... میباشد .

امروز قصد داریم به شما یک مرکز اموزشی کامل و تخصصی بنام  سهامیر را معرفی نماییم موسسه آموزش عالی سهامیر در سال 2008 بواسطه جمعی از مدیران و پیشکسوتان صنعت بورس ایران و جهان تاسیس و پایه گذاری شد ،

برای همه ما داشتن استقلال کاری، مالی و کسب درآمد با ارزهای بین المللی با ارزش، یک هدف  و خواسته مهم می­باشد. هدفی که دور از دسترس نیست و می­توان با کسب دانش و مهارت­های لازم به این مهم دست یافت. اما چگونه؟ در اینجا قصد داریم با معرفی یک بازار جهانی شما را چند قدم به اهدافتان نزدیک کنیم.

فارکس (Foreign exchange market) بزرگترین بازار تبادل ارز در جهان می­باشد. این بازار برای تبدیل ارزها فعالیت می­کند. البته کالاهای دیگر مانند طلا و  همچنین نفت هم در این بازار قابل داد و ستد می­باشند. بازار فارکس هیچ مکان فیزیکی مشخصی ندارد. مکان  معاملات شما  همین کامپیوتر یا لپ‌تاپی که دارید، می­باشد. . بازار فارکس به‌صورت ۲۴ ساعته است، پس فرصت‌های بیشتری را جهت حضور و معامله برای شما  فراهم می‌آورد. در فارکس در لحظه می‌توان هم خرید و هم فروش انجام داد، یعنی در دو جهت می‌توان سود برد؛ ولی در بازارهای دیگر فقط می‌توان در هنگام بالا رفتن قیمت سود برد  به تقریب می­توان گفت روزانه در حدود ۷ تریلیون دلار در این بازار داد و ستد صورت می­گیرد...شما هم می­توانید بخشی از این معامله بزرگ باشید. این امر در صورتی ممکن می­شود که نحوه فعالیت در این بازار را  آموزش ببینید.

برای آغاز فعالیت در هر زمینه­ای ابتدا باید با مفاهیم، اصطلاحات و ویژگی های آن آشنا شد.. در بازار فارکس که موضوع بحث ما می­باشد مفاهیم و نکاتی مانند نحوه انتخاب کارگزاز یا بروکر مناسب،، روش افتتاح حساب، چگونگی واریز و برداشت و همچنین دانلود نرم افزار معاملاتی بسیار حائز اهمیت می­باشند.

با توجه به نوپا بودن این بازار، قاعدتاً پیدا کردن افراد و مشاورین خبره که بتوانند با آموزش و راهنمایی­های مناسب و ارائه روش­های روز دنیا شما را با دانش و مهارت کافی وارد این بازار جذاب جهانی کنند بسیار سخت می­باشد.

امروز قصد داریم یکی از موسساتی که توانسته است در سال­های متمادی با آموزش دانشپذیران و معرفی آنان در بازارهای مختلف مالی قدم مهمی در راستای توسعه کسب و کار بردارد را به شما علاقه­مندان معرفی کنیم.

موسسه آموزش عالی سهامیر

موسسه سهامیر- با درک خلاء آموزشی برای علاقه­مندان به فعالیت در امور مالی و بازارهای جهانی، مشاورین و مدرسینی مجرب را گردآورده است. این گروه با دانش و مهارت­هایی که در طی چندین سال فعالیت در بازارهای مالی کسب نموده می­تواند شما را از تکرار تجربه­های تلخ در این بازار دور کند تا شما با کم­ترین خطر و ضرر به اهداف خود برسید. آموزش روش­های تحلیلی گوناگون، پشتیبانی از دانشپذیران حتی بعد از پایان دوره آموزشی، به روز بودن برنامه­های آموزشی و اساتید از ویژگی­هایی می­باشد که به شما در انتخاب یک موسسه آموزشی کمک می­کند. آنچه سهامیر شعار خود می­داند فراهم کردن فرصتی بزرگ در بازاری بزرگ برای شماست.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: