2 راز طلایی برای داشتن بیشترین بازدهی از سفارش ترجمه!
دانلود نمونه سوالات آزمونهای ادواری فنی و حرفه ای همراه با پاسخ

سه شنبه 11 خرداد 1400
ن : khashayars

2 راز طلایی برای داشتن بیشترین بازدهی از سفارش ترجمه!

2 راز طلایی برای داشتن بیشترین بازدهی از سفارش ترجمه!

ترجمه در دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین نیاز‌های افراد در حیطه‌‌های شغلی و تحصیلی متفاوت می‌باشد، احتمالا شما نیز در مسیر کاری یا دانشگاهی‌تان به سفارش ترجمه کتاب یا مقاله، نیاز پیدا خواهید کرد.

ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی، دو سبک ترجمه خیلی مهم برای در بین دانشجویان و دست به قلمان در جامعه امروز ماست و این افراد برای انجام این دو نوع ترجمه، از متخصصین حوزه ترجمه، کمک می‌گیرند.

حتما شما نیز علاقه دارید که در قبال هزینه‌ای که جهت سفارش ترجمه، پرداخت می‌کنید، بهترین کیفیت ترجمه را تحویل بگیرید و این امر، لازمه دانستن 2 نکته حیاتی برای داشتن بیشترین بازدهی از سفارش ترجمه است.

چنانکه شما نیز دوست دارید، بیشترین بازدهی را از سفارش ترجمه‌تان، داشته باشید و یک ترجمه با کیفیت استثنایی، تحویل بگیرید، نکات طلایی مطرح شده در این مقاله را از دست ندهید!

 

چطور بهترین بازدهی را از سفارش ترجمه خود داشته باشیم؟

برای اینکه بهترین کیفیت ترجمه را داشته باشید و خیالتان از بابت نکات فنی و نگارشی در قلب ترجمه‌تان، آسوده باشد باید 2 نکته زیر را فراموش نکنید.

  • ویژگی‌های یک ترجمه خوب را بشناسید

اولین و مهم‌ترین نکته برای داشتن بازدهی بالا از سفارش ترجمه، آشنا بودن با ویژگی‌های یک مقاله ترجمه شده با کیفیت است تا بتوانید با در نظر گرفتن آن، معیارهایی برای سنجش کیفیت ترجمه‌تان، داشته باشید؛ مهم ترین ویژگی‌های ترجمه خوب، عبارتند از:

  1. وفاداری به قلم نویسنده اصلی
  2. عدم وجود اشکال ترجمه
  3. رعایت نکات نگارشی انگلیسی
  4. قلم جذاب و روان
  5. توجه به پرسونای خواننده
  6. انسجام متن
  7. عدم اضافه گویی در ترجمه
  8. ترجمه سریع
  9. خوانایی خوب
  10. استفاده از اصطلاحات تخصصی ترجمه
  11. رساندن کامل مفهوم ترجمه

پس از این به بعد، هر زمان که قصد برون سپاری سفارش ترجمه داشتید، رعایت نکات بالا را در اولویت قرار دهید و مطممئن شوید، مترجم، نکات فوق را رعایت می‌کند.

  • از بهترین تیم ترجمه، کمک بگیرید

مهم‌ترین راز داشتن بالاترین سطح بازدهی ترجمه، بهره مندی از یک تیم ترجمه قوی است که بتوانید با خیال راحت، به آن‌ها اعتماد کنید.

مطمئن باشید اگر شما سفارش ترجمه‌تان را به یک سایت معتبر با تیم حرفه‌ای، بسپارید، بهترین سطح کیفیت ترجمه را تجربه خواهید کرد.

اگر شما نیز دوست دارید یک تیم ترجمه حرفه‌ای را انتخاب کنید، دقت کنید که تیم مورد نظر، ویژگی‌های زیر را داشته باشند.

  1. سرعت خوب
  2. دقت بالا
  3. حضور برترین مترجمین
  4. تحصیلات آکادمیک مترجمین
  5. داشتن تجربه بالا
  6. رضایت مشتریان
  7. دارا بودن وب سایت معتبر
  8. نمونه ترجمه های موفق
  9. ارائه ترجمه دانشگاهی
  10. ارائه گارانتی و ....

 

چه نکاتی را پیش از سفارش ترجمه، عنوان کنیم؟

شاید تصور کنید که برای داشتن یک ترجمه عالی، باید نامه‌ای بلند بالا از تذکرات را به تیم ترجمه تقدیم کنید اما بهتر است بدانید که این تصور کاملا اشتباه است!

یک تیم ترجمه حرفه‌ای، با حضور متخصصین، تمامی نکات ضروری برای افزایش کیفیت ترجمه مقاله را به خوبی‌ می‌داند و مهم‌ترین کاری که شما باید انجام دهید‌ این است که تنها سفارش‌ ترجمه‌تان را به یک تیم حرفه‌ای و کاربلد بسپارید.

به عنوان مثال، اگر شما تصمیم داشته باشید ترجمه ‌کتاب‌تان را به متخصصین دوری جاب، بسپارید، می‌توانید بدون هیچ دردسر و  نگرانی سفارش ترجمه کتاب‌تان را در دوری جاب، ثبت کنید و بعد از زمان مشخص شده، یک ترجمه شگفت انگیز را تحویل بگیرید و لذت ببرید!

بهترین سایت سفارش ترجمه کتاب و مقاله در ایران، کدام است؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم، برای داشتن یک سفارش ترجمه، با کیفیت رویایی، باید به سراغ یک تیم ترجمه خوب با حضور برترین متخصصین ترجمه کشور بروید.

تیم دوری جاب، با داشتن سال‌ها سابقه درخشان در دنیای ترجمه، برترین تیم ترجمه ایران است که شما می‌توانید با خیال راحت، سفارش‌ ترجمه‌تان را به آن بسپارید.

 

  • محبوب‌ترین خدمات این تیم چیست؟
  1. سفارش ترجمه کتاب دوری جاب
  2. ترجمه مقاله
  3. ترجمه دانشگاهی
  4. ترجمه انگلیسی به فارسی
  5. ترجمه فارسی به انگلیسی

 

قیمت سفارش ترجمه دوری جاب، چقدر است؟

این تیم، برترین خدمات ترجمه را با قیمتی فوق العاده به هموطنان خود ارائه می‌کند، قیمت سفارش ترجمه کتاب و مقاله در دوری جاب، بر اساس حجم، نوع و  ... توسط کارشناسان این تیم، به صورت رایگان، تایین می‌شود.

 

چرا دوری جاب، بهترین تیم ترجمه است؟

مترجمین دوری جاب در تمامی پروژه های سفارش ترجمه کتاب از انگلیسی به فارسی و بلعکس، با حفظ لحن اصلی نویسنده کتاب و انتقال مفاهیم در قالب زبان اصلی نگارنده، روح متن را حفظ می نمایند.

همچنین مترجمین ما با تسلط کامل بر اصول نگارشی و درک نحوه چیدن درست واژگان و اصول اساسی دستور زبان نگارشی، یک ترجمه فوق العاده به شما تحویل می‌دهند.

سفارش ترجمه کتاب دوری جاب و ترجمه مقاله این تیم، کیفیتی فوق‌العاده دارد و خیال شما را از هر بابتی، آسوده می‌سازد.

 

سخن آخر

داشتن بیشترین بازدهی مفید از سفارش ترجمه، قطعا یکی از رویاهای شما پیش از خواندن این مطلب بود که به آسانی می‌توانید با انجام نکات گفته شده در این مطلب، آن را داشته باشید و لذت ببرید!

سفارش ترجمه کتاب دوری جاب و دیگر خدمات ترجمه این تیم، در بالاترین سطح کیفیت خدمات ترجمه کشور، به هوطنان، ارائه می‌شود و خوشبختانه شما نیز شانس بهره مند بودن از مزایای سفارش ترجمه کتاب دوری جاب و ... این تیم شگفت انگیز را دارید.

https://bit.ly/3fCaNgQ

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: